Forum >> Pályaautózás

kalizsoli26-02-2012 19:55:11 // 1710
Szia, üdv a pályás csapatban. Sok új élményt kívánok neked!
Március 10-én találkozunk!
Public Enemy26-02-2012 16:28:16 // 1709
Üdv köztünk!! :-)
szasza91126-02-2012 15:48:12 // 1708
én is... üdv köztetek.
nekem ez lesz az első és remélhetőleg nem utolsó pályanap. ha azt nézzük, hogy szinte a születése olvasom ezt a topicot nagyon erős vagyok fejbenpályában :) és most végre kezd összeállni minden ahhoz meg is induljak.
Public Enemy25-02-2012 18:19:02 // 1707
Akkor invesztálnék sokat ebbe a sportba, ha homológra építeném az autómat és a szükséges kiegészítőket (tréler, vontató) is beszerezném hozzá...
Amíg az elöregedett alkatrészeket (futómű, kipufogórendszer, fékek) cserélem új, jobb minőségű cuccokra illetve majdnem csak "súlytuning"-ot nyomok, addig ugyanabba az amatőr kategóriába tartozom, mint Te vagy itt a Többiek is... És ne felejtsük el, nálam az alap is gyengébb volt, mint nálatok! Az én autóm bármikor visszaépíthető az eredeti állapotába, teljesen közútképes -akár a Tiétek!!! :-))
kalizsoli25-02-2012 17:22:49 // 1706
Jelentkeztem :-)
Public Enemy25-02-2012 11:09:21 // 1705
Azért megnézném, hogy azt a számtalan körrekordot, amit a Nordon mennek, milyen gumival futják... Egyébként engem sem elsősorban a borsos jegyárak riasztanak, hanem a horribilis utazási költségek (benzin, autópálya), szállásköltség illetve annak a rizikója, ha lerobbansz, mennyiből jutsz haza?? Vagy még pár napot ott maradsz (jó esetben) és a jó kis külföldi szervízdíjakat fizeted?? Vagy vontatás 1500km-en keresztül?? Nálam egyik sem... Én pl. eleve nem mennék lábon egy spanyol, olasz vagy német pályanapra, és ha bérelnék trélert akkor sincs hozzá megfelelő vontató eszköz... Sokat gondolkoztam ezen, de nekem még jócskán "gyüjtögetni" kell, hogy igazán jól érezhessem magam egy ilyen rendezvényen -valamikor-!!!
Nézőnek viszont szívesen elmegyek veletek, ha megszervezed!! :-))
Blade25-02-2012 06:17:18 // 1704
Ne a nordot emlegesd, mert az teljesen más kategória, több mint 20km egy kör, és a történelmi aszfaltra jó hogy slickel nem lehet felmenni. Amúgy egy jó pályaautózáshoz nem kell feltétlenül slick. A nord tele van történelemmel és teljesen egyedi a világon. Én az épített pályákra gondoltam... Nem mondom hogy nem kerül kevesebbe 3 nap euroring mint pl 3 nap Monza, de az élmény felejthetetlenebb az utóbbinál... És továbbra is mondom, a jegy a legkisebb tétel ebben a sportban, főleg nálad (is), aki ennyit invesztál(t) az autóba...
Public Enemy25-02-2012 02:44:42 // 1703
Hááát, nem tudom...
Nordschleifen 1 nap: 500,-€. Ha baleset van, baszhatod... Slickkel nem mehetsz föl...
Odamenni, hazajönni, megszállni 2 éjszakára, kicsit érezzük is jól magunkat: kb. 1.500,-€. Azért ennyit nekem nem ér 1 nap pályaautózás... Akkor százszor inkább az említett Slovákiaring: 60,-€, vagy Hungaroring: 45e a 10 alkalmas bérlet, Euroring: kb. 20e./nap, Pancsiring: kicsit drágább (40e/nap), de szvsz nagyobb élmény is, a maradék pénzből meg 2x körbeutazom a Földet, vagy nyomatok egy Autodelta 3,7-es mocit a gépbe... :-))
A többi általad említett pályák árait nem ismerem, de nem kell nagy képzelőerő hozzá, hogy ott is mélyen a zsebbe kell nyúlni és ez több, mint "úri muri"! :-((
Blade24-02-2012 17:16:52 // 1702
Aki annyit költ az autójára verseny célokra mint Te, annak a legkisebb tétel a nyílt napi jegy....
De ez csak elhatározás kérdése,szerintem. Egyébként nem olyan rettenetesek az árak, ami nagyban pályafüggő is...:)
Blade24-02-2012 17:14:24 // 1701
Nem tudom kire gondolsz....
Public Enemy24-02-2012 14:47:40 // 1700
Engem is jobban érdekelnek az általad is említett külföldi pályák, de lássuk be, nem a mi pénztárcánkhoz szabták az ottani részvételi díjakat!!!:-((
Buksi24-02-2012 14:31:09 // 1699
Egyik fél sem tökéletes sztem! :-/
Public Enemy24-02-2012 13:15:07 // 1698
"Piri" cartárs autóversenyző, nézd meg az oldalát!
Néztem nála a tavalyi nemzetközi futamról egy videót, hát nem gyenge, ahogyan mennek...
Ollah24-02-2012 08:33:14 // 1697
A lengyelek.
Meg mi magunkat. :)
Ollah24-02-2012 08:32:52 // 1696
Üázz; éreztem, hogy nem tökéletes a Ferrari-verő megoldásom. :P
Blade24-02-2012 06:09:42 // 1695
Ki az a "Píri"? Biztosan jó pálya, már csak azért is mert új helyszín, de engem sokkal jobban vonz számos más európai pálya:) Adria, Monza, Imola, Ascari, Grobnik, Nürburgring, stb. Ha el is mennék a slovringre, csak miattatok:)
Public Enemy23-02-2012 23:33:20 // 1694
Jó lenne!!! :-)
"Piri" szerint is beszarás jó pálya...
Blade23-02-2012 20:11:02 // 1693
Hát mivel? Ki ne derüljön az F430 Scuderia! ;-)))
Ha összejön a csapat, akkor a végén lehet meggondolom magam:)
Blade23-02-2012 20:09:18 // 1692
Pont fordítva...
:)
BeeGee23-02-2012 18:52:23 // 1691
Én tervezem, de nem a GTVvel.
Public Enemy23-02-2012 18:39:31 // 1690
Jól hangzik!! És nagyon olcsó... Jön valaki??
Én már jelentkeztem!! :-))
Buksi23-02-2012 17:02:12 // 1689
Hát ööö... biztos vannak olyanok is! :)
Wickey23-02-2012 16:57:59 // 1688
ejbahhoz bilstejn köll, essetudod, leülhecc egyes. :-PPPPPP
Meg lehet ám olvasni a sztrítrécsingklubbos autók oldalán a könyvtárban is a tudományt. Ott van közvetlen a strigulázott öreglányok alatt. Általában. :-)))
BeeGee23-02-2012 16:42:42 // 1687
Kik szeretik? :)
Buksi23-02-2012 16:31:43 // 1686
Gondolom az, hogy a szlovákok nem nagyon szeretik a magyarokat! :-/
BeeGee23-02-2012 15:41:23 // 1685
Miért, mi baj vele?
Blade23-02-2012 15:39:19 // 1684
Most akartam én is belinkelni:)
Tetszik a kezdeményezés, végre már ilyen is történik. Remélem nem állnak meg itt, hanem sok ilyen pályanapot szerveznek, több európai pályán:)
Kár hogy ez a slovákiaringen lesz, mert én oda nem megyek..
BeeGee23-02-2012 15:01:00 // 1683
Ezt láttátok már? TC TrackDay
Public Enemy22-02-2012 20:11:32 // 1682
Legutobbi pesti utamon a Scudónkkal mentem, visszafelé szállítási feladataim lévén.
Érd után a lejtőn elment mellettünk egy E30-as béjemwé, valami "Zénoracing" vagy mi a f...om matrica volt a hátsó ablakra ragasztva, kasztni féloldalasan imbolygott, tényleg csak a rozsda tartotta össze hogy szét ne essen! Nekem is előznöm kellett, ígyhát beálltam a csóka mögé. Vesztére félreértette, azt hitte racézni akarok, elkezdte tolni a fostalicskának. Édeskés szag, üvöltő kókány kipufogó, ahogy kell! Én csak poroszkáltam tovább 130-al, mit ad isten, utolért valakit a barom jó 200m-el előttem, az meg nem húzódott le előle. Durrogás, kékes füstfelhő tört elő a derék bajor vasból, aztán rálépett a gázra és valszeg megadta magát valami, mert onnantól lefelé is lassult a csodaautó... Kérdem én, mi lett volna, ha elkezdem tolni lefelé, még az is lehet, fölrobbant volna a motor ott a helyszínen! Így legalább füstölögve a következő benzinkútig -talán- el tudott evickélni szegény versenyzőnk... :-))
Ollah22-02-2012 14:27:26 // 1681
Koni shocks + Eibach springs, és máris jobb lesz, mint akármelyik Ferrari. :PPPPPPP

Apropó, erről eszembe jutott a minap látott rejszing cerka (vajon miért egy Honda jutott eszembe...) az Árpád-híd felhajtóján. A szánalmas tötymörgést megunva a sofőr odalépett neki, amit abból lehetett észrevenni, hogy elkezdett amúgy hondásan, artikulátlanu üvölteni a kis koporsó, és olyan füstöt eregetett, hogy olyat max. a GTV-ből láttam kijönni, amikor a kartergázt visszavezették a nemtomhova, amitől le is dobta a turbót úgy 1500 km alatt. :P

Ma meg egy überpresztízs lekszus 220d ment előttem, amit már 1,5 km-ről kiszúrtam, úgy füstölt. Nem csak elinduláskor vagy váltáskor, hanem folyamatosan ömlött belőle a kékes-szürkés füst. Bjútiful. Amikor utolértem, néztem a gazdiját, hogy mit reagál, de szemmel láthatóan elégedett volt magával, az autójával és legfőképp a presztízsével. :P
Public Enemy22-02-2012 14:18:14 // 1680
Jó lehet a CW-értéke...
És a súlypontja sincs valszeg magasan... :-))
Ollah21-02-2012 13:10:47 // 1678
Te egy kisbusszal szállnál ki a helyszínre, amiben több laptop és szerver lenne, mint a zefbíjáj lehallgató buszaiban. :)))
Abban ülnél fülessel a fejeden, és mindenféle gombokat tekergetnél és bólogatnál jelentőségteljesen, miközben kábelkötegek tucatjaival lenne összekötve a kisbusz és az autók. Én meg villáskulccsal csinálnám a rövidzárlatot. :PPP
Ollah21-02-2012 13:08:36 // 1677
Blade is tudja pedig, látod... ;P
(Há' hogy kihez kell fordulni hitelér'!) :)
VaG21-02-2012 12:18:57 // 1676
Ollah!! ketten programozhatnánk is a motorvezérlőket;-DDDD te a villáskulccsal… én meg….;-D
Blade21-02-2012 08:40:59 // 1674
:))))
Ollah21-02-2012 08:38:21 // 1673
Te nem tudod, amit én?
Public Enemy21-02-2012 02:03:09 // 1672
Nem, de ha találok valakit, szólok!!
Addig álljál fél lábon!! :-))
Ollah20-02-2012 12:02:32 // 1671
Közellenség a neve; csodálkozol? :)
Ollah20-02-2012 12:02:10 // 1670
Grandiózus ötlet! Tudnál ajánlani valakit, aki segít ebben? ;)))
BeeGee20-02-2012 11:37:33 // 1669
Minek ellenségek, ha ilyen barátai vannak Ollahnak :)
Public Enemy20-02-2012 11:32:50 // 1668
Vegyél fel személyi kölcsönt!! Akkor nem kell pótcselekvéseket keresni...
Ilyen egyszerű... :-))
Ollah20-02-2012 08:49:33 // 1667
:) Két futam között meg szigorú arccal és egy villáskulccsal járkálok a felnyitott motorháztetejű és megemelt autók között, hogy a többi autós lássa a profizmust. :)))
(Csak meg ne karcoljam valamelyiket a szerszámmal!) :)))
Public Enemy18-02-2012 19:26:11 // 1666
Az jó!! :-))
Ollah18-02-2012 09:43:10 // 1665
Vigyek az autódra? :P

Ha el tudok menni, szívesen segítek apró-cseprő dolgokban a T. Nagyérdeműnek.
Public Enemy17-02-2012 14:09:33 // 1664
Miért, Te nem hozol???
BeeGee17-02-2012 10:41:31 // 1663
Hatalmas, ahogy fékezéseknél nekidől a falnak :D
Ollah17-02-2012 09:39:39 // 1662
Az utolsó hringes konfiggal tudnánk csak elindulni, azzal meg nem akarunk. Nem futotta fejlesztésre eddig, úgyhogy pihen tovább a garázsban. Mi meg sarokban kucorogva szomorkodunk... :)
Szilárd17-02-2012 08:39:50 // 1661
Te nem mész??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.