Szerintem is ízlés kérdése az egészen biztos. Nekem valamiért nagyon emlékeztet a Brerára mintha meg lenne emelve és át rajzol a SUV-ra. Pedig nyílván teljesen más liga a kettő, mégis bele látom.
Illetve igazad van abban is hogy a design is sokaknak fog tetszeni.
Forum >> Tonale
leopop316-02-2022 12:22:58 // 234
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2022 12:13:41 // 233
Értem, ez simán ízlés kérdése, az én szememben pont semmivel sem szebb, mint egy Mazda cx-30, és hát Mesonero is egy Formentorral hamarabb is átnyergelhetett volna. A dizájn is kifejezetten biztonsági játékos szerintem. Nincs vele baj, pont ezt kell csinálni, láttuk, hogy nem jött be az előremutató formatervezés lényegében a 159 óta egyszer sem. Ez így sokaknak fog tetszeni.
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2022 12:09:10 // 232
Azt hogy jó, nem vonja senki kétségbe. Sőt, az STLA platformokon még csak jobbak és trendibbek jönnek majd. Nem érted a véleményem lényegét. Olyan, hogy Alfaság szerintem nem definiálható, főleg nem köthető konkrét műszaki megoldáshoz. Az olasz ipari kultúra és autós történelem az ami a 75 után is megmaradt a Fiaton keresztül, az az Alfaság, a Lanciaság, a Fiatság.. Egy értékrend, amiben a gazdasági magfontolások rovására mindig behullott valami kicsi izgalom, érdekesség, öncélúság.
Voltak fanyalgók anno, vannak most is, én nem ezt teszem, ha így érted, félreérted. A Tonale még félig FCA termék, de már a profizmus jegyében nem autónak, terméknek született meg végül. Az öncélúskodók fejét a Giulia karbon kardánjával ütötték amíg fel nem adták, ebben biztos lehetsz :-).
Egész biztosan jó termék lesz, egész biztosan kevesebb sentimento-val. Mivel az utóbbira megszűnt az igény, lényegében egy elenyésző kisebbség fogja érzékelni a hiányát.
Voltak fanyalgók anno, vannak most is, én nem ezt teszem, ha így érted, félreérted. A Tonale még félig FCA termék, de már a profizmus jegyében nem autónak, terméknek született meg végül. Az öncélúskodók fejét a Giulia karbon kardánjával ütötték amíg fel nem adták, ebben biztos lehetsz :-).
Egész biztosan jó termék lesz, egész biztosan kevesebb sentimento-val. Mivel az utóbbira megszűnt az igény, lényegében egy elenyésző kisebbség fogja érzékelni a hiányát.
leopop316-02-2022 11:55:50 // 231
SUV sokaknak visszatetsző dolog, számomra is ilyen. Viszont velem a Tonale megszerettette vagyis inkább ezt megvenném ha kéne ekkora autó mert ez tetszik. A többi SUV viszont ettől független nem.
Egy rövid story:
Pénteken óriási sor volt az intersparban az Alleeban de ettől független megvártam a sort majdnem egy óra volt. Csak azért hogy lehessen egy újságom amiben a Tonale van 😅🤣🤣
Nekem megérte azért a 4 oldalért hiába láttam már az összes képet róla de végre van egy újságom amiben benne van a Tonale így nekem akkor is megérte!
Egy rövid story:
Pénteken óriási sor volt az intersparban az Alleeban de ettől független megvártam a sort majdnem egy óra volt. Csak azért hogy lehessen egy újságom amiben a Tonale van 😅🤣🤣
Nekem megérte azért a 4 oldalért hiába láttam már az összes képet róla de végre van egy újságom amiben benne van a Tonale így nekem akkor is megérte!
leopop316-02-2022 11:39:01 // 230
Nagyon igazad van óriási +1!!
VKG231!!! (156+75)16-02-2022 11:28:10 // 229
Amire még csak az öregek emlékeznek, hogy ugyanakkora volt a felháborodás amikor az Alfettának a Porsche tervezte a váltóját, amikor délen kezdtek gyártani, vagy amikor tömeggyártó lett az 50-es években az Alfa :)
Az Alfás az ilyen népség :)
Az Alfás az ilyen népség :)
RomeoOne16-02-2022 11:22:14 // 228
Nekem biztos nem, de vannak olyanok, akiknek lehet, csak ők lehet, hogy eddig nem voltak Alfásak :) Én egy SW iránti rajongást sem értek, pedig az is elég sok emberben meg van. Ugyanígy a SUV is...
RomeoOne16-02-2022 11:19:12 // 227
Akkor ez egy nagyon jó autó ez alapján, mert az eddigiek azon túl, hogy valami mást próbáltak belezsúfolni az autóba, mnit amit az Alfa jelent, még csak nem is céloztak jól :D
Pl. gondolom hogy oda volt az Alfás társadalom, amikor a 75-ös gyártásának leállításával már csak elsőkerék hajtású autók jöttek. El tudom képzelni mennyire Alfásnak érezték, hogy a kormányzott kerék lett meghajtva :D
Pl. gondolom hogy oda volt az Alfás társadalom, amikor a 75-ös gyártásának leállításával már csak elsőkerék hajtású autók jöttek. El tudom képzelni mennyire Alfásnak érezték, hogy a kormányzott kerék lett meghajtva :D
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2022 11:17:45 // 226
.."kompromisszumot kössek", "SUV-t kéne".. erről beszélek. Leírtál te is egy korrekt hozzászólást, de átsüt rajta, hogy nem Tonale poszter lesz a faladon XD
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2022 11:15:36 // 225
Ez az első ami valóban és még időben bele is céloz a tömegigényekbe.
RomeoOne16-02-2022 11:11:48 // 224
Nem ez az első Alfa, ami a tömegigények kiszolgálására készült, de még csak nem is a legrosszabb. Sőt, ez kimondottan egy erős, jó próbálkozás szerintem. Nyilván, nálam semmi nem indokolja, hogy kompromisszumot kössek, de ha SUV-t kéne vennem, örülnék, hogy tudok váalsztani olyat, amibe azért belezsúfolták az Alfás életérzést, amennyire lehet.
Egyébként gondolkodtam ezen a block-chain élettörténeten, de akárhogy is nézem, sztem nagy a kockázata, hogy ez nem azt fogja segíteni, hogy magasan maradjon az ára a használtaknak, épp ellenkezőleg. Megvan a veszélye, hogy emiatt beeshet.
Ha törik a kocsi, az mindenképp benne lesz az élettörténetben. Ha más kocsinál viszont nem, és választanod kell, akkor melyiket váalsztod? Amelyik biztos, hogy törve volt, vagy amelyik csak talán? Ha hozzávesszük ehhez az álmodozó használtautó vásárlókat ennek még kimondottan kellemetlen végeredménye is lehet...
Persze, ez egy messzire vezető filozofálás lehetne a piac struktúrájáról, stb. Ha tényleg minden autó előélete lekövethető lenne, akkor elválna a szar a májtól és nem lennének romok eladva hibátlan autó árban vagy fordítva, nem húzná le a sok rom, a tényleg megkímélt, karbantartott kocsik árát... De odáig még hosszú az út, ha elérjük egyáltalán valaha.
Egyébként gondolkodtam ezen a block-chain élettörténeten, de akárhogy is nézem, sztem nagy a kockázata, hogy ez nem azt fogja segíteni, hogy magasan maradjon az ára a használtaknak, épp ellenkezőleg. Megvan a veszélye, hogy emiatt beeshet.
Ha törik a kocsi, az mindenképp benne lesz az élettörténetben. Ha más kocsinál viszont nem, és választanod kell, akkor melyiket váalsztod? Amelyik biztos, hogy törve volt, vagy amelyik csak talán? Ha hozzávesszük ehhez az álmodozó használtautó vásárlókat ennek még kimondottan kellemetlen végeredménye is lehet...
Persze, ez egy messzire vezető filozofálás lehetne a piac struktúrájáról, stb. Ha tényleg minden autó előélete lekövethető lenne, akkor elválna a szar a májtól és nem lennének romok eladva hibátlan autó árban vagy fordítva, nem húzná le a sok rom, a tényleg megkímélt, karbantartott kocsik árát... De odáig még hosszú az út, ha elérjük egyáltalán valaha.
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2022 10:42:01 // 223
Azért az lejön, hogy itt is a pozitívabb hozzászólások inkább korrektek mint rajongóak. Jó az, divat, fogyjon sok. Nem érzem az Alfás közösség(ek) átütő rajongását, és valahol ez érthető is. Készült egy autó, amitől az Alfa népszerű tömegtemék kíván lenni. Egy divat jármű, a többségnek. Minden amiről eddig nem szólt az Alfázás.
Érthető, hiszen üzleti vállalkozás. Egyben fájdalmas, mert az olaszok az autózás szeretetét valahogy soha sem tudták igazán az üzleti érdekek alá rendelni. Néha röhögtünk rajtuk. Csodálkoztunk, hogy ezt most hogy? Ők megépítettek olyan autókat, amik soha nem termeltek normálisan hasznot, mert csak egy szűk réteget tudtak megfogni. A Fiat konszern részeként is leragadtak valahol a 80-as években, amikor meg kellett fogalmazni, hogy mitől jó egy autó. Örök hála érte, de ennek most vége.
Az Alfa Romeo márkának ez üzletileg végre tényleg jó lesz, nekünk Alfásoknak még sok a kérdőjel. Én nagyon ezt érzem a visszafogott "jó lesz ez, fogyjon sok belőle" hozzászólások mögött. És a fikázások mögött is alapvetően.
Őszintén? Felveszem én is a korrekt hozzáállást, de amúgy kb semmit nem tudok kezdeni ezzel a termékkel.
Érthető, hiszen üzleti vállalkozás. Egyben fájdalmas, mert az olaszok az autózás szeretetét valahogy soha sem tudták igazán az üzleti érdekek alá rendelni. Néha röhögtünk rajtuk. Csodálkoztunk, hogy ezt most hogy? Ők megépítettek olyan autókat, amik soha nem termeltek normálisan hasznot, mert csak egy szűk réteget tudtak megfogni. A Fiat konszern részeként is leragadtak valahol a 80-as években, amikor meg kellett fogalmazni, hogy mitől jó egy autó. Örök hála érte, de ennek most vége.
Az Alfa Romeo márkának ez üzletileg végre tényleg jó lesz, nekünk Alfásoknak még sok a kérdőjel. Én nagyon ezt érzem a visszafogott "jó lesz ez, fogyjon sok belőle" hozzászólások mögött. És a fikázások mögött is alapvetően.
Őszintén? Felveszem én is a korrekt hozzáállást, de amúgy kb semmit nem tudok kezdeni ezzel a termékkel.
G-MANN🍀16-02-2022 09:37:24 // 221
a tablet mentségére szolgáljon, hogy szerintem sokkal jobb és átláthatóbb a kijelzett információ, mint a Compass-ban :-)
leopop316-02-2022 09:31:37 // 220
Igen a tablet az olyan amilyen lett. ( Az a része nem tetszik nekem sem) attól független amúgy szép verda lett. Igen én is nagyon sajnálom hogy a kurva euro normák miatt mi európaiak nem kapjuk meg a 2.0 turbo benyát. Ilyenkor jön szóba a szürke importos Tonale :DD
Jaja a lenyeg hogy vegyék rendesen aztán jöjjön a pénz az Alfához hiszen most ez kell
Jaja a lenyeg hogy vegyék rendesen aztán jöjjön a pénz az Alfához hiszen most ez kell
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2022 09:13:40 // 219
nekem csak a tablet nem tetszik de sajnos ez kell, szerintem nem lesz ilyen autóm a kis cm3 miatt még ha variálták volna a 2.0-át de akkor is az a baj, hogy a plugin hibrid felár akkora amit nem termel vissza az ember max 1000ft-os üa ár mellett, vagy akkor ott egy tisztán elektromos akármi 15-18 milla között, bár szerintem nem sokára jön a tisztán elektromos Tonale is hamarosan ... mind1 is vigyenek jó sokat aztán meglátjuk merre tartanak
leopop316-02-2022 09:07:53 // 218
Tök jó ezt olvasni, mert sajna itt Amore-on és Fb csoportban azért elég sok Alfás nem tudja megemészteni a Tonalét. Én például látom hogy szükség van rá, és amúgy kurvára tetszik is. Valamiért én például egy emelt méretű Brerát látok bele.
Szerintem jók lesznek az eladásai.
Szerintem jók lesznek az eladásai.
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2022 21:05:47 // 217
zümi16615-02-2022 21:01:49 // 216
Minden adott a sikeréhez, már nem róhatóak fel azok a hiányosságok, mint anno a Giunál, Stelvionál. Mindemellett sokkal szebb, sportosabb, s az ígéretek szerint sokkal élménydúsabb minden szempontból, mint a konkurensek. Ha ez nem jön be akkor semmi.
Egy dolog lehet a siker akadálya, a német autó imádat, de bízzunk benne, egyre többen felismerik, hogy ami jó az jó, jöjjön bárhonnan is.
Egy dolog lehet a siker akadálya, a német autó imádat, de bízzunk benne, egyre többen felismerik, hogy ami jó az jó, jöjjön bárhonnan is.
Halesz15-02-2022 19:53:37 // 215
De jó ilyet olvasni :) Tök jó látni, hogy már most rákattannak emberek a Tonaléra :)
Mennyivel jobb ez, mint alfásként látatlanban fikázni, hogy suv. Sokan nem tudják elfogadni, hogy igenis ez most a legnépszerűbb kategória Európában. Lehet emiatt síránkozni, de inkább drukkoljunk, hogy jól fogyjon ez az autó is.
Hozzáteszem, az szerintem borítékolható, hogy az általunk istenített Giuliánál többet fognak eladni belőle.
Mennyivel jobb ez, mint alfásként látatlanban fikázni, hogy suv. Sokan nem tudják elfogadni, hogy igenis ez most a legnépszerűbb kategória Európában. Lehet emiatt síránkozni, de inkább drukkoljunk, hogy jól fogyjon ez az autó is.
Hozzáteszem, az szerintem borítékolható, hogy az általunk istenített Giuliánál többet fognak eladni belőle.
zümi16615-02-2022 19:24:54 // 214
Nem ellenfelek :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2022 19:06:14 // 213
Kiváncsi lennék, hogy hogy vezeted azt a Giuliettát. Én azzal simán A-ból B-be közlekedésre képtelen vagyok. Nagyon kis mókás autó szerintem, kitűnő futóművel és nagyon jó reakciójú és ahhoz már épp elég erős motorral, hogy bárhol sok legyen. Rég vezethettél átlagos autót XD
És szerintem full nem szégyen "más ligában játszani". A vezetési tudás és az élvezet sem a lóerők számától függ, az Alfázás lényege sem ott van elásva :-)
És szerintem full nem szégyen "más ligában játszani". A vezetési tudás és az élvezet sem a lóerők számától függ, az Alfázás lényege sem ott van elásva :-)
RomeoOne15-02-2022 16:23:01 // 212
De lehet, hogy ugyanúgy vezetnék most, mint a 170-es Giuliettával.
Biztos, hogy nem. Én is úgy voltam vele, hogy majd ugyanúgy közlekedek, mnit régen, max bátrabban előzhetek, nem is megyek vele sokat, stb... Hát, nem így lett :DDD
Biztos, hogy nem. Én is úgy voltam vele, hogy majd ugyanúgy közlekedek, mnit régen, max bátrabban előzhetek, nem is megyek vele sokat, stb... Hát, nem így lett :DDD
András15-02-2022 16:14:11 // 211
Szégyenemre úgy tűnik más ligában játszom. :D:D:D Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem irigyellek! ;)
Egyébként a fene tudja mi lenne velem ha nekem is lenne egy ilyen vagány QV-m. Lehet én is ennyire megőrülnék érte. De lehet, hogy ugyanúgy vezetnék most, mint a 170-es Giuliettával.
Merthát na. Irigylésre méltó a QV, de azért a mezei ALFÁkkal is baromi jókat lehet autózni. Én legalábbis úgy érzem. Csak kevesebb a SHELL pontom. :)
Ez a montreal verde szín zseniális! :)
Egyébként a fene tudja mi lenne velem ha nekem is lenne egy ilyen vagány QV-m. Lehet én is ennyire megőrülnék érte. De lehet, hogy ugyanúgy vezetnék most, mint a 170-es Giuliettával.
Merthát na. Irigylésre méltó a QV, de azért a mezei ALFÁkkal is baromi jókat lehet autózni. Én legalábbis úgy érzem. Csak kevesebb a SHELL pontom. :)
Ez a montreal verde szín zseniális! :)
RomeoOne15-02-2022 15:52:49 // 210
Van még 30 évünk megvenni a QV Giuliát, mielőtt felmegy az ára.
Nem, már elkéstél, felment az ára :DDD
Azt én is szeretném, egy ponyva alá, hogy évente kétszer kivegyem alóla. Mert nagyjából ennyiszer történik meg az, hogy az ember veretni akar, nem pedig A-ból B-be menni.
Hát, nem tudom, hogy te hogy vagy vele, lehet, hogy nem szeretsz annyira autózni, de én folyton viszketek, hogy mehessek vele. Évente 2x??? Amikor csak tudok, azzal megyek, ráadásul mindenféle mindvacsinált indokkal kerülök nagyokat, hogy tovább vezethessem :D Mondjuk amikor már 2-3 hét alatt eltankolok 150ezret, akkor megpróbálom visszafogni magam. "Jól van, most már csak finoman megyek, nem nyomom nagyon a gázt. Nem előzök rá a kocsisorra. Nem megyek el még arra a 25 km-es kerülőre hazafele menet..." Jobb napokon akár 2 percig is eltart, amíg újra el nem kattanok és azt nem mondom, hogy "szarok rá mennyit kell beletankolni, ezt padlózni kell, wááá!"
Based on a true story :DDDDDDDD
Nem, már elkéstél, felment az ára :DDD
Azt én is szeretném, egy ponyva alá, hogy évente kétszer kivegyem alóla. Mert nagyjából ennyiszer történik meg az, hogy az ember veretni akar, nem pedig A-ból B-be menni.
Hát, nem tudom, hogy te hogy vagy vele, lehet, hogy nem szeretsz annyira autózni, de én folyton viszketek, hogy mehessek vele. Évente 2x??? Amikor csak tudok, azzal megyek, ráadásul mindenféle mindvacsinált indokkal kerülök nagyokat, hogy tovább vezethessem :D Mondjuk amikor már 2-3 hét alatt eltankolok 150ezret, akkor megpróbálom visszafogni magam. "Jól van, most már csak finoman megyek, nem nyomom nagyon a gázt. Nem előzök rá a kocsisorra. Nem megyek el még arra a 25 km-es kerülőre hazafele menet..." Jobb napokon akár 2 percig is eltart, amíg újra el nem kattanok és azt nem mondom, hogy "szarok rá mennyit kell beletankolni, ezt padlózni kell, wááá!"
Based on a true story :DDDDDDDD
Kazes☻15-02-2022 14:40:23 // 209
Reméljük, hogy sokan fogják így gondolni és veszik majd, mint a cukrot... hajrá! :)
András15-02-2022 14:29:28 // 208
Na, ez az! Nekem úgy tűnik, hogy ez egy "Kutyuskák, hopp be a SUP mellé" csomagtartó. :)
Egyébként olyan tipikus ALFA, hogy csak na. :) Elől tüzijáték, hátrébb csak ami muszáj. :)
Szerintetek még változik egy-két dolog ehhez a preproduction verzióhoz képest? Egy rolós vagy összecsukható kalaptartó jó lenne, mert ezt megint nem lehet sehova se tenni ha nem a garázsban veszed ki... :D
Egyébként olyan tipikus ALFA, hogy csak na. :) Elől tüzijáték, hátrébb csak ami muszáj. :)
Szerintetek még változik egy-két dolog ehhez a preproduction verzióhoz képest? Egy rolós vagy összecsukható kalaptartó jó lenne, mert ezt megint nem lehet sehova se tenni ha nem a garázsban veszed ki... :D
András15-02-2022 14:19:51 // 207
Mi például nagyon várjuk, valószínűleg cserélünk is. :)
Olvasgatom a kommenteket, meg is értek minden álláspontot. Én is szeretem a mostani Alfámat. Köszöngetek szorgalmasan, segítettem is már másik alfásnak, becsülöm, szeretem.
De ennek a típusnak mi FULLON a célközönsége vagyunk. Kell egy nagyobb autó, mert lett közben két kutyám, szerintem lassan megemésztem én is, hogy ideje lesz gyereket vállalni... Kiköltözünk Budapestről az agglomerációba, de be fogunk járni. Napi 55 km, kész-bumm, ott a PHEV. Mi kell még? :)
Nehéz néha elengedni a régit és meglátni azt, hogy valójában jó dolgok is lehetnek ezek.
Én pl nagyon örülök, hogy lehet vele zöldebben közlekedni, napelemről tölteni, de közben nem fogok hajnal 3-kor egy órát szobrozni a kúton amikor megyünk nyaralni. :) Annak meg végképp örülök, hogy nem kell másik gyártóhoz menni, mert már sajnos egészen közel voltunk egy RAV4 Pluginhez, vagy egy KIÁ-hoz. És igen, én is alfás vagyok és nem tetszett a gondolat, hogy nem az lesz.
Bomba jól néz ki, technikailag felkészült a kor elvárásainak. Közlekedni. Ez arra van. Van még 30 évünk megvenni a QV Giuliát, mielőtt felmegy az ára. :D:D:D Azt én is szeretném, egy ponyva alá, hogy évente kétszer kivegyem alóla. Mert nagyjából ennyiszer történik meg az, hogy az ember veretni akar, nem pedig A-ból B-be menni.
Hozzá tenném még, hogy bármilyen is lesz, azért legyünk igazságosak. Ez akkor is egy ALFA. :) Biztos vagyok benne, hogy nem lesz gond a sportossággal, ahogy az 1,4 170 lovas Giuliettával se volt gond, első kerék ide-vagy oda. :)
Olvasgatom a kommenteket, meg is értek minden álláspontot. Én is szeretem a mostani Alfámat. Köszöngetek szorgalmasan, segítettem is már másik alfásnak, becsülöm, szeretem.
De ennek a típusnak mi FULLON a célközönsége vagyunk. Kell egy nagyobb autó, mert lett közben két kutyám, szerintem lassan megemésztem én is, hogy ideje lesz gyereket vállalni... Kiköltözünk Budapestről az agglomerációba, de be fogunk járni. Napi 55 km, kész-bumm, ott a PHEV. Mi kell még? :)
Nehéz néha elengedni a régit és meglátni azt, hogy valójában jó dolgok is lehetnek ezek.
Én pl nagyon örülök, hogy lehet vele zöldebben közlekedni, napelemről tölteni, de közben nem fogok hajnal 3-kor egy órát szobrozni a kúton amikor megyünk nyaralni. :) Annak meg végképp örülök, hogy nem kell másik gyártóhoz menni, mert már sajnos egészen közel voltunk egy RAV4 Pluginhez, vagy egy KIÁ-hoz. És igen, én is alfás vagyok és nem tetszett a gondolat, hogy nem az lesz.
Bomba jól néz ki, technikailag felkészült a kor elvárásainak. Közlekedni. Ez arra van. Van még 30 évünk megvenni a QV Giuliát, mielőtt felmegy az ára. :D:D:D Azt én is szeretném, egy ponyva alá, hogy évente kétszer kivegyem alóla. Mert nagyjából ennyiszer történik meg az, hogy az ember veretni akar, nem pedig A-ból B-be menni.
Hozzá tenném még, hogy bármilyen is lesz, azért legyünk igazságosak. Ez akkor is egy ALFA. :) Biztos vagyok benne, hogy nem lesz gond a sportossággal, ahogy az 1,4 170 lovas Giuliettával se volt gond, első kerék ide-vagy oda. :)
András15-02-2022 14:19:50 // 206
Mi például nagyon várjuk, valószínűleg cserélünk is. :)
Olvasgatom a kommenteket, meg is értek minden álláspontot. Én is szeretem a mostani Alfámat. Köszöngetek szorgalmasan, segítettem is már másik alfásnak, becsülöm, szeretem.
De ennek a típusnak mi FULLON a célközönsége vagyunk. Kell egy nagyobb autó, mert lett közben két kutyám, szerintem lassan megemésztem én is, hogy ideje lesz gyereket vállalni... Kiköltözünk Budapestről az agglomerációba, de be fogunk járni. Napi 55 km, kész-bumm, ott a PHEV. Mi kell még? :)
Nehéz néha elengedni a régit és meglátni azt, hogy valójában jó dolgok is lehetnek ezek.
Én pl nagyon örülök, hogy lehet vele zöldebben közlekedni, napelemről tölteni, de közben nem fogok hajnal 3-kor egy órát szobrozni a kúton amikor megyünk nyaralni. :) Annak meg végképp örülök, hogy nem kell másik gyártóhoz menni, mert már sajnos egészen közel voltunk egy RAV4 Pluginhez, vagy egy KIÁ-hoz. És igen, én is alfás vagyok és nem tetszett a gondolat, hogy nem az lesz.
Bomba jól néz ki, technikailag felkészült a kor elvárásainak. Közlekedni. Ez arra van. Van még 30 évünk megvenni a QV Giuliát, mielőtt felmegy az ára. :D:D:D Azt én is szeretném, egy ponyva alá, hogy évente kétszer kivegyem alóla. Mert nagyjából ennyiszer történik meg az, hogy az ember veretni akar, nem pedig A-ból B-be menni.
Hozzá tenném még, hogy bármilyen is lesz, azért legyünk igazságosak. Ez akkor is egy ALFA. :) Biztos vagyok benne, hogy nem lesz gond a sportossággal, ahogy az 1,4 170 lovas Giuliettával se volt gond, első kerék ide-vagy oda. :)
Olvasgatom a kommenteket, meg is értek minden álláspontot. Én is szeretem a mostani Alfámat. Köszöngetek szorgalmasan, segítettem is már másik alfásnak, becsülöm, szeretem.
De ennek a típusnak mi FULLON a célközönsége vagyunk. Kell egy nagyobb autó, mert lett közben két kutyám, szerintem lassan megemésztem én is, hogy ideje lesz gyereket vállalni... Kiköltözünk Budapestről az agglomerációba, de be fogunk járni. Napi 55 km, kész-bumm, ott a PHEV. Mi kell még? :)
Nehéz néha elengedni a régit és meglátni azt, hogy valójában jó dolgok is lehetnek ezek.
Én pl nagyon örülök, hogy lehet vele zöldebben közlekedni, napelemről tölteni, de közben nem fogok hajnal 3-kor egy órát szobrozni a kúton amikor megyünk nyaralni. :) Annak meg végképp örülök, hogy nem kell másik gyártóhoz menni, mert már sajnos egészen közel voltunk egy RAV4 Pluginhez, vagy egy KIÁ-hoz. És igen, én is alfás vagyok és nem tetszett a gondolat, hogy nem az lesz.
Bomba jól néz ki, technikailag felkészült a kor elvárásainak. Közlekedni. Ez arra van. Van még 30 évünk megvenni a QV Giuliát, mielőtt felmegy az ára. :D:D:D Azt én is szeretném, egy ponyva alá, hogy évente kétszer kivegyem alóla. Mert nagyjából ennyiszer történik meg az, hogy az ember veretni akar, nem pedig A-ból B-be menni.
Hozzá tenném még, hogy bármilyen is lesz, azért legyünk igazságosak. Ez akkor is egy ALFA. :) Biztos vagyok benne, hogy nem lesz gond a sportossággal, ahogy az 1,4 170 lovas Giuliettával se volt gond, első kerék ide-vagy oda. :)
leopop314-02-2022 19:43:40 // 205
Szerintem kurvajó lett 😁👌🍀
G-MANN🍀14-02-2022 19:38:06 // 204
Ami nem tetszett Jeep Compass-ban, az ebben pont jobb lett 😉
Shadin14-02-2022 16:46:53 // 203
Nekem is, az összes kütyüvel együtt :-)
Halesz14-02-2022 16:38:40 // 202
Néhány újabb fotó a beltérről.
Köztük a hátsó ülésekről és a csomagtérről is.
Nekem egyre jobban bejön a belseje :)
Köztük a hátsó ülésekről és a csomagtérről is.
Nekem egyre jobban bejön a belseje :)
Jimmi T.14-02-2022 10:41:55 // 201
Szerintem nem szép . Mintha teleragasztgatták volna körbe műszempillákkal .
Piritu - 1.000.00013-02-2022 20:27:24 // 200
Piritu - 1.000.00013-02-2022 19:38:22 // 199
Nem irigylem azt aki egy jó kis sárdagasztás után kitakarítja azt a felnit :-))
Kazes☻13-02-2022 19:33:42 // 198
Az Alfát kivéve, minden más esetben igen! :D
Kazes☻13-02-2022 19:32:56 // 197
Zselé13-02-2022 19:21:40 // 196
Szép! Nade venni egy SUV-ot és leültetni nem olyan, mint zokniban lábat mosni? :D
Tocke13-02-2022 19:05:19 // 195
Hűha. Ez egy picit szolídabb felnivel elég ütős.
leopop313-02-2022 16:22:49 // 194
Ennyi ültetés kell neki így álom 😁🤤👌
Kazes☻13-02-2022 16:14:26 // 192
RomeoOne13-02-2022 13:46:04 // 191
Valamilyen szinten nekem is jobban tetszik. Azon látszik, hogy olyan valóságos. A koncepció az olyan fantáziavilág-szagú. Valaki rajzolt photoshoppal egy nagyon szépet, 3D nyomtatóval kinyomtatták, arra jó, hogy kiállítsák, de olyan.... életképtelenséget sugároz, a való életben nem állná meg a helyét.
Mint egy gyönyörű kiállítási állat, amit kitenyésztettek, de kiengednék a szabadba és egy napot nem élne túl.
Mint egy gyönyörű kiállítási állat, amit kitenyésztettek, de kiengednék a szabadba és egy napot nem élne túl.
zümi16613-02-2022 12:23:20 // 190
Szerintem is szebb a széria, mint a koncepció.
Kazes☻11-02-2022 15:54:48 // 189
Na, perszeee...! :D
RomeoOne11-02-2022 13:01:44 // 188
Rákívántál a Telsára? :D :P
Kazes☻11-02-2022 12:22:39 // 187
Ne is törődj vele! ;) Viszont az a gigaöntvény, az tecc... érdekes, bár felvet jó néhány kérdést szvsz. :)
RomeoOne11-02-2022 12:03:24 // 186
Itt egy Karotta vélemény, szerinte szebb lett a gyártáskész verzió, mint a koncepció :D
Én mondjuk semleges vagyok ebben a vitában, nekem tetszik mindkettő. De azért kevsen vannak ezen a véleményen :D
Én mondjuk semleges vagyok ebben a vitában, nekem tetszik mindkettő. De azért kevsen vannak ezen a véleményen :D
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2022 22:19:12 // 185
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
663
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?