Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Kazes☻10-02-2010 13:24:45 // 16893
Nekem + ott van az oldalamon. :)))))
Putyesz10-02-2010 12:28:35 // 16892
nagyon nagy....:D
Tommi10-02-2010 12:22:56 // 16891
Ez a plankton Charlie166 kolléga dumája, ő szokta mondogatni :)))
Tommi10-02-2010 12:22:14 // 16890
Nálam az Alfa és az olsz imádat szállt apáról fiúra, Édesapámtól "örököltem" :)))
jakuska10-02-2010 12:08:39 // 16889
Nem volt túl idilli az első találka :D
jakuska10-02-2010 12:07:29 // 16888
Emléxem a mester barátom és az asszony első találkozójára, mikor épp a 75ömet babráltuk...
Asszony: Ennek mindig van valami baja, az enyémben ilyesmi nem romlik el... (ford escort fapad :D)
Mester: Persze mert a tiédben nincs...
fél perc hallgatás....
Mester: bocs nem úgy értettem...
Asszony: Igazad van...
:D:D:D
Asszony: Ennek mindig van valami baja, az enyémben ilyesmi nem romlik el... (ford escort fapad :D)
Mester: Persze mert a tiédben nincs...
fél perc hallgatás....
Mester: bocs nem úgy értettem...
Asszony: Igazad van...
:D:D:D
Kazes☻10-02-2010 11:40:48 // 16887
fiat palio weekend. :)))
Ferke10-02-2010 11:33:55 // 16886
Ez a 20-25 évvel ezelőtti sztori onnan indult, hogy anno 85-ben behozták az 1-es golfot, amiben nemhogy elektromos extrák, de még fejtámla, jobb tükör sem volt. Ehhez képest ugye a párhuzamosan behozott ritmo/regatta/Fiat 131 vagy 132 nyilván xarabb volt, mert 4 el.ablak, klíma, fedélzeti comp., szóval minden volt benne, és ezek ugye meg is hibásodtak, főként amikor az olyat még sosem látott pistabácsi elkezdte "javítgatni" őket. Nyilván az ökrösszekér egyszerűségű golf nem produkált hibajelenségeket, mert ami nincs benne, az nem is romlik el:)
Na, az olaszautó retkelés kb innen indult ebben az országban.
Tisztán látszik a homály az emberek fejében, például: 92 környékén bejött a lancer hengerenkénti befecskendező motorja...mindenki úgy csodálkozott rá, mintha egy űrhajó lett volna. Ehhez képest az AR, a Fiat/Lancia már rég pakkolta be a hengerenkénti befecsit, sőt, pl a Fiat a croma-ba és az uno-ba hengerenkénti injektoros, benzines turbomotort csinált.
Aztán ugye a 90-es évek: jöttek azzal az okosok, hogy a németek csak német autót vesznek, mert az a jó. Nagy xart. Ennyire nacionalisták, nem fogják más ország gazdasági javát szolgálni idegen gyártmány vásárlásával, mert ők ilyenek.
A mostani aktuális helyzetről viszont az olaszok is tehetnek: nincs kiszolgálva minden szegmens. Mi van, ha szeretnék egy olasz autót, ami nem túl drága, normális kombi mérete van, mondjuk dízel, nem túl öreg, de mondjuk másfél 2M alatt van....van ilyen? Jah, a Fiat marea, aztán kifújt...(a 156 ugye kamukombi, ezt mindenki tudja:) )
Na, az olaszautó retkelés kb innen indult ebben az országban.
Tisztán látszik a homály az emberek fejében, például: 92 környékén bejött a lancer hengerenkénti befecskendező motorja...mindenki úgy csodálkozott rá, mintha egy űrhajó lett volna. Ehhez képest az AR, a Fiat/Lancia már rég pakkolta be a hengerenkénti befecsit, sőt, pl a Fiat a croma-ba és az uno-ba hengerenkénti injektoros, benzines turbomotort csinált.
Aztán ugye a 90-es évek: jöttek azzal az okosok, hogy a németek csak német autót vesznek, mert az a jó. Nagy xart. Ennyire nacionalisták, nem fogják más ország gazdasági javát szolgálni idegen gyártmány vásárlásával, mert ők ilyenek.
A mostani aktuális helyzetről viszont az olaszok is tehetnek: nincs kiszolgálva minden szegmens. Mi van, ha szeretnék egy olasz autót, ami nem túl drága, normális kombi mérete van, mondjuk dízel, nem túl öreg, de mondjuk másfél 2M alatt van....van ilyen? Jah, a Fiat marea, aztán kifújt...(a 156 ugye kamukombi, ezt mindenki tudja:) )
jakuska10-02-2010 11:21:26 // 16885
Ami meglepett, hogy Audi: rohad a kaszni a kötelező szervíz alatt - eszem megáll 2010-et irunk... :D
Bmw: szívósor, ahogy mondod + 10000km-ként a "nagyvadakban" (m3, m5, 330xd..) komplett fékpofacsere, meg lengéscsillapító csere... Szétszakadó kuplung, indokolatlanul melegedő motorok...
Opel: a mai napig nincs 5 csillagos töréstesztű kocsija... -itt is dobtam egy hátast...
Alfa: elektronikai szellem hibák, de magunktól megjavulnak (légzsák hibakód kiütés fél évente) :D
Az összes német csúcs darabokra szakad 100km felett....
Nálunk pont fordítva volt, én fertőztem meg a fathert :D:D
Bmw: szívósor, ahogy mondod + 10000km-ként a "nagyvadakban" (m3, m5, 330xd..) komplett fékpofacsere, meg lengéscsillapító csere... Szétszakadó kuplung, indokolatlanul melegedő motorok...
Opel: a mai napig nincs 5 csillagos töréstesztű kocsija... -itt is dobtam egy hátast...
Alfa: elektronikai szellem hibák, de magunktól megjavulnak (légzsák hibakód kiütés fél évente) :D
Az összes német csúcs darabokra szakad 100km felett....
Nálunk pont fordítva volt, én fertőztem meg a fathert :D:D
Kazes☻10-02-2010 11:13:28 // 16884
Pont a minap hallottam (fél füllel) valamelyik tv csatornán, hogy egy autós újságíró szagértő magyaráz ezt-azt, de az megütötte a fülem, amikor azt válaszolta, hogy a BMW-nek meg az a típus hibája, hogy a komplett szívósor kampeca X idő, ill. km után, csere. :)))
Kazes☻10-02-2010 11:09:47 // 16883
De sokszor ez is apáról fiúra száll. Nálam pont nem jött be. :DDD
jakuska10-02-2010 11:08:09 // 16882
Egy apró bírálatom azért van az alfa felé, az, hogy önmaga is kampányolhatna, hogy a silány szó ne legyen egyenlő az Olasszal. Ha már az újságírók igy állnak hozzá, akkor én saját költségen összeállítanék egy bömöst meg egy 159 jtd-m et, egy tartósságtesztre, egy gyorsított egy éves tesztre... én kíváncsi lennék egy ilyenre... de valahol sejtem a választ...
Nem tudjátok véletlenül mi az újság neve ami minden évben évvége fele jön ki, csak egy kiadás és a használtautókat az elmúlt 7 évből összesíti, szervíztapasztatlat alapján...
Nahát abban aztán vannak cifra dolgok, a német gyártásból...
Mester pajtimnál láttam de ha fene fenét eszik sem jut eszembe a neve, de majd mindjárt irok pár példát belőle.... :D
Nem tudjátok véletlenül mi az újság neve ami minden évben évvége fele jön ki, csak egy kiadás és a használtautókat az elmúlt 7 évből összesíti, szervíztapasztatlat alapján...
Nahát abban aztán vannak cifra dolgok, a német gyártásból...
Mester pajtimnál láttam de ha fene fenét eszik sem jut eszembe a neve, de majd mindjárt irok pár példát belőle.... :D
Putyesz10-02-2010 11:05:19 // 16881
...mert ha ki nem is mondják de magukban belül tudják hogy dizájnban,feelingben,motorhangban meg se közelíti az autójuk az alfáét!!!!!!
Putyesz10-02-2010 11:02:20 // 16880
"a sok plankton".....ez qurva jó:D:D:D:D
....a bosch-os dologgal én is szeretem idegesíteni a "planktonokat"...meg hogy az én autón egyedi,ritka,kívül-belül szemet gyönyörködtető,az bellámra nem kell sportkipuff,krómfelni hogy mindenki utánaforduljon az utcán.....és ezekre nem is igazán tud visszavágni semmit és ilyenkor csak lehajtják a fejüket és elmennek....
....a bosch-os dologgal én is szeretem idegesíteni a "planktonokat"...meg hogy az én autón egyedi,ritka,kívül-belül szemet gyönyörködtető,az bellámra nem kell sportkipuff,krómfelni hogy mindenki utánaforduljon az utcán.....és ezekre nem is igazán tud visszavágni semmit és ilyenkor csak lehajtják a fejüket és elmennek....
Tommi10-02-2010 10:53:27 // 16879
vissza szoktam kérdezni, na :)
Tommi10-02-2010 10:53:02 // 16878
Maximálisan egyetértek... Velem is sokszor előfordul, hogy megkérdezik milyen autóm van, mondom, hogy Alfa és jönnek az okos megjegyzések. Erre mindig kedvesen vissza szoktam visszakérdezni, hogy hány Alfája/olasz autója volt már, ami alapján ez a markáns vélemény kialakult benne. Ilyenkor meglepődnek, hogy "hát nekem még sose volt, de a szomszéd látott már olyan embert, aki beszélt olyannal, aki hallott róla, tehát biztos így van".
Tény, hogy kb 20-25 évvel ezelőtt az olaszok nem éppen a precíz autóikról voltak híresek (még az akkori Ferrarik sem), de mára semmivel nem rosszabbak, mint akármelyik másik márka. Csak ugye az emberekben a mai napig benne van ez az előítélet, mert mindenki ezt mondja és az autós újságírás is ezt erősíti. Az elmúlt években legtöbb tesztben nem azt mondták, hogy "az Alfa csinált végre egy fasza autót", hanem azt, hogy "jobb minőségű lett, de még mindig messze van egy VW/Toyota/akármi szintjétől". És a sok plankton erre mit fog gondolni? Hogy inkább vesz VW/Toyota/akármi autót, mert az jobb.
A Bosch amúgy nálam is mindig bejön, csak lesni szoktak, hogy "jééé, tényleg annyira szar a megbízható német technika?" :)))
Tény, hogy kb 20-25 évvel ezelőtt az olaszok nem éppen a precíz autóikról voltak híresek (még az akkori Ferrarik sem), de mára semmivel nem rosszabbak, mint akármelyik másik márka. Csak ugye az emberekben a mai napig benne van ez az előítélet, mert mindenki ezt mondja és az autós újságírás is ezt erősíti. Az elmúlt években legtöbb tesztben nem azt mondták, hogy "az Alfa csinált végre egy fasza autót", hanem azt, hogy "jobb minőségű lett, de még mindig messze van egy VW/Toyota/akármi szintjétől". És a sok plankton erre mit fog gondolni? Hogy inkább vesz VW/Toyota/akármi autót, mert az jobb.
A Bosch amúgy nálam is mindig bejön, csak lesni szoktak, hogy "jééé, tényleg annyira szar a megbízható német technika?" :)))
jakuska10-02-2010 10:44:49 // 16877
Sziasztok! Régen nekem is voltak kirohanásaim, és csak azért reggeltem be valahol, hogy visszatudjak szájalni az olasz kocsik üldözőinek, de mára megnyugodtam. Igazából egy pár dolog van amit nem tudok felfogni egy német párti embernél:
1. Sosem volt olasz kocsija, de meggyőződése, és tudja, hogy az övé a jobb, pedig egy bontó szökevény az egész vaskupac :D
2. Biztos hogy nem megy úgy mint egy német, de még sosem versenyzett, vagy ült benne
3. Fórumokban mikor mondjuk japán vs. német a téma, mint most winkleréknél, mi a faszomért kell minden tizedik hozzászólásban köcsög olaszozni, mikor semmi közünk a jelenlegi témához.
4. ránéznek a régi 75 ömre, és első mondat, szar elektronika... aztán meg visszanyal a fagyi mikor mondom hogy Bosch.... Egyébként meg jellemzően villog valami mindig, de magától megjavul :D
5. Egy német párti sincs tisztába, hogy az alfának rengeteg olyan fejlesztése volt, van, ami sokáig hülyeségnek tartott a nagy világ lásd 3 henger... aztán meg ma meg sem lepődsz rajta...
és még sorolhatnám a kockafejűek gondolkodásmódját, de fölösleges, mert valahol bele van égetve az emberek többségébe, hogy olasz = silány.. és ezen változtatni elég nehéz..
De ne sajnáljuk őket, mi tudjuk milyen ez az érzés, alfát vezetni, barátra lelni, és egy csapatban ünnepelni, ők viszont ennyivel szegényebbek, legalábbis itt Magyarországon biztos :D
1. Sosem volt olasz kocsija, de meggyőződése, és tudja, hogy az övé a jobb, pedig egy bontó szökevény az egész vaskupac :D
2. Biztos hogy nem megy úgy mint egy német, de még sosem versenyzett, vagy ült benne
3. Fórumokban mikor mondjuk japán vs. német a téma, mint most winkleréknél, mi a faszomért kell minden tizedik hozzászólásban köcsög olaszozni, mikor semmi közünk a jelenlegi témához.
4. ránéznek a régi 75 ömre, és első mondat, szar elektronika... aztán meg visszanyal a fagyi mikor mondom hogy Bosch.... Egyébként meg jellemzően villog valami mindig, de magától megjavul :D
5. Egy német párti sincs tisztába, hogy az alfának rengeteg olyan fejlesztése volt, van, ami sokáig hülyeségnek tartott a nagy világ lásd 3 henger... aztán meg ma meg sem lepődsz rajta...
és még sorolhatnám a kockafejűek gondolkodásmódját, de fölösleges, mert valahol bele van égetve az emberek többségébe, hogy olasz = silány.. és ezen változtatni elég nehéz..
De ne sajnáljuk őket, mi tudjuk milyen ez az érzés, alfát vezetni, barátra lelni, és egy csapatban ünnepelni, ők viszont ennyivel szegényebbek, legalábbis itt Magyarországon biztos :D
Tommi10-02-2010 10:44:33 // 16876
Na ezért nem szoktam venni :)
Nálam amúgy az Autó-Motor a nyerő, ők nagyjából függetlenek. 13 éve olvasom őket és egy példány sem hiányzik 1997-ig visszamenőleg :)
Nálam amúgy az Autó-Motor a nyerő, ők nagyjából függetlenek. 13 éve olvasom őket és egy példány sem hiányzik 1997-ig visszamenőleg :)
Putyesz10-02-2010 10:42:48 // 16875
ne csodálkozz, hisz az autobild a német autók felé fordított imakönyv!!!!!!
Tommi10-02-2010 10:06:33 // 16874
Jó múltkor olvastam egy összehasonlítást, Alfa GT vs Merci C Sportcoupé. Fej-fej mellett volt szinte minden eredmény a teszt végén és a Merci végül azzal nyerte meg, hogy havonta 3 euroval olcsóbb fenntartani. Lehet, hogy 2 vagy 4 euro volt, de kb ilyen nagyságrend, de persze címoldalon lehetett hozni, hogy a Merci (megint) lenyomta az Alfát.
Don Gombóc10-02-2010 08:19:57 // 16873
Mondjuk ki az őszintét. :)
Az az újság vagy bármilyen média, aki kap tesztautót a nagyoktól, a hírdetések és egyéb szponzorálások miatt kénytelen benyalni meleg szarig, még ha ezt váltig tagadják is. Miért is ne tagadnák, hiszan ebből élnek.
Viszont olvastam egy ADAC statisztikát két három éve, amiben a saját adatbázisukból készítettek egy úgymond minőségi tesztet, és a mentett tulajdonosok véleménye alapján egy kimutatást az autókról. Nos abban a legszarabb Német autó, a legalja a Smart és az Opel volt. A WV és a Merci sem érte el azt a szintet amit a BMW és az Alfa akik az erős középmezőnyben voltak. Bár itt megjegyezték hogy a két típus tulajdonosai azok akik a legjobban kötődnek a típusokhoz. Azért vannak ilyen megnyílvánulások is.
De ha akarnák a Német médiák akkor sem tudnák lehúzni a Japán típusokat mert valójában megbízhatóbbak a többinél. Az hogy formailag és beltartalomra tekintettel uncsik ezek az autók, az kit érdekel. Aki ilyet vesz annak ez jó, és ezt tiszteletben kell tartani. Egyébként mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a Német utakon a nyolcvanas évek végén és a kilencvenes évek elején igen csak megnőtt a Japán autók jelenléte. És nincs ez másképpen most sem.
Itt az a baj hogy annyira erősen megnövekedett az autó sovinizmus, hogy majdnem mindenki egymás torkának ugrik mert az a fasza amivel ő jár. Sajnos ez itt is így van. :(
És ennek köszönhetjük voltaképpen, hogy ha valaki lát egy tetves sebességmérést az utakon, akkor baszik jelezni, mert mit képzelsz, egy Passatos majd villog egy szarolaszalfásnak ? Na itt a baj.
Ugyan ez a szemlélet vetül az autós újságírásra, fórumokra stb. Szomorú. :(
Az az újság vagy bármilyen média, aki kap tesztautót a nagyoktól, a hírdetések és egyéb szponzorálások miatt kénytelen benyalni meleg szarig, még ha ezt váltig tagadják is. Miért is ne tagadnák, hiszan ebből élnek.
Viszont olvastam egy ADAC statisztikát két három éve, amiben a saját adatbázisukból készítettek egy úgymond minőségi tesztet, és a mentett tulajdonosok véleménye alapján egy kimutatást az autókról. Nos abban a legszarabb Német autó, a legalja a Smart és az Opel volt. A WV és a Merci sem érte el azt a szintet amit a BMW és az Alfa akik az erős középmezőnyben voltak. Bár itt megjegyezték hogy a két típus tulajdonosai azok akik a legjobban kötődnek a típusokhoz. Azért vannak ilyen megnyílvánulások is.
De ha akarnák a Német médiák akkor sem tudnák lehúzni a Japán típusokat mert valójában megbízhatóbbak a többinél. Az hogy formailag és beltartalomra tekintettel uncsik ezek az autók, az kit érdekel. Aki ilyet vesz annak ez jó, és ezt tiszteletben kell tartani. Egyébként mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a Német utakon a nyolcvanas évek végén és a kilencvenes évek elején igen csak megnőtt a Japán autók jelenléte. És nincs ez másképpen most sem.
Itt az a baj hogy annyira erősen megnövekedett az autó sovinizmus, hogy majdnem mindenki egymás torkának ugrik mert az a fasza amivel ő jár. Sajnos ez itt is így van. :(
És ennek köszönhetjük voltaképpen, hogy ha valaki lát egy tetves sebességmérést az utakon, akkor baszik jelezni, mert mit képzelsz, egy Passatos majd villog egy szarolaszalfásnak ? Na itt a baj.
Ugyan ez a szemlélet vetül az autós újságírásra, fórumokra stb. Szomorú. :(
GTPeti09-02-2010 21:08:32 // 16872
Ez milyen jó már. :))
"A nemet AutoBild-et olvasva magam is meguntam, hogy minden tesztet nemet auto nyer. Meg akkor is unalmassa valik ez, ha valoban igy van.
Meg a lökött patkanyok is a hosszabb uton futnak a zsömleert egy idö utan, ha tesztelik öket, mert valtozatossagra vagynak. Tisztelet Winkler Robinak, de a kondicionalas mar csak igy müködik:)"
A német AutoBild a legsovinisztább újság a világon. Nagyon egyszerűen megoldják, hogy ne egy olasz nyerhessen: Nem veszik be a tesztbe. :)
"A nemet AutoBild-et olvasva magam is meguntam, hogy minden tesztet nemet auto nyer. Meg akkor is unalmassa valik ez, ha valoban igy van.
Meg a lökött patkanyok is a hosszabb uton futnak a zsömleert egy idö utan, ha tesztelik öket, mert valtozatossagra vagynak. Tisztelet Winkler Robinak, de a kondicionalas mar csak igy müködik:)"
A német AutoBild a legsovinisztább újság a világon. Nagyon egyszerűen megoldják, hogy ne egy olasz nyerhessen: Nem veszik be a tesztbe. :)
Zsolt15509-02-2010 21:04:54 // 16871
A Toyota beszállítónak meg még inkább. A Peugeot, vagy a Citroen ezt egy kicsit "elegánsabban" oldotta meg.
GTPeti09-02-2010 21:02:20 // 16870
Srácok, ha vki tud dízel Marea kombit, légyszi szóljon!!
Az sem baj, ha jó állapotú. :)
Az sem baj, ha jó állapotú. :)
Buksi09-02-2010 16:11:22 // 16869
Nem is kicsit! :-)
Tommi09-02-2010 13:06:11 // 16868
A Toyota a gázpedál után fékhiba miatt hívja vissza a Priusokat és a Lexus HS hibrideket.
Klikk
Ciki...
Klikk
Ciki...
Tommi05-02-2010 10:46:23 // 16867
Kazes☻04-02-2010 13:30:25 // 16866
Na, de a polo?! :(
Grando04-02-2010 13:22:16 // 16864
Na igen. Nincs is mivel... :((
Tommi04-02-2010 13:08:11 // 16863
Föckös04-02-2010 10:07:27 // 16862
mindigis gyünnnyörűűűséges autónak találtam...
mindesetre eléggé strapabíró kis dög, kb mintha egy terepjárót lezsugorítottak volna...
mindesetre eléggé strapabíró kis dög, kb mintha egy terepjárót lezsugorítottak volna...
Tommi04-02-2010 09:53:40 // 16861
Ferko03-02-2010 13:51:55 // 16860
Muhhaahaahahhaaa:-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2010 13:42:50 // 16859
erről van valakinek infója? ismerősöm akarja megvenni az látszik törve volt bal elején....
Lybra...
Lybra...
Föckös03-02-2010 11:33:39 // 16858
hát valóban nem játék! elképzelem egy böszme autamata luxusterepjárót vezető 20kg+vaságy súlyú gumimellű nőt, hogy hogyan állítja meg. kb azt sem tudná mit csináljon amikor megindulna alatta a nyomaték...
Tommi03-02-2010 11:32:55 // 16857
:)))))))))))))))))))
Névjegyre: "bőrfejű bőripari szakmenedzser" :)))
Névjegyre: "bőrfejű bőripari szakmenedzser" :)))
Föckös03-02-2010 11:31:25 // 16856
Földvári Gábor
majd 3éve itt vagyok, de nincs titulus
a legjobb eddig az volt amikor azt mondtam az olasznak:
ájemdöreszponzibölkfórdöhángérienmárkitofledör
:-)
majd 3éve itt vagyok, de nincs titulus
a legjobb eddig az volt amikor azt mondtam az olasznak:
ájemdöreszponzibölkfórdöhángérienmárkitofledör
:-)
Xixo03-02-2010 11:29:08 // 16855
Vagy csak azért, mert fosnak a perektől. Egy beragadt gázpedál azért nem játék, főleg a szerencsétlenebb júzereknél.
Gondolom pl Alfa sem véletlenül xarta le a vezmódot, csak tudták, hogy nagyobb bajuk úgysem lehet belőle, akkor meg minek költsenek a visszahívásra!?
Gondolom pl Alfa sem véletlenül xarta le a vezmódot, csak tudták, hogy nagyobb bajuk úgysem lehet belőle, akkor meg minek költsenek a visszahívásra!?
Tommi03-02-2010 11:28:42 // 16854
Na, ennyire már nem akartam bonyolítani :)))
A névjegyedre mi van írva? :)
A névjegyedre mi van írva? :)
Föckös03-02-2010 11:28:03 // 16853
természetes állati fedőszövetből, kültakaróból készült ruházati, és kárpitozási célra kikészített alapanyagokat
beszerző
értékesítő
raktározó
mindenes emberke
beszerző
értékesítő
raktározó
mindenes emberke
Tommi03-02-2010 11:21:52 // 16852
Vagy mégjobb:
Természetes és mesterséges alapanyagokból készült bőrtermékek értékesítését végző bőripari menedzser? :)))
Természetes és mesterséges alapanyagokból készült bőrtermékek értékesítését végző bőripari menedzser? :)))
Tommi03-02-2010 11:20:39 // 16851
Csak úgy eszembe jutott, kis nyelvújítás :)))
Vagy legyen inkább szabatos megfogalmazással bőripari és bőrértékesítési szakember? :)
Vagy legyen inkább szabatos megfogalmazással bőripari és bőrértékesítési szakember? :)
Föckös03-02-2010 11:20:33 // 16850
lenyomlakkötsög!
:-)
:-)
Ferko03-02-2010 11:10:08 // 16849
A bőregér szerintem is jobb lett volna.:-DDD
Föckös03-02-2010 11:08:16 // 16848
bőrész?
öccsém ilyen szó nincs is, nem lehet minden szót ész ász végűvé tenni, azért mert jogÁSZ:-))
(akkor még lövésem volt, h ebben a szakmában leszek, akkor a fornetti volt a nagy tsászárság, hajnali3kor kezdtem és du1ig dolgoztam, +szombaton 5től 5ig...)
öccsém ilyen szó nincs is, nem lehet minden szót ész ász végűvé tenni, azért mert jogÁSZ:-))
(akkor még lövésem volt, h ebben a szakmában leszek, akkor a fornetti volt a nagy tsászárság, hajnali3kor kezdtem és du1ig dolgoztam, +szombaton 5től 5ig...)
Tommi03-02-2010 11:03:00 // 16847
Egy bőrész zőccséges autóval jár? :)))
Ferko03-02-2010 10:26:49 // 16846
Hehe.:-DDD Gondoltam Bőrmaci.:-DDDD
Föckös03-02-2010 10:24:32 // 16845
baxxameg kimaradt egy S
szóval 25 éveS volt az a zőcségesmerka
szóval 25 éveS volt az a zőcségesmerka
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
451
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?