Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Vikking 31130-12-2008 20:45:38 // 12043
Hát, nekem vannak tapasztalataim a 156 hátsó traktusáról. Nem annyira gáz, hidd el :) Hosszú távon sem.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2008 20:44:05 // 12042
én nem sok autóban ülnék hátul :DDD
Ferko30-12-2008 20:33:56 // 12041
Óóóóóóóóóóóóóóó basssszaaaameeeeeeeeeeg, ezt benéztem!:-DDDDDDDD
Satti30-12-2008 20:00:26 // 12040
Volt már 156 SW-ém és 3 ajtós 147-em is, és nagyjából ugyanakkora hely volt hátul mind a kettőben, szóval a 156-ban hátul egy hosszú úton biztos nem ülnék.
Satti30-12-2008 19:58:12 // 12039
Ahogy elnézem, itt általában falakba ütközik az ember, lehet bármit mondani, akkor is csak fikázás lesz a vége, csak azt nem értem, miért van az, hogy minden szar, ami nem olasz, miért kell alapból minden mást cikizni, mindegy , hogy miről van szó, ez sztem legalább annyira nem helyes, mint az idióta levelek a totalcar-ba, ami szintén szánalmas. Az elmúlt sok sok hsz-ben a Smartról volt éppen szó, ami legalább mer különbözni, mint az Alfa is, ha nem teccik, hát nem teccik, de nem kell túlragozni, ennyi erővel lehetne sok más autót is cinkelni, akár a Mito-t is, amit pl. én nem tartok vmi sikerült példánynak, és ezzel sztem nem is vagyok egyedül, mert mikor ott volt kettő is Kaposon, több emberrel is beszéltem, és a nagy többségnek nem teccett, van ilyen, azért még nem fikázom folyamatosan, pedig lehetne, az olyan lett, amilyen lett, akinek teccik és képes érte adni olyan magas árat amennyibe kerül, hát tegye.
Ne legyünk teljesen elvakultak, az sosem szimpatikus, ellenszenvet válthat ki!
Ne legyünk teljesen elvakultak, az sosem szimpatikus, ellenszenvet válthat ki!
Liquid30-12-2008 19:54:00 // 12038
hacsak nem kosarasokat viszel, azé nem lehet zendülés abból hogy egy 156-ba hátra kell ülni :) Két kolega is ült már hátul, mindkettő 190 feletti, és az egyiknek a súlya is megvan hozzá, és elfértek korrektül.
Wickey30-12-2008 19:33:29 // 12037
Amennyiben egy "nagy" autó, elmegy 6 literrel, amiben 5 normál méretű ember kényelmesen elfér,
te most miről is beszélsz? Ugye nem a 156-ról, mert kurvanagy zendülések szoktak lenni már ha négy embert kell beültetni akkor is. Még a már említett ötösben is csak úgy módjával fértünk el négyen, öt emberről már ott sem lehetett szó. :-)
te most miről is beszélsz? Ugye nem a 156-ról, mert kurvanagy zendülések szoktak lenni már ha négy embert kell beültetni akkor is. Még a már említett ötösben is csak úgy módjával fértünk el négyen, öt emberről már ott sem lehetett szó. :-)
Wickey30-12-2008 19:32:21 // 12036
ültél már Seicentóban? Cipőkanál kellett, hogy kiszálljak... a smart viszont kurvanagy. És tágasnak is érződik. Amíg hátra nem nézel. Már ne is haragudj, óldöriszpekt, de a seicentó egy kalap fos. Smarthoz képest. Mennyivel több minden fér bele? Két gyerek nem, mert fizikailag nem fér bele a gyerekülés. Maximum azt tudom elképzelni, hogy fülembe veszem a térdeim és ráharapok a kormányra, mellettem a havercsótány beleül a műszerfalba, mögénk meg befér... jajj, hogy is mondta a Winkler? "Két, nagy mellét meghazudtolóan kisméretű szőke kislány" hátra? :-)))
ugyanmár. A haver meg a csúnyábbik picsa vonatozik. Vagy előszedem az Alfa "munkagép-I" 156-ot. :-)
magyarázza meg nekem valaki, miért ragaszkodnak az emberek a hátsó ülésekhez? Miért kell egy kispolszki méretű autóba négy vagy öt embert belegyömöszölni? Akkor pl. a Spider egy kalap szar? Vagy mi? Mert abba se férnek öten... csak módjával :-D
Amúgy ez az egy literrel többet eszik dolog pont egy literrel több, mint amennyi szükséges ahhoz, hogy engem egyedül eltranszportáljon melózni. Ha meg Soroksárra mennék naphosszat, hogy comprehensive legyen a teszt nem egy hanem legalább 2 literrel enne többet. Város/előváros simán megvan 7 liter is a kombifiatnak.
Mellesleg hol marad a szívódízel kettesgolf esete? Szarabbul megy mint a Smart, legalább ugyanolyan sprőd ráadásul kényelmetlenebb, viszont AZ már tényleg használhatóbb továbbá 4.5 literből is elmászkálna ugyanezen a távon. Röhögni fogsz: gondolkodtam rajta hogy veszek egyet. Egy év alatt visszajönne az ára üzemanyagár különbségen (igaz csak akkor, ha CSAK azzal mászkálnék, ráadásul lejjebb ment a kúton a gázolaj ára, plusz már nincs okosított üzemanyag, amit amúgy is csak fosvágenbe töltenék szívemszerint).
ugyanmár. A haver meg a csúnyábbik picsa vonatozik. Vagy előszedem az Alfa "munkagép-I" 156-ot. :-)
magyarázza meg nekem valaki, miért ragaszkodnak az emberek a hátsó ülésekhez? Miért kell egy kispolszki méretű autóba négy vagy öt embert belegyömöszölni? Akkor pl. a Spider egy kalap szar? Vagy mi? Mert abba se férnek öten... csak módjával :-D
Amúgy ez az egy literrel többet eszik dolog pont egy literrel több, mint amennyi szükséges ahhoz, hogy engem egyedül eltranszportáljon melózni. Ha meg Soroksárra mennék naphosszat, hogy comprehensive legyen a teszt nem egy hanem legalább 2 literrel enne többet. Város/előváros simán megvan 7 liter is a kombifiatnak.
Mellesleg hol marad a szívódízel kettesgolf esete? Szarabbul megy mint a Smart, legalább ugyanolyan sprőd ráadásul kényelmetlenebb, viszont AZ már tényleg használhatóbb továbbá 4.5 literből is elmászkálna ugyanezen a távon. Röhögni fogsz: gondolkodtam rajta hogy veszek egyet. Egy év alatt visszajönne az ára üzemanyagár különbségen (igaz csak akkor, ha CSAK azzal mászkálnék, ráadásul lejjebb ment a kúton a gázolaj ára, plusz már nincs okosított üzemanyag, amit amúgy is csak fosvágenbe töltenék szívemszerint).
Wickey30-12-2008 19:22:53 // 12035
pont a Kárpát utcába nem vinnék egy szakadt Trabantot se. Igaz, a Trabant se sokkal egyszerűbb, mint a Smart. :-)
GTPeti30-12-2008 17:11:40 // 12034
"Amúgy meg ez a mit nyújt az autó dolgot hadd ne feszegessük, nincs értelme a 156-ot se összehasonlítgatni mondjuk egy teliextrázott ötös bmw-vel."
Már bocsánat, de én itt nem általában két tetszőleges autót hasonlítottam össze, hanem pontosan azt a kettőt, amiket te is emlegettél. És nem véletlenül.
Amennyit "kér" a smart és amennyit nyújt, az annyira mégsem nagyszerű, pl. egy 156-tal összehasonlítva. Azt egy másodpercig sem vitattam, hogy a smart-tal könnyebb parkolni. Na de már elnézést, egy Seicentoval sem nehezebb és abba mennyivel több fér már... (Értsd: sokkal praktikusabb.) Na ezért vitatom a smart "kimagasló érdemeit".
Már bocsánat, de én itt nem általában két tetszőleges autót hasonlítottam össze, hanem pontosan azt a kettőt, amiket te is emlegettél. És nem véletlenül.
Amennyit "kér" a smart és amennyit nyújt, az annyira mégsem nagyszerű, pl. egy 156-tal összehasonlítva. Azt egy másodpercig sem vitattam, hogy a smart-tal könnyebb parkolni. Na de már elnézést, egy Seicentoval sem nehezebb és abba mennyivel több fér már... (Értsd: sokkal praktikusabb.) Na ezért vitatom a smart "kimagasló érdemeit".
GTPeti30-12-2008 17:07:09 // 12033
"Amennyiben egy olyan kisautó elmegy 5 literrel, amiben 2 normál méretű ember kényelmesen elfér, van benne klíma, ABS, 2 légzsák, szervó, el. ablak, kp.zár, sőt van amelyikben panorámatető is, az sztem teljesen rendben van."
Amennyiben egy "nagy" autó, elmegy 6 literrel, amiben 5 normál méretű ember kényelmesen elfér, van benne klíma (opc.: 2 zónás, digit), ABS, EBD, 12 légzsák, szervó, el. ablak elöl-hátul, kp.zár, sőt van amelyikben napfénytető is, az sztem teljesen rendben van.
És a másik viszont ebből következően nem annyira. Szerintem.
Amennyiben egy "nagy" autó, elmegy 6 literrel, amiben 5 normál méretű ember kényelmesen elfér, van benne klíma (opc.: 2 zónás, digit), ABS, EBD, 12 légzsák, szervó, el. ablak elöl-hátul, kp.zár, sőt van amelyikben napfénytető is, az sztem teljesen rendben van.
És a másik viszont ebből következően nem annyira. Szerintem.
Zsolt15530-12-2008 17:01:40 // 12032
A mi szervizünkben nem tudtak hozzászagolni, mert ugye a computere sz@rt be. Aztán ki tudja még mi romolhat el.
A szakszervízben(?), (Kárpát utcai) pedig örömmel rakták be ennyiért.
A szakszervízben(?), (Kárpát utcai) pedig örömmel rakták be ennyiért.
martin-i30-12-2008 15:02:54 // 12031
Wickey30-12-2008 13:32:22 // 12030
a szervízben ezt azután mondták, hogy sikerült kiszámlázniuk az irányjelző "computer"-t? :-)))))))
Az a csúcstechnikás index-hiperszámítógép nekünk is behalt, de ha jól emlékszem, kábé ötszáz forintért belekerült egy Lada-indexrelé, ami némileg bicósabb kivitel, mint a gyári eredeti. Kicsit hangosabban kattog, de örök darab. Vagy ha nem is, legalább ocsó. :-PP
Kis túlzással amúgy az autós berkekben a két leghülyébb a szakszervizes szerelő, és a vizsgabiztos a vizsgasoron. Ezeknek aztán még azt se szabad elhinni amit kérdeznek. :-)
Az a csúcstechnikás index-hiperszámítógép nekünk is behalt, de ha jól emlékszem, kábé ötszáz forintért belekerült egy Lada-indexrelé, ami némileg bicósabb kivitel, mint a gyári eredeti. Kicsit hangosabban kattog, de örök darab. Vagy ha nem is, legalább ocsó. :-PP
Kis túlzással amúgy az autós berkekben a két leghülyébb a szakszervizes szerelő, és a vizsgabiztos a vizsgasoron. Ezeknek aztán még azt se szabad elhinni amit kérdeznek. :-)
Wickey30-12-2008 13:27:08 // 12029
Pont ez a lényeg, hogy egyedül ülök benne, nem ázok meg egyikben se, a smartot meg még egyszerűbb eldobni a célnál. Leszarom hogy mekkora a motor, 1.9 vagy 0.6, egy literrel többet eszik pedig dízel, ráadásul kisebb tempónál, és még meg sem nehezítettem a dolgát a városon keresztülhaladással. Többet eszik. A dízel. A benzinesnél. Pont.
Tehát a benzines akkor csak jól kajálhat, ha gyorsabban és kevesebb benzinből eljutottam vele A-ból B-be, mint a dejzellel A-ból B'-be, ráadásul úgy, hogy a B és B' nem is egy helyen volt. (B-hez tartozott egy ízléses belvárosi forgalom is). Ha lenne pénzem, helyem, és egy boldog helyen élnék, akkor vennék egy cdi-t munkagépnek. A meglévők mellé.
Amúgy meg ez a mit nyújt az autó dolgot hadd ne feszegessük, nincs értelme a 156-ot se összehasonlítgatni mondjuk egy teliextrázott ötös bmw-vel. Ugyanis hamar kiderülne, hogy a Fiat full fapad, nem megy, de legalább 1-2 literrel kevesebbet eszik. Na und, tessék itt az összehasonlítás. :-)
Tehát a benzines akkor csak jól kajálhat, ha gyorsabban és kevesebb benzinből eljutottam vele A-ból B-be, mint a dejzellel A-ból B'-be, ráadásul úgy, hogy a B és B' nem is egy helyen volt. (B-hez tartozott egy ízléses belvárosi forgalom is). Ha lenne pénzem, helyem, és egy boldog helyen élnék, akkor vennék egy cdi-t munkagépnek. A meglévők mellé.
Amúgy meg ez a mit nyújt az autó dolgot hadd ne feszegessük, nincs értelme a 156-ot se összehasonlítgatni mondjuk egy teliextrázott ötös bmw-vel. Ugyanis hamar kiderülne, hogy a Fiat full fapad, nem megy, de legalább 1-2 literrel kevesebbet eszik. Na und, tessék itt az összehasonlítás. :-)
Wickey30-12-2008 13:20:53 // 12028
150-et meg nemmegy, mert 140nél (vagy 135-nél) letilt elektrice. Annál többet nemmegy, ha fejreállsz akkor se. Se ötösben se hatosban, pedig nem lenne lehetetlen. A futóműve és a rövid tengelytávja miatt életveszély.
Amúgy tudom, ha valamit fullon használnak, előbb-utóbb kap egy nyulat, és egy időre megint reszeltek neki :-P
satti, te meg előtte vigyél el egy körre egy Smartot esős időben. Ha akkor is meg vagy vele elégedve, akkor vegyél csak olyat. Katasztrófa, mennyire nem fogja az utat már nedves aszfalton sem. ABS kattog mint állat, fékhatás nulla, kanyarban meg reménytelen olyankor. Szárazon is csak jó gumikkal használható.
Amúgy tudom, ha valamit fullon használnak, előbb-utóbb kap egy nyulat, és egy időre megint reszeltek neki :-P
satti, te meg előtte vigyél el egy körre egy Smartot esős időben. Ha akkor is meg vagy vele elégedve, akkor vegyél csak olyat. Katasztrófa, mennyire nem fogja az utat már nedves aszfalton sem. ABS kattog mint állat, fékhatás nulla, kanyarban meg reménytelen olyankor. Szárazon is csak jó gumikkal használható.
Zsolt15530-12-2008 11:07:05 // 12027
Városi autónak nem rossz, csak a szervokormányt hiányoltam belőle. Ami nagyon idegesített, hogy a budapesti utakon/kátyukon pattogott, mint ...
Nekünk egy automataváltós, turbos benzines volt, és a fogyasztása 6-8 liter körül alakult. (Igaz nagyon nagyon ment! :-))) ) Az irányjelző computere behallt (5-6 héttel a gari után), több tízezer forint volt a cseréje. Klímakompresszor 47e.km-nél szétesett. A bontott majdnem 50.e.Ft volt.
A szerviz azt mondta, hogy ezek a motorok, nem bírnak 70-80e.km-nél többett. Így 49e.km-nél inkább eladtuk.
Nekünk egy automataváltós, turbos benzines volt, és a fogyasztása 6-8 liter körül alakult. (Igaz nagyon nagyon ment! :-))) ) Az irányjelző computere behallt (5-6 héttel a gari után), több tízezer forint volt a cseréje. Klímakompresszor 47e.km-nél szétesett. A bontott majdnem 50.e.Ft volt.
A szerviz azt mondta, hogy ezek a motorok, nem bírnak 70-80e.km-nél többett. Így 49e.km-nél inkább eladtuk.
Buksi29-12-2008 23:17:51 // 12026
Oké! :-DD
Jó éjt! :-))
Jó éjt! :-))
Vikking 31129-12-2008 23:15:35 // 12025
No Buksi bácsi, én megyek aludni :D Majd folytatjuk :DDD Jóéjt! :)
Buksi29-12-2008 23:14:20 // 12024
Hát sikerült elérni! :-DD
Vikking 31129-12-2008 23:13:26 // 12023
:DDD Helyes :D Ez volt a cél :D
Buksi29-12-2008 23:10:15 // 12022
Szóhoz sem jutok! :-DD
Vikking 31129-12-2008 23:01:51 // 12021
És mit szólsz a gyűlöletleveles témáho'? :D
Buksi29-12-2008 22:59:42 // 12020
:-DDDDDDDDDD
Vikking 31129-12-2008 22:52:02 // 12019
Na, Veled se állok szóba többet :DDDD
(csak viccelteeem :DDDD)
(csak viccelteeem :DDDD)
Vikking 31129-12-2008 22:51:43 // 12018
Köszönöm :)))
Buksi29-12-2008 22:50:47 // 12017
Hát akár úgy is érthettem! :-DDD
Nekem tetszik! :-D
Nekem tetszik! :-D
kesa29-12-2008 22:50:27 // 12016
Elmondtad a lényeget!
Szerintem ennél jobban talán nem is lehet!
Szerintem ennél jobban talán nem is lehet!
Vikking 31129-12-2008 22:49:35 // 12015
Na azééé :DD Már aszittem, hogy úgy érted, hogy JÓ... :DDDD
Buksi29-12-2008 22:45:38 // 12014
Én is így értettem! :-D
Vikking 31129-12-2008 22:45:17 // 12013
Maradjunk annyiban, hogy nem rossz :D
Buksi29-12-2008 22:43:40 // 12012
Nagyon penge a gép! :-)
Atesz198729-12-2008 22:43:15 // 12011
A smart egy nagyon frankó kis valami lenne, ha nem lenne piszok drága. Praktikus, meg szép meg jó, de drága! Ennyi pénzért már érdemes inkább megtanulni vezetni. Egyébként is, aki nem bír el mondjuk egy 206-al, azon már a smart sem segít sokat. Vagy legalább is lehet rettegni, mikor törik össze. Ha meg divat, akkor már azon a pénzen lehet veszni más divatos autót, amit még használni is lehet. Szerintem egy teljesen értelmetlen valami, amit csak divatból, vagy szerelmből vesznek.
Vikking 31129-12-2008 22:42:36 // 12010
Amúgy Happy 12 K ... :DDD
Vikking 31129-12-2008 22:40:29 // 12009
Ferko barátom :) Te is tudod (tudnod kell :D), hogy nem erről van szó.
A MÓD, A HANGNEM az, ami engem felháborít.
Nem változtat semmit az, hogyha pár véresszájú Alfás elküldi a winklert meg a karottát a jókurvaanyjába.
Az megint más, hogyha itt, közösségen belül mondjuk azt, hogy 'nyátok köcsög újságírók, mind az összes rohadt buzi, kapjátok be a Sergio Marchionéét.
Mert ez egy KÖZÖSSÉG. Mert amit itt megbeszélünk, az köztünk marad.
Ha külsős el is olvassa, nyugtázza annyival, hogy jó, van egy-két seggfej és kész.
De amikor a nyilvánossághoz fordul egy-két ember mint Alfa rajongó (nem amore tag, nem klubtag, csak mint rajongó) és fröcsög, akkor az minket ír le. Am blokk, mint közösséget. Mert közben nem teszik ki a totalcaron azt, hogy jó, de ebben van igazság, mi csak kicsit cinikusak voltunk pl a szétesős hasonlattal, hanem csak annyit, hogy " a gyűlölködő ALFÁS mindig jó alany" ...
Általánosítva.
Tehát Te, mint Ferko (junóóógörl) cartárs, én, mint Vikking cartárs, Halesz mint az Amore egyik góréja, a többi 2-3 ezer tag, mind gyűlölködő Alfássá válik az ostoba szuzukis, béjemvés, hondás, satöbbis szemében.
Ez pedig nagyon de nagyon messze van szerintem attól, amit az AlfaAmore.hu oldalnak képviselnie kellene. Nekünk kéne közösségben tartani az Alfásokat, külső szemmel irigylendő közösségben. Ezt a kvázi imázst rombolják az ilyen és ehhez hasonló levélkék...
A MÓD, A HANGNEM az, ami engem felháborít.
Nem változtat semmit az, hogyha pár véresszájú Alfás elküldi a winklert meg a karottát a jókurvaanyjába.
Az megint más, hogyha itt, közösségen belül mondjuk azt, hogy 'nyátok köcsög újságírók, mind az összes rohadt buzi, kapjátok be a Sergio Marchionéét.
Mert ez egy KÖZÖSSÉG. Mert amit itt megbeszélünk, az köztünk marad.
Ha külsős el is olvassa, nyugtázza annyival, hogy jó, van egy-két seggfej és kész.
De amikor a nyilvánossághoz fordul egy-két ember mint Alfa rajongó (nem amore tag, nem klubtag, csak mint rajongó) és fröcsög, akkor az minket ír le. Am blokk, mint közösséget. Mert közben nem teszik ki a totalcaron azt, hogy jó, de ebben van igazság, mi csak kicsit cinikusak voltunk pl a szétesős hasonlattal, hanem csak annyit, hogy " a gyűlölködő ALFÁS mindig jó alany" ...
Általánosítva.
Tehát Te, mint Ferko (junóóógörl) cartárs, én, mint Vikking cartárs, Halesz mint az Amore egyik góréja, a többi 2-3 ezer tag, mind gyűlölködő Alfássá válik az ostoba szuzukis, béjemvés, hondás, satöbbis szemében.
Ez pedig nagyon de nagyon messze van szerintem attól, amit az AlfaAmore.hu oldalnak képviselnie kellene. Nekünk kéne közösségben tartani az Alfásokat, külső szemmel irigylendő közösségben. Ezt a kvázi imázst rombolják az ilyen és ehhez hasonló levélkék...
Xixo29-12-2008 21:13:01 // 12008
Én a kis méretből adódó könnyebb parkoláson kívül még mindig nem hallottam egy érvet sem mellette. (és ez is elég relatív...) :))
Liquid29-12-2008 20:42:52 // 12007
igazad van, a 156 JTD, vagy a Panda multiJet is tudja ezt, ráadásul azokban el is lehet férni.
Egyébként ha már kisfogyasztású offos kisautókról beszélünk, akkor szerintem a Daihatsu Charade 1.0TD a nyerő, vagy az 1.0 Swift. Mindkettő elmegy 4-4,5 literrel.
Egyébként ha már kisfogyasztású offos kisautókról beszélünk, akkor szerintem a Daihatsu Charade 1.0TD a nyerő, vagy az 1.0 Swift. Mindkettő elmegy 4-4,5 literrel.
Satti29-12-2008 20:38:48 // 12006
Azért túlzásokba nem kell esni.:-))
A kis polski többet evett annak idején, 2 literrel legfeljebb egy normálisabb robogó jár el, azon vszont el lehet ázni.
Amennyiben egy olyan kisautó elmegy 5 literrel, amiben 2 normál méretű ember kényelmesen elfér, van benne klíma, ABS, 2 légzsák, szervó, el. ablak, kp.zár, sőt van amelyikben panorámatető is, az sztem teljesen rendben van.
Mnt már írtam is korábban, lehet bármi rosszat felhozni a Smart ellen, de szinte ugyanannyit lehet mellette is, ha nem többet. Ennyi erővel ugyanígy le lehetne szólni a már említett Pandát, vagy akár a Mito-t, mert azok is hagynak kívánnivalót maguk után és soha nem lenne vége a vitának pro és kontra! :-))
A kis polski többet evett annak idején, 2 literrel legfeljebb egy normálisabb robogó jár el, azon vszont el lehet ázni.
Amennyiben egy olyan kisautó elmegy 5 literrel, amiben 2 normál méretű ember kényelmesen elfér, van benne klíma, ABS, 2 légzsák, szervó, el. ablak, kp.zár, sőt van amelyikben panorámatető is, az sztem teljesen rendben van.
Mnt már írtam is korábban, lehet bármi rosszat felhozni a Smart ellen, de szinte ugyanannyit lehet mellette is, ha nem többet. Ennyi erővel ugyanígy le lehetne szólni a már említett Pandát, vagy akár a Mito-t, mert azok is hagynak kívánnivalót maguk után és soha nem lenne vége a vitának pro és kontra! :-))
GTPeti29-12-2008 19:05:10 // 12005
"Elővárosi / városi forgalomban viszont kurvajól zabál: nekem 5 liter körül volt az átlagom Smarttal Budapest - Vác odavisszában naponta, pedig Soroksárról jártam. Most Vácról járok a Hungária-körúthoz a dízel 156-tal, és a jtd kerek egy literrel többet kér."
Na ne viccelj már. Pont ez a lényeg! A 156 1.9es motorral eszik 1 literrel többet!!!! Mindeközben többször akkora, mint a smart, 5 személyes és nem csak egy motorizált tolókocsi. Szóval, ha a smart kurvajól zabálna, akkor 2, max 3 literrel járna...
(És itt nagyon nem arról van, szó, hogy egy nagyobb motor mindig hatékonyabb. Itt arról van szó, hogy mit nyújt az autó és mennyit kér cserébe.)
Na ne viccelj már. Pont ez a lényeg! A 156 1.9es motorral eszik 1 literrel többet!!!! Mindeközben többször akkora, mint a smart, 5 személyes és nem csak egy motorizált tolókocsi. Szóval, ha a smart kurvajól zabálna, akkor 2, max 3 literrel járna...
(És itt nagyon nem arról van, szó, hogy egy nagyobb motor mindig hatékonyabb. Itt arról van szó, hogy mit nyújt az autó és mennyit kér cserébe.)
Jorjie29-12-2008 17:12:55 // 12004
Szerintem már azzal is megvédtük, hogy a mienk a legnagyobb autós közösség.
Ferko29-12-2008 13:08:20 // 12003
Ha az Alfások nem védik meg a saját márkájukat, akkor ki fogja komám?
HA nem szól senki bele, nem mondja el a véleményét, akkor tuti megmarad a tudatban a szarolasz.
HA nem szól senki bele, nem mondja el a véleményét, akkor tuti megmarad a tudatban a szarolasz.
Vikking 31129-12-2008 12:12:58 // 12002
Rendben, oké. Jót tesz az, hogy elküldünk másokat a jóbüdöspitsába, ez eddig tiszta.
DE meglesz rólunk a vélemény. Hogy verjük a nyálunkat a szar olasz rozsdaboglyánkra, aztán közben meg a többség (még az újságírók szerint is az, még ha nem is írják le, de ha ennyire felháborodnak rajta a köcsögalfások akkó biztos az) szar...
Ez szerintem felesleges nyálverés.
DE meglesz rólunk a vélemény. Hogy verjük a nyálunkat a szar olasz rozsdaboglyánkra, aztán közben meg a többség (még az újságírók szerint is az, még ha nem is írják le, de ha ennyire felháborodnak rajta a köcsögalfások akkó biztos az) szar...
Ez szerintem felesleges nyálverés.
Atesz198729-12-2008 11:33:22 // 12001
Nálunk témába vág a dolog. Mikor a Vivarot vettük, addigra már nem lehetett a 3-nál több személyes autókat kisteherre levizsgáztatni. Hogy miért? Mert akik nem tekintették preztizs kérdésnek, hogy KÜLÖN személyautó legyen családi célokra, azok megvették a 6 személyes kombi verziót, és persze a családi nyaralás során eltankolt gázolaj után is visszaigényelték az ÁFA-t. És ez nagyon fájt állambácsinak, ezért megszüntette ezt a rendszert. Így aztán nálunk sincs a vivaro bent a vállalkozásban. Kellett is rá várni sokat. Szal rendelésre megcsinálják a 6 személyes vivaro, scudot, stb... de azt sem mindenhol. A renaultnál például elhajtottak akkoriban, hogy "áhh, ilyet nem lehet!", vedd csak meg paraszt a 3. üléssort, meg a két hátsó ablakot is kb 400 ezer forintért...
Ferko29-12-2008 11:23:24 // 12000
Mi értelme van ezen olyan szinten felháborodni, hogy bekerüljön a gyűlöletlevelek közé?
Ezt így akartam:-DDDD
Ezt így akartam:-DDDD
Ferko29-12-2008 11:21:33 // 11999
Én rövidebbre fogom:
Mi értelme van ezen olyan szinten felháborodni, hogy bekerüljön a gyűlöletlevelek közé?
Jót tesz az önérzetnek, és kiállnak ezek az emberek a saját márkájukért. :-)
Mi értelme van ezen olyan szinten felháborodni, hogy bekerüljön a gyűlöletlevelek közé?
Jót tesz az önérzetnek, és kiállnak ezek az emberek a saját márkájukért. :-)
HátvédRomeo29-12-2008 04:09:41 // 11998
De komoly ez így van. Utcánkba szomszéd lány barátnője ilyen 20 dekás pici csaj, fickója meg ilyen tetovált kopasz hegyomlás volt utoljára, az vette neki. Kiccsaj persszoba jár vele, meg kence botba.
Xixo29-12-2008 02:25:41 // 11997
És kifogja azt az olajcserét megcsinálni? Mert hogy a sarki autószerelő Pisti cimbi nem, az biztos. Innentől meg nem hiszem, hogy olcsó lenne...
És megint oda lyukadunk ki, hogy a lényegét vesztette el az autó...
És megint oda lyukadunk ki, hogy a lényegét vesztette el az autó...
Xixo29-12-2008 02:21:56 // 11996
Az tényleg jó, az asszony egyes Puntoja is annyit eszik, ha nem figyel oda!! :))
GEORGE29-12-2008 02:18:32 // 11995
Már vártam, hogy írj :-)
Jó akkor nem 130-tól hanem 150 tartós használat mellett hullik szét...azt azért már te se állitsd, hogy ha valamit fullon használnak az sokáig fog müködni.......
Jó akkor nem 130-tól hanem 150 tartós használat mellett hullik szét...azt azért már te se állitsd, hogy ha valamit fullon használnak az sokáig fog müködni.......
Xixo29-12-2008 02:12:29 // 11994
A Panda 100hp pedig lényegesen szebb nála!! :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
518
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?