Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

GTPeti25-02-2009 17:31:25 // 12943
Jó, ez igaz. :)
Satti25-02-2009 17:20:57 // 12942
Azért egy Saab Aero a benzines turbo motorral az jó kis gép.:-)
GTPeti25-02-2009 17:13:53 // 12941
Nekem annyira nem jön be az Insignia, sőt a legtöbb Saab sem (a Fiat alapú 9000 kivétel). De tényleg kár lenne értük. Kellett nekik globalizáció... Állítólag meg kellett volna akadályozni anno a fúziót a kartelltörvény módosításával. (Most már persze késő bánat...) Nem vagyok jogi szakember, de ez így biztos nincs rendjén. (Habár minden relatív, még a 2+2=4 is értelmezés kérdése...)
Satti25-02-2009 17:09:22 // 12940
Ugyanez van sajnos a Saab-al is, pedig azok mindig is komoly autók voltak, mindig is az tetszett bennük, hogy ugyanúgy van egyénisége azoknak az autóknak, mint az Alfáknak is.
Satti25-02-2009 17:07:45 // 12939
Persze, nyílvánvaló, hogy nem vagyunk Opelesek, de mindig rossz ilyet hallani, ha egy nagy múltú, több mint 100 éves autógyártó céggel ez történik. Az Insignia pedig tényleg kifejezetten szép lett, nem lehet rá rosszat mondani.
Buksi25-02-2009 00:22:12 // 12938
Érdekes, hogy egy Trabiból mit nem lehet építeni! :-DD
Liquid24-02-2009 20:14:31 // 12937
ez nagyon komoly, szívesen megnézném élőben :)
Marklar15524-02-2009 18:28:35 // 12936
trabi

Én ezt még 97 ben láttam:)
Poló24-02-2009 18:24:46 // 12935
Úgy néz ki, hogy Húsvétkor is le fogunk állni 1 hétre (asszem a 15. héten), aztán a 44, hétre is terveznek egyet, és még ezek mellé jönne a nyári és az évvégi leállás.
De a sajtó ezt még csak most kezdte el adni? Mert ez már köztudott volt kb. 1 hónapja, hogy a 9. héten leállunk.
GTPeti24-02-2009 18:17:39 // 12934
Itt állandóan az Opelt szajkózza a rádió... Nagyon valószínű, hogy a GM "vinné" magával. Könnyen lehet, hogy szépen kiszedték a pénzt a rüsselsheimiek alól - hogy ezzel a képzavarral éljek -, mert azért Detroit mégis közelebb áll az amcsik szívéhez. =(Bár manapság semmi sem áll közel hozzá, csak a saját jólétük... Értem ezt a t. topmanagereikre...)
Most agyalnak vmi megoldáson, mert No-nak rendkívül sokba kerülne, ha utcára kerülne 25.000 ember... (+ egyéb hatások.) Lehet, hogy kapnak vmi iszonyatos segélyt, kis túlzással úgy hívták volna ezt régen, hogy államosítás... (Tényleg ahhoz közelít a dolog, mégha itt csak egy hitelről van szól.) Azért én nagyon remélem, hogy megmenekülnek, még ha nem is vagyok túl nagy Opel-fan...
Satti22-02-2009 19:34:40 // 12933
Épp most hallottam a híradóban az m1-en, hogy egy hétre le fog állni itthon az Audi gyár és, hogy a németországi Opel, komoly bajban van.
Buksi20-02-2009 19:50:59 // 12932
Bitang egy dög! :-O
Buksi20-02-2009 19:49:08 // 12931
Nagyon szomorúnak tűnik! :-DD
szabzso20-02-2009 19:44:52 // 12930
Nekem mindig tetszettek ezek a kis lancia y-ok, már ez a fajta régi, az új az nem.
Süni20-02-2009 17:23:53 // 12929
jóvanna! :DDD
Süni20-02-2009 17:23:06 // 12928
Az ám,tunyingos verda lett belőle! :-)))
GTPeti20-02-2009 17:21:54 // 12927
Tudom. :)
Zsolt15520-02-2009 17:21:02 // 12926
Jól átépítették a kis Polskit. :-)))
Süni20-02-2009 17:20:42 // 12925
Fiat 126 :)))
GTPeti20-02-2009 17:18:55 // 12924
"Egy átlagos német tűzoltó" Hát erre azért nem vennék mérget...
Kazes☻20-02-2009 17:14:53 // 12923
Brühühühü-hüpp-hüpp. :(((
Seriff20-02-2009 17:12:27 // 12922
Egy átlagos német tűzoltó átlagos német autója:




GTPeti20-02-2009 13:44:44 // 12921
Ez egy jó kis gokart lehet. :))
Süni20-02-2009 13:30:06 // 12918
GTPeti20-02-2009 12:09:51 // 12917
Az sem semmi, hogy Mo-n is már 110ért ilyen autót kap. Tudom, benne van a korban, de vhogy mégis mindig meglepődök. :)
szabzso19-02-2009 21:34:02 // 12916
Az olaszok már 1991-ben is környezetbarátok voltak! :D
Mulder19-02-2009 20:58:13 // 12915
Nekem is a műszerfal teteje tűnt fel....amolyan "kaparósműanyag"? :)
Buksi19-02-2009 20:56:41 // 12914
Pontosan ezért nem tetszik! :-))
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2009 20:55:18 // 12913
egyszerű mint a faék :D tiszta pásszát...
Kazes☻19-02-2009 20:52:47 // 12912
Nem csoda, nem Alfa! :)
Buksi19-02-2009 20:44:09 // 12911
Nagyon nem tetszik ez a műszerfal! :-(
Youri19-02-2009 10:25:54 // 12910
Ja,és általában ezek ölik meg az ártatlan embereket...:-(
Youri19-02-2009 10:25:22 // 12909
Sajna nagyon sok állat van az utakon.Tegnap -tegnapelőtt én is mászkáltam erre arra az utakon,és hihetetlen "bátor" sofőröket láttam.Ahol én ( 4 télivel....) visszaálltam 80ra,mert kb annyit bírt el max,ott simán elmentek mellettem páran....Volt olyan h a jobb oldalam a latyakon ment,a bal szárazon.Éreztem is,h ott vissza kell venni a tempóból mert nem az igazi.A barom állatok meg toltak le az útról......Neki nem csúszott??????

Sok barom állllllat!!!!!!
GTPeti19-02-2009 10:24:08 // 12908
És ha még csak a saját autójukat és egészségüket veszélyeztetnék az ilyenek...
Na ilyenekre lehetne pl. vadászni a kintfelejtett 30-as táblás esetek helyett.
WarbiRunner (Gyuri)19-02-2009 09:57:12 // 12907
Rá kellett jönnöm, hogy az Oktáviák a legfaszább verdák..vagy a legbátrabb sofőrök vezetik. Tegnapelőtt elég komoly hóban jöttünk haza Budapestről, nagyjából az (Alfával)ésszerűen vállalható sebességen jöttem mindíg. Már Gödöllőnél kikerült egy ilyen csodagép csúszós, hókásás úton kb 160-nal. vele 5km múlva találkoztunk, ott pihent a szalagkorlátban. Egy S-MAx ugyanígy járt, pedig neki még villantottam is, hogy nanemááá, konkréten letolt..Aztán még vagy 3 Oktáv előzött meg, kacsázva, rizikóra, de elszántan. Az utóbbiak megúszhatták, mázli. Érdekes volt, hogy az X6-os Bömös szépen besorolt mögém, és végig jött az én tempómban Debrecenig. Egyszer sorolt ki, hogy megelőz, aztán átgondolta. Volt még néhány autó ami előzött, de az Oktikat jegyeztem meg, mert hülyén mentek nagyon. Egy kombi Vektra volt még idióta, az céges volt, nem számít ha törik... Komolyan azt hiszik az ilyenek, hogy ők nem csúszhatnak meg? Nincs bennük az, hogy oké egyenletes a hóréteg (amin 200-al is lehet menni, nem kunszt), de mivan, ha felfagyás van alatta? És mi van, ha csak simán az egyik kerék latyakos részre fiut, a másik havon van? 120 körül 1-2 centi latyak/hóban úgy elrántja a picsába az autót, hogy azt se tudja merre megy. Nem kívánok nekik rosszat, de egy megpördülést lazán érdemelnének mind, hogy tudják meg miről van szó.
GEORGE19-02-2009 02:08:06 // 12906
bevonhatták volna a műszerfal tetejét is bőrrel...
Xixo19-02-2009 02:03:35 // 12905
Kár, hogy a kormánnyal meg a műszerfal tetejével nem csináltak semmit....
GEORGE19-02-2009 01:53:17 // 12904
GEORGE19-02-2009 01:52:13 // 12903
GEORGE19-02-2009 01:51:27 // 12902
Ennek a Laurint &Klement octaviának egész korrekt a belső kidolgozása...

...
GTPeti17-02-2009 20:19:32 // 12901
Ez ráadásul minőségre sem annyira gyatra, mert koreai. (Márpedig ők jönnek fel, mint a talajvíz...) Nekem a régi Chairman is tetszett amúgy. Az már más kérdés, hogy a hozzáértőknek egy kis mosolyt csalna az arcára Európa utcáin...
Satti17-02-2009 08:39:04 // 12900
Az úccsó képen az tul.képpen egy Opel Omega másik maszkráccsal.
Satti17-02-2009 08:37:50 // 12899
Ez pl. egy az egyben az S klasse Mercedes silány másolata.
Satti17-02-2009 08:31:52 // 12898
Tudjuk jól, hogy a távol keletiek, főleg a kínaiak, mindent koppintanak, a nagy autóik általában a Mercedes és a Lexus utánzatai, de csak kinézetre, mert a minőség az sehol nincsen.
Andy17-02-2009 07:35:54 // 12897
És még 1 gyöngyszem...
Ssangyong Chairman
Andy17-02-2009 06:57:57 // 12896
Eszem ágában nem volt leszólni! :)) Minden tiszteletem Jürgennek, de az elején lévő rengeteg crom nekem a távol keletet juttatta eszembe. :))

Azt nem mondom hogy tök egyforma, de szvsz hasonló!



Segítek! :)) a kettes és a hármas nem német.
Xixo17-02-2009 04:11:22 // 12895
Atesz198716-02-2009 19:51:53 // 12894
A mai Alfák közül nem nagyon tudnék választani... Az utolsó Alfa, ami még tetszik az az ez előtti spider/gtv, esetleg 156. Viszont mire Én hobby autót veszek, addigra a 156 is lefutott dolog lesz már... Ha csak nem jön ki valami ütöképesebb, lehet, hogy nagyon sokáig Alfa nélkül maradok...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.