Forum >> A Stellantis menedzsmentje és a konszern iránya
Giuntini26-03-2021 10:47:33 // 302
Totalcar cikkeket helyén kell kezelni..... Kezd már bulvársajtóvá válni.
RomeoOne26-03-2021 08:16:59 // 301
Liquid13-03-2021 17:27:54 // 300
Nekem egy V6 is megfelelne, akár egy szívó Busso is :) Persze a V8 sose rossz...
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2021 10:26:16 // 299
Ott a Quattroporte V készen. A faceliftes jól is néz ki kívül, belül. Hátul hajt, megvan minden. Prémium is XD
RomeoOne13-03-2021 10:15:01 // 298
Azért is mondtam, hogy ne egy turbós V6-ot akarjon már belepakolni már akkor, hanem egy jó szívó V8-at
Dévid12-03-2021 23:40:50 // 297
Üdv a csapatban! :)
Liquid12-03-2021 22:40:24 // 296
nemhiszem hogy a nyers gyorsaság az ami a CarTársat mozgatja :)
RomeoOne12-03-2021 19:32:54 // 295
Ilyen gondolattal már én is eljátszottam már, de ha feelinget akarsz, akkor már inkább valami olasz szívó V8-at az orrába hosszában és mehet hátra a kardántengely. De a 159 soha nem lenne olyan gyors autó, bármennyi lóerővel is, mint a Giulia Q, amit erre teremtettek meg.
Jani5512-03-2021 10:43:35 // 294
Rendkívül gazdaságos a Panda: második, futkározós-cuccolós kocsikának vettem, aztán szép lassan elsőszámú lett. Mindjárt 11 éves, a hátsó ülések és mindenek kidobva, készítettem egy könnyű, de erős padozatot, evvel kb 80kg-al csökkentettem az önsúlyt. 1m3 és kb 3q amit bátran lehet szállítani...3-3,5l-es fogyasztással!
Kócosw11-03-2021 18:15:10 // 293
reméljük majd hagyjak is...
Giuntini11-03-2021 12:48:54 // 292
Úgy legyen! Csináljanak eladható autókat, és mikor befut a pénz, valósi Alfa élményautókat! Valahogy mint a bajoroknál, csak nem elnagyolt es agyonmodernizált formákkal!
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2021 11:21:49 // 291
A gyártói oldalról még csak nem is a praktikum. Úgy kompletten az eladhatóság. Jót játszottak a mérnökök, merészet álmodtak a gyártás szervezők, és most ott egy ultramodern, nagy kapacitású Cassino plant, ahol eladhatatlan autókat csavarozgatnak össze kb hobbiból. Aztán most szembe találták magukat a rideg valósággal és a PSA rutinos rókáival. Vége a jó világnak, de lehet még haszon is lesz ebből egyszer XD
samu12611-03-2021 11:07:28 // 290
Ezt a hiba volt a 159 szöveget nem értem, lehet az időzítés a válság miatt hiba volt, de ha lehetne választani hogy átüljek egy QV-ba vagy valamilyen varázslás hatására a 159 platformja elbírna az 510 lóval és hátsó kerekessé is lehetne konfigurálni, akkor a 159-ben maradnék.
A 159 orra jobban megfog, és az interior. A Giuliánál viszont az oldal vonalak és a hátsója az ami jobb mint a 159. Valahogy össze kellene gyúrni :D
A 159 orra jobban megfog, és az interior. A Giuliánál viszont az oldal vonalak és a hátsója az ami jobb mint a 159. Valahogy össze kellene gyúrni :D
RomeoOne11-03-2021 10:53:53 // 289
Nem is az panaszkodik, akinek Alfa élményt adó autó kell, hanem akinek praktikus :DDD
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2021 10:35:37 // 288
"Hiba volt a 159" emlékeztek? :-)) A vezetés bénázása tette lehetővé, hogy a tervezőasztalnál elszabaduljanak a dolgok. Egy normális gazdasági vezetés mellett a Giulia nem is létezhetne. Már a Giulietta sem abban a formájában ahogy. Azon is érződik a megkötések nélküli műszaki gondolkodás, lelkesedésből tervezés. Ilyen nincs az autóiparban :-)
Kócosw11-03-2021 05:54:35 // 287
ugy bizony, sororzatos rossz döntések vezettek ide ahol vagyunk.
Giuntini10-03-2021 20:44:45 // 286
Inkább 2008 után. Az Alfát a válság nagyon gyomronvágta! 2008-ig a 159 eladásai jók voltak, a fejlesztéseket a válság hatásai vitték el. Emlékezzetek csak! Ott fütötte a Nurburgringen a köröket a 159 GTA V8 Ferrari motorral. Aztán milyen megkésve érkezett a TBI???
Ott volt a Kamal! Mindenkit beelőzhettek volna a Sport SUV-ok piacán! Ott lett volna a nyereség, és nem! Helyette az FCA téves utakra ment, mindent az 500-ra épített!
Ott volt a Kamal! Mindenkit beelőzhettek volna a Sport SUV-ok piacán! Ott lett volna a nyereség, és nem! Helyette az FCA téves utakra ment, mindent az 500-ra épített!
Kócosw10-03-2021 20:24:53 // 285
siman... katasztrófa az egész...
VKG231!!! (156+75)10-03-2021 19:49:59 // 284
Ezt úgy 2007 óta el lehet mondani......
Kócosw10-03-2021 17:28:56 // 283
normalis gondolkodassal felfoghatatlan ami az elmult időszakban az FCA nal folyt...
Kazes☻10-03-2021 16:20:34 // 282
Az öreg alkesz dumája! 😂
Liquid10-03-2021 16:19:29 // 281
"A dugóba dugóhúzó kell :-)"
ez mekkora :D
ez mekkora :D
Kazes☻10-03-2021 16:06:50 // 280
Bizony, bizony... szvsz egyre többen nem értjük... de hamarosan meglátjuk mit tervez és mit hogyan fog megvalósítani a Stellantis.
Giuntini10-03-2021 15:59:42 // 279
Mindkettőt, a MiTo-t is meg a Giuliettát is tovább lehetett volna vinni! Most látszik, hogy a MiTo formaterve sem öregszik, egy kis korszerűsítés, bele az 500 mild hibrid 3 hengeresével + turbo oszt csókolom! Egyszerűen fel nem foghatom, hogy miért kellett ezt a kettőt leállítani! 10 éves típusok? De a választék jobb a nincsnél!
Ez vonatkozik a Puntóra is! Én nem értem az FCA-t!
Ez vonatkozik a Puntóra is! Én nem értem az FCA-t!
Kazes☻10-03-2021 15:23:00 // 278
És ezért is fura, hogy ez már leállt... 😕
Kazes☻10-03-2021 15:20:55 // 277
Sajnos így van... egyetértünk.
Kazes☻10-03-2021 15:19:57 // 276
Igen, nagyon baba... meg ateljesenletolható tetős is... az ára az sajna nem baba... de majd jól megtámogatják... esetleg Lölő szeretne nagyon tenni az országért, a családokért és osztogat jó párat... elsőként pl. a huszonéves verdákért cserébe, hogy jobb legyen székesfővárosunk levegője... tehát akkor én is kapok! 😄
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2021 14:49:38 // 275
Lassan két kategória lesz. A biztos meg nem venném és a megvehetetlen. És egyre több autó kerül mindekettőbe egyszerre :XD
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2021 14:46:52 // 274
A dugóba dugóhúzó kell :-)
Nyilván a kis város más, itt azért nagyrészt gurul az autó. Ha pedig gurul, akkor nem mindegy, hogy hogy. :-) Nyilván feleslegesen sok lóval és talán feleslegesen bonyolult technikával városozunk a Giuliettával. De mindenféle erőfitogtatás nélkül, az egész autó akaratossága, hangulata, reakciói mosolyt csalnak az arcomra. Ez minden pillanatban Alfa. Nem is a lóerő ennek a lényege, hanem ahogy beszélget a technika velem miközben csak elugrok valahova, mert dolgom van. Egy sima elindulás közben is ficereg-mocorog, érezni, hogy menne. A lábam a gázon, és érzem, hogy érzi :-) Gázfröccs, visszakapcs, és versenyzés, vagy száguldás nélkül is él az egész autó. Szórakoztató, nagyon. :-)
Nyilván a kis város más, itt azért nagyrészt gurul az autó. Ha pedig gurul, akkor nem mindegy, hogy hogy. :-) Nyilván feleslegesen sok lóval és talán feleslegesen bonyolult technikával városozunk a Giuliettával. De mindenféle erőfitogtatás nélkül, az egész autó akaratossága, hangulata, reakciói mosolyt csalnak az arcomra. Ez minden pillanatban Alfa. Nem is a lóerő ennek a lényege, hanem ahogy beszélget a technika velem miközben csak elugrok valahova, mert dolgom van. Egy sima elindulás közben is ficereg-mocorog, érezni, hogy menne. A lábam a gázon, és érzem, hogy érzi :-) Gázfröccs, visszakapcs, és versenyzés, vagy száguldás nélkül is él az egész autó. Szórakoztató, nagyon. :-)
Kócosw10-03-2021 14:38:53 // 273
meg majd ecce csak kitiltjak az elektromosokat a mélygarázsokbol mertha kigyullad leég fél mélygarázs...
Giuntini10-03-2021 14:20:26 // 272
Az 500e nagyon jó autó, városban tökéletes, de csak annak, aki otthon tudja tölteni! Teremgarázsban sem lehet. 10 millió körüli árával viszont megvehetetlen kategória! 3 millió körül szinte új, 20-30 ezret futott 77 lovas MiTo-t veszel, és hozzá szinte életfogytig tartó benzint. 7 milliós árkülönbséget ilyen kis autóra ki vállalna be? Még nem alternatíva. Azt a 7 milliót elutazom, megeszem, megiszom...
Liquid10-03-2021 14:09:31 // 271
3+1 az 4 :)
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
Kazes☻10-03-2021 13:12:56 // 270
És hol van azon négy ajtó? A plusz kis ajtó csak a jobboson van és hello... az azért nem egy rendes ajtó... ám felőlem legyen. 😄 De, hogy jó kis verda, az biztos... Vályiék is dicsérték rendesen! 😀
Liquid10-03-2021 13:05:02 // 269
az 500e 4 ajtós kajak jó cucc lett, simán bevállalnám
Kazes☻10-03-2021 13:01:29 // 268
Erre írtam korábban, hogy az ilyen utakra nekünk tökéletes lenne egy villany Alfa... vagy most ami van, a kis 500e. 😀
Kazes☻10-03-2021 12:56:55 // 266
Igen, a 164 egy remek autó... a '66 szvsz már nem sikerült olyanra. ☺️
Kazes☻10-03-2021 12:54:26 // 265
Emillel szvsz inkább Bp- re gondolunk, ahol végigaraszolod a kis körutat, vagy a nagyot, vagy a Hungáriát, vagy az Üllőit, vagy a rakpartokat, vagy kb. mindenhol... kraft kb. fölös is, ha meg kicsit megindul a sor, azt ez a kicsike is bírja! 😄
Kazes☻10-03-2021 12:50:40 // 264
Az egykettes féligoffos pandából indult... 😜
Kócosw10-03-2021 12:48:48 // 263
Kazes☻10-03-2021 12:47:02 // 262
Az orra?! Stílusos... akár mondhatni, szép! ☺️
Kócosw10-03-2021 12:37:35 // 260
en bérelt golffal voltam igy. Kellett menni egy nagyobb kört de dobalta nekem szorgosan a hibaüzeneteket.
Giuntini10-03-2021 12:31:52 // 259
A 2,4 ótomatával is! Csak érzed, hogy baromian nem fekszik neki!
Liquid10-03-2021 12:28:43 // 257
Ez így van :) Minden autóba kell a kraft! :)
Ahogy a kollegáim szoktak vele poénkodni: 200-zal sokkal jobb állni a dugóban :D
A TBI-vel is egész jól lehet városozni.
Ahogy a kollegáim szoktak vele poénkodni: 200-zal sokkal jobb állni a dugóban :D
A TBI-vel is egész jól lehet városozni.
Giuntini10-03-2021 12:23:59 // 256
Giuntini10-03-2021 12:19:14 // 255
Jó duma😊 A dugóba viszont nem kell!
Giuntini10-03-2021 12:17:54 // 254
Vályi Pista szavaival élve: "tökéletes közlekedőedény".
Ma viszont teljesen szétválasztották a "közlekedőedény" autókat az élvezettől!
A Marea kombinál praktikusabb autót szép köntösbe csomagolva el sem lehet képzelni! Lenyitható lökhárító (ugye BMW X5), szép műszerfal, szinte teljesen kárpitozott ajtók. Ma ezek a stamdard jellegű autók nagyrészt mindenhol műanyag borítást kapnak, a "prémiumoknak" járnak a jó anyagok, hozzá a bonyolult szerkezeti megoldások. Nem lehetne a kettőt ötvözni mint annak idején a Ctománál ami egyszerűbb anyagokkal operált de prémium kényelemmel és menetteljesítményekkel?
Igen, valójában rákényszerítik a felhaszmálókat a kétautós garázsra, ami tőlünk nyugatra egyszerűbben kivitelezhető. Utazóautó és városi.
Annak idején a 164-nél fel sem merült, hogy a városi használat rosszat tesz neki....
Ma viszont teljesen szétválasztották a "közlekedőedény" autókat az élvezettől!
A Marea kombinál praktikusabb autót szép köntösbe csomagolva el sem lehet képzelni! Lenyitható lökhárító (ugye BMW X5), szép műszerfal, szinte teljesen kárpitozott ajtók. Ma ezek a stamdard jellegű autók nagyrészt mindenhol műanyag borítást kapnak, a "prémiumoknak" járnak a jó anyagok, hozzá a bonyolult szerkezeti megoldások. Nem lehetne a kettőt ötvözni mint annak idején a Ctománál ami egyszerűbb anyagokkal operált de prémium kényelemmel és menetteljesítményekkel?
Igen, valójában rákényszerítik a felhaszmálókat a kétautós garázsra, ami tőlünk nyugatra egyszerűbben kivitelezhető. Utazóautó és városi.
Annak idején a 164-nél fel sem merült, hogy a városi használat rosszat tesz neki....
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2021 12:03:20 // 253
Ettől még nagynak nagy :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
441
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?