De biztos nem annyira, mint mondjuk egy 3literes turbós benzines, aminek esetleg van némi használható fordulatszám tartománya is. De mondjuk kár belemenni egy dízel vs benzines vitába, van erre külön topik.
Csak annyit mondtam, hogy nekem az M nem jön össze a d-vel.:)
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
zolee14505-03-2012 12:59:50 // 21094
Blade05-03-2012 12:59:05 // 21093
Én semmi sportosságot nem látok benne...
GTPeti05-03-2012 12:53:13 // 21092
Egy 530d egy turbóval és 6 fokozattal is elég sportos. És mellette zabál vagy 6-ot. :)
zolee14505-03-2012 12:43:55 // 21091
Sportdízel. Mindössze 3 turbóra van szüksége, meg 8 sebességi fokozatra. Meg a hangját mesterségesen állítják elő, így aztán csak kívülről kerreg.
Cserébe viszont biztosan erős, ha csak 4wd-vel árulják, nehogy meghaljanak a vásárlók.:)
Biztosan eljön majd az az idő amikor elektromos motorral mennek az M-es Bömik, és nyilván ez az 550d is sokkal erősebb mint amire szükség van, de valahogy az M-es BMW nekem a pörgethető szívómotoros sportautót jelenti. Vagyis ez sem igaz, mert mostanában inkább öltönyös autó az M mint csapatós autó, de az egész autóipar ebbe az irányba megy.
Cserébe viszont biztosan erős, ha csak 4wd-vel árulják, nehogy meghaljanak a vásárlók.:)
Biztosan eljön majd az az idő amikor elektromos motorral mennek az M-es Bömik, és nyilván ez az 550d is sokkal erősebb mint amire szükség van, de valahogy az M-es BMW nekem a pörgethető szívómotoros sportautót jelenti. Vagyis ez sem igaz, mert mostanában inkább öltönyös autó az M mint csapatós autó, de az egész autóipar ebbe az irányba megy.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 12:41:01 // 21090
alul vazz :)
Blade05-03-2012 12:36:24 // 21089
Abszolút értéken nézve tri az..:)))))))))
EngineCoffeeTables05-03-2012 12:34:20 // 21088
Lattam itt skociaban "slick"-re kopott gumit hiteles Brera 3,2 V6 Q4-en. Itt is sokan pavaznak a lizingelt gepekkel.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 12:31:45 // 21087
az a nőkőn van alul :))
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2012 12:27:58 // 21086
biturbolyuk..nem? :-D
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 12:16:59 // 21085
értelmét meg ne keresd azaz az Audinak adtak választ a biturbojukra... 2
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2012 12:16:36 // 21084
De honnan... és mekkora nyomatékmaximum. Az azért durva, és nem alábecsülendő. Lehet nézegetni azt a görbét, hogy júúúj de dízelesen csökken az a nyomaték. Persze. Leszabályzáskor ad le kétszer annyit mint az autód maximuma? Szerintem elég komoly..:-) Hogy mennyit fog bírni? Amennyit a tervezőmérnökök akartak hogy bírjon.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 12:04:26 // 21083
pont most telefonáltak E60-hoz bontott szívósorért :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 12:02:07 // 21082
persze mert a célközönség aki megveszi 200e után nem cseréli amit kéne mert pávázni jó de a szervizre már nem fussa :) ez hungarikum de minden más típusnál is....
GEORGE05-03-2012 12:01:28 // 21081
Szerintem egy kihegyezett motor sem megy el többet......tök mindegy milyen márka motorja.
pl az opel azt mondta az OPC-re, hogy garantálja, hogy 150ekm kibír, ha hidegen már nyomod neki, melegen meg leállítod. Ép ezért vízhőfokmérő sincs a műszerfalon.
Ma már nem divat 300ekm feletti biztos üzemű motorokat gyártani....
pl az opel azt mondta az OPC-re, hogy garantálja, hogy 150ekm kibír, ha hidegen már nyomod neki, melegen meg leállítod. Ép ezért vízhőfokmérő sincs a műszerfalon.
Ma már nem divat 300ekm feletti biztos üzemű motorokat gyártani....
GEORGE05-03-2012 11:58:00 // 21080
Winkleréket akartam írni.....
Blade05-03-2012 11:56:07 // 21079
Biztosan, nekem ennyit mondtak a bmw szagszervizben: "nagyrészük kukás lesz 250k után... " Amit nagyjából alá is támaszt, hogy kihegyezett motor..
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 11:52:07 // 21078
nekem van olyan ismerősöm akinek 250 felett van benne és nem kukás pedig hajtja rendesen...annak lesz kukás aki nem szervizeli normálisan de hát az a benyásra is igaz
Blade05-03-2012 11:46:50 // 21077
Vályi Omm írta a cikket.
.......................05-03-2012 11:45:50 // 21076
De minek?
hisz a nyom. max csak 3500 ig tart
akkor se lesz v8 hangja,sose
meg eszik majd 20 litert
semmi értelme ennek
a 335d vel is csak problémék jönnek 100 ezer km felett,
egy turbo elég
hisz a nyom. max csak 3500 ig tart
akkor se lesz v8 hangja,sose
meg eszik majd 20 litert
semmi értelme ennek
a 335d vel is csak problémék jönnek 100 ezer km felett,
egy turbo elég
Blade05-03-2012 11:44:17 // 21075
Klassz így papíron, de én ennek az autónak ebben a formában értelmét nem látom. Persze vinni fogják mint a cukrot, ahhoz elég jó marketinget csináltak a divat bmwéseknek, aminek manapság divatos lenni:)
Kíváncsi leszek a motorjára mennyit bír, ha már az előző 35d is kukás lett 250k után.
Kíváncsi leszek a motorjára mennyit bír, ha már az előző 35d is kukás lett 250k után.
GEORGE05-03-2012 11:31:47 // 21074
Winkler újból "veri a cerkáját" erre a SportDieselre, nem annyira mint anno a 166 2,4 jtd20V-re, de nem is egy kategória a kettő.
SportDiesel
SportDiesel
GEORGE05-03-2012 11:07:29 // 21073
Remek példa, és amint látom 5 fölé pörög lazán :-)
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2012 10:42:14 // 21072
még hogy nincs sportdejzel :)
M550d...740nm
M550d...740nm
Kazes☻05-03-2012 10:29:52 // 21071
Piritu - 1.000.00002-03-2012 23:01:24 // 21070
"Ha megy így egy 2.0-ás 159, az sem lehet rossz." - megy. Ilyen kocsikra vadászunk odakint :-)
Marklar15502-03-2012 22:56:54 // 21069
Lájk
EngineCoffeeTables02-03-2012 06:34:01 // 21068
keress ra az ebay.co.uk-n ford v4 engine coffee table-ra ;-)
tipoatti01-03-2012 21:16:35 // 21067
Objektív, jó sorok, kellemes volt elolvasni! :)
Kazes☻01-03-2012 21:07:25 // 21066
Még szerencse! Csak azért kellett ez az út, hogy megerősítsen! :)))
Kazes☻01-03-2012 21:04:59 // 21065
GTPeti01-03-2012 20:55:07 // 21064
Tegnapi offos termés:
Előző A6 kombi, majdnem alapmodell, 2.0TDI 170LE: Megtettünk vele 300km-et német pályán, nem sokan előztek meg minket. Ahol lehetett 200-as utazótempót tartott a kollégám és nem tűnt úgy, hogy nagyon a határon van az autó. (Ettől még lehet. :)
Összességében kellemes meglepetés volt. Ha megy így egy 2.0-ás 159, az sem lehet rossz.
Golf 6 1.4 TSI DSG 160LE: Visszafelé ezzel jöttem. 300km-en át hajtottam. Szépen megy, már ami a sebességet illeti. Pikk-pakk gyorsul bárhonnan bárhova. :) Pl. 160-ról 200-ra, gond nélkül. Motorhang alig van, a turbóból természetesen semmit sem hallani. Szélzaj 160-tól van, természetesen nagyobb, mint az A6-ban és kisebb, mint a 156-ban. A váltó elég jól teszi a dolgát és hála a 7 fokozatnak 160-nál 3200-at pörög a motor (így dereng). Keresztbordákon áthajtva furcsa hang volt hallható, ilyen az Alfánál nincs. Lehet, hogy a Vredestein téligumik okozták. A belső olyan, amilyen... Amolyan kötelező házifeladat lehetett a tervezőknek, nincs benne túl sok érzés v. "élet". Erre is csak azt tudom írni, hogy ha egy egynégyes Giulietta is így gyorsul, az jó. :) És remélhetőleg annak 156-hoz mérhető (vagy jobb) a futóműve. A Golfé kb. ugyanolyan, mint egy Octaviáé, a kormányzás dettó. (A műbőr bevonatú kormány is... Pff.)
E szerint a teszt szerint 9,8 litert eszik konstans 140-nél, amit egy picit sokallok. Viszont 300km után majdnem a fél tank hiányzott, lehet mégis helyes az érték. A xenonja jól világít, a gyári "hifi" olyan amilyen... Elismerem az előnyeit, de nem tett Golf rajongóvá. B)
Előző A6 kombi, majdnem alapmodell, 2.0TDI 170LE: Megtettünk vele 300km-et német pályán, nem sokan előztek meg minket. Ahol lehetett 200-as utazótempót tartott a kollégám és nem tűnt úgy, hogy nagyon a határon van az autó. (Ettől még lehet. :)
Összességében kellemes meglepetés volt. Ha megy így egy 2.0-ás 159, az sem lehet rossz.
Golf 6 1.4 TSI DSG 160LE: Visszafelé ezzel jöttem. 300km-en át hajtottam. Szépen megy, már ami a sebességet illeti. Pikk-pakk gyorsul bárhonnan bárhova. :) Pl. 160-ról 200-ra, gond nélkül. Motorhang alig van, a turbóból természetesen semmit sem hallani. Szélzaj 160-tól van, természetesen nagyobb, mint az A6-ban és kisebb, mint a 156-ban. A váltó elég jól teszi a dolgát és hála a 7 fokozatnak 160-nál 3200-at pörög a motor (így dereng). Keresztbordákon áthajtva furcsa hang volt hallható, ilyen az Alfánál nincs. Lehet, hogy a Vredestein téligumik okozták. A belső olyan, amilyen... Amolyan kötelező házifeladat lehetett a tervezőknek, nincs benne túl sok érzés v. "élet". Erre is csak azt tudom írni, hogy ha egy egynégyes Giulietta is így gyorsul, az jó. :) És remélhetőleg annak 156-hoz mérhető (vagy jobb) a futóműve. A Golfé kb. ugyanolyan, mint egy Octaviáé, a kormányzás dettó. (A műbőr bevonatú kormány is... Pff.)
E szerint a teszt szerint 9,8 litert eszik konstans 140-nél, amit egy picit sokallok. Viszont 300km után majdnem a fél tank hiányzott, lehet mégis helyes az érték. A xenonja jól világít, a gyári "hifi" olyan amilyen... Elismerem az előnyeit, de nem tett Golf rajongóvá. B)
GTPeti01-03-2012 20:36:04 // 21063
Ha ilyeneket árulnál az eBay-en, meggazdagodnál. :)
EngineCoffeeTables01-03-2012 18:46:01 // 21062
GTPeti25-02-2012 13:56:27 // 21061
Csórikáim...
B)
B)
Kazes☻24-02-2012 19:06:27 // 21060
Úgy, hogy a bal... ki is tud jönni legközelebb! A többivel egyetértek. :D
GTPeti24-02-2012 19:03:18 // 21059
Hogy lenne már ez megoldás a Hummer-problémára? Ettől sem lesznek illedelmes, barátságos és tisztességes adófizető vállalkozók az érintettekből. :PPP.
Kazes☻21-02-2012 22:45:49 // 21058
GTPeti21-02-2012 20:33:37 // 21057
Az előző vonal folytatása: G-Klasse klón Kínából
GTPeti21-02-2012 20:21:58 // 21056
Ezt a gallériát nézzétek meg!! Nagyon durva...
GTPeti19-02-2012 19:29:07 // 21055
GTPeti19-02-2012 19:24:10 // 21054
Az én tippem: Daewoo Nubira
Piritu - 1.000.00019-02-2012 19:09:49 // 21053
A3
Atesz198719-02-2012 18:42:05 // 21051
GTPeti19-02-2012 12:14:52 // 21049
Vagy titokban buszokkal is foglalkozol. :))
Marklar15519-02-2012 12:13:30 // 21048
Inkább sokat ittál... :-P
GTPeti19-02-2012 11:54:37 // 21047
Ma a pályán láttam egy buszt, aminek Alfa szerű hűtőmaszk volt az elején, de nem ráapplikált Alfa-maszk. Lehet, hogy vmi török gyártmány volt. Mindenesetre elég furcsán nézett ki.
Ferko18-02-2012 21:56:59 // 21046
Az M6-oson ez nem is lenne olyan nagy nehézség:-DDD
Ferko18-02-2012 21:56:28 // 21045
Úgy érted hogy Neked?:-DD
Még szép, hiszen egy autó, egy iskola...:-)))
Még szép, hiszen egy autó, egy iskola...:-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
661
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?