Én kipróbáltam az autót és ezek alapján írtam le a véleményemet. És nem az Alfához képest szar, hanem amit tőle vártam.
A bevásárláshoz pedig bőven kevés, mert legtöbbször a 47es hátulját is le kell dönteni, hogy beférjenek a cuccok. (de lehet csak én vagyok a fogyasztói társadalom rabja :) )
A 1,5 millt pedig azért írtam, mert szerintem max ennyit ér újonnan.
Az meg hogy veszik a nagy német presztizsnek, a márketingnek meg a sok gyúrósnak köszönhető, akik megveszik a kitartottnak......
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Xixo29-12-2008 02:10:33 // 11993
Wickey29-12-2008 01:53:50 // 11992
Az odáig rendben van, hogy városi autónak van tervezve. De.
Hogy a francba ne bírná a smart a 130-at tartósan? Abban csak dísznek van a hat fokozat. Ötödikben még tiltás előtt éri el a 140-es végsebességét (elektrice limited), hatosban meg visszaejt ilyen 4ezer körülre 140nél. Mutass már egy olyan láncos duplagyertyás turbós motort, ami ettől széthullik.
Egyetlen egy baja van: ilyenkor autópályán pontosan annyit eszik (140-nél) mint egy 1.6 szívó benzines akármi. Elővárosi / városi forgalomban viszont kurvajól zabál: nekem 5 liter körül volt az átlagom Smarttal Budapest - Vác odavisszában naponta, pedig Soroksárról jártam. Most Vácról járok a Hungária-körúthoz a dízel 156-tal, és a jtd kerek egy literrel többet kér. Pedig nem is kell végigdugóznom Budapesten reggel-este Soroksárig meg vissza, csak leesek az M3-ról és ott is vagyok a Thökölynél, míg a Smartnak játszott ezen felül egy jó nagy adag reggeli és esti dugó is dél-pestig...
Szerintem amúgy hamarabb esik szét az 1.3 mjet a tartós 160-tól mint a smart a 130-tól.
Hogy a francba ne bírná a smart a 130-at tartósan? Abban csak dísznek van a hat fokozat. Ötödikben még tiltás előtt éri el a 140-es végsebességét (elektrice limited), hatosban meg visszaejt ilyen 4ezer körülre 140nél. Mutass már egy olyan láncos duplagyertyás turbós motort, ami ettől széthullik.
Egyetlen egy baja van: ilyenkor autópályán pontosan annyit eszik (140-nél) mint egy 1.6 szívó benzines akármi. Elővárosi / városi forgalomban viszont kurvajól zabál: nekem 5 liter körül volt az átlagom Smarttal Budapest - Vác odavisszában naponta, pedig Soroksárról jártam. Most Vácról járok a Hungária-körúthoz a dízel 156-tal, és a jtd kerek egy literrel többet kér. Pedig nem is kell végigdugóznom Budapesten reggel-este Soroksárig meg vissza, csak leesek az M3-ról és ott is vagyok a Thökölynél, míg a Smartnak játszott ezen felül egy jó nagy adag reggeli és esti dugó is dél-pestig...
Szerintem amúgy hamarabb esik szét az 1.3 mjet a tartós 160-tól mint a smart a 130-tól.
Kazes☻29-12-2008 00:07:58 // 11991
Nem. Vissza kell vonni a tiltást, amúgy is csak a kisembert szivatták meg vele.
GEORGE28-12-2008 23:51:00 // 11990
Akkor személybe kell venni....
Kazes☻28-12-2008 23:39:33 // 11989
Sajnos tuti. 2002 óta törvényben tiltják az egyterű teherautókat, tehát csak 2002-ig gyártottat lehet venni, de azokban már van vagy 1M km. Újba csak platós lehet, de az nem jó.
GEORGE28-12-2008 23:30:49 // 11988
Miért kell teher?
amúgy tuti nem létezik az new Scudoból 6 személyes teher?
amúgy tuti nem létezik az new Scudoból 6 személyes teher?
Kazes☻28-12-2008 23:26:07 // 11987
Gondoltam, köszi. :)
Nekem igazából egy 6 személyes scudo teher kellene, de sajna ilyet (csak) nálunk már nem lehet újonan venni.
Nekem igazából egy 6 személyes scudo teher kellene, de sajna ilyet (csak) nálunk már nem lehet újonan venni.
GEORGE28-12-2008 23:23:12 // 11985
Akkor azt vegyed :-)))
Az Ulysse az full "személyautó" a Scudo személyautósitott furgon...és ez azért érződik látszódik.
A kárpitozás az ülések mind jobbak az Ulyssében mint a Scudoban...persze a Scudot is jó vezetni de az utasoknak már nem olyan jó a kényelmük, mint az Ulyssében...
Az Ulysse az full "személyautó" a Scudo személyautósitott furgon...és ez azért érződik látszódik.
A kárpitozás az ülések mind jobbak az Ulyssében mint a Scudoban...persze a Scudot is jó vezetni de az utasoknak már nem olyan jó a kényelmük, mint az Ulyssében...
GEORGE28-12-2008 23:20:48 // 11984
régebbi Ulysse
régebbi Scudo
Itt már egész közeli a két modell igazából több mint a 80% megegyeznek
régebbi Scudo
Itt már egész közeli a két modell igazából több mint a 80% megegyeznek
Kazes☻28-12-2008 23:19:31 // 11983
Nekem a Scudo jobban tetszik. :)))
kesa28-12-2008 23:19:09 // 11982
Amíg garis, kell!
Az a boxer valóban ki lett találva, de ez nem jelenti azt, hogy változtatás nélkül gyártották, folyamatosan alakították az egész csomagot.
Az a boxer valóban ki lett találva, de ez nem jelenti azt, hogy változtatás nélkül gyártották, folyamatosan alakították az egész csomagot.
kesa28-12-2008 23:17:22 // 11981
De értem, csak kötözködöm :).
GEORGE28-12-2008 23:16:55 // 11980
Fényvekkel másabb.....
Az újjabb ulysse
és az újabb Scudo
Az újjabb ulysse
és az újabb Scudo
Kazes☻28-12-2008 23:11:56 // 11978
Ulisse? Mennyivel másabb mint a Scudo?
GEORGE28-12-2008 23:07:50 // 11977
Tudom meg a 807-es Pug is ugyan ez.....bár több apró változás is van rajtuk, pl a Fiat/Lancia másabb picit mint a Pug/Citroen...az első sárvédők nem egyeznek ill a pároknál egyzik..magyarul a Fiatot át lehet épiteni elem cserével Lanciává, A Pugot meg a Citroent nem lehet sima elemcserével olaszosítani...
Amugy meg nekem fontos, hogy attól függetlenül, hogy az alapjuk francia az elején hátulján Fiat vagy Lancia logó legyen :-)
Agyalok egy ilyen beszerzésén...
Amugy meg nekem fontos, hogy attól függetlenül, hogy az alapjuk francia az elején hátulján Fiat vagy Lancia logó legyen :-)
Agyalok egy ilyen beszerzésén...
Marty28-12-2008 23:07:32 // 11976
Juhéééééééé:DDDDDDDDDD Sikerült mindkettőt:))))))
Whiteskull28-12-2008 23:06:40 // 11975
Marty28-12-2008 23:04:46 // 11974
:))) Ezt a hsz-t elmentem!!!!!:))))))))))))
Whiteskull28-12-2008 23:03:50 // 11973
Marty28-12-2008 23:01:36 // 11972
Ugye?:)))) tudom én:))))
Satti28-12-2008 23:00:57 // 11971
Van most nálunk egy ilyen, csak az C8, de lényegében ugyanez.
Whiteskull28-12-2008 23:00:36 // 11970
Satti28-12-2008 22:59:57 // 11969
Nem kell Merci szervízben olajat cseréltetni, bármelyik normális szerelő meg tudja csinálni kb. 10 perc alatt. Ez egy kis motor rövd távú, városi, helyközü használatra, az normál esetben, nagytöbbségben átlagban évi 5-10 ezer km-.et jelent, ezért nem kell sűrűn szaladgáln olajat cseréltetn, csak fél-, max. 1 évente, am nem hszem, hogy nagy gondot jelentene. A bogár boxermotor nagyon ki lett találva, az az alapja a Porsche motorjának is, ami eléggé komolynak mondható, és a bogarat egészen sokáig gyártották ugyanazzal a jól bevált technikával, csak néhány éve hagyták abba a gyártását Dél- Amerikában. Az a motor még ma is jó.
Kis motor, turvoval a Smart-é, ezért kell benne 5 ezrenként olajat cserélni, ennyi.......
Kis motor, turvoval a Smart-é, ezért kell benne 5 ezrenként olajat cserélni, ennyi.......
GEORGE28-12-2008 22:58:31 // 11968
Marty28-12-2008 22:57:47 // 11967
Nem jól látod!:))) A Lancia-k mindig is teccetek....:)
Whiteskull28-12-2008 22:55:38 // 11966
Úgy látom hazabeszélsz. :))))))
Marty28-12-2008 22:55:00 // 11965
Naaa ez toppos:)))))
GEORGE28-12-2008 22:52:41 // 11964
GEORGE28-12-2008 22:17:41 // 11963
Látom nem akarod érteni...
Szóval csináltak egy városi törpe autót, aminek a paraméterei a városi autózáshoz van igazitva....., ha kiviszed az autópályára és ott megyegetsz vele órákon keresztül akkor megdöglik....igen drága, de ennek ellenére úgy fogy bizonyos országokban, mintha ingyen lenne.
Egy bizonyos célközönségnek készült, akiket nem zavar a magas fenntartási költség....
Szóval csináltak egy városi törpe autót, aminek a paraméterei a városi autózáshoz van igazitva....., ha kiviszed az autópályára és ott megyegetsz vele órákon keresztül akkor megdöglik....igen drága, de ennek ellenére úgy fogy bizonyos országokban, mintha ingyen lenne.
Egy bizonyos célközönségnek készült, akiket nem zavar a magas fenntartási költség....
GEORGE28-12-2008 22:11:02 // 11962
Akkor jelenleg nem tud többet egy smartól :-))) ( poén volt )
Nos ha mind kettő vadi új lenne akkor sem lenne szabad össze hasonlitani.
A Smart ekte városi autó, és ugye ott nem a 130 a cél tempo....ergo nem is tervezték arra, hogy ezt tartósan bírnia kéne,....
Nos ha mind kettő vadi új lenne akkor sem lenne szabad össze hasonlitani.
A Smart ekte városi autó, és ugye ott nem a 130 a cél tempo....ergo nem is tervezték arra, hogy ezt tartósan bírnia kéne,....
GEORGE28-12-2008 22:08:55 // 11961
kesa28-12-2008 22:08:55 // 11960
Az én Alfám most széthullana 130-tól :P.
Viszont normál állapotban tartósan tudnia kell a 150-et.
Viszont normál állapotban tartósan tudnia kell a 150-et.
kesa28-12-2008 22:07:17 // 11959
Én sem az olaj árára gondoltam, hanem a Merci szervízek rezsi-óradíjára!
Az azért elég vasdaggá tudja tenni a számlát!
Az azért elég vasdaggá tudja tenni a számlát!
kesa28-12-2008 22:06:23 // 11958
De a bogarat a '30-as években tervezték, az akkori technikákhoz (megmunkálás, anyagminőség), és üzemanyagokhoz!
Azé' ne az legyen már a mérce amikor egy ilyen méregdrága kis punciautóról beszélük!
Azé' ne az legyen már a mérce amikor egy ilyen méregdrága kis punciautóról beszélük!
GEORGE28-12-2008 22:05:46 // 11957
Mondjuk a 100Hp a maga kategóriájában nem drága......
Satti28-12-2008 22:01:47 // 11956
Rosszul írtam, 5 ezrenként kell a bogár boxer motorban.....
Satti28-12-2008 22:00:38 // 11955
Igen, 5 ezrenként, ami egy ilyen kis motornál nem számít extra dolognak, főleg, hogy nem s nagy összeg a szervíz, mivel nem kell bele sok olaj. Az eredeti bogár boxermotorban is 3 ezerenként kell olajat cserélni és annak is a max. tempó 100-110 az országúton és a vlágból ki lehet vele menni.
GEORGE28-12-2008 21:59:27 // 11954
Mondjuk a 100Hp a maga kategóriájában nem drága......
Satti28-12-2008 21:57:09 // 11953
A síma változathoz képest talán....., de azért nem igazán lett dögös és a fogyasztása már annak sem kevés, bár nem is arra való, viszont az új ára, annak is irreálisan magas, közel 4 millió, azért már lehet válogatni elég jó autók között.
GEORGE28-12-2008 21:57:01 // 11952
Szerinted minden autó típus 200-al megy tartósan?
A te Alfád is széthullana ha tartósan fullon járnál vele! Próbáld csak ki.
A Smart nem arra való, hogy 130-150-el elmenj A-ból B-be....arra van több száz másik fajta autó...
A te Alfád is széthullana ha tartósan fullon járnál vele! Próbáld csak ki.
A Smart nem arra való, hogy 130-150-el elmenj A-ból B-be....arra van több száz másik fajta autó...
kesa28-12-2008 21:55:37 // 11951
Tényleg klassz, de szerintem egy autónak el kéne tudni adni saját magát.
Persze, jó bornak is kell a cégér, stb.. De ekkora felhajtás nekem már sok.
Persze, jó bornak is kell a cégér, stb.. De ekkora felhajtás nekem már sok.
kesa28-12-2008 21:53:45 // 11950
5.000-enként?
Mi ez, versenyautó?
Az meg, hogy szét lehet hajtani 130-as tempóval, elég vicces! Elég nonszensz, hogy ennyire érzékeny a technika.
JA! Nem orra bukott a proto-Smart, hanem hanyatt esett, amikor álltak le vele a rámpáról.
Mi ez, versenyautó?
Az meg, hogy szét lehet hajtani 130-as tempóval, elég vicces! Elég nonszensz, hogy ennyire érzékeny a technika.
JA! Nem orra bukott a proto-Smart, hanem hanyatt esett, amikor álltak le vele a rámpáról.
Liquid28-12-2008 21:48:43 // 11949
bevállalnám simán második autónak én is...
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2008 21:28:21 // 11948
így van a 100hp faxa...
tipoatti28-12-2008 21:27:45 // 11947
Szerintem is kifejezetten csinos!
GEORGE28-12-2008 21:23:33 // 11946
a 100HP elég jól néz ki szerintem......
GEORGE28-12-2008 21:22:57 // 11945
jó étvágya van......
Satti28-12-2008 21:18:59 // 11944
A Panda nem elég kicsi és nem is igazán nevezhető mutatós kisautónak, sőt......
Persze van akinek meg az tetszik.
Persze van akinek meg az tetszik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?