Forum >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

Kazes☻17-08-2010 16:27:17 // 5374
Csak a fölülről kézi vezéreltek, akik közel voltak a tűzhöz. :(
kando.17-08-2010 16:21:29 // 5373
Már előtte sem..

Sok okos dolgot találtak itt fel vagy gyárthattunk volna, de a vállalat vezetők hülyék voltak, hogy tudják mi a jó üzlet.. 90 után meg leszarták a gyárat, ők kimentették magukat jól onnan, a többi meg nem számított :(
pb_17-08-2010 13:44:49 // 5372
Dehogy nem, nagyon is sokat tanultak.)
Kazes☻17-08-2010 13:37:25 // 5371
Az ország még csak tanult (volna), de az a pár 'csög ott fent, na az neeem. Tudod, nem írok, nem olvasok, magyar nemes vagyok! :(
GTPeti17-08-2010 12:47:10 // 5370
Jól írtad, gyakorlatilag semmit sem tanult az ország az elmúlt 20 év hibáiból. Jobbak csak egymás szivatásában lettünk.
Kazes☻17-08-2010 12:44:49 // 5369
A baj a hozzáállással és a szemlélettel van-volt! Sajna. :(
kando.17-08-2010 12:37:09 // 5368
A Hannoveri típussal nincs semmi baj, azt a németek (Siemens) jól rakták össze. Ellentétben a Combinoval, ami nem csak, hogy nem sikerült igazán jól, de egyedi is, vagyis ilyen hosszban, ilyen kasztnival, alacsony padlósítással is csak nálunk van..

Sokkal rosszabb a felújított Ganz csuklós, a KCSV, az tönkreteszi a pályát, lefagy a vezérlés, elmegy az üzemi fék stb. Na azt kéne inkább visszaalakítani kontaktorossá vagy megcsinálni normálisan, ahogy a Tatra villamosokat (K-T5C5).

Amúgy annyira nem volt jó ez a Hungaroplan, de ha kiforr a modell, akár még exportképes is lehetett volna :)
GTPeti17-08-2010 12:31:35 // 5367
"Sajnos a rendszerváltás és a pénztelenség megpecsételte a sorsát."

Kár.

(Értsd: Idióta hülyék vagyunk.
Kazes☻17-08-2010 11:37:08 // 5366
Minek ez, há' jó nekünk a hanoveri xar is?! Vazzz...
kando.17-08-2010 09:08:52 // 5365
Ja ja, én is mostanában láttam újra, van ez a váras is meg az ,,ábécés'' csoki is :) :)
kando.17-08-2010 09:08:15 // 5364
Na meg az volt a baj, hogy csak egy darab készült, legalább lett volna párja, talán kevesebbet áll hibásan.. Na meg önálló típus volt, szóval az ilyen 1 darabos járművekkel ez a baj (akárcsak a 400-as troli, ami önálló típus és 1 db van szintén).

A Fehér úton meg már gyártódott sok minden, elvégre az a főműhely is, ott rakják össze (ha lehet) a sérült villamosokat, meg ott készültek a Bengálik is (egy részük, másik részük pedig Debrecenben).
Diny17-08-2010 08:08:17 // 5363
Nemrég lettem figyelmes erre a csokira, gyerekkorom egyik kedvence volt, és most megint kapható:))
(vagy még mindig)

Zsolt15517-08-2010 07:02:51 // 5362
Ez a villamos a BKV és az Ikarus kooperációjában készült. Mintegy jelezni kívánták a gyártók felé, hogy ilyen jellegű járművet szeretne a közlekedési vállalat.
A kocsiszekrényt az Ikarus készítette a többi a BKV saját műhelyében(!) építették a Fehér úton.



Sajnos a rendszerváltás és a pénztelenség megpecsételte a sorsát.
GTPeti16-08-2010 23:31:37 // 5361
A jobboldalit is leselejtezték?? Ez meglep, hiszen alig volt 20 évet forgalomban. És nem is hat olyan elavultnak. Vagy "szegények vagyunk, de jól élünk"?
kando.12-08-2010 10:38:45 // 5360
NA én még pont utaztam vele, de akkor már nem a 37-esen volt, hanem a 30/A vonalon, ami most 21/A néven fut.

A 30-as vonalon viszont még utaztam MUV-val is, sőt 2000 körül még volt a 24-esnek olyan szakasza, ahol a sínek az úttest szélén mentek (aztán később át lett építve a pálya a mostanira).
Zsolt15512-08-2010 07:05:59 // 5358
Már mind a kettő múzeumban van.

Inter156 (il mascalzone)11-08-2010 21:54:48 // 5357
Ő az,de ő már az utód.Mikor megszünt a 36-os őt áttették a 37-esre,talán még ma is fut..:)))))
Zsolt15511-08-2010 21:43:49 // 5356
Megtaláltam. :-)))

Inter156 (il mascalzone)11-08-2010 21:32:53 // 5355
A Keletitől jött és a Liget tér után elfordult a 95-ös busz vonalán és a második megálló volt a végállomás,amit most újítanak fel mint körforgalom:) A sinekből még mindig látni részeket:)))
Zsolt15511-08-2010 20:50:22 // 5354
36-s az merre járt??? Én a 28-n utaztam vele.
Inter156 (il mascalzone)11-08-2010 20:12:34 // 5353
Ilyennel utaztam sokszor....a 36-oson Kőbányán:)))))
Inter156 (il mascalzone)11-08-2010 20:10:46 // 5352
Akkor te vagy a befutó...én csak a második helyre szorultam:)))))))))

Fene kereste hogy ott valakinek a feje hiányzik:DDD
Kazes☻06-08-2010 11:10:59 // 5351
Én meg Szegeden. :)))
kando.06-08-2010 09:04:26 // 5350
Debrecenben utaztam ilyenen :) Ott még talán van Bengáli, a szegedieken kívül.
Kazes☻05-08-2010 21:31:54 // 5349
Kicsit avétos, de mindenképp hangulatos. :)
Zsolt15505-08-2010 21:23:07 // 5348
Legyen egy kis retro jármű.
Ezt a Budapestről Szegedre honosított Bengálit a hétvégi találkozó után fényképeztem.

Zsolt15505-08-2010 21:19:38 // 5347
Lenne. :-)))
kando.04-08-2010 11:30:56 // 5346
Vajon forgalomirányítással kapcsolatos kiállításra lenne igény?
Én most elkezdtem gyűjtögetni régi doksikat a régen nálunk használt berendezésekről meg megpróbálok párat összegyűjteni is majdani selejtezésekből s esetleg kiállítani majd valahol, egészen a mostanáig használtakig (esetleg) :)

Kártyákat más sikerült szereznem, előbb-utóbb lesznek szekrények is remélhetőleg :)

Csak kérdés, lenne-e erre látogató, úgy általában.. Engem mondjuk érdekel s nem is értem, a Közlek múzeumban miért nincs erről kiállítás, de lehet, remélem azért másokat is izgat a téma, vagy akár nosztalgiázni majd a fekfe-fehér csíkos oszlopon látni a jelzőfejet stb. :) :)
GT Ɨ|ѯ02-08-2010 17:05:22 // 5345
ez már faceliftes volt:-)
kando.28-07-2010 09:54:42 // 5344
nna szerintem én ezt kerestem :) :)
GT Ɨ|ѯ28-07-2010 08:52:42 // 5343
jó áron volt..:-)
Kau28-07-2010 08:02:29 // 5341
Meg az új Balaton szelet hatására :)
Kau28-07-2010 08:01:26 // 5340
Akkor én király voltam :)) Még azt is meg tudom mondani, hogy ez hiányos, mert hiányzik a pilóta feje ;)
kando.28-07-2010 07:58:39 // 5339
Köszi :)

Valamiért én azt hittem, színesebb volt.. sárga papíron valami hasonló félkörívek, de lehet, csak az idő miatt hittem így :D
kando.26-07-2010 10:13:23 // 5337
Egyébként ha valaki emlékszik még, hogy a Balaton szeletnek milyen színei voltak, örülnék, mert ezt most csak saccból írtam, meg a betűt is csak úgy odabiggyesztettem, de, hogy eredetileg milyen is volt a papír, már nem emlékszem.. :)
kando.26-07-2010 07:54:11 // 5336
Hétvégén nagyon ráérhettem.. :)

Tommi25-07-2010 21:31:48 // 5335
Kicsinyes vagy Lalikám :)))))))))))))))))))))))))))
sparco25-07-2010 21:30:56 // 5334
Úgy látom odáig még nem ért el, hogy a FIAT frissített a logoján! :D
sparco25-07-2010 21:27:49 // 5333
Óóóóó köszönöm szépen! Máskor is gyertek, ha erre jártok! Látod azóta beujjítottam egy kis 145-sel. :D Legközelebbi Selénia Rallyn velem is számolnotok kell! :D
Inter156 (il mascalzone)25-07-2010 21:05:10 // 5332


Egy pincei pakolásnál találtam:)
Edyboy23-07-2010 23:34:23 // 5331
Történetesen ott kávéztunk :)
És finom volt a kávé :)
Inter156 (il mascalzone)22-07-2010 22:17:05 // 5330
És még nem csaptunk egy nosztalgia bulit!!! :DDDD
Zsolt15522-07-2010 21:44:43 // 5329
Én meg három villamosmegállóra lakom.
Inter156 (il mascalzone)22-07-2010 21:41:24 // 5328
Igen..tudom hol van!
5-utca saroknyira lakom:)))
Jó a telcsi szám....és érdekes hogy azt az utcát hol Nagyatádi Szabónak hívták,vagy Kertésznek:)) A Gettó keritése ezen az utcán haladt végig 44-45-ben:))
Zsolt15522-07-2010 21:31:28 // 5327
Ez a ma is álló épület "Garage" a "Szürke taxinak", majd a háború után egészen a 90'-s évek végéig a Főtaxinak volt székhelye.



Itt is érdekes a telefonszám. :-)))
Inter156 (il mascalzone)22-07-2010 21:24:29 // 5326


A jól látható telefon számon megrendelhető a szolgáltatás:DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.