Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

zolee14506-01-2012 21:12:20 // 20893
A remek kis Espace, Williams F1 motorral meg hátsó futóművel.:)
Erhard 242 (Pure Energy)06-01-2012 21:01:41 // 20892
ma ültem egy E46-os M3-ban ...ejh ezért ez más kategória, sorhat 3.2, 340le....
W.06-01-2012 16:44:46 // 20891
Grando örülhet! :))

Vikking 31106-01-2012 14:59:43 // 20890
Is... :D De asszem, ebbe hifit is felesleges tenni... :D Inkább 4 átbeszélő... :D
GTPeti06-01-2012 14:58:53 // 20889
A motor halk duruzsolása elnyomja a szélzajt. :))))
Vikking 31106-01-2012 14:57:13 // 20888
Háttt... Kívülről lehet, hogy alig jön be a szélzaj! :)))
GTPeti06-01-2012 14:51:21 // 20887
Ez igen! Hangszigetelt utastér. :)))
Seriff06-01-2012 14:49:54 // 20886
Képek? :) Ha már úgyis OFF-os a topic...
Vikking 31106-01-2012 14:46:21 // 20885
Furcsa könyöklő... :D

Kompressz úr06-01-2012 08:12:09 // 20884
Ki szólított? :P
Erhard 242 (Pure Energy)06-01-2012 07:13:48 // 20883
kedves ismerősömnek ilyen van egyébként jól megy ez a saab az más kérdés hogy széthajtotta és egy vagyont ráköltött már pl nincs hozzá csak gyári turbó ami 800k és még véletlenül sem egyezik az opeléval ....
Marklar15506-01-2012 00:24:59 // 20882
Ez lenne a "Sport dízel" ? ;-P
Erhard 242 (Pure Energy)05-01-2012 12:42:00 // 20881
2001-es modellről beszélgetünk akkor mi volt a legnagyobb nálunk? a 2,4jtd 140 lóval :P
GTPeti05-01-2012 12:33:14 // 20880
Ja, csak feltételezem, hogy a cartárs új autója nem 15 éves...
GEORGE04-01-2012 23:48:13 // 20879
A Saab 3.0 V6 Tdi "csak" 177 lovas és 350Nm ez sem számít már az élvonalba.....
Liquid04-01-2012 23:42:22 // 20878
egy régebbi dízelnél teljesen rendben van szerintem
Marklar15504-01-2012 22:53:38 // 20877
Azért van ott nyomaték is!...
Marklar15504-01-2012 22:46:36 // 20876
Nem jól írtad! Kell egy teli persely hozzá... :)))
W.04-01-2012 16:23:48 // 20875
Mondom, én is legyintettem rá! :)
GTPeti04-01-2012 16:20:47 // 20874
Félreértettél! Tényleg csak a h.ű.tart-LE arányon csodálkoztam.
Semmi mást nem vitattam! Az autó maga nekem is tetszik. És sajnálom a Saab-ot.
(A köTSög GM-et viszont nem komálom...)
W.04-01-2012 16:17:11 // 20873
Amire használom, tökéletesen elég! Amíg bele nem ültem én is legyintettem.
GTPeti04-01-2012 16:15:09 // 20872
Mert ez kb. 15 éve volt standard. :)))
W.04-01-2012 16:14:18 // 20871
Mert?
GTPeti04-01-2012 16:13:44 // 20870
Egy 2.2-es motorból 120LE??
W.04-01-2012 16:10:08 // 20869
Saab 9-5 2.2 DiT kezdeti tapasztalatok:
- a motor igen jól mozgatja a kasznit pedig csak 120 LE és 280Nm
- beltere kényelmes, egyedül a 166- hoz mérhető (sajnos)
- műszerfala ronda, kapcsolók gagyik
- gyári prestige 10 hangszórós audiorendszer több mint jó
- beltér csendes, utazási komfort kiváló
- motor kicsit morgósabb mint a 159- ben volt
- fogyasztás 6.5L/100km.

Eddig barátok vagyunk...:)
GTPeti04-01-2012 10:00:01 // 20868
Szerintem ha manapság P 1 GT-t veszel, jó eséllyel egy újabb perselyre teszel szert. :)
mreni31-12-2011 08:11:18 // 20867
mindenkinek másak az igényei,kár vitázni ezen...
Dévid31-12-2011 00:25:21 // 20866
Általában nekem is elég a 98 Le a 980 kg-hoz, de néha jól jönne a 155 ló az 1270 kg-ra. :D Nem tagadom, megint nézegetem az 1.4 Punto I GT-ket (133-137 Le ca. 1000 kg súlyra). :D
Amit még nézegetek, az meg a 2kerekű topicba tartozik... :D
vm30-12-2011 23:40:26 // 20865
Csak elértem, hogy ne nekem kelljen elmagyaráznom ;-)
Személyfüggő. Ennyi ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2011 23:31:12 // 20864
Gondolom Te nem lehetsz Én mert Én Én vagyok és had szabjam meg saját magamnak hány lóerő kell nekem Te annyira tarthatsz igényt amire akarsz...miért nem 1.4TS-ed van? az csak 104 ló minek vettél 1.6-ot? Sőt trabanttal is el lehet menni minden hová az csak 26le.....
Igen jobban örülnék ha egy 1.8t autó 230 ló lenne de még jobban ha 280...
Nem érdekel hány lovas a boxer nem árut akarok szállítani és 90-nel poroszkálni vagy éppen 80-nal mert nem lehet vele előzni :P
Marklar15530-12-2011 23:05:30 // 20863
Én még 9x ben mentem kispókkal Bp-Lökösháza-Bp útvonalon. Ami a csövön kifért. Ez néhol 120 at is jelentett:) Haza értünk és épp a Boldizsár előtt elkezdett dőlni a füst a motortérből. Mák volt, hogy a kipuff konzolt tartó csavar veszett el. S épp a kipuffra prüszkölt az olaj... :)
Marklar15530-12-2011 22:59:53 // 20862
Lásd F1. Pedig csak tele tankolják... ;)
Liquid30-12-2011 21:28:48 // 20861
ezt nehéz összefoglalni mert ez erősen személyfüggő, nekem akkor és ott "gyengének" tűnt, míg a 156 ugyanezzel a motorral bőven elég nekem. Mindenesetre 166-ot biztosan V6-tal vagy dízellel vennék csak.
Csak egyet próbáltam ki mielőtt a 156-ot megvettem, mert kíváncsi voltam
Grando30-12-2011 21:26:23 // 20860
A nagyátlag erejéhez és dinamizmusához képest van értelme viszonyítani sztem. Ami pl. a '70-es években még egy akkori Alfissimo magazin sztárja lehetett volna, az ma legfeljebb egy Csigusszimó magazinba férne be. :DDD
Liquid30-12-2011 21:26:08 // 20859
köszönöm építő kritikádat a képességeimet illetően, nem is akarom ragozni mert látom felesleges, nem akarod/tudod megérteni mondandóm lényegét, lehet a te képességeiddel is gond van? :)

most is kiforgatsz, hol írtam hogy csak az a biztonságos és a jó amit mondok?
Csupán véleményem szerint van így. És ismét leírom már sokadszor, hogy nem azért kell a megfelelő lóerő/tömeg arány mert Fittipaldit akar játszani az ember, hanem azért hogy ha kell akkor legyen elegendő tartalék. Nem szoktam gyorsan menni közúton.
Most az hogy kinek, mi és hol az elég az kellően szubjektív dolog. Egy 80-as bácsinak még a 80 is sok lehet.

nem mondtam hogy nem lehet kiaknázni egy alapvetően gyenge autó képességeit, feleségemnek is van egy 1.2-es 60 lovas 900 kilós Pandája. Éppen ma voltam vele szüleimnél és képzeld tudtam előzni nem is egyszer, de sokkal-sokkal jobb egy erősebb autóval közlekedni.

És képzeld el alapvetően az akkori autók képességei + a vezetők képességei voltak az irányadók, erről már sok írás született különböző autós médiumokban. Most még egy Navara-szerű állat is fele távon megáll 90-ről mint egy 120-as skoda...
de ebbe ne menjünk bele...

nem mindenki Shumacher, de azért általában itt olyanaok vannak akik szeretnek autózni, szeretik élvezni a vezetést, úgy látszik ezt te anno eladtad a kocsiddal együtt :(
vm30-12-2011 21:18:08 // 20858
Oké, értem hogy így érzed, de hol a határ, ami alatt szerinted alulmotorizált egy autó?
Mik azok a kritériumok, amiket pl. a 166 Ts nem üt meg?
Atesz198730-12-2011 21:05:40 // 20857
Apósék Fusionje azt hiszem 1.2 tonna, és 85 lóerő. Azzal is lehet kényelmesen autózni, előzni, stb...Az, hogy szerinted a 1.3 tonna+140/150 lóerő "A" biztonság, az netto ökörség. Ha te csak ilyen erős autóval tudsz előzni, az a te képességeidet tükrözi. Én teljes biztonsággal előzök a kangooval akkor is, amikor csak kb 3-400 métert lehet belátni. Ilyen helyen alapból nem szeretek előzni, de ha többen is szeretnénk letudni a teherautót, akkor inkább meglépek egy ilyen helyen, hogy ne kínlódjanak mögöttem. Javasolnám, hogy maradj le egy kicsit, hogy láss. Sokszor azért állok ki 3. vagy akár 4. autóként előzni, mert a többi birka megy egymás valagában, és nem látják, hogy javában tiszta a terep (ide képzelj akár 10-en milliós német autókat is). Ez csak egy példa, ebben az esetben például megspórolok magamnak 30-40 lóerőt.

Meg, hogy csak azzal lehet haladni? Lehet, hogy az általad választott átlagos 140-es utazóhoz annyi kell, az egy dolog, de egy kényelmes sietséghez, amikor mondjuk minden egyenesben mész egyszer 110-el, bőven elég 100 ló is. Nekem ebből több konfliktusom volt itt, de akkor is vallom, hogy közúton, nem kell 140-150-el menni minden egyenesben. Elég oda a 110-120 maximum. 150-nél akármilyen jó autó, akármilyen jó sofőrjével történhetnek olyan dolgok, amiket 110-nél még lehetett volna korrigálni, de 150-nél már meg van a baj. Nem csak a trabant volt a szűk keresztmetszet mikor megállapították a 90-t, hanem az ember képességei, meg a fizika határai is. De tudom, itt az amoren nem leszek népszerű ezzel a filozófiával, hiszen itt mindenki Schumacheri géniusz...
Liquid30-12-2011 20:49:15 // 20856
újra megkérlek, hogy ne haszongépjárműhöz hasonlíts személyautót. Egy kishaszonnal nem is illik gyorsan menni az lehet útakadály
nem a sokpénzről szól a dolog, ne vidd el arra kérlek.
nem is a 80-150-es sprintekről, de ha már itt tartunk akkor egy rendes motornak ez megvan 3-asban :)
ha te szeretsz konvojozni 80-90nel az a te dolgod, de nem mindegy hogy csak +40-re vagy képes egy gyors előzésnél vagy többre (arról nem is beszélve hogy ha a 140 környéke már végsebesség akkor 100 felett nem is lehet gyorsulásról beszélni)
ha csak annyira akkor akkor ne is előzz

ne forgasd ki a szavaim, hol írtam azt hogy 150Le kell??? én azt írtam hogy a súlyhoz/mérethez kell megfelelő erő. Ez egy UNO-nál 70-75Le egy 1300 kilós autónál pedig minimum 140-150 ló.

És hidd el van olyan kocsi aminek kell a 10km, láttál már 1.4MPI oktáviát? :)

100ló/1.5T igencsak hervadt, de te tudod
Liquid30-12-2011 20:40:21 // 20855
164-et ugyan nem vezettem de a 2.0TS 166 alulmotorizált
azonkívül egy fűnyírómotor szétpörgetve hogy menjen is, többet eszik mint egy megfelelő/odaillő motor
Atesz198730-12-2011 20:01:45 // 20854
Na ez meg a másik...
W.30-12-2011 19:07:00 // 20853
Annak a sok balfasznak(sic!), akikkel nap mint nap találkozok az utakon, a 90 lovas buzuki is sok...:)
W.30-12-2011 19:04:39 // 20852
Egyszer utaztam kispolákkal kb. 100km-t. Leborultam a Lengyelek előtt....:)
mreni30-12-2011 18:54:48 // 20851
ez így van
mreni30-12-2011 18:53:39 // 20850
érdekes hozzáállás ez is,szerintem nagyrészt nem az autón múlik,hogy akadályt képez-e az úton avagy sem :))
nekem 90lovas 6 személyes platós Transit volt a céges autóm 6-7 hónapig... +1.5 tonnával(3t össztömeggel) is tudtam előzni vele országúton,csak egy kis lendület kellett,városban sem volt gond, a pálya már más tészta. tudni kell az autó képességeit,határait,akkor nem lesz gond.
vm30-12-2011 18:53:29 // 20849
Pont a 600 ccm-is sarkításon ironizáltam ;-)
Merthogy azért a 3,2 és aközött elég nagy a választék.
És most írtad a lényeget. Élményt nem adott a 150 Le, de bőven elég.
Valószínűleg a Freemont is ilyen. Viszont azt az autót pont nem csapatni veszi az ember, ezért nem kell rögtön rásütni, hogy nem biztonságos, meg útakadály. A lószart az ;-)
W.30-12-2011 18:42:42 // 20848
Ne sarkíts! Elég széles skáláját vezettem már offnak is és eddig a legjobban autózható a 159-em volt. Annak ellenére, hogy élményt nem adott, de a 150 ló meg a 320Nm hazai utakra bőven elég!
Kazes☻30-12-2011 18:32:46 // 20847
A szirtojén és az opL után. :)
Kazes☻30-12-2011 18:30:45 // 20846
Persze, persze, de én úgy látom van! :)))

De különben is a szóban forgó csak félig offos kocsi és most itt szétlesz vele offolva az offos verdák topic és majd kaptok az admintól, vagy moditól mindjárt! :D
Atesz198730-12-2011 18:19:31 // 20845
De hogy neked is igazat adjak, a 100 lovas 1.9 CDTi Vivaro tényleg halál. Egyszerűen kínlódás vele a közlekedés. Legalább is, ha nem akarod szétforgatni szerencsétlent.
Atesz198730-12-2011 18:15:50 // 20844
Már ne is haragudj, de egy 128 lovas Boxert útakadálynak nevezni finom szólva is túlzás. Bármikor meglépi a 150-t még 350 ezer kilóméteres korában is, és a 110-es országúti utazó tempó tartása sem akadály (átlagosan, nem csak úgy simán, az egyenesben). Kamion megelőzése sem gond. Eddig akárhányszor előztem vele, maximum BMW-sek, és hasonló állatfajták tolakodtak a seggemben, hogy Ők bizony sokkal gyorsabbak nálam. Egy szimpla személyautó a legtöbb emelkedőnél simán alul marad. Egyedüli hátránya, hogy ebben még 5-ös váltó van, ez sokszor megnehezíti a dinamikus közlekedést, de ez a váltó, és nem a motor hibája.

De elmondom neked, hogy a 106 lovas, 1.4 tonnás kangoommal sem okoz problémát az átlagos autók közti előrejutás. Sőt! Egyszer előfordult már, hogy 140-150-es utazóval tekertem Dombóvártól Tihanyig, több mint 1 órát faragva a tervezett menetidőből (akkor tényleg nagyon siettem). Nem nagyon éreztem hátrányát a kevés lónak. A mai napig rengeteget előzök, legtöbbször visszaváltás nélkül. Ha meg kevesebb hely van, 80-nál még mindig választhatok 2 fokozatból, mert ha negyedikbe tolom vissza, akkor egy szempillantás alatt meg van a 120, az meg azért legyen már elég az előzéshez (persze ez nem jelenti azt, hogy nem lehet tovább gyorsulni). Ha neked sok pénzed van, akkor meg gyorsítgass csak 80-ról 150-re. Mivel nekem is volt alfám, ezért tudom, hogy egy ilyen mértékű kigyorsítás az esetek 98%-ban tökéletesen felesleges. Ahol nem lehet megoldani egy előzést 40 km/h-s gyorsítással, akkor ott esetleg nem is kéne előzni.

Tehát az, hogy minden, ami 150 ló alatt van, csak útakadály, az hatalmas butaság. 2011-ben már nagyon körül kell nézni, hogy olyan személyautót találj, amelyiknek 10 km-es egyenes kell egy kamion megelőzéséhez. Persze nem állítom, hogy nincs. Az én lélektani határom 100 lónál van, ha olyan 1.5 tonna körül beszélünk. Ezzel a kombóval lehet normálisan közlekedni. Ez alatt tényleg necces.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.