Forum >> Tonale

Erhard 242 (Pure Energy)06-05-2022 09:06:52 // 484
mi eladtuk a Vityát lehet minden van benne de akkora gagyi az egész, hogy az már szánalom inkább lenne pár millával drágább de az. hogy lejön a festés mosásnál, télen zúg a ventillátor, mint az állat, az ablak úgy csukódik fel, hogy majd kiszakad stb. stb.... valakinek biztos bejön nekem nem :DDD
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2022 09:03:58 // 483
És az hol számít? Mitől más liga? Már a leggagyibb autók is hoznak egy olyan szintet ami közlekedési eszköznek tökéletes. Bimbammol, ledes menetfény, még formája és magy felnije is van, el lehet benne férni, és 1.6-os motort ad különösebb sallangok nélkül. Aki csak járművet keres mai divat szerint,belül és boldog.
Aki már 'ligában' gondolkozik, kell a minőség, a prémium, pláne ha akar valamit kifelé is mutatni, annak meg kevés. Lesz egy réteg, a Mazdák, Formentorok vásárlóközönségéből akik a forma miatt megveszik. De hogy sokat fogunk látni belőlük azt nagyon kétlem.
Erhard 242 (Pure Energy)06-05-2022 08:50:06 // 482
a sanyikong pont kb a vitara minősége... nem ez a liga
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2022 21:32:52 // 481
Aki látta Csik Giulia bemutatóját, pontosan tudja, hogy most igen csalódott az emberünk, de nem akar rosszat mondani a Tonalera. Az egész mai autózást a háta közepére kívánja az összes hibrid suv kacattal 😄
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2022 21:29:37 // 480
Ez kell, csak épp kütyü az egy Skodában is van. Szóval a céltábla közepébe talál a Tonale, ami pont a senki földje. Prémium autóként nem rúg labdába, a másik végleten pedig a józan átlag vevő van, aki nem vesz ennyiért autót, mert minek. Nem véletlenül népszerű a Ssangyong Tivoli. Eszméletlen sok van mostanában belőlük. Nézd meg az árát. A kerület képviselője is azzal jár. No meg van egy Merci suvja, ritkán azzal is látni. Igen, az meg a prémium, ami helyett soha nem fog senki Tonalet venni. Ezzel a hajtáslánccal tuti nem.
Ez egy bazi nagy kapufa lesz megint, ismét nem igazán széles a célközönség.
A szépség és némi plusz kütyü, ezt kéne megfizetni. A sportos jelszó öngól, a futómű, kormányzás Alfássága értelmetlen. Aki vezetési élményt keres, az nem itt nézelődik, sőt egyre inkább nem az új autó piacon nézelődik. Aztán ne legyen igazam 😅
Piritu - 1.000.00005-05-2022 21:18:27 // 479
Egy mai autó és egy mai autós életében legfontosabb extrák már a címben:
"Amazon Alexa asszisztens, gyorshajtás-felügyelet."

:-(
G-MANN🍀05-05-2022 20:59:13 // 478
Fornitore05-05-2022 20:57:52 // 477
Szegény Csikós aki rajong a benzines Alfákért azért rendesen el van szomorodva hogy ez az uccsó benzines valószínű.
Fornitore05-05-2022 20:53:12 // 476
Szépek a felnik nagyon. El tudnám képzelni a Giulián.
berobbantam05-05-2022 20:07:49 // 475
Nekem ami feltünt a zöldnél Csikós videójában,hogy a lökhárítók színe el üt.Oké nem sok 15 milláért.De ha még tvbe is el üt akkor élőben már veri az ingerküszöbôt rendesen.
Halesz05-05-2022 15:50:43 // 474
15 milla a kb fullosan felszerelt Tonale bevezető, Speciale Edizione.

Egy alap Giulia, kb semmi izgi extrával 14,860,000-tól indul, legalapabb Stelvio 17,456,000.

Sajnos itt tartunk és ez még rosszabb lesz árak tekintetében.

De aláírom, nyilván sokkal jobb autó a Giulia és a Stelvio is, már csak a hajtásuk/motorjuk miatt is.

A piaci igényeket nézve viszont a Tonale a jobb autó, a kütyük, szolgáltatások terén. És most ez kell...
msd05-05-2022 14:31:09 // 473
Én azon nem tudom túltenni magam, hogy 16M-ért, amennyiért most a 130LE-s Edizione Speciale-kat lehet majd venni adnak 200 LE-s Giulia Supert vagy akár Stelviot is. Ennyit ér, hogy hibrid? Vagy direkt az a jó, hogy kisebb? Vagy hogy magasabb felszereltség jár hozzá ennyiért? Mit nem értek, amitől ezt most tömegével fogják venni a Stelvioval szemben?
Tommi05-05-2022 13:49:58 // 472
TotalCar cikk a Tonale bemutatóról

Pár dolgon leakadtak, de összességében sokkal pozitívabb lett a cikk kicsengése, mint amit a TC mentalitásának ismeretében várna az ember :)
Morfiusz Cédula05-05-2022 12:59:20 // 471
Én érzem. Na nem azért, mert le akarom cserélni a Giu-t, de ez talán tényleg megdobhatja az eladásokat.
Viszont az fura, hogy ha ebben van ESP off, akkor a Giuliába miért nem jutott?
Morfiusz Cédula05-05-2022 12:57:20 // 470
Nekem meg ezt dobta a google reggel:

Alfa Romeo Tonale review

Ők pont a vezetési élmény résztől nincsenek annyira oda, mint Csikós. Kíváncsian várom a többi review-t.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2022 12:42:07 // 469
biztos nem lesz rossz.. átlag embereknek ez kell
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2022 12:10:29 // 468
Nem érzem a lelkesedést...
Kazes☻05-05-2022 09:46:52 // 467
Speedzone 🙂
Kazes☻05-05-2022 09:28:22 // 466
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2022 10:51:41 // 465
Összeomlanék teljesen XD
Kazes☻05-04-2022 22:40:56 // 464
De legalább egyik se zűd... akkor mit szolnál?! :D
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2022 22:33:55 // 463
Az élet rám is cáfolt, nem elég, hogy a közeli fényező mester nemrég vett egy fehér Giuliát, ma még egy fekete is volt nála látogatóban. Kész, tucatautó lett XD
carver05-04-2022 22:12:53 // 462
Az X1 nem is értem hogy jött ide összehasonlítási alapnak, vezettem egy kölcsönzőst Németben pár száz kilométeren, rá kellett venni magam minden alkalommal hogy beleüljek, bármikor a Vitarát választanám helyette.

Azon kívül hogy SEMMI BMW-s fíling nincs benne, ronda is mint a bűn ennél már csak az X4-es randább, kéne hívniuk valakit a Ssangyontól hogy csináljon már nekik egy rendes formatervet. Komolyan amit mostanában a BMW művel az szégyen, abban a kategóriában simán verhető a Bömös szerintem...
zümi16602-04-2022 12:32:47 // 461
Itt nálunk Sárbogárd és jó 30 km-es körzetében az enyém az első és mindmáig egyetlen Giulia. Így volt ez anno a 166-al is, a 2000-es évek legelején, hosszú évek után jött egy-két darab. Úgy tűnik most is jó pár évet kell várnom, hogy legyen földije a Juliskámnak :-))
VKG231!!! (156+75)01-04-2022 10:51:21 // 460
2.0 trédéi 140 lovas a3 17...
Erhard 242 (Pure Energy)01-04-2022 10:38:27 // 459
itt van jó pár Giulia meg Stelvio is minden nap találkozom velük ... vagy egy helyen lakunk és azonos időben mozgunk :DDD
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2022 10:35:20 // 458
Aztán akkor tucatautónk lenne. Így meg több R8 van a városban mint Giulia XD. Errefelé úgy néznek rá mint egy ufóra.
Erhard 242 (Pure Energy)01-04-2022 10:31:40 // 457
majdnem jól írod, a Kamalt kellett volna megcsinálni már akkor, utána a Stelvio stb amit írtál és mostanra már ontani az elektromos szarokat akinek az kell vigye...
Erhard 242 (Pure Energy)01-04-2022 10:30:10 // 456
egy peug 5008 1.2-es automata GT felszereltségű 15 milla :DDD
VKG231!!! (156+75)01-04-2022 10:29:54 // 455
Inkább valamikor 11-ben kellett volna, included Stelvio, mostanra már a Giulia3-at tervezhetnék.
Kellett volna még 2 suv a Stelvio alá, egy Giulietta szedán (A merci stílusban), meg behozni 7 év garit, és tolni a reklámot orrba szájba.

Ehelyett Agnelliék meccsre jártak...
Erhard 242 (Pure Energy)01-04-2022 10:26:33 // 454
poénból megnéztem egy xc40 mild hybridet felszerelve nem a maxos 15 milla, Q3 is annyi, egy X1 is...nincs már olcsó autó...lassan semmilyen autó sincs ...
Erhard 242 (Pure Energy)01-04-2022 10:18:35 // 453
a sedan autóknak mindenhol szüntetik be a gyártását szóval ha úgy nézem ott is válság volt és van...azt is rossz időben hozták ki 13-ban kellett volna kicsit elkéstek vele...
VKG231!!! (156+75)01-04-2022 09:51:36 // 452
A Giulia környékén nem volt válság, aztán az se fogyott :)))
Giuntini01-04-2022 08:40:10 // 451
A 159-et is a válság ette meg! Az első két évben nagyon jól fogyott, aztán jött 2008. Ezért nem lett GTA, ezért álltak le a fejlasztések.
leopop301-04-2022 08:18:17 // 450
Na igen ez a másik :/
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2022 08:39:58 // 449
mondjuk az Alfának rohadt nagy érzéke van mindig egy válságban kihozni egy új modellt ez sem segít...
leopop330-03-2022 23:35:21 // 448
Teljesen igazad van a gondolatmenetben főleg a japán és az olasz berögződéssel, hiába csinálnak jó autót az olaszok ha eladni nem tudják. Illetve ezek a sztereotípikák mindig jelen vannak sajnos, nem annyira mint régen de jelen vannak sajna. Ide most több személyes sztorit is tudnék mesélni 😄
Kócosw30-03-2022 20:58:51 // 447
nincs...
Liquid30-03-2022 20:53:06 // 446
Létezik olyan hogy olasz marketinges? :)
VKG231!!! (156+75)30-03-2022 19:44:59 // 445
Nem boyracerkedés az, ha valaki igényes a műszaki alapokra :)

Persze, hogy nem versenyezni kell... Ez nem erről szól.
András30-03-2022 17:00:57 // 444
Ez egy ALFA. Bármit csinálnak jó lesz. :) Ezért vagytok mindannyian itt. :)

Ez egy SUV. kezeljük a helyén. Arra van, hogy bepakold, kipakold, leparkold, kiállj vele. Nem versenyzésre van, nem is kell azt tudnia amit egy Q-nak. Aki boyracer akar lenni, az azt fogja választani és baromi jó lesz neki is. :)

Ahogy nekem is, mert én úgy döntöttem, hogy Tonale tulajdonossá kívánok válni. Megvárom a PHEV verziót, kifizetem a szép zöldet a zöld felárért és boldogan fogok vele bepakolni, kipakolni, leparkolni, kiállni. :)

Aki meg a BMW-t választja, annak meg az lesz a jó. Biztosan nagyon jó autó az is, én nem értek hozzá. A Lexus is biztos, hogy nagyon jó autó. Ha nem lennének jók, akkor nem léteznének már a márkák.

Minden esetre örüljünk annak, hogy van egy új és ilyen szép ALFA. Még ha nem is egy boyracer. :)
pettinke30-03-2022 13:35:15 // 443
de mindegyiket kell szerelni, ha nem romlik el, akkor is kopik belőle a betét, a csapágy, a légszűrő, a mittoménmi. azt sem fogja maga csinálni a Lexuson ...

na jó, és mit csináljunk akkor a megbízhatóság imidzsének javításához? legyen 10 év gari mindenre? legyenek reklámok ahol a statisztikát sztároljuk? vagy mutassuk be, hogy Bosch alkatrész van az autóban? nem tudom. mire "természetes tapasztalás" útján kihal ez a marhaság, hogy csak a német autó a jó, addigra már mindegy is lesz.

a biztonságossággal eddig sem volt baj, sok csillagosak a töréstesztek, de nem hiszem, hogy Volvo módra ezt kéne tolnunk.
Giuntini30-03-2022 13:32:05 // 442
Rengeteg ilyen van! A rosszabbik eset ha elkezdi szidalmazni, így mentve fel magát a döntés alól.
WarbiRunner (Gyuri)30-03-2022 12:45:42 // 441
Nem az a lényeg. Nyilván egyiket sem kell szerelni egyelőre. Aztán meg majd mindkettőt. Az alap tézis a baj. Olasz=szerelni kell. Japán=kimegy a világból. Régi berögződés, amin nem sikerült változtatni évtizedek alatt sem. Az emberek kényszeresek, ezést a döntéseiket ilyen piti dolgok befolyásolják. És erre az olasz marketingeseken kívül asszem mindenki rájött. A döntések alapja nem logika, vagy érzelem. Első helyen aggodalom, félelem ilyesmik. A "megbízható" és "biztonságos" hívószavak kapásból két nyomorult terhet is levesznek a vásárló válláról. Nem lesz szerelő, és megvédi őt a külső bajoktól. Az már csak hab a torrtán, ha az út egyenetlenségeitől is megvédi (SUV), azon aggodalmát is megnyugtatja hogy elfér e a nagybevásárlás, és még a bolygó és jövője iránt érzett mély aggódásra is választ ad a hibridségével. Sok felszínes választ.
Szerinted az Alfa aggódást keltő renoméjával hol lehet aztót eladni "valódi élményautó" (ergo veszélyes) címszó alatt? Pár kényszerektől mentes hülyének max.
zümi16630-03-2022 12:41:45 // 440
...ilyenektől
zümi16630-03-2022 12:40:52 // 439
Miért, a Lexust tudná szerelni 😉...?
Persze nyilván arra gondolt hogy a Lexus nem romlik el, az Alfa meg igen. Na az ilyenekről kapok agyfaszt!
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2022 12:35:11 // 438
van egy pár lexusos ügyfelem de mind eladta kicsit drága volt hozzá az alkatrész ha volt, pedig ugye ezek nem mennek tönkre :DDD
pettinke30-03-2022 12:30:39 // 437
"ő nem műszaki ember, nem tudja mit csinálna ha szerelni kellene"

miért, ha a Lexus ES-t szerelni kell, mit fog csinálni? (a borzalmas orráról ne is beszéljünk)
Kócosw30-03-2022 11:16:12 // 436
bezony es a nagy német piacon hallod...meg ilyenebb a szitu.meg gondolj bele nemetben dragabban venne egy nemet olaszt mint nemetet?mert azért legyünk őszinték nem a magyar piacnak kell menteni az Alfat...
WarbiRunner (Gyuri)30-03-2022 10:33:10 // 435
Számomra kicsit érthetetlen, hogy miért a Small US Wide -ra tették rá, miért nem a Compact US Wide-ra. Tehát magyarul miért a Compass alváza van egy ekkora autó alatt és miért nem a Cherokee platformja? Eleve miért hozták átfedésbe ezt a két platformot ennyire? Addig nyújtották a Smallt, amíg a megnagyított kicsi nagyobb lett, mint az eredeti közepes XD MIndeközben pl a futómű felépítésében igencsak vannak közös pontok.
Nem tudok másra tippelni, mint hogy az olcsóbbat választották. A Compact platformban sok a nagyszilárdságú acél, biztos sokkal drágább, nem adja ki a költségvetés a sok csillivilli elektronikát és a hangulatvilágításos műszerfalat. Vagy esetleg azért ezt gazdaságos gyártani, mert nagyban átfed a 2012-es 500XL platformjával, a Compassal és lehet egy soron tolni őket. Nem tudom, és a többséget nyilván nem is érdekli :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.