Forum >> Transaxle syncro
Robi29-04-2005 12:58:52 // 556
Persze ha nem világít, az nem jelent semmit, mert lehet, hogy rossz a jeladó. :)
Robi29-04-2005 12:58:11 // 555
Ha tényleg kopog a motor, amikor leesik az olajnyomás, akkor nem ártana kicserélni a szivattyút. Az olajnyomás jelző lámpád működik? Világít, amikor lefekszik a mutató?
Állítólag a mutatónak a jeladója a szivattyúnál van, a lámpának pedig a főtengely másik végén. Ha a lámpa világít, az gáz.
silversurfer29-04-2005 12:54:36 // 554
Ja, az van benne, 7liternyi :-))))
Robi29-04-2005 12:51:04 // 553
Ööö... kicsit nem figyeltem. Selenia HPX van az autódban? Ha nem, akkor tegyél bele, sokat számít, főleg nyáron lesz rá szüksége a gépnek. Lehet, hogy nem ártana kicserélni az olajszivattyút, de egyszerűbb az olajjal variálni.
silversurfer29-04-2005 11:39:56 // 552
Nem tudom elég elgondolkoztató az egész, az utólagos jeladó megmagyarázná az egészet, viszont engem az az enyhe kopogás ami hallatszódik a motorból zavar -> csak akkor jelentkezik amikor a műszer szerint 0 az oljnyomás...
Norbika28-04-2005 20:24:38 // 551
Ja,utánanéztem,nem lesz gond a futómű alkatrészek beszerzésével.Árakról még nem gyűjtöttem infot,de nem hiszem,hogy veszélyes lesz.Szerencsére.
Adam27-04-2005 23:19:17 // 550
Ezt én is akartam mondani, szerencsére az ilyem szerkezeti alkatrészek beszerzése nem gond a többi autóval való rokonság miatt. Bezzeg pl a kasztnielemek...
Adam27-04-2005 23:17:35 // 549
Eddig csak egy hátsó dob volt meg egy krómvég, mert nekem ezen kivül jó állapotban van a rendszerem. Középdob is csak a hangja miatt kerül cserére.
Rizzo27-04-2005 23:04:45 // 548
Norbika
Láttam futóműalkatrészeken problémázol.
Én a UNIX-ban vásároltam és szinte minden volt.
pl:kormánygömbfej,trpézgömbfej,féktárcsa(ezt nem vettem),szilentek,...
Sok alkatrész egyezik a korabeli Alfákkal 75,alfetta,90,giulietta...
Volt amiből még a gyártók közül is válogathattam.
Rizzo27-04-2005 22:51:25 // 547
Szevasz Silversurfer
Olajnyomás
Még a 75-ösömön teljesen normális volt az olajnyomás
alapjáraton: 1-1.5
3000-nél :3.5-4
5000-nél : 6-7
.Egyszer elromlott a müszer jeladója ami a motor
oldalában van.Nem kaptam helyette csak utángyártottat .Ezzel is működött
a műszer de a következő értékekkel:
alapjárat: 0
3000-nél: 1.5
5000-nél: 2.5
Nem lehet hogy neked is csak a kijelzés rossz nem pedig az olajszivattyú?
Egyébként ezelött 2 évvel 6000 Ft volt az utángyártott jeladó.Ennyiért lehetett volna pontos is.
Norbika27-04-2005 22:17:39 // 546
Nagyjából azért kell rendszer,mert semmi nem maradt a kipuffomból,lecsavartam kézzel.Ha kész a mocim,(szombaton húzom szét)akkor miután visszaraktam mozgóképes verda kell,mert át kell gurulnom a fényezőhöz,ha a pénztárcám is ezt akarja.
Norbika27-04-2005 22:14:06 // 545
Igazából nagy változtatást nem tervezek a gyárihoz képest,csak egy szebb végdobot,meg egy picit morgósabb hangot.Csak diszkréten,ha megkergetem,úgyis ordít.Ha nem vagyok indiszkrét,mibe fájt a rendszer?
Adam27-04-2005 22:02:45 // 544
Hát ha rámhalgatsz, keresel egy jó műhelyt, és csináltatsz rá egy teljes rendszert. Így mindenben olyan lesz amilyet szeretnél. Én így tennék. Tettem. Még nincs kész teljesen, a középdobomat még cserélni fogjuk, mert nekem sajna nagyon hangos a vas. Másjusban már meghalgatható, várom a fizut, de nagyon :o)
Norbika27-04-2005 21:38:20 // 543
Mennyi idő volt,kb?Szerinted,ha bemegyek egy kipuffoshoz a verdával,talán megis várhatom.
Norbika27-04-2005 21:34:56 // 542
Az nem is olyan veszedelmes,kérdés,hogy milyen anyagból készül,tartós lesz-e?
Wickey27-04-2005 21:16:04 // 541
leömlőket leszámítva nekem 40ezer volt a két flexicső, a sportközépdob, és a sporthátsódob a V6hoz tavaly. A vastagsága a rendszernek gyári maradt. Neked eggyel kevesebb flexicső kell, ellenben ha rádobsz még egy tizest, akkor "rendes" műhelyben is kijön ennyiért (nekem a hátsóudvargarázsa hivatalos árlistája alapján volt ennyi :-DD). Szóval sztem meg lehet úszni ötvenesből.
A saválló vastag csövest (nem átmérőre, anyagvastagságra) nemtom mennyi lehet, nekem az az álmom perpillanat. Lehet, megejtem egy saválló ingegnere-féle leömlővel (ha lesz olyan jó és megosztja a fonottkalácsmintát). Igaz, minek, úgyis hetente verem oda a kipufogóm valahova... :-(((((
Norbika27-04-2005 20:17:53 // 540
Sziasztok,ha már így benne vagytok a kipuff témában,nem tudja-e valki,hogy mennyibe fáf,egyáltalán lehet-e kapni 2.0-ás GTV-hez renszert?Vagy jobban járok,ha csináltatok neki egyet?A leömlőm jó állapotba van,azt nem szeretném cserélni,viszont az összes többi része kuka.Lehet,hogy vennem kéne egy szép hátsó spotdobot,a többit pedig csináltatni?Persze középdob is kell,azt is adják készen,gondolom,csak a csöveketet kell hajlíttatni,mondjuk 60-as-ból,vagy majd megmondják.Szóval,vett valaki mostanában komplett rendszert?
ingegnere27-04-2005 07:44:54 // 539
Megmondom menyibe fájt, egy QO Alfettába.
Kisebb-nagyobb probléma velószínű kevesebb. Mondjuk egy Sud.;-)
ingegnere27-04-2005 07:43:44 // 538
De, de, ahhoz is lehet.:-)
Robi26-04-2005 21:55:29 // 537
Kicsifijjú szakért a kipufogókhoz? Mennyibe fájt a dolog? (Ha publikus.)
Vannak kisebb-nagyobb problémáim a kipufogómmal.
remete26-04-2005 21:29:58 // 536
Gratula mindkettőtöknek! Tetszetős. A "sima" 2000-eshez nincs hasonló? :-) Csak kíváncsiságból :-)!
ingegnere26-04-2005 18:51:07 // 535
Köszi.:-)
Egyedi, de a CSC mintájára készült. Adva volt a csőátmérő, csőhossz, és a forma, a talpakat én terveztem, Kicsifijjú meg gyártatta, kivitelezte az egészet. Szóval az ő és cége érdeme.
remete26-04-2005 13:55:18 // 534
leömló=leömlő (hülye disgrafia :-)))
remete26-04-2005 13:45:32 // 533
Hiába na, aki profi az profi :-)))). Szóval a leömló egyedi gyártmány?
remete26-04-2005 13:42:48 // 532
Gratula neked is! A rajz is szép :-) főleg mivel méretezve van már, az enyémmel ellentéteben.
ingegnere26-04-2005 11:30:54 // 531
remete25-04-2005 21:41:16 // 530
remete25-04-2005 21:28:26 // 529
remete25-04-2005 21:27:20 // 528
Az oldaladon már írtam, hogy köszi :-) - pénteken indul a projekt. Addig én csukom az utasoldali ajtót (barátnő szállítása esetén kifejezetten elegánsnak hat). Őőő... menyasszonyt akartam mondani :-)!!!
remete25-04-2005 21:22:12 // 527
Szép nagy fa! Még mindig sok kitartást kívánok!
silversurfer25-04-2005 20:20:38 // 526
Tegnap találtam a club honlapján egy eladó GTV6-ot.
2005.03.27.-i a hirdetés és az ára 1 800 000!!!!!!!
Kivülről jó állapotúnak tűnik, kiváncsi lennék, hogy ilyen áron el fog-e kelni.
Szerintem elég húzós, bár ahogy néztem a mobile.de-t a legolcsobb GTV 1500 euro a legdrágább pedig 11000-ért egy GTV6.
Azért ha valamikor kész lesz az autóm jó volna mondjuk egy Montreal mondjuk, de az meg 10000 euro körül kezdődik...
Robi24-04-2005 20:55:40 // 525
A 20W50 nem vékony, hanem vastag. Kopott motorba jó.
Én is szenvedek az olajnyomással, bár már látom, hogy az enyém még kifejezetten magasnak mondható. :) Eleinte 10W40-es félszintetikus olajat használtam, de mostanában áttértem a 15W40-es ásványira. Nem anyagi okokból, mindkettőből van itthon rohadásig, hanem az utóbbival jobb az olajnyomásom.
Norbika24-04-2005 19:34:07 // 524
Norbika24-04-2005 19:29:26 // 523
Sziasztok,csak felteszem a ma készült képek,ennyit sikerürt haladni ma.
remete24-04-2005 01:51:21 // 522
:-) Oké! Ha sikerül, feltétlenül teszek fel fotót. Nem lesz gyors, mert Pásztó mellett készül majd. Holnap szerelem és rajzolom le a darabot.
remete24-04-2005 01:48:53 // 521
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam. Nem középső kartámaszra gondoltam :-), hanem a két oldalsó műanyagra - na ezeket szeretném fából. Még csak most fogok részletesebben konzultálni róla, gondolom nem olyan egyszerű, mint ahogyan én azt elképzelem, de szerintem jóóó lesz :-)!
ingegnere23-04-2005 11:11:59 // 520
REMETE!
"Egy barátom édesapja (bútorrestaurátor) elvállalta a kartámaszokat :-) - talán cseresznye lesz :-))."
Ez ügyben okvetlen beszélnünk kell! :-)
silversurfer23-04-2005 10:28:09 // 519
A Haynes 0,5-1.0 ír alapjáratra és az ajnlott olaj pedig 10W50.
Az autón egy matricán pedig 10W50 és 15W50 (Agip, ezt el lehtetett olvasni)-van.
silversurfer23-04-2005 09:56:29 // 518
A HPX-et direkt öreg autókhoz ajánlák.
Ha jól emlékszem az eredeti speckóra akkor 15W50 kell bele de azért majd megnézem...
silversurfer23-04-2005 09:55:07 // 517
Esztergomban is tanakodtunk ezen, az előtt cseréltem Selénia HPX-re.
Annyira nem zavar a dolog, viszont amikor megállok akkor mintha egy kicsit kopogna, meg rázkódik (nem tudok jobb szót) kissé...
De ami a lényeg szerintem, menet közben minden OK, jó az olajnyomás, nem kopog, egyéb.
bb1823-04-2005 09:23:29 // 516
a 20w50 sztem már a spec felé tendál utcára minek ? meg használt motorba vékony is lehet. az értékek megy kb jók ha ezek megvannak nincs baj, de itt melegen az olaj is beleszól.
Wickey23-04-2005 09:05:21 // 515
20W50es friss olaj van benne?
Továbbmegyek, HPX?
Akkor normális a melegen nulla felett kicsivel, nekem is annyi. A műszer is lehet szar, meg a vezeték is öreg, amin a delej megy.
De ha nagyon nyugodtan akarsz aludni, csapj bele egy mechanikus olajnyomásmérőt, és mérd meg hidegen alapjáraton (1,2-1,7 bar asszem), fordulaton (3 bar max), melegen alapjáraton (0.6-0.8 bar asszem), meg melegen fordulaton (2-2.5 bar). Ezek szerintem a normális értékek így emlékezetből, de utánanézek a manualban.
silversurfer23-04-2005 07:54:07 // 514
Kartámasz GTV-ben????
Létezik ilyen??
A 75-ben szokott ilyen lenni, az Alfettáról nem nagyon tudok...
silversurfer23-04-2005 07:52:40 // 513
A 0 fölött egy kicsivel :-)))
De csak alapjáraton melegen, ha megyek akkor normális.
Hidegen még alapjáraton is jó.
Norbika23-04-2005 02:34:03 // 512
Nekem plüss van,és mivel ugye nincs klíma,marad is,csak a vezető ülés bal szárnyát kell ujrahúzni,mert a varrásnál elvált a két fele,vagy összehozza,majd meglátjuk,de ez még nekem távoli sajnos.
remete23-04-2005 00:17:37 // 511
Mennyit értesz alacsonyon?
remete23-04-2005 00:14:46 // 510
Műbőr és plüss kombinációja úgy 50-50%-ban. Nekem is tetszik (főleg ez a mustárszín árnyalat - meg is marad ilyennek, ha újrahúzatom akkor is), igazából a komfortérzet növelése a célom. Egy barátom édesapja (bútorrestaurátor) elvállalta a kartámaszokat :-) - talán cseresznye lesz :-)).
silversurfer22-04-2005 22:14:36 // 509
Mióta megvettem, én kb. 10 ezret beleraktam és az alacsony olajnyomáson kivül nincs semmi egyéb problémám. Egyenlőre...
A tiéd eredetileg börkárpitos?? Az ényém plüss, szerintem egész jó ez is.
remete22-04-2005 22:07:07 // 508
Az baj, hogy egy-két helyen kiszakadt a műbőr, és az oldalkárpit teteje meg az ülés oldala kezdi elveszteni a tartását - meg valamelyik sokkal ezelőtti tulaj vad hangszórószerelési akciója is sok nyomot hagyott. A nagy mázlim az, hogy rizzo mechanikailag nagyon korrekt állapotba hozta a verdát (ezt lekopogom, már mentem vele pár ezrest, de soha nem volt komolyabb bajom) csak kisebb hibák vannak amiket szépen fokozatosan fel kell számolni (pölö ajtózárak, gittelési hibák meg az elektronyosság bizonyos részei).
silversurfer22-04-2005 21:58:55 // 507
A kárpitod nagyon gázos??
Nincs róla fénykép, én elöször azt gondoltam hogy rossz állapotban van az enyém de aztán elvittem egy teljes belső takaritásra mert kiváncsi voltam és kiderült hogy egész jó még a kárpit elég jól sikerült visszahozni a
szinét :-))) Az egyetlen dolog ami zavar, hogy valami nagyokos hátul cigizett és egy helyen ki van égetve a hátsó pad, sajnos ezen is csak újrakárpitozás segithet vagy szerzek valahonnan egy jó állapotú hátsó padot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
518
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?