Forum >> Tonale
Norby08-02-2022 17:46:58 // 97
Szerintem jó. Kell a dig.kijelző rengeteg, a modern motor és még jól is néz ki. Ez kell a népnek!
tdemeter08-02-2022 17:29:30 // 96
Nem értem a problémádat, van két olyan típus is, ami a vezetési élményről szól és még rendelhetsz belőle. Nem szántották be (bár el jön majd ez is) ezeket, hanem csináltak olyat is amivel másik szegmens is megszólítható. Nem akarták szembeköpni magukat és a múltjukat, naná, hogy a vezetési élményt itt is kiemelték.
Abból, amit ma sokan alfázásnak hívnak, abból max éhen-halni tudott ez a gyár, szóval lépni kellett.
Az 5 éves suvval nem értek egyet, az 5 évvel ezelőtti giulia is baromi szép így 2022-ben. A formavilággal nem lesz gond (ehhez amúgy is nagyon ért az alfa).
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Teljesen elektromos autókkal még mindig nem lehet tömegeket elérni, szóval átmenetnek ez még jó szerintem.
Abból, amit ma sokan alfázásnak hívnak, abból max éhen-halni tudott ez a gyár, szóval lépni kellett.
Az 5 éves suvval nem értek egyet, az 5 évvel ezelőtti giulia is baromi szép így 2022-ben. A formavilággal nem lesz gond (ehhez amúgy is nagyon ért az alfa).
Mi lett volna a jó? Olyat mondj, amivel megmenthető, de inkább felvirágoztatható a márka.
Teljesen elektromos autókkal még mindig nem lehet tömegeket elérni, szóval átmenetnek ez még jó szerintem.
BeeGee08-02-2022 17:15:58 // 95
A Volvo XC40et kihagytad - 15.590.000 Ft tól
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
Így van, ezért kár is volt (ebben a kategóriában) vezetés élményre időt fecsérelni, PUG futómű elég is lenne.
Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Launch edition = amire tudtak készletet foglalni a beszállítóktól. Aztán ki tudja mi lesz.. Kicsit olyan most, mint az olajválságban boldogan bemutatni a 7.0L V8ast :) Csak most egy chippel teli autóról van szó - ami meg röhejesen ellent mond annak, amit ugyanaz az Imparato mondott a nyáron a kijelzőkről. Pedig akkor már javában kész volt a Tonale..
Szóval most ez a feladat: Szarolasz mítosz + Semmi extra SUV + Chip- meg minden hiány + Felrobbanó autó árak (is) -> Adj el autót előre.
Lassan az lesz a selling point, hogy ki tud előbb autót szállítani a vevőnek és kételkedem az olaszokban. De ne legyen igazam.
Az NFT jó dolog lesz, adja magát, hogy az Amazonnal kidolgozzanak egy értékesítési vonalat, autó előfizetéssel. De a leasingen minden esetre segíteni fog.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
Így van, ezért kár is volt (ebben a kategóriában) vezetés élményre időt fecsérelni, PUG futómű elég is lenne.
Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Launch edition = amire tudtak készletet foglalni a beszállítóktól. Aztán ki tudja mi lesz.. Kicsit olyan most, mint az olajválságban boldogan bemutatni a 7.0L V8ast :) Csak most egy chippel teli autóról van szó - ami meg röhejesen ellent mond annak, amit ugyanaz az Imparato mondott a nyáron a kijelzőkről. Pedig akkor már javában kész volt a Tonale..
Szóval most ez a feladat: Szarolasz mítosz + Semmi extra SUV + Chip- meg minden hiány + Felrobbanó autó árak (is) -> Adj el autót előre.
Lassan az lesz a selling point, hogy ki tud előbb autót szállítani a vevőnek és kételkedem az olaszokban. De ne legyen igazam.
Az NFT jó dolog lesz, adja magát, hogy az Amazonnal kidolgozzanak egy értékesítési vonalat, autó előfizetéssel. De a leasingen minden esetre segíteni fog.
tdemeter08-02-2022 17:04:31 // 94
Ezekkel fog versenyezni, kénytelen lesz az árát is ezekhez igazítani, különben senkinek sem kell majd.
Halesz08-02-2022 17:04:00 // 93
Halesz08-02-2022 16:41:37 // 92
Áprilistól lehet rendelni :) Júniusban a szalonokban lesz, gondolom egy kezdő készlettel, a "launch edition"-nel.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
A motor kit érdekel már 2022-ben, de tök őszintén. Rajtunk kívül? Ez kurva szomorú, de lépjünk túl rajta.
Én sem gondolom, hogy ezzel most majd tízszer annyi Alfát adnak el hirtelen, de első lépésnek jó, hogy ha bemész a szalonba, ne két autót láss. Ha most tényleg tartják már végre az ígéretet, hogy évente jön egy új autó, akkor nem lesz gond, 2-3-4 év múlva tök jó lesz a kínálat, addig kell túlélni valahogy.
Én az árától rettentően félek.
Kigyűjtöttem a konkurensek árait:
BMW X2
duplakuplungos sebességváltóval
136 Le
Alapár: 11.742.400 forinttól
BMW X2 pluginhibrid: 15.452.000 forinttól
220 Le
Audi Q3 1,5 literes, mind hibrid motorral
S-tronic 7-fokozatú, automata sebességváltóval
150 Le
Mild hybrid alapár: 12.904.270 forint
Audi Q3 Pluginhibrid: 13.411.000 forint
Mercedes GLA
7-fokozatú automata sebességváltóval
136 Le
Alapár: 12.750.000 forint
Merdeces GLA Pluginhibrid: 16.142.000 forint
262 Le
És szerintem a Tonale drágább lesz mindegyiknél, de ne legyenek igazak az infóim...
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Ez tény, de pont ez kell a piacra, mert az eladott autók nagyobb százaléka SUV, nem a a szedánok.
A motor kit érdekel már 2022-ben, de tök őszintén. Rajtunk kívül? Ez kurva szomorú, de lépjünk túl rajta.
Én sem gondolom, hogy ezzel most majd tízszer annyi Alfát adnak el hirtelen, de első lépésnek jó, hogy ha bemész a szalonba, ne két autót láss. Ha most tényleg tartják már végre az ígéretet, hogy évente jön egy új autó, akkor nem lesz gond, 2-3-4 év múlva tök jó lesz a kínálat, addig kell túlélni valahogy.
Én az árától rettentően félek.
Kigyűjtöttem a konkurensek árait:
BMW X2
duplakuplungos sebességváltóval
136 Le
Alapár: 11.742.400 forinttól
BMW X2 pluginhibrid: 15.452.000 forinttól
220 Le
Audi Q3 1,5 literes, mind hibrid motorral
S-tronic 7-fokozatú, automata sebességváltóval
150 Le
Mild hybrid alapár: 12.904.270 forint
Audi Q3 Pluginhibrid: 13.411.000 forint
Mercedes GLA
7-fokozatú automata sebességváltóval
136 Le
Alapár: 12.750.000 forint
Merdeces GLA Pluginhibrid: 16.142.000 forint
262 Le
És szerintem a Tonale drágább lesz mindegyiknél, de ne legyenek igazak az infóim...
BeeGee08-02-2022 16:08:09 // 91
Szóval.
Bemutatták az 5 éve késő városi SUV-t amit fél év múlva lehet rendelni EUban, máshol meg év végén.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Bemutatták azt az autót, ami az új irányt képviseli az Alfa szerint: kevesebb képernyő, több autó.
Bemutatták a szoftvert aminek lelke van. A motornak meg nincs semmilye.
Ezt meg hát... minden Alfánál elmondják a 90es évek óta.

Bocs, g*ci vagyok, de megnéztem, drukkoltam, de ez kevés lesz :(
Bemutatták az 5 éve késő városi SUV-t amit fél év múlva lehet rendelni EUban, máshol meg év végén.
Bemutatták az SUV-t ami azt tudja, ami a célpiacot nem érdekel (jó vezetni) de nem tudja azt amit a jól vezethető autók szerelmeseit érdekli: ne legyen SUV.
Bemutatták azt az autót, ami az új irányt képviseli az Alfa szerint: kevesebb képernyő, több autó.
Bemutatták a szoftvert aminek lelke van. A motornak meg nincs semmilye.
Ezt meg hát... minden Alfánál elmondják a 90es évek óta.

Bocs, g*ci vagyok, de megnéztem, drukkoltam, de ez kevés lesz :(
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2022 16:07:37 // 90
... és beengednek a belvárosba a többi vállakozós batár közé. XD
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2022 16:06:47 // 89
Az a fura, hogy közben a sport kivitelek meg fogynak. Ma is mellettem állt a pirosnál egy Tiguan R-line és pontosan azon gondolkoztam el, hogy akkor ez most miről szól? Sajnos ma a sportos autó = sok lóerő egy batár nagy fenyegető kinézetű dobozban. Minden más tulajdonsága full mindengy. Elegancia? Mindegy. Hol hajt? Mindegy. Szúrjon a ledmátriksz, zúgjon a huszas felni, jó sok piros vagy kék R betű legyen felrajzolva rá, aztán lehessen vele kotorni a zemhármon. És legyen ződrencám, mer' akkor nemszámít hogy tizenötöt eszik százon...
Morfiusz Cédula08-02-2022 15:58:48 // 88
Halesz08-02-2022 15:55:33 // 87
És az sem érdekli őket, hogy elöl vagy hátul hajt...
Az elmúlt pár napban sokat nézegettem a BMW X1/X2, Mercedes GLA és Audi Q3 modelleket (azaz a konkurenseket) a hivatalos oldalakon, kb. harmadrangú információ mindenhol, hogy melyik kerekeket hajtja a motor.... Érdemes ebben elmélyedni kicsit...
Az elmúlt pár napban sokat nézegettem a BMW X1/X2, Mercedes GLA és Audi Q3 modelleket (azaz a konkurenseket) a hivatalos oldalakon, kb. harmadrangú információ mindenhol, hogy melyik kerekeket hajtja a motor.... Érdemes ebben elmélyedni kicsit...
tdemeter08-02-2022 15:54:49 // 86
Akinek esetleg nem világos, az NFT-vel kb azt kapjuk, hogy az autó teljes életútját vissza lehet majd keresni. Szóval tekert órás Tonale-t nemigen lehet majd venni remélhetőleg...
Kazes☻08-02-2022 15:54:02 // 85
Szerintem is... nálunk is bejön a zasszonynak! :D
Kazes☻08-02-2022 15:52:43 // 84
Sajna ez 100%-ig így van... :(
TtK08-02-2022 15:48:19 // 83
Az én oldalbordám is tipikus esete ennek (jó autó = szép új autó). A 159-et is szerette, a Giuliára meg végülis ő beszélt rá (nagyon mondjuk nem kellett :) ). A 164-et viszont utálta (=öreg sz@r..). Pedig a 3 literes szívó V6ért simán odaadnám bármelyik négyhengeres turbobenzinát..
tirex08-02-2022 15:43:55 // 82
Na kinek lesz először Tonale qv-je?
tdemeter08-02-2022 15:39:18 // 81
Ideális mami taxi ez, baromi sok embernek fog tetszeni. Nem félek, hogy ne lenne sikeres.
Tommi08-02-2022 15:38:42 // 80
Nálunk is hasonló a helyzet :)))
TtK08-02-2022 15:38:28 // 79
A feleségemnek _nagyon_ tetszik. Szóval lehet, h egy potenciális vásárló már van.. :)
Tommi08-02-2022 15:34:01 // 78
"az autó számomra a mechanika, a motor, a futómű, a kasznimerevség"
A potenciális vevőjelöltek 90%-a pedig lesz@rja ezeket... Legyen USB, hangvezérlés, tapipad, telefonról meg tudjam nézni appon keresztül, hogy mi van az autóval. Őket nem érdekli a kettős keresztlengőkar, az 1 G oldalgyorsulás, a kanyarból kigyorsítás. A maradék 10% pedig, akit ez izgat, nem tudja eltartani az Alfát...
A potenciális vevőjelöltek 90%-a pedig lesz@rja ezeket... Legyen USB, hangvezérlés, tapipad, telefonról meg tudjam nézni appon keresztül, hogy mi van az autóval. Őket nem érdekli a kettős keresztlengőkar, az 1 G oldalgyorsulás, a kanyarból kigyorsítás. A maradék 10% pedig, akit ez izgat, nem tudja eltartani az Alfát...
Piritu - 1.000.00008-02-2022 15:33:01 // 77
vazze még egy nő a kocsiban! :-DD
Piritu - 1.000.00008-02-2022 15:31:39 // 76
Nekem is az ugrott be a műsor alatt hogy ezt nem fogjuk a garázsban bütykölni :-DD
tdemeter08-02-2022 15:30:33 // 75
Alexa, szállj ki a kocsiból :)
tdemeter08-02-2022 15:30:09 // 74
Azért izgi lesz az online rendelés. Egyszer akarok rendelni a netről egy alfát :)
Félek, hogy ez is olyan olaszos lesz majd, ahogy sikerül...
Félek, hogy ez is olyan olaszos lesz majd, ahogy sikerül...
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2022 15:27:25 // 73
Ennek már a rendszáma is blockchainben lesz, meg Alexa-ban XD
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2022 15:26:50 // 72
Érthető..nem az autó a lényeg, hanem a digitalizáció. Ebből a szempontból van benne ráció, és talán ebben most időben lépnek, tech brand lesz az Alfa, nem autómárka. Erre megy a világ, hátha ebben nagyot gurítanak, meglátjuk a tesztekből. Tőlem ez távol áll, az autó számomra a mechanika, a motor, a futómű, a kasznimerevség. De mint tudjuk a Giulia és a Stelvio szólt ezekről az értékekről és jól látszik, hogy ennek a világnak vége.
Imparato nagyon szimpatikus forma :-)
Imparato nagyon szimpatikus forma :-)
tdemeter08-02-2022 15:26:26 // 71
Jó gyorsan vége lett.
A felét már láttam délelőtt :)
A felét már láttam délelőtt :)
Piritu - 1.000.00008-02-2022 15:25:02 // 70
Na megvolt a buli :-)
zgi52108-02-2022 15:04:47 // 69
itt is lehet majd kuzdeni az optimalis elso rsz felhelyezessel..
tdemeter08-02-2022 15:03:09 // 68
Jó, ez biztos így van. Nem ez volt a téma, hanem, hogy nembaj ha van párféle autó, kicsi, nagy, közepes.
Amúgy meg megy az élő worldpremier, mindenkinek enjoy!
Amúgy meg megy az élő worldpremier, mindenkinek enjoy!
BeeGee08-02-2022 14:48:28 // 67
Jah, akkor biztos úgy van.
Még Olaszországban is több mint dupla annyi VW-t vettek a lízing cégek, mint Alfát. Szted máshol..? Klikk
Még Olaszországban is több mint dupla annyi VW-t vettek a lízing cégek, mint Alfát. Szted máshol..? Klikk
tirex08-02-2022 14:27:34 // 66
Klassz az érintőkijelző. Kb már minden autósoldalon elmondják milyen balesetveszélyes. Jobban elvonja a figyelmet mint az okostelefon. Azért erőltetik, végülis a karosszériásoknak is meg kell élni valamiből.:))
Erhard 242 (Pure Energy)08-02-2022 14:26:54 // 65
jaja Dunát lehet rekeszteni ebben a szegmensben minden gyártó ezt nyomja.. kellett volna ez 2015-ben pl a Kamal utódjaként amit megint nem csináltak meg... ezt meg a chiphiány kellős közepén, hát ... tuti bukta lesz :(((
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2022 14:25:26 // 64
tdemeter08-02-2022 14:23:26 // 63
Több magyar multis ismerősöm is Giuliettát kapott annó céges kocsinak (mert lehetett kérni, a leasing cégek vették ezeke), de elég csak megnézni pl a bérautók piacát, hogy rengeteg cég vásárolt be külföldön ezekből.
Giuliát is lehet de az ára miatt az sosem lesz tömeg autó a bérautó piacon.
Giuliát is lehet de az ára miatt az sosem lesz tömeg autó a bérautó piacon.
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2022 14:21:58 // 62
Szerintem is. És rossz nézni, hogy egyelőre pont az történik amit az utóbbi időszakban megszokhattunk. Foghíjas modellpaletta, új modellek elhúzódó fejlesztése... mert ez most majd nagyon olyan lesz. Ez már hanyadik hatalmas nekifutással próbálkozás. A vége mindig az, hogy nagyot akartak... nyögés a vége. Az FCA meglévő alapjain rég futnia kéne kis SUV-nak, Giulietta-nak. De nem, megint teljes erővel egyetlen modellre fókuszálnak, mert majd ez megmenti a márkát. Értem. De egy átlag autóvásárlót mivel győz majd meg, hogy pl egy Mazda cx-30 helyett Tonale-t vegyen?
Ez újra egy nagyon elkésett modell, ami nem tudom mivel fog kitűnni az egy kaptafa városi bohócterepjárók tengeréből.
Ez újra egy nagyon elkésett modell, ami nem tudom mivel fog kitűnni az egy kaptafa városi bohócterepjárók tengeréből.
BeeGee08-02-2022 14:20:47 // 61
Túl értékes a márkanév ahhoz. Egy kis adok-veszek után még lehet belőle egy sportos felszereltségi szint a BYD-nél.. :(
Képek alapján a célközönséget eltalálta, de nem hiszem, hogy megcsinálja azt az Alfával, amit a Cayenne a Porschéval. Ha nem villantanak délután valami killer feature-t (nem négyturbós v6 ra gondolok, hanem valami technológiai/előfizetés dologra) akkor ez is csak egy elkésett próbálkozás marad.
Képek alapján a célközönséget eltalálta, de nem hiszem, hogy megcsinálja azt az Alfával, amit a Cayenne a Porschéval. Ha nem villantanak délután valami killer feature-t (nem négyturbós v6 ra gondolok, hanem valami technológiai/előfizetés dologra) akkor ez is csak egy elkésett próbálkozás marad.
BeeGee08-02-2022 14:10:23 // 60
Alfa sosem produkált hatalmas számokat, még a csúcson is (156, 147) kispályás játékos volt a tömeggyártókhoz képest. Cégautónak pláne nem vitték az értéktartása miatt.. Alig akadt egy-egy cég, akinél belefért a vállalati policybe.
Tommi08-02-2022 14:08:29 // 59
"Mi meg eladásokat akarunk látni, amiből lesz pénz sportkocsikra, nagy Alfára!"
Sportkocsinak ott van a nemrég kifuttatott 4C (amit nehezen vádolhatnánk meg puhánysággal), a jelenlegi kínálatban pedig a Giulia QV, mehetsz rendelni, az nem elég sportos? :)
A "nagy Alfa" pedig szerintem nem az a kategória, amire megérné időt/pénzt locsolni. A világban egyre inkább visszaszorulnak a klasszikus szedánok, a nagyok meg főleg. Az Alfa sosem gyártott "igazi" nagyon nagy autót. Egyáltalán mi az, hogy "nagy Alfa"? Melyik szegmensre lőnénk vele és miért? A 166 és a Giulia kb hasonló méret, ennyit tolódtak a kategóriák, fölé pedig nem lenne érdemes modellt faragni, mert tuti bukta lenne...
Sportkocsinak ott van a nemrég kifuttatott 4C (amit nehezen vádolhatnánk meg puhánysággal), a jelenlegi kínálatban pedig a Giulia QV, mehetsz rendelni, az nem elég sportos? :)
A "nagy Alfa" pedig szerintem nem az a kategória, amire megérné időt/pénzt locsolni. A világban egyre inkább visszaszorulnak a klasszikus szedánok, a nagyok meg főleg. Az Alfa sosem gyártott "igazi" nagyon nagy autót. Egyáltalán mi az, hogy "nagy Alfa"? Melyik szegmensre lőnénk vele és miért? A 166 és a Giulia kb hasonló méret, ennyit tolódtak a kategóriák, fölé pedig nem lenne érdemes modellt faragni, mert tuti bukta lenne...
Piritu - 1.000.00008-02-2022 13:44:50 // 58
Érdekes kérdés lehet még hogy a szalonokban mikor találkozunk velük a mai alkatrészellátási hiánynál.
A mezei Skodára is évet kell várni...
A mezei Skodára is évet kell várni...
Morfiusz Cédula08-02-2022 13:41:27 // 57
Nekem tetszik a beltere. Akkor is, ha a Giu/Stelvióban stílusosabb a kijelző elhelyezése. De nem is az a lényeg, hogy itt mindenkinek bejöjjön, hanem az, hogy elég sok embernek jöjjön be, akik ma még nem is feltétlen gondolják, hogy valaha Alfát fognak venni.
Ha ezt elegen veszik, akkor lehetnek még olyan modellek, amik nekünk is jobban tetszenek majd.
Ha ezt elegen veszik, akkor lehetnek még olyan modellek, amik nekünk is jobban tetszenek majd.
Erhard 242 (Pure Energy)08-02-2022 13:10:05 // 56
szerintem ez az uccsó dobása a márkának, ha ez sem fogy akkor lehúzzák a rolót...de ezzel is késtek, mint mindennel sajnos ...
tdemeter08-02-2022 12:46:26 // 55
Volt időszak, mikor csak a Giulietta es MiTo volt és akkor is adtak el Alfát.
Egy másik szegmensben azok jól futottak, a megfizethető céges rohangálós kisautókéban. Erre most pl nincs modell, szerintem viszont igény lenne rá.
Ha eszük van akkor tartanak majd 3-4 modellt, hogy mindenkinek legyen jó vas.
Egy másik szegmensben azok jól futottak, a megfizethető céges rohangálós kisautókéban. Erre most pl nincs modell, szerintem viszont igény lenne rá.
Ha eszük van akkor tartanak majd 3-4 modellt, hogy mindenkinek legyen jó vas.
Erhard 242 (Pure Energy)08-02-2022 12:34:39 // 54
amíg van választási lehetőség addig nincs gond, ha csak "Tonale" lesz akkor lesz a probléma nálam, bár akkor sem marad ez, vagy másik márka, busz, taxi :)
leopop308-02-2022 12:10:59 // 53
Teljesen igazad van!!
leopop308-02-2022 12:08:58 // 52
Igen ebben igazad van teljesen, nekünk azért ennyire szembetűnő, mert európaiként csak az olaszoknál van meg ez. De abszolut igazad van.
Tocke08-02-2022 12:07:21 // 51
Igen, igen. A Giu és a Stelvio beltere etalon most is. DE! Láttátok már a jelenlegi corolla és ch-r műszerfalát igaz? Na az egy igazi okádék sztem, mégis viszik őket mint a cukrot. És most pont a profit az, ami az Alfának (stellantis-nak) kell. Különben eke van.
tdemeter08-02-2022 11:52:00 // 50
Pontosan. Nem biztos, hogy az előremutatás kifejlesztése kifizetődőbb. Ha jól árazzák, akkor ez lehet az alfa legtöbbet vett modellje. Kicsit félek, hogy a PHEV elszáll majd.
A kb ekkora, fullextrás Jeep Compass phev olyan 17-19 misi volt mikor én néztem. Biztosan az fölé fogják lőni.
Tény, hogy én is sajnálnám, ha az új modellek beolvadnának a tömegbe, de itt szó sincs erről.
A FB videóban felsorolják milyen újítások vannak, az egész videót azzal fejezik be, hogy "mutatjuk az utat, ahogy az alfátol ez megszokott".
Az is szimpi, hogy a 40 colos kijelző helyet szolgáltatásokat tettek az autó mögé, amivel szerintem tudnak egyensúlyozni a sportos alfás világ és az Iphone autók között.
Én venném.
A kb ekkora, fullextrás Jeep Compass phev olyan 17-19 misi volt mikor én néztem. Biztosan az fölé fogják lőni.
Tény, hogy én is sajnálnám, ha az új modellek beolvadnának a tömegbe, de itt szó sincs erről.
A FB videóban felsorolják milyen újítások vannak, az egész videót azzal fejezik be, hogy "mutatjuk az utat, ahogy az alfátol ez megszokott".
Az is szimpi, hogy a 40 colos kijelző helyet szolgáltatásokat tettek az autó mögé, amivel szerintem tudnak egyensúlyozni a sportos alfás világ és az Iphone autók között.
Én venném.
András08-02-2022 11:49:05 // 49
Én már megvárom a 15:00-t, bekészítettem már mindent hozzá. :) Nagy fegyelem kell, hogy ne nézegessem addig se ezeket a kiszivárgott cuccokat. :)
Kazes☻08-02-2022 11:37:53 // 48
Megoldották és mi úgy szeretjük... de mégsem fogyott kellőképpen, nemhogy rekordokat döntögetett volna... úgy látszik (a konkurenciánál), hogy a parasztvakítás kell a nagy átlagnak, legyen akármilyen végzettsége, vagy anyagi helyzete, avagy társadalmi „besorolása”, hát akkor vakítani kell! Ez a megoldás nekem sem tecc, de az autó igen, így simán bevállalnám! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
391
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05


