Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Satti27-12-2007 10:48:42 // 5293
Az azért jó...mert jó...!:-))
Wickey27-12-2007 10:47:46 // 5292
na, mi a véleményed a hat voltos trabant 601-esről? :-D

nefeledd, kötelező dícsérni... :D
Wickey27-12-2007 10:47:09 // 5291
Lehet... forgalomban nem próbálhattam, én este11kor érkeztem a reptérre :-DD
Buksi27-12-2007 10:31:41 // 5290
Na, akkor van gáz! :-)))))))
perdix27-12-2007 10:05:52 // 5289
Elbaltáztad komám! Ebben a topicban kötelező az OFF os autók dícsérete, ugyhogy ne OFF-olj itt kérlek:-)))))))
Rumi27-12-2007 09:54:42 // 5288
szerintem is forgalomban konnyebb, van kikhez igazodni, egyedul hatalmaba kerit a szokas :)
Rumi27-12-2007 09:51:54 // 5287
ugy konnyebb lett volna ;)

mikor mult heten hazajottem kanyarodtam rndszeresen balra kis ivben
csocsi27-12-2007 09:00:30 // 5286
Veled midig történik valami akárhol is vagy :)))))
Vili27-12-2007 06:30:30 // 5285
Szerintem ha nappal kezded,nagy forgalom mész a másik után kevesebb a hiba lehetőség.
Csak a magam példáját tudom felhozni,éjjel Aberdeen mellett v,mi elhagyott helyen megfordultam a szerelvénnyel egyívben(ezt már eleve fordítva) és elindultam a másik oldalon.Sokat nem mentem tán 150métert,jött jegy sierra vagy 80nnal,kanyarból kiérve megláttuk egymást már késő volt.Az elejét még eltudtam húzni dehát hosszú ez a dög, úgyhogy recsegés ropogás azt néma csönd.
Fiatal pár mászott ki a gépből nem lett semmi bajuk,hál isten..........
99ben történt,200fontra mértek.
Most megint hetente járok,folyamatosan mondogatom magamban ha nincs forgalom,hogy padka padka (MINDIG EZ LEGYEN MELLETTED).
GEORGE27-12-2007 00:10:46 // 5284
na igen hamár naonta autózol akkor átszoksz, csak elsőre rém fura, hogy nem olyan mint amit megszoktál esetemben 88 óta :-)
Wickey27-12-2007 00:07:49 // 5283
véleményem szerint este kell elkezdeni, amikor alapvetően kevésbé vagy veszélyes. Le kell tudni 2-300km-et városban autópályán stb, hogy szokd a dolgot (rohadt buzi, és természetellenes pl. az autópályafelhajtó is!!).
De szvsz 2-3 hét bőven elég az átálláshoz.

Persze a szabályokat felfestéseket jelzéseket táblákat stb. megtanulni kell egy 2-3 hónap, plusz ezen felül a helyi viszonyokat is ki kell tapasztalni.
GEORGE27-12-2007 00:01:08 // 5282
Jó sztori szokni kell a túloldali közlekedést, nagyon fura lehet.
pakson autókáztam cirka 20-30km egy jobb kormányos 156-al rém fura volt....és ha ezt a túloldalon kellett volna...
Wickey26-12-2007 23:57:09 // 5281
Hülyéskedsz?
Megállított a rendőr...

ÉS KIDUMÁLTAM!!! :-))))

kicsit részletesebben:
Én vezettem (életemben először bal oldalon), kollega navigált. Útfeltúrás volt, ez úgy néz ki arrafele, hogy van egy nyolcszögletű tábla mindkét végén az útszűkületnek, és előre programozott módon fordul mindig 180-180 fokot. Egyik oldala standard piros STOP tábla, a másik oldala hasonló jelleggel zöld GO. Namost, sorra kerültünk, veretek a kis Seattal amit béreltünk, kollega megszólal jobbra. Nekem vészharang: jobbra nagy ívben kanyarodunk (odáig már eljutottam). Nézek jobbra, néé, egy zöld GO tábla. Be akartam kanyarodni, akkor láttam, hogy kicsit kevés a hely. Semmi gond, visszatolatunk, és megyünk tovább egyenesen, kollega ugyanis úgy gondolta, hogy a következőnél jobbra, már úgy ahol lehet is.
Na, ezt a mutatványt végignézte egy érdekesen dekorált autó (mint kiderült, a helyi zsandárság), és utánam jött.
Intermezzo:
Viktor és Istyu csak úgy elugrottak autókázni, volt nálunk egy darab útlevél (az enyém). Az autó papírjai és Pistyu útlevele a világ legjobb helyén voltak: a szállodai szobájában.
Szóval koma villog mögöttem, én index ki jobbra, megállok az út szélén, hoppá, kurva élet ez nem az az oldal, index vissza, ki balra, átmentem az út bal szélére, megálltam, és a motort leállítottam. Ójézusfaszát milesz itt bazzeg. Istyu szorgalmasan bazmegolt a balegyben...
Láttam, jön a yard, de már akkor vigyorgott, tudta a kis mutatványból már előre, hogy egy közepesen veszélytelen demokratát sodort erre az élet a szárazföldről. Elbeszélgettünk kicsit, az útlevelemmel és a jogsimmal (nomeg a közepesen szar angol dumámmal) lefárasztottam, próbáltam elkerülni, hogy a kocsi papírjait is elkérje. A kocsira végül csak annyit kérdezett, hogy ezmiez, mondom bérelt, Hertz, elmeséltem az ámokfutás root cause-ját, röhögött, aszt' mondta, hogy csak óvatosan, viszont látásra.

pff...
na, közben ugyan nem, de utána be voltam szarva rendesen, úgy utólag... :)

gecc, Dublinban, éjfél után bénázok mint állat, kocsi papírok sehol, megállít egy fullidegen helyen egy fullidegen mentalitású yard, hát volt egyfajta bukéja a szituációnak... Mégegyszer nem jönne össze az egyszer fix.
GEORGE26-12-2007 23:45:22 // 5280
Ezekszerint voltál Dublinban :-)))))
Wickey26-12-2007 23:43:29 // 5279
Megjött az esze. Aha.

Arról ismerkszik meg hogy öregszik az ember, hogy mindenről eszébe jut egy sztori. Nekem pl. a swiftes taxisról is.

Kértem múltkor egy kombit, hogy kimenjek a reptérre. Erre kKiküldtek egy suzuki sedánt.
Olyan kurva ideges lettem, hogy a csávótól elkértem a cb-t és ott üvöltöztem a diszpécserrel, hogy itt vagyunk ketten három darab, egyenként 70x60x60 centis kartondobozzal, el kéne érnünk a dublini gépet, 3 óra múlva indul, és itt basszuk az anyánkat még mindig Vácon. Ráadásul úgy, hogy repülőjegyünk sem volt még, ezenkívül a csomag is enyhén túlméretes. Erre ideküld egy szerencsétlen flótást egy swifttel???

Elzavartam a swiftjével az embert miután melegen ajánlottam a diszpécsernek, hogy 1. mossa ki a fülzsírt a hallójárataiból és 2. küldjön ide valami kombi passatot vagy ilyesmit. Fordított sorrendben.

Láss csodát, 2 perc múlva ott volt egy fehér passat kombi. A rossz tapasztalatokból okulva elkértem a taxis mobilszámát, és amikor jöttem visszafele, felhívtam Dublinból felszállás előtt, hogy 3 óra múlva intenzív jelenlétet tanusítson a reptéren. :-)
GEORGE26-12-2007 23:27:28 // 5278
megint kezded?? :-(
Aki ilyent vesz annak nem megjön hanem elmegy az esze....
De próbáld már meg hanyagolni a m témát mert már zavaró nagyon, köszi :-)
Marklar15526-12-2007 19:44:53 // 5277
Föleg ha meg kell tolni:))))
Buksi26-12-2007 18:15:40 // 5276
Húúú ez mekkora élmény lehetett! :-O
Buksi26-12-2007 17:58:44 // 5275
Egy ilyet de szívesen elfogadnék! :-))
perdix26-12-2007 09:05:47 // 5274
De ha már OFF-os verdák akkor nekünk családilag Mitsubishi Carismánk van a legutolsó széria ami Volvo kooperáció és nagyon jó kis kocsi nem volt még vele szinte semmi gondunk, bár nem egy SportSzívű autó, de jó kis kocsi pedig 1,6 benzin.
Véletlenek nincsenek:-))))))))
perdix26-12-2007 08:54:59 // 5273
Megjött az esze nekije!!!
Hiperoxid25-12-2007 23:29:24 // 5272
Köszönöm szépen!!Remélem így lesz, de most még előttük ez a drágaság van a soron!Csak ne legyen semmi komoly baja!
GEORGE25-12-2007 23:23:39 // 5271
Akkor sok jó Alfát kívánok még neked :-)
Hiperoxid25-12-2007 23:15:26 // 5270
Hát hallottam már én is pár érdekes dolgot pl a szerelőmtől X5 és Passat első futómű 60 70 -ezer kilométer után szét hullott és a Passaton pl 8 lengőkar van darabja annyiért mint az én 156-omra 1 de nekem 4 van szóval ez is érdekes. De ha már OFF-os verdák akkor nekünk családilag Mitsubishi Carismánk van a legutolsó széria ami Volvo kooperáció és nagyon jó kis kocsi nem volt még vele szinte semmi gondunk, bár nem egy SportSzívű autó, de jó kis kocsi pedig 1,6 benzin. Az Alfám-nak, pedig minden gondoskodást megadok, ami kell. Utóbbi időben minden pénzem erre költöttem el, de az élmény, amit nyújt mindent meg ér és remélem még sokáig lesz ez az Alfám és utána még sok gyönyörű Alfám!!
GEORGE25-12-2007 23:08:05 // 5269
A korod miatt valódan nem lehet még sok tapasztalatod autók terén, nekem már volt jópár és eddig azt mondhatom hogy olasz autóim 90%ban jók voltak!
Voltak OFF-ok is amik jók voltak.
Egy Tipoval és egy OFF BX-el szívtam sokat.....
megkapta mindkettő ugyan azt a gondoskodást és még is szívás volt...
Hiperoxid25-12-2007 23:05:17 // 5268
Nah hát igen ezért nem kell hitványozni!!Mióta megvettem a kocsimat sokat költöttem rá hamarosan 8 éves lesz. Termosztát,lengőkar,kuplung munkahengerek, volt itt már pár dolog. Most is ha nagyobb kátyúba megyek bele ami meghintáztatj a kocsit nyifogsulódik vaami jobb elől, nem tudom mi. Meg multkor bevillant valami piros jel a fordulatszám mérő jobb tetején, de nem volt semmi pác nem vettem észre de nem tudom miaz. Nah mind1. A használt kocsi ilyen sajnos, kell rá költeni. Az Alfák meg igényes gépek ezért több oda figyelést igényelnek, de meghálálják, ahogy én látom bár nincs olyan régóta Alfám de hát még csak 20 éves vagyok.
GEORGE25-12-2007 22:57:06 // 5267
Pedig az olasz autókról is lehetne írni..de mint az élet bizonyitja azok az autók hullan szét amiknek a gazdái lehitványozzák és széthullónak nevezik az olasz autókat, érdekes nem? :-)
Hiperoxid25-12-2007 22:52:59 // 5266
Nagyon érdekes kis olvasmány volt, bár meg késve olvastam, de mind a 2 részt. Kicsit el is gondolkodtam honnan lenne ennyi pénzem megjavítani a kocsimat, de mind1 nem lesz ilyen!!(koppp-koppp) Másrészről, amit érdekesnek találtam, hogy az Alfa Romeo-kat egyátalán meg sem említik meg a cikkben, pedig szinte az összes márka benne van, de Alfa az nincs, még csak olasz autók címen se mint a Japánok.
Liquid25-12-2007 22:51:01 // 5265
Ez zsír! Most irigyellek :)) Nemgyenge vas
GEORGE25-12-2007 22:49:57 // 5264
még jó hogy nem akad el :-)
Hol van ez az épitkezés? Autópályát próbálnak meg kreálni?
EDDI25-12-2007 22:27:47 // 5263
Kinézetéhez képest,kezes és barátságos.
Szinte sehol nem akad el!
GEORGE25-12-2007 22:23:42 // 5262
Hát nem semmi gépezet!
EDDI25-12-2007 22:22:11 // 5261
Pár hete volt szerencsém kiprobálni egy dömpert!
Sok munkagépet és hasonlot probáltam már,de ez nagy élmény volt!
GEORGE25-12-2007 17:29:28 // 5260
Na ja ezekhez már kell a lottó 5-ös :-)
TSiga ( I am the TSIG)25-12-2007 17:27:16 // 5259
Ha nyerek a lottón onnantól tök mindegy: mindkettő!
Több ami autó nem kéne. Maradnék az európainál...:-)
GEORGE25-12-2007 16:52:24 // 5257
Szép darab és csepett sem olcsó :-)
TSiga ( I am the TSIG)25-12-2007 16:44:41 // 5256
Az Eleanor szép, de ez inkább:
AC Cobra
zolee14525-12-2007 16:17:16 // 5255
Kíváncsi vagyok, hogy a 750LE-s csúcsverzió mibe kerülhet.:)
Satti25-12-2007 15:21:09 // 5254
A 200 D annak idején csak 60 lovas volt, nem egy versenyautó, viszont a világból kiment, fillérekből fenntartható volt. Az igazi jó választás a 123-ból a 240 D volt, normálisan is ment és nem volt sok a fogyasztása, mert a 300 D az ment igazán jól, de az már sokat evett.
Satti25-12-2007 15:17:57 // 5253
Az Eleanor azóta tetszik, amióta megláttam a filmben, egyszer volt alkalmam látni élőben is, előttem vittek egyet tréleren, gondolom a szerencsés vevőnek!
Liquid25-12-2007 15:05:49 // 5252
azannya! Az egyik legtökéletesebb megoldás 25mill elköltésére, 100x többet ér egy ilyen mint egy ódi S8...
pityke25-12-2007 14:07:56 // 5251
Nekem is volt 93-ban egy 123 220 dizelem de sokat evett és lomha volt,utána lett egy argenta 2.5d ami sokkal jobban ment kevesebb fogyasztással. :)
zolee14525-12-2007 13:06:45 // 5250
http://www.mustang-shelby-eleanor.com/eleanor.php

24 és fél milláért (tól) ajándék.:)))

Érdemes visszamenni a főoldalra, és ott megnézni az eladó autók listáját, azért onnan is lehetne válogatni.:)
Marklar15525-12-2007 13:02:46 // 5249
Egy haverom taxizott egy 2,0D 123-as mergával. Mentűnk az M3 ason Gödöllőnél. Ők 5-en a Mergában, mi 4-en az akkori Fiatmotoros Trabiban. Kénytelen voltam megelőzni, mert már 1-esbe nem akartam visszakapcsolni. De gondolom nem 1-200k volt annak sem a motorjában:)
Marklar15525-12-2007 12:58:44 // 5248
Ezt én is láttam.
De míntha 124 es kombi rémlene:)
GEORGE23-12-2007 12:20:49 // 5247
Ezt aláirom! :-)
Whiteskull23-12-2007 12:20:06 // 5246
De lehet még találni. :))))

Nézd! Biztos nekem nem lesz gondom a kompjúterekkel a kocsimban. Még jó pár évig. :)))
GEORGE23-12-2007 12:17:05 // 5245
Amikből már csak elvétve van egy két db...
Whiteskull23-12-2007 12:15:57 // 5244
Ebben teljesen egyetértünk. :))))

Azóta is a hasonlóan egyszerű, strapabíró kocsikat szeretem. :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.