Nem engedek. A művészi munkásságomból nem... :D
Alkoholos filccel firkáld össze a monitort, ahol fejezethatárokat látsz :DDDDDDD
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Vikking 31121-07-2009 21:43:57 // 14793
Kazes☻21-07-2009 21:42:42 // 14792
Yo!
De legalább a fejezeteket. :D
De legalább a fejezeteket. :D
Vikking 31121-07-2009 21:38:18 // 14791
Kötetek, kötetek... Figyelmes olvasás, jegyzetelés... Ez a két jelszó...
:DDDD
:DDDD
Kazes☻21-07-2009 21:36:41 // 14790
Ok, csak a köteteket tessék jelölni. :)))
Kazes☻21-07-2009 21:35:53 // 14789
Nahááát, hogy mik vannak! :DDD
Vikking 31121-07-2009 21:32:34 // 14788
:DDDD Na jól van, bannoljanak akkó... :DDD
Vikking 31121-07-2009 21:30:34 // 14787
Hát ha egyszer mindent el köll magyarázni ... :D
Whiteskull21-07-2009 21:28:28 // 14786
Pedig az asszony és a gyerekek olvasnak helyette, mert néhány betűt még nem ismer. :DDDDD
Kazes☻21-07-2009 21:26:12 // 14785
Azért a végére értél Te is!? :)))
Satti21-07-2009 21:20:34 // 14784
Ja, ez az off verdák topic, nem itt kell fényezni a MiTo-t! :-))
Satti21-07-2009 21:17:18 // 14783
Te jó ég, ez a hsz majdnem olyan hosszú, mint egy Tolsztoj regény! :-))
Vikking 31121-07-2009 21:11:13 // 14782
Nem nem...
Nem erről van szó. Ferko, olvasd már végig a szövegkörnyezetet is...
Hanem arról, hogy Atesz azt mondta, hogy hát az A1 vagy mi a búbánatos vérvörös fasz sokkal szebb autó mint a Mito. Egyrészt ez szerintem nem igaz, másrészt még ha igaz is lenne, akkor is szépen el kell hallgatni :)))))
Ez a vakok legyünk mert alfások vagyunk dolog pedig féligazság, te tudod a legjobban, hogy mennyit fikázom a 75-ös utáni Alfákat. De azt azért én valahol belátom, hogy akkor az volt az út, hogy a fiat kézbevegye az irányítást, máskülönben már régen nem lehetne szó Alfa Romeoról mint márkáról.
Ezzel szemben a Mito gyűlölők teljességgel elvetik az autót, annak ellenére, hogy az előző hszekben leírtak alapján (ha tényleg így van és nem csak valóban elbaszták az orrát... Olaszoknál nem lehet tudni :D) az is kvázi kötelező trendeket követ.
Hát, szerintem a punto az egyik nagyon nagy kivétel. Mármint abban, hogy azt elbaszták. Jó, bevallom, szerintem a 166-nak is elvették a karakterét a facelifttel, a 147-ből meg csináltak egy mittudoménmilyen japánautó utánérzést, talán a 156 orra lett szebb, de nekem gyakorlatilag mindkét orr ugyanannyira tetszik, szóval egyik sem tökéletes. Szóval nagyon próbálkoztak rendbetenni. Egyesek szerint az 56-ot a Giugaro facelifttel tökéletesítették, mások szerint elvették az ízét. Az én véleményem a kettő között van...
A Punto 2 faceliftje egyébként valszleg azért lett olyan, mert akkoriban épp az volt a "márkaidentitás", ott volt a Stilo, meg leginkább szerintem az Idea volt az oka annak, hogy olyan lett, amilyen. Mondjuk sztem vicc, sosem kéne faceliftes punto II, mert annak már nem csak a belseje "ocsmány" (hogy Winkler Robit idézzem), hanem a külseje sem szép, csak átlagos.
Nem, nem arra értettem a bennülőset, hanem arra, hogy levanszarva hogy milyen a Mito orra, a lényeg az, hogy belül ne legyen ocsmány, annak pedig KISAUTÓK között tökéletesen megfelel. Szvsz. Arra értettem. Pl ezért nem zavar az én autómon a horpadás jobb elöl. Majd ha eladom...
Azt én is sajnálom, hogy nem tudtak egy teljesen önálló formavilágot csinálni a Mitonak, lehet, hogy jobban jártunk volna. De én így is elfogadom.
Csak azért, mert hú extravagáns az Alfa meg mittudomén, nem lehet minden trenddel szembepisálni.... Sajnos.
(Különben még mindig a 75-öst erősítenék, könnyítenék, javítanák, és most lenne egy tökéletes formavilágú, összecsapott, borzasztó minőségű fos típusunk (valszleg egyedüliként!) ami viszont megy mint az ökör.... )
Amúgy, hát ja... Lehet, hogy nem menne úgy mint a JTD, de mégegyszer mondom... Az a lényeg egy autónál, hogy minél könnyebb legyen. Az ad élményt. Nem véletlenül nem lehet a 7-es bömbikkel, S mergákkal, A8-as ódikkal akkorát autózni, mint teszemazt pont egy I-es Swift GTi-vel. Hiába minden, a fizikát nem lehet megbaszni.
És a Mitoval az Alfa elindult egy olyan úton, hogy nem is szeretné megbaszni, mindösszesen kihasználná azt a vonalat, miszerint könnyű, közepesen erős, és jó autókat gyárt. Szerintem ez kell. Nem az, hogy hú legyen egy 1600 - 1700 kilós 2.4 JTDm Q4-es 159-ünk, olvasd el a vonatkozó tesztet. Vagy gondold végig hogy miért akkora piaci bukás a 159... Nem véletlen, hogy a 100-150 kilóval könnyebb A4 gyakorlatilag nagyobb élmény mint a 159, ami pedig mindenben tökéletesEBB mint a németek. Lásd váltó, futómű, fékek, kormányzás... De egyszerűen nehéz. Azellen nem lehet mit tenni.
És hidd el, az 1.3-mas Swift lehet nagyobb élmény mint egy 2.4 multidzset, hiába kétszer annyi idő odaérni vele valahová mint a Tiéddel, lehet, hogy háromszor annyi adrenalint termel (és nem csak az, hogy lehet hogy meghalunk :PPP ).
Szerintem az autóbuzik többsége erre vágyik. Csak még egy kis lélekkel, meg törésbiztonsággal, elfogadható formatervvel.
Á'lá Mito... Nem az a lényeg, hogy valami gyorsabb, vagy lassabb. Én eddigi életemben a legnagyobbat egy darabokba vágott trabanttal autóztam egy szántóföldön... A többi nagy pedig a gokartozások. Pedig az sem biztos hogy gyorsabb mint mondjuk egy 2.4 Multijet ugyanazon a pályán. Mégis...
Ez a dolog az ütközőpontja a fastcaristák vs batiánusok vitának is! Hogy lehet hogy pl az én 1.6 Boxerem zabálja a benzint, nem megy és még mellé rosszindulatú is, de egy kiadós szerpentinezés után ebben remeg a lábam, míg a kicsiterősebb de sokkal jobb futóművű 1.6 TS-ben nem. Ahogyan egy dejzelben sem. Hiába, egy Alfához a lélek is kell, nem csak a test, bármilyen tökéletes is legyen az. És egy Mitoban ez megvan. Mind.
Sztem Ferko olvasd végig kéccer amiket leírtam, mert semmi bántó nincs ezekben a hszekben, meg semmi megsértődés, meg semmi. Az az állandóan baszogatni sem kell mondat az a Mitora vonatkozik, és arra, hogy nem szabad teljesen elvetni a "trendeket", hogy ezt a szar szót használjam.
És ha még mellé jó is az autó - amit még mindig nem tudsz - tudnak a Mito gyűlölők, és nem is szeretnék megtudni!!! - akkor meg tényleg nem szabad hogy számítson az a három vonal a formaterven, amitől egy autó szép avagy ocsmány fos.
Nem erről van szó. Ferko, olvasd már végig a szövegkörnyezetet is...
Hanem arról, hogy Atesz azt mondta, hogy hát az A1 vagy mi a búbánatos vérvörös fasz sokkal szebb autó mint a Mito. Egyrészt ez szerintem nem igaz, másrészt még ha igaz is lenne, akkor is szépen el kell hallgatni :)))))
Ez a vakok legyünk mert alfások vagyunk dolog pedig féligazság, te tudod a legjobban, hogy mennyit fikázom a 75-ös utáni Alfákat. De azt azért én valahol belátom, hogy akkor az volt az út, hogy a fiat kézbevegye az irányítást, máskülönben már régen nem lehetne szó Alfa Romeoról mint márkáról.
Ezzel szemben a Mito gyűlölők teljességgel elvetik az autót, annak ellenére, hogy az előző hszekben leírtak alapján (ha tényleg így van és nem csak valóban elbaszták az orrát... Olaszoknál nem lehet tudni :D) az is kvázi kötelező trendeket követ.
Hát, szerintem a punto az egyik nagyon nagy kivétel. Mármint abban, hogy azt elbaszták. Jó, bevallom, szerintem a 166-nak is elvették a karakterét a facelifttel, a 147-ből meg csináltak egy mittudoménmilyen japánautó utánérzést, talán a 156 orra lett szebb, de nekem gyakorlatilag mindkét orr ugyanannyira tetszik, szóval egyik sem tökéletes. Szóval nagyon próbálkoztak rendbetenni. Egyesek szerint az 56-ot a Giugaro facelifttel tökéletesítették, mások szerint elvették az ízét. Az én véleményem a kettő között van...
A Punto 2 faceliftje egyébként valszleg azért lett olyan, mert akkoriban épp az volt a "márkaidentitás", ott volt a Stilo, meg leginkább szerintem az Idea volt az oka annak, hogy olyan lett, amilyen. Mondjuk sztem vicc, sosem kéne faceliftes punto II, mert annak már nem csak a belseje "ocsmány" (hogy Winkler Robit idézzem), hanem a külseje sem szép, csak átlagos.
Nem, nem arra értettem a bennülőset, hanem arra, hogy levanszarva hogy milyen a Mito orra, a lényeg az, hogy belül ne legyen ocsmány, annak pedig KISAUTÓK között tökéletesen megfelel. Szvsz. Arra értettem. Pl ezért nem zavar az én autómon a horpadás jobb elöl. Majd ha eladom...
Azt én is sajnálom, hogy nem tudtak egy teljesen önálló formavilágot csinálni a Mitonak, lehet, hogy jobban jártunk volna. De én így is elfogadom.
Csak azért, mert hú extravagáns az Alfa meg mittudomén, nem lehet minden trenddel szembepisálni.... Sajnos.
(Különben még mindig a 75-öst erősítenék, könnyítenék, javítanák, és most lenne egy tökéletes formavilágú, összecsapott, borzasztó minőségű fos típusunk (valszleg egyedüliként!) ami viszont megy mint az ökör.... )
Amúgy, hát ja... Lehet, hogy nem menne úgy mint a JTD, de mégegyszer mondom... Az a lényeg egy autónál, hogy minél könnyebb legyen. Az ad élményt. Nem véletlenül nem lehet a 7-es bömbikkel, S mergákkal, A8-as ódikkal akkorát autózni, mint teszemazt pont egy I-es Swift GTi-vel. Hiába minden, a fizikát nem lehet megbaszni.
És a Mitoval az Alfa elindult egy olyan úton, hogy nem is szeretné megbaszni, mindösszesen kihasználná azt a vonalat, miszerint könnyű, közepesen erős, és jó autókat gyárt. Szerintem ez kell. Nem az, hogy hú legyen egy 1600 - 1700 kilós 2.4 JTDm Q4-es 159-ünk, olvasd el a vonatkozó tesztet. Vagy gondold végig hogy miért akkora piaci bukás a 159... Nem véletlen, hogy a 100-150 kilóval könnyebb A4 gyakorlatilag nagyobb élmény mint a 159, ami pedig mindenben tökéletesEBB mint a németek. Lásd váltó, futómű, fékek, kormányzás... De egyszerűen nehéz. Azellen nem lehet mit tenni.
És hidd el, az 1.3-mas Swift lehet nagyobb élmény mint egy 2.4 multidzset, hiába kétszer annyi idő odaérni vele valahová mint a Tiéddel, lehet, hogy háromszor annyi adrenalint termel (és nem csak az, hogy lehet hogy meghalunk :PPP ).
Szerintem az autóbuzik többsége erre vágyik. Csak még egy kis lélekkel, meg törésbiztonsággal, elfogadható formatervvel.
Á'lá Mito... Nem az a lényeg, hogy valami gyorsabb, vagy lassabb. Én eddigi életemben a legnagyobbat egy darabokba vágott trabanttal autóztam egy szántóföldön... A többi nagy pedig a gokartozások. Pedig az sem biztos hogy gyorsabb mint mondjuk egy 2.4 Multijet ugyanazon a pályán. Mégis...
Ez a dolog az ütközőpontja a fastcaristák vs batiánusok vitának is! Hogy lehet hogy pl az én 1.6 Boxerem zabálja a benzint, nem megy és még mellé rosszindulatú is, de egy kiadós szerpentinezés után ebben remeg a lábam, míg a kicsiterősebb de sokkal jobb futóművű 1.6 TS-ben nem. Ahogyan egy dejzelben sem. Hiába, egy Alfához a lélek is kell, nem csak a test, bármilyen tökéletes is legyen az. És egy Mitoban ez megvan. Mind.
Sztem Ferko olvasd végig kéccer amiket leírtam, mert semmi bántó nincs ezekben a hszekben, meg semmi megsértődés, meg semmi. Az az állandóan baszogatni sem kell mondat az a Mitora vonatkozik, és arra, hogy nem szabad teljesen elvetni a "trendeket", hogy ezt a szar szót használjam.
És ha még mellé jó is az autó - amit még mindig nem tudsz - tudnak a Mito gyűlölők, és nem is szeretnék megtudni!!! - akkor meg tényleg nem szabad hogy számítson az a három vonal a formaterven, amitől egy autó szép avagy ocsmány fos.
Ferko21-07-2009 20:27:33 // 14781
Hehe:-DDD NA látod, tudod Te:-DDD
Satti21-07-2009 17:35:44 // 14780
Ez azért lehet csak mert te is olyan jófej srác vagy mint én is! :-))
Ferko21-07-2009 17:13:57 // 14779
Hmmm....inkább csak vélemény csere. De nem kellene úgy kezdenie Vikknek, hogy ejnye bejnye, miért nem tetszik nekünk a MiTo. Hadd döntsük már mi el.
Ferko21-07-2009 17:12:47 // 14778
Dettó Sattikám. Én is így vagyok vele.:-)
Ferko21-07-2009 17:10:44 // 14777
A segge okés. De egy autó legyen már egészen rendben Vikk.
állandóan baszogatni sem kell.
Az agyam eldobom rajtad Vikk. NAgyon csíplek mert a haverom vagy, de néha olyan vagy mint egy hisztis picsa. Ki mkezde el Ateszt basztatni, mert véleményt írt az autóról? Ki kezdte el úgy ánblokk basztatni az "antiMiTosokat"?
A többi Alfa orról akkor tényleg csak annyi, hogy az említett esetekben mindig nagyot változtattak a facelift során az orron... Biztos nem véletlenül.
Nos a véleményem az, hogy az olaszok amilyen szép autókat tudnak csinálni, úgy el is tudjáb buszni őket. Pl Fiat Punto II. A facelift abból hányás.
Egyébként erre szokás azt mondani, hogy a saját autódban ha benne ülsz, akkor nehezen látod kívülről :DDD
Ezt arra érted, hogy Moninak Bravoja van? Nos, nem véletlenül vettünk azt és nem MiTo-t.
mindig azt olvasom egy egyébként jó ALFÁRÓL egy Alfás rajongói honlapon, hogy trágya szar okádék rusnya fos...
Nem mindig. Van akinek tetszik. Olvasd azt.:-))) De túlozni sem kell. DE nehogymár vakok legyünk csak mert Alfások vagyunk.
Ezt az 1430 kilót nem értem.
Nos, Te írtad, hogy palioba veri a Mjet-et a MiTo. OKé, legyen. De ha 1430 kilósra feldúzzasztanánk a MiTo-t (amennyi egyébként a 156 önsúlya), akkor is paliban lenne? Ennyi erővel isteníthetted volna az 1.6 Swift 1-et is, ami 800 kiló. Persze, hogy lenyomja a Mito a 156-ot, mivel 1145 kg az önsúlya.
állandóan baszogatni sem kell.
Az agyam eldobom rajtad Vikk. NAgyon csíplek mert a haverom vagy, de néha olyan vagy mint egy hisztis picsa. Ki mkezde el Ateszt basztatni, mert véleményt írt az autóról? Ki kezdte el úgy ánblokk basztatni az "antiMiTosokat"?
A többi Alfa orról akkor tényleg csak annyi, hogy az említett esetekben mindig nagyot változtattak a facelift során az orron... Biztos nem véletlenül.
Nos a véleményem az, hogy az olaszok amilyen szép autókat tudnak csinálni, úgy el is tudjáb buszni őket. Pl Fiat Punto II. A facelift abból hányás.
Egyébként erre szokás azt mondani, hogy a saját autódban ha benne ülsz, akkor nehezen látod kívülről :DDD
Ezt arra érted, hogy Moninak Bravoja van? Nos, nem véletlenül vettünk azt és nem MiTo-t.
mindig azt olvasom egy egyébként jó ALFÁRÓL egy Alfás rajongói honlapon, hogy trágya szar okádék rusnya fos...
Nem mindig. Van akinek tetszik. Olvasd azt.:-))) De túlozni sem kell. DE nehogymár vakok legyünk csak mert Alfások vagyunk.
Ezt az 1430 kilót nem értem.
Nos, Te írtad, hogy palioba veri a Mjet-et a MiTo. OKé, legyen. De ha 1430 kilósra feldúzzasztanánk a MiTo-t (amennyi egyébként a 156 önsúlya), akkor is paliban lenne? Ennyi erővel isteníthetted volna az 1.6 Swift 1-et is, ami 800 kiló. Persze, hogy lenyomja a Mito a 156-ot, mivel 1145 kg az önsúlya.
Vikking 31121-07-2009 16:45:23 // 14776
Nem :P Egy szubjektív dologról beszélgettünk :DDDD
zolee14521-07-2009 16:44:46 // 14775
Jól értelmezem az elmúlt néhány hsz-t? Egy szubjektív dolgon álltatok neki vitatkozni?:D
Vikking 31121-07-2009 16:37:26 // 14774
Így van :)))) Nagyon helyén van ez a sárga :)
06-ban a Lacházai találkozón láttam egy ilyet, de az szerintem V6 volt, azóta vagyok ebbe így amblokk szerelmes :)
06-ban a Lacházai találkozón láttam egy ilyet, de az szerintem V6 volt, azóta vagyok ebbe így amblokk szerelmes :)
Vikking 31121-07-2009 16:22:00 // 14772
Na ebben egyetértünk :))))
Egy Spidert én is nagyon elfogadnék.
Egy Spidert én is nagyon elfogadnék.
Satti21-07-2009 16:20:44 // 14771
Az valóban igaz, hogy hiába jók a tulajdonságai, meg minden egyéb, ha egyébként meg a megjelenés nem a legszebb. Olyan Alfában ülni, amit vezetni jó, de kívűlről semmi extra, az nem akkora élmény, mint egy olyanban, ami talán kicsit gyengébb, vagy pattogósabb, de nagyot mutat és szép. Még most is ezerszer jobban ülnék egy 10 éves Spider-ben, mint egy MiTo-ban, jobban mondva, csak a Spider-ben ülnék.
Vikking 31121-07-2009 16:04:04 // 14770
Ferko, Neked nem tetszik a segge? :O Nekem az orrán kívül semmi bajom nincs a külsejével sem.
Naugye, itt a kinek a pap kinek a papírzsebkendő dolog. Amit én is belátok, nem kell hogy mindenkinek tetsszen, bármiről is legyen szó, viszont és de mindig - állandóan baszogatni sem kell.
Engem ez bánt. Hogy azért csak egy Alfa. Az ARNA-t is csak azért szidjuk, mert az tényleg borzasztó, mindenestül :) De A Mito nem mindenestül szar. Sztem az orra nehezebben emészthető, de egyébként meg...
A többi Alfa orról akkor tényleg csak annyi, hogy az említett esetekben mindig nagyot változtattak a facelift során az orron... Biztos nem véletlenül.
A Bravo szerintem picit túl cizellált, de mindenki isteníti, szóval én csöndben maradok :D
Egyébként erre szokás azt mondani, hogy a saját autódban ha benne ülsz, akkor nehezen látod kívülről :DDD De mindegy. NE vitázzunk róla, csak annyi, hogy a lelkivilágomnak rosszat tesz, ha mindig azt olvasom egy egyébként jó ALFÁRÓL egy Alfás rajongói honlapon, hogy trágya szar okádék rusnya fos... Ésakkómégfinomvoltam.
Ezt az 1430 kilót nem értem... Ezt magyarázd már el... :) Nekem (és rajtam kívül még nagyon sokmindenkinek) az a lényeg, hogy könnyű legyen egy autó, nem pedig az, hogy nehezen is jó legyen.
Ezért vágyam egy Elise vagy egy Exige... 1.8-as motor és a világ egyik legjobb sportautója...
Végezetül pedig: Így már azért egész emészthető...
Naugye, itt a kinek a pap kinek a papírzsebkendő dolog. Amit én is belátok, nem kell hogy mindenkinek tetsszen, bármiről is legyen szó, viszont és de mindig - állandóan baszogatni sem kell.
Engem ez bánt. Hogy azért csak egy Alfa. Az ARNA-t is csak azért szidjuk, mert az tényleg borzasztó, mindenestül :) De A Mito nem mindenestül szar. Sztem az orra nehezebben emészthető, de egyébként meg...
A többi Alfa orról akkor tényleg csak annyi, hogy az említett esetekben mindig nagyot változtattak a facelift során az orron... Biztos nem véletlenül.
A Bravo szerintem picit túl cizellált, de mindenki isteníti, szóval én csöndben maradok :D
Egyébként erre szokás azt mondani, hogy a saját autódban ha benne ülsz, akkor nehezen látod kívülről :DDD De mindegy. NE vitázzunk róla, csak annyi, hogy a lelkivilágomnak rosszat tesz, ha mindig azt olvasom egy egyébként jó ALFÁRÓL egy Alfás rajongói honlapon, hogy trágya szar okádék rusnya fos... Ésakkómégfinomvoltam.
Ezt az 1430 kilót nem értem... Ezt magyarázd már el... :) Nekem (és rajtam kívül még nagyon sokmindenkinek) az a lényeg, hogy könnyű legyen egy autó, nem pedig az, hogy nehezen is jó legyen.
Ezért vágyam egy Elise vagy egy Exige... 1.8-as motor és a világ egyik legjobb sportautója...
Végezetül pedig: Így már azért egész emészthető...
Ferko21-07-2009 15:51:02 // 14769
De Vikk.
Nekem a kinézetével van bajom, nem a merevséggel meg a mittoménmivel. Nem is tudom, hogy milyen? De a külseje randa.
Csak annyi, hogy a 45-46-on és a Brera vonalon kívül mindnek elbaszták az orrát Areseben...
Kinek a pap, kinek a papné.
A gyalogosvédelemről meg csk annyit, hogy oké, kell, így kell építani minden autót. De nézzük már meg a Fiat Bravot. Arra midnent lehet mondani, de azt pont nem, hogy csúnya.
Arról van szó, hogy amíg bele nem teszi a seggét mindenki, addig ne fikázzuk már FOLYAMATOSAN.
Vikk! Te komolyan nem vágos, hogy miről van szó ugye? A külső nem föggvénye annak, hogy beleülsz vagy sem. Neked ha nem tetszik egy autó, de beleülsz és jó, akkor hipp hopp elkezd tetszeni? A külső megitéléséhez nem kell az, hogy belelülj. Épp kívülről kell látni. Ennyi.
Az fog úgy menni seggre mint egy 2.5 szerintem... A 155 lovas megy úgy mint a Te JTD-d...
És? Ki nem szarja le???????? MAjd ha 1430 kilóval is úgy megy, akkor fejet hajtok, de tetszeni akkor sem fog.
Nekem a kinézetével van bajom, nem a merevséggel meg a mittoménmivel. Nem is tudom, hogy milyen? De a külseje randa.
Csak annyi, hogy a 45-46-on és a Brera vonalon kívül mindnek elbaszták az orrát Areseben...
Kinek a pap, kinek a papné.
A gyalogosvédelemről meg csk annyit, hogy oké, kell, így kell építani minden autót. De nézzük már meg a Fiat Bravot. Arra midnent lehet mondani, de azt pont nem, hogy csúnya.
Arról van szó, hogy amíg bele nem teszi a seggét mindenki, addig ne fikázzuk már FOLYAMATOSAN.
Vikk! Te komolyan nem vágos, hogy miről van szó ugye? A külső nem föggvénye annak, hogy beleülsz vagy sem. Neked ha nem tetszik egy autó, de beleülsz és jó, akkor hipp hopp elkezd tetszeni? A külső megitéléséhez nem kell az, hogy belelülj. Épp kívülről kell látni. Ennyi.
Az fog úgy menni seggre mint egy 2.5 szerintem... A 155 lovas megy úgy mint a Te JTD-d...
És? Ki nem szarja le???????? MAjd ha 1430 kilóval is úgy megy, akkor fejet hajtok, de tetszeni akkor sem fog.
Vikking 31121-07-2009 15:26:00 // 14768
Viszont Ferko...
Annyira jó mint AUTÓ, hogy én bőséggel megbocsátom neki, ha az eleje nem tökéletes.
Persze, tudjuk, hogy szart nem ér az 5 csillag (minden csatt a szerencsén múlik, valószínűleg ha az említett esetekben félfrontálban telibetalálták volna NCAP módszerrel a szembejövőt, akkor nem mint pozitív példákat hozhatnánk fel - lásd mennyien halnak meg autóbalesetben...) de ettől még merevebbek is az új alfák, érzésre jobban vannak összerakva mint akár a Te 156-osod, akár a mienk, de valszleg a GTA-nál is jobb a csavarodási merevsége egy Mitonak vagy egy 59- Breranak...
Namost jöhet az, hogy hú naés kit érdekel? De engem igenis érdekel, mert azzal, hogy merev, lehet alá futóművet tervezni, keményet, sportosat. Ami ugyan ráz, de tegye fel a kezét, aki nem vállalna be mondjuk egy TI csomagos 159-est, csak azért mert ráz. Míg egy 56 érzésre széjjel akar potyogni, ha túlkeményítik... Tudom, tapasztalat.
Az eltelt 15-20 év nem erre vonatkozott, hanem arra, hogy hú milyen kicsi belülről a mito...
Az elbaszott orról nekem azért egyrecsak az jut eszembe, hogy a 166-nak is "elbaszták az orrát" (igen, nekem sem jön be annyira a facelift előtti rovarszem, de a facelift utáni bunkó sem...), a 147-nek is elbaszták az orrát, sőt én már hallottam olyanról, aki szerint a GT-nek, a GTV-nek, a Spidernek is elbaszták az orrát.
Ja és ha már itt tartunk, a facelift előtti 156-osnak is ez a leggyengébb pontja. Tehát mi következik ebből? Csak annyi, hogy a 45-46-on és a Brera vonalon kívül mindnek elbaszták az orrát Areseben...
Azt egyébként csak megjegyezném, hogy IGEN, ELBASZOTT ORROT KELL CSINÁLNI, és nem csak az Alfáknak, hanem az összes többi autónak is. Hogy miért?
A kulcsszó: GYALOGOSBIZTONSÁG
Úgyhogy igen: el kell rontani az orrot, magasabbnak kell lennie, és sok függőleges területnek kell rajta lennie. Valamint mint azt elmondtam, kisautó az mindig is kisautó marad, magas építésű lett. Lehetett volna egy Alfa CRX-et is csinálni, csakhogy és deviszont az a kutyának sem kell, mert bele kell feküdni, hátul nincs hely, és mint azt tudjuk a Mito nőiES autó is, a gyengébbik nemnek is meg kell felelnie, azok meg csak akkor szeretnek valamibe belefeküdni, ha az puha és párna is van benne - ilyen a fajtájuk. :)
Nem arról van szó, hogy ha valakinek nem tetszik a mito, azt nem lehet elfogadni, mert hú nem lehet kimondani a véleményünket, milyen hely ez, letörlöm az oldalam, stbstb...
Nem. Arról van szó, hogy amíg bele nem teszi a seggét mindenki, addig ne fikázzuk már FOLYAMATOSAN. Komolyan, egyeseknek mintha már fájna, hogy létezik az a szerencsétlen kisautó... Mindig baszogatni kell. Mégegyszer mondom: kipróbálás nélkül.
Ha visszanézed vagy a Mitos vagy a jövős topicba leírtam a negatív tapasztalataimat a Mitoval szemben... Még amikor KIPRÓBÁLTAM. Ilyeneket, hogy mér van műanyagból a külső meg a belső kilincs, miért néz ki úgy a középkonzol, meg a DNA kapcsoló műanyagja mintha a kínai kormány bérgyilkosságot akart volna elkövetni minden Mito tulajdonos ellen, sötöbö.
Ettől még úgy kéne az az autó, de úgy, mint nagyon kevés másik... Főleg ha 165 lovas is lesz belőle. Az fog úgy menni seggre mint egy 2.5 szerintem... A 155 lovas megy úgy mint a Te JTD-d...
Annyira jó mint AUTÓ, hogy én bőséggel megbocsátom neki, ha az eleje nem tökéletes.
Persze, tudjuk, hogy szart nem ér az 5 csillag (minden csatt a szerencsén múlik, valószínűleg ha az említett esetekben félfrontálban telibetalálták volna NCAP módszerrel a szembejövőt, akkor nem mint pozitív példákat hozhatnánk fel - lásd mennyien halnak meg autóbalesetben...) de ettől még merevebbek is az új alfák, érzésre jobban vannak összerakva mint akár a Te 156-osod, akár a mienk, de valszleg a GTA-nál is jobb a csavarodási merevsége egy Mitonak vagy egy 59- Breranak...
Namost jöhet az, hogy hú naés kit érdekel? De engem igenis érdekel, mert azzal, hogy merev, lehet alá futóművet tervezni, keményet, sportosat. Ami ugyan ráz, de tegye fel a kezét, aki nem vállalna be mondjuk egy TI csomagos 159-est, csak azért mert ráz. Míg egy 56 érzésre széjjel akar potyogni, ha túlkeményítik... Tudom, tapasztalat.
Az eltelt 15-20 év nem erre vonatkozott, hanem arra, hogy hú milyen kicsi belülről a mito...
Az elbaszott orról nekem azért egyrecsak az jut eszembe, hogy a 166-nak is "elbaszták az orrát" (igen, nekem sem jön be annyira a facelift előtti rovarszem, de a facelift utáni bunkó sem...), a 147-nek is elbaszták az orrát, sőt én már hallottam olyanról, aki szerint a GT-nek, a GTV-nek, a Spidernek is elbaszták az orrát.
Ja és ha már itt tartunk, a facelift előtti 156-osnak is ez a leggyengébb pontja. Tehát mi következik ebből? Csak annyi, hogy a 45-46-on és a Brera vonalon kívül mindnek elbaszták az orrát Areseben...
Azt egyébként csak megjegyezném, hogy IGEN, ELBASZOTT ORROT KELL CSINÁLNI, és nem csak az Alfáknak, hanem az összes többi autónak is. Hogy miért?
A kulcsszó: GYALOGOSBIZTONSÁG
Úgyhogy igen: el kell rontani az orrot, magasabbnak kell lennie, és sok függőleges területnek kell rajta lennie. Valamint mint azt elmondtam, kisautó az mindig is kisautó marad, magas építésű lett. Lehetett volna egy Alfa CRX-et is csinálni, csakhogy és deviszont az a kutyának sem kell, mert bele kell feküdni, hátul nincs hely, és mint azt tudjuk a Mito nőiES autó is, a gyengébbik nemnek is meg kell felelnie, azok meg csak akkor szeretnek valamibe belefeküdni, ha az puha és párna is van benne - ilyen a fajtájuk. :)
Nem arról van szó, hogy ha valakinek nem tetszik a mito, azt nem lehet elfogadni, mert hú nem lehet kimondani a véleményünket, milyen hely ez, letörlöm az oldalam, stbstb...
Nem. Arról van szó, hogy amíg bele nem teszi a seggét mindenki, addig ne fikázzuk már FOLYAMATOSAN. Komolyan, egyeseknek mintha már fájna, hogy létezik az a szerencsétlen kisautó... Mindig baszogatni kell. Mégegyszer mondom: kipróbálás nélkül.
Ha visszanézed vagy a Mitos vagy a jövős topicba leírtam a negatív tapasztalataimat a Mitoval szemben... Még amikor KIPRÓBÁLTAM. Ilyeneket, hogy mér van műanyagból a külső meg a belső kilincs, miért néz ki úgy a középkonzol, meg a DNA kapcsoló műanyagja mintha a kínai kormány bérgyilkosságot akart volna elkövetni minden Mito tulajdonos ellen, sötöbö.
Ettől még úgy kéne az az autó, de úgy, mint nagyon kevés másik... Főleg ha 165 lovas is lesz belőle. Az fog úgy menni seggre mint egy 2.5 szerintem... A 155 lovas megy úgy mint a Te JTD-d...
Ferko21-07-2009 14:36:07 // 14767
Na akkor vedd észre DrágaBarátom, hogy a legtöbb MiTo-t fikázó (köztük én is) nem a menetteljesítmény és a vezethetőséget fikázza, hanem azt, hogy az autó ronda. Ezen nincs mit szépíteni. Olyan az eleje, mint egy szomorú kutya, de bagolyból is jutott bőven neki.:-)
5 csillag? Tudjuk mire jó az 5 csillag. Lehúzták a korábbi Alfák töréstesztjét, de mégis nem egy ember kiszállt élve az autóból. Pl első Mátra tali, vagy Scold esete.
Vegyük már észre, hogy elmúlt 10-15-20 év............................
És akkor mivan? Ez egyenesen arányos azzal, hogy ronda autókat kell csinálni?
Ja és megsúgom: aki eddig kipróbálta azt az autót (a Mitot), nagyjából mindenki megváltoztatta a véleményét.
Én ha beülnék egy MiTo-ba és mennék vele x kört még nem találnám szépen. Lehet, hogy azt mondanám, hogy bazz, ez tényleg megy, de a kinézet nem fog megváltozni ettől. Tutkó nem csak én gondolom így.
Nem lehet minden új alfa olyan mint a mittudomén 145, vagy 33, vagy 75, vagy 155, vagy akármi...
Miért nem? Miárt kell elbaszott orrot csinálni az Alfának. Miért nem lehet olyan agresszív mint a 159, Brera, 146 és még sorolhatnám.
És végezetül Barátom:
Fogadd el kérlek, hogy van akiknek nem tetszik a MiTo. Attól még, hogy neked bejön, nem kell, hogy másnak is bejöjjön. ettől még Alfás marad egy Alfás; csupán van kritikája.:-))
5 csillag? Tudjuk mire jó az 5 csillag. Lehúzták a korábbi Alfák töréstesztjét, de mégis nem egy ember kiszállt élve az autóból. Pl első Mátra tali, vagy Scold esete.
Vegyük már észre, hogy elmúlt 10-15-20 év............................
És akkor mivan? Ez egyenesen arányos azzal, hogy ronda autókat kell csinálni?
Ja és megsúgom: aki eddig kipróbálta azt az autót (a Mitot), nagyjából mindenki megváltoztatta a véleményét.
Én ha beülnék egy MiTo-ba és mennék vele x kört még nem találnám szépen. Lehet, hogy azt mondanám, hogy bazz, ez tényleg megy, de a kinézet nem fog megváltozni ettől. Tutkó nem csak én gondolom így.
Nem lehet minden új alfa olyan mint a mittudomén 145, vagy 33, vagy 75, vagy 155, vagy akármi...
Miért nem? Miárt kell elbaszott orrot csinálni az Alfának. Miért nem lehet olyan agresszív mint a 159, Brera, 146 és még sorolhatnám.
És végezetül Barátom:
Fogadd el kérlek, hogy van akiknek nem tetszik a MiTo. Attól még, hogy neked bejön, nem kell, hogy másnak is bejöjjön. ettől még Alfás marad egy Alfás; csupán van kritikája.:-))
Vikking 31121-07-2009 11:25:31 // 14766
Na hát akkor minden Mitot fikázó próbálja ki legalább egyszer azt az autót...
Amúgy ja, jó hogy kisebb benne a hely, ugyanis ez egy MINI, a 45 pedig egy kompakt.
És nem tudom, érdekes módon a 145-ösnek nincs 5 csillagos töréstesztje, talán nem véletlen az, hogy a Mitonak meg van...
Talán kicsit észre kéne venni, hogy változnak az idők...
Ami 10 éve egy kompakt esetleg alsóközepes autó mérete volt, az ma már csak egy kiskategória.
Amúgy meg ezzel az erővel a 156-ost is lehet ám baszogatni, ugyanis kisebb benne a hely nem is kevéssel hosszában mint a 45-46 párosban...
Vagy a 159-re is be kell szólni, mert akkora lett, mint a 166, miközben nincs belülről akkora...
Vegyük már észre, hogy elmúlt 10-15-20 év............................
Ja és megsúgom: aki eddig kipróbálta azt az autót (a Mitot), nagyjából mindenki megváltoztatta a véleményét.
Vagy akkor maradjunk annyiban, mint az ország nagy része, hogy még sose próbált alfát, de hú, szar, mert a szomszéd mondta...
Nagyon jól megy, nagyon jól rugózik, nagyon jól lassul, és belülről meg szép is, egy két apróságot kivéve.
Ja és végre nem kell szégyenkeznie az Alfának a biztonság tekintetében semmiben.
És végül de nem utolsósorban: nem nehéz...
Tehát összegezve nagyon jó autó.
De persze, muszáj fikázni, mert húúú meg háááá; az eleje fúj meg a hátulja fúj meg az oldala fúj meg a teteje fúj. Ha a 159 vonalat tovább lehetett volna vinni, továbbvitték volna. De nem lehetett. Mert az a dizájn széles orrhoz van tervezve. Kisautók pedig inkább magasak általában. Úgyhogy a két rossz közül a kivitelezhetőt vitték végbe: a 8C dizájnját próbálták meg átültetni.
Ennyi. Nem lehet minden új alfa olyan mint a mittudomén 145, vagy 33, vagy 75, vagy 155, vagy akármi... Azért új. Mindenkinek más tetszik.
Én is jobban örülnék ha minden alfa olyan lenne mint a 75-ös. De nem olyan. Érdekes módon tudomásul tudom venni...
Ja és addig nem szólok le semmit amíg ki nem próbáltam. (Kivéve azt ami ránézésre szar, zum beispiel a Flybo Electric Cart nem szívesen nézném meg testközelben. )
Amúgy ja, jó hogy kisebb benne a hely, ugyanis ez egy MINI, a 45 pedig egy kompakt.
És nem tudom, érdekes módon a 145-ösnek nincs 5 csillagos töréstesztje, talán nem véletlen az, hogy a Mitonak meg van...
Talán kicsit észre kéne venni, hogy változnak az idők...
Ami 10 éve egy kompakt esetleg alsóközepes autó mérete volt, az ma már csak egy kiskategória.
Amúgy meg ezzel az erővel a 156-ost is lehet ám baszogatni, ugyanis kisebb benne a hely nem is kevéssel hosszában mint a 45-46 párosban...
Vagy a 159-re is be kell szólni, mert akkora lett, mint a 166, miközben nincs belülről akkora...
Vegyük már észre, hogy elmúlt 10-15-20 év............................
Ja és megsúgom: aki eddig kipróbálta azt az autót (a Mitot), nagyjából mindenki megváltoztatta a véleményét.
Vagy akkor maradjunk annyiban, mint az ország nagy része, hogy még sose próbált alfát, de hú, szar, mert a szomszéd mondta...
Nagyon jól megy, nagyon jól rugózik, nagyon jól lassul, és belülről meg szép is, egy két apróságot kivéve.
Ja és végre nem kell szégyenkeznie az Alfának a biztonság tekintetében semmiben.
És végül de nem utolsósorban: nem nehéz...
Tehát összegezve nagyon jó autó.
De persze, muszáj fikázni, mert húúú meg háááá; az eleje fúj meg a hátulja fúj meg az oldala fúj meg a teteje fúj. Ha a 159 vonalat tovább lehetett volna vinni, továbbvitték volna. De nem lehetett. Mert az a dizájn széles orrhoz van tervezve. Kisautók pedig inkább magasak általában. Úgyhogy a két rossz közül a kivitelezhetőt vitték végbe: a 8C dizájnját próbálták meg átültetni.
Ennyi. Nem lehet minden új alfa olyan mint a mittudomén 145, vagy 33, vagy 75, vagy 155, vagy akármi... Azért új. Mindenkinek más tetszik.
Én is jobban örülnék ha minden alfa olyan lenne mint a 75-ös. De nem olyan. Érdekes módon tudomásul tudom venni...
Ja és addig nem szólok le semmit amíg ki nem próbáltam. (Kivéve azt ami ránézésre szar, zum beispiel a Flybo Electric Cart nem szívesen nézném meg testközelben. )
Ferko21-07-2009 11:06:31 // 14765
Most mit kel ezen csodálkozni?:-DDDDDD
Jó autó....naa:-DDDDDDDDDDDD Én is gondolkodtam, csak hát megláttam Kru autóját.:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
SX 4 Sedan.:-DDDDD nyammmmm:-DDDD
Jó autó....naa:-DDDDDDDDDDDD Én is gondolkodtam, csak hát megláttam Kru autóját.:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
SX 4 Sedan.:-DDDDD nyammmmm:-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)21-07-2009 10:35:41 // 14764
hétvégén az alpokban voltam és azt hittem nem látok jól, annyi suzuki volt kint osztrák rendszámos mint a fene....4X Ignis, SX4, új Swift....azt hittem magyarországon vagyok...
Ferko21-07-2009 08:02:21 // 14763
Ez is ronda meg a MiTo is.
Kazes☻20-07-2009 23:49:47 // 14762
Én viszont ki tudtam próbálni a Mito-t Budaőrsön egy 155 pacis személyében és mondhatom pompás élmény volt nekem is és az asszonykámnak is, pedig Ő csak utas volt hátul, de arra jutottunk, hogy kéne.:)))
Egy autónak szerintem nem úgy kell kinéznie mint egy tigris tanknak és ezt hál' Istennek az Alfánál tudják. :) (még)
Egy autónak szerintem nem úgy kell kinéznie mint egy tigris tanknak és ezt hál' Istennek az Alfánál tudják. :) (még)
Atesz198720-07-2009 20:15:17 // 14761
Odáig nem jutottam el... Én odaállítottam Encsivel Alfás cuccokban a 145-össel Pécsen, ránk 4-5 percre meg jött egy autónyi suhanc, és Ők fontosabb ügyfeleknek tűntek, és leszartak minket, nekik adták a mito kulcsát. Igaz, Ők márkás ruhában, meg napszemcsiben voltak, biztos ezért tűntek komolyabb vevőnek (átlag életkor, kb 17 év).
De ha már ott voltunk, megnéztem kicsit... Centire akkora mint a 145, de a hely kisebb benne. A csomagtartónak meg van vagy 40 cm-es pereme, és kisebb is, mint a 145-é volt. Jah, és az első szélvédő is egy lőréssel vetekszik, és még azt a kevés kilátást is kitakarja a tükör... Egyszóval, nem jutottunk addig, hogy kipróbáljuk, pedig szerettem volna...
De ha már ott voltunk, megnéztem kicsit... Centire akkora mint a 145, de a hely kisebb benne. A csomagtartónak meg van vagy 40 cm-es pereme, és kisebb is, mint a 145-é volt. Jah, és az első szélvédő is egy lőréssel vetekszik, és még azt a kevés kilátást is kitakarja a tükör... Egyszóval, nem jutottunk addig, hogy kipróbáljuk, pedig szerettem volna...
Tom1220-07-2009 17:21:10 // 14760
"Ez az audi viszont vaddisznó. Nem kecses, nem finomkodó, de Audinak elég brutális a nevetséges méretei ellenére."
Pont ez a baj. Nem is tudom, ki/k/nek szánják, mert ilyen kategóriájú kisautót általában nők/nek/ vesznek, akiknek nem igazán jön be a "vaddisznóság". nekem valahogy úgy hat a "túl durva" külsejével, mint egy "nitrós bevásárlókocsi".:-))
Pont ez a baj. Nem is tudom, ki/k/nek szánják, mert ilyen kategóriájú kisautót általában nők/nek/ vesznek, akiknek nem igazán jön be a "vaddisznóság". nekem valahogy úgy hat a "túl durva" külsejével, mint egy "nitrós bevásárlókocsi".:-))
Vikking 31120-07-2009 16:37:06 // 14759
Hátizé, ez az audi szerintem okádék igazából, másrészt azért az apró részletmegoldások miatt tipikus germán fos lesz belőle, ha kijön... Unalmas rondaság.
Az apróságok mutatják meg egy autó igazi énjét. Lásd Brera koncepció majd a végleges Brera. A 8C kicsit más, azt gyakorlatilag 1 az 1ben hozták át. De ahogy a Mito GTA Concept is álomautó, szerintem úgy lesz a) jóval gyengébb, b) jóval olcsóbb c) sokkal sutább. Attól még mondjuk nagyon kéne.
Amúgy vezetted már a mitot?..........
Az apróságok mutatják meg egy autó igazi énjét. Lásd Brera koncepció majd a végleges Brera. A 8C kicsit más, azt gyakorlatilag 1 az 1ben hozták át. De ahogy a Mito GTA Concept is álomautó, szerintem úgy lesz a) jóval gyengébb, b) jóval olcsóbb c) sokkal sutább. Attól még mondjuk nagyon kéne.
Amúgy vezetted már a mitot?..........
Atesz198720-07-2009 13:08:04 // 14758
Nem tudom... Nekem a MiTo egyáltalán nem Alfás. Autónak szép, de egy Alfához túl böszme. Egyáltalán nem vad, és főleg nem kecses, amilyennek egy Alfának lennie kell.
Ez az audi viszont vaddisznó. Nem kecses, nem finomkodó, de Audinak elég brutális a nevetséges méretei ellenére.
Ez az audi viszont vaddisznó. Nem kecses, nem finomkodó, de Audinak elég brutális a nevetséges méretei ellenére.
Satti20-07-2009 10:22:30 // 14757
Persze, ízlések és pofonok, de ezeken a képeken lényegesen jobban mutat, mint egy MiTo.
Kazes☻19-07-2009 22:00:38 // 14756
Csúf. Akiben csak egy kicsi művészet is szorult biztos Mito.t vesz! :)
Atesz198719-07-2009 21:54:10 // 14755
GTVili18-07-2009 09:21:42 // 14754
Hogyhogy milyen....? A túristák biztos kiakadnának...mert tele lenne az egész Balcsi autóval.....;-DDD
Zsolt15518-07-2009 07:45:16 // 14753
Nagyon komoly! :-))) Kiváncsi vagyok mennyire sikerül majd restaurálni!
"... Az autó (egy T22 Brescia Modifiée) komolyabb összegre rugó import-vámját pedig nem fizette meg a kereskedő. Sokéves várakozás után a szigorú (ám lassú) Svájci hatóság úgy döntött, hogy példát statuál… az autót lefoglalták, és a Maggiore tóba taszították. ..."
Kiváncsi lennék, ha a "szigorú" APEH a Balatonba taszítaná azokat az autókat, amelyik után nem fizették meg az ÁFÁ-t, vagy regisztrációs adót, milyen visszhangja lenne. :-)))
"... Az autó (egy T22 Brescia Modifiée) komolyabb összegre rugó import-vámját pedig nem fizette meg a kereskedő. Sokéves várakozás után a szigorú (ám lassú) Svájci hatóság úgy döntött, hogy példát statuál… az autót lefoglalták, és a Maggiore tóba taszították. ..."
Kiváncsi lennék, ha a "szigorú" APEH a Balatonba taszítaná azokat az autókat, amelyik után nem fizették meg az ÁFÁ-t, vagy regisztrációs adót, milyen visszhangja lenne. :-)))
Buksi17-07-2009 21:08:41 // 14752
Sztem megérte felhozni a mélyből! :-))
ystuc17-07-2009 06:56:54 // 14750
Ááááá, ez nagyon jó lesz...! Azért az ajtók nagyot dobnának a dolgon, ha mégis átkerülnének. Nagyon kíváncsi leszek a végeredményre! :-)
Tom1217-07-2009 05:44:43 // 14749
The new BMW Gina Light Visionary concept car
...mintha élne, érdekes...:-)
...mintha élne, érdekes...:-)
Zsolt15517-07-2009 05:12:04 // 14748
Nagyon jól alakul, és egyedi kis gép lesz! :-)))
Buksi17-07-2009 03:59:34 // 14747
Nagyon szépen alakul! MOst már nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre! :-))
Marklar15517-07-2009 00:11:26 // 14746
Mível nem míndenki olvassa a 155 topicot:
Kicsit elkezdtem LEGO-zni az SW Temprám:)
Ügye mégse egy 155 be pakoljak:) De a 155 forma azért velem is legyen:)
1,6 75 pacis EFI motor gyenge volt, kapott egy 2,0 ie Dedra motort, hajtásláncal.
Ez ügye az emblémán kívűl uaz, mint a Fiat 2,0 8Vmoci.
Ügye a motortérbe tekintvén lerí róla, hogy FIAT. A AR mocikról meg nem. Pedíg olyanom meg volt bőven:)
A projekt kivitelezése közben lett volna egy Croma 2,0 16V moci is. De ez már benne volt "félig" közben:( (70 e ftért a komplett autó)
Bp-i 8 fél-9 és fél lityis fogyi 1l-t megnőtt. De legalább megy is:)
Elől sima tárcsafék kevés, így hűtőtt lett egy 155 ből. Belső küszöbök snasszok, így 155 é kerűétek fel. Hátsó ülés csak egyben dönthető volt. Ezért alcantra 1/3 2/3 os dönthetőre cserélve.
Szőnyeg kopott volt, de az egyik 155 ösömé nem...
Első ülések "gagyik" ezért egy 155 Superé lett belerakva.
A lényeg, hogy elkezdődött a "nagy" átalakulás is.
Gyárilag ügye csak prototipus 155SW van. Az is a Dedrából.
Nem akarom elkiabálni, még csak provizor vannak fent a sárvédők, de a héten (lakatos, már második napja szüttyög) már lesz egy nem gyári 155 SW forma is:)
Majd a fényező vakolásán ,múlik, hogy szépen illeszkedjen az övvonal is...
De nekem már így is teccik:)
Ami még hátra van:
Tárcsafékes hátsó híd. Természetessen 155 ből.
Lancia Delta2 es műszerfal. "Sajna" ez a legszebb, a Tipo/Tempra/Dedra/155 csapatban.
Egyébként az ajtók is cakk-pakk átmehetnének. De sajna nincs akkora keretem, hogy + 4 elemet fényeztessek+ a műanyag hátsó sárvédők illesztése talán macerásabb.
S nem elhanyagolható, hogy a 155 balos kilincs és tükrök még nálam is hiánycikk:/ :)
Szóval nem unatkozom:)
Szóval, ha ezentúl valaki villant egy "furcsa" Temprából, az én leszek:)
Kicsit elkezdtem LEGO-zni az SW Temprám:)
Ügye mégse egy 155 be pakoljak:) De a 155 forma azért velem is legyen:)
1,6 75 pacis EFI motor gyenge volt, kapott egy 2,0 ie Dedra motort, hajtásláncal.
Ez ügye az emblémán kívűl uaz, mint a Fiat 2,0 8Vmoci.
Ügye a motortérbe tekintvén lerí róla, hogy FIAT. A AR mocikról meg nem. Pedíg olyanom meg volt bőven:)
A projekt kivitelezése közben lett volna egy Croma 2,0 16V moci is. De ez már benne volt "félig" közben:( (70 e ftért a komplett autó)
Bp-i 8 fél-9 és fél lityis fogyi 1l-t megnőtt. De legalább megy is:)
Elől sima tárcsafék kevés, így hűtőtt lett egy 155 ből. Belső küszöbök snasszok, így 155 é kerűétek fel. Hátsó ülés csak egyben dönthető volt. Ezért alcantra 1/3 2/3 os dönthetőre cserélve.
Szőnyeg kopott volt, de az egyik 155 ösömé nem...
Első ülések "gagyik" ezért egy 155 Superé lett belerakva.
A lényeg, hogy elkezdődött a "nagy" átalakulás is.
Gyárilag ügye csak prototipus 155SW van. Az is a Dedrából.
Nem akarom elkiabálni, még csak provizor vannak fent a sárvédők, de a héten (lakatos, már második napja szüttyög) már lesz egy nem gyári 155 SW forma is:)
Majd a fényező vakolásán ,múlik, hogy szépen illeszkedjen az övvonal is...
De nekem már így is teccik:)
Ami még hátra van:
Tárcsafékes hátsó híd. Természetessen 155 ből.
Lancia Delta2 es műszerfal. "Sajna" ez a legszebb, a Tipo/Tempra/Dedra/155 csapatban.
Egyébként az ajtók is cakk-pakk átmehetnének. De sajna nincs akkora keretem, hogy + 4 elemet fényeztessek+ a műanyag hátsó sárvédők illesztése talán macerásabb.
S nem elhanyagolható, hogy a 155 balos kilincs és tükrök még nálam is hiánycikk:/ :)
Szóval nem unatkozom:)
Szóval, ha ezentúl valaki villant egy "furcsa" Temprából, az én leszek:)
Liquid16-07-2009 20:39:56 // 14745
naja, a zumzum csak a RX7-8-ra meg pár fullos gépre igaz, az alap bizon igen csak alsóközépszerű
Buksi16-07-2009 16:46:35 // 14744
Nyugi, egyszer úgyis eljön a te időd is! ;-))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
521
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?