Létezik ilyen "hifi"-s célra is. A kasztnihoz kell csavarozni. Mondjuk én még komoly emberrel nem találkoztam, aki ilyesmivel erősíti a basszust...
Anno az SLK Merciről is volt egy urban legend, hogy valahol a műszerfal alatt van egy hangszóró, a motorhang feljavítására. A játékot a hangcsillapítással még megértem, ezt viszont nem...
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GTPeti05-03-2012 20:12:13 // 21143
BeeGee05-03-2012 20:11:57 // 21142
Tudom, hogy nem az, de akár az is lehetne :)
Nemrég AutoBildben volt cikk erről, ahol taglalták, ki hogy csinálja. BMW hangszórókból (is) tolja. Bár nem fér a fejembe hogy működik.. Ha gyorsan megyek, berecseg? :D
Nemrég AutoBildben volt cikk erről, ahol taglalták, ki hogy csinálja. BMW hangszórókból (is) tolja. Bár nem fér a fejembe hogy működik.. Ha gyorsan megyek, berecseg? :D
SKrisz05-03-2012 20:10:34 // 21141
Na úgylátom itt erős okításra van szüksége egy - két kollégának, hogy miben is rejlik egy autó sportossága, amihez igenis BAROMI ERŐSEN hozzátarartozik a HANG !!!! Vagy szerintetek a neves olasz sportautó gyártók miért költenek milliókat egy - egy új erőmű finomHANGolására? :))
Nemsokára összevágok egy rövid videót... Ha attól nem lessz libabőrös valaki akkor neki biztos nem benzin folyik az erediben :)))
Nemsokára összevágok egy rövid videót... Ha attól nem lessz libabőrös valaki akkor neki biztos nem benzin folyik az erediben :)))
Totti (NagyVad)05-03-2012 20:08:45 // 21140
Most mért mondod hogy tartja a lépést az egyenesekben lemaradt! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 20:03:36 // 21139
Audi A6-ot hasonlítani ehhez? ez most vicc volt? :)
kis videó a Fiat 160 lovas 500-ról ami tartja a lépést a Subaruval...akkor most melyik a nem sportos kategória?
klikk...
kis videó a Fiat 160 lovas 500-ról ami tartja a lépést a Subaruval...akkor most melyik a nem sportos kategória?
klikk...
Grando05-03-2012 20:03:18 // 21138
Nem a playlistről szól az. Ez a legújabb GYÁRI!!! dili a németeknél. VW-csoport, BMW, Merci...
Amikor először szembesültem vele egy javítási utasítás fordításakor, azt hittem rosszul látok és ez vmi vicc. Pedig nem az!
A karosszériát rezegtetik vazze! Új tudomány, itt tartunk... Az ész megáll!
Itt a lelke, az ún. "karosszériahang működtető elem" azaz az "Aktuator für Körperschall":
Saját vezérlőegysége van, megmindenbizonyám! Lehidaltam tőle. Azonnal be is villant, hogy Alfás barátaim ezt nagyon értékelni fogják, ha egyszer megtudják, hogy létezik. Átvitt értelemben persze. :DDD
Amikor először szembesültem vele egy javítási utasítás fordításakor, azt hittem rosszul látok és ez vmi vicc. Pedig nem az!
A karosszériát rezegtetik vazze! Új tudomány, itt tartunk... Az ész megáll!
Itt a lelke, az ún. "karosszériahang működtető elem" azaz az "Aktuator für Körperschall":
Saját vezérlőegysége van, megmindenbizonyám! Lehidaltam tőle. Azonnal be is villant, hogy Alfás barátaim ezt nagyon értékelni fogják, ha egyszer megtudják, hogy létezik. Átvitt értelemben persze. :DDD
zolee14505-03-2012 20:01:54 // 21137
BMW extra lista:
Alfa V6 hang: 60000 HUF
Maserati V8 hang: 80000 HUF
Ferrari V12 hang: 100000 HUF (csak a hátsó hangszórókból: +20000 HUF)
Alfa V6 hang: 60000 HUF
Maserati V8 hang: 80000 HUF
Ferrari V12 hang: 100000 HUF (csak a hátsó hangszórókból: +20000 HUF)
GTPeti05-03-2012 19:51:29 // 21136
Egy kicsi és "gyenge" autó nem lehet sportos? Akkor egy Abarth Punto sem. Pedig de. :)
Blade05-03-2012 19:41:00 // 21135
Értelek. Nekem spec egyik sem sportos.
A Suzuki meg pláne nem, mert ez annyiban különbözik az alapmodelltől, hogy rádobtak pár gagyi spoilert, meg ráírták hogy Sport. Ettől még nem lett sportos, hiába erőlteti a gyár.
A bmw meg csak egy gyors limó, ami a Hringen úgy vérezne el, mint a 3.0TDi A6-ok, amiket kerülgetni kellett mint a pocsolyát, emlékszel!?:)
A Maserati keréknyomában is több sportosság van, mint az emlitett autókban.
A Suzuki meg pláne nem, mert ez annyiban különbözik az alapmodelltől, hogy rádobtak pár gagyi spoilert, meg ráírták hogy Sport. Ettől még nem lett sportos, hiába erőlteti a gyár.
A bmw meg csak egy gyors limó, ami a Hringen úgy vérezne el, mint a 3.0TDi A6-ok, amiket kerülgetni kellett mint a pocsolyát, emlékszel!?:)
A Maserati keréknyomában is több sportosság van, mint az emlitett autókban.
Kazes☻05-03-2012 19:37:58 // 21134
Há' Sport is, dízel is...! :)))
GTPeti05-03-2012 19:32:10 // 21133
Csodálom, hogy ezt a képet nem Grando posztolta, mint a dízeljárművek illusztrációját.. :)))
BeeGee05-03-2012 19:28:48 // 21132
Abban speciel egyet értek Warbival, hogy nem minden az izomerő, ha sportosságról van szó. Pont ezért nem sportos nekem ez a bmw, csak gyors. És ebből a szemszögből sportosabb ez a hányadék suzuki is, mint a bmw, még akkor is, ha mindenben alulmarad.
GTPeti05-03-2012 19:24:59 // 21131
"Várjál, belül sincs jó hangja."
Nem tudom, a BMW dízeleknek milyen a hangja, de a 156-oknak (és vszínüleg egyéb dízel Alfáknak is) kifejezetten kellemes a hangja belül. NEM "V6 benzines" de számomra egyáltalán nem kellemetlen. Sőt.
Persze ez is szubjektív dolog.
Nem tudom, a BMW dízeleknek milyen a hangja, de a 156-oknak (és vszínüleg egyéb dízel Alfáknak is) kifejezetten kellemes a hangja belül. NEM "V6 benzines" de számomra egyáltalán nem kellemetlen. Sőt.
Persze ez is szubjektív dolog.
Roll198305-03-2012 18:36:36 // 21130
Ehhez képest tényleg szar a BMW hangja. De együtt tudnék élni bármelyikkel.
Roll198305-03-2012 18:22:18 // 21129
Kéne ez a 3 turbós BMW, de csak újonnan, ezzel használtan mindenki jól járna (alkatrészes, szerelő) csak én nem.
Ezek alapján, pedig számomra sportos:
381 LE @ 4000 rpm
740 Nm @ 2000 rpm
Gyorsulás 0-100 km/h 4.7 mp
Viszont ez a hanghatás keltés a kocsiban ez nem szimpatikus.
Ezek alapján, pedig számomra sportos:
381 LE @ 4000 rpm
740 Nm @ 2000 rpm
Gyorsulás 0-100 km/h 4.7 mp
Viszont ez a hanghatás keltés a kocsiban ez nem szimpatikus.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 18:16:30 // 21128
nagyon elmentünk a témától és érzelmi síkon ....olyan a hangja amilyen ennyi erővel nagyanyámnak az igazi zene a komoly zene a többi tingli tangli, szerinte :)
A lényeg hogy csináltak egy betonszaggató dejzelt, kit érdekel hány turbóval, milyen hanggal. Ha már hang én akkor mosolygok a legjobban mikor beáll mellém a rízsrakéta ami lepörög szarásig, üvölt a sportkipuff és néz ahogy elmegyek neki egy szaros dízellel az ő sportautója mellett :)
A lényeg hogy csináltak egy betonszaggató dejzelt, kit érdekel hány turbóval, milyen hanggal. Ha már hang én akkor mosolygok a legjobban mikor beáll mellém a rízsrakéta ami lepörög szarásig, üvölt a sportkipuff és néz ahogy elmegyek neki egy szaros dízellel az ő sportautója mellett :)
Blade05-03-2012 18:07:01 // 21127
Ezekszerint neked mindkét autó ugyanannyira sportos:
Szerintem csak az egyik. A másik inkább nevetséges mint sportos, ha a gyár nem is igy gondolja...
Szerintem csak az egyik. A másik inkább nevetséges mint sportos, ha a gyár nem is igy gondolja...
mreni05-03-2012 17:58:34 // 21126
épp ezért ne hasonlítsd,mert az egyik egy épített benzines a másik meg egy kopp széria dízel... szerintem.
ezen a témán lehetne vitázni órákat,csak nem sok értelme van :)
én nem vagyok sem dízel sem benzines párti,de ha hobbiautót akarok akkor az benzines lesz,ha spórolós/utazó autót akkor dízel :)
ezen a témán lehetne vitázni órákat,csak nem sok értelme van :)
én nem vagyok sem dízel sem benzines párti,de ha hobbiautót akarok akkor az benzines lesz,ha spórolós/utazó autót akkor dízel :)
mreni05-03-2012 17:53:34 // 21125
mire leírtam leesett,csak nagyon belemerültem az olvasgatásba,sorry :)
Blade05-03-2012 17:51:50 // 21124
Szerintem ezzel jobban lehet szemléltetni a különbséget:))
A Maserari V8-nak van a világon a legszebb hangja:)
A Maserari V8-nak van a világon a legszebb hangja:)
Vinnie05-03-2012 17:02:49 // 21123
Va..zzz! Most látom van a végén nevető jel. :) Ezt benéztem. :D
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2012 16:47:24 // 21122
Mégis élmény volt vele az autózás. Chip nélkül fogta a jtd-t, kőkeményre volt hangolva (nem eszkábálva, kiszámoltam hogy mi mekkora legyen) a rugózása, így kanyarban sem volt billegés. Vákuumos karbis volt, de még így is érződött a rúgom és megy. 4-2-1-es leömlő, 50-es rendszer, nem kicsit volt "sportos" hangja. Nem hangos volt, hanem szép hangja volt. A fordulatszám mérő 6500-ig simán lendült, rövid 5-ös váltóval 160 fölött volt a vége. Legutóbb mikor próbáltam 162-t ment simán GPS-el mérve. Miért ne hasonlítsam? Sportosság szempontjából simán. Az "érzés" megvolt benne, ezt többen tanúsíthatják. Akiknek kölcsönadtam, azok mind úgy adták vissza, hogy ez nem normális autó. Ezzel nem lehet ésszerűen és normálisan közlekedni. 5 perc autózás után kihozza a legrejtettebb állatot is bárkiből. 85-90 ló. Sportos? Vagy csak agresszív nyers hétköznapi autó? Nem tudom, szerettem. Az Alfám ahhoz képest puha..És mégis sportos, bár tudom, kerregős dízel. Azért sok sikerélményem volt vele már, főleg mióta fel van paprikázva :-)
BeeGee05-03-2012 16:36:28 // 21121
Vinnie, mreni, irónia volt :)
Amúgy is sor6-ot, V8-hoz hasonlítani? :)
Amúgy is sor6-ot, V8-hoz hasonlítani? :)
BeeGee05-03-2012 16:34:32 // 21120
Szerintem annyira nem nehéz.
Ha a BMW képes benzinhanghoz hasonlót sugározni a hangszórókból, hogy jobbnak érezd a kocsit, csak meg lehet fejteni, hogy a sportossághoz igenis hang párosul.
Pavlovi beidegződés, már száz éve.
Kompromisszummentesség a gyorsaság érdekében. Nekem ez a sportosság, típustól, mérettől, motortól függetlenül. Példának okáért a playlistről szóló motorhang véletlenül sem sportos, inkább szánalmas. Pont egy BMWnél, ami azért letett már ezt-azt az asztalra..
Ha a BMW képes benzinhanghoz hasonlót sugározni a hangszórókból, hogy jobbnak érezd a kocsit, csak meg lehet fejteni, hogy a sportossághoz igenis hang párosul.
Pavlovi beidegződés, már száz éve.
Kompromisszummentesség a gyorsaság érdekében. Nekem ez a sportosság, típustól, mérettől, motortól függetlenül. Példának okáért a playlistről szóló motorhang véletlenül sem sportos, inkább szánalmas. Pont egy BMWnél, ami azért letett már ezt-azt az asztalra..
zolee14505-03-2012 16:19:08 // 21119
A kulcsszó: irónia.:)
SKrisz05-03-2012 16:19:00 // 21118
Ezek szerint neked nem jött le, BeGe "enyhe"(???) iróniája? Akkor ne fülészetre menj! :)))))
Vinnie05-03-2012 16:16:06 // 21117
Akkor ezek szerint nekem baj van a füleimmel. Megyek is fülészetre. :O
Komolyra fordítva a szót...Ég és föld a kettő hangja. Ne már egy gázolajost hasonlítsunk egy Maserati V8 hangjához.!
Komolyra fordítva a szót...Ég és föld a kettő hangja. Ne már egy gázolajost hasonlítsunk egy Maserati V8 hangjához.!
mreni05-03-2012 16:11:31 // 21116
mondjuk szerintem a 146ot ne hasonlítsd a warburghoz,nem sok köze van a kettőnek egymáshoz :)
mreni05-03-2012 16:09:49 // 21115
már ne is haragudj,de qrvára nem úgy szól mint a BMW...
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2012 15:49:54 // 21114
kool :-))
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2012 15:49:20 // 21113
Olyan tulajdonság, amit láthatóan nem lehet egyértelműen definiálni.
Egy definiálhatatlan tulajdonságot imitálni elég merész. Ezért mondom, hogy
divat.
Olyan mint az öltözködés. A divatirányzat megszabja hogy mi az elegáns, de ta attól XVI, századi ruhában is jól és elegánsan érezheted magad. Nem is fogják kétségbe vonni, lesznek lelkes "ez igen" megjegyzések, és lesznek akik szerint kicsit másról szól már az elegancia. A szépségét nem fogják megkérdőjelezni. Sőt lehet egyszer megint divatba jön és mondhatod hogy na ugye én megmondtam. Ettől még a többség az aktuális divatot fogja követni, és ha megfeszülsz sem lesz csak a XVI. századi öltözet az elegáns.
Egy definiálhatatlan tulajdonságot imitálni elég merész. Ezért mondom, hogy
divat.
Olyan mint az öltözködés. A divatirányzat megszabja hogy mi az elegáns, de ta attól XVI, századi ruhában is jól és elegánsan érezheted magad. Nem is fogják kétségbe vonni, lesznek lelkes "ez igen" megjegyzések, és lesznek akik szerint kicsit másról szól már az elegancia. A szépségét nem fogják megkérdőjelezni. Sőt lehet egyszer megint divatba jön és mondhatod hogy na ugye én megmondtam. Ettől még a többség az aktuális divatot fogja követni, és ha megfeszülsz sem lesz csak a XVI. századi öltözet az elegáns.
Kazes☻05-03-2012 15:48:40 // 21112
:)
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2012 15:39:52 // 21111
Csak még annyi:
"A fordulat meg azért jó, mert nem 1mp-ig tol aztán váltás."
Ez egy rossz beidegződés. MInden csakis a motor karaktere és a hozzá társított váltó eredménye. Ennyit az objektív oldaláról.
Van romantikája a V6 V8 hangnak, nem vontam kétségbe a szépségét, de nem ez a sportosság, az egy szép hang, nekem is tetszik. A sportosság képzete bennünk van.
Nézz szét hányan sportosak mezei ezres Suzukikkal. És jól érzik magukat úgy. Fölösleges definiálni a sportosságot üzemanyaggal, fordulattal és nyomatékkal. Én azt mondom, hogy a a valódi versenyautó vagy akár egy go-kart minden bizonnyal sportos, merthogy sport eszköz. A többi elég szubjektív.
Mondjuk úgy, hogy Neked nem sportos egy dízel. Így korrekt és megkérdőjelezhetetlen. Másoknak az, és nem valószínű hogy mások élvezettel megtett sportos ezer km-eit egy gyenge "a dízel nem sportos" érv akár picit is megingatja.
"A fordulat meg azért jó, mert nem 1mp-ig tol aztán váltás."
Ez egy rossz beidegződés. MInden csakis a motor karaktere és a hozzá társított váltó eredménye. Ennyit az objektív oldaláról.
Van romantikája a V6 V8 hangnak, nem vontam kétségbe a szépségét, de nem ez a sportosság, az egy szép hang, nekem is tetszik. A sportosság képzete bennünk van.
Nézz szét hányan sportosak mezei ezres Suzukikkal. És jól érzik magukat úgy. Fölösleges definiálni a sportosságot üzemanyaggal, fordulattal és nyomatékkal. Én azt mondom, hogy a a valódi versenyautó vagy akár egy go-kart minden bizonnyal sportos, merthogy sport eszköz. A többi elég szubjektív.
Mondjuk úgy, hogy Neked nem sportos egy dízel. Így korrekt és megkérdőjelezhetetlen. Másoknak az, és nem valószínű hogy mások élvezettel megtett sportos ezer km-eit egy gyenge "a dízel nem sportos" érv akár picit is megingatja.
BeeGee05-03-2012 15:37:08 // 21110
A sportosság nem divat, az tulajdonság.
Imitálni valamit, az divat, mostanában.
Imitálni valamit, az divat, mostanában.
zolee14505-03-2012 15:08:39 // 21109
Ahhoz, hogy Richard Burnsnek érezzem magam Sebastian Loeb-nek kellene lennem.:)
Igen a sportosság divat, így lehet M betű egy dízelen. Bár régebben minden BMW-n volt M, igaz akkoriban még a tulajok pakolászták rá a matricát, ma ezt maga a gyár csinálja.
A versenyt meg a sportosságot megintcsak ne keverjük össze, mint ahogyan a szép hangot se a hangerővel. A fordulat meg azért jó, mert nem 1mp-ig tol aztán váltás. Igaz az az 1mp egy olyan tartomány ahol szántani is lehetne vele.:)
Egy ilyen BMW mellém áll a lámpánál eleve le sem állok vele versenyezni, mert értelmetlen. De pont ilyen értelmetlen lenne összeereszteni egy E30 M3-al is. De ettől még csak egy gyors utazóautó 24M-ért, ami pont az a tartomány ahol már kicsit sem érdekelne a fogyasztás, és egy rendes M-es BMW-t vennék, ami tényleg az.
Viszont asszem itt én be is fejeztem, mert innentől már csak ismétlés lenne, az meg ugye a nem, de , nem, de szintű dologhoz vezetne.:)
Igen a sportosság divat, így lehet M betű egy dízelen. Bár régebben minden BMW-n volt M, igaz akkoriban még a tulajok pakolászták rá a matricát, ma ezt maga a gyár csinálja.
A versenyt meg a sportosságot megintcsak ne keverjük össze, mint ahogyan a szép hangot se a hangerővel. A fordulat meg azért jó, mert nem 1mp-ig tol aztán váltás. Igaz az az 1mp egy olyan tartomány ahol szántani is lehetne vele.:)
Egy ilyen BMW mellém áll a lámpánál eleve le sem állok vele versenyezni, mert értelmetlen. De pont ilyen értelmetlen lenne összeereszteni egy E30 M3-al is. De ettől még csak egy gyors utazóautó 24M-ért, ami pont az a tartomány ahol már kicsit sem érdekelne a fogyasztás, és egy rendes M-es BMW-t vennék, ami tényleg az.
Viszont asszem itt én be is fejeztem, mert innentől már csak ismétlés lenne, az meg ugye a nem, de , nem, de szintű dologhoz vezetne.:)
W.05-03-2012 15:01:20 // 21108
Azért van "némi" különbség.....:) Mikor hazaérek, minden nap kiviszem a GTV- t egy körre, mert hiányzik az élmény....A dízelem is jól megy, de soha nem kerít hatalmába a sportos érzés, amit a 6.2-es átlagfogyasztása miatt megbocsájtok neki.
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2012 14:48:33 // 21107
A sportosság egy divat...
Van aki bezzeg a régi vasak vonalon követi a divatot és régi nyers gurgulázó szörnyekről álmodik, és van aki a lóerőt, nyomatékot és köridőt hajszol. Persze gondolatban. És van aki önmaga sem tudja eldönteni mit is akar.
Hang? Ugyanmár. A versenysport sosem szólt hangról. Nem azért hangos egy versenyutó mert az kúúl. Nem azért forog 12e-t mert az vagány. A versenysport a menetteljesítményekről szól, vagyis ha szigorúan nézzük a sportosságot, akkor baromira nem számít, hogy mi hajtja. Sportos egy jó menetteljesítményű és útfekvésű autó hozzá illő sofőrrel. Mint ahogy sportos egy 90 lovas Fiat motoros Trabi, de csak az azt terelgető hozzáértő pilótával. Nem az autó sportos, hanem aki vezeti. És ezért nem lesz sosem egyezség a témában. Téged ha százszor aláznak porrá dízellel akkor is a benzinesedben fogod magad úgy érezni mint Richard Burns. Nekem meg magyarázhatja bárki a fordulatot és nyomatékot, ugyanolyan jól érzem magam a dízelemben, mint ahogy az épített benzinest szerettem.
A Wareszban jobban féltem, könnyebben jött az adrenalin ez igaz, de nem hinném hogy ezzel határozható meg a sportosság. :-))
Van aki bezzeg a régi vasak vonalon követi a divatot és régi nyers gurgulázó szörnyekről álmodik, és van aki a lóerőt, nyomatékot és köridőt hajszol. Persze gondolatban. És van aki önmaga sem tudja eldönteni mit is akar.
Hang? Ugyanmár. A versenysport sosem szólt hangról. Nem azért hangos egy versenyutó mert az kúúl. Nem azért forog 12e-t mert az vagány. A versenysport a menetteljesítményekről szól, vagyis ha szigorúan nézzük a sportosságot, akkor baromira nem számít, hogy mi hajtja. Sportos egy jó menetteljesítményű és útfekvésű autó hozzá illő sofőrrel. Mint ahogy sportos egy 90 lovas Fiat motoros Trabi, de csak az azt terelgető hozzáértő pilótával. Nem az autó sportos, hanem aki vezeti. És ezért nem lesz sosem egyezség a témában. Téged ha százszor aláznak porrá dízellel akkor is a benzinesedben fogod magad úgy érezni mint Richard Burns. Nekem meg magyarázhatja bárki a fordulatot és nyomatékot, ugyanolyan jól érzem magam a dízelemben, mint ahogy az épített benzinest szerettem.
A Wareszban jobban féltem, könnyebben jött az adrenalin ez igaz, de nem hinném hogy ezzel határozható meg a sportosság. :-))
BeeGee05-03-2012 14:45:54 // 21106
Ne hogy már ne szeresd ezt a hangot! (0.00-20.00 mp)
Nyilvánvaló, hogy ez ez őszinte sportos autó, hiszen a mérnökök mindent megtettek, hogy bent még szebb legyen a hangja! A majdnem kéttonnás önsúly is csak azért van, nehogy 3,0 alatt gyorsuljon, és 35Mért kelljen adni :)
Szerintem pont így szól ez a bimmer is. Ha szerinted máshogy, akkor baj van a füleddel!
:) :)
Nyilvánvaló, hogy ez ez őszinte sportos autó, hiszen a mérnökök mindent megtettek, hogy bent még szebb legyen a hangja! A majdnem kéttonnás önsúly is csak azért van, nehogy 3,0 alatt gyorsuljon, és 35Mért kelljen adni :)
Szerintem pont így szól ez a bimmer is. Ha szerinted máshogy, akkor baj van a füleddel!
:) :)
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2012 14:32:24 // 21105
Nem mindenki nézegeti melyik a teteje :-)))
Kazes☻05-03-2012 14:19:18 // 21104
zolee14505-03-2012 14:12:08 // 21103
Várjál, belül sincs jó hangja. Nem a motortérből jön, hanem a hangszóróból.;)
GEORGE05-03-2012 13:55:49 // 21102
Persze, ha belül jó hangja van már egy D-nek akkor még kívül nem jó.......az esetek többségében mikor vezetsz, mennyit szoktál az autón kívül tartózkodni???????
Én semennyit sem, ezért a belső hallható hangokra helyezek nagyobb súlyt.
Én semennyit sem, ezért a belső hallható hangokra helyezek nagyobb súlyt.
zolee14505-03-2012 13:35:55 // 21101
Jó hangja van, de csak belülről, mert nem a motort hallod, csak azt amit a tervezők eljuttattak hozzád. Kívülről meg kerreg mint a többi.:)
De komolyan, eszem ágában nincs vitázni. Te hiszel abban, hogy van sportdízel, én meg azt mondom, hogy van gyors autó meg lassú autó (dízel és benzines is), meg van sportos autó, de ezek közt nincs dízel.
Nem fogjuk tudni meggyőzni egymást, úgyhogy ne is akarjuk.:)
De komolyan, eszem ágában nincs vitázni. Te hiszel abban, hogy van sportdízel, én meg azt mondom, hogy van gyors autó meg lassú autó (dízel és benzines is), meg van sportos autó, de ezek közt nincs dízel.
Nem fogjuk tudni meggyőzni egymást, úgyhogy ne is akarjuk.:)
GEORGE05-03-2012 13:34:24 // 21100
Peti hagyd, a M5 V8 turbó 7,500 -nál szabályoz, ez meg szerintem 6-nál szabályoz, mert 5.500-5,700 ig vígan forog. kezdenek elmosódni a fordulatszámok közti különbségek......
zolee14505-03-2012 13:28:53 // 21099
Akkor egyről beszélünk.:)
Nem várom el, cserébe nem is hívom annak.:)
Nem várom el, cserébe nem is hívom annak.:)
GEORGE05-03-2012 13:27:50 // 21098
Ha a mostani bemutatott M5 d-nek nincs jó hangja akkor semminek sem...... nem veszi a fordulatot? De bizony olyan vehemenciával veszi a fordulatot mint egy benzines! ideje a szemellenzőt levenni, a Dieselekből is vannak kemény sportverdák.Tudom savanyú ez a dolog, de ettől még valós.
GTPeti05-03-2012 13:21:51 // 21097
Az első mondattal maximálisan egyetértek.
A "fordulatszám"-mal, mint olyannal nem. Nem értem, hogy miért kell más elven működő motoroktól ugyanazt a fordulatszámot elvárni.
A "fordulatszám"-mal, mint olyannal nem. Nem értem, hogy miért kell más elven működő motoroktól ugyanazt a fordulatszámot elvárni.
zolee14505-03-2012 13:16:59 // 21096
A sportosság nem egy adat szerintem. Szóval nem 0-100, vagy végsebesség, vagy hasonlók, hanem egy tulajdonság. Fordulatszám, motorhang, hangulat, ezekből jön össze.
A TGV rohadtul gyors de sportosnak nem mondanám.
Ezen a vonalon elindulva mondjuk az E30 M3 215 lóval sportosabb mint az 535d, pedig nem kérdés melyik megy jobban.
A TGV rohadtul gyors de sportosnak nem mondanám.
Ezen a vonalon elindulva mondjuk az E30 M3 215 lóval sportosabb mint az 535d, pedig nem kérdés melyik megy jobban.
GTPeti05-03-2012 13:06:12 // 21095
Igen, de nálad vhol egészen máshol van a sportosság határa. Azt hiszem. B)
zolee14505-03-2012 12:59:50 // 21094
De biztos nem annyira, mint mondjuk egy 3literes turbós benzines, aminek esetleg van némi használható fordulatszám tartománya is. De mondjuk kár belemenni egy dízel vs benzines vitába, van erre külön topik.
Csak annyit mondtam, hogy nekem az M nem jön össze a d-vel.:)
Csak annyit mondtam, hogy nekem az M nem jön össze a d-vel.:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?