Forum >> Tonale

Giuntini10-02-2022 11:50:11 // 177
Állítólag mindenbe megy! Ducatótól Alfáig!
Tommi10-02-2022 10:45:12 // 176
Édesanyám is hasonló, őt se nagyon érinti meg a vezetési élmény, pedig 22 éve alfázik a család és a sajátok mellett egy csomó tesztautó is járt nálunk, mindenféle Alfát kipróbált.

Előző autója egy Freemont volt, azért vett azt, mert meglátta a szalonban, megtetszett neki, hogy nagy és kényelmes és minden is elfér a csomagtartóban, a dízel meg nem fogyaszt sokat :) Az értékesítő srác megkérdezte, hogy kinyissa-e a motorháztetőt, természetesen nem volt a válasz :))) Konkrétan úgy tolta ki a szalonból, hogy előtte egy métert nem ment vele, a praktikumra meg a kis fogyasztásra kattant rá.

Tavaly cserélte le, egy Volvo XC90-es lett az utód, ott ugyanez volt: nagy és kényelmes, viszont benzinest vett. Az értékesítőnek itt sem kellett kinyitni a motorháztetőt, de rendelés előtt legalább egy tesztautót kipróbált :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2022 10:43:00 // 175
én a haluciról írtam :D
Kazes☻10-02-2022 10:42:35 // 174
És vajon miben lesz az az új dízel moci, készülnek a Stelvio feletti gépsárkányra?! 🙂
leopop310-02-2022 10:32:26 // 172
Vicc az EU és miattuk nem kapunk rendes motorokat :/ kurva idegesítő 🤬
leopop310-02-2022 10:30:37 // 171
Nekem például nagyon tetszik, szerintem jól eltalálták és nagyon minimálisan van csak eltérés a koncepció autótól. (Ami nagyon jó szerintem)
Liquid10-02-2022 10:30:00 // 170
Vagy meg se érti, mert sose nyomta padlóig a gázt, és elképzelhetetlen a sebességhatár feletti élet. Gyorsan menni nem szeret, nem is mer, meg különben is sokat fogyaszt. A kollegáimat alapul véve már a saját kocsim ereje is értelmezhetetlen a legtöbbek számára. A vezetési élményről meg csak olvastak, vagy a Youtube-on látták ahogy beszél róla valaki :)
Dimmu10-02-2022 10:26:23 // 169
Szervusz!

Teljesen igazad van!! Én a Parádsasvár felöli szerpentinen eltöltött 15-20 percemet felvettem telefonnal, mert őrület volt a tükör aszfalton felmenni a Galyatetői elágazásig, szinte zéró forgalom mellett!
4 ezer fölött pörgött végig a motor, és még a párom is piszkosul élvezte, nemhogy én!
Nekem 25 éve mondta egy kollégám, hogy ha egyszer vezetek egy JÓ állapotú Alfát akkor más kocsit már nem akarok! És ez így is lett. Mondjuk egy Maseratit kipróbálnék, de más nem vonz!

Jó egészséget mindenkinek!
Liquid10-02-2022 10:25:24 // 168
Ez teljesen így van.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2022 10:23:15 // 167
hiába is próbálnád, lehet megérti de kb 5mp a memóriája aztán újra pufferel szóval lehet tudja milyen lenne, de el is felejti :D :D :D
RomeoOne10-02-2022 10:16:54 // 166
Nem feltétlenül szubjektív, de elmagyarázni nem lehet. Mikor mentem a Mátrába a kocsival és, amit azon az úton művelt, hát aztak.rva... Ilyet még én sem éltem előtte, nem is nagyon tudtam elképzelni. Most hogy magyarázod el annak, aki még sosem tapasztalt iylet, főleg, ha nem is érdekli? Ez olyan, mint ha megpróbálnád elmagyarázni a halnak, hogy milyen járni...
Giuntini10-02-2022 10:16:06 // 165
Igazad van! Arra leszek kíváncsi, hogy mikor vége lesz ennek a Covid őrületnek, mi lesz ezzel a sok villanyautóval, amit lenyomták az emberek torkán. Mikor az emberek utazni akarnak! Mondjuk egy német csalad le akar utazni az olasz tengerpartra. A villany autóból elfogy a delej, a hibrid meg a kis benzinmotorral, vegyük alapul a Tonalét, 140 lóval majd 1700 kilót cipel... Mert arról a 80 km hatótávról, meg zöld rendszámról beszél mindenki, de viszont arról senki, hogy mikor a benzinmotor dolgozik, a penztárcába mennyire belenyúlós, és ezért a pénzért irreálisan keveset ad.

Alfa Club It. írta, hogy gőzerővel dolgoznak az új dízelmotoron, ami 2,2 alapján készül. Arra leszek kíváncsi, mikor nem lesz a piacon normális belsőégésű, milyen árai lesznek a használtaknak..
WarbiRunner (Gyuri)10-02-2022 09:52:15 // 164
A nép nem előzni akar, hanem autóskártyázni és nagyot villantani XD 6-ot gyorsúúl, az a lényeg. Vezetni senki nem akar, a vezetési élmény az mi? Az szubjektív, nem lehet vele menőzni.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2022 09:41:52 // 163
hát egy pezsó vagy opel tuljat nem érdekli, hogy hány lovas legyen benne 1xx oszt jónapot, itt is ez van átlagot akarnak fogni egy jó pacekkal sok extrával kevés co-val ... ez az irány
RomeoOne10-02-2022 09:36:08 // 162
Hát igen, nagyon nem ugyanaz egy belsőégésű meg egy villanymotor külön tengelyekre leadott teljesítményét összeadni, mint ha van egy 275 lóerős belsőégésű motorod...
Bele kellett volna tenni a 2.0 motort legalább 250 lóval, ha már a Giulia meg a Stelvio Veloce szintjét nem akarják utolérni vele. Valószínűleg sokkal jobban menne, mint majd í]y fog.
Mármint persze, bele is rakják azt a motort, csak nem az EU-ban, hanem az USA-ban.

Ilyenkor érzi csak át igazán az ember, hogy milyen fontos hogy STOP BRÜSSZEL! :DDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2022 09:32:08 // 161
hát meddig 275 ló amíg le nem merül az akku? az alap 1.3-as nem lesz rakéta, nekünk 1.4-es a Renegade 140 lovas hát... meg kell gondolni mit lehet megelőzni
RomeoOne10-02-2022 09:18:20 // 160
Inkább egy Q verzióra lennék kívnácsi :)
Giuntini10-02-2022 07:41:33 // 159
Most így a videókat nézve, nekem egyre jobban tetszik a Tonale!
Jó lesz ez! És ahogy mondta Halesz, ha a plug-in hibridet sikerül jól összhangba hozni, lasszasiker lesz! Nagy szeletet fog kiharapni a szegmensből, mert sokkal szebb mint a konkurencia!
Giuntini10-02-2022 07:38:04 // 158
Olasz autós suaklapok szerint 35 ezer € lesz az indzlóár!
Kazes☻09-02-2022 23:19:56 // 157
Így is klassz! :)
zümi16609-02-2022 20:25:55 // 156
Csak most tudtam megnézni a bemutatót, összességében nagyon tetszik, alig várom hogy élőben is megcsodáljam. Két dologgal kell megbarátkozzak, kár hogy nem integrálták a nagy kijelzőt a műszerfalba, mint a Giu/Stelvió párosnál, az parádés ötlet volt, ez a tablettás megoldás eléggé odagányoltnak hat, mint oly sok más márkánál. A két hátsó lámpa közti led csík is véleményes, de bízzunk benne hogy sokaknak fog tetszeni, s ez az eladási számokban is meg fog mutatkozni.
Mindenesetre asszonypajti rámozdult a kis Juliskámra, úgyhogy nekem kelleni fog egy bejárós Alfa... :-))
Erhard 242 (Pure Energy)09-02-2022 19:39:40 // 155
A fosvágenre és társaira rejszolókat igen bocs ha nem jött át ez a része 😎
Halesz09-02-2022 19:24:28 // 154
Most Te tényleg legyökerezed azt, akinek tetszik a Tonale?
Erhard 242 (Pure Energy)09-02-2022 18:30:46 // 153
Kollégám nagy francia meg fosvágen stb fan neki nagyon tetszik a Tonale ez azt jelenti, hogy bizony az átlag gyökereknek ez bejön...
WarbiRunner (Gyuri)09-02-2022 17:46:58 // 152
A Ferrari megteheti :-) Bár lassan ők is feladják, jön a Purosangue.
VKG699!!! (4x156+75)09-02-2022 17:24:44 // 151
Több az 10-nél...
Persze a Ferrarinak még most sincs suvja, ők még annyira se figyelnek. Szívó v12 meg stb... tiszta gáz :))))

Mondjuk náluk nem egészen az évi 400.000 autó eladása a cél :)))
WarbiRunner (Gyuri)09-02-2022 17:14:42 // 150
Azt jól tették.😆
Kazes☻09-02-2022 17:11:18 // 149
De biztos látták, csak úgy voltak vele, hogy még autót akarnak építeni! 😅
WarbiRunner (Gyuri)09-02-2022 17:07:19 // 148
2008-ban kijött a Tesla, A Mercedes s400 létezett hibridben. 2011-re már látszott, hogy a hibrid technológiák kellenek. A kínaiak már ekkor PHEV-et gyártottak, és a hibridizáció lassanként elindult, jöttek a ződrendszámos suvok. Nemár hogy mindebből egy autógyártó semmit, de semmit nem vett észre :-))) Mint ahogy a suv divat is kb 10 év késéssel ért át. De nem baj ez, ennek köszönhetjük a Giorgio-t ami azoknak szól,akiknek a Tonale nem 😃 Teljesen indokolatlan platform, de örök hála érte XD
Kazes☻09-02-2022 17:05:36 // 147
Egyetértek. 🙂
leopop309-02-2022 16:37:40 // 146
Én is ezt gondolom
Tommi09-02-2022 16:19:53 // 145
Amikor a Giorgio platformot elkezdték tervezni-fejleszteni (szerintem kb vagy 10 éve), akkor fogalma sem volt senkinek arról, hogy ennyire a hibrid/elektromos irányba fog elmenni az autózás. Az Alfa "csak" tervezett egy baromi jó hagyományos platformot és arra számított, hogy sokáig fog tudni autót építeni rá. Erre a világ páros lábbal rúgta félre a terveiket :)
Halesz09-02-2022 16:08:27 // 144
A Backstage legújabb adásában alaposan kibeszéljük az Alfa Romeo új modelljét, a Tonalét! 🎉



Nézd meg a videónkat és kommentelj minket a YouTube-on is!
tirex09-02-2022 11:52:50 // 143
Ilyen első lámpák kellettek volna a Giuliába is, brutál jók.
Kazes☻09-02-2022 11:52:22 // 142
Ez kassa nagyon! 🤩
WarbiRunner (Gyuri)09-02-2022 11:11:48 // 141
Pl. :-)
WarbiRunner (Gyuri)09-02-2022 11:07:30 // 140
Ez egy jó c(s)ikk :-)) É csak furán felvontam a szemöldököm amikor Alejandro Mesonero kezdett magyarázni a premier videón. Úgy nem tudtam összerakni a képet hirtelen, hogy hogy kerül oda, de biztos én tudtam valamit rosszul, vagy keverem a neveket :-) De nem, tényleg elhozták a Seattól és tényleg ő az. És ez tényleg jó hír.
A platform az pedig 99% hogy az FCA Compact platform származéka. A hátsó futómű is hasonlít a Giuliettáéra, az első pedig biztosan szintén annak a származéka, tök így néz ki a Giulietta alatt is és a Compass alatt is. Ami egyébként szintén jó hír, mert az a konstrukció szerintem nagyon jó. Egy dolgot remélek, hogy kihoznak egy nem égimeszelő változatot is. Nagyon hiányzik, hogy modellpaletta legyen végre. Értem hogy a suv a menő, de a normál hatchbackek is fogynak. Egy kicsit csüccsentsék már meg, adjanak neki valami kis mokányabb, földhözragadtabb karaktert és legyen egy Giulietta is.
leopop309-02-2022 09:34:05 // 139
Teljesen igazad van!!
Kazes☻09-02-2022 09:33:36 // 138
Ez is kár, az is kár, de már kész és ilyen lett. Jó lesz! De a képpel csak a kapcsolóra fókuszáltan reagáltam. 🙂
leopop309-02-2022 09:30:23 // 137
Azokat emelted ki most pont amik a legjobban tetszenek 😁😉
Jimmi T.09-02-2022 09:26:08 // 136
A bemutató után megnyugodtam ,hogy nem vártam újabb évet , rá . A koncepció modell izgalmasabb volt , beltér külcsiny egyaránt.
A Stelvió jobban az én világom , nagyon megszerettem .
És ha már Tonale jöjjön két kép a névadóról , tavaly őszről.
leopop309-02-2022 09:20:16 // 135
Igen én is inkább az ártól tartok sajna :/
Tocke09-02-2022 09:07:27 // 134
Nekem bejön, a tabletért kár egy picit. De ki a f...sz az az Alexa??? Mindenhol ott van!😁
leopop309-02-2022 09:07:17 // 133
Én is ezt gondolom
Halesz09-02-2022 08:52:51 // 132
Érdemes megnézni a Motor 1 bemutató videóját, nagyon sok részletet megmutatnak. Nekem ez alapján még jobban tetszik a beltér.



Azért ez a köszöntő és elköszönő képernyő szerintem mindannyiunknak tetszik, nagyon szépen megcsinálták :)

Apróság, de a kulcs is maradt ugyanaz, mint a Stelvio/Giuliában.



A váltókar előtt van hely tölteni a telefont, ez is tök jó. És nyilván vezetéknélküi a telefontükrözés, ahogy már az elektromos Fiat 500-asban is.

A váltókar bumszli, ezt sajnálom, hogy nem emelték át a MY2020-as Stelvio/Giuliából, ha már a kormány, a légbeömlők és a váltófülek is megmaradtak. De itt is annyi a szerepe, hogy betedd D-be, nem fogod fogdosni, a váltófüleket fogod használni.

És pont ehhez kapcsolódik az, amiről feltűnően keveset beszéltünk eddig. Szerintem jó lesz vezetni. Ha végignézitek a prezentációt a futóműről, vagy azt, hogy a kormány rendkívül közvetlen (13.6 a kormányáttétel). A TCT-váltó tök jó volt a Giuliettában is, gondolom nem voltak hülyék, és rendesen továbbfejlesztették. A változó geometriájú turbómotor kiegészítve egy elektromos rásegítéssel tuti harapóssá teszi majd. Ok, az alapváltozat elsőkerék-hajtású. Na de: a Giuliettát rossz volt vezetni? A GT-t rossz volt vezetni? A 159-est rossz volt vezetni? Nem. Imádtuk.

És ott lesz a Q4-es plugin hibdrid, aminek a hajtását ha tényleg sportosra vették (nem úgy, mint a PHEV Renegade/Compassban), akkor ott már 275 lóerő és összkerék-hajtás lesz. Szerintem ez is zseni lesz!

Én most lelkes vagyok, nagyon várom az első tesztvideókat a Tonaléról :)
carver09-02-2022 08:52:48 // 131
Az fasza lenne ha végre lenne ilyen, mondjuk ebbe az autóba pont nem hiányzik sztem, nem hiszem hogy ezzel akarna valaki fánkot rajzolni. Remélem kiraknak a tabletre egy kérdést ha ezt választod, pl hogy "Van jó karosszérialakatosod? Tudod az NFT nem felejt!"

Nehogy a sok újdonsült Alfa vásárló meglepődjön :D

Mondjuk ha beszerelhető a Giuba akkor jöjjön!
Halesz09-02-2022 08:40:51 // 130
Pont ez a lényeg. Mint ahogy a Stelviót is többségében olyanok vásárolták, akik eddig nem voltak alfások. Ez a cél ezzel is, hogy olyan vásárlókat vonzzon be, akik eddig mondjuk egy sedannal nem tudtak volna mit kezdeni.

Ma délután felkerül a Backstage legfrissebb adása, amit tegnap este élőben vettünk fel (Facebookon már most visszanézhető), és egy csomó ilyen dolgot átbeszéltünk benne Tedivel. :)
G-MANN🍀09-02-2022 08:37:42 // 129
Volt szerencsém 10 napig egy Jeep Compass-t kipróbálni, azzal picit utazgatni. Ahogy nézem, a Tonale egy Alfásított Jeep Compass.
Nagyon jót tett a Giulia/Stelvio kormány, műszerfal oldalain a kerek légbeömlők, DNA kapcsoló, többi kb Jeep :-) A középre odadobott táblagép is sokkal jobb, mint a Compass-ban, nézzük pozitívan a dolgokat :-)
Halesz09-02-2022 08:37:28 // 128
Erről ennyit tudtam összeszedni a cikkünkben a sajtóanyag alapján:

"A DNA-kapcsoló

A Giulietta, Mito és 4C típusokról már ismert, majd a Giulia és a Stelvio modelleken továbbfejlesztett rendszer most a Tonale fedélzetén is megjelenik. A DNA üzemmódválasztó rendszer külön funkciókkal támogatja a villamosított hajtásláncokat.

A Tonale esetében a „dinamikus” üzemmód egyedi gázpedál-kalibrációt alkalmaz, ami hatékonyabb fékezést és közvetlenebb kormányreakciókat eredményez.

A „természetes” üzemmód változatlanul optimális teljesítményt kínál, automatikusan váltogatva a villanymotor és a belső égésű motor használatát. A mindennapi használatban tehát az energia-megtakarítás, a fogyasztás-csökkenés nem megy a dinamikus menetteljesítmények rovására.

A „fejlett takarékosság” üzemmód célja a hibrid hajtáslánc esetén a minél kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás, míg a plug-in hibrid modellnél ilyenkor tisztán elektromos üzemben fut a jármű.

A fotók szerint a módválasztó tárcsára került a menetstabilizátor kikapcsolása is, ez azért furcsa, mert a Stelvio/Giulia párosnál erre bizony nem volt lehetőség. Lehet, hogy az Alfa Romeónál végre meghallották a kritikát..."
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.