Forum >> A Stellantis menedzsmentje és a konszern iránya

RomeoOne15-10-2020 10:49:59 // 52
Mondjuk ha nem akarták volna megerőszakolni a típusjelzést, akkor az legfeljebb Alfa 6C lehetett volna :D
Giuntini15-10-2020 10:45:26 // 51
Ezt azért halkan elmondták a Maseratinál. Az MC20 az Alfa 8C lett volna. A Maseratnál a tervek egy új Quattroporte, egy új Granturismo, Levante es a Stelvio plattformjára épülő SUV. A Ghiblinek nem lesz utódja, és a sorok között olvasva utódlását Alfa emblémával oldják meg.
RomeoOne15-10-2020 10:38:01 // 50
Miért, mibe érdemes akkor fektetni? Ha úgy vesszük nem érdemes már semmibe autó fronton.
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2020 10:30:27 // 49
Na pont ezért nem fogják megcsinálni, a 159 óta látszik, hogy hol végződik az Alfa és hol kezdődik a Maser territórium. Nagy sedanba amúgy sem fektet már senki.
Giuntini15-10-2020 10:12:54 // 48
Nem sokat! A cikk azt is leírja, hogy a rengeteg elismerés nem hozta meg az üzleti sikert. Itt már a mentalitáson kellene változtatni, ami sokkal nehezebb!
A Tonale biztos hozhatna pénzt is! De éveket késik! Viszont nem lesz a Stelviónál nagyobb méretű SUV! Remélem megcsinálják a Giuliánál egy mérettel nagyobb Alfát, ami valójában a Maserati Ghibli utódja lenne!
GT Ɨ|ѯ15-10-2020 09:58:17 // 47
Az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio lett az év SUV-je

csak segít egy kicsit ez is:-)
Erhard 242 (Pure Energy)14-10-2020 19:40:44 // 46
Nem csak a kormány szerintem az egész olasz gazdaság megy a lecsóba
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 19:10:08 // 45
Legyen úgy és induljon be az Alfa gyár 100%-os kapacitással.
Giuntini14-10-2020 18:48:34 // 44
Biztos hogy nem! Ezek kétségbeesetten a hülyébbnél hülyébb rendeleteket hozzák!
Kócosw14-10-2020 17:43:28 // 43
a billentyűzetemből vetted ki a bötüket. Majmoljak a hülye nemetket, majd azok is falnak mennek csak idő kérdése...
Kócosw14-10-2020 17:42:10 // 42
😉😁😁😁
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 17:32:26 // 41
A következő majd végrehajtja....:P
Zsolt15514-10-2020 17:20:58 // 40
Ez olyan, mint Elon Mask ígérete, hogy x év múlva ez meg az lesz? 15 év múlva ki fog emlékezni erre az ígéretre? A mostani választásokon viszont jól hangzik. Talán mostanában lesz valami az olaszoknál.

Dániában vagy Norvégiában, 2024-2025 volt a cél? Aztán mostanában nem feszülnek miatta, mert már a mostani elektromos autókhoz sincs annyi áram, mint amennyi kellene. Pedig még 10%-ék körül sem járnak a darabszámok.
Giuntini14-10-2020 16:56:32 // 39
Nem eszik olyan forrón a kását! Ez a jelenlegi kormány hamarosan megy a lecsóba....
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 16:06:09 // 38
Szép kilátások.....

Már napirenden, érinti is majd a Stellantist erősen
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 16:00:32 // 37
még ennél is többet?:-DDDD
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 15:59:13 // 36
A Tonale egyáltalán nem hibás ,pánikszerű legyártással a bemutató után kellett volna piacra dobni, úgy ahogy bemutatták, nem átrajzolgatni megerőszakolni kifőzni a velőt belőle, nem várni vele éveket..../ Kamalnál ugyanígy elqrták anno /

Igazi ütős vevő-világsláger lett volna, mire ez a pöcsölős brigád végre sorozat gyártásba teszi ugyanúgy jár majd mint a Stelvio most, tuti autó de nem veszik elegen...

Szélnek ereszteném ezt a csapatot és gyorsan friss vért pumpáltatnék a maradókba, csinálni kell most már valamit mert nem lesz jó vége...

/ Off: más márkánál már meglépték nemrég, teljes fejcserékkel: ON /
Kócosw14-10-2020 14:17:31 // 35
Azert az ECU temahoz annyit fűznék hogy sztem egy bussohoz való ECU t 10 ev mulva os össze tudnak legozni valahogy, míg azert a julia Q egx lehelletnyivel több drótot tartalmaz az a helyzet... ott mar nem egyszerű a kérdés...
Kócosw14-10-2020 14:14:50 // 34
Te Uram, hasonló a gondolkodásunk asszem. Gyakrabban kéne beszélnünk 😉🤓
Giuntini14-10-2020 14:01:48 // 33
Én is így érzem! Hiányzik a modellpaletta, így nem lehet eladást produkálni! Mikor egy Ferrarinak nagyobb számú modellkínálata van.
Marchione idejében megcsinálták a 4C-t! Ma semmit!
Azért Marchione is mondott bajt okozó szavakat. A 159 hiba volt kijelentésre emlékszünk. De akkor volt modellkínálat. Mellette volt egy világválság. Most van egy Covid. Most a még sorozatba sem került Tonale a hibás?
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 13:06:07 // 32
ezért impotens a jelenlegi vezérkar, le kellene cserélni az összeset és átadni 1 értelmesebb profi csapatnak..
RomeoOne14-10-2020 12:54:57 // 31
Mindig ezt csinálják. Húzd meg, ereszd meg. Mintha amúgy nem érdekelné őket, hogy felfuttassák a márkát, hanem ezen a szinten akarnák tartani. Bár Marchionne ne halt volna meg. Ő talán következetesen tolta volna előre az Alfát.
TtK14-10-2020 11:43:06 // 30
Én sötéten látok. Már legalább egy évtizede megy a nyűglődés, de lehet, hogy régebben. Egyszerűen nincs akkora fizetőképes kereslet a termékre (driver's car), hogy eltartsa a márkát. Az életérzés, meg design, meg hagyomány, meg versenysikerek (milyen sikerek? az utolsó 30 éve volt a DTM-ben) szép dolgok, de nem hatnak elég emberre, hogy meg is vegyék az autót. Ami ugye nem is nagyon van, gyakorlatilag két féle típust gyártanak, abból is keveset.
Szerintem három végkifejlet lehet a következő tíz évben:
-Lancia-effektus, azaz gyakorlatilag megszűnik a márka.
-Sok olcsó trendi villany/hibrid kis SUV Peugeot-t lehet majd venni Alfa emblémával.
-A márka visszakerül a két világháború közti szegmensbe, azaz kisszériás méregdrága luxus/sportkocsigyártó lesz. Ezt valószínűleg tulajdonosváltás fogja megelőzni, mert a konszernen belül már van ilyen márka.
Ne legyen igazam..
Szerencsére mire ez bekövetkezik már vén sz@r leszek és pont jó lesz egy önvezető villany közlekedőedény. Addig meg hajtom a Giuliát.
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 11:33:30 // 29
Szerencsére:-)
Halesz14-10-2020 11:12:07 // 28
Azért megnézném, hogy pontosan hány darab Giulia/Stelvio Q-t adtak el eddig...
RomeoOne14-10-2020 10:59:48 // 27
Az új M3-asokon már van részecskeszűrő
Giuntini14-10-2020 10:55:25 // 26
Amíg M3 és RS van, addig a QV is megmarad! Egy biztos vásárlói köre megvan ezeknek az autóknak!
Giuntini14-10-2020 10:52:18 // 25
Nem véletlen hogy a 164 QV, Q4 már aranyárvan van!
Ugyanúgy a 75 Milano vagy America.
Azért a piac, és az emberek válasza megvan a modern autóipari törekvésekre.
Halesz14-10-2020 10:48:38 // 24
Szerintem egy busso GTA vagy GT hatalmas dolog lesz már 10 év múlva is.
A Giulia Q-k értékét pedig jelentősen felértékeli, hogy pusztulnak folyamatosan sajnos :(
De én amiatt is aggódom, hogy annyi elektronika van bennük... 30 év múlva azokkal mi lesz? Vagy aki hosszú távra tervez egy ilyennel, az kezdjen elpakolni a polcra mindenféle kütyüt is mellé, ami esetleg majd kellhet?
Bár ilyen logika alapján a busso motoros autókkal is észnél kell lenni, mert már most nem kapható hozzájuk pl motorvezérlő elektronika (ha jól tudom). Ok, szerzel bontóból, de meddig...?

Egyetértek RomeoOne tippjével, hogy 2-3 éven belül már lesz lesz Q... én is mondtam ezt már párszor, ilyen szabályozások mellett előbb-utóbb kasza lesz. :(
RomeoOne14-10-2020 10:28:58 // 23
Nyugi, nem sokáig gyártják már ilyen EU-s faszkodások mellett :D
Simán el tudom képzelni, hogy MY22 már nem lesz belőle.
Erhard 242 (Pure Energy)14-10-2020 09:58:56 // 22
Gliulia QV biztos nagy szám lesz 20 év múlva csak ezzel is elkéstek vagy 7 évet...
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 09:52:07 // 21
respect Q Guilia, de a Busso-t nem űbereli:-)
RomeoOne14-10-2020 09:48:21 // 20
De itt nem Busso vs elektromosról volt szó, hanem utolsó szériás Busso vs. Giulia Q-ról. Bár 20 év múlva még nem ugyanabban a fázisban lesznek, a Giulia Q-k még csak youngtimerek lesznek a Busso-k meg már rég oldtimerek.
Erhard 242 (Pure Energy)14-10-2020 09:47:50 // 19
hát ez az iszap politika teljesen megöli a márkát...
GT Ɨ|ѯ14-10-2020 09:39:10 // 18
A Busso ide vagy oda?
Az olyan mint a piramis, örök életű:-)
Semmilyen akkus xarkupac nem fogja pótolni sohasem, elég beindítani pár gázfröccs meg 1 pár km vele és feledve a világ gondja.

Brutálisan az idei évtől bekövetkezett egy olyan vágás ahol minden csapból az elektromos autózás folyik, csak az a hír, trendi ájuldozásokat ömleszt minden média, értem én, hogy ez a divat meg minden de biztos ott tartok/-tunk / sok ezren mint anno a lovak és autók váltása:-(

Szóval tudomásul véve, ok ez a jövő stb. Jöhet a hibrid, az akkus Alfa csak megmaradjon a cég mindenesetre drukkolok a Stellantisnak, remélve, hogy olyan vezetőket és szakembereket tesz poziciókba akik oda is valók nem ipari és kereskedelmi impotensek mint a kb 2015-től regnáló brigád.
Zselé13-10-2020 22:35:25 // 17
“Out of box thinking” - lehet jó módszertan, sok esetben! De az Alfások elvárása az egy AUTÓ. Lehet produkálni giga eladásokat, de azok a modellek nekünk nem fognak tetszeni. Tulajdonképp az lenne a jó végkimenet, ha a PSA-FCA gyártana minden féle profitábilis és trendi villanysz@rt és önvezetőt, az Alfa meg jó autókat - a realitás talaján maradva nullszaldó körül. Csak kérdés, milyen barom management fogad ilyet el :D
Kócosw13-10-2020 22:03:12 // 16
A modern vilag meséi. Első fejezet. A CO2 semleges elektromos autózás...
Avagy kamu az egész...
Zsolt15513-10-2020 22:01:06 // 15
Itt csak és kizárólag az autó használatakor kibocsátott káros anyagokat számolják. Ez a ámítás az egészben.
Kócosw13-10-2020 21:39:56 // 14
hagyjuk is... Meg johogy a Tesla használok valódi CO2 lábnyomat nem számoljak bele 🤣
Kócosw13-10-2020 21:38:32 // 13
kivancsi vagyok ha egyszer a drotok megkeverednek ki bogozza ki őket... Nezz meg ma egy delta Integralet. Vagy egy alfetta gtv t.. Milyen arakon mennek. es ezek csak felfele kusznak...
RomeoOne13-10-2020 21:36:05 // 12
A Tesla durva megtámogatásával legalább sikerült beférni a 95g/km CO2-be:
RomeoOne13-10-2020 21:34:16 // 11
Azért én a Q-ra hamarabb fogadnék, hogy mennyire lesz klasszikus később, Busso ide vagy oda. De, majd 20-30 év múlva meglátjuk :D
Kócosw13-10-2020 21:26:35 // 10
Az mar sose lesz olyan mint a regiek. Nezd majd meg 20 ev mulva ezeket a kocsikat...
RomeoOne13-10-2020 21:23:57 // 9
Gyártanak még V6-ot Alfáék ;)
Kócosw13-10-2020 21:18:38 // 8
ezeket olvasva jo hogy betáraztam a busso GT t....
RomeoOne13-10-2020 21:13:42 // 7
Amúgy azóta már volt egy újabb bejegyzés, amit bedobtam volna ide, részben érinti is, amit mondtál.

Az Automotive News arról ír, hogy az FCA vezére, Mike Manley nem kap helyet az összeolvadt PSA-FCA boardjában. A Stellantis nevet sem véletlenül választották. Ahogy minden átalakul, és egyre kevésbé hangsúlyozandó szempont, hogy autógyártással foglalkozik egy cég, ezzel párhuzamosan egyre fontosabb, hogy az ügyfelek elhiggyék, hogy ezen a kompetencián túl a 21. század kihívásait is menedzselni tudja egy ilyen konglomerátum, a névválasztás is jelzés értékű. A mesterséges intelligencia, vagy a mobilitási szolgáltatások, az önvezetés és az alternatív hajtások egyaránt hangsúlyos kihívások a "puszta" autógyártáson túl. John Elkann, Robert Peugeot, Andrea Agnelli és Carlos Tavares helye értelemszerű a vezetésben.
A board többi tagja, és korábbi karrierje rendkívül izgalmas, származás és eddig betöltött pozíciók szerint is. Nincsenek autóipari beszállítóktól jövők, vagy egyéb autós háttérrel rendelkezők.
Vannak viszont olyanok, mint Kevin Scott, aki a Microsoftnál Google-nél és Linkedinnél dolgozott korábban magas pozíciókban.
Ann Frances Godbehere a svájci UBS-nél töltött be vezető szerepet, a banki és biztosítási világot kiválóan ismeri. Kanadai állampolgár, mint a néhai Marchionne
Fiona Clare az AstraZenece gyógyszercég HR főnöke volt.
Wan Ling Marello a Fortune magazin szerint a világ egyik legbefolyásosabb női vezetője, a Nestle CFO-ja volt, de dolgozott az Ubernek, a Walmartnak és az Alibaba cégcsoportnak is.
A teljesség igénye nélkül idéztem a cikkből. Fajsúlyos vezetők, akik befolyása egy átalakuló cégben rendkívül hasznos lehet arra, hogy megértésék az előttük álló feladatokat és veszélyeket. Izgalmas időket élünk.

link

Ez azért elég előremutató (vagy meredek?) a kínaiak nélkül is. Ebből vagy nagy siker vagy nagy bukta lesz...
Zselé13-10-2020 21:06:42 // 6
Szerintem az innovációt a kínaiak hozhatnák el. A tradíció szép és jó, és lehet erre is építeni, csak akkor nem eladási darabszámokra, hanem köridőkre kell gyúrni. Ez nem sok befektetőt vonz, de ugye van akinek önérzete, van akinek meg öntudata van - az első a drágább..
Kócosw13-10-2020 20:58:42 // 5
Én ezzel ugy vagyok ha az Alfábol gyártanak polpularis nagy szamban eladhato autot ami hozza a dellát akkor majd "fussa" kevésbé nyereseget hozó arculatőrző autót. DE.Ehhez az kell hogy a vezető brigád belássa hogy az olasznak kell játszó mtér mert csak úgy tud maradandót alkotni. Bár azért ke aki a fejükre koppint mert lathatolag halvany fogalmuk sincs hogy manapság a piac mire gerjed, es mennyire gyorsan kell reagalni.
A tonale mar evekkel ezelőtt is későn lett volna. Amikor volt q47, 156, 166, GTV, Spider ment az Alfának. A 147,156 paros hozta a dellát, belefért a nischen termék is...
En amondó vagyok ebből jol is jöhetnek ki az Alfánál. De azért biztos ami biztos én betárazom a sor 5 öt meg a V6 ot mert ilyen mostanában nem jön le egyik gyártósorról se....
RomeoOne13-10-2020 20:28:11 // 4
És meg is találtam, ez volt az a cikk, ami kiváltotta belőlem:

A Peugeot visszaveszi részvényeit kínai partnerétől

Úgy tűnik a kínaiak nem hogy bevásárolnák magukat, inkább kiebrudalják őket :)
RomeoOne13-10-2020 20:24:33 // 3
Köszi! Akkor most már jöhetnek ide azok a témák, amik inkább ezt fedik le. Amúgy eredetileg úgy ötlött ez fel bennem sokadjára, hogy volt egy cikk, ami a PSA-FCA (Stellantis) témáról szólt és nem tudtam hova tegyem (akkor már sokadjára éreztem ezt) és mondom, akkor megpróbálom ezt :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.