Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GTPeti29-03-2014 11:54:46 // 22593
"haverom audi 80asa" Én úgy tudom, hogy annak még kb. semmi köze egy VW-hoz. No meg egyébként is... A VW-nél nem a 80-as és 90-es években kezdődtek az "ügyeskedések", hanem később. Az akkori VW-k fapadossága pedig köztudott.
DeezL29-03-2014 10:43:26 // 22592
a régi TDI alapból absz nem rugalmasabb mint pl egy 2.0 16v Fiat/Lancia vagy egy 2.0 TS motor... 1200-1400kilós autókba szereltél... pl az Audi 80as 1.9 TDI 1300kiló körül van 202nm és 90le nem a kapkodó idegbeteg állat kategóriája,húzkodva nyílván nagyot lépnek,de az első olyan ami dinamikában közelített egy 2.0 szívó olaszhoz,vagy japánhoz,mert pl. a Toyota Celica 2.0 16v (már a bukólámpás Yamaha által készített hengerfejes verzió 160lovas volt 1988körül), a PD TDI-k 130lovas verziói meg JTD-k közelítették meg,de a 8v 115/116 kinek hogy tetszik JTD-t meg átugorja egy ugyannyi lovas PD mivel a JTD max 2000barral dolgozik,a PD tudja a 2600bart, a JTDM-2 is max 2400Bart tud jelenleg
a fosvágenezés meg szerintem egy faszság, haverom audi 80asa 92es nem rohad és 800ezer km van benne,és semmi baja, másiknak egy volt Golf III-asában 830ezer km volt ,aztán cserélt benne motort ,vett egy 200ezer km-t futottat abba is belecsürt 600at majd eladta jó pár éve, úgyhogy az a motor is elment 800ezer körül ,megbontás nélkül ..ami szar az a francia autó ,renault az igazi fos,egy fokkal jobb a PSA ,fater 10 éve dolgozik Peugeot/Citroen szakszervízben ,ami korábban Fiat volt, amíg sokkal többen dolgoztak, az ott dolgozók felének Fiatja volt,egy részének meg egyéb más, nagyon kevés járt francia autóval
a fosvágenezés meg szerintem egy faszság, haverom audi 80asa 92es nem rohad és 800ezer km van benne,és semmi baja, másiknak egy volt Golf III-asában 830ezer km volt ,aztán cserélt benne motort ,vett egy 200ezer km-t futottat abba is belecsürt 600at majd eladta jó pár éve, úgyhogy az a motor is elment 800ezer körül ,megbontás nélkül ..ami szar az a francia autó ,renault az igazi fos,egy fokkal jobb a PSA ,fater 10 éve dolgozik Peugeot/Citroen szakszervízben ,ami korábban Fiat volt, amíg sokkal többen dolgoztak, az ott dolgozók felének Fiatja volt,egy részének meg egyéb más, nagyon kevés járt francia autóval
Kazes☻17-03-2014 21:19:40 // 22591
Születésnapi meglepetésnek indult, de jó eséllyel sorozatgyártásba kerül...
Csakis a magyar vonatkozása miatt. :)
Csakis a magyar vonatkozása miatt. :)
EngineCoffeeTables15-03-2014 20:52:36 // 22590
GTPeti07-03-2014 20:04:42 // 22589
Az én világomban Giurgiaro még mindig olasz autókat tervez, nem pedig Volkswagen-eket...
Marklar15506-03-2014 21:37:04 // 22588
Várd meg a szombatot... ;)
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2014 09:37:28 // 22587
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2014 09:21:07 // 22586
Szééép :-) És végülis ez is egy megoldás..talán a legjobb megoldás :-)
GTPeti05-03-2014 23:55:33 // 22585
GTPeti05-03-2014 23:51:03 // 22584
Neked adom. :)
Mert ez sokkal jobb. B)
Mert ez sokkal jobb. B)
VKG231!!! (156+75)05-03-2014 22:21:20 // 22583
VKG231!!! (156+75)05-03-2014 13:12:50 // 22582
Ó, mondjuk ebből a szempontból igazad van... De erre a tökéletes rendszer egy GTV6 3.0 24V-vel és 75TS váltóval, ami át van lamellázva 47%-os zárásúra... Mert ha még kicsi a gyerek, befér hátra a dzsítívíbe is... :)))
Vagy olcsójánosoknak marad a 75 ugyanebben a felállásban :)))
Vagy olcsójánosoknak marad a 75 ugyanebben a felállásban :)))
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2014 12:03:21 // 22581
Meer' nekem a 4 ajtós teccik, azér :-) Utazós autópályázós, sok ajtóval. Bár nem tudom mennyire hiteles két gyerekűlés a hátsósorba beszerelve, de ez nálam szempont. Lehet ezt úgy csinálni, hogy veszek magamnak hobbiautót, mellé családi egyterűt. Nekem erről más a véleményem. Egy AUTÓBAN utazni a gyereknek is élmény, ne legyek már önző...szóval kell a 4 ajtó. Alfázni is szeretnek. A nagyobbik már megígértette velem, hogy majd ha veszek magamnak egy másik Alfát (by default) akkor neki adom az enyémet. :-)
Béci Ɨ|ѯ05-03-2014 11:29:00 // 22580
A feneke a legalfásabb szerintem. A hátsó lámpák és főleg a hátsó szélvédő alakja teljesen Alfa.
Liquid05-03-2014 10:56:44 // 22579
Shamal, az nagyon komoly, tud vágyat ébreszteni :)
VKG231!!! (156+75)05-03-2014 10:39:54 // 22578
Miért nem Ghibli vagy Shamal? :) Esetleg egy jó Biturbo…
Nekem a Shamal a kedvencem. De annak az árából inkább SZ-t vennék…
Nekem a Shamal a kedvencem. De annak az árából inkább SZ-t vennék…
VKG231!!! (156+75)05-03-2014 10:28:51 // 22577
Milyen jó lett az új mito! :D Simán benyelném… Ez a Giulietta hátsó ajtóvonal, az egész, modernizált 147 fenék… elég komoly nyúlás… Az eleje meg mostani mazda, az oldala meg clio.
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2014 10:26:14 // 22576
Ajjajj..túl sokat emlegeted a Maseratit, ebből baj lesz előbb utóbb:-). Gáz hogy én is sokat nézegetem őket a mobile.de-n, főleg a QP IV-eseket. Szerencsére van annyira elrettentően rossz hírük, hogy még nem ment el az eszem. Csak óvatosan! :-)
.......................05-03-2014 10:19:47 // 22575
már ne haragudj de ebben a mazda 2 ben semmi sincs ami alfán volt
a légbeömlö A klasse ,a középsö dupla puff Mini
talán a színe,de az sem alfa hanem doupont vagy basf érdem
a légbeömlö A klasse ,a középsö dupla puff Mini
talán a színe,de az sem alfa hanem doupont vagy basf érdem
GTVili05-03-2014 08:22:18 // 22574
A Mazda régóta nagy "tisztelője" az Alfának...sokan hívják japán-alfának is....:-)
GTPeti05-03-2014 00:00:06 // 22573
Alfától lopni bocsánatos bűn. Színt, vonalakat, amit akartok. Új Mazda 2 jön.
GTPeti22-02-2014 20:23:28 // 22572
Pedig ott lesz. Egy műanyag sapka alatt, ha jól emlékszem.
osee_selespeed22-02-2014 20:02:40 // 22571
Köszönöm! Ott kerestem, de nem találtam.
GTPeti21-02-2014 22:16:07 // 22570
Sorry, hogy csak most válaszolok. Max 2 éves lehetett az A8, amiben ültem.
A LED-es fényszóró, miért jó? Nem feltétlenül az optikai képességei miatt, mert egy mai xenon már tökélyre van fejlesztve. Másrészt pedig a törvény szab határt a lámpák teljesítményének. Ellenben a road presence iszonyatos vele, mert már messziről látni, hogy egy "vékony csík" világít (tompított módban is), és nem egy kerek folt. Futurisztikus, na. Az, hogy a LED-eket egyenként is lehet vezérelni, már csak hab a tortán. Igazából erre senkinek sincs szüksége. :)
Régeben ültem Carlsson-os S-ben, abba nem szerettem bele, de lehet, hogy az idő volt kevés. (Egy E-Coupé jobban bejönne és vszínüleg elég is lenne a tudása.) Azt tudom, hogy a legújabb S, gyakorlatilag a legfejlettebb kapható autó.
Én pedig vszínüleg egy 740d-t vennék, ha tehetném és a Maserati nem gyártana autókat. :)
(Mondom, ezt úgy, hogy alig ültem még akkora autóban, úgyhogy még az is lehet, hogy zavarna a mérete... Ellenben egy Ghiblinél ez fel sem merülne, mert nem.)
A LED-es fényszóró, miért jó? Nem feltétlenül az optikai képességei miatt, mert egy mai xenon már tökélyre van fejlesztve. Másrészt pedig a törvény szab határt a lámpák teljesítményének. Ellenben a road presence iszonyatos vele, mert már messziről látni, hogy egy "vékony csík" világít (tompított módban is), és nem egy kerek folt. Futurisztikus, na. Az, hogy a LED-eket egyenként is lehet vezérelni, már csak hab a tortán. Igazából erre senkinek sincs szüksége. :)
Régeben ültem Carlsson-os S-ben, abba nem szerettem bele, de lehet, hogy az idő volt kevés. (Egy E-Coupé jobban bejönne és vszínüleg elég is lenne a tudása.) Azt tudom, hogy a legújabb S, gyakorlatilag a legfejlettebb kapható autó.
Én pedig vszínüleg egy 740d-t vennék, ha tehetném és a Maserati nem gyártana autókat. :)
(Mondom, ezt úgy, hogy alig ültem még akkora autóban, úgyhogy még az is lehet, hogy zavarna a mérete... Ellenben egy Ghiblinél ez fel sem merülne, mert nem.)
GTPeti21-02-2014 22:08:04 // 22569
Az 1.9-nél pontosan a pedálok fölött van. :) Érdekes helyen. A kábellel monitorozás nem annyira triviális dolog ott. :)
osee_selespeed21-02-2014 15:50:59 // 22568
Hello! Fiat Marea 2,4td-nek meg tudná mondani valaki, hol keressem a diagnosztikai csatlakozót? 1998-as évjárat. A kormány alatt nem találom.
MiszöszFőnök14-02-2014 12:38:37 // 22567
Ööö...izé....nemtom.
Csillogós,fényes minden jöhet :)))) Ez a női logika :DDDD
Csillogós,fényes minden jöhet :)))) Ez a női logika :DDDD
.......................14-02-2014 11:31:02 // 22566
nem egyre gondolunk
,az Audi fejlesztett LED es fényszórót amibem a viágítótestek LED ek azok adják a reflektort,a
tompítottat,
szerintem amire te gondolsz az a led sor az Audikon ,
a csicsaszem
,az Audi fejlesztett LED es fényszórót amibem a viágítótestek LED ek azok adják a reflektort,a
tompítottat,
szerintem amire te gondolsz az a led sor az Audikon ,
a csicsaszem
MiszöszFőnök14-02-2014 08:43:21 // 22565
Azt nem tudom miért jó,vagy,hogy tényleg jó e a Led es fényszóró, de hogy gyönyörűségesen szépséges az tutifix :))
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2014 08:36:09 // 22564
igaz én csak egy 2012-es A8 Long-ban utaztam München oda-vissza engem meggyőzött az azonos korú fullos S-Mercit veri minden tekintetben ...
.......................14-02-2014 07:58:43 // 22563
A Ghibli nagyon tetszik nekem is ,
Csak megint túl előre szaladtak az olaszok,mint anno a Jts motorral a Brerában( milyen fasza lenne most egy jts LPG vel ugye,de nem lehet )
ugyanígy van a Ghibli is
Még 2010 ig lehetett kapni V8 szívócső befesckendezéses Merci E500 at
A ghibliben még V8 sincs,és ez Amiban gáz
Csak megint túl előre szaladtak az olaszok,mint anno a Jts motorral a Brerában( milyen fasza lenne most egy jts LPG vel ugye,de nem lehet )
ugyanígy van a Ghibli is
Még 2010 ig lehetett kapni V8 szívócső befesckendezéses Merci E500 at
A ghibliben még V8 sincs,és ez Amiban gáz
.......................14-02-2014 07:53:48 // 22562
Valaki mondja meg nekem miért jó ez a LED es fényszóró?
biztos kevesebből kijön a gyártása
Az új A8 ban ültél?
Anno 2004 ben voltam S,7 es és A8 tesztvezetésen,V 8 benzin volt mind
Fölényesen jobb volt akkor az A8 a Bmw től( a bömbölőben egyszerűen nem volt prémium érzet)
Furcsa de én is ezt éreztem az A8 ban hogy egy kisebb autóban ülök,
A pálmát a Merci S viszi mindíg is az fogja,
Biztonság ,kényelem ,stílus terén magasan vezet
Nem véletlen hogy a piac 70 % a S klasse
biztos kevesebből kijön a gyártása
Az új A8 ban ültél?
Anno 2004 ben voltam S,7 es és A8 tesztvezetésen,V 8 benzin volt mind
Fölényesen jobb volt akkor az A8 a Bmw től( a bömbölőben egyszerűen nem volt prémium érzet)
Furcsa de én is ezt éreztem az A8 ban hogy egy kisebb autóban ülök,
A pálmát a Merci S viszi mindíg is az fogja,
Biztonság ,kényelem ,stílus terén magasan vezet
Nem véletlen hogy a piac 70 % a S klasse
GTPeti13-02-2014 22:30:17 // 22561
Ma ültem egy A8-ban.
Nagyon nagy várakozással kezdtem vizsgálni, mert ez az egyik legdrágább autó, amiben valaha ültem. Sajnos aztán kicsit alábbhagyott a lelkesedésem, mert arra a következtetésre jutottam, hogy szép nagy, de ez a nem agyonextrázott darab (értsd: sima fekete bőr) az alap (Bose) hifivel, olyan, mint egy kicsit (!) nagyobb A4. Vagy Passat.
De tényleg, nem túlzok. Semmi különös, ez "csak" egy nagy autó. A dízelmotor sem volt benne különösen halk kívülről és álló helyzetben simán lehet hallani belül is. Ami meglepett, az az ülés. A 156 (szerintem meglehetősen jól megformázott) Momo üléseihez képest azért olyan hatalmas előrelépést nem észleltem. Nem rossz, meg el lehet klasszul játszani az 50 motorral benne. (Lehet, hogy nem játszottam vele eleget.) Ennyiért én simán egy jobban felszerelt 5er-t vennék. Már ha muszáj lenne németet venni. Ha nem, akkor egy Ghibli-t.
Ja, ami tetszett az a teljesen LED-es első lámpa.
Nagyon nagy várakozással kezdtem vizsgálni, mert ez az egyik legdrágább autó, amiben valaha ültem. Sajnos aztán kicsit alábbhagyott a lelkesedésem, mert arra a következtetésre jutottam, hogy szép nagy, de ez a nem agyonextrázott darab (értsd: sima fekete bőr) az alap (Bose) hifivel, olyan, mint egy kicsit (!) nagyobb A4. Vagy Passat.
De tényleg, nem túlzok. Semmi különös, ez "csak" egy nagy autó. A dízelmotor sem volt benne különösen halk kívülről és álló helyzetben simán lehet hallani belül is. Ami meglepett, az az ülés. A 156 (szerintem meglehetősen jól megformázott) Momo üléseihez képest azért olyan hatalmas előrelépést nem észleltem. Nem rossz, meg el lehet klasszul játszani az 50 motorral benne. (Lehet, hogy nem játszottam vele eleget.) Ennyiért én simán egy jobban felszerelt 5er-t vennék. Már ha muszáj lenne németet venni. Ha nem, akkor egy Ghibli-t.
Ja, ami tetszett az a teljesen LED-es első lámpa.
GTPeti10-02-2014 22:55:10 // 22560
A literteljesítményről nekem mindig (a másik) kedvenc márkám kétezres turbómotorja ugrik be. 330 lóerővel. Húsz évvel ezelőttről. B)
Kazes☻10-02-2014 22:36:32 // 22559
Marklar15505-02-2014 14:56:15 // 22558
A TEMPRA SW előtt nézegettem a Fiorinokat is. Abba meg simán Turbo ie ment volna :)
WarbiRunner (Gyuri)05-02-2014 12:06:48 // 22557
Fiat UNO Van :-) És teherautónak vizsgáztatnám. Lehet a mocira egy faládát még rászerkesztenék csak heccből.
Seriff05-02-2014 11:46:15 // 22556
A dízelt be sem teszed 50nél 5.be :D
Dévid04-02-2014 23:10:10 // 22555
Soros, négyhengeres, 1.4 16v (98 Le, 127 Nm) TechRun motor.
Én szeretem, méltó utód esetleg egy Panda 100HP lehetne, de szerintem ez még sokat elfut nálam, még csak 270.000 km körül járunk 11 évesen.
Én szeretem, méltó utód esetleg egy Panda 100HP lehetne, de szerintem ez még sokat elfut nálam, még csak 270.000 km körül járunk 11 évesen.
Marklar15504-02-2014 22:00:25 // 22554
Inkább 1,1 ie :D
Liquid04-02-2014 21:59:02 // 22553
erre már azért egy 1.4ie-t illene kirakni :)
Marklar15504-02-2014 21:57:34 // 22552
Liquid04-02-2014 21:04:43 // 22551
meg 45 felirat is volt rajta :)
Marklar15504-02-2014 21:02:31 // 22550
De csak 1,3 as volt. :P
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2014 20:32:18 // 22549
jah a 700kg-val még szép, hogy nem....
Liquid04-02-2014 20:29:55 // 22548
hát persze mert csak egy nyikhaj V6 :)
Dévid04-02-2014 19:56:51 // 22547
Nekem is vissza kell kapcsolnom 5-ből 4-be 50-nél, ha intenzívebben akarok gyorsítani. A szívó benzines blokk kicsit nyomatékszegény, sajna ez van. :)
GTPeti04-02-2014 19:48:18 // 22546
A GTV sem erőlködik... Sőt. :)
Marklar15504-02-2014 19:28:57 // 22545
Anno az UNO Turbo ie -m sem vérzett el sehol. :D
Liquid04-02-2014 12:25:45 // 22544
nagy távolságú utazásra tény hogy célszerűbb a dízel, de az emberek 90%-a nem így használja. Napi városi tötymörgés pedig nagyon nem jó nekik, főleg az újaknak.
Nem hiszem hogy egy régi TDI rugalmasabb tudna lenni egy akkori 2.0 szívónál. Persze akkor ha a benzinest nem kapcsolod vissza, de úgy ismét nem korrekt az összevetés.
Egy 2 literes motorban van annyi nyomaték hogy nem vérzik el semmilyen emelkedőn ahol az azonos erejű dízel se.
Nem hiszem hogy egy régi TDI rugalmasabb tudna lenni egy akkori 2.0 szívónál. Persze akkor ha a benzinest nem kapcsolod vissza, de úgy ismét nem korrekt az összevetés.
Egy 2 literes motorban van annyi nyomaték hogy nem vérzik el semmilyen emelkedőn ahol az azonos erejű dízel se.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?