Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Satti28-12-2008 21:15:58 // 11943
A turbo benzines egyébként 600 cm3, 54 lóerő, 2001 után már 60 lóerő, amiazt a kis könyű kasznit jól vszi, azért is szokta néhány idióta széthajtani. Amennyiben nincs túlhuzatva, országúton ha ott s használja vki, max. 100-110 km/ ó, akkor nem lesz vele baj, és persze 5 ezrenként olajcsere, am szintén nem nagy összeg, mert nem kell bele sok olaj.
Robert-jtd28-12-2008 21:14:56 // 11942
Ez nem meglepő,hogy a makarónik kivásálták a készletek felét mert ezt már 98-ban árusitották viszont a fiat pandát még ezidőtájt még mindig az öreg kockadoboz kasztnival nyomatták egész 2002-vagy 2003-ig!
Az új modelt(pandát) asszem 2004-től kezdték árusitani ezért nemmeglepő,hogy annyi smart talált náluk gazdát!
Satti28-12-2008 21:07:52 // 11941
Mivel miniautó, nem is kell legyen eleje-hátulja, a motorschaden, meg azért lehet, mert a sok barom német fiatal, vagy kiscsaj, eszetlenül széthajtja, vagy ami a legsűrűbb, nem cserélik le időben az olajat, ill. általában csak a turbo-val van baj, amit itthon Bp.-en, a Belfegor turbo-nál, garanciával cserélnek felújítottra 80 ezer Ft-ért, nem nagy ügy, csak a németeknél sokkal többe kerülne a javítás, ezért nem foglalkoznak vele, hisz ott fogyasztói társadalom van, nem foglalkoznak vele. Van egy haver, már elég sok "motorhibást" hazahozott, és itthon nem nagy pénzből meg lett javítva.
Satti28-12-2008 21:01:19 // 11940
Amt én eladtam az 1.1-es, 75 lovas, az jól fogyaszt, a városban 7 liter körül, ismerősnek adtam el, nincs vele baja.
Robert-jtd28-12-2008 20:56:17 // 11939
-most nemazért de ez az izé se eleje se hátulja kategória az én szememben!
-a belseje meg max a renó tvingo kategória!!
Ja és a mobilén az első 20db-ól 4is van ami Motorschaden! -talán még a városi menet is megterhelő ennek a robogó kategóriájú motornak!:)
És annyira engem nemérdekel ez az autónak nemigen nevezhető papírdobozka.csak már annyira agyonvolt itt dicsérve mint anno( Perdix idejében a suzuki) ,hogy nembírtam megálni szónélkül!:)
Amúgy a merga adott bele mocit de a nevét már nemakarta adni ehhez a csodajárgányhoz!!
És mivel ebben az évben is elég sokat megfordultam Né.o-ban én sz.mély szerint többet láttam a használtautó kereskedésekben mint a forgalomban a városban.
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2008 20:55:28 // 11938
az 1.5-ös valami 9-10 lityót eszik a városban
GEORGE28-12-2008 20:52:49 // 11937
és tényleg mitcsu alap, meg izébizé....
Satti28-12-2008 20:51:37 // 11936
Persze elsősorban nő kisautó, de bárkinek jó a zsúfolt városi forgalomba, főleg a parkolás miatt, csak legyen mellette egy "normáls" autó is.
GEORGE28-12-2008 20:49:48 // 11935
Tény és való, hogy olaszországban bármelyik folyót el lehetne torlaszolni a kis smartal..nem voltam olyan faluba se ahol legalább 2 ne állt volna a ház elött...
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2008 20:46:22 // 11934
városi autónak tökéletes a szingli lányoknak ...
Satti28-12-2008 20:41:13 // 11933
Igen, a Smart Forfour müszaki alapja a Mitsubshi Colt, még a slusszkulcs is ugyanaz, csak más emblémával. Vszont érdekes módon néhány alkatrészt a Mercedes gyártja hozzá, mint pl. a motortartó bakot, ilyet már kellett cserélnem egy lyenben, amit még tavasszal adtam el.
Azt nem értem, miért kell olyan balgaságokat mondani, hogy elfuserált, meg balul sikerült a kis Smart ( Fortwo ), mikor pont az am a legkedveltebb, legnépszerűbb, még az USA-ban is. Egy kis érdekesség, hogy a legtöbbet eddig Európában az olaszoknál adták el, azon belül is Rómában, pedig az olaszoknak van néhány minautójuk, mégis ezt veszik a legtöbben városi mininek.
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2008 20:07:41 // 11931
95 lovas az mitsu...mindene..kivéve a karosszéria de még a padlólemeze is mitsu a colté...
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2008 20:04:13 // 11929
na várj megnézem ...bár a használtautón egy db sincs :)
GEORGE28-12-2008 20:00:57 // 11928
erről van egyébb infod?
Mondjuk egy link vagy más...utána néznék mi köze a mitsuhoz....
Robert-jtd28-12-2008 19:56:54 // 11927
Végignéztem és nékem személy szerint tetszett!!!:)
Nos ezekután a második mondatodban amit állitasz nagyon is van alapja!!
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2008 19:49:50 // 11926
jah persze hogy merga áll mögötte de van a 4 személyes smart az ismerősömnek van olyan 1.5 benyás az mitsu az egész :)
GEORGE28-12-2008 19:47:35 // 11925
A nagyobb Smart mögött nem tudom ki áll....egy a tuti az első Smart merga felkarolás...
Buksi28-12-2008 19:47:34 // 11924
Bakker, mintha egy játékban lennék! :-O
Nagyon tetszett! És az autó se semmi! A világítási rendszere az avalami hihetetlen! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2008 19:44:52 // 11923
hát amelyiknek autó formája van :) nem a zuhanykabinról...
GEORGE28-12-2008 19:43:13 // 11922
te most melyikről beszélsz???
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2008 19:41:24 // 11921
a benyás smartra jó hogy nem raknak merci jelet mivel mitsu az egész :)
GEORGE28-12-2008 19:35:17 // 11920
Sok baj volt az első smartokkal...még a próba kilométerek alatt sok -sok vita a silány műszaki megoldások miatt, többek között ezért nem került merci logó az autóra, mert a merci nem adta a nevét erre a balul sikerült "autó"ra....aztán alakitgatták alakitgatták, és az első ilyen méretű autóra került először menetstabi és seb korlátozás gyárilag.
Liquid28-12-2008 19:29:53 // 11919
azé a Smart és a Panda 100HP nem egy kategória :) méretben és teljesítményben sem, max árban :)
ÉS sztem egyáltalán nem ronda.

A Smart akkor lenne ésszerű, ha a mopedautókkal kb. azonos árban lenne, mert kb. annyi a tudása (na jó, azért kicsit több, de nem sokkal)

viszont annyiba kerül mint egy rendes méretű, sportos extra kisautó (mert a Panda 100HP sem az átlag), így nélkülöz minden racionalitást.

Sztem leginkább kb. ilyen érvek alapján ítélik el a legtöbben, asszem.
RB28-12-2008 19:13:15 // 11918
Valahogy így kell, vagy itt kezdődik egy új autó bemutatása:Insignia
Lenne mit tanulni tőlük az Alfás (Fiatos) "PR managerekenek"!:-))
Satti28-12-2008 15:04:24 // 11917
A jávorszarvas teszten az első kiadású A Merci bukott meg, bár akkor azt is bemutatták, hogy sok, másik, már akkor forgalomban lévő autó sem felelt volna meg, csak előtte nem volt ilyen teszt, ami egyébként sem egy meggyőző, akkor vkiknek ez állt az érdekükben valószínűleg, de nem sikerűlt megbuktatni az autót, mert népszerű lett, és sokat eladtak belőle. Orra sehogy sem tudna bukni a Smart, ez is egy kitalált marhaság, bírom az ilyeneket, pfff....
Satti28-12-2008 14:55:59 // 11916
Másfél milláért már semmit nem lehet kapni, legfeljebb egy jobb robogót, enny erővel a Mito s qrvadrága 5 milláért. A bevásárláshoz meg épp elég, mert egy megpakolt bevásárlókocsi tartalma símán elfér benne hátul, a karácsonyi vevásárlás meg egyszer van egy évben, ahhoz nem kell külön autót tartani, egyébként meg természetesen 2. autónak kell tartani, nem egyetlennek, nagy valószínűséggel a nagy közönségnek megfelelő, nem véletlenül adnak el belőle a mai napig elég sokat, természetesen az "igazi Smart a Fortwo, azaz a 2 ajtós, a 4 ajtós és a coupe-nak nevezett az nem teccik nekem sem, azok nem a jól bevált Smartok. Amíg bármelyik extrább új kis, vagy miniautó ugyanolyan drága, pedig egynémelyik elég ronda, mint pl. a Panda 100HP, addig a Smart sem nevezhető drágának, főleg hogy sznte minden lépnyeges extra benne van már néhány éve, de mint korábban is írtam, használtan egyáltalán nem drága, ja és ami a szervízelését illeti, az sem egy nagy összeg, csak ahogyan elnézem itt is sokan szeretnek túlzásokba esni, pedig konkrétan fogalmuk sincs a valóságról. Ez pont olyan, mint amit már írtam korábban, mint amikor a hozzá nem értők fikázzák az olasz autókat, főleg az Alfákat, pedig sejtelmük sncs, hogy milyenek is tulajdonképpen, már sok ilyesmi emberrel vitáztam erről, megvédve az Alfát a kétkedők előtt! Sok tt az elvakult és nem akarok senkit megbántani, akinek nem inge, az úgysem veszi magára, akinek meg inge, az úgy járt! :-)
Semmilyen autóról nem kell azonnal, kapásból lekicsinylően nyílatkozni, főleg ha nem ismeri vki alaposabban az adott modellt, legfeljebb látott már, de az még magában kevés. Nagyon sok autó átment már a kezem között, valószínűleg már eddig s lényegesen több, mint az itt sok embernek valaha is fog, ez természetesen a munkám miatt van, be épp ezért sokkal nagyobb a tapasztalatom és talán, nagy valószínűséggel máshogy látom a dolgokat, mint sokan mások.
kando.28-12-2008 12:58:37 // 11915
8 hengeres boxer motort hátulra, aztán gooo! :) :)
Putyesz28-12-2008 12:49:32 // 11914
jóféle....:D!bár ha maserati akkor inkább ilyen.......
GTPeti28-12-2008 12:44:53 // 11913
Ezzele a roadster alappal viszont vmelyik angol sportautógyártó akart vmit kezdeni, mert állítólag nem rossz! (Motort kidobni és vmi rendeset beletenni, stb.) Legalábbis ezt olvastam, nem tudom mi lesz belőle.
Seriff28-12-2008 10:27:39 // 11912
Vikking 31128-12-2008 09:38:01 // 11911
Rendben. Oké.

De hányszor hallottuk, olvastuk már, hogy szaralfa, fosfiat, stb?

Mi értelme van ezen olyan szinten felháborodni, hogy bekerüljön a gyűlöletlevelek közé?

Változni fog bármi is? Amíg a sajtó munkatársainak a seggét nem nyalják fényesre az Alfa nevében félmeztelen néger spinék, addig nem változik SEMMI.
Sőt. Szerintem utána sem. Hogy miért? A
zért, mert nem egyszer, nem kétszer, nem tízszer hallottuk a 159-es megjelenése óta, hogy EZ MÁR NEM AZ AZ ALFA Hölgyek- Urak, fogják föl, hogy ez egy német minőségű, csak azoknál ezerszer szebb autó...
Hiába. Aki középkategóriában gondolkozik, az nem gondol másra prémiumban, mint 3er, C, vagy A4... ESETLEG a LExus IS, de abban sem vagyok én biztos...
Az Alfának egyelőre nem jut hely itt. És ez a seggfej autószerelők, meg a lehúzós márkaszervizek miatt van elsősorban.

Mindannyian tudjuk, hogy az Alfa nem egy "ipari hulladék". Azt is tudjuk viszont, hogy igényes. Aki ezzel nem tud, illetve nem képes együtt élni, az azért már bocsánat, de marhára szégyellje magát. A világ leggyönyörűbb autóiban ülünk, amik egészen a közelmúltig az élvonalba tartoztak technikailag (És én állítom, hogy vissza fogunk oda térni), ebbe éppen belefér az, hogy 10K-nként lecseréljük az olajat, ne hajtsuk hidegen, ne nyomjuk ész nélkül...
Mert szerintem más autók sem bírnák ki.
Új Alfát nagyon kevesen vesznek. Használtat meg kb az Amoresok 80%-a. Ha nem több. Mégis a sok esetben lestrapált, szétgyilkolt használt Alfákba szeretnek bele rengetegen.
Tudom. Tapasztalat. A 33-masunknak szerencsétlennek olyan volt az elektronikája, hogy az egész országban senki nem jött rá mitől indul néha, mitől nem. Voltunk vele Szamosinál, Zsámbékon, de senki se jött rá. Aztán faterom egyszer csak de. Aztán eladtuk. Mégis vírusfertőzöttek maradtunk.
Úgyhogy azt gondolom, hogy az emberekben van a hiba, nem az újságírókban. Illetve nem csak. Az, hogy az Alfa Romeo mint márka Magyarországon egyre zsugorodik, nem csak az autósújságíróknak köszönhető.
Ezért gondolom én azt, hogy nem nagyon van értelme beszólni a totalcarnak, vagy a vezess.hu-nak, ha fikáznak egy Alfát, mert egyszerűen ezt kívánja a nép. Ha nem ezt kapja, akkor sem hiszi el.
A 159-es megjelenésekor milyen dicshimnuszokat kapott... Aztán mégis alig adnak el belőle. (A 156-hoz képest )

Na. Nagymonológ vége :D
HátvédRomeo27-12-2008 23:45:29 // 11910
Hozzértő szakértőkről. Csak egy kis műszaki észrevétel.
Mini 1,6 benyás teszt, offos újságban.
Aszongya, hát 3500-4000 fölött jön meg az igaz erő a vasban. szépen húz teszi a dolgát, nem ideges autó.
Na az autóról a számok: 115Ló, 150Nm, 100-ra 9,2 s. Vége: 197 km/h. Súlya 1125 kg. 3,8 m hosszú 4 személyes csöppség.
Ha ez egy nem húzós autó, akor mi a csöcs??
Másik dolog egy 4 hengeres 1,6-os mióta fog neki mitom én 2500-tól elemi erővel húzni?? Még a boxer se. Mert ami ott húz mint barom, azt már dizelnek nevezik.

Direkt kiemeltem pár adatot. Jó kis vas az, csak hát újságíróknak kéne egy kis Novácki tanárúr, Ernszt, Bácsai tanárúr a Régi Zsigmondy suliból innét Kanizsáról.
Asszem már októberba beigérnék neki, hogy Appám év végén bukovári, lesz Neked, me hülye vagy.
HátvédRomeo27-12-2008 23:33:36 // 11909
Annál a videonál nem tudtam először ki miért van ott. De komolyan 3x néztem meg mire lejött, mert magyarul nem tudnak beszélni magyarok, sajna.
Liquid27-12-2008 21:24:10 // 11908
valami ilyesmi véleményen vagyok én is. Sajna az "hozzáértőnek" mondott szakírókban még mindig benne van, hogy az Alfa és ált. az olasz vasak megbízhatatlanok.
Liquid27-12-2008 21:19:51 // 11907
na ez zsír! :)
Ferko27-12-2008 17:50:39 // 11906
Nos én teljesen megértem az indulatokat. Lehet, hogy ez a cikk volt az uccsó csepp a pohárban. Nem az első cikk ez, amikor fikázzák az Alfát, úgy, hogy nem is értenek hozzá. Legalábbis ezt szűrom le az idézetek alapján. Szóval a hajsütűvasas mondtat is teljesen jogos. Mert más autó nem eshet szét soha, csak a szar olasz. Miért nem példálóznak a Brinalceval, vagy mi fasszal?:-DDD
Na és persze ott volt a videó azzal a szőke tehénnal, amikor valami traktorral versenyzett a Spider.
zolee14527-12-2008 17:36:03 // 11905
Az egy dolog, hogy megbukott a jávorszarvas teszten, de állítólag enyhébb lejtőn nagyobb fékezésre orra is esett a teszteken. Ezért késtek a hivatalos bemutatóval annak idején. Ha igaz ezt kijavították (németnek akkor sem hiszek ha kéredz...svájcinak se:D).
Viszont a képen látható példány tutira orra, vagy hanyatt tud esni, forgalmi helyzettől függően (gyorsítás avagy lassítás).:D
Buksi27-12-2008 17:34:47 // 11904
Teljesen egyetértek! :-)))
kando.27-12-2008 17:32:20 // 11903
Van jobb, ez az igazi terepgép, nem a Land Rover :))

kesa27-12-2008 17:20:23 // 11902
Viszont ott nincs motorháztető, tehát az nem tud leszakadni a zsanérjairól, és sérülést okozni!
:D
Buksi27-12-2008 17:03:52 // 11901
Biztos, ami biztos! :-)))
Seriff27-12-2008 16:45:40 // 11900
Golf? :D



Seriff27-12-2008 16:44:02 // 11899
2m? akkor már legyen inkább 4 :)))

Xixo27-12-2008 15:42:40 // 11898
Vagy ez a durva sportautó? :)))

HátvédRomeo27-12-2008 11:31:50 // 11897
Smartról hadd szólak én is, mert van némi béleméynem nekem is róla.
Hogy röhögés nélkül ne álljam meg nem írok sokat róla.
2 személyes. Ezzel még gond nem lenne. Azt mondják bevásárló autó. Ja valami vegetáriánusoknak, mert mikor én 1 hétre bevásárolok+ még mellé mondjuk 1 Karácsony v Húsvét, akkor volt, hogy megtelt a Bestia csomija is, ami cirka 350 L.
ennek a csodaműnek meg jó esetbe 100 L.+ J1-re is pakolok.
mocija városba ok még, de pályán mikor a belsőbe, nyomja neki és megéred levillogni na az gáz, mert über nagyarcúsága Mergával mé menyjen le. Formája, mintha a Vissza a jövőbe 2-öt nézném. Vicc.
Drága mint a rosseb, valaha azon is beszarhat valami, felénk nem mondom meg ki tudja megjavítani, mert sztem senki.
Divatautó, státusz szimbólum, cukimuki, icipici édidrága.--> Csinibabáknak elsősorba. 2 kilós öleb, meg a Fitness cucc, retike belefér.
Röv enny. És nem is röhögtem, tán mert most keltem fel. :-))
Vili27-12-2008 10:44:59 // 11896
Azért van 1-2 "raj"aki a lakóautó után akaszt egy futót rajt a smart-tal.
kando.27-12-2008 10:22:05 // 11895
Vmi ilyesmi.. :)


Persze, ezek a drága de kicsi autók valahogy mindig megtalálták a célközönséget (na ja, ezért lettek kitalálva..) Ott volt az új "bogár", nem is olyan szép, nem is olyan jó és még drága is, vagy a Ford-K, ami ronda mit a bűn és szinténnem olcsó.. meg a Tw...
Akkor már inkább egy ilyen, "célkeresztes" emblémájú gép az, ami még elfogadható :))

(De ennyi pénzből elég sok 75, 33 vehető hogy azokból 1-1 talán össze is álljon :P )
Buksi27-12-2008 10:11:13 // 11894
Nekem nem tetszik! De főleg az, amelyik két színű! :-((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.