Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Buksi07-03-2009 13:14:19 // 13143
Húú, ez nagyon nem tetszik! Semmi izgalmas nincs a kasztniban! :-(((
Satti07-03-2009 11:57:50 // 13142
Adrián07-03-2009 11:56:17 // 13141
Adrián07-03-2009 11:54:34 // 13140
tipoatti07-03-2009 11:44:25 // 13139
Na, itt a 2. számolni való hozzászólásod!!! És ebben is igazad van! :))
Satti07-03-2009 11:41:04 // 13138
Az egyik legszebb gép még mindig a Shelby GT500 Eleanor Mustang!
Buksi07-03-2009 10:32:07 // 13137
Nah, ez már azért jobban tetszik! :-)
Az eleje hasonlít egy kicsit a Ferrari Enzo-éra! :-))
Az eleje hasonlít egy kicsit a Ferrari Enzo-éra! :-))
Szunyi07-03-2009 10:26:27 // 13136
Bármennyire is csúnya és egyszerű a belő!? Ott duruzsol a min. 8 henger és az elfeledtet mindent. Egy 67-esben sem találsz nagyon semmi extrát az utastérben, csak a motortérben. De ahogy az kinéz!!! :-) Vállalnám mármilyen évjáratát!! :-) :-) :-)
Tom1207-03-2009 10:25:57 // 13135
Buksi07-03-2009 10:10:31 // 13134
Hát nagyon durva a gép! :-O
Nekem mondjuk nem hiányozna belőle a pohártartó! :-))))
Nekem mondjuk nem hiányozna belőle a pohártartó! :-))))
Buksi07-03-2009 10:08:46 // 13133
Egyenlőre még van! :-)))))))))
Tom1207-03-2009 02:43:49 // 13132
Nekem inkább egy ilyen:
Természetesen nem véletlenüllett ilyen, hiszen Gordon Murray "keze is benne van a dologban" /9-es kép/, aki egy rakás sikeres F1-es autót is tervezett a 80-as - 90-es években.
2.4-es V8, 0 - 100 = 2,5 mp, végsebesség 330 körül, kell ennél több? ;-)
Ja, persze, a pohártartó, amit szerintem ebből /Caparo T1/ is "kifelejtettek".:-)))
Természetesen nem véletlenüllett ilyen, hiszen Gordon Murray "keze is benne van a dologban" /9-es kép/, aki egy rakás sikeres F1-es autót is tervezett a 80-as - 90-es években.
2.4-es V8, 0 - 100 = 2,5 mp, végsebesség 330 körül, kell ennél több? ;-)
Ja, persze, a pohártartó, amit szerintem ebből /Caparo T1/ is "kifelejtettek".:-)))
Kazes☻06-03-2009 22:47:33 // 13131
Ott most úgyis van hely, mi? :)))
HátvédRomeo06-03-2009 22:42:49 // 13130
Elég sunyi dög auto. :DD
Buksi06-03-2009 20:03:59 // 13128
Jöhetne a garázsomba! ;-))
Adrián06-03-2009 19:50:10 // 13127
Buksi06-03-2009 18:40:17 // 13126
Sztem nem csúnya! :-)
GabCsi06-03-2009 18:14:55 // 13125
POnt van most nalunk egy uj Mustang, igaz csak a 4.0-ás motorral, de beültem és elsírtam magam, igénytelen dizájnnulla...., bár van az a motorverzó, amiért ugyan sirva, de vezetném :)
Szunyi06-03-2009 15:37:43 // 13124
Egy Mustang Gt-500-as kipicsázná mind a kettőt! :-) :-)
HátvédRomeo06-03-2009 15:20:45 // 13123
Ismertek milyen G*ci tudok lenni, én bemutatnám egy 4-500 lovas tuning 155Q4-nek azért 1/4mf-ön. :DDDDDD
Grando06-03-2009 15:06:24 // 13122
Kis aranyos... :))
HátvédRomeo06-03-2009 14:59:48 // 13121
Jubileumi Dodge Viper
Kicsit Amerika! :DDD
50. születésnapját ünnepli a Dodge, a jeles évforduló alkalmából 50 darabra limitált Viper Hurst kollekciót értékesítenek.
A legendás Dodge Viper 1989-ben mutatkozott be, azóta pedig valódi legendává nőtte ki magát. Nem csoda hát, hogy a Dodge 50. születésnapját a vipera ünnepi példányával kívánja emlékezetessé tenni. A Hurst céggel karöltve, akik egyébként Amerika egyik legnagyobb teljesítménynöveléssel foglalkozó cége, és ezek mellett sebességváltót is gyárt, készítették el a brutális verdát. Csupán 50 darab készül a speciális arany vagy fehér festésben pompázó sportautóból, az első példányt három nappal ezelőtt 275 ezer dollárért árvereztek el. A bevétel a Victory Junction alapítványt támogatja, amely króniukus mozgásszervi betegségekben szenvedő gyermekek táboroztatásával foglalkozik.
A Viper tekintélyt parancsoló fizimiskájához passzolnak a 19 illetve 20 colos polírozott Hurst alukerekek. A felniken Michelin Pilot PS2 abroncsok feszülnek. A váltót is természetesen kezelésbe vették, egy vadonatúj fejlesztésű "Hard Drive" névre keresztelt váltómű kapott helyet, a váltókar a születésnap alkalmából aranyszínben díszeleg. Az utastérben több helyen köszön vissza az arany színezés, ilyen cérnával varrták az emblémákat a sportülésekbe.
Az erőforrás a "régi" maradt, a 8,4 literes V10-es teljesítménye még mindig 600 lóerő, ám a felfüggesztést áttdolgozták, amelyet az Eibach cég szállítja. A morcosabb hanghatás kedvéért a Corsa műhely kipufogórendszerét szerelték fel.
Kicsit Amerika! :DDD
50. születésnapját ünnepli a Dodge, a jeles évforduló alkalmából 50 darabra limitált Viper Hurst kollekciót értékesítenek.
A legendás Dodge Viper 1989-ben mutatkozott be, azóta pedig valódi legendává nőtte ki magát. Nem csoda hát, hogy a Dodge 50. születésnapját a vipera ünnepi példányával kívánja emlékezetessé tenni. A Hurst céggel karöltve, akik egyébként Amerika egyik legnagyobb teljesítménynöveléssel foglalkozó cége, és ezek mellett sebességváltót is gyárt, készítették el a brutális verdát. Csupán 50 darab készül a speciális arany vagy fehér festésben pompázó sportautóból, az első példányt három nappal ezelőtt 275 ezer dollárért árvereztek el. A bevétel a Victory Junction alapítványt támogatja, amely króniukus mozgásszervi betegségekben szenvedő gyermekek táboroztatásával foglalkozik.
A Viper tekintélyt parancsoló fizimiskájához passzolnak a 19 illetve 20 colos polírozott Hurst alukerekek. A felniken Michelin Pilot PS2 abroncsok feszülnek. A váltót is természetesen kezelésbe vették, egy vadonatúj fejlesztésű "Hard Drive" névre keresztelt váltómű kapott helyet, a váltókar a születésnap alkalmából aranyszínben díszeleg. Az utastérben több helyen köszön vissza az arany színezés, ilyen cérnával varrták az emblémákat a sportülésekbe.
Az erőforrás a "régi" maradt, a 8,4 literes V10-es teljesítménye még mindig 600 lóerő, ám a felfüggesztést áttdolgozták, amelyet az Eibach cég szállítja. A morcosabb hanghatás kedvéért a Corsa műhely kipufogórendszerét szerelték fel.
Grando06-03-2009 14:55:04 // 13120
Nehéz, nehéz.... Nem neked kell vinni. :DD ;)))
Satti06-03-2009 13:59:38 // 13119
Kap egy kis tuningot, lesz 300 ló, azzal már ballagna szépen.:-)
Satti06-03-2009 13:37:20 // 13117
Nekem csak egy Brera 3.2 V6 Q4.:-)
Satti06-03-2009 13:36:07 // 13116
Persze, ez így is van, mindenkinek megvan a maga favorizált típusa, jól is van ez így.
GTPeti06-03-2009 13:35:20 // 13115
A tengerparti sétálgatást és palack*keresést már ajánlották? :)
(*: hivatalosan csodalámpa)
(*: hivatalosan csodalámpa)
Seriff06-03-2009 13:32:48 // 13114
d. RWD-s Alfa kéne
GTPeti06-03-2009 13:31:48 // 13113
Én úgy vagyok ezzel, hogy nem jönnek be a Fordok és attól, hogy beletesznek egy erős blokkot (és egyéb technikákatt) nem fog ez megváltozni. Engem ugyan nem tudnak néhány lóerővel megvenni.
(De! - a szerk. :)
(De! - a szerk. :)
Satti06-03-2009 13:27:02 // 13112
Az egy dolog, hogy mi néz ki jól sztem, ami az egyik embernek teccik, az a másiknak nem és fordítva. Nyílván mindenki elfogult vmilyen irányba, de kazegórikusan kijelenteni vmire, hogy nem néz ki jól, csak azért mert az egyénnek nem teccik, sztem nem kell. Nem vagyok oda a Fordokért, egyáltalán nem kéne, pont kivéve az ST-ét és az RS-t. Mondjuk a síma Focus-hoz nagyjából semmi közük, mert a Volvo 5 hengeres turbo motorja van benne, a futómű és fékrendszer is teljesen más, mint a normál kivitelben. Van nálunk egy gyöngyházmetál narancssárga ST, az élőben is szép, kívűl-belűl, nagyot mutat, és qrvajól megy.
GTPeti06-03-2009 13:11:56 // 13111
Miért vannak nem valós tények is? :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2009 13:11:21 // 13110
én is leszarnám csak szeretem a valós tényeket...
Liquid06-03-2009 13:07:46 // 13109
nemrossz, legalábbis "gyorshajtásra való megfelelőségügyileg", fordhoz képest még a belseje is rendben van, de inkább egy GTA
Adrián06-03-2009 12:53:47 // 13108
Adrián06-03-2009 12:50:48 // 13107
Izlések és pofonok nekem bejön!;)De azt hiszem a vezetési élmény feledtetné veled is a fenntarásaidat!
GTPeti06-03-2009 12:46:41 // 13106
a. Kéne
b. Nem kéne
c. FWD-s Alfa kéne
c :)
b. Nem kéne
c. FWD-s Alfa kéne
c :)
Seriff06-03-2009 12:44:29 // 13105
Csak nézne is ki jól :))
Adrián06-03-2009 12:42:15 // 13104
"305 lóerő és 440 Nm csak az első keréken, mégis vezethető.
Eddig azt gondoltuk, hogy körülbelül 200 lóerőt szabad az első kerekekre szabadítani, utána már túl nagyok a hajtási befolyások. Aztán ültem 250 lovas Alfa GTA-ba, vagy éppen 230 lóerős Mégane RS-ben, és módosítottam az álláspontomat, hogy 250-et is át lehet vinni az első keréken.
De hát itt a Quaife rendszerű sperr-differenciál, az új, RevoKnuckle nevezetű futómű, bár inkább lengéscsillapító rendszer a jó kifejezés. Az első tengely kapta meg ezt a csodát, amelyet még a 21. század elején kezdtek fejlesztgetni a túl nyomatékos turbódízelekhez, de most a legkomolyabb elsőkerekes sportkocsiban is bemutatkozhat"
Hát kéne!;)
GTPeti06-03-2009 10:50:27 // 13103
Na jó, jó de ott vannak a kedvelt német autók is. Szóval lenne összehasonlítási alapjuk. Vagy aki többre vágyik egyszerűen németet vesz.
(Itt most nem a presztízsre gondolok, mert a legtöbb német autót az adja el.)
(Itt most nem a presztízsre gondolok, mert a legtöbb német autót az adja el.)
tipoatti06-03-2009 10:44:56 // 13102
Szerintem ennek egyfajta amerikai "közigénytelenség" lehet az oka. Ott szerintem egyszerűen kisebbek az igények, kevesebbek az elvárások az anyagokkal kapcsolatban.
A durva az, hogy egy ilyen 300-asnak a full-full verziójában is ugyanolyan tré anyagokból vannak pl. az ajtó"kárpitok" ( annak nem nevezném ezeket az egybeöntött műanyag lapokat ), meg a kardánalagút is, mint a kisebb felszereltségű daraboknál.
A durva az, hogy egy ilyen 300-asnak a full-full verziójában is ugyanolyan tré anyagokból vannak pl. az ajtó"kárpitok" ( annak nem nevezném ezeket az egybeöntött műanyag lapokat ), meg a kardánalagút is, mint a kisebb felszereltségű daraboknál.
GTPeti06-03-2009 10:37:37 // 13101
Az ilyesféle "hiányosságokról" már én is hallottam/olvastam. Az amerikai nyomott autóárakkal lenne ez magyarázható? (Mármint ott helyben.) Vagy egyszerűen az igénytelenséggel? (Bár emlékszem M-Klasséból is csak az osztrák gyártásút szabad megvenni...) Mondjuk az igénytelenségükre a "műanyag műfával" bevont műszerfal is jó példa.
Buksi06-03-2009 10:30:01 // 13100
Azt nem írták oda, hogy alapjáraton ennyi a fogyasztása! :-D
tipoatti06-03-2009 09:55:13 // 13099
Nagyon kéne nekem is, ehetne 50 litert is részemről...
tipoatti06-03-2009 09:54:17 // 13098
Ültem ilyen autóban... tanulmányként érdemes lenne kipróbálni mindenkinek. Kifejezetten tetszik kívülről, de belül nagyon tank-feeling, hihetetlen kicsik az ablakok körben, nagyon szűk a szélvédő is.
Ami siralom: az anyagok belül... a műanyagok egyszerűen gusztustalanul kemények, rossz tapintásúak, sorjásak mindenhol. Tényleg szörnyű!!!
Nem is volt még olyan autóm, amelyben ennyire rossz anyagok lettek volna, még a legolcsóbb/legfapadosabb európai verdákban is jobb az anyaghasználat az enterior-ban.
Ami siralom: az anyagok belül... a műanyagok egyszerűen gusztustalanul kemények, rossz tapintásúak, sorjásak mindenhol. Tényleg szörnyű!!!
Nem is volt még olyan autóm, amelyben ennyire rossz anyagok lettek volna, még a legolcsóbb/legfapadosabb európai verdákban is jobb az anyaghasználat az enterior-ban.
Satti06-03-2009 09:43:15 // 13097
Amennyiben ilyen autóm lehetne, hatalmas, magas ívben xarnám le, mennyit eszik.:-))
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2009 08:27:53 // 13096
nem rossz, csak azt nem tudom minek írnak hozzá ekkora baromságot: "Az autó átlagfogyasztása a gyári adatok szerint mindössze 11,9 liter száz kilométerenként." jah 4.4L V8 biturbó...
Satti06-03-2009 08:24:29 // 13095
Ez sem kutya: Alpina B7 biturbo
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
588
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?