Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
AlfaZsolti10-02-2009 00:47:00 // 12843
Nekem is csak Luigee nek nem hiszem még nem láta szegény
Whiteskull10-02-2009 00:44:57 // 12842
Nekem jó így is! :))))
Buksi10-02-2009 00:43:42 // 12841
Egyedi az már biztos! :-DDDDDDD
AlfaZsolti10-02-2009 00:43:03 // 12840
Piros lesz ez csak alapozó ! :-)
AlfaZsolti10-02-2009 00:41:39 // 12839
Az irás nem eröségem ezért elnézést a magyar tanároktol
Whiteskull10-02-2009 00:40:13 // 12838
Mondjuk szép rózsaszín lett. :))))))))))
A lányomnak tetszik. :))))))
A lányomnak tetszik. :))))))
AlfaZsolti10-02-2009 00:37:39 // 12837
Buksi10-02-2009 00:15:58 // 12836
Hát te egy bátor gyerek vagy! :-DD
AlfaZsolti10-02-2009 00:13:23 // 12835
Buksi10-02-2009 00:02:41 // 12834
Aztaqrvaaa... :-DDDDDDDDD
AlfaZsolti09-02-2009 22:39:09 // 12833
Buksi09-02-2009 10:53:33 // 12832
Már akkor is mekkora hasa volt Marklarnak! :-DDDD
GTPeti09-02-2009 10:46:35 // 12831
Az még megérne egy misét, a Velencén készült videóba belenézni. 18x vs. 60-as tábla. (Uno Turbo...) ööö ööö
Buksi09-02-2009 10:35:11 // 12829
Már akkor is bandáztatok? :-))
GTPeti09-02-2009 10:33:40 // 12828
A bordó az enyém, a piros a Marklarrakéta. A kép nem tegnap készült... (Még nem voltak pl. alufelnik rajta. Viszont jobban egyben volt...)
GTPeti09-02-2009 10:13:53 // 12827
Szegény. :(
Az enyémnek az alsó küszöbvarrata törekszik igen erősen az energiaminimumra...
De meg kell, hogy gyógyuljon. :)
Az enyémnek az alsó küszöbvarrata törekszik igen erősen az energiaminimumra...
De meg kell, hogy gyógyuljon. :)
Buksi09-02-2009 10:05:55 // 12826
Egész pofásra sikeredett! :-))
Buksi09-02-2009 10:04:12 // 12825
Tulajdonképpen igazad van! Én is szeretek Alfázni! :-))))
Xixo09-02-2009 02:17:54 // 12824
Elég értelmetlen összehasonlítás....
Ennyi idő után két egyforma állapotú Unot sem találnak. Itt már nem a gyártási minőség, hanem a karbantartás a döntő.............
Ennyi idő után két egyforma állapotú Unot sem találnak. Itt már nem a gyártási minőség, hanem a karbantartás a döntő.............
AlfaZsolti08-02-2009 23:25:52 // 12822
Hát döntsük ell Alfázunk vagy csak kácsingózunk. Szeretek Alfázni
Buksi08-02-2009 23:17:48 // 12821
Te aztán nem kispályázol! :-))
AlfaZsolti08-02-2009 23:13:51 // 12820
Az biztos. De készülni kell jön jön a 6ik Alfám
Buksi08-02-2009 23:08:25 // 12819
Hát te kész vagy teljesen! :-DDD
AlfaZsolti08-02-2009 22:27:45 // 12818
Buksi08-02-2009 22:13:02 // 12817
Bakker, örülj neki, hogy nem szálltál el vele! :-O
Buksi08-02-2009 22:12:19 // 12816
Mér', az nem kell bele? :-DDD
AlfaZsolti08-02-2009 20:28:14 // 12815
AlfaZsolti08-02-2009 20:05:20 // 12814
GTVili08-02-2009 18:13:16 // 12813
Nincs...az hengerfej csavar....;-D
GTVili08-02-2009 18:11:26 // 12812
;-DDD Ez tényleg jellemző....pl ott volt a Vector nevű szuper-szutyok....sokszáz kehes lóerővel....az monták róla,hogy kétszáz felett felemelkedett az eleje,és mivel majdnem egyedi....a javítása hónapokba tellik...
Marklar15508-02-2009 16:03:31 // 12811
kesa07-02-2009 21:47:39 // 12810
A merev híd már csak Mustang-okban játszik, meg amíg volt, a Camaro-ban, szerencsére a Corvette normális futóművet kap. Kivéve talán a Trabant-style keresztlaprugót :D!
Buksi07-02-2009 21:46:36 // 12809
Örülök neki! :-))))
kesa07-02-2009 21:45:20 // 12808
Az egyetlen 32 szelepes motort GM alapon a Lotus csinálta meg nekik, saját erőből soha nem voltak rá képesek / hajlandók. Az a blokk nem oldal-, hanem felülvezérelt volt, szóval teljesen különbözött ezekből.
Az amcsikra jellemző, hogy űrrepülőgép-anyagból gyártanak kőbaltát :P. Titánium nyomórudak, hogy kibírja a 6000-nél magasabb fordulatot...
Az amcsikra jellemző, hogy űrrepülőgép-anyagból gyártanak kőbaltát :P. Titánium nyomórudak, hogy kibírja a 6000-nél magasabb fordulatot...
Wickey07-02-2009 21:45:08 // 12807
így van. Merev híd hátul, laprugók, egy vezműtengely 8 hengerhez... metál :-)
Buksi07-02-2009 21:41:37 // 12805
Juuuppppiiiiiiiiii.... kösziiiii... :-)))))))))))))
Buksi07-02-2009 21:40:59 // 12804
De gondolom azért ez nem feltétlenül hátrány!? :-)))
falcokc07-02-2009 21:40:35 // 12803
nem felejtek :-)))
falcokc07-02-2009 21:40:01 // 12802
van benne pedig igazság :-)))
Buksi07-02-2009 21:39:32 // 12801
Hűűűű, a Corvettel?? :-O
El ne felejtsd, szavadon foglak! ;-)))))))))
El ne felejtsd, szavadon foglak! ;-)))))))))
Buksi07-02-2009 21:38:21 // 12800
Azért ezt falcokc-nak ne nagyon hangoztasd! :-DDDDDD
Buksi07-02-2009 21:36:58 // 12799
Néztem én is! Nagyon szépen megcsinálták! :-)
Buksi07-02-2009 21:36:18 // 12798
Van ott belőle még több is, csak nézd meg jól! ;-)))
Poló07-02-2009 20:37:28 // 12797
Az Audi is visszatért a hengerenként 4 szelepes technikára, holott már volt nekik 5 szelepes is :))))
falcokc07-02-2009 20:35:08 // 12796
majd viszlek :-))))))
Whiteskull07-02-2009 20:30:24 // 12795
Mert rájöttek, hogy a 16 szelep, az felesleges egy hengerfejbe. :))))))
GTVili07-02-2009 20:29:33 // 12794
Jó....de akkor sem értem,hogy miért mentek vissza a 8szelepes technikához......mikor már volt 16 szelepes hengerfejük......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?