Forum >> Pályaautózás

Buksi17-03-2012 23:51:51 // 1960
Ez kész, hatalmas! :-DD
kalizsoli17-03-2012 22:52:11 // 1959
Volt hely:-), meg a tempó különbség is megvolt :-D
Kazes☻17-03-2012 22:41:49 // 1958
Jó olvasgatni az infókat, beszámolókat! Jó kedvet csináltok hozzá, legalábbis nekem. :)
Blade17-03-2012 22:21:17 // 1956
Zsolti, azért kíméletlenül betetted mellé a "versenyautót" a leggyorsabb kanyarban..:))) Tetszett:))
Blade17-03-2012 22:17:54 // 1955
Állat:)))
Ez az én összefoglalómban is benne van, csak az én szemszögemből:))
4.20-tól kell nézni.
Azért az nagyon jól látszik az ilyen nyílt napokon , hogy nagyon sok mindenkinek alapvető autókezelési problémái vannak. Mint ezeknek is a M5-tel...:)
kalizsoli17-03-2012 22:08:12 // 1954
Ezen könnyesre röhögtem magam, köszönöm :-DDDD
BeeGee17-03-2012 21:01:51 // 1953
Igen, az is abban. Az ideje alapján oda is való :)
Alfák között így nézett ki a leosztás:

I. kat.
Alfa Giulia GTAm
Alfa Giulia GT

II. kat.
Alfa Giulietta Nuova 2.0

IV kat.
Alfa 147 GTAk
Alfa 156 2.5V6
Alfa 156 "GTA"
Alfa 155 Q4

Gyere legközelebb, jó móka. Sajátot sem veszi igénybe ez a pálya jobban, mint 500 km közút :)
Speed17-03-2012 20:56:56 // 1952
"Lassan! Lassan! Jóóó! Nyugiiii! Hábazmeg az nyárival van, Jáááj! Lassan!"

7:05 Versenyautó, hagyaddddd.
Na ezen beszartam.
Poló17-03-2012 20:55:30 // 1951
Public Enemy 2,5 V6-ja a 4-esben volt?
Majd talán ősszel ott leszek én is, ha más nem nézőként. Remélem olyan napra teszik, hogy pont pihenős leszek és nem 12 órázok aznap.

Ha jól értesültem, akkor 19-20-án lesz autósnap a Pannóniaringen.
BeeGee17-03-2012 20:49:12 // 1950
Ha jól láttam a Meklerék társaságával volt ez a BMW. Ők meg a régi Alfákkal voltak..

Szerintem az 2-esbe soroltak volna be, de nem lóerő alapján. 2-ben volt minden 70-200ig (Berlingo, tuning Skoda 120, Xedos6, Mazda 3 2.2D, Toyota Celica GT, Mini Cooper Works megy egy atom Panda :) ), de a 3.-ban is volt gyüsz rizsrakéta. Valami ilyesmi besorolás volt, hogy épített autók (I.) családi autók és lelkes kicsik (II.), sportkúpék (III.), sportautók (IV.).
Poló17-03-2012 20:37:16 // 1949
LOL :D :D :D
Valami két idióta lehetett...
Kalizsoli hogy elmegy az Impreza mellett :-O

Én a szerény 155 lóerőmmel a 2-es vagy a 3-as kategóriában indultam volna? Milyen autók voltak abban a kategóriában?
BeeGee17-03-2012 20:26:45 // 1948
Bocs, 7:00-tól..
BeeGee17-03-2012 20:26:17 // 1947
TC Trackday gyöngyszem: Ez nagyonjóóó a 7:10 perctől, mikor "versenyautó, haggyad" :))
A többit nem érdemes megnézni, mert unalmas kulturált béemvés aztakugec beszélgetés.. :)
Ollah16-03-2012 16:01:33 // 1946
Tied is jó volt tüzoltásnak. ;)
Ollah16-03-2012 16:00:02 // 1945
Vègre jó olvasnivaló a napról; köszi!
Blade16-03-2012 13:08:18 // 1944
Jöhetsz nyugodtan:) Ha kérik akkor be kell mutatnod a svéd irataidat, és nem lesz gond. A feltétel a külföldi állandó lakhely, az meg neked van:)
Blade16-03-2012 13:07:04 // 1943
Számomra mindig külön esztétikai élményt jelentenek a beszámolóid, ez is az volt, köszönöm:)) Remélem hamarosan irni fogod a következőt:))
kalizsoli16-03-2012 13:06:37 // 1942
Köszi :-)
BeeGee16-03-2012 11:26:52 // 1941
Jó lett! :)
kalizsoli16-03-2012 00:25:51 // 1940
Írtam blogot a 2012.03.10 Totalcar-os pályanapról, akit érdekel kukkantson be az oldalamra :-)
kalizsoli16-03-2012 00:23:35 // 1939
Totalcar 7. égéstér adásban mondták: "külön ki kell emelnünk az Olasz autós csapatot"
Speed14-03-2012 21:29:56 // 1938
Sajnos a jelenlegi állás szerint, nem fogok magyarországra utazni kocsival. Hiába van kedvem hozzá, nem kockáztatom meg, hogy kedves rendőreink leszedjék a rendszámomat, és bevasaljanak rajtam 800k bírságot.
A legközelebbi TC tracknapon, a Slovakiaringen, ott leszek és remélem közületek is páran.
Buksi13-03-2012 18:18:14 // 1937
Komoly kis gép lehet! :-)
Ollah13-03-2012 15:58:11 // 1936
BeeGee13-03-2012 13:11:36 // 1935
Annyira nem, de ez vicces gép lehet :)
Blade13-03-2012 10:27:06 // 1933
Itt tényleg sokkal jobb képek vannak, lehet azért mert ezt nem a korolla klub készitette:))
BeeGee13-03-2012 10:13:39 // 1932
Fotógaléria 2 Ezek jó fotók és sok képen rajta vagyunk :)
Blade13-03-2012 09:56:06 // 1931
kalizsoli13-03-2012 09:19:57 // 1930
Omm írta, lesz összesített köridő táblázat is :-)
Cro16613-03-2012 08:56:04 // 1929
"Jönnek még posztok, cikkek, videó, nagy, képes galéria rövidesen, de a nyersanyag tömény, meg kell dolgoznunk - várjátok ki."
:)
Ollah13-03-2012 08:34:30 // 1928
Kommentben említik, feltehetően Zsoltét:

"Nézőként tetszettek a Radicalok a boxban. Szép hangja volt a célegyenesben a bugyborgó V8-nak, a sziszegő-hörgő Alfának, kistestű, mozdonymotoros M5-nek."

Hringen is jól szól az egérszürke 156 a célegyenesben.
Bilux12-03-2012 21:16:34 // 1927
Naja, pedig nem egy alfa volt...
W.12-03-2012 21:14:41 // 1926
Csak a felsorolásból maradtak ki az Alfák....:(
Blade12-03-2012 21:09:59 // 1925
A TotalCar valaha volt legjobb napja
Sokat mond a cikk képe is:))
Blade12-03-2012 20:38:58 // 1924
Krisz biztosan elkésett, mint aznap mindig mindenhonnan, azért nem hallottad:)))
Blade12-03-2012 20:36:17 // 1923
:))))
Blade12-03-2012 20:35:44 // 1922
Tényleg, az enyémnek meg Csoriének milyen hangja volt? Ezeken nincs nyitott kipufogó meg nyitott szívó:)
BeeGee12-03-2012 20:32:47 // 1921
A Tied és Csörié konszolidált (de sokkal jobb, mint egy TTnek :), kalizsolié nagyon durva tépéshanggal közlekedik (én a gumira tippelek), közellenségre nem emlékszem .(, a Giuliáé pedig olyan, mint egy kétfedeles vadászgépé.. brutális :)
Blade12-03-2012 20:29:22 // 1920
Főleg a Kalácskáé szól nagyot:))
roberto3312-03-2012 20:28:24 // 1919
Az Alfák hangjai a célegyenesben leírhatatlanok és semmi mással össze nem mérhetőek voltak.

Ha lehunyom a szemem még mindig hallom... :)
Blade12-03-2012 20:24:30 // 1918
Na mostmár akkor tényleg jönnöd kell!:))
Blade12-03-2012 20:23:35 // 1917
Helyes helyes!:))
Az első kép az a fókuszos, az van a videón is:) Akkor láttam először és utoljára a fókuszt, meg a parkolóban..:)))
A célegyenesben milyen hangjai voltak az Alfáknak?:)
Blade12-03-2012 20:20:53 // 1916
Azért az komoly lehetett a pálya leggyorsabb kanyarjában! Kár hogy nem kameráztál:( De ezen a pályán amúgy is észen kell lenni, mert könnyen el lehet dobni más hibája nélkül is. Szerintem mivel le kellett menned a kavicsba a végén, nem tisztult meg a gumi eléggé amikor odaértetek a kanyarhoz. Az a kanyar következett először a kavics után, nem?
roberto3312-03-2012 20:18:54 // 1915
Jómagam csak nézőként voltam jelen, ezúton is elismerésem a Csapatnak, akik öregbítették az Alfák hírnevét a Trackday-en is.

Erős késztetést érzek, hogy ősszel már én is a pályát koptassam a nézőtér helyett :)

Roberto

Blade12-03-2012 20:16:01 // 1914
Igen, tudom:)) De megvan a fickó ha mondani akarsz neki valamit, kommentelt a videó alá hogy ő volt az a végén, "youngtimer73" nickel:)))
Ollah12-03-2012 17:34:24 // 1913
Zsír!
Kókusz rs-en, 911-en és m5ön utcai gumi volt, ugye? Bárhogy is, körberajz. Durva.
Ollah12-03-2012 17:24:36 // 1912
Mindenhol vannak, akik túldimenzionálják a saját és autójuk képességeit...
A drift 160-nál "jó" lehetett. :) Gondolom, nem volt hátrány, hogy volt hely a pályán.
Mondjuk eléggé határon mehettél, ha a Te futóműveddel és gumiddal sikerült ilyet előadni. :)
Mit mondtak, mikor lesz a következő, ha lesz egyáltalán?
BeeGee12-03-2012 17:21:11 // 1911
Most néztem a videót, a végén az a BMW csúszott ki, aki miatt Zsolti is és akiről az előbb írtam..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.