Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Whiteskull27-01-2010 21:14:11 // 16793
A két gyerek is elférne benne? :))))
Satti27-01-2010 21:13:01 // 16792
A Top Gear-ben JC éppen az F430-at teszteli. Egyszerűen az a gép tőkéletes!
Tommi27-01-2010 10:07:54 // 16791
Ferko27-01-2010 08:02:50 // 16790
A 7 év garancia óriás cumi azoknak, akik nem tudják, hogy nem kell ragaszkodni a márkaszervízhez.
Jó dolog a 7 év, vagyis jól hangzik. No de kinek is jó? :-))
Jó dolog a 7 év, vagyis jól hangzik. No de kinek is jó? :-))
Ferko27-01-2010 07:57:16 // 16789
Akkor már egy régi impreza..-DDD Az nekem bejön.:-DDD
Jaja a Camaro van oylan drága. Én is meglepődtem. :-)) NA de hátha lejjebb megy az ára pár év múlva.:-DDDD AKkor már csak 10-15 milla lesz.:-DDDDDDDDDDDDD
Jaja a Camaro van oylan drága. Én is meglepődtem. :-)) NA de hátha lejjebb megy az ára pár év múlva.:-DDDD AKkor már csak 10-15 milla lesz.:-DDDDDDDDDDDDD
Buksi26-01-2010 18:15:15 // 16788
Ezek mindenen és mindenhol átmennek! ;-))
Tommi26-01-2010 18:05:36 // 16787
Satti26-01-2010 17:46:46 // 16785
A Gulietta az rendben, de a MiTo-t azt ne feszegessük a kinézet terén. :-)
A stílusa az egyedi legalább, nem állt be a sorba. Nagy valószínűséggel sokat el fognak adni belőle.
A stílusa az egyedi legalább, nem állt be a sorba. Nagy valószínűséggel sokat el fognak adni belőle.
Kazes☻26-01-2010 17:43:26 // 16784
Érdekesek ezek az autók. Nekem nem nagyon tetszenek. Nincs bennük semmi kecs, semmi lágyság, semmi dallam, mint a MiToban vagy a Giuliettaban vagy jó pár Alfában ugye. :)
Bár lehet, hogy az egyszerűeknek ez az ami kell?! :)
Bár lehet, hogy az egyszerűeknek ez az ami kell?! :)
Buksi26-01-2010 17:41:23 // 16783
De milyen kis csúnyácska! :-))
admirális26-01-2010 16:41:52 // 16781
Ez nem csak gusztustalan, de beteges is. Képesek a váltójavítást azzal kezdeni hogy az autót körbejárják, benéznek mindenhova és a szélvédőbe kötnek bele. Menjenek a búsba!
Otto26-01-2010 13:04:37 // 16780
2008-ban a szélvédőt cserélték kavics miatt és most apám vitte a váltó miatt.
A ragasztó cikkszám nem stimmelt a gyáriéval és ezért akarták elutasítani a további garanciális javítást.
Vicc, de ez van!
A ragasztó cikkszám nem stimmelt a gyáriéval és ezért akarták elutasítani a további garanciális javítást.
Vicc, de ez van!
Tommi26-01-2010 12:58:32 // 16779
GTPeti25-01-2010 22:13:14 // 16778
Akár 7 évig hordhatod a márkaszervízbe (vagy szerződöttbe). Magyarul még kifizeted inspekciókra az autó árának felét. Remek. :)
(Tudom, nem kötelező.)
(Tudom, nem kötelező.)
Satti25-01-2010 21:39:10 // 16777
A legtöbb autóra 2 év, de vannak márkák, amikre több, Hyundai, 5 év, KIA mostmár 7 év, Renault, Peugeot, Citroen 3 év.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2010 21:28:08 // 16776
ezt rosszul látod :P kit érdekel a garancia? melyik a jobb egy 10 millás traki amihez nem kell hozzá nyúlni 5 évig vagy egy 8 millás 3 év garival ait 2 havonta kell vinni szervizbe?
GTPeti25-01-2010 21:26:13 // 16775
OFF
Srácok, nincs vkinek egy biztosítós ismerőse? Barátom most vesz autót kb. 5 éve van jogsija és nem feltétlenül ragaszkodik hozzá, hogy B00-ban kezdjen.
ON
Srácok, nincs vkinek egy biztosítós ismerőse? Barátom most vesz autót kb. 5 éve van jogsija és nem feltétlenül ragaszkodik hozzá, hogy B00-ban kezdjen.
ON
Liquid25-01-2010 21:24:09 // 16774
nemrég vettünk egy 1.2-es Pandát, ez 60Le. Korrektül fogyaszt, amíg nem akarsz gyorsan menni vele :)
admirális25-01-2010 21:22:51 // 16773
2 év a garancia? Akkor a Corsa-n fél év múlva lejár, tehát nem érdemes a márkaszervizt megtámogatni 100-150E ft profittal, merthogy biztosítós ügy lesz, és abban van pénz rendesen...
Liquid25-01-2010 21:21:45 // 16772
az nemrossz, csak bőven 1 mill felett van :)
GTPeti25-01-2010 21:21:30 // 16771
Van egy olyan EU-s törvény, hogy MINDENNEMŰ célberendezést, ami elvileg csak a szakszervízeknek járna, az autógyártók KÖTELESEK bárki számára elérhetővé tenni. Természetesen ez pl. egy gyári Mercedes diag-készülék esetén pármilliós összeg, de még mindig jobb, mintha nem lenne hozzáférhető. Ugyanez vonatkozik bizonyos titkosnak mondott szervízdokumentációkra.
Szóval vannak ilyenirányú törekvések is a Sóhivatalban.
Szóval vannak ilyenirányú törekvések is a Sóhivatalban.
Satti25-01-2010 21:20:36 // 16770
Ez sajnos nem, kedv kérdése, amíg kell a garancia, ami itthon átlagban 2 év, akkor érdemes betartani.
Az új autóval csak a gond van. :-))
Az új autóval csak a gond van. :-))
Satti25-01-2010 21:17:02 // 16769
A magyar újautó eladás reálisan évi 100-120 ezer db autót jelenthet. Az elmúlt években ez mesterségesen gerjesztve fel lett umpálva és ahhoz képest volt brutális a visszaesés 2009-ben, a 2008-as évhez képest 70%-al.
admirális25-01-2010 21:12:38 // 16768
Ezek után meg kinek van hozzá kedve?
Satti25-01-2010 21:11:49 // 16767
Egyébként abban is van igazság, hogy külsős céggel is lehet javíttatni, de azt az adott márkaszervízen keresztűl, amelyikkel szerződésben áll.
Atesz198725-01-2010 21:10:07 // 16766
Csak mondjuk ebben az az érdekes, hogy mi köze mondjuk a maszek olaj cserének egy beáló difihez mondjuk? Minimum 2-3+ milliókat viszünk egy egy ilyen autóért, aztán mégis szarnak a pofánkra, Én meg oda meg vissza vagyok, ha van egy vevőm, aki bevásárol 5 ezer forintért zöldségfélét...
Szóval az autók értéke nincs egyensúlyban a szolgáltatásokkal, és a gyártók hozzáállásával. Csak távolról kapcsolódik a témához, de nemrég beszéltem egy gazdával, aki vett egy új traktort, ki tudja hány misiért. Megkérdeztem, hogy hány év garanciát adnak egy ilyen masinára. Azt mondja 1 év... Vazz, egy tizen milliós ketyerére...
Szóval az autók értéke nincs egyensúlyban a szolgáltatásokkal, és a gyártók hozzáállásával. Csak távolról kapcsolódik a témához, de nemrég beszéltem egy gazdával, aki vett egy új traktort, ki tudja hány misiért. Megkérdeztem, hogy hány év garanciát adnak egy ilyen masinára. Azt mondja 1 év... Vazz, egy tizen milliós ketyerére...
admirális25-01-2010 21:07:48 // 16765
Így van! 10-15 évvel ezelőtt nem is merült volna fel bennem a kérdés, de úgy látszik, még mindig az új autó tulajok tartják el a márkaszervizeket.
Annyit siránkoznak a kevés eladás miatt a kereskedők is. Én egyébként még örülnék a helyükben, hogy van aki képes erre a pazarlásra, hogy nullkilométeres autót vesz szalonból. Így is valami 170 autóra jött ki napi szinten az a szám, amit nyilvánosságra hoztak. Az pedig egyáltalán nem kevés, csak esetleg kevesebb, mint amit megszoktak.
Annyit siránkoznak a kevés eladás miatt a kereskedők is. Én egyébként még örülnék a helyükben, hogy van aki képes erre a pazarlásra, hogy nullkilométeres autót vesz szalonból. Így is valami 170 autóra jött ki napi szinten az a szám, amit nyilvánosságra hoztak. Az pedig egyáltalán nem kevés, csak esetleg kevesebb, mint amit megszoktak.
GTPeti25-01-2010 20:59:30 // 16764
Ez Magyarországra igaz, amúgypedig egy versenyellenes és idejétmúlt tézis...
admirális25-01-2010 20:59:26 // 16763
Ez aztán a fogyasztóvédelem...
Whiteskull25-01-2010 20:58:18 // 16762
Végül is ez az igazi bevétele a márkaszervizeknek. :)))))))
Satti25-01-2010 20:57:17 // 16761
Amíg egy autó garanciális, addig bármilyen javítást csak márkaszervízben lehet elvégeztetni, mert csak akkor marad meg a garancia érvényessége.
GTPeti25-01-2010 20:52:25 // 16760
Klassz gép. Kéne a francnak egy vacak kvad ehelyett.
Atesz198725-01-2010 20:49:08 // 16759
és társaira :)
admirális25-01-2010 20:44:10 // 16758
De mi volt korábban javítva apukád autóján? A váltó? Jelen esetben egy BE sárvédő és lámpa csere lenne, esetleg lökhárító fújás. Főleg olyan dolgok miatt kellene a garancia, mint váltó, motor, féltengely, futómű. De ezek a részek még gyári beépítésűek, bontatlanok. Nincs velük gond egyébként jelenleg. Az autó első tulajdonosánál van.
admirális25-01-2010 20:36:57 // 16756
A matricarendszámok méretének megváltozására gondolsz?:)
Atesz198725-01-2010 20:35:53 // 16755
Az elvárások, és a kötelességek már megütik az EU-s szintet, épp csak a fizetések nem...
Egyébként elárulom, hogy szeretett kormányunk nagyon sok olyan esetben is hivatkozik az EU-ra, amiben szegény nem ludas, csak ezzel szlogennel könnyebb lenyeletni a keserű pirulát... Saját tapasztalat.
Egyébként elárulom, hogy szeretett kormányunk nagyon sok olyan esetben is hivatkozik az EU-ra, amiben szegény nem ludas, csak ezzel szlogennel könnyebb lenyeletni a keserű pirulát... Saját tapasztalat.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2010 20:28:00 // 16754
hát e az EU :DDD
GTPeti25-01-2010 20:19:10 // 16753
"a kötelező szervizeket el lehet végeztetni márkafüggetlen szervizekben is"
Ez Németországban egy bevett és elfogadott dolog.
Ugyanakkor csak tanúsított szervízeket fogadnak el, nem akármelyiket. (Bosch, ATU, tehát leginkább láncok ezek.)
Ez Németországban egy bevett és elfogadott dolog.
Ugyanakkor csak tanúsított szervízeket fogadnak el, nem akármelyiket. (Bosch, ATU, tehát leginkább láncok ezek.)
Otto25-01-2010 20:14:36 // 16752
Apám Skodájának a váltóján szarakodott a 2-es szinkron.
Az autót tavaly év elején vette márkakereskedésben, még volt rajt gyári garancia.
Szóval decemberben megkeresett egy szakszervízt, ahol természetesen készségesen fogadták időpontot fixáltak.
Hazajött és jött a hívás, hogy gond van!
A Porsche Hungária elutasítja a garanciális javítást, mert korábban nem szakszerűen lett javítva, illetve nem gyári alkatrészt használtak.
Na itt jön a poén.
Ahol cserélték, nem GYÁRI RAGASZTÓT használtak és ez volt dokumentálva is!Ezért akarták elutasítani a garanciális javítást.
Három hetes huza-vona után sikerült azért dűlőre jutnia a volt értékesítőnek Porschéval így meg lett javítva.
Tehát ha nem Opelban javították kizárt.
Esetleg, ha nincs dokumentáció, akkor lehet próbálkozni!
Az autót tavaly év elején vette márkakereskedésben, még volt rajt gyári garancia.
Szóval decemberben megkeresett egy szakszervízt, ahol természetesen készségesen fogadták időpontot fixáltak.
Hazajött és jött a hívás, hogy gond van!
A Porsche Hungária elutasítja a garanciális javítást, mert korábban nem szakszerűen lett javítva, illetve nem gyári alkatrészt használtak.
Na itt jön a poén.
Ahol cserélték, nem GYÁRI RAGASZTÓT használtak és ez volt dokumentálva is!Ezért akarták elutasítani a garanciális javítást.
Három hetes huza-vona után sikerült azért dűlőre jutnia a volt értékesítőnek Porschéval így meg lett javítva.
Tehát ha nem Opelban javították kizárt.
Esetleg, ha nincs dokumentáció, akkor lehet próbálkozni!
Junior25-01-2010 19:59:49 // 16751
igen csak a vételnél a bugyi lila színt kell beikszelned a fosbarna és epe-sárga között
admirális25-01-2010 19:50:49 // 16750
2004-ben még hallottam olyasmit a rádióban, hogy az EU csatlakozás sok jó fogyasztóvédelmi változást fog hozni, pl a kötelező szervizeket el lehet végeztetni márkafüggetlen szervizekben is. Ebből sem lett semmi?
admirális25-01-2010 19:46:51 // 16749
Ez azért rettenetes, hogy még 2010-ben, az EU-ban itt tartunk:(.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2010 19:41:29 // 16748
sajnos megtagadhatja :(((
admirális25-01-2010 19:38:21 // 16747
2008-as Opel Corsa 1,4 garanciális feltételeit honnan lehetne megszerezni az interneten szerintetek?
Az érdekelne, hogy egy márkafüggetlen szervizben végzett karosszériajavítás miatt megtagadhatja-e a márkaszerviz a garanciális javításokat (az egész autóra vonatkozóan, a karosszériát kivéve). Esetleg erre van valamilyen általános állásfoglalás?
Az érdekelne, hogy egy márkafüggetlen szervizben végzett karosszériajavítás miatt megtagadhatja-e a márkaszerviz a garanciális javításokat (az egész autóra vonatkozóan, a karosszériát kivéve). Esetleg erre van valamilyen általános állásfoglalás?
GTPeti24-01-2010 18:56:36 // 16746
Ha a fogyasztás a fontos, és napi használatban lenne, én is azt vennék.
Atesz198724-01-2010 09:57:29 // 16745
Most már csak az a kérdés, hogy ezek az 50 egynéhány lovas 1.1 motorok milyenek lehetnek? Van valakinek tapasztalata?
Napi 100 km megtételéről lenne szó minél olcsóbban. Nem tömegközlekedve. :D A projectre nagyjából 1 milla szánható...
Napi 100 km megtételéről lenne szó minél olcsóbban. Nem tömegközlekedve. :D A projectre nagyjából 1 milla szánható...
GTVili24-01-2010 09:50:44 // 16744
Az asszony sokáig hajtott egyet a volt munkahelyén....az Ő vezetési stílusával (csukott szem-padlógáz-autópálya 150-160km/h) klímával max 5,5l-t fogyasztott.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?