Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Zsolt15511-01-2008 16:37:59 // 6593
Most olvastam, hogy nem csak ez indiai piacra készül majd.
Zsolt15511-01-2008 16:37:07 // 6592
Szerintem sem valószínű, hogy Európába, akár egyetlen egyet beengednének.
pb_11-01-2008 16:36:01 // 6591
Én már nem akartam a karbira költeni, + már akkor az autóra sem. Az nem rossz. A gyárival nálam 6,xt tudott országúton 90-110 között. Nem volt 1 rossz autó, de nem is volt a szíxem csücske sem.
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2008 16:31:53 // 6590
15e magyar valuta meg fél nap volt egy Pierburg beépítése és megérte. Pályán 100-as tempóval 5.9-es fogyival mentünk le Horvátországba.
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2008 16:29:30 // 6589
Na erre egy mai élmény.... haverom 1.6 Mareájával vicceltünk meg egy Miller Cycle Mazdát. Benzinvérűek tudják mi az (kompresszoros motor...).
Nem akartunk mi semmit (na persze :-)), csak elérni a zöldet. Melé értünk a ződ Macudának, ekkor már üveghangon szólt a Maris 2-esben. Na erre elkezdte nyomni neki ő is. Kb fél méterrel voltunk előrébb és egy centit nem bírt hozni rajtunk. Elképesztően megy most a Mariska (csiptuning, 2 dobos sportrendszer),mostmár nem állnék be ellene a JTD-vel.... Egy idő után csak elkezdett közeledni a Mazda, meg egy besorolást elszúrt haverom, úgyhogy elénk került végül, kért, hogy olvassam már el, hogy egyhat, vagy egynyóc volt. Böngészgettem, mondom valami miller....naneeeee......nem hiszem...Miller Cycle vazze! Úgyhogy utána porigaláztuk Józsáig :-). Először surranósávon megelőztük amikor nem számított rá, aztán 170-nel a kanyarig, majd úgy előztünk, hogy nehogy beférjen ő is :-) Erőfölénye volt az tuti, de nem tudott élni vele, pedig nagyon akarta...még ködlámpát is kapcsolt. :-)
pb_11-01-2008 16:25:29 // 6588
Én nem emléxem, hogy amíg nálink volt(14 év) cseréltünk volna benne rotort. Az a gyári karbi, jó nagy rakás szemét, itt utáltam + a karbikat. 1. időkben csak úgy rángatni kezdett, + nem ment, aztán az automata szivató is 1 élmény volt, 1xűen nem lehetett beállítani, hogy ne rángasson/torpanjon. Ha hidegen jó volt, akkor melegen nem ment, és fordítva. Lehet le kellett volna cserélni 1 normális Pierburgra, vagy Weberre, de mire erre rájöttem már inkább az Alfan járt az szm.) Nekem 145-150 körül tudott, ha jó napja volt +futotta az utolsó osztást. 1x az érdin sikerült majdnem visszacsavarnom 0ra az órát, utána síkk utón az utolsó osztás után maradt a mutató, amiíg L nem vettem a gázt.))
Ferko11-01-2008 16:09:27 // 6587
Én egyszer a Puntoval (2-es 1.2 16V 80LE) nyomtam le egy 1.4-es Polot. :-) Én nem kifelyetezetten akartam gyursulni, de a skac meg bőgette a motort meg nézett, hogy akkor mi lesz? :-))) Lámpa zöld, és bumm. 70 km/h felett nem sokkkal elvettem a gázt; mégiscsak lakott terület. Persze akkor meg elhúzott. Gondoltam is, hogy na ennyi a Polo!:-))))))))
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2008 14:01:52 // 6586
Valószínűleg nem letiltós rotor volt már abban sem, olcsóbb a sima és nem kell oda letiltás. A 70-80 igen, kijött 2-ben, néha a 90 is, persze ez már nem gyári karbival, hanem a Golf2 kéttorkújával és 4leömlővel. Az órát szépen túl tudta tekerni a "benzinkút" jelig a kis 1.3-mas, úgyhogy a valós 160 szerintem meg volt vele.
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2008 13:52:44 // 6585
Oké, kösz a tippet!
Buksi11-01-2008 12:02:14 // 6584
Tényleg szép, mintha most gördült volna le a szerelő szalagról! :-)
Satti11-01-2008 11:59:05 // 6583
Ha már VW Bogár, itt egy szép, gyári darab. Klikk
Satti11-01-2008 11:52:32 // 6582
Egy igazi bogár fanatikust ez nem nagyon zavar, egyébként is , ha csak hobbinak vette, akkor télen nem kell elővenni, el kell szépen tenni, egy száraz garázsba, ha meg néha szép napsütéses téli időben előveszi, akkor úgyis melegít a napfény az üvegen keresztül!:-))
Satti11-01-2008 11:44:22 // 6581
Télen fel kell öltözködni, jó melegen, és akkor nincs baj:-)
Satti11-01-2008 11:43:37 // 6580
Ezt cáfolom, csak az a lényeg, hogy jó legyen a küszöb, és a csövek a motortérben, akkor normális a fűtése, persze nem olyan, mint a vízhűtésesé, de jön a meleg, főleg országúton, vagy ha a városban kocsikázol legalább 20 percet:-)
Buksi11-01-2008 11:22:31 // 6579
Hát azzzz! :-DD
Liquid11-01-2008 10:33:49 // 6578
hátigen, egy ismerősnek volt bogara, vezettem én is 1-2x, nagyon jó kis gép volt, de a fűtése hogyismondjam, nem volt kiemelkedő :)
Whiteskull11-01-2008 10:30:07 // 6577
A bogárfűtését egyébként se nagyon dícsérték, így teljesen mindegy, hogy volt-e benne.:)))
Charlie 16611-01-2008 10:25:03 // 6576
Mondj egy dolgot ami csakoda készült aztán egy sem jött be az Eu-ba.

Azért a rendelhető extralistára kiváncsi lennék:
- Friss leveő a gumikban
- Utcára nyíló panoráma
- Extra vileda a belső párátlanításhoz
- satöbbi

Csaz aztán nehogy úgy járjanak vele, mint anno az ex-haverom aki hatalmas VW bogár fan volt.
Kinézett egy csodát egy brazíliai aukciós oldalon (tudnillik ott jóval tovább gyártották a belső piacra)
Az egyik tavaszon meg is jött a vas konténerben, vám, ÁFA , papírok , műszaki minden lerendez, forgalomba helyez, használ....vidám volt az élet.
Aztán elment egy bogártalira, a cartársai egyből lemeózták a vasat. tetszett nekik, aztán amikor megtudták hogy Brazil gyártány és import, akkor egyből azt kérdezték hogy "És télem mivel jársz" ?
A srác nem értette.
Ekkor magyaráuták el neki, hogy mivel Brazília túlnyomó részém az átlaghőmérséklet nem megy 15-18 fok alá, ezért az ott készült kocsiba alalban nem szerelen fűtést, és hát ebben sincs :):):):)

Na ez a tuti bukta :):):):):
Satti11-01-2008 10:10:29 // 6575
Természetesen, hiszem egyetértettem az okos és frappáns hozzászólásoddal!:-)))
Whiteskull11-01-2008 09:57:25 // 6574
Vazze! Te most igazat adtál nekem? :-O
Satti11-01-2008 09:50:32 // 6573
Ezt most kivételesen jól hiszed, ez egyérelműen az indiai piacra készült.:-)
Whiteskull11-01-2008 09:47:17 // 6572
Nos nem hiszem, hogy európábaebbőlegyetlen egyet is beengednének. :)))
Zsolt15511-01-2008 09:45:17 // 6571
Mire hozzánk ér, biztosan egy kicsit több lesz az ára. De tényleg ez lenne a "népautó" kategória.
Satti11-01-2008 09:30:53 // 6570
Ja, és megy 100-al!:-))
Satti11-01-2008 09:27:36 // 6569
Tata Nano, elég ronda a kicsike!:-) Klikk
jakuska11-01-2008 09:27:13 // 6568
Ha már off-os kocsik, akkor nekem is volt még valamikor a jogsim kezdetén, és mikor még csak tévejedtem a márkák között, és nem érintett meg az alfa szelleme:)) nekem volt egy audi 80-asom. Régi kocka 22 éves 1.6 szivó diesel. 3 dolog amiért szerettem: abszolult igénytelen jármű volt (ebben közrejátszhat az is, hogy az öreg akitől vettem nagyon féltette, egyben volt a gép), 4,5-5 lityót falt százon, és ahhoz képest sok hely volt benne, kényelmes volt. Imádtam, mert ha beleraktam 85 lityó gázolajat, az a világ végére is elég volt. Nem húzott jól, ha felgyorsítottál akkor az első szabály az volt, hogy kerüld a fékpedált! :)) De a 120 at lehetett vele tartani, nem volt zajos, és nem erőlködött. Nem volt szép, nem volt gyors, mégis volt benne valami, ami nekem nagyon bejött. Szeretem a régi kocka kocsikat, lásd a jelenlegi 75 ösömet is:))) és hát maradt a diesel...mert ugye rötyögés nélkül nem motor egy motor:)))
pb_11-01-2008 09:20:15 // 6567
Az enyém anno seso tiltott, pedig néhányx Ljátszottam vele a 2 80, 3 120 játékot. Igaz üvöltött már, mint a sakáll, de óra szerint +volt. Tény, hogy 1 5. simán elfért volna rajta.
Satti11-01-2008 09:20:05 // 6566
A 320i az 129 lovas volt, a 24 szelepes, amit '90 második félévtől gyártottak, és a 3-as sorozatban csak az E36-tól volt, az volt 150 lovas. A régi 323i, az 150 lovas volt, '87-től volt a 325i az már 170 lovas, a 24 szelepes 325i, 525 i, az már 192 lovas. Később volt pl. 523i 24 szelepes, de az is 2.5-ös moci, csak 170 lóval.
Liquid11-01-2008 09:19:24 // 6565
hát igen, ez sajnos minden olasz kocsira igaz. És legnagyobbrészt ez rontja képet
Charlie 16611-01-2008 08:59:49 // 6564
Pontosítok. Ami nagyban csökkenti az összpontokat az nem csak a fenntart.ktg hanem a szervíz is.
EZt mondjuk gyanítottam.
Visszaemlékezv sokaknak van gondja azzal, hogy kóklerek buherálnak, és a nem teljesen tökéletes hozzáértés megbosszulja magát.
Charlie 16611-01-2008 08:56:44 // 6563
NO, fent van a népítéletlista a TC olalán.

Érdekes megfigyelni, hogy sem a legroszabb, sem a legjobb 15 közt nincs Alfa.
Ahogy nézem, nem teljes a lsita, lehet hogy valahol írták (elkerülte a figyelmemet) de valószínüsíten hogy csak azok listázottak ahol bizonyos számú ítélet született.
Az átlagot figyelve érdekes hogy a 146-os sokkal joban szerepel mint a 147-es.
A 156 és a 147 esetében az összeredményt ami lehúzz az a fenntartási ktg.
Na jah, sportos kocsi sportosan vezetve hamar öregszik.....


TC népitélet 30000 után
HátvédRomeo11-01-2008 02:37:58 // 6562
Én semmilyen béna mellett nem félek, me ha gáz van beavatkozok! :D
Vagy segítek neki kiesni :D
GEORGE11-01-2008 02:19:42 // 6561
Az hogy Alfában sose félnék az erős kijelentés!
Én ikább soför függőnek tartanám :-))))))
HátvédRomeo11-01-2008 02:11:11 // 6560
Részemről sincs.
Én már gondolkodtam, hogy egy talin viszlek egy kört. :-) Ha szerencséd lesz remegő lábakkal szálsz ki, én meg széles vigyorral. De ahogy elgondolom, sztem Alfában sose fogsz félni.

Persze kell a szerencse, ezt én is mondom, de tudás nélkül az is csak "palacsinta."
Nekem ott volt szerencsém, hogy nem volt forgalmas út akkor. Vagy mondom úgy, akkor talán szerencsésen vágtak oldalba, hogy nem pörgött a gép, mint a ringlis, uralható volt valamilyen szinten. Ha Schumaher lett volna, bárki a tudásával együtt temetésre kerül.

Apám gyerek korom óta hangoztatja, hogy a vezetői tudást sose hangoztassa senki. Én se teszem vér komolyan. Vicc jel ott van általába. Az, hogy nem vagyok 1 vasárnapi sofőr, azt nem én, a környezetm ismeri el.
Én szajkózom az ismerőseimnek is mindíg. Nem elég napi szinte vezetni. Néha gyakorolni is kell, kihalt terepen, ennyi ideje mindenkinek van. Én is ezt teszem.
GEORGE11-01-2008 01:55:26 // 6559
A normális vitától soha nem is zárkóztam el.
Vannak bizony itt olyan írások amik erősem megkérdőjelezhetők, ill nagyon nehezen hihetők....olyan is van, hogy valaki a szerncséjét tudásként éli meg....nem vagyunk egyformák, ezt el kell fogadni! :-))
Részemről nincs harag!
HátvédRomeo11-01-2008 01:50:42 // 6558
De most komolyan. Te tudod legjobban mennyit vitázok Veled. Nem hiszel Nekem, én bizonyítom az igazam stb, elmondom miért nem lódítok, nem leszek több tőle, minek stb.
Nem ez a lényeg.
Az, hogy mi legalább Alfáról beszélünk, vitázunk,de nem anyázzuk, nagynénézzük, öreganyázzuk egymást mert az már a mocsár kategória. Azt akarom mondani ezzel, hogy lehet összeráncolt homlokkal is vitázni, de semmi felforgatás és harag nincs belőle. Max sértődés, ami nem ugyan az, mint a harag, de az pár órával, nappal elfelejtődik. Kaposújlak a példa, hogy jó ismerősként üdvözöltük egymást. :) Nevezhetjük egymást nem egyszerű embernek, nagy hirtelen F@sznak olyankor, bár még ilyen nem volt max viccből, de ami itt pár napja megy, azon már tényleg csak jókat lehet röhögni, mert hülyeség komolyra venni a témát. :))
Wickynek komoly érzéke van, hogy egy komoly vitát a vagány stílusával átlendítsen úgy, hogy felvidítson vele Mindenkit aztán az már vonza a Többiek poénjait is. :D
GEORGE11-01-2008 01:20:09 // 6557
én is jól érzem magam :-)))
HátvédRomeo11-01-2008 01:16:42 // 6556
:DDDDD

Látom George, MI itt páran sose "gyógyulunk" meg. :DD Én nem is akarok. :D
Jó ez "Betegség"! :DDDDD
GEORGE11-01-2008 01:07:36 // 6555
Nekem lejött a különbség .-D
GEORGE11-01-2008 01:06:41 // 6554
Jó nyálas lehet a balheréd .-DDDDDDDDD
Én kihagyom! :-)
GEORGE11-01-2008 01:03:08 // 6553
Szerinted? :-D
Átok79146TD11-01-2008 00:05:23 // 6551
enyémbe 32on valamennyi van azért már kehes szegényde megy..:)
HátvédRomeo11-01-2008 00:04:45 // 6550
Nekünk fehér 83-as 1.3-as Escort volt a Sud halála után. Ez a Fater gépe volt. Ez appám szó szerint szépotyogott a karbija. Mi is ISTEN tudja, hogyan ennyi év tapasztalat után beindította a gazdája jó jár a motor már hoztuk is el. Iggen ám, itthon kihúztuk a nívó pálcát. Olajsár rajta. Tutti volt az olajba 40-50 ezer km. Én ilyen csömbölékben lógó olajat még nem láttam sehol.
valami vékony cső nézett ki a levegőszűrőhát tetején a fedélen.

Az úttartása katasztrófa volt, és 115-nél nem ment jobban. Az a példány le volt harcolva nagyon. A váltója pedig vadi újnak tűnt. ez fura volt, pontos és kellően szoros.
De láttam jó állapotú Escortot én is felénk. Sőt Escorton tanultam vezetni 86-oson. Egybe volt az is ahhoz képest, hogy tanulók nyűstölték napi 8-10 órában.
Otto10-01-2008 23:50:46 // 6549
Enyémben 300van, de minusz 10 fokba elég neki a kulcsot megmutatni és már pöfög is.Múltkor apám vitte volánhoz zöldpapírt csinálni, azt mondja a kollégája megijedt amikor beindította!Tényleg, eppen csak megmozdul az önindító aztán már megy is.Semmi füst 60LE megy mint a szél...:D
Átok79146TD10-01-2008 23:42:20 // 6548
cinkspray helyett cinkkromátos alapozót adj neki..örök..:)
Otto10-01-2008 23:38:41 // 6547
Suzukiba mi is gyártunk vízcsövet, meg katalizátort leömlővel.
Büszke is vagyok rá!:D
zolee14510-01-2008 23:14:05 // 6546
Az nem 170 lovas volt? A 320i tudott 150-et...legalábbis E30-ban.:)
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2008 23:06:09 // 6545
Ennek csak a küszöb van megindulva, de az sem vészes. Szerintem nagyon jó állapotú. Tavasszal veszünk azért két küszöböt, felrakatjuk. Szépen cinksprayvel, alapozóval aládolgozok, felcsiszolom, kevertetünk színt spray-be aztán szépen lefújom. A motortérben vannak még kisebb foltok, de már szépen kikezeltük. Tavasszal újra csiszolom és szintén alapozom, fújom. 5 évig utána ezzel gond nem lesz, az tuti.
Grando10-01-2008 23:04:13 // 6544
Ugyanezek az adatok a globalcaron. Meg egy német tesztben is, ahol a gyári forrást adja meg. Bár a cikkben hozzáfűzi, hogy a tulaj büszkén mondta anno, hogy "a 200-at simán viszi!" Hát persze, hogy viszi... :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.