Edyboy01-09-2010 11:45:10 //
5409
Én pont nem :))
Én ezt néztem :))

Kau01-09-2010 10:37:19 //
5408
A kávé illat a bejáratoknál tényleg jó volt :)
Kau01-09-2010 10:35:02 //
5407
Van aki őket nem nézte? :)))

Kau01-09-2010 10:31:56 //
5406
Én meg az Idesüsst :))
1 hónapra előre mutatták, hogy mi lesz a tévében. Hú :))
kando.01-09-2010 09:52:17 //
5405
Bizony, bizony :)
Meg ilyenekre (bár a legelső elég korán volt még, a későbbi Egri-vetélkedőkre már jobban emlékszem) :)

.

.

.

Akkor gondolom a híres Móka Mikire is emlékszel:))))))))))))))))
kando.31-08-2010 07:46:54 //
5403
Igen, például rájuk :) :) :D
Jaj..csak nem a Furfangos Frigyes mesterrel és Hakapeszivel?! :D
Azok nagyon tanulságos történetek voltak...én meg is fogadtam csoki ügyben nem hazudok soha....inkább gyorsan mindet megeszem:)))))))))
kando.30-08-2010 05:16:26 //
5401
Na igen, de hétvégén reggel én asszem a Zsebtévét vártam ez a szignál után :)
Meg valamiért az órát szerettem nézni :D
Én is emlékszem rá és én már akkor vártam a macit az esti mesével:)))))))
kando.27-08-2010 07:58:45 //
5399
Sokat láttam, szerettem nézni :)
Főleg Kudlik Júliával ;)
Na meg ezt is mennyit láttam gyerekkoromban még:
MTV adáskezdés főcím
GTPeti26-08-2010 22:08:04 //
5398
Delta
Klassz műsor volt...
Kazes☻26-08-2010 11:43:26 //
5397
Azaz WV, de tényleg jó kis gyűjtemény. Tecc! :)
sparco24-08-2010 22:41:42 //
5396
Az a Wv nem semmi!!!
kando.24-08-2010 08:12:31 //
5394
Pécsett, a Király utcában (messzebb a Széchenyi tértől) van egy kis régiségbolt-féle, de ez inkább retro bolt, szalagos magnókkal, szalagokkal, újságokkal stb., s mellette van egy Műhely nevű kávézó, amiben a kiállítási tárgyak szintén régi, retro cuccok s ott állítólag szokott lenni diszkó is vagy valami ilyesmi.. :)
Én most láttam először, mikor lelátogattam haveromhoz, de mondtam, a boltba nézzen majd be sűrűn s hozzon nekem szalagokat magnóra :)
Húúú...hát ez tényleg nagyot ott van! Van mit nézegetni:))
Selmak22-08-2010 14:15:52 //
5392
Szerencsi kollegina édesapja vette meg a recepteket (nem véletlen hogy a szloták boci csoki SZ@R) és gépsort ócskavas áron, a név viszont Nestlé-jé maradt. Így Szerencsi Retro és Szerencsi Bonbon néven futnak a termékei.
GTPeti22-08-2010 06:17:23 //
5389
Hopp milyen képet találtam:
Szinte érzem a közértben terjengő kávé és kenyérszagot. (A kenyerek szigorúan azokon az ezüst színű fémkocsikon. :))
A zacskós tejek pedig kék műanyagrekeszekben. Az alján a kifolyt tejjel. :))
GTPeti21-08-2010 12:20:53 //
5388
Például... Rákötni "párhuzamosan" egy PIC-et oszt jónaot. Részing-villamos. :)
kando.19-08-2010 13:49:44 //
5387
Jah, azt a zsák TTL icét meg tranzisztort, ami a ,,CPU'' és a ,,szoftver'' :) :P
GTPeti19-08-2010 13:28:14 //
5386
Ha számítógép vezérli, akkor meg lehetne chippelni. :)))
GTPeti19-08-2010 13:20:36 //
5385
A kontraktor egy olyan traktor, ami szerződéseket köt. :))
kando.19-08-2010 08:31:48 //
5384
Az is egyedi, ,,budapesti'' kivitel, számítógép vezérelte kontaktoros villamos :)
kando.19-08-2010 08:31:06 //
5383
Mert nem közvetlenül működteted, hanem számítógépen keresztül, ha meg az lefagy, akkor hiába nyomod a gombot...
Az összes többi típuson közvetlenül vezérled a 24V-os villanymotort, amin a röpsúly van.
GTPeti18-08-2010 18:44:23 //
5382
Nekem a kedvenc villamosom a Tatra, ami a 18-as vonalán jár. Nem egy mai típus, de tágas és csendes.
A Combino-t lábnélküli emberek(nek) tervezték, extrém rossz helykihasználással. SZVSZ
GT Ɨ|ѯ18-08-2010 18:40:30 //
5381
Mekkora gyűjteményeket lehetett összeszedni..:-)
pb_18-08-2010 10:50:39 //
5380
Miért ne lehetne 1 pályacsengő mp3 állomány? Nem ez a főprobléma vele.)
Kazes☻18-08-2010 09:36:17 //
5379
Botrány! :(
Botrány, botrány hátán, tuja, metró, busz, stb. Nokiás dobozok meg csak jönnek mennek. Vazzz...
kando.18-08-2010 09:27:26 //
5378
Én simán visszaadnám az összeset a siemensnek, hogy szar, tönkreteszi a pályát, szétrohad, lefagy a rendszer stb. Eleve azt sem értem, hogy lehet a pályacsengő mp3 fájl, ez a vasútbiztonságon hogy mehetett át..?!
Meg eleve nem érdemes ilyen nagy egylégterű járműveket venni, így nem lehet tenni semmilyen másik vonalra, nem bontható szét, nem csatolható stb.
Kazes☻18-08-2010 09:21:08 //
5377
Tényleg? Na, még ez is! :(
Ráadásul már elég rendesen rohadnak a Combinok. Érdemes a járműszekrény és az ajtók alját megnézni a megállókban. Egy-kettő elég rendesen kirügyzett.
Igen...megint létezik:)))
Kölyök koromban ilyen csoki papírral raktuk körbe az erdőben kijelölt területünket.
Nagyon elégedettek voltunk,mikor sikerült minden fára felragasztani:D
Kazes☻17-08-2010 16:27:17 //
5374
Csak a fölülről kézi vezéreltek, akik közel voltak a tűzhöz. :(
kando.17-08-2010 16:21:29 //
5373
Már előtte sem..
Sok okos dolgot találtak itt fel vagy gyárthattunk volna, de a vállalat vezetők hülyék voltak, hogy tudják mi a jó üzlet.. 90 után meg leszarták a gyárat, ők kimentették magukat jól onnan, a többi meg nem számított :(
pb_17-08-2010 13:44:49 //
5372
Dehogy nem, nagyon is sokat tanultak.)
Kazes☻17-08-2010 13:37:25 //
5371
Az ország még csak tanult (volna), de az a pár 'csög ott fent, na az neeem. Tudod, nem írok, nem olvasok, magyar nemes vagyok! :(
GTPeti17-08-2010 12:47:10 //
5370
Jól írtad, gyakorlatilag semmit sem tanult az ország az elmúlt 20 év hibáiból. Jobbak csak egymás szivatásában lettünk.
Kazes☻17-08-2010 12:44:49 //
5369
A baj a hozzáállással és a szemlélettel van-volt! Sajna. :(
kando.17-08-2010 12:37:09 //
5368
A Hannoveri típussal nincs semmi baj, azt a németek (Siemens) jól rakták össze. Ellentétben a Combinoval, ami nem csak, hogy nem sikerült igazán jól, de egyedi is, vagyis ilyen hosszban, ilyen kasztnival, alacsony padlósítással is csak nálunk van..
Sokkal rosszabb a felújított Ganz csuklós, a KCSV, az tönkreteszi a pályát, lefagy a vezérlés, elmegy az üzemi fék stb. Na azt kéne inkább visszaalakítani kontaktorossá vagy megcsinálni normálisan, ahogy a Tatra villamosokat (K-T5C5).
Amúgy annyira nem volt jó ez a Hungaroplan, de ha kiforr a modell, akár még exportképes is lehetett volna :)
GTPeti17-08-2010 12:31:35 //
5367
"Sajnos a rendszerváltás és a pénztelenség megpecsételte a sorsát."
Kár.
(Értsd: Idióta hülyék vagyunk.
Kazes☻17-08-2010 11:37:08 //
5366
Minek ez, há' jó nekünk a hanoveri xar is?! Vazzz...
kando.17-08-2010 09:08:52 //
5365
Ja ja, én is mostanában láttam újra, van ez a váras is meg az ,,ábécés'' csoki is :) :)
kando.17-08-2010 09:08:15 //
5364
Na meg az volt a baj, hogy csak egy darab készült, legalább lett volna párja, talán kevesebbet áll hibásan.. Na meg önálló típus volt, szóval az ilyen 1 darabos járművekkel ez a baj (akárcsak a 400-as troli, ami önálló típus és 1 db van szintén).
A Fehér úton meg már gyártódott sok minden, elvégre az a főműhely is, ott rakják össze (ha lehet) a sérült villamosokat, meg ott készültek a Bengálik is (egy részük, másik részük pedig Debrecenben).
Diny17-08-2010 08:08:17 //
5363
Nemrég lettem figyelmes erre a csokira, gyerekkorom egyik kedvence volt, és most megint kapható:))
(vagy még mindig)

Ez a villamos a BKV és az Ikarus kooperációjában készült. Mintegy jelezni kívánták a gyártók felé, hogy ilyen jellegű járművet szeretne a közlekedési vállalat.
A kocsiszekrényt az Ikarus készítette a többi a BKV saját műhelyében(!) építették a Fehér úton.
Sajnos a rendszerváltás és a pénztelenség megpecsételte a sorsát.
GTPeti16-08-2010 23:31:37 //
5361
A jobboldalit is leselejtezték?? Ez meglep, hiszen alig volt 20 évet forgalomban. És nem is hat olyan elavultnak. Vagy "szegények vagyunk, de jól élünk"?
kando.12-08-2010 10:38:45 //
5360
NA én még pont utaztam vele, de akkor már nem a 37-esen volt, hanem a 30/A vonalon, ami most 21/A néven fut.
A 30-as vonalon viszont még utaztam MUV-val is, sőt 2000 körül még volt a 24-esnek olyan szakasza, ahol a sínek az úttest szélén mentek (aztán később át lett építve a pálya a mostanira).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.