Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

GTPeti21-11-2013 17:17:12 // 22443
Jenőék. :)
Marklar15521-11-2013 17:14:40 // 22442
Jenő? ;)
GTPeti21-11-2013 16:52:14 // 22441
Tegnap jártam a szerelő barátomnál Budafokon. Nála is előjött a DCi téma... Egy Kangoo-val esett meg, hogy ledarálta magát a CR-pumpa.
Volt még nála egy klassz előző előtti ("kockalámpás") Polo 1.4 16V. A vez.tengelyek csapágyai kb 2mm-es játékra tettek szert, 3 hidrotőke önállósította magát, illetve a vez.tengelyek háza is kicsit ki lett vályva itt-ott. Bontott alkatrész szinte nincs, mert keresett cuccok ezek. Komoly...
Marklar15521-11-2013 14:11:02 // 22440
De már az ültetést is nehezményezted... ;) Azzal lehet közlekedni is :) Módjával ;)
GTPeti21-11-2013 10:19:35 // 22439
Ha az konzervatívizmus, hogy egy autóval közlekedni is szeretnék (nem gyök kettővel), akkor tényleg az vagyok. :))
.......................20-11-2013 19:51:39 // 22438
végre valaki megért engem is :)
Marklar15520-11-2013 18:57:51 // 22437
Nem lehet mindenki konzervatív... ;D
Marklar15520-11-2013 18:56:08 // 22436
SD az az. százötvenöött vagy, hogy írja használ ilyen csúfságot...
TSiga ( I am the TSIG)20-11-2013 15:43:05 // 22435
Bár a porig ültetés nem jön be, de a képek hangulata teljesen telitalálat.
Az, hogy nem valami versenypálya vagy a pokol a háttér, már jó pont nálam.
A régi hírdetések nagyon jó alapok. :-D
GTPeti20-11-2013 12:47:16 // 22434
Ha szobornak tekintjük őket, akkor tényleg szépek. Bár akkor meg minek autó formájúak? :)
Dévid20-11-2013 12:18:09 // 22433
Nagyon jól néznek ki ennek ellenére is. Azért párat bevállalnák közülük, mondjuk pár tíz milliméterrel magasabbra emelve. :)
GTPeti20-11-2013 11:34:28 // 22432
Te jó ég, ennyi szép autó és kép és mind így elrontva! Gyakorlatilag kanyarodásra és átlagos úton való közlekedésre alkalmatlanná tették ezeket az autókat. Még ha csak virtuálisan is...
Mulder20-11-2013 10:35:19 // 22431
Hi.
Van valakinek tapasztalata Honda Jazzel? Asszony szerelmetes lett, így bővültünk egy sárga Fullánk névre hallgató 1.4-el, amit leginkább munkába járásra fogunk használni 2*30km. Valami jobb és van ami rosszabb mint az alfában, de ez már így is egy hosszú sztori 30 km vezetés után :D
.......................19-11-2013 23:25:36 // 22430
na jó éjt én léptem
ilyen boldog a pandában az élet:
.......................19-11-2013 23:20:27 // 22429
"Ugye nem azt akarod mondani, hogy a 45 fokban terpesztő kerék normális? "

nem ,az nem normális
.......................19-11-2013 23:19:37 // 22428
pont ezt írom:

"A második képen lévő kocsit pl. eszembe se jutna megvenni. A gyakorlatban használhatatlan lenne a nem létező rugóút miatt"

de ha lenne rugóút megvennéd,
ha megcsinálnák a gyárban ilyen optikára és még rugózna is kényelmesen?
Dévid19-11-2013 23:13:58 // 22427
Nem nagyon hiszem, hogy évi többezer km-t beletesznek ezekbe. Ezek csak villantásra vannak, nem közlekedni. :D
Piritu - 1.000.00019-11-2013 22:59:48 // 22426
Ugye nem azt akarod mondani, hogy a 45 fokban terpesztő kerék normális? Kíváncsi lennék, hogy mi marad a gumiból egy 1.000 km-es autópályázás után pl. a tengerhez. (és hogy jössz vele haza onnan.)
Az ültetés is hasonló téma. A átlag autós nem az extrémet keresi, hanem a praktikumot. A "jól kinézést" messziről lesz@rja. Az extrémet akaróknak van a gyári ültetés, vagy a Ti csomag, vagy a tuningcégek ajánlata. A karterkérdést is meg lehetne oldani tuti. Bár így pénzbe kerülne, és nem jönne ki négy bontott rugó árából...
A második képen lévő kocsit pl. eszembe se jutna megvenni. A gyakorlatban használhatatlan lenne a nem létező rugóút miatt. Családdal egy út Pestre felérne egy kínzópaddal.
.......................19-11-2013 22:34:44 // 22425
miért van az hogy a Mito t és a Gulit mea a Gt t ,meg majdnem minden mai autót meg kell ültetni ,mert úgy néz ki rendesen,hisz a Modell tervezö is úgy rajzolta,
persze müszakilag kivitelezhetetlen mert leér,de kéremszépen ha a kartert nem húzzák pl. a 156 147 ben oylan alulra ,talán nem érne le ha megülteted

nem kell messze menni a werkfotókon kb 50 mm es ültetéssel fotózzák a Gulit
amit meg megveszel?


ez pl igy mehetne gyártásba
Liquid19-11-2013 21:41:18 // 22423
ez nem igény, hanem igénytelenség :)
Piritu - 1.000.00019-11-2013 21:05:52 // 22422
Ez is egy igény, akkor mondjuk, hogy gyárak ebben az esetben is szarnak az igényekre? :-DDD
GTPeti19-11-2013 20:25:15 // 22421
"hat ezaz ,hogy a gyártók szarnak a vevök igényeire"
Lehet (bár szerintem nem, mert ők is a piacból élnek). Mindenesetre SZVSZ ettől még nem lesz igaza a Polo-tunereknek.
Liquid19-11-2013 20:25:14 // 22420
mondjuk hülyére feszített gumi nem kimondottan vevői igény :) max. egy szűk rétegé
.......................19-11-2013 19:14:44 // 22419
"gumigyártók abszolút nem erre tervezik az abroncsokat, tény."
hat ezaz ,hogy a gyártók szarnak a vevök igényeire
GTPeti19-11-2013 17:37:10 // 22418
Hogy jól néz ki ízlés kérdése. Az viszont, hogy a gumigyártók abszolút nem erre tervezik az abroncsokat, tény.
.......................19-11-2013 16:31:18 // 22417
ez a german style,
az egész világon hódit a feszített gumi
jól is néz ki :)
a baj az hogy az asszony szétpadkázza igy a felnit
GTPeti19-11-2013 16:13:47 // 22416
Miért nem tett fel hátra a 10" széles felnire 155-ös gumit? Az még jobban terpesztene. B)
.......................18-11-2013 14:43:03 // 22415
lassan több a turbó mint a hengerek száma

" A Mini Cooper D szintén ikerturbós, háromhengeres, 1,5 literes erőforrás, 118 lóerővel, 270 Nm nyomatékkal, 9,2 másodperces gyorsulással, 205 km/óra végsebességgel, 3,6 literes átlagfogyasztással"


remélem a FIAT konszern nem megy el ebbe a barom irányba a motorfeljesztés terén
.......................16-11-2013 13:37:33 // 22412
[img1]
elsöre ugy néz ki ebböl a szögböl mint a Mito
Marklar15509-11-2013 22:02:23 // 22411
Helyesen írva. :)
GTPeti09-11-2013 15:51:16 // 22409
"legalább 10000 darab van eladó németo ban"
Jó na... ebben igazad van. :)
.......................09-11-2013 15:49:52 // 22408
mi nincs ?
van 159SW,
legalább 10000 darab van eladó németo ban,aki abból nem tud válsztani

ök csak azért veszik a Seat kombit mert errre cserélik a vW ,seat,skoda egyéb lehajtott kocsikat
aki egyszer SEAT os az külföldön az is marad (általában)
LacUS09-11-2013 15:32:13 // 22407
Számomra felfoghatatlan, hogy az alfa miért nem csinált az 156nál nagyobb kombit. Ha lenne mondjuk 164 netán 166 SW a franc se járna off-val, de ha kell 360l + csomagtér kell akkor mehetsz venni mást :(
GTPeti09-11-2013 15:01:03 // 22406
Szeretett VW konszernünk új "Sportwagon"-ja:

Leon ST

Ezt (is) veszik a népek, akiket az Alfa nem tud ellátni kombival. Merthogy nincs.
mex8607-11-2013 11:15:41 // 22405
nekünk van 1.9tdi-nk is adagolós 110le-s Seat Ibizäban, asszony vasa (nem talältunk neki szépjó 147es jtd-t mikor kellett volna).
ma reggel azzal mentem ügyintézni
azutän ätultem az 5 hengeres JTD-be, hät vilägok vannak kulturältsägban a kettö közt...
volt PD-m is több is (131le-s) az mégdurväbb mint az adagolós :) bär annak meg a karaktere szerethetö szämomra :)
David | Centocinquantanove07-11-2013 10:21:43 // 22404
Annyira nem izgat, hogy kipróbáljam, venni meg nem akarok, csak azt akartam tudni, hogy megint túl van e lihegve a marketingje...

Ha már a hang jött szóba.. A minap volt szerencsém beállni két fau-vé közé a tecsó parkolóban...
Hát mit ne mondjak? Egyik jobban röfögött mint a másik... Mint a jóöreg Transit. A JTD azokhoz képest egy sejemhangú csodamotornak tűnt hangilag.
Buksi06-11-2013 15:56:16 // 22403
A fickó a főbérlőnk, a lánya csak ráadás! ;-))))))))))
VKG231!!! (156+75)06-11-2013 15:49:50 // 22402
Inkább, mert nem lehetett eladni a v6-tal... Ő pedig el akarta.

Meg az állandóan elrepedő szélvédő, ami a legkisebb megbízhatósági gond volt, az eredeti erőforrás meghalt, akkor valami 3.5-re lett okosítva, volt benne szekvenciális váltó is meg állítható futómű azt hiszem utóbbi 155 Q4-ből...

Az alfisti.neten is van 3.2 v6 145, az szerintem sokkal szebb, mert csak simán fekete, de kinek a pap...

Ja, az akkor még működő utca áldozataiban lehetett pl. a lehető legnagyobb stroboszkóp betételének okáról olvasni, meg ilyenek. Vicces vas lehetett.

Valamikor láttam menni lacházán augusztus 20-án, de lehet, hogy az még nem a V6-tal volt.
.......................06-11-2013 15:46:39 // 22401
a HDI 109 egész diesel rendszer Bosch,mint az Alfákban ua.
szóval még jó is lehet
nekem tetszett a müszerfal ,hogy olyan magasan van a müszer ,és kicsi a kormány
.......................06-11-2013 15:43:30 // 22400
"nyomnak a rádióba minden áldott nap már vagy 1 hete"na ez a Marketing hiányzik a FAM részéröl ,nem csoda hogy alig adtak el Mito t,
még most Sem ismerik mi Vito ?
kérdezik mindig..
.......................06-11-2013 15:33:31 // 22399
egyszerü ,próbáld ki
én Pezsó 208 at vezettem bérautóként egy nyaralás alatt
HDi 90 lóval,
szerintem így újonnan az egyik legjobb diesel a piacon,
szerintem jobb mint a 1,3jtdm ,nyomatákosabb,szebb a hangja,
a start stoppp rángatásmentesen áll le,és indul újra(nemgy mint a BMW bwn ,amiben akkorát rúg min egy ló)

a tartóssága majd kiderül

egy Motor nem ajánlott a 150 THP ,mert nem tartós,a minikben sorra hullanak ezek,és szétkokszolja a sivosort a közvetlen befecskendezés
David | Centocinquantanove06-11-2013 15:24:59 // 22398
Ez az új pözsó 308 amit nyomnak a rádióba minden áldott nap már vagy 1 hete az tényleg ennyire ász autó vagy csak simát túl van hájpolva ez is, mint a szutyoki eskrossz? :)
Marklar15506-11-2013 09:23:22 // 22397
A fickót nem is láttam. Így nem is arra gondolhattam. Csak a te piszkos fantáziád...- :P
Marklar15506-11-2013 09:11:19 // 22396
Ő a Puniser. 3,2 V6 (remélem jól írom a nicket) de én úgy tudom, hogy el akarta adni és így nem tudta. Meg nem is fizette volna meg senki....
Marklar15506-11-2013 09:09:35 // 22395
Soha nem értettem meg, hogy miért kell mindenféle alkatrészeket szerelni egy autóba... :D :D :D
Marklar15506-11-2013 09:08:06 // 22394
Azóta megint QV... Puniseré volt...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.