Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Poló03-10-2008 20:47:50 // 9843
CSOCSINAK!


Ignis Sport






Ignis



Buksi03-10-2008 04:00:43 // 9842
Húúú, nagyon szép! :-)
Whiteskull02-10-2008 23:25:37 // 9841
Há olasz, nem? :DDD
zolee14502-10-2008 23:25:11 // 9840
Igazából a fék levegőjét elöl "szívja" az autó, és oldalra "fújja" ki. Egyrészt a felni ventillátoros kialakítása miatt, másrészt meg azért, mert az elölről jövő levegőnek nagyobb a nyomása mint az autó mellett áramlónak, vagyis mindenképpen az a logikus (másrészt szinte elkerülhetetlen), hogy a felni a féktől elszívja a levegőt.:)
Marklar15502-10-2008 23:23:57 // 9839
ááááá
Igénytelen:)
Hédi02-10-2008 22:41:47 // 9838
Kb egy hete raktam fel egy linket, de ma elérkezett az idő és mától meg lehet nézni a videókat a Ferrari California bemutatójáról.
Ferrari California bemutatója

vagy innen
Buksi02-10-2008 12:27:15 // 9837
Mittomén! Én nem vagyok idevalósi! :-DDD
Satti02-10-2008 11:21:36 // 9836
Há mer occsóó! :-))
GTPeti02-10-2008 11:20:28 // 9835
A fékek hűtése miatt??

Arra szerintem van egy sokkal hatékonyabb módszer... Konkrétan ilyen felniket kell feltenni, csak "fordítva", tehát a másik oldalra. (Hogy szívja a levegőt.)
Hogy erre ők nem gondoltak... :))
Buksi02-10-2008 11:11:27 // 9834
Az azért van ott, hogy jobban megtapadjon a keréken a sár! :-DDDDD
Asszem a fékek jobb hűtése miatt tették rá! :-)
GTPeti02-10-2008 11:01:35 // 9833
Azmiaz ott a keréken?


Más. Biztos olvastátok a Phantom tesztet. Hát nem tudom. Nekem a hátulja elég semmilyennek tűnik. A műszerekről nem is beszélve. Képről úgy néznek ki, mint bármelyik autó műszerei a korai 80as évekből...
Szerencsés ember vagyok, én beérném egy harmadába kerülő Quattroportéval. :)
Kazes☻01-10-2008 22:03:28 // 9832
Biztos román bevándorló. :)))
Marklar15501-10-2008 21:58:43 // 9831
De miért vesz valaki ilyen "autót" italiaban???
Buksi01-10-2008 20:36:51 // 9830
Na ez a komoly gép! :-)

Buksi01-10-2008 16:13:23 // 9829
Már éppen ideje volt! ;-))
Seriff01-10-2008 13:57:41 // 9828
R8 előtte:


R8 utána:
Seriff01-10-2008 13:52:41 // 9827
"Forza Racing"

Seriff01-10-2008 13:49:03 // 9826
"retkek" tandemeznek:)

Seriff01-10-2008 13:46:57 // 9825
Menjen mindenki Kakucsra a hétvégén:))
Seriff01-10-2008 13:46:14 // 9824
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Seriff01-10-2008 13:44:58 // 9823
Dzsuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmm

Seriff01-10-2008 13:42:45 // 9822
25 óra szünet után:

Vrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmm

Seriff30-09-2008 12:33:38 // 9821
Hja, egálban van a gétévével kb
Youri30-09-2008 11:51:45 // 9820
100as sprint nem rossz a majd' 3 tonnától!!!!
Youri30-09-2008 11:51:16 // 9819
Ekkora mocihoz képest,nekem gyanúsan keveset...
Seriff30-09-2008 11:29:37 // 9818
Ja, meglepő:) Télleg keveset fogyaszt:D
Youri30-09-2008 11:16:39 // 9817
A leírás alapján,nem lehet ez annyira rossz...
Seriff30-09-2008 10:59:44 // 9816
Fürge kis károsi autócska:P
GTPeti30-09-2008 10:56:16 // 9815
Igazi kanyarbajnok lehet. :)
BeeGee30-09-2008 10:47:45 // 9814
Nem arra linkeltem, hogy itt mentek vele. Hanem hogy ilyen pályán szoktak sebesség rekordokat mérni, nem egyenes úton feltétlen.. De a Veyron tartja a Nardo rekordot is.
Wickey30-09-2008 10:46:42 // 9813
katonáék nem közösködnek, meg a katonaságnak a reptereket leszámítva kurvára nincs szüksége 9km hosszú aszfaltcsíkra (azok is inkább betoncsíkok). Ahhoz viszont meg keskeny, és döntött.
nézegesd. :-)
Wickey30-09-2008 10:45:17 // 9812
sőt, Wolfsburg mellett van nemsokkal északra, szóval még csak nagyon a halál faszán sincs :-)))
Seriff30-09-2008 10:45:06 // 9811
Egyébként meg- honnan veszed, hogy a fauvé tesztpályáját nem használják katonai célokra?:)
Seriff30-09-2008 10:44:29 // 9810
Legalább német:D
Seriff30-09-2008 10:44:01 // 9809
Mekkora egy böszme ez?:O



"Öt méter és tizenöt centi hosszú. Két tonna és hat mázsa. Huszonkét millió forint" TC
BeeGee30-09-2008 10:43:18 // 9808
A második "csak" Minden autón egyszer. :)
Wickey30-09-2008 10:43:02 // 9807
Wrong.
Mondjuk a német katonai pálya se stimmel.
A Veyront May a vw saját tesztpályájának 9 km hosszú egyenesében mérte.
Seriff30-09-2008 10:41:21 // 9806
Ez a 3. szélvédőcseréd?:S
BeeGee30-09-2008 10:38:15 // 9805
Szélvédőt cserélték tegnap. Ma már adom vissza szerencsére.
A bérautós srác meg volt rökönyödve, hogy mér ezt kértem - legolcsóbb kellett, ami gurul. Mostmár értem.. :) Fél tankkal vettem át, mentem 80 km-t és már majdnem üres. Komolyan messze ez a legszarabb autó amit valaha vezettem. Sajnálom azokat, akiket átbasztak vele, és pénzt adtak érte..
Seriff30-09-2008 10:31:57 // 9804
Miért mész Te azzal, meguntad az életed?:D
BeeGee30-09-2008 10:31:04 // 9803
Az is lehet.
Tudtommal a gyári méréseket itt szokták rendezni általában. mondjuk nem a sevikaloszét (amivel most megyek, és az üres üllői nem elég neki, hogy 100ra gyorsuljon :D)
Seriff30-09-2008 10:25:58 // 9802
Egy szép nagy kör?:O És olasz földön van?

Nem tudom, én úgy emlékszem, hogy Clarkson könyvében azt olvastam, hogy valami német katonai akármin próbálták.
BeeGee30-09-2008 10:22:54 // 9801
Nem egyenesbe mérik, hanem körpályán itten-e. Nardo Ring, Olaszország (hol máshol :) ) 12 km átmérő, döntött felület, valahol azt olvastam, hogy kormányozni csak 300 felett kell rajta :)
zolee14529-09-2008 22:31:55 // 9800
Jajó, aki színek alapján nevezi meg az autót mint nagyanyám (-Milyen kocsi volt? - Piros!:D), de azért van aki felismeri a márkát és a típust...:)))
Satti29-09-2008 21:46:51 // 9799
Az ezüst színű az biztosan, de egy metál sárga, az már király, vagy a metál fekete! :-))
zolee14529-09-2008 21:39:56 // 9798
Ez nem LE kérdése. Szerintem. Az E30 M3 olyan ránézésre, hogy kedved lenne vele állatkodni. Könnyen magad elé képzeled ahogy tolod neki mint a disznó. Az E46 (az a 343-as) M3-ról az jut eszedbe, hogy ha autópályán vagy akkor gyorsan is tudsz vele menni, amúgy meg csak szépen óvatosan, nehogy odaverd valahova a 19-es felnit.
Vagy legalábbis nekem ilyen érzéseim vannak.
Satti29-09-2008 21:31:59 // 9797
Azért a 343 lovas M3 nem annyira konzervatív verda. :-))
zolee14529-09-2008 21:28:24 // 9796
Az E30 M3 nagy kedvencem (oké, le lehet köpni nyugodtan:D). Az még az az autó volt, amivel már ránézésre is kedve lenne az embernek állatkodni egyet.
Az utána következő M3-asok már sajnos öltönyös autók...
Seriff29-09-2008 20:24:17 // 9795
Az nagyon kemény, hogy hogy a f@szba képzelik, hogy 15 év alatt szinte semmit nem változtatnak egy műszerfalon:S
316 egy móka, nem kell komolyan venni. Igaz, Áki?:D
tipoatti29-09-2008 20:15:28 // 9794
Az E46 316i egy röhej. Még sokkal inkább kiábrándító, mint a 105 lovas 147, ami az én nagy vesszőparipám... :) Egyébként a 200x évjárattól már csak a neve 316, valójában 1,8-as motor van benne, az kifejezetten fasza. Hasonlóan megy, mint az 1,8 TS, amit nagyon szerettem.

A Bömösök nagyon tetszenek nekem is, számomra az enteriőr az, ami szörnyű bennük.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.