Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Tommaso 15927-04-2007 05:11:26 // 3343
Nem csak alfába nehéz kicserélni az izzót:-D Tegnap egyik haver a foswágen pólójával eljött,h cseréljük már ki az izzót:-) Bal oldalon 20 mp,jobb oldalon meg vagy 1 óra,de nem is sikerült kicserélni,ugyanis a gázolajszűrőnek feltétlen abban a sarokban kell lenni! Próbáltam azt levenni mag a szűrő tartó keretét,de ugye azt mivel mozgatni nem nagyon szokták,ezért hogy azt levegyem,ki kellett volna szednem a fél motort,így mondtam havernak,hogy keressen valami kiskezű embert:-) A másik meg az,hogy nézem az olajbetöltő nyílást,és körülötte tiszta oil!Kérdezem mitől,hát a 17.000 km-es DÍZEL autóba már kellett önteni olajat,mert semmi nem volt benne,az más dolog,hgy kancsó módon mellé ontötték,és le se törölték... Mikor az elején nyitottam fel a mocitetőt,akkor majdnem visszaejtettem (sz@pattam),mondom neki,hogy bocsi,de én a teleszkópos ajtókhoz vagyok szokva,és az felhúzza,nem holmi kitámasztós sz@rokhoz! Ezek után nem hitte el,hogy az alfába teleszkópos van,mondta,hogy mutassam meg,és ezek után még ott is jól beégett:-))))))) Igaz nem egy árkategória,de egy ilyen már szerintem nem luxus,legalább is olaszéknál nem:-))
Xixo27-04-2007 02:18:08 // 3342
ystuc26-04-2007 07:56:35 // 3341
A piros jobban tetszik. :-) De amúgy tényleg jó kép! :-)
Seriff25-04-2007 22:53:40 // 3340
Találtam egy szép képet:

Liquid25-04-2007 18:23:40 // 3339
megfogta a lényeget...:)
ystuc25-04-2007 16:07:41 // 3338
Carstylingon írt nekem egy srác privát üzenetet. Íme: "Valami hasonló lesz a következő autóm, csak vszínű 145. Már volt egy az Ibiza előtt, egy 1,6-os Boxer. Nagyon megbántam, hogy eladtam. Többet nem veszek foswagen féle gépeket, csak olaszt! Nagyon nem jött be, semmi életérzés, csak beülök és használom. Havi egyszer lemosom, aztán annyi. Na az Alfával nem így volt..." Asszem ebben minden benne van... :-)))
Liquid24-04-2007 11:15:38 // 3337
Zsír! Köszi! Na akkor majd mekkérdem a főnökömtől hogy, hogyisvanez? :) Mindig mondja, hogy szépek az olasz kocsik, de.... És most lesz egy új Saab 93-asa (bérelt) 1.9TiD. Hehe
Marklar15523-04-2007 23:33:10 // 3336
Azért jó látni, hogy nem csak én kezdtem KGST gépcsodákkal... ;)
Azért egy kabrió wareszt elfogadnék még a mai napig is. ;)
HátvédRomeo23-04-2007 17:38:18 // 3335
Cso! Szintúgy barátom, mintha az én gyerekkoromat írtad volna le:)
Seriff23-04-2007 17:10:48 // 3334
jaja, 1.9TiD = 1.9MJTD
Marklar15523-04-2007 17:09:51 // 3333
3333 Én is így tudom... Megsem próbálnak jó motort csinálni. Inkább megveszik a legjobbat...;)))
Liquid23-04-2007 15:36:06 // 3332
T. hozzáértő CarTársak! Az új Saab93-akban is 1.9JTD van csak más néven? Mert ha jól tudom akkor az Opelnél így van...
Marklar15522-04-2007 23:42:31 // 3331
Én azért megtanúltam bicajozni is ;-P
Liquid22-04-2007 23:03:34 // 3330
Ez király!!! :) Nekem gokartom volt 2 évesen kaptam, és nem is nagyon akartam megtanulni biciklizni, már akkor is inkább a 4 kerekű járművek teccettek! :)
Poló22-04-2007 22:44:50 // 3329
Egyik haver most költött az 1.8 Turbo 4-es góóófra 300 ezer Ft-ot. 4 teló, körbe fékek, klíma meg még pár apróság. Jah, 72.000 km van benne. És mégis a fosvágen a megbízható német autó...
Marklar15520-04-2007 14:21:35 // 3328
Jut eszembe!
Ez: volt a full első autóm! ;)
Wickey20-04-2007 10:39:58 // 3327
mert mennek mint az álllllatok! :))
Liquid20-04-2007 00:31:26 // 3326
Nekünk is volt waresz, gyakorlatilag azon tanultam vezetni! Nagyon király gép! Szerettem! :)
Kazes☻20-04-2007 00:26:07 // 3325
Emmán igaz! Nekünk 16 évig volt 1db. Imádtam! Azon tanulgattam vezetni és imádtam benne utazni, jó pár ezrest tettünk bele(Km), kirándultunk veele úttalan utakon, nem kellett terepjáró sem, néha megtoltuk, de jó volt, tulajdon képpen abban nőttem fel, de nekem nem volt csak egy Trabim. :-)))
Marklar15519-04-2007 23:51:35 // 3324
Úgy van! ;-)
HátvédRomeo18-04-2007 15:09:31 // 3323
Csao Mindenkinek! 1 utolsó mondat a Wartburgról. Szerintem minden Offos autó elmehet mellette a pi...ba!:-) Hajrá Alfa Romeo!, és Wartburg emléked örökké élni fog!:-)
kando.16-04-2007 08:57:23 // 3322
Lehet a 33 után/helyett nekem is ilyen kéne :)))
Marklar15515-04-2007 23:03:08 // 3321
Az egy lefizetett bajkeverő lehet. ;)
Tommaso 15915-04-2007 22:37:23 // 3320
De durva!!!!:-))) Viszont hasonló negatív kampányba fogott nemrég egy Lanca Thesises is,és ő a TV-ben is benne volt:-(((((
Marklar15515-04-2007 22:17:09 // 3319
Ez a kép volt már?
:)))

Cs15-04-2007 21:40:04 // 3318
Most néztem a Suzuki Swift reklámot, és rá kellett jönnöm, hogy a reklámban elhangzó jelzők a kocsira a Totalcar Népítélet rovatából vannak beidézve :) A reklám team "nagyon nagyon" kreatív volt. Akárcsak az autó. :)
Marklar15515-04-2007 18:14:48 // 3317
Nem mondtam, hogy rossz! 84-92-ig volt ilyen a faternak. 88-92 ig elég sokat tekergettem a kormányát. Utána vettem egy trabit;)
kando.15-04-2007 18:04:01 // 3316
Jó, jó, de azért ebben is van egy pici :) Vagy csaka dizel miatt én jobban érzem, bár nem zavart, egyébként szerintem nem rossz kocsi, költözködni egész jól lehet vele :))))
Zsolt15515-04-2007 10:12:48 // 3315
Képek a Mercedes múzeumból:

Marklar15514-04-2007 23:27:59 // 3314
Az már nem az igazi;) Már nem volt benne benzín szag...;PPP Erről is van egy sztorim. Épp bütyköltem, vagy ilyesmi a wartyogón. (amúgy fateré volt) Az ablakmosó csövét lehúztam és a karbi mellé dugtam. Jött egy haverom és mondtam neki, hogy érdekes szagok vannak itt a motortérben. Nem benzin az tutti, de nemtom, hogy mi lehet. Nahh amikor odadugta az ormányát, a beavatott másik haver megnyomta a spricnit és a dudát is. Az meg úgy megijed, meg még az orra is vizes lett, hogy beverte a fejét a mocitetőbe;))) Persze utána ő hivogatott oda embereket, hogy mi lehet ez itt...;-P A végén 2-3 haver is megette a dolgot;-P
GEORGE14-04-2007 23:27:12 // 3313
Én a Polgárőrségnél használtam vw motoros Wartyogót :-)
Marklar15514-04-2007 23:21:04 // 3312
Végűl is kibírta. Csak fogyó eszköz lett a hátsó gumi. Azt ette miatta. A 2T-n kívűl;-) Még "kezdő" koromban volt, hogy Voiltunk Velencén strandolni vele. Este a 70 esen jöttünk haza. Csak itthon vettem észre, hogy félig ki volt húzva a szivató. Szép lett a fogyi... ;-) De, ez is 89 ben volt és akkor még 20-30ft volt a benya;) Igaz a fizumnak kellett volna annyinak lenni, mint most. ;)
kando.14-04-2007 23:16:17 // 3311
Kollégámnak már az utolsó szériás van, a VW motors :) Ezzel hoztunk haza sok cuccot, elég sokminden belefért, főleg, hogy kivette a hátsó üléseket :)) Aztán pestre visszafele menet megálltunk és nem akart elindulni, mire hosszas telefonálgatás után rájöttünk, hogy a gyújtótrafó nem kapja meg a 12V-ot a gyújtáskapcsolótól (nem mindig).. De végül hazajutottunk :)
GEORGE14-04-2007 23:00:07 // 3310
Adtál a gépnek azért a Wartburg se bír ki mindent :-))))
Marklar15514-04-2007 22:56:55 // 3309
Ezért is padkáztam 89-ben az Erzsébet hídon vele;) Hegyaljáról le-jobbos-balos-jeges út-3-4x ellenkormányzás, majd a padkán megáll 3 kerékkel a járdán. Alváz KO lett. :/
Marklar15514-04-2007 22:53:56 // 3308
Csak a régebbieken. (mint ami nekünk is volt) Ott még a motor mögött volt a hűtő. Azután rájöttek a keletnémet mérnökök is erre...;)
Marklar15514-04-2007 22:52:13 // 3307
Épp olyan barnán tanúltam vezetni. Csak az nem tolótetős volt... ;)
Tom1214-04-2007 19:40:53 // 3306
"Volt hogy apám párszor leköpte, meg lerugta de elindult:-)" Az egyik "garázsszomszédunk volt ilyen temperamentumos..-))
Tom1214-04-2007 19:39:13 // 3305
Ilyennel álltam fejre /nagyon ülte az utat...:-DD/ még annak idején. Az volt a "tanulópénz", hogy tudjam, hol vannak a fizika határai...:-))
GEORGE14-04-2007 17:03:16 // 3304
Annak a váltónak igen egyedi volt az elhelyezése.
Zsolt15514-04-2007 16:10:03 // 3303
Furcsa is volt, hogy a váltókarért hátra kellett nyúlni. Télen a régieknek viszont elég gyenge volt a fűtése.


A rácfelvarrottakon :-))) már jó volt.
GEORGE14-04-2007 15:46:34 // 3302
Ilyent nem láttam. Amivel én mentem annak már nem ott volt. Bezzeg a váltókarja se volt egyszerű elsőre .-))) A "visitását" sose fogom elfelejteni. Öröm volt vele megérkezni egy hosszabb útról :-))) Mekkora különbség vana a Barkas és a Scudo közt. Nem is gondolná az ember, hogy akkor csak olyanokat tudtak "alkotni"
Zsolt15514-04-2007 15:43:41 // 3301
A legelső Barkasokon, pedig a kormányoszlop alatt volt a kézifék. Aztán gyorsan korrigálták.
GEORGE14-04-2007 15:38:43 // 3300
Én a "forditva" müködő pedáljait nem igazán díjjaztam :-)))
Zsolt15514-04-2007 15:36:54 // 3299
Keresztapáméknak pont ugyan ilyen barna volt. A 900cm3-vel szerintem nagyon jól ment. Olyan jó, időtálló és bevált típus volt, hogy tízen évekig nem kellett rajta változtatni!
Bezzeg a mai autókat évente kell frissíteni! :-)))



Típuskönyv 1966-ból.
GEORGE14-04-2007 15:34:13 // 3298
örülök neki, hogy érted :-))) De erre már tényleg ne kontrázzál rá :-)))
csocsi14-04-2007 15:30:11 // 3297
Okszi, most már értem.
GEORGE14-04-2007 15:28:56 // 3296
Ebbe felesleges belemenni.......a kétütemű volta miatt olajos is lesz. A lényeg ha zöld kártyát akar katalizátor kell. Az meg, hogy mennyi az élet tartama senkit nem érdekel...gondolm én.
csocsi14-04-2007 15:26:04 // 3295
Akkor valszeg a tulaj elintézhette ezt. Bár a kipuffon nem láttam javulást, csupa olaj és kosz volt.
GEORGE14-04-2007 15:21:05 // 3294
A következtetésed jó! :-))))))) Ha akar zöldkártyát tesz bele katalizátort .-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.