Forum >> Tonale
Erhard 242 (Pure Energy)02-06-2022 09:19:01 // 534
a majdnem nem ugyan akkora :)))... kb a lógóm is majdnem akkora, mint a Rocco Siffredié :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)02-06-2022 09:10:00 // 533
én meg gayi autót nem vennék még 1x hiába pakolják tele minden extrával attól csak egy gagyi marad ...
WarbiRunner (Gyuri)02-06-2022 09:09:40 // 532
Ja, csak a tengelytávjuk majdnem megegyezik. A Tonale egy kicsi alvázon van, Giulietta méret.
WarbiRunner (Gyuri)02-06-2022 09:05:15 // 531
Igen, jól fogalmaztad meg, szerintem is így van. A többségnek nagyon is számít, hogy 8 vagy 16 milla. Szolgáltatásban ugyanazt kapja, még a nagytévé is ugyanakkora,. A kinézet szubjektív, a Tivoli is tetszetős ebben a kategóriában, a többség igényét bőven kielégíti.. Az, hogy egy Tivoli alapáron 163 ló, egy Alfa pedig csak a magasan extrázott szinten 160, az hagy gondolkodni valót. A 130 lovas hibrid SUV 13++ millióért volna a sportosság?
Én mint Alfás sem venném meg soha ennyiért. Hamarabb vennék valami olcsót, jó ár érték arányban.
A másik kis suv véglet a csicsapicsa autó, ahhoz pedig a presztízse nincs meg. És a 130 ló oda is sovány.
Én mint Alfás sem venném meg soha ennyiért. Hamarabb vennék valami olcsót, jó ár érték arányban.
A másik kis suv véglet a csicsapicsa autó, ahhoz pedig a presztízse nincs meg. És a 130 ló oda is sovány.
Erhard 242 (Pure Energy)02-06-2022 08:55:53 // 530
mondjuk ezt én sem értem a tivoli egy 4.2m-es suv akkora, mint a vitara a rexton 4.7m kb akkora, mint a Stelvio és 14 millától indul... csodák nincsennek na...
TtK02-06-2022 08:44:38 // 529
Hol is van ez az árlista? Az Alfa honlapon nincs..
Liquid02-06-2022 08:38:21 // 528
Nyilván nem egy kategória, de a Tonale-t nem azért keresi valaki mert a vezetési élmény a fontos mint mondjuk a Giulia-nál, hanem mert divatos kis suv, ami jól néz ki, tehát nem feltétlenül azért keresi valaki mert Alfa, hanem esetleg annak ellenére is megveszi hogy Alfa :)
Halesz02-06-2022 08:29:42 // 527
Ööööö Tivoli? Szerinted bárkinél opció, aki az Alfa szintjén keresgél?
Ennyi erővel a Suzukit is írhattad volna
Ennyi erővel a Suzukit is írhattad volna
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2022 22:38:31 // 526
Nekem most esett le, hogy csak automata van 😳
Gondolom duplakuplungos TCT-k...
Csak mondom, hogy a múltkor emlegettet Tivolihoz van manuál és bolygóműves Aisin, alapáron 163 pacival. 9-be az összes extra befér led lámpával , parkoló segéddel, nagy tévével, hifivel, minden divatos lommal együtt. Nem 15 meg 17..
Gondolom duplakuplungos TCT-k...
Csak mondom, hogy a múltkor emlegettet Tivolihoz van manuál és bolygóműves Aisin, alapáron 163 pacival. 9-be az összes extra befér led lámpával , parkoló segéddel, nagy tévével, hifivel, minden divatos lommal együtt. Nem 15 meg 17..
Halesz01-06-2022 20:19:50 // 525
Itt vanank a magyarországi árak: 13,35 millió forinttól indul a Super felszereltségű dízel és a 130 lovas lágyhibrid, benzinmotoros változat is.
https://alfaamore.hu/hirek/tonale_arlista_0601
https://alfaamore.hu/hirek/tonale_arlista_0601
Piritu - 1.000.00030-05-2022 11:54:29 // 524
Nekem is furcsa volt, mert a Giuliettával se volt gondom, de Júlia is hamarosan eléri 100ezret...
Tommi30-05-2022 11:50:03 // 523
Az USA-ban hány autót adott el az Alfa és máshol mennyit? :) Az amcsik meg amilyen hülyék, egy lemerült elemű távirányítóra is "sárga angyalt" hívnak és az is bekerül a statisztikába, szóval kb ennyire lehet hiteles...
Giuntini30-05-2022 07:21:37 // 522
Ez a Totalcar sem válogat a cikkek között, minden baromságot köźétesz. A Giulia és a Szelvio megbízhatóságával mi a probléma???
A Giulia szerintem legalább olyan megbízható, mint a hasonló prémiumok. Miért kell amerikai cikkeket közzé tenni, ahol az autó egy használati cikk, és úgy is bánnak vele....
A Giulia szerintem legalább olyan megbízható, mint a hasonló prémiumok. Miért kell amerikai cikkeket közzé tenni, ahol az autó egy használati cikk, és úgy is bánnak vele....
Piritu - 1.000.00029-05-2022 21:34:16 // 521
WarbiRunner (Gyuri)22-05-2022 13:36:43 // 520
Vajon nálunk hány év múlva lesz vezethető tesztautó.😅
Es a pesti bennfenteseken kívül vajon lesz e alkalma a mezei (pláne vidéki) érdeklődőknek kipróbálni? Az ország második legnagyobb városában továbbra sincs egy épkézláb szalon. De a harmadikban sem. Márkaszervizről már szót se ejtsünk..
Es a pesti bennfenteseken kívül vajon lesz e alkalma a mezei (pláne vidéki) érdeklődőknek kipróbálni? Az ország második legnagyobb városában továbbra sincs egy épkézláb szalon. De a harmadikban sem. Márkaszervizről már szót se ejtsünk..
Demecsab21-05-2022 22:18:06 // 518
Várjuk várjuk!
Melyik motorral?
Melyik motorral?
Szabolcs 15921-05-2022 19:26:00 // 517
Szabolcs 15921-05-2022 19:25:04 // 516
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2022 08:12:28 // 515
Jah szerintem is ... ez a prémium kifejezést lassan ráhuzzák mindenre aztán köze nincs a valósághoz
Giuntini14-05-2022 20:32:38 // 514
Szerintem ez a prémiumság túl van misztifikálva. Az Alfa Romeo egy sportos "prémium" márka, teljesen más jellemzőkkel, mint egy Merci vagy Audi!
Ha nagyon prémiumságot nezzük, azért mindkét gyártónak volt es van nem tejesen prémium típusa, mégis ők a nagy prémiumok. Szándékosan nem említem a BMW-t, mert aztán ott is van gagyi megoldás.
Egyikünk sem látta élőben a Tonalét, majd akkor okosabbak leszünk...
Ha nagyon prémiumságot nezzük, azért mindkét gyártónak volt es van nem tejesen prémium típusa, mégis ők a nagy prémiumok. Szándékosan nem említem a BMW-t, mert aztán ott is van gagyi megoldás.
Egyikünk sem látta élőben a Tonalét, majd akkor okosabbak leszünk...
carver14-05-2022 13:53:03 // 513
Egyébként ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy pont ezért lehet az elektromos irány lehetőség az Alfa/Stellantis számára, mert ott át lehet ugrani a lemaradást (= annak az évtizedes tapasztalat megszerzésének a szükségességét, amíg a németek reszelgették a gombokat, belső teret, stb), hiszen ha csak érintőképernyők vannak abban a németek is le vannak maradva, az elektromos hajtáslánc is aránylag új (a belsőégésűhöz képest mindenképp). Egy olyan pályán ahol mindenki a startmezőről indul gyorsan utol lehet érni, vagy akár be is lehet előzni őket a megfelelő beszállító vagy saját fejlesztések kialakításával. Ami meg megmarad a "régi" korszakból (pl futómű, formatervezés) abban meg az Alfa ott van a csúcson...
Persze ellenpélda is van, a szoftverfejlesztés már csak ilyen, lásd VW akik euró(tíz, száz?)milliókat beleölve is használhatatlan feldélzeti rendszert alkottak...).
Persze ellenpélda is van, a szoftverfejlesztés már csak ilyen, lásd VW akik euró(tíz, száz?)milliókat beleölve is használhatatlan feldélzeti rendszert alkottak...).
carver14-05-2022 13:44:56 // 512
és az utolsó mondata is tanulságos, még ha nagyon diplomatikus is, hiszen mégiscsak Alfa kereskedő: "Látok hasonlóságokat köztünk és az olyan német márkák között mint a BMW, Audi, de mi olyan vevők számára is vonzók vagyunk akik ugródeszkának / következő lépcsőnek tekintenek minket más prémium márkák felé."
Ezzel tulajdonképpen elismeri hogy az Alfa nem éri el a BMW, Merci, Audi prémiumságát, a gond csak az hogyha ugyanoda kezdi el beárazni az AR az autóit akkor a fenti célközönséget el is veszítjük, mert sem a presztizs, sem a minőség nincs még azon a szinten (és itt nyilván nem a technikára gondolok, hiszen arról tudjuk hogy jobb mint bármelyik német márka, hanem azok az apróságok amiket az autós újságírók mantráznak: anyaghasználat mellmagasságtól lefelé, gombok minősége, "kapcsolási érzete", stb stb)
Ezzel tulajdonképpen elismeri hogy az Alfa nem éri el a BMW, Merci, Audi prémiumságát, a gond csak az hogyha ugyanoda kezdi el beárazni az AR az autóit akkor a fenti célközönséget el is veszítjük, mert sem a presztizs, sem a minőség nincs még azon a szinten (és itt nyilván nem a technikára gondolok, hiszen arról tudjuk hogy jobb mint bármelyik német márka, hanem azok az apróságok amiket az autós újságírók mantráznak: anyaghasználat mellmagasságtól lefelé, gombok minősége, "kapcsolási érzete", stb stb)
carver13-05-2022 13:04:19 // 511
Itt egy cikk a Tonale + flotta témában, ami azért tanulságos szerintem.
1. Az Alfa DNA-ja szerintem (is) valamennyire szembe megy a flotta logikával, mert a flottások egy közlekedőedényre vágynak - amitől lehetőleg az emberek hasra esnek. Az Alfa meg ugye vezetési élmény, sportosság, amivel mellesleg el lehet vinni a gyereket is az iskolába...
2. A kereskedő annyiszor mondja el hogy ez "egy első lépés a jó irányba" hogy az már gyanús. Az tény hogy a Tonale abban a szegmensben jelenik meg ahol a flottaeladások 50%-a megy, de ő maga is azt mondja hogy az AR sosem fog eladni 25.000-es flottákat, inkáb a KKV a megfelelő szegmens...
3. A jó hír, hogy a PHEV adózása úgy tűnik a briteknél már lehetővé tesz olyan pénzügyi konstrukciót ami versenyképessé teszi az autót ebben a szegmensben...
1. Az Alfa DNA-ja szerintem (is) valamennyire szembe megy a flotta logikával, mert a flottások egy közlekedőedényre vágynak - amitől lehetőleg az emberek hasra esnek. Az Alfa meg ugye vezetési élmény, sportosság, amivel mellesleg el lehet vinni a gyereket is az iskolába...
2. A kereskedő annyiszor mondja el hogy ez "egy első lépés a jó irányba" hogy az már gyanús. Az tény hogy a Tonale abban a szegmensben jelenik meg ahol a flottaeladások 50%-a megy, de ő maga is azt mondja hogy az AR sosem fog eladni 25.000-es flottákat, inkáb a KKV a megfelelő szegmens...
3. A jó hír, hogy a PHEV adózása úgy tűnik a briteknél már lehetővé tesz olyan pénzügyi konstrukciót ami versenyképessé teszi az autót ebben a szegmensben...
WarbiRunner (Gyuri)12-05-2022 15:25:20 // 510
Lehet, hogy igazad van, nem tudom. A Tivolit pont azért hoztam fel, mert a mai igényekre sokkal jobb ár érték arányt ad. Szerintem tőlünk nyugatabbra is nézik ezt, bár biztosan könnyebben csábulnak el, mert egyelőre van miből. A normális eladásokhoz ezen túl a céges flottás konstrukciókat is meg kellene célozni, és persze az USA és Kína piacokat.
RomeoOne12-05-2022 13:28:48 // 509
Igen, sztem pont azt támasztja alá, amit mondtam. A sárvédőíven a világosabb eget látod tükröződni, a lökhárítón meg az aszfaltot.
carver11-05-2022 20:59:51 // 508
A Tivolisoknak is van fanclubja, közel olyan fanatikusak mint az Alfások. Jó ismerősömnek is van, annak ellenére oda van érte hogy 1 éven keresztül szívatták egy motorhibával.
Pont azt szereti az autóban amivel mi nem foglalkozunk (kilométeróra választható témák, változtatható belső világítás, praktikus, stb) és mindemellett megy is és pont nem érdekli hogy milyen a futóműve mert nem azért ül autóba hogy érezze a centrifugális erőt a deréktáji neuronjain hanem hogy amikor elmegy kirándulni akkor be tudjon pakolni, és úgy is meginduljon az autó és közben azt érezze hogy milyen jól kihozta a maxot a büdzséből.
Aszem értem amit mondasz Gyuri de ne felejtsd el hogy Magyarország itt is a kerekítési hiba lesz és lehet hogy nálunk nem fogják évente több ezren megfizetni a Tonale-t de van épp elég hely ahol többet költenek autóra és simán benne van hogy vinni fogják. Csak azért mert jól néz ki.
Pont azt szereti az autóban amivel mi nem foglalkozunk (kilométeróra választható témák, változtatható belső világítás, praktikus, stb) és mindemellett megy is és pont nem érdekli hogy milyen a futóműve mert nem azért ül autóba hogy érezze a centrifugális erőt a deréktáji neuronjain hanem hogy amikor elmegy kirándulni akkor be tudjon pakolni, és úgy is meginduljon az autó és közben azt érezze hogy milyen jól kihozta a maxot a büdzséből.
Aszem értem amit mondasz Gyuri de ne felejtsd el hogy Magyarország itt is a kerekítési hiba lesz és lehet hogy nálunk nem fogják évente több ezren megfizetni a Tonale-t de van épp elég hely ahol többet költenek autóra és simán benne van hogy vinni fogják. Csak azért mert jól néz ki.
Norby11-05-2022 20:25:52 // 507
carver11-05-2022 20:16:25 // 506
a megszokott alapos Autogefühl Tonale review. Thomas megtalálta az Easter egget, a Fortnite generációnak is van már benne valami ami vonzó lehet...
berobbantam11-05-2022 17:23:58 // 505
A második képen is sötétebb a lökös mint a csomagtérajtó és a sárvédőív.😀🤣Ettöl függetlenül hiszek Romeoonenak,hogy a fény játéka.
Poló10-05-2022 21:52:16 // 504
RomeoOne10-05-2022 20:01:30 // 503
Megnéztem most a videót és már látom mire gondolsz egyébként. 23:16-tól van ez a snitt, ahol hátulról mutatja a kocsit. Ott jól látható az árnyalatkülönbség a hátsó lökös és a hátsó sárvédő között.
De az sztem nem tényleges eltérés az árnyalatban, hanem ott a felületeknek az illesztés mentén már más egy kicsit az orientációja, nem ugyanabban a szögben esik rá a fény és azért tűnik ilyennek. Ha megnézed, a hátsó lökös és a csomagtérajtó lámpa alatti része között már nincs meg ez a különbség. Ahogy a lámpa feletti résznél sincs a csomagtérajtó és a kocsi karosszériájának árnyalata között eltérés. Az ajtón magán meg biztos nincs.
Matematikailag leírva tehát az "A" sárvédő/karosszéria és a "B" lökhárító közötti reláció a kérdés:
A ? B
Azt látjuk, hogy A = C (csomagtér ajtó) és hogy B = C, következésképpen A = B
:DDD
Egyébként ez pont ugyanaz az optikai hatás, mint az enyémnél is a képen, amit mutattam. Ilyen ez a gyöngyházfény.
De az sztem nem tényleges eltérés az árnyalatban, hanem ott a felületeknek az illesztés mentén már más egy kicsit az orientációja, nem ugyanabban a szögben esik rá a fény és azért tűnik ilyennek. Ha megnézed, a hátsó lökös és a csomagtérajtó lámpa alatti része között már nincs meg ez a különbség. Ahogy a lámpa feletti résznél sincs a csomagtérajtó és a kocsi karosszériájának árnyalata között eltérés. Az ajtón magán meg biztos nincs.
Matematikailag leírva tehát az "A" sárvédő/karosszéria és a "B" lökhárító közötti reláció a kérdés:
A ? B
Azt látjuk, hogy A = C (csomagtér ajtó) és hogy B = C, következésképpen A = B
:DDD
Egyébként ez pont ugyanaz az optikai hatás, mint az enyémnél is a képen, amit mutattam. Ilyen ez a gyöngyházfény.
berobbantam10-05-2022 17:25:49 // 502
Tényleg érdekes😀A tiéd világosabb a tonale-é sôtétebb volt.De ettöl eltekintve egy baj van szerintem most az alfákkal.Magasan van az áruk és ehez az árkategóriához szerintem szegényes az extra lista meg a variálhatóság.Én meg vagyok kütyük nélkül.Valószínű giuliám meg tonalém se lesz sose.De a tv-böl ordít rám az s-cross a 360 fokos kamerával meg a fábia a parkoló aszisztensel.Igaza van Gyurinak.A nagy átlag ezt nézi nem a műanyagokat meg a vezetési élményt.
G-MANN🍀10-05-2022 17:00:12 // 500
A soricni tényleg más, más szögből fényezés 🙂, a lökös élőben teljesen jó!👍
RomeoOne10-05-2022 15:03:21 // 499
Én a sajátomat mondtam, nem a Tonale-t :)
Giuntini10-05-2022 14:51:19 // 498
Ez még balsueg a nullszériás autó, a hibákból kiindulva. Próba rendszámú, míg a többi ujságírói autón rendes olasz rendszám volt.
RomeoOne10-05-2022 14:36:13 // 497
Még meggondolom :D
Egyébként élőben nem feltűnő, vagy legalábbis nekem annyira nem üti meg az ingerküszöböm. Utólag vettem észre azon a képen is, hogy milyen érdekesen sikerült. Ami látszik, az nem is annyira a fém és műanyagra fújt szín különbsége, hanem a műanyag lökhárító és a szintén műanyag lámpamosó spricni takarójának árnyalat eltérése. Érdekes :D
Egyébként élőben nem feltűnő, vagy legalábbis nekem annyira nem üti meg az ingerküszöböm. Utólag vettem észre azon a képen is, hogy milyen érdekesen sikerült. Ami látszik, az nem is annyira a fém és műanyagra fújt szín különbsége, hanem a műanyag lökhárító és a szintén műanyag lámpamosó spricni takarójának árnyalat eltérése. Érdekes :D
G-MANN🍀10-05-2022 12:43:40 // 496
😂😂 na igen
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2022 12:21:14 // 495
csak ne mosd le, mert lepereg a festés :DDD
G-MANN🍀10-05-2022 12:07:22 // 494
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2022 08:53:15 // 493
Számomra semmitől, akik veszik, azoknak a rajta lévő márkajelzéstől.
RomeoOne10-05-2022 08:39:42 // 492
G-MANN🍀10-05-2022 08:29:28 // 491
Inkább Jeep Compass Alfásítva (Giulia-Stelvio belső elemekkel, pont jó irányba változott), nagyon sok extrával.
Sajnos azt nem tudom mire lesz elég (eladási számok), de drukkolok! Gondolom lesz majd egy alapabb kevés extrás modell is 12-13 millióért. (picit leírni is fáj már ezeket a számokat)
Sajnos azt nem tudom mire lesz elég (eladási számok), de drukkolok! Gondolom lesz majd egy alapabb kevés extrás modell is 12-13 millióért. (picit leírni is fáj már ezeket a számokat)
Giuntini10-05-2022 01:04:26 // 490
Annyi a kérdésem, akkor a BMW X1 mitől prémium? Mert semmivel sem prémiumosabb a beltér mint a Tonale-é!
Piritu - 1.000.00006-05-2022 12:34:39 // 489
Mondjuk én is azt nézegettem hogy egy emelt Giulietta...
Kazes☻06-05-2022 11:57:55 // 488
No, de van benne vellany és óriás tablet! 😉😅
Mondjuk nekem így is bejövős... 😊
Mondjuk nekem így is bejövős... 😊
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2022 10:49:11 // 487
Ja, egy Stelvio kinézetű Giulietta 15 misiért XD
Erhard 242 (Pure Energy)06-05-2022 09:54:33 // 486
egyéb iránt majdnem Stelvio a Tonale, a gombok, a fogantyúk stb ugyan az... de nem kéne ez nem Cuore Sportivo ezzel a csomaggal egyenlőre élvezem a vezetést amíg van mivel :)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2022 09:36:45 // 485
Igen, neked a prémium kell, ezért van Stelviod :-) Elcserélnéd e egy Tonalera? :-))
A többség a különbséget sem tudja megmondani amúgy, teljesen együtt tud élni a zártszelvény szintű hátsó rugózással, és nem érdekli a műanyagok minősége. Annyira biztos nem, hogy milliókat adjon érte. A laptimingban meg a Vitara is tök gyors. Ennyi kell. :-)
A Tivolit azért írom, mert ezerötös (nem 1.6 már, tényleg) 163 lovas motorral 6.5-7m-ért hazavihető. Ezt a pénzt nyilván sokkal többen hajlandóak letenni, mint 8-9 millával többet egy ugyanilyen erős, csak szebb, "prémiumabb" autóért. És új autót kap ennyiért, ami fontos, mert látom magam körül az ismerősöket, nem akarnak használtat, "fő" autónak semmiképp. És ugye még csak magánvásárlókban gondolkoztunk, ami eleve az eladások töredékét hozza. A cégek meg mitől vennének olasz prémium mild hibrid kis suvot?
A többség a különbséget sem tudja megmondani amúgy, teljesen együtt tud élni a zártszelvény szintű hátsó rugózással, és nem érdekli a műanyagok minősége. Annyira biztos nem, hogy milliókat adjon érte. A laptimingban meg a Vitara is tök gyors. Ennyi kell. :-)
A Tivolit azért írom, mert ezerötös (nem 1.6 már, tényleg) 163 lovas motorral 6.5-7m-ért hazavihető. Ezt a pénzt nyilván sokkal többen hajlandóak letenni, mint 8-9 millával többet egy ugyanilyen erős, csak szebb, "prémiumabb" autóért. És új autót kap ennyiért, ami fontos, mert látom magam körül az ismerősöket, nem akarnak használtat, "fő" autónak semmiképp. És ugye még csak magánvásárlókban gondolkoztunk, ami eleve az eladások töredékét hozza. A cégek meg mitől vennének olasz prémium mild hibrid kis suvot?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
644
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?