Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2019 21:39:55 // 24143
Köszi nektek is grat, tényleg idióta hangja van :))) A turbónál a hővédő lemeznek látszó kasírozott alufólia eléggé mozog kézzel is :))) Vannak olcsó megoldások...
Csabi30-03-2019 21:20:00 // 24142
Grat hozzá, mi is kb 3hete vettük használatba. A fogyasztás tisztán városban 6L ahogy írod. Még nem fogyott ki egy tank, de nagyon kiváncsi leszek a valós, tankolt átlagra, mert ha igaz a 6liter akkor az nem semmi. A tolatókamera mellé hiányolom a csipogást, de valószínűleg csak nekem furcsa, hogy a tükrök helyett a kijelzőt nézzem...Az alapjárati "varrógép" hang nagyon egyedi, ilyet még nem is hallottam. Ennek tényleg varrógép hangja van, mindig elmosolyodok rajta...:))
Szerencsére belül nem hallani, és tényleg jól szigetelt...
Szerencsére belül nem hallani, és tényleg jól szigetelt...
berobbantam30-03-2019 18:46:41 // 24141
Minek-minek.Mer a benya 350 én meg 420-ert tankolom a maxmosönt😆😆😆😆
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2019 18:33:44 // 24140
Megjött asszonypajti buzuki vitarája 1.4T GLX, a felszereltség egész magas, a sávtartó nagyon idegesítő szerencsére nem kell minden indításnál kikapcsolni, a táblafelismerő lassú de azt meg nem is lehet kikapcsolni, a távolságtartó tempomat jól teszi a dolgát, a sávfigyelő is, a tolatókamera jobb, mint a Stelvioban :))), a led jól világít este... érződik, hogy csak 1200kg az autó eléggé klumped módon csukódik az ajtó, a csomagtér ajtót is nehéz úgy lecsukni, hogy egyből záródjon, a bőrülések kényelmesek, a kapcsológombok -15 év, a futómű nem olyan rossz de nagyobb sebességnél dobálja a seggét kanyarban, a kormány is elég érdekes kb 1-1,5cm a holtjáték, elég csendes 110nél is .. hát nem egy Alfa de ennyi pénzért ez van, nem rossz egyébként semmivel sem rosszabb, mint egy fiat punto vagy 500-as...a fogyasztás viszont cefet, városban 6L, ma voltunk vele bejáratni egy 200km-es körön 110 autóúton falvakkal stb, 5,8L ... minek a dízel :DDD
Kazes☻29-03-2019 16:47:25 // 24139
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2019 10:01:28 // 24138
Kezdem elveszteni a fonalat suv ügyben. Én őszintén azt hittem, hogy ezekben az a jó, hogy kényelmes és mindenen észrevétlenül átmegy. Ehhez képest utaztam egy 2 éves Rav4-ben 500km-t. Borzalmas. Ez így ebben a formában mire jó? A TI futómű kényelmesebb, kulturáltabban csillapít. Ez üt, ver, ráz. Automatával a benzines Toyota 10l-es átlagot mutatott úgy, hogy nagyrészt pályán mentünk 110-120-szal. Ha nagyon egyenletes 110-re beállt, akkor 8 körülre lement. WTF? Én valamiről asszem lemaradtam, ha ez így normális. Már a múltkori XC90 sem nyűgözött le a kényelmével, de ez egy konkrét fapad szekér volt. Visszafelé egy 5-6 éves Civic hozott minket. Semmi suv, csak egy normális autó, 1.8vtec. 6.7l-es fogyasztás, halkabb, kényelmesebb, kisebb sebességérzet, tágasabb beltér és még autónak is néz ki. Sokkal jobb volt utazni benne.
Erhard 242 (Pure Energy)10-03-2019 16:09:13 // 24137
Csak bele botlottam egy tesztbe
Kazes☻09-03-2019 16:59:33 // 24136
Még szép, hiszen házon belül is van egy csodaszép Stelvio! :)))
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2019 16:53:27 // 24135
Na ez most honnan jutott eszedbe? :-D Az offos dízel suv az utolsó utáni kombináció ami számításba jöhet :-))
Erhard 242 (Pure Energy)09-03-2019 12:11:24 // 24134
Hunyadi Sántafé 2.2 delej teszt város 12l alig eszik na, ellenben olyan a hangja, mint a 2000es években egy jó tdci :)))
RomeoOne08-03-2019 22:42:09 // 24133
Ezen legalább látod, hogy mit akart írni :D
Haddel08-03-2019 22:28:54 // 24132
RomeoOne08-03-2019 21:52:19 // 24130
Kazes☻07-03-2019 15:37:28 // 24129
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2019 12:39:44 // 24128
Nálunk nem ilyen eccerű a másod autó :-) Kinga kezdte, hogy semmi pénzért nem adja a ződet. Oké, jó móka lett belőle, nem bántam meg. Csak aztán valahogy mindig nekem marad itthon az öreg vas :-D. Most sincs itt a fekete. Hiába mondom, hogy nem városi autó :-DD Viszont legalább jó nagy vasdarab, megvédi őket az biztos. :-)
Szóval nálunk nincs fő meg másod. Nettó időben többet ülök a TD-ben, km-re a 159-ben, és sokszor mindkettő kell egyszerre.
Szóval nálunk nincs fő meg másod. Nettó időben többet ülök a TD-ben, km-re a 159-ben, és sokszor mindkettő kell egyszerre.
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2019 10:56:40 // 24127
nagyon elkurvult az autós világ sajna, nem mondom, hogy én nem néztem körbe a konkurenciánál de mindig oda lyukadtam ki, hogy fő autónak csak is az Alfa, nem mondom hogy ez hibátlan de ennyiért ilyen műszaki tartalommal, megbízhatósággal, kinézetre csak ez maradt :DDD Másod autónak meg tökmind1 mi ... pl Vitara, igaz, hogy pudvadék de ár/érték arányban verhetetlen és az alkatrész is lófing hozzá ... na meg nem én vezetem :DDD
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2019 10:24:24 // 24126
Hozzatok csak nyugodtan egyensúlyba :-D
Az 1.6THP motor meg a prince motor származéka ha jól tudom, régebben voltak vele bajok. Aztán hogy most milyen? Nagy bizalmam nincs hozzájuk.
Lehet igaz, hogy jobb félni mint megijedni :-) Ezekhez a motorokhoz lövésem sincs, ki se tudnám olvasni. Az Alfáknak legalább ismerem a lelkivilágát már. Csak az a szomorú, hogy ez egyáltalán felmerül. Egy új autóhoz az én naiv elképzelésem szerint 100e km-ig (nálam kb 7 év) bottal se kell piszkálni. Olajcsere, szűrő csere, aztán hajrá. De valami azt súgja, hogy nem biztos hogy így van? :-DD
Az 1.6THP motor meg a prince motor származéka ha jól tudom, régebben voltak vele bajok. Aztán hogy most milyen? Nagy bizalmam nincs hozzájuk.
Lehet igaz, hogy jobb félni mint megijedni :-) Ezekhez a motorokhoz lövésem sincs, ki se tudnám olvasni. Az Alfáknak legalább ismerem a lelkivilágát már. Csak az a szomorú, hogy ez egyáltalán felmerül. Egy új autóhoz az én naiv elképzelésem szerint 100e km-ig (nálam kb 7 év) bottal se kell piszkálni. Olajcsere, szűrő csere, aztán hajrá. De valami azt súgja, hogy nem biztos hogy így van? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2019 09:18:36 // 24125
nyugodtan írd le, mi vagyunk a mérleg nyelve majd egyensúlyba hozzuk :DDD Az a baj, hogy az az 1.6THP vagy mi fene egy igazi fos sajnos, van itt egy maszek az csak azokat csinálja szinte mindig van a polcon 2 felújított blokk hozzá :DDD
Már gondolkodtam, hogy Svájcból kéne behozni ezeket tele van motorhibással olcsó pénzért...
Már gondolkodtam, hogy Svájcból kéne behozni ezeket tele van motorhibással olcsó pénzért...
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2019 09:13:59 // 24124
Mantrázom azóta is :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2019 09:12:31 // 24123
Nemár.. az Alfások 90%-a dízelben ül. Vagy napi autónak fél off, off-ban. Miért pont szegény TD-vel van baj? :-) Mindig akartam youngtimer projektet, így kiadta hogy lett. Városi autónak pont jó, és nem szokása, hogy baja legyen. Vezetni meg tényleg jó. Engem totál nem zavar a dízelsége. És tök szép műszaki tárgy egy adagoló :-)
A motorokkal sajnos igazad van, köbcentiben nagyon fogynak és a benzineseket is egyre több eu norma fojtogatja. Jövő héten megtudom, hogy 1.6 benzinből a 200 ló mit mutat.
Ha bárkit érdekel, és nem szedtek szét miatta, leírom ide az offosba szívesen :-D
A motorokkal sajnos igazad van, köbcentiben nagyon fogynak és a benzineseket is egyre több eu norma fojtogatja. Jövő héten megtudom, hogy 1.6 benzinből a 200 ló mit mutat.
Ha bárkit érdekel, és nem szedtek szét miatta, leírom ide az offosba szívesen :-D
RomeoOne06-03-2019 08:51:08 // 24122
Az az új 508 pedig rohadtul tetszik kívül is meg az utastér is. Csak az is Volvo szindrómás lett, szép nagy kaszniba vicc-kategóriás motorokat pakolnak :DDD
Liquid06-03-2019 08:42:30 // 24121
legalább tudod mire nem szabad gondolni :D
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2019 08:41:01 // 24120
Tudod, sarkításra már csakazértis sarkítás, ezt mondtam :-) A többit Te írtad, ilyen eszembe sem volt :-))
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2019 08:27:17 // 24119
Inkább a megosztjuk az észrevételeket fórum, csőlátásról Te tudnál a legjobban mesélni 146 TD rulez :DDD
Biztos van jó off is a döglött oroszlánnál az 508 nem rossz autó csak ott sincs normális benyás, lassan sehol sincs, itt még van :DDD
Nyugodtan kérdezz, én felelek amiben tudok más márkákban is van legalább alkatrész tapasztalat.
Biztos van jó off is a döglött oroszlánnál az 508 nem rossz autó csak ott sincs normális benyás, lassan sehol sincs, itt még van :DDD
Nyugodtan kérdezz, én felelek amiben tudok más márkákban is van legalább alkatrész tapasztalat.
VKG231!!! (156+75)06-03-2019 06:14:50 // 24118
Fenét, a Giulia volt az utolsó rendes autó.
Francokat. A 8C2300B :))))
Francokat. A 8C2300B :))))
VKG231!!! (156+75)06-03-2019 06:09:00 // 24117
Jajj ne szívd már mellre :) Nem is rád gondoltam, hanem alapvetően az offos vásárlásra.
Nálam kevesen utálják jobban a jelenlegi autójukat, az életben többet nem lesz dízelem, osztán mégis amóre meg mipijácse csentocsinkvantaszei :)
Nyalván te se lennél itt, ha csak egy bejegyzést jelentene a forgalmiban a kelgyóskeresztes embléma :)
Én csak vállalom, hogy nekem mindegy milyen Alfa, csak Alfa. Ezt bizonyítja a jelenlegi kompromisszumom is, sose szerettem a dízelt, ez már így is marad. De... amíg majd a megszűnés után lesz alkatrészutánpótlás Alfázok... utána meg már úgyis mind villanymeghajtású önvezető koporsóval fogunk járni a bótba. :)
És lehet, hogy elvakult vagyok, de ezen nem egyszerű segíteni. Így éltem le az életem felét, most már nem fogok megváltozni :) De mindenki más szabadon dönthet arról, hogy mit szeretne, és az meg tényszerű, hogy per pill se sw, se valamiötajtósnagyobbacskacsaládi nincsen megvásárolható AR olyan áron, mint mondjuk anno egy 156 volt. 5 milláért az bizony jó ajánlat volt a 2000-res évek elején.
Demindegy, mert mint Liquid is mondta, a 75 óta nem gyártottak Alfát ;)))
Nálam kevesen utálják jobban a jelenlegi autójukat, az életben többet nem lesz dízelem, osztán mégis amóre meg mipijácse csentocsinkvantaszei :)
Nyalván te se lennél itt, ha csak egy bejegyzést jelentene a forgalmiban a kelgyóskeresztes embléma :)
Én csak vállalom, hogy nekem mindegy milyen Alfa, csak Alfa. Ezt bizonyítja a jelenlegi kompromisszumom is, sose szerettem a dízelt, ez már így is marad. De... amíg majd a megszűnés után lesz alkatrészutánpótlás Alfázok... utána meg már úgyis mind villanymeghajtású önvezető koporsóval fogunk járni a bótba. :)
És lehet, hogy elvakult vagyok, de ezen nem egyszerű segíteni. Így éltem le az életem felét, most már nem fogok megváltozni :) De mindenki más szabadon dönthet arról, hogy mit szeretne, és az meg tényszerű, hogy per pill se sw, se valamiötajtósnagyobbacskacsaládi nincsen megvásárolható AR olyan áron, mint mondjuk anno egy 156 volt. 5 milláért az bizony jó ajánlat volt a 2000-res évek elején.
Demindegy, mert mint Liquid is mondta, a 75 óta nem gyártottak Alfát ;)))
Liquid05-03-2019 23:15:51 // 24116
azért ennyire ne sarkítsad le... mindjárt jön a felhígult a társaság, a 75-ös után nincs igazi Alfa és a többi bullshit? Ha már sarkítunk.. :)
Liquid05-03-2019 23:14:18 // 24115
ez jó duma! :D
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2019 22:54:15 // 24114
Röviden? Lóf.. t. Ez itt az osszuk egymást fórum egy jó ideje. Ami a csőlátástól eltér azt már szedni kell szét azonnal. Szomorú, hogy ez lett belőle. Egy elhagyatott játszótér. A mosoly meg kell a végére, hogy elegye az élét? Oké :-))
VKG231!!! (156+75)05-03-2019 22:06:18 // 24113
Figyumán, alfa amóre, nem alfa langyibangyi seveledsenélküled :D A kocsmába jössz józankodni :D
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2019 21:50:55 // 24112
Az álomgarázs más történet :-) Abban Lancia és Maserati is állna. Egyik se lenne túl új :-) Az Alfák sem. Ha nagyon kiadná az élet, akkor a XXI.sz autóiból is beférne egy Giulia QV. De hát pont nem erről van szó. Alfám volt, van, és elég biztos vagyok benne, hogy lesz is.
Mindenki máshonnan indul neki. Amíg te az oviba menet már a kígyót és a keresztet lested a kormányon, a Giri-t az órában, én milliószor hallgattam meg, hogy az olasz az szar és különben is elrohad. Germán egyhármas lelkét tapostam ki 7200-ig nap mint nap. Ehhez képest már 12 éve gyönyörködök a kormányon a jelben, és olyan nincs, hogy nekem ne legyen Alfám. :-)
Olyan még lehet, hogy nem csak Alfa fog itt állni az udvaron. De még ezt sem tudom. Most az én gyerekeim látják minden nap a kormányon a jelet, az órán a Giri-t :-) Aztán lesz ami lesz. A családomat megfertőztem azt látom, őket nem hatja meg semmilyen észérv. Húzzák a szájukat mindenre ami nem Alfa és nem 2 centire van a földtől.
Nem kizárt hogy nekik van igazuk :-D Meg Erhardnak és a többieknek. :-)
Szerintem addig nincs baj, amíg két olyan autó áll az udvaron amilyen. Közben meg hadd józankodjak már egy kicsit. :-)
Mindenki máshonnan indul neki. Amíg te az oviba menet már a kígyót és a keresztet lested a kormányon, a Giri-t az órában, én milliószor hallgattam meg, hogy az olasz az szar és különben is elrohad. Germán egyhármas lelkét tapostam ki 7200-ig nap mint nap. Ehhez képest már 12 éve gyönyörködök a kormányon a jelben, és olyan nincs, hogy nekem ne legyen Alfám. :-)
Olyan még lehet, hogy nem csak Alfa fog itt állni az udvaron. De még ezt sem tudom. Most az én gyerekeim látják minden nap a kormányon a jelet, az órán a Giri-t :-) Aztán lesz ami lesz. A családomat megfertőztem azt látom, őket nem hatja meg semmilyen észérv. Húzzák a szájukat mindenre ami nem Alfa és nem 2 centire van a földtől.
Nem kizárt hogy nekik van igazuk :-D Meg Erhardnak és a többieknek. :-)
Szerintem addig nincs baj, amíg két olyan autó áll az udvaron amilyen. Közben meg hadd józankodjak már egy kicsit. :-)
VKG231!!! (156+75)05-03-2019 21:08:06 // 24111
Figyelj, kevés olyan elborult állat van, akinek az álomgarázsában több 4, mint 6 hengeres alfa állna... :) Oké, 8hengeresből is lehetne pár :)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2019 20:17:44 // 24110
Mindig azt mondom ha kérdezik milyen autót vegyenek, mindegy milyen csak európai legyen.. de inkább Alfa :)))
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2019 20:12:46 // 24109
Amúgy folytasd, mert érdekel :-)
Pont ezért ülöm őket végig, mert a családban lévő autókon kívül nem vezettem, próbáltam mást. Képbe akarok kerülni. Szerintem vagyunk páran így ezzel. Egész pofás, használható autók jönnek ki mostanában,csábító adatokkal, és egészen jó árcédulával.
Nem minden vágyam átülni valami másba, egyszerűen érdekel.
És amúgy KIA-t szemrebbenés nélkül adnék el 3 évesen a lízing végén. Nem véletlenül mondom , hogy nagyon jó ajanlat. Nem keveset faragna az autóra költött forintokból. Hogy mit ad érte, nem. tudom. De erdekel :-)
Pont ezért ülöm őket végig, mert a családban lévő autókon kívül nem vezettem, próbáltam mást. Képbe akarok kerülni. Szerintem vagyunk páran így ezzel. Egész pofás, használható autók jönnek ki mostanában,csábító adatokkal, és egészen jó árcédulával.
Nem minden vágyam átülni valami másba, egyszerűen érdekel.
És amúgy KIA-t szemrebbenés nélkül adnék el 3 évesen a lízing végén. Nem véletlenül mondom , hogy nagyon jó ajanlat. Nem keveset faragna az autóra költött forintokból. Hogy mit ad érte, nem. tudom. De erdekel :-)
Zolibácsi05-03-2019 20:02:33 // 24108
Örülök hogy mindig vissza rángatsz a földre és rá jövök hogy milyen fasza kocsi ez a 159....
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2019 19:27:07 // 24107
akkor folytatom ezt a szép mesét :)))
" És egy olyan ajánlattal, amire józan logikával ott azonnal annyit mond, hogy hol írjuk alá? És sír a lelke... valahol végtelen távolra került így az az embléma amit a kormányon szeretne látni."
És sír a lelke, hogy vajon miért nem azt a márkát választotta amit szeretett volna mikor rájön, hogy a 0% THM nincs valahol ezt meg kell fizetni, egy 6 millás KIA-n vagy Hunyadin egy normál olajcsere drágább, mint egy Giulia QV-n de hát a 7 év gari kb olyan, mint a röghöz kötés, jah gari KIA Sportage 3 évesen üzemanyagszivattyú rotty jah nem jó helyen tankoltál, milyen gari? Emberünknek meghoztuk, mert a gyári 140e lett volna a Bosch csak 88e volt, vagy a KIA Ceed-re a klímakompresszor bár nem értem, hogyan lehet azt nem rendeltetés szerűen használni... 7 év gari mi? és csak sír a lelke, miért ezt a szart vette meg aminek a fenntartása drágább, mint egy prémium autónak összeséében nézve ...
Folytassam még Gyuri? :DDD
A mai nap termése a japán ami sosem megy tönkre 98-as Corolla fékerő szabályzó csak gyári és drágább, mint amennyit ér az autó 115e ... jah igen van bontott is emberünk már kettőt is vett 15e/db, mind a kettő ugyan olyan szar, mint ami benne volt... a japán ami sosem megy tönkre csak ha egyszer igen legyen rá kess :DDD
" És egy olyan ajánlattal, amire józan logikával ott azonnal annyit mond, hogy hol írjuk alá? És sír a lelke... valahol végtelen távolra került így az az embléma amit a kormányon szeretne látni."
És sír a lelke, hogy vajon miért nem azt a márkát választotta amit szeretett volna mikor rájön, hogy a 0% THM nincs valahol ezt meg kell fizetni, egy 6 millás KIA-n vagy Hunyadin egy normál olajcsere drágább, mint egy Giulia QV-n de hát a 7 év gari kb olyan, mint a röghöz kötés, jah gari KIA Sportage 3 évesen üzemanyagszivattyú rotty jah nem jó helyen tankoltál, milyen gari? Emberünknek meghoztuk, mert a gyári 140e lett volna a Bosch csak 88e volt, vagy a KIA Ceed-re a klímakompresszor bár nem értem, hogyan lehet azt nem rendeltetés szerűen használni... 7 év gari mi? és csak sír a lelke, miért ezt a szart vette meg aminek a fenntartása drágább, mint egy prémium autónak összeséében nézve ...
Folytassam még Gyuri? :DDD
A mai nap termése a japán ami sosem megy tönkre 98-as Corolla fékerő szabályzó csak gyári és drágább, mint amennyit ér az autó 115e ... jah igen van bontott is emberünk már kettőt is vett 15e/db, mind a kettő ugyan olyan szar, mint ami benne volt... a japán ami sosem megy tönkre csak ha egyszer igen legyen rá kess :DDD
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2019 19:20:10 // 24106
Egyelőre csak nézegetek, próbálgatok. Amúgy is elmaradtam már, hogy mi most a technika állása, milyen egy mai modern autó :-) Érdekes az is, hogy mi mit mennyiért kínál. A navit jól lefikáztam, hogy nem kell, úgyis elavul. Erre kiderül, hogy a gari idő alatt ingyen frissítik. Vagyis 7 évig. Hát na ez se rossz. Az én 2011-es autómhoz 2012-es a legutolsó használható térkép. :-) Ezek mind apróságok, de jó tudni. Még akkor is, ha az ember a végén betéved egy Alfa szalonba és elkezd akár egy Giulia-ról beszélgetni. :-) De még akkor is így kerek, ha a végső konklúzió az, hogy jól van minden úgy, ahogy van.
Kiváncsi vagyok arra is, hogy milyen ezeket vezetni. Engem már a Giulietta is meglepett, hogy a Multiair mekkorát lép és mennyire nem érződik, hogy egy 1.4-es motor van benne. Illetve annyiban, hogy könnyeden száguld, nem olyan rombolósan.
A Hyundai és a KIA közt pl csak cikkek alapján nem jött volna le az alapvető különbség. A Hunyadi kisautósabb üléspozíciójú (nekem kényelmesebb), lejjebb lehet lógatni a lábat, normálisabban lehet ülni. Erre mondják általában, hogy nem lehet leengedni eléggé az ülést. Dettó olyan mint a 146-ban :-)
A KIA meg fekvős, az pedig nagyon hasonlít a 159 ergonómiájához, csak magasabbra tornyosul a műszerfal. Hátul a tetővonal (és fekete tetőkárpit) miatt szintén ugyanaz a feeling, csak a térdnek több a hely.
A Hyundai beltere is olyan játékabb, kisautósabb. A KIA elegánsabb, de pl a varrás imitált bőrutánzat műanyag az kicsit hát hogy mondjam... :-) Mégis kellemesebb.
A 159-be visszaülve azért beltérben nem ért fel egyik sem.
Érdekes, hogy pl egy Mazda 6 viszont a full bőrös belsővel valamit tud. Nem tudom mit csináltak jól meg rajta, de beülve csak olyan kellemes. Aztán visszaülve a 159-be meg lett egy jé de kicsi autó érzésem.
Komolyan szívesen kipróbálnék már egy Julist is, kiváncsi lennék, hogy az milyen. A cikk olvasás hasznos, de kb nullát árul el a benyomásokról, amikor beülsz.
Kiváncsi vagyok arra is, hogy milyen ezeket vezetni. Engem már a Giulietta is meglepett, hogy a Multiair mekkorát lép és mennyire nem érződik, hogy egy 1.4-es motor van benne. Illetve annyiban, hogy könnyeden száguld, nem olyan rombolósan.
A Hyundai és a KIA közt pl csak cikkek alapján nem jött volna le az alapvető különbség. A Hunyadi kisautósabb üléspozíciójú (nekem kényelmesebb), lejjebb lehet lógatni a lábat, normálisabban lehet ülni. Erre mondják általában, hogy nem lehet leengedni eléggé az ülést. Dettó olyan mint a 146-ban :-)
A KIA meg fekvős, az pedig nagyon hasonlít a 159 ergonómiájához, csak magasabbra tornyosul a műszerfal. Hátul a tetővonal (és fekete tetőkárpit) miatt szintén ugyanaz a feeling, csak a térdnek több a hely.
A Hyundai beltere is olyan játékabb, kisautósabb. A KIA elegánsabb, de pl a varrás imitált bőrutánzat műanyag az kicsit hát hogy mondjam... :-) Mégis kellemesebb.
A 159-be visszaülve azért beltérben nem ért fel egyik sem.
Érdekes, hogy pl egy Mazda 6 viszont a full bőrös belsővel valamit tud. Nem tudom mit csináltak jól meg rajta, de beülve csak olyan kellemes. Aztán visszaülve a 159-be meg lett egy jé de kicsi autó érzésem.
Komolyan szívesen kipróbálnék már egy Julist is, kiváncsi lennék, hogy az milyen. A cikk olvasás hasznos, de kb nullát árul el a benyomásokról, amikor beülsz.
Zolibácsi05-03-2019 18:14:26 // 24105
Megértelek, én is pont a hyundai fastback N-et nézegettem neten és a kia proceed...
kia proceednek egész jó a formája, olyan alfás, de hátulról akár panaréma is lehet.
és a 0 thm elég vonzó....
kia proceednek egész jó a formája, olyan alfás, de hátulról akár panaréma is lehet.
és a 0 thm elég vonzó....
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2019 16:50:58 // 24104
Annyi baj legyen :-))
VKG231!!! (156+75)05-03-2019 16:34:44 // 24103
Vállalom a szűklátókörűséget :DDD Büszkén:DDD
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2019 16:24:23 // 24102
A második mondatot kérem újraolvasni :-D
Kazes☻05-03-2019 16:08:14 // 24101
Ez így pontos... akár be is lehetne keretezni!
Na, jó... a Poschét kihúznám azé'...! :D
Na, jó... a Poschét kihúznám azé'...! :D
VKG231!!! (156+75)05-03-2019 15:57:00 // 24100
Nekem a racionalitás ott kezdődik, hogy elforog-e 7k fölé.
Sw sajna nem, így nem gondolkodok vele hosszú távon, a punto igen :D
A GTA is elforog... :D
Amúgy valahol megértelek, csak én nem akarok racionális lenni. Az elmúlr 27 év alfázása kinevelte belőlem az írmagját is. Inkább egy szűkszar alfa, mint bármi. Porschet vennék, de azt is csak a sportosztályról.
Szóval ha valaki beszól majd neked én megértem :D De mindenkinek más a fontos. Nekem már az megfelel, ha az az embléma van rajta, ami mögött ültem oviba menet. A többi... részletkérdés. Elvakult, buta, autófasiszta bunkó állat vagyok. De elfogadom, hogyha valaki nem az.
Sw sajna nem, így nem gondolkodok vele hosszú távon, a punto igen :D
A GTA is elforog... :D
Amúgy valahol megértelek, csak én nem akarok racionális lenni. Az elmúlr 27 év alfázása kinevelte belőlem az írmagját is. Inkább egy szűkszar alfa, mint bármi. Porschet vennék, de azt is csak a sportosztályról.
Szóval ha valaki beszól majd neked én megértem :D De mindenkinek más a fontos. Nekem már az megfelel, ha az az embléma van rajta, ami mögött ültem oviba menet. A többi... részletkérdés. Elvakult, buta, autófasiszta bunkó állat vagyok. De elfogadom, hogyha valaki nem az.
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2019 15:51:28 // 24099
Hát azért na :-DDD
Értem én, hogy márkahűség, de nem hinném hogy ez egyet kéne jelentsen a szűklátókörűséggel. Lehet örökre kitiltanak az AA-ról, de én még tesztvezetésre is elmegyek :-D Kíváncsi vagyok. És ha érkeznek az új 508-ak, azokat is megnézem majd.
És... képzeld ők hívtak teszt vezetni egy létező, megtapogatható autót. Úgy, hogy mondtam, hogy nyár körül van tervben a csere és nem szerelemből jöttem be, csak bővíteni a listát, ami szóba jöhet.
Értem én, hogy márkahűség, de nem hinném hogy ez egyet kéne jelentsen a szűklátókörűséggel. Lehet örökre kitiltanak az AA-ról, de én még tesztvezetésre is elmegyek :-D Kíváncsi vagyok. És ha érkeznek az új 508-ak, azokat is megnézem majd.
És... képzeld ők hívtak teszt vezetni egy létező, megtapogatható autót. Úgy, hogy mondtam, hogy nyár körül van tervben a csere és nem szerelemből jöttem be, csak bővíteni a listát, ami szóba jöhet.
RomeoOne05-03-2019 15:32:18 // 24098
És akkor meglepődsz, ha komolyan vesszük, hogy beszereztél egy offost, amit a kerti képen mutattál :D
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2019 14:29:47 // 24097
Járom az autószalonokat szorgalmasan azóta is, egy kis tapasztalat.
Elmentem a Hyundaihoz is, megnéztem a korábban szóban forgó i30 fastback-et polgári változatban. Érdemes szétnézni, csak azt mondom. Nem mondom, hogy rohanok venni egyet, de mostmár n+1 szalon meglátogatása után azt mondom, hogy nagyon számít, hogy az embert hogy fogadják, hogy beszélnek vele, mit ajánlanak.
Azért inkább a 9-hez közel megállna egy tisztességesen felszerelt erős autó. A Renault lízingjét nem tudták felül(alul?)múlni, de árkedvezménnyel együtt ez is egy jó ajánlat volt. N-es tesztautó csak egy hónap múlva, de hoznak, lesz.
De aztán...
ma elmentem a KIA-hoz, volt fél órám a könyveléses ügyeim után. A Proceed érdekelt. Egész friss autó, de már volt kiállítva egy (GT line) és tesztautó is van, 1.6 turbós.
A 159-cel mentem oda, jól hátul parkoltam le, hogy ne lássák :-)
Beültem ebbe a félkombiba, és nem éreztem kicsinek. A hátsó fejtér simán van annyi, mint a 159-ben, hiába írnak minden tesztben erről, hogy ez a forma ára. 204 lovas használható nemkombi, nemsuv.
Jöttek, segítettek, elnézést kértek hogy nem egyből. Csak pislogtam, dehogy veszek én ilyet zokon :-DDD
Jöttek a kérdések, mire, hány gyerek, mennyi cucc, automata, kézi, milyen motor? Érdekes élmény amikor az ember azt tudja mondani, hogy számoljunk, tegyünk bele mindent, kivéve az automata váltót és az üvegtetőt (csak a fejtér miatt). És mondanak egy számot ami már eleve meglepő. Mennyi a lízing THM ? Kérdem én. Nulla.
Mondom hogy nulla? Nullára jövök ki a visszaigénylésekkel? Nem, konkrétan nulla. WTF...
És ott ül az ember, kezében egy ajánlattal és egy prospektussal egy praktikus mindenre jó 200 lovas új autóról. Egy autóról amire sosem vágyott, közben minden reális igényének megfelel. És egy olyan ajánlattal, amire józan logikával ott azonnal annyit mond, hogy hol írjuk alá? És sír a lelke... valahol végtelen távolra került így az az embléma amit a kormányon szeretne látni.
Elmentem a Hyundaihoz is, megnéztem a korábban szóban forgó i30 fastback-et polgári változatban. Érdemes szétnézni, csak azt mondom. Nem mondom, hogy rohanok venni egyet, de mostmár n+1 szalon meglátogatása után azt mondom, hogy nagyon számít, hogy az embert hogy fogadják, hogy beszélnek vele, mit ajánlanak.
Azért inkább a 9-hez közel megállna egy tisztességesen felszerelt erős autó. A Renault lízingjét nem tudták felül(alul?)múlni, de árkedvezménnyel együtt ez is egy jó ajánlat volt. N-es tesztautó csak egy hónap múlva, de hoznak, lesz.
De aztán...
ma elmentem a KIA-hoz, volt fél órám a könyveléses ügyeim után. A Proceed érdekelt. Egész friss autó, de már volt kiállítva egy (GT line) és tesztautó is van, 1.6 turbós.
A 159-cel mentem oda, jól hátul parkoltam le, hogy ne lássák :-)
Beültem ebbe a félkombiba, és nem éreztem kicsinek. A hátsó fejtér simán van annyi, mint a 159-ben, hiába írnak minden tesztben erről, hogy ez a forma ára. 204 lovas használható nemkombi, nemsuv.
Jöttek, segítettek, elnézést kértek hogy nem egyből. Csak pislogtam, dehogy veszek én ilyet zokon :-DDD
Jöttek a kérdések, mire, hány gyerek, mennyi cucc, automata, kézi, milyen motor? Érdekes élmény amikor az ember azt tudja mondani, hogy számoljunk, tegyünk bele mindent, kivéve az automata váltót és az üvegtetőt (csak a fejtér miatt). És mondanak egy számot ami már eleve meglepő. Mennyi a lízing THM ? Kérdem én. Nulla.
Mondom hogy nulla? Nullára jövök ki a visszaigénylésekkel? Nem, konkrétan nulla. WTF...
És ott ül az ember, kezében egy ajánlattal és egy prospektussal egy praktikus mindenre jó 200 lovas új autóról. Egy autóról amire sosem vágyott, közben minden reális igényének megfelel. És egy olyan ajánlattal, amire józan logikával ott azonnal annyit mond, hogy hol írjuk alá? És sír a lelke... valahol végtelen távolra került így az az embléma amit a kormányon szeretne látni.
Zsolt15501-03-2019 13:09:28 // 24096
Nem hangzik rosszul.
Kazes☻01-03-2019 12:16:32 // 24095
Kazes☻28-02-2019 15:51:42 // 24094
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?