Forum >> Transaxle syncro
HátvédRomeo09-06-2007 22:04:43 // 4106
Így van. Ez a nagy probléma. Alkatrész, no, hosszú úton bármi lehet. Marad hobbynak max. Vagy ripityára szeded és mindent újra cserélsz, mármint, amit lehet újra.
Rumi09-06-2007 21:58:34 // 4105
ha tehetném csak 65-85 között készült autókkal járnék.
de egy ilyet jóra, tökéletesre megcsinálni szinte lehetetlen, ha vmi elromlik, ritkaságtól függően alkatrsz hiány, mással helyetesítés, gányolás.
és nem lehetsz benne biztos hogy a nyári szabadásgon nem döglik e meg vmi Hollandiából hazafele jövet :( (sajnos új autónál is egyre kevésbé)
bár tény mindenki megbámulna útközben!
de egy ilyet jóra, tökéletesre megcsinálni szinte lehetetlen, ha vmi elromlik, ritkaságtól függően alkatrsz hiány, mással helyetesítés, gányolás.
és nem lehetsz benne biztos hogy a nyári szabadásgon nem döglik e meg vmi Hollandiából hazafele jövet :( (sajnos új autónál is egyre kevésbé)
bár tény mindenki megbámulna útközben!
HátvédRomeo09-06-2007 21:58:07 // 4104
Nekem most nagy kedvencem a 159 Jtdm. Ha ISTEN hozzásegít egyhez, akkor se adom el a 33-at. Annyira szeretem és mély a barátság. Nekem sokat számít, hogy a gyerekkoromat juttatja eszembe, mikor ezek voltak a csilli villi autók. És a már sokat említett tudásuk, tulajdonságuk.
Megjegyzem most is azok :)
Megjegyzem most is azok :)
Ali7609-06-2007 21:52:24 // 4103
Vagyunk páran még igazi fanatikusok:))) Martinival szoktam példálózni, mert az hogy valaki elad egy tökéletes szép praktikus(komolyan jó) 164-est, azért hogy vegyen egy '83-as GTV-t, amin sokmindent meg kell még csinálni, az még köztünk is ritka. Mert ha van egy 164-em, akkor spórolok (?) és veszek egy hobbi Alfát mellé, nem?:))
Persze gondolom az is furcsa másoknak, hogy nekem csak Alfettám volt eddig (11 év, 7 alfetta, a 90-es csak bontásra ment...)
Persze gondolom az is furcsa másoknak, hogy nekem csak Alfettám volt eddig (11 év, 7 alfetta, a 90-es csak bontásra ment...)
HátvédRomeo09-06-2007 21:39:04 // 4102
Hát így van. Amikor rossz volt a mocim a 33-ban. Arra gondoltam 40k Huf-ért megszabadítok valakit egy 20 éves Offtól míg megjavíttatom a Bestiát.
De az átírási macera, meg az is pénz, így vártam, spóroltam, buszoztam, meg bringáztam.
De az átírási macera, meg az is pénz, így vártam, spóroltam, buszoztam, meg bringáztam.
Ali7609-06-2007 21:32:58 // 4101
Persze, hogy osztom a véleményed, sőt hirdetem mindenkinek aki autókról érdeklődik hogy manapság már nem autógyártás folyik, hanem világszintű rablás, és ha normális gépkocsira vágyik, akkor szigorúan a '90-es évektől visszafelé keresgéljen:)))
Ez az olvasók burkolt befolyásolása volt, minden fekete-fehér, de az Alfa szines:)))
Ez az olvasók burkolt befolyásolása volt, minden fekete-fehér, de az Alfa szines:)))
HátvédRomeo09-06-2007 21:26:13 // 4100
Szevasz zsivány! :) Helyzet? Boxi pörög szépen?
Egy NSU-t kipróbálnék egyszer, és egy Rönyó 5 Turbót. Csak kiványcsiságból :)
Egy NSU-t kipróbálnék egyszer, és egy Rönyó 5 Turbót. Csak kiványcsiságból :)
HátvédRomeo09-06-2007 21:22:04 // 4098
De osztod, hogy egyedi autók voltak azokban a dicső időkben? Volt stílusuk a verdáknak, amit el lehet ismerni. De manapság... Adják egymásnak a mocit, a padlólemezt, futóművert a kormánykereket, az ülést, mindent. csak a csomagolás más. Tyibi csokit is be lehet tenni, Tyobleronye papírba.
Ali7609-06-2007 21:16:25 // 4097
Ali7609-06-2007 21:03:34 // 4096
Egyébként mostanság nézegetek autót Feleségemnek (a drága meseszép 145-ös helyett) és próbálok racionális lenni, ergo nem egy harmadik Alfettát szerezni:) Valami kombi, vagy egyterű... ... és akárhogy keresgélek mindig a 156 sw-be futok bele:) A többi verda valahogy ugyanolyan. Az Alfák valahogy kiugranak a világ autói közül.
Igaz ezt itt felesleges magyarázni:)))
Martini: Ízibe nyomdd azért, mert törékenyek vagyunk és nagyon sok a barom. Íme egy intő példa:
Najó egyébként meg helyes, tólni kell Nekik!:)
Tegnap óta én is élvezkedek, vettem egy aksit az Öregbe és kergetem nap mint nap. Pénteken este sikerült a Rákoczi útra -a 6 sávra- totálisan keresztbe megérkeznem, a pirosban várakozó autósok csak pislogtak, hogy mi ez az ordító vadállat:)
Igaz ezt itt felesleges magyarázni:)))
Martini: Ízibe nyomdd azért, mert törékenyek vagyunk és nagyon sok a barom. Íme egy intő példa:
Najó egyébként meg helyes, tólni kell Nekik!:)
Tegnap óta én is élvezkedek, vettem egy aksit az Öregbe és kergetem nap mint nap. Pénteken este sikerült a Rákoczi útra -a 6 sávra- totálisan keresztbe megérkeznem, a pirosban várakozó autósok csak pislogtak, hogy mi ez az ordító vadállat:)
Gábor(figi75)09-06-2007 19:48:34 // 4095
Ez az én dumám,figyellek! :-)
HátvédRomeo09-06-2007 15:26:05 // 4094
Így van. A '60-70-es években egy Bimmer, Kopel, Ford (Eu), Voles is szép volt!
Most meg.....
Most meg.....
martin-i09-06-2007 14:52:58 // 4093
Hány élete van egy Alfetta GTV-nek? Ez hülyeség, halhatatlan! Valószínűleg ezt a kérdést tette fel magában az a borostás képű, Mauritiuson barnult, 17 hitelkártyával rendelkező fajtársunk, aki BMW X5-ében tespedve újra és újra belenézett a visszapillantótükrébe, mikor hősünk több alkalommal megközelítette az autópálya belsőnek mondott sávjában. Arcát nem láthatta meg, ugyanis a huszon-x colos felniken guruló autójáról éppen olyan nehéz lefelé tekintenie egy mellette elsuhanó GTV utasterébe, mint a társadalom csúcsáról a mélybe nézni.
Az utolsó emberi hang, amelyet hallott mielőtt elindult volna, valamilyen intő-óvó megjegyzés volt és becsapódott utána az ajtó. A feladat adott volt: 1db édesanya szállítása a megadott helyre, és utána a lehető leggyorsabban visszatérni a kiindulópontra. 1 sofőr, 1 utas, 500 km, 1 Alfetta GTV! Az optimális útvonal 50%-a autópálya. A feladat megfogalmazódása mosolyt csalt hősünk arcára, ugyanis ez nem tűnt lehetetlen küldetésnek. Az utast megfelelő idegállapotba kellett elhelyezni a 250km-re lévő pontba, ezért az út első felét óvatosan kellett megtenni, mint mikor hősünk gitárját hangolja. De a húr könnyen elszakadhat. Így is történt.
A nap erősebben tűzött, mint valaha, és valaha nagyon régen volt. Az autó rezdülései, a zene ritmusa, (amely megzavarta a benzintankban lévő üzemanyag sima felszínét) és az út (amelynek hibáin a KONI feliratú sárga henger dolgozott) tökéletes szimbiózisban voltak. A km-óra a szokásos 240-t mutatta és a motorháztető púpján, amelyen megtörik a fény néhány szerencsétlenül járt bogártetem hevert (méltó halál). A kis falvakban elhaladó coupe néhol fennakadásokat okozott a gyalogosforgalomban, összeütköztek a talicskák, keresztbe állt a járdán egy bicikli.
Az utas sikeresen célba ért. Elérkezett az út második fele, amikor a húr elszakadhat. A megfelelő zene kiválasztása után hősünk búcsút int utasának, aki nagyon jól tudja, hogy mi következik. A nyári zápor után kialakult útviszony és a kissé kavicsos útszél megadta az indokot az elindulás módjára ( klikk ). A GTV megkönnyebbülve vette a kanyarokat. Imádta! Útközben akadtak hitetlen emberek, de az ikerfényszórók megcsillanása után már nem volt kétségük, egy életre megjegyezték a hang és a kép összepárosítását. Hősünk sosem tapasztalta milyen egyszerre 4 kamiont megelőzni a főúton de miután visszatért az út jobb oldalára és belenézett a visszapillantó tükrébe kifújta az összes levegőt, amelyet a tüdejében addig visszatartott. Páratlan érzés volt felkanyarodnia az autópályára és a suhanó tájba beleolvadt az autó sziluettje. A motor jórészt a 4000-es tartomány felett dolgozott az autópályán és eközben telt az idő, nőtt a megtett út, fogytak a km-ek a kiindulópont felé haladva. A tartott tempó sokaknak nem tetszett az autópályán: vagy túl gyors volt számukra, vagy új autójuk dicsőségét sértette, vagy mert egy ideig feltartotta őket a piros coupe. Érdekességként könyvelte el a GTV sofőrje, hogy a második 250 km gyorsabban, 2 óra alatt telt el. Mikor bekanyarodott a már ismerős utcába úgy gondolta, hogy ez a kis délutáni feladat nagyon sikeresen és eredményesen zárult, amely ismét bizonyította hősünknek, hogy nagyon jó vételt csinált akkor, egyszer...
Az utolsó emberi hang, amelyet hallott mielőtt elindult volna, valamilyen intő-óvó megjegyzés volt és becsapódott utána az ajtó. A feladat adott volt: 1db édesanya szállítása a megadott helyre, és utána a lehető leggyorsabban visszatérni a kiindulópontra. 1 sofőr, 1 utas, 500 km, 1 Alfetta GTV! Az optimális útvonal 50%-a autópálya. A feladat megfogalmazódása mosolyt csalt hősünk arcára, ugyanis ez nem tűnt lehetetlen küldetésnek. Az utast megfelelő idegállapotba kellett elhelyezni a 250km-re lévő pontba, ezért az út első felét óvatosan kellett megtenni, mint mikor hősünk gitárját hangolja. De a húr könnyen elszakadhat. Így is történt.
A nap erősebben tűzött, mint valaha, és valaha nagyon régen volt. Az autó rezdülései, a zene ritmusa, (amely megzavarta a benzintankban lévő üzemanyag sima felszínét) és az út (amelynek hibáin a KONI feliratú sárga henger dolgozott) tökéletes szimbiózisban voltak. A km-óra a szokásos 240-t mutatta és a motorháztető púpján, amelyen megtörik a fény néhány szerencsétlenül járt bogártetem hevert (méltó halál). A kis falvakban elhaladó coupe néhol fennakadásokat okozott a gyalogosforgalomban, összeütköztek a talicskák, keresztbe állt a járdán egy bicikli.
Az utas sikeresen célba ért. Elérkezett az út második fele, amikor a húr elszakadhat. A megfelelő zene kiválasztása után hősünk búcsút int utasának, aki nagyon jól tudja, hogy mi következik. A nyári zápor után kialakult útviszony és a kissé kavicsos útszél megadta az indokot az elindulás módjára ( klikk ). A GTV megkönnyebbülve vette a kanyarokat. Imádta! Útközben akadtak hitetlen emberek, de az ikerfényszórók megcsillanása után már nem volt kétségük, egy életre megjegyezték a hang és a kép összepárosítását. Hősünk sosem tapasztalta milyen egyszerre 4 kamiont megelőzni a főúton de miután visszatért az út jobb oldalára és belenézett a visszapillantó tükrébe kifújta az összes levegőt, amelyet a tüdejében addig visszatartott. Páratlan érzés volt felkanyarodnia az autópályára és a suhanó tájba beleolvadt az autó sziluettje. A motor jórészt a 4000-es tartomány felett dolgozott az autópályán és eközben telt az idő, nőtt a megtett út, fogytak a km-ek a kiindulópont felé haladva. A tartott tempó sokaknak nem tetszett az autópályán: vagy túl gyors volt számukra, vagy új autójuk dicsőségét sértette, vagy mert egy ideig feltartotta őket a piros coupe. Érdekességként könyvelte el a GTV sofőrje, hogy a második 250 km gyorsabban, 2 óra alatt telt el. Mikor bekanyarodott a már ismerős utcába úgy gondolta, hogy ez a kis délutáni feladat nagyon sikeresen és eredményesen zárult, amely ismét bizonyította hősünknek, hogy nagyon jó vételt csinált akkor, egyszer...
prooF_7509-06-2007 12:02:24 // 4092
De azért vannak bizonyos (főként olasz) márkák, amik olyan stílusjegyeket hordoznak magukon, amiket más gyártók aligha tudnak reprodukálni. Gondolok itt külsőségekre, belsőségekre egyaránt. Persze, azt nem lehet letagadni hogy a hőskorban, mikor még anyagból készültek az autók, sok szép darab készült, minden féle márkából. Sőt, akkor még minden autóban volt valami kis plusz, ami megfogta az embert.:)
Wickey09-06-2007 11:49:56 // 4091
mellettem meg elment egy Shelby GT500-nak látszó tárgy az autópályán. osztán az is lehet hogy csak az annak megfelelő Mustang volt...
Annyira pislogtam hogy majdnem elfelejtettem rálépni a fékre, és majdnem telibeb@sztam hátulról egy kintekunta többköbméter méretű nigger hasonlóan panelházméretű terepjáróját :)
Annyira pislogtam hogy majdnem elfelejtettem rálépni a fékre, és majdnem telibeb@sztam hátulról egy kintekunta többköbméter méretű nigger hasonlóan panelházméretű terepjáróját :)
Marek09-06-2007 10:54:02 // 4090
Én egy olyan OpL-ben ülte amit elfogadnék magamnak is akár! Egy Omega volt régi típus, mondjuk a Lótusz adta hozzá a szívét egy 8 hengeres sor motor személyében! :))
Norbika09-06-2007 10:50:29 // 4089
Nekem egy 10 perces kalandom volt pár éve egy 3 literes sorhatos Monzával.Isten.Én sem utálok más márkát,és minden elismerésem azoké az embereké,akiken látom,hogy családtagként szeretik az autót.Legyen az Suzuki,vagy ferrari,tök mindegy.Meglátszik rajta a törődés,felértékelődik az autó.Még ha régi DACIA,ha patika állapotú,nemhogy megnézem,szívesen ki is próbálom.Pedig húsz éve a kutya nem fordult utána.Hülyeség a márkagyűlölet.A szűk látókör okozza.Bármilyen autóból kilehet hozni bármit.Pénz,ötlet,érzék,flex.üveggyapot.Ennyi.
Ali7609-06-2007 08:15:14 // 4088
Off
Tegnap elkapott az egyik szomszéd, hogy látta én is autóbuzi vagyok, és ezt nézzem meg!:) Egy piros Astra, de totál pozitív csalódás volt:) Hozzá kell tenni én nem utálok semmilyen más tipust, inkább kiváncsi vagyok és infókat gyüjtök... Szóval a gépháztető felnyitása után megpillantottam egy 2 literes opel motort rajta két óriás 45-ös Weberrel:) A tulajdonos elismerően mutogatott a karbikra, hogy olasz és frenetikus a hangja:) 200 paci körül volt a verda, mentünk egy karikát és nagyon disznó volt:) Pik-pak és már 160km/óra... Viszont sajnos a hátsókerékhajtás az pótolhatatlan, jó persze, meg még sokminden más is:) De jó érzés volt meglátni a webereket a germán "csodában".
Tegnap elkapott az egyik szomszéd, hogy látta én is autóbuzi vagyok, és ezt nézzem meg!:) Egy piros Astra, de totál pozitív csalódás volt:) Hozzá kell tenni én nem utálok semmilyen más tipust, inkább kiváncsi vagyok és infókat gyüjtök... Szóval a gépháztető felnyitása után megpillantottam egy 2 literes opel motort rajta két óriás 45-ös Weberrel:) A tulajdonos elismerően mutogatott a karbikra, hogy olasz és frenetikus a hangja:) 200 paci körül volt a verda, mentünk egy karikát és nagyon disznó volt:) Pik-pak és már 160km/óra... Viszont sajnos a hátsókerékhajtás az pótolhatatlan, jó persze, meg még sokminden más is:) De jó érzés volt meglátni a webereket a germán "csodában".
Marek08-06-2007 23:55:59 // 4087
A vicc felelős! .)
prooF_7508-06-2007 23:50:12 // 4086
azér én valamivel konkrétabbra gondoltam...-.^
Gábor(figi75)08-06-2007 23:27:04 // 4085
-részletek-
prooF_7508-06-2007 22:30:07 // 4084
jó, hát akkor a 6-7-8-ai hétvége kilőve:) engem érdekel a dolog, várjuk a részleteket.
ingegnere08-06-2007 15:54:41 // 4083
Ha lehet javasolnom valamit azt mondanám, hogy ne a 7-ei hétvégére tervezzétek a talit.
Bocsánat, hogy csak így közlöm de pont ma kaptam egy levelet az egyik szlovák youngtimer klubtól, melyben arra invitálnak bennünket, hogy éves találkozójuk magyarországi pontján legyünk a vendégeik és autózzunk egyet közösen. A helyszín vélhetően Esztergom, az útvonal pedig a környék.
Erre az invitálásra természetesen nem mondtam nemet.:-) Most várom a részükről a programjavaslatot. Remélem páratokat érdekelne a dolog, a részletekről majd tájékoztatlak benneteket. Azt hiszem azért ez nem mindennapi esemény lenne.;-)
Bocsánat, hogy csak így közlöm de pont ma kaptam egy levelet az egyik szlovák youngtimer klubtól, melyben arra invitálnak bennünket, hogy éves találkozójuk magyarországi pontján legyünk a vendégeik és autózzunk egyet közösen. A helyszín vélhetően Esztergom, az útvonal pedig a környék.
Erre az invitálásra természetesen nem mondtam nemet.:-) Most várom a részükről a programjavaslatot. Remélem páratokat érdekelne a dolog, a részletekről majd tájékoztatlak benneteket. Azt hiszem azért ez nem mindennapi esemény lenne.;-)
prooF_7508-06-2007 14:04:57 // 4082
Más: ugyebár terveztük/tervezzük egy transaxle tali lebonyolítását, amire természetesen eme topik lakossága is hivatalos. még elég korai stádiumban van a dolog, ezért ötleteket, észrevételeket várunk mindenkitől helyszínre és időpontra vonatkozóan is.
Júliusban a 6-7-8-ai hétvége, a 20-21-22-ei hétvége, Augusztusban a 10-11-12-ei, esetleg a 17-18-19-ei avagy a 24-25-26-ai jöhet szóba a többi tali időpontja alapján. Gondolom 20-án lesz a Kiskunlacházi gyorsulás, úgyhogy a 17-ei hétvége necces.
Helyszínnel kapcsolatban pedig szóba jött Balatonfüred, de jöhetnek még az ötletek. Olyan hely kéne ahol van valami nagyobb placc, amin esetleg egy akadálypályát fel tudnánk állítani, aztán egy kis bemutatót tartani a nagyközönségnek..
Júliusban a 6-7-8-ai hétvége, a 20-21-22-ei hétvége, Augusztusban a 10-11-12-ei, esetleg a 17-18-19-ei avagy a 24-25-26-ai jöhet szóba a többi tali időpontja alapján. Gondolom 20-án lesz a Kiskunlacházi gyorsulás, úgyhogy a 17-ei hétvége necces.
Helyszínnel kapcsolatban pedig szóba jött Balatonfüred, de jöhetnek még az ötletek. Olyan hely kéne ahol van valami nagyobb placc, amin esetleg egy akadálypályát fel tudnánk állítani, aztán egy kis bemutatót tartani a nagyközönségnek..
prooF_7507-06-2007 22:29:41 // 4081
Bertone 2600 Sprint, ha egy kis fölösleges pénzetek:))
Norbika06-06-2007 16:44:13 // 4080
Csinálnék neki helyet a garázsban,az biztos!Szépek a felnik is!Igazi ritkaság.
Ali7605-06-2007 23:03:08 // 4079
Norbika05-06-2007 17:37:02 // 4078
A GTV-be megy természetesen.A lényeg a bőrön van,illetve azon,hogy mennyiért tennék rendbe,mert nem szeretnék most kormányra költeni,ha úgyis vetetek bőrt,anyagmennyiségben nem mérvadó plussz,csak munkában több,azt meg majd magboltoljuk remélem.
Gábor(figi75)05-06-2007 07:17:30 // 4077
A bézs az nem koszolódik hamar a kezed alatt? :-O
Sztm 1 korhű fakormánynál nincs szebb,igaz attól függ mibe akarod rakni? :-O
Sztm 1 korhű fakormánynál nincs szebb,igaz attól függ mibe akarod rakni? :-O
Ali7605-06-2007 07:03:59 // 4076
Ali7605-06-2007 06:54:23 // 4075
Igen azt szerintem nem érdemes, de utána kell nézni, hátha valami szaki meg tudja oldani. Én feltétlenül szeretnék egy ilyen kamufa gyári kormányt rendberakatni, mert a kockalámpásomnak totál gyárinak kell majd lennie...
Nem tudom mit lehet érte adni, én is árultam egy darabig a sajátomat, az ráadásul bőrözve lett, ha jól emléxem én 25-30e-t kértem érte, de nem vitte el senki, így legalább megmaradt:)
Nem tudom mit lehet érte adni, én is árultam egy darabig a sajátomat, az ráadásul bőrözve lett, ha jól emléxem én 25-30e-t kértem érte, de nem vitte el senki, így legalább megmaradt:)
prooF_7504-06-2007 22:40:07 // 4074
hú, ha minden bőrös lesz az már elég Maseratisan fog kinézni:)
ingegnere04-06-2007 22:30:24 // 4073
"A masik gond az, hogy ha felengedjuk 5 ezer fole tartosan, a kis fasza konnyitett válto is megmekkenhet szerintem 1 ido után."
Na ezért nem szedtünk le annó többet a fogaskerekekből.
Meg azért sem mert egy GTA motor erejét kell átvinnie az útra egy GTV-ben.
Jobb az elővigyázatosság.:-)
Na ezért nem szedtünk le annó többet a fogaskerekekből.
Meg azért sem mert egy GTA motor erejét kell átvinnie az útra egy GTV-ben.
Jobb az elővigyázatosság.:-)
Mattyancs04-06-2007 21:00:50 // 4072
Mattyancs04-06-2007 20:57:12 // 4071
Egyébként Én is olyan polírozott 3 küllős "régi" kormányt keresek, ami az ebay-on már többször is volt, de nagyon drágák. Felújítandót nem tud valaki?
Mattyancs04-06-2007 20:52:46 // 4070
Hát igen. A polírozott a legszebb, Én is így akartam megcsinálni, de elkeserítettetek, hogy az enyém műanyag. Egyébként 2db ilyenem is van. Most van lehetőségem egy olyat vásárolni mint ami az első képeden van, mennyit adhatok érte?
Most akkor ott tartunk, hogy, ha műanyag akkor vége a csiszolásnak és a lakkozásnak ugye?
Most akkor ott tartunk, hogy, ha műanyag akkor vége a csiszolásnak és a lakkozásnak ugye?
Norbika04-06-2007 19:54:13 // 4069
Szerintem ez lessz a megoldás,és még a színnel is lehet variálni.Bézs bőr lessz a tető,és a műszerfalam,aztán majd egyszer minden más is.Lehet,hogy jól nézne ki az is bézs bőrben.Meglátjuk,a vak is azt mondta.
Ali7604-06-2007 16:53:23 // 4068
Mikor a kormányokat bőrözik, általában a bőr alá egy vékony szivacsréteget raknak és úgy rá a bőr. Így meg lehet variálni, hogy vékonyabb, vastagabb puhább lágyabb szivacs. Egyébként valóban ez a legegyszerűbb!:)
Gábor(figi75)04-06-2007 16:51:25 // 4067
Szerintem lakkozd újra,a bőr az snassz! :-)
Norbika04-06-2007 16:30:36 // 4066
Nekem is van itthon egy pont ilyen kormányom,és az enyém is műanyag,szintén lekopott a lakk róla.Szerintetek mi lenne,ha behuzatnám bőrrel?Le is lehetne csiszolni,meg lakkozni,de jövőhéten megyek a kárpitos sráchoz,és arra gondoltam,nem vacakolok vele,hanem húzza be bőrrel.Attól félek,hogy mivel alatta kemény az anyag,megkopik viszonylag gyorsan rajta a bőr,ahogy az ember szorongatja.Szerintetek?
Gábor(figi75)04-06-2007 13:50:00 // 4065
Hasnoló az enyém is,csak nincs megfúrva több helyen,ja és igazi fa! :-)
Ali7604-06-2007 13:28:01 // 4064
Megnéztem a képeidet, erről a kormányról már totál le van kopva a díszítő lakkréteg, és ez tényleg műanyag...
Tessék licitálni!:))
Ráadásul ez piszok szép állapotban van és polírozott a fémrész, mingyá felugrom a műhelybe és megcsinálom magamnak ezt a küllő polírt:)
Tessék licitálni!:))
Ráadásul ez piszok szép állapotban van és polírozott a fémrész, mingyá felugrom a műhelybe és megcsinálom magamnak ezt a küllő polírt:)
Ali7604-06-2007 13:19:53 // 4063
A gyári kormány az műanyag, kivéve az első szériások, amik így néztek ki, csak persze fából... (alfetta, GT, GTV?)
Ez pedig az Alfetta 2000 vagy Lusso kormánya volt, szerintem nagyon jópofa:)
És asszem erről beszélsz, ez már a '80-as évek terméke, fának látszik, de sokkal olcsóbb műanyagból van:) (Alfetta, GTV, GTV6, Giulietta Nuova...)
Ez pedig az Alfetta 2000 vagy Lusso kormánya volt, szerintem nagyon jópofa:)
És asszem erről beszélsz, ez már a '80-as évek terméke, fának látszik, de sokkal olcsóbb műanyagból van:) (Alfetta, GTV, GTV6, Giulietta Nuova...)
Gábor(figi75)03-06-2007 22:14:30 // 4062
Elárulom,ha olyan mintha műanyagból lenne akkor abból is van! :-)
Volt ilyen gyáriban is,komoly!
Volt ilyen gyáriban is,komoly!
Mattyancs03-06-2007 20:56:35 // 4061
Szeretnék Én is ilyen kormányt mint neked van?!
Egyébként az enyém borzasztóbban néz ki, mintha műanyagból lenne annyira kiszívta a nap meg a többi!
Egyébként az enyém borzasztóbban néz ki, mintha műanyagból lenne annyira kiszívta a nap meg a többi!
[k i z z o]02-06-2007 01:22:32 // 4060
Hi,
a motor kb. fél milla. Vez. tengely nélkül, és nagyon sok mindent magam csináltam.
Ebben benne van némi ktg. Bélának, + gépmunka - hfej köszörülés, szelepülék csere, vez. tengely + blokk vonalbafúrás, golyószórás stb. Lendkerék.
Ami sok, az a jó szelepek, rugó, új főtengely, új hajtókarok - gyári grammolva, golyószórva, új Borgo hüvely + dugó szett 10.4 -es, Egy szett Mondial gyűrű, uj csapágyak, igen drága tömitések, Spesso hfej tomcsi 25e stb.
Erre rájön + hogy egyszer megállt a szívó vezérmű tengelyem:)
Kell még kipufogó, rmentes nekem, kurvasok irdatlan saját marással, csiszolással, saját AWI -val 2 dobbal, saját legyártott hengefejtalpakkal kb. 150e. Dobok Ebay -ről.
Meg váltó. kardán. +++++ kb. 2 - 3 év amig anyagilag kijött + kézimunka:)
Ja, és nem karbis:) De ezt már megbeszéltük.
A 200 LE szerintem elérhető, 12mm emelés + 12 sürités, 303 fok tengely. De szerintem nem éppen élvezhető. ezt is megbeszéltük már.
Amúgy az én motorom is kész erre, csak vez. tengely kellene bele, most egy novi uj gyári Nord 11.8 -as variátoros nagytengely van benne. Kicsit jobban melegszik, abszolute nem vészes, de viszont a hosszúváltómnak - 2 - 115, 3 - 165 , 4 -ben mentem vele 205 -t, igen jó hogy alulrol igen jól huz.
Szerintem irtam neked, volt benne JK303 tengely, 12 emelés 303 - 305 fok, de 4500 -ig 2 hengeres ereje volt kb. utánna viszont ütött. Hátbavágosan:)
Viszont ez azt jelentette volna, hogy akkor sokat nagy fordulaton kellene járatni, amihez kellene egy jobb pl. ASSO 7003 dugószett, ami borsos, maga 300e.
Amugy a motor tudna, nagyszelep, nagy járatok, GTAm copy kipufogó, 12,1:1 sürités.
Faragott vezetők, TRW - k, BMW, 8 -as szivoszelep 46 -os, F3000 stb. Ahogy le van irva.
Tengely kellene bele. de nap mint nap használom, igy most varosban 10 -11l ha nem nyomom. Meg nyugodtan turazok vele.
De amin en torom az agyam, 2.0 blokk, leszed kb. 5 - 8mm belole, ki kell szamolni, 1.8 v. 1.6 hajtokarok, 2.0 huvely leszedve, marada 2.0 de rövidlöketes. Mert a nord 2.0 baja a hosszú loket szerintem, nem szeret porogni nagyon, nehezen veszi fel. Bélával sokat agyaltunk ezen, de most lakast kell felujitani:(
Karbit szerintem Ebayen lehet olcsobbban venni, hasznaltat. Ki kell fogni.
A masik gond az, hogy ha felengedjuk 5 ezer fole tartosan, a kis fasza konnyitett válto is megmekkenhet szerintem 1 ido után.
+ 1 gond estere neked, a nagytengely szivesen elforgatja a kihajtást az áttétel kerekeket egymáshoz, ahol a kislánc kihajt a főtengelyről a vezmú láncra. Azt az egy tengelyen lévő 2 kereket ha nagyon régit tussz ossze lehet heggeszteni - szokás, en migen bizom benne - vagy pl. én összeékeltettem őket, egyik elrepedt:) Szoval ez egy kis nyalánkság, amin kurva sokat lehet agyalni, és rengeteg olyan dolog van, pl. kell a surités, égésteret ugye nem illik felhegeszteni, el is éred pl. a 12:1 -et, de nem tudod a szivot elobbre rakni, mivel a nagytengely belenyul a dugoba a szelepekkel, ilyenkor le lehet ulni 10 doboz cigire. Beljebb a szelepeket? Elmegy a suritesbol, dugot faragni - elmegy asuritesbol stb. Jo kis jatek.
Amugy ah a penzt nem sajnalja az ember + tisztessegesen ossze van rakva, akkor megbizhato.
a motor kb. fél milla. Vez. tengely nélkül, és nagyon sok mindent magam csináltam.
Ebben benne van némi ktg. Bélának, + gépmunka - hfej köszörülés, szelepülék csere, vez. tengely + blokk vonalbafúrás, golyószórás stb. Lendkerék.
Ami sok, az a jó szelepek, rugó, új főtengely, új hajtókarok - gyári grammolva, golyószórva, új Borgo hüvely + dugó szett 10.4 -es, Egy szett Mondial gyűrű, uj csapágyak, igen drága tömitések, Spesso hfej tomcsi 25e stb.
Erre rájön + hogy egyszer megállt a szívó vezérmű tengelyem:)
Kell még kipufogó, rmentes nekem, kurvasok irdatlan saját marással, csiszolással, saját AWI -val 2 dobbal, saját legyártott hengefejtalpakkal kb. 150e. Dobok Ebay -ről.
Meg váltó. kardán. +++++ kb. 2 - 3 év amig anyagilag kijött + kézimunka:)
Ja, és nem karbis:) De ezt már megbeszéltük.
A 200 LE szerintem elérhető, 12mm emelés + 12 sürités, 303 fok tengely. De szerintem nem éppen élvezhető. ezt is megbeszéltük már.
Amúgy az én motorom is kész erre, csak vez. tengely kellene bele, most egy novi uj gyári Nord 11.8 -as variátoros nagytengely van benne. Kicsit jobban melegszik, abszolute nem vészes, de viszont a hosszúváltómnak - 2 - 115, 3 - 165 , 4 -ben mentem vele 205 -t, igen jó hogy alulrol igen jól huz.
Szerintem irtam neked, volt benne JK303 tengely, 12 emelés 303 - 305 fok, de 4500 -ig 2 hengeres ereje volt kb. utánna viszont ütött. Hátbavágosan:)
Viszont ez azt jelentette volna, hogy akkor sokat nagy fordulaton kellene járatni, amihez kellene egy jobb pl. ASSO 7003 dugószett, ami borsos, maga 300e.
Amugy a motor tudna, nagyszelep, nagy járatok, GTAm copy kipufogó, 12,1:1 sürités.
Faragott vezetők, TRW - k, BMW, 8 -as szivoszelep 46 -os, F3000 stb. Ahogy le van irva.
Tengely kellene bele. de nap mint nap használom, igy most varosban 10 -11l ha nem nyomom. Meg nyugodtan turazok vele.
De amin en torom az agyam, 2.0 blokk, leszed kb. 5 - 8mm belole, ki kell szamolni, 1.8 v. 1.6 hajtokarok, 2.0 huvely leszedve, marada 2.0 de rövidlöketes. Mert a nord 2.0 baja a hosszú loket szerintem, nem szeret porogni nagyon, nehezen veszi fel. Bélával sokat agyaltunk ezen, de most lakast kell felujitani:(
Karbit szerintem Ebayen lehet olcsobbban venni, hasznaltat. Ki kell fogni.
A masik gond az, hogy ha felengedjuk 5 ezer fole tartosan, a kis fasza konnyitett válto is megmekkenhet szerintem 1 ido után.
+ 1 gond estere neked, a nagytengely szivesen elforgatja a kihajtást az áttétel kerekeket egymáshoz, ahol a kislánc kihajt a főtengelyről a vezmú láncra. Azt az egy tengelyen lévő 2 kereket ha nagyon régit tussz ossze lehet heggeszteni - szokás, en migen bizom benne - vagy pl. én összeékeltettem őket, egyik elrepedt:) Szoval ez egy kis nyalánkság, amin kurva sokat lehet agyalni, és rengeteg olyan dolog van, pl. kell a surités, égésteret ugye nem illik felhegeszteni, el is éred pl. a 12:1 -et, de nem tudod a szivot elobbre rakni, mivel a nagytengely belenyul a dugoba a szelepekkel, ilyenkor le lehet ulni 10 doboz cigire. Beljebb a szelepeket? Elmegy a suritesbol, dugot faragni - elmegy asuritesbol stb. Jo kis jatek.
Amugy ah a penzt nem sajnalja az ember + tisztessegesen ossze van rakva, akkor megbizhato.
Norbika01-06-2007 20:43:20 // 4059
Széép dóóóógok ezek :-)
Norbika01-06-2007 20:37:05 // 4058
Arról nemis beszélve,hogy ehez illik spert használni(nekem nincs sajnos)Tehát csak ha a többit nézzük,bátran el lehet tapsikolni egy milcsit.Egy profi,egyedi kipuffogórendszer építve 150-től. A féknél felső határ gyakorlatilag nincs,de legyen a( tárcsa,nyereg,betét,cső)150,és akkor fullos.A kerdán feéújítás 90-100(volt nekem),de az csak a gyári,tehát kevés lesz.Kuplung legalább 80-120.A hátsógumik darabja sem olcsó,láb kérdése.A benzin meg........tessék számolni.Ennek ellenére megcsinálnám,ha tehetném.Nagyon kíváncsi lennék az eredményre,de akkormár ha lúd,legyen kövér,szétkönnyíteném.Szép álmok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
444
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?