Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Grando15-05-2014 15:42:21 // 22643
Király! A németeknél az ultraproli-sutyerákság alapegysége a Mantafahrer (vagy legalábbis az volt valaha). :DDD
Jorjie15-05-2014 15:12:24 // 22642
"Persze, a hetvenes évek végén, nyolcvanas évek elején, amikor virágkorát élte a 75-től egészen 88-ig gyártott B Manta, a száztíz lóerő is nagy szó volt. A kétliteres, injektoros motor volt a legnépszerűbb mind közül, ez van a fehér autónkban is, és erőben valahol ott van, ahol a sportosabb konkurencia akkoriban járt: a legtöbb Caprit ott lehetett hagyni vele, de egy erősebb BMW-vel már meggyűlt a baja, nem beszélve az Alfákról. Az olaszok akkortájt talán mindenkinél jobb motorokat építettek."
Buksi15-05-2014 14:30:49 // 22641
Egyik haveromnak volt ilyen Manta-ja, abban az időben rohadt jó kis dög volt. :-))))
tipoatti15-05-2014 10:39:48 // 22640
Ez egy parádés típus. :) Volt ilyenem, nagyon szerettem! Már 20 évvel ezelőtt is integethettem a típustársaknak ( akkoriban azért jóval több - bár nem túl sok - szaladgált még az utakon ).
Buksi07-05-2014 10:57:41 // 22639
Mert verné az összeset! :-DDDDDD
Marklar15507-05-2014 05:47:10 // 22638
A Te japód hangja miért nincs ott? :P
Buksi06-05-2014 10:13:11 // 22637
.......................22-04-2014 17:11:39 // 22636
azért komplett motorcsere nem hasonlítható össze 2 3000Ft os tornycsapággyal
mreni22-04-2014 16:38:50 // 22635
tipushiba,fiorino is detto...
Roll198322-04-2014 15:11:17 // 22634
Húgomé, szóval nem locsolom. :) Amúgy egy éve van nála és semmi baja.
Marklar15522-04-2014 13:55:06 // 22633
5L benzinnel le kell locsolni, s... :D
David | Centocinquantanove22-04-2014 11:43:34 // 22632
Hát ez nagyon jó!
Ehhez egy kis saját tapasztalat: Citroen nemo, 40.000 km sem volt benne, 2 éves korában mindkét első toronycsapágy kukás...
Ehhez egy kis saját tapasztalat: Citroen nemo, 40.000 km sem volt benne, 2 éves korában mindkét első toronycsapágy kukás...
Roll198322-04-2014 11:19:33 // 22631
Köszi! Időközben én is ezt találtam egy angol fórumon. (service indicator) Nemrég volt olajcserén, de szerelő nem állítótta vissza ezt a számlálót.
Béci Ɨ|ѯ22-04-2014 11:07:22 // 22630
Elvileg azt jelenti, hogy itt az olajcsere ideje. A jel azt szimbolizálja, hogy le kell engedni az olajat egy tartályba a kocsiból. Asszem a Trip reset-tel eltűnik a jel.
Roll198322-04-2014 10:08:11 // 22629
Marklar15520-04-2014 22:28:10 // 22628
GTPeti12-04-2014 13:25:35 // 22626
Tegnap este jövet-menet, mögém került egy 3-as BMW. Szépen illedelmesen jött mögöttem, míg egy körforgalomban megmutattam neki, mi az az úttartás.
Ő pedig erre egy egyenes szakaszon, hogy milyen a 4mp-es gyorsulás... Nem gyenge!
Ő pedig erre egy egyenes szakaszon, hogy milyen a 4mp-es gyorsulás... Nem gyenge!
Buksi09-04-2014 19:03:10 // 22625
Pffff...
David | Centocinquantanove09-04-2014 11:01:25 // 22624
Buksi03-04-2014 14:56:23 // 22623
Engem pont emiatt (többek közt) nem nyertek meg! :-)))
GTPeti02-04-2014 20:40:09 // 22622
- Apa, a mi autónk hány lóerős?
- 26
Nem szívtuk meg...
Hadházy. :))
- 26
Nem szívtuk meg...
Hadházy. :))
Zsolt15502-04-2014 20:35:36 // 22621
Marklar15502-04-2014 17:51:01 // 22620
A Lola nem egy énekes csaj? :D :P
GTPeti01-04-2014 20:23:13 // 22619
Amit ma láttam az sem semmi. Egy ilyen, Lola-szerű valami volt. Kétüléses roadster. Sajnos gyorsabb volt, mint a fényképező a kezemben...
GTPeti01-04-2014 20:14:54 // 22618
A BMW nagyon konzekvens. Mindig csak annyira modern a dizájn, amennyi feltétlenül szükséges. Valószínűleg ezzel több embert nyernek, mint amennyinek forradalmibb vonalak kellenének (pl. a felninél).
Buksi01-04-2014 11:30:12 // 22617
Ez jól néz ki, bár a felnit egy kicsit snassznak találom. :-)
GTPeti30-03-2014 23:48:05 // 22616
Arra tippelek, hogy a helyi RN kereskedés főnöke kapta kölcsön Fr.o.-ból és ő ment vele. Még meg is jegyeztem magamban, hogy "no fene, a franciáknak is van már 4C-jük".
GTPeti30-03-2014 23:43:01 // 22615
Előtte pedig láttam egy ilyet, vagy ehhez rendkívül hasonlót. Ez annyira valószínűtlen, de akkor is egy új Renault roadster volt és nem a (vacak) Wind.
GTPeti30-03-2014 22:09:41 // 22614
Mai termés: BMW i8
Beszéltem is egy pár szót a fickóval. Láttam, hogy tele van mindenféle loggerekkel az autó. Az utólsó simításokat végzik a szoftveren. Ahogy megindul a vas (izé... akarom mondani a szénszál), az elég brutális... Nem csodálom, hogy talált maga mellé egy mitfahrert egy plazás csajszi személyében. (Jó na, irigyeltem egy kicsit. :)
Beszéltem is egy pár szót a fickóval. Láttam, hogy tele van mindenféle loggerekkel az autó. Az utólsó simításokat végzik a szoftveren. Ahogy megindul a vas (izé... akarom mondani a szénszál), az elég brutális... Nem csodálom, hogy talált maga mellé egy mitfahrert egy plazás csajszi személyében. (Jó na, irigyeltem egy kicsit. :)
Dévid30-03-2014 20:43:38 // 22613
Állok elébe. :D
Azért egy Alfám még tutira marad, a TS a kutyának sem kell értelmes áron, a V6-ot meg csak mélyen ár alatt tudnám eladni, de nem akarom, ki akarom várni, hogy milyen mikor minden patent rajta. :D Már így is elég komolyat lép.
Azért egy Alfám még tutira marad, a TS a kutyának sem kell értelmes áron, a V6-ot meg csak mélyen ár alatt tudnám eladni, de nem akarom, ki akarom várni, hogy milyen mikor minden patent rajta. :D Már így is elég komolyat lép.
Liquid30-03-2014 20:30:45 // 22612
de ha japánt veszel, akkor átraklak a halállistámra :D
Liquid30-03-2014 20:30:11 // 22611
rajta vagy, naná :D
VKG231!!! (156+75)30-03-2014 15:01:55 // 22610
Én a TSI-t nem tudom, a TFSI-knél 35-45.000 km-nél volt motorcsere.
VKG231!!! (156+75)30-03-2014 15:01:18 // 22609
Vannak különösen problémás példányok mindenből :)
Mindenesetre az tisztán látszik, hogy a nagynémet (így, egybe) precizitás azt az egyet eredményezi, hogy -kis túlzással- sose sikerül elsőre összehozni egy normális motort.
Most komolyan, a TFSI-k szintjét tudja a MultiAir is 170 lóval, mégsem fekszenek le (tudtommal) öt percenként. Vagyis csak feküdtek, mert új korukban volt a nagy többség TFSI-nél motorcsere.
De elég, ha a nagy sikerű "Prince"-motort vesszük, csak, hogy kiszakadjunk a VW bűvköréből. Szintén német, szintén sok vele a baj.
Nem tudom, miért NE hívjuk fosvágennek őket. Igen, az 1.9 TDI rohadt megbízható volt. Gyártják még? Nem. Szóval nem értem.
Mostanában egyszerűen csak az megy, hogy hűű, 30 éve így elment 600-800.000 km-t az egyhatdé, meg, hogy a haver ismerőse látott egymilliós futású 1.9 TDI-t... Ez mind szép és jó, csak azóta más szelek fújnak. (És pl. én egyszerűen nem tudnám megemészteni, hogy mondjuk azért járjak Octaviaval, mert megbízható... De ez én vagyok.)
25 éve a Mercik is elmentek egymilliót...
A VW konszern folyamatosan mellényúl a motorokkal, és nem kicsit. Persze a népek meg(v)eszik, csak nem látom azt, hogy akkora király lenne mondjuk a Fiatéhoz hasonlítva egy VW konszern motorfejlesztési minősége. Mondhatnám ugyanígy egyébként a Hondát is a Fiat helyett. Vagy "szinte" bármit.
Hegyi beszéd vége:
Mi baja volt egy 16V TS-nek új korában?
Oké, 25.000-nél fateromén is cserélték a vezmódot, meg szinte mindben, de ettől nem áll meg, mint a szög...
Mindenesetre az tisztán látszik, hogy a nagynémet (így, egybe) precizitás azt az egyet eredményezi, hogy -kis túlzással- sose sikerül elsőre összehozni egy normális motort.
Most komolyan, a TFSI-k szintjét tudja a MultiAir is 170 lóval, mégsem fekszenek le (tudtommal) öt percenként. Vagyis csak feküdtek, mert új korukban volt a nagy többség TFSI-nél motorcsere.
De elég, ha a nagy sikerű "Prince"-motort vesszük, csak, hogy kiszakadjunk a VW bűvköréből. Szintén német, szintén sok vele a baj.
Nem tudom, miért NE hívjuk fosvágennek őket. Igen, az 1.9 TDI rohadt megbízható volt. Gyártják még? Nem. Szóval nem értem.
Mostanában egyszerűen csak az megy, hogy hűű, 30 éve így elment 600-800.000 km-t az egyhatdé, meg, hogy a haver ismerőse látott egymilliós futású 1.9 TDI-t... Ez mind szép és jó, csak azóta más szelek fújnak. (És pl. én egyszerűen nem tudnám megemészteni, hogy mondjuk azért járjak Octaviaval, mert megbízható... De ez én vagyok.)
25 éve a Mercik is elmentek egymilliót...
A VW konszern folyamatosan mellényúl a motorokkal, és nem kicsit. Persze a népek meg(v)eszik, csak nem látom azt, hogy akkora király lenne mondjuk a Fiatéhoz hasonlítva egy VW konszern motorfejlesztési minősége. Mondhatnám ugyanígy egyébként a Hondát is a Fiat helyett. Vagy "szinte" bármit.
Hegyi beszéd vége:
Mi baja volt egy 16V TS-nek új korában?
Oké, 25.000-nél fateromén is cserélték a vezmódot, meg szinte mindben, de ettől nem áll meg, mint a szög...
Marklar15530-03-2014 15:00:45 // 22608
Jó. Hátha lesz 1x... :D
GTPeti30-03-2014 14:59:05 // 22607
Az a kockaforma az szerintem egy Toyota. Ha gondolod, megkérdezhetem egy japán (alfás) ismerősömet.
Marklar15530-03-2014 14:20:39 // 22606
DeezL30-03-2014 10:29:27 // 22605
TFSi-t nem csináltam ,de a kis TSI-ről már mondtak 1-2 dolgot a Kargnál(VW szervíz), a CR TDI-ről nincs rossz tapasztalatom ,a 2.0 PD-ről van..,de ezt írtam is meg a 2.5 V6 TDi-t is....
de ha már közösnyomócsöves akkor a legjobb valóban a JTD, JTDm
de ha már közösnyomócsöves akkor a legjobb valóban a JTD, JTDm
Dévid29-03-2014 22:11:32 // 22604
Rajta vagyok a listádon, ugye?
Persze ha nem japánt veszek. :P
Persze ha nem japánt veszek. :P
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2014 21:51:04 // 22603
Nem kell zárójelbe tenni, van a családban
90e km-rel, két programcsere után sem indul melegen normálisan. De hidegen se. A nyomaték karaktere meg bűn rossz. A gázpedál meg nagyon villany. :-) Az 1.8 tdci is jobb, pedig abba is bele tudok kötni...
90e km-rel, két programcsere után sem indul melegen normálisan. De hidegen se. A nyomaték karaktere meg bűn rossz. A gázpedál meg nagyon villany. :-) Az 1.8 tdci is jobb, pedig abba is bele tudok kötni...
GTPeti29-03-2014 21:46:25 // 22602
Tegnap láttam egy Maserati GT-t az utcában parkolni. Durva egy vas... B)
Liquid29-03-2014 21:43:06 // 22601
Ghibli rulez! Nagyon remélem hogy X év múlva állok majd úgy anyagilag hogy bevállalhassam a 159 után méltó utódként, dolgozok rajta :D
GTPeti29-03-2014 21:32:34 // 22600
Ma láttam egy S-Klasse coupét. Nem lehett túl régi, még rajta volt a motorháztetőn a fehér fólia. :)
Komolyan néz ki. de nekem akkor is Maser kéne... B)
Komolyan néz ki. de nekem akkor is Maser kéne... B)
VKG231!!! (156+75)29-03-2014 19:59:42 // 22599
Hmm, hát azért a polcvágen nagyon sokszor nyúlt mellé dolgokkal...
VR6, (PDTDI), TFSI, 2.0TDI, V6TDI... Csak a közelmúltból. Oké, a pd-t van, aki védi, azért is tettem zárójelbe.
Az Alfánál (Fiatnál) ugyan kevesebb motorváltozat készül, de ilyen mellényúlásokról nem hallani. Oké, a 16V TS döglik így, tizenévesen, de nem újban volt xar...
VR6, (PDTDI), TFSI, 2.0TDI, V6TDI... Csak a közelmúltból. Oké, a pd-t van, aki védi, azért is tettem zárójelbe.
Az Alfánál (Fiatnál) ugyan kevesebb motorváltozat készül, de ilyen mellényúlásokról nem hallani. Oké, a 16V TS döglik így, tizenévesen, de nem újban volt xar...
DeezL29-03-2014 17:42:11 // 22598
az enyém ugye 2004es 156,de hoztak nagybátyjámhoz ugyanilyen évjáratú osztrák 156ost egy merő rohadás volt,míg az enyém teljesen fasza kasztnira
DeezL29-03-2014 17:41:11 // 22597
nem úgy értettem... nekem mind a 4 autóm idáig olasz volt,és még lesz is olasz autóm bőven! de attól mert olasz autó párti vagyok ,elítélem a fosvágenezést úgy értettem az egészet,és az alátámasztott példával írtam,hogy jónak tartom ,de amit írsz abban is van igazság mert rengeteg már nem olyan jó mint régen, de írtam is pár példát... 2.0 PD, 1.2 1.4 PD 1.2 HTP stb... meg a 2.5 V6 TDI-k sem voltak elkapott konstrukciók .... de még mindig sokkal jobbak mint pl. Pug 307 ,Citroen C4 és társai ,viszont a legutóbbi C5 megbízhatónak bizonyult idáig ..
egyébként olasz autókat használunk zömében 1994 óta a családban ,első sorban ezért is esik a választás rájuk,és ár/érték arányban a legjobbnak tartom őket
egyébként olasz autókat használunk zömében 1994 óta a családban ,első sorban ezért is esik a választás rájuk,és ár/érték arányban a legjobbnak tartom őket
GTPeti29-03-2014 12:28:45 // 22596
Egyébként adott eseben még akár én is vennék pl. egy mai dízel Polo-t (garanciával)... Ha ingáznom kéne a mhelyre. Esőben-hóban (No-ban iszonyúan sóznak). Rájöttem, ha ilyen időben Alfával járok egyszerűen sajnálom őket.
GTPeti29-03-2014 12:25:58 // 22595
Szerintem agyon vannak ajnározva, főleg manapság. Messze nem olyan jók, mint amit szugerálnak...
Te miért nem VW-val nyomod, ha annyira jónak tartod őket? (Ezt a lehető legtárgyilagosabban kérdezem, semmi él nincs benne.)
Te miért nem VW-val nyomod, ha annyira jónak tartod őket? (Ezt a lehető legtárgyilagosabban kérdezem, semmi él nincs benne.)
DeezL29-03-2014 12:01:30 // 22594
1992es audi 80asnak semmi köze VW-hez? akkor milyen motor van benne ha nem VW? már a kocka 80as Audi is VW volt technikailag .. a 2.0 PD az bajos tud lenni valóban,és nem is az 1.2 3 hengeres fostalicskára mondom hogy jó,csak egy átlátható autó,szerelni nem olyan bonyolult őket, van 1-2 ökörség itt is de nem vészes...
meg nem is az,csak fölösleges ez a fosvágenezés, ha meg az alfa van szidva, az ilyen rosszul van szabályosan....:)
meg előző hozzászólásomhoz, van 1-2 jól elkapott francia cucc is
meg nem is az,csak fölösleges ez a fosvágenezés, ha meg az alfa van szidva, az ilyen rosszul van szabályosan....:)
meg előző hozzászólásomhoz, van 1-2 jól elkapott francia cucc is
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?