Forum >> V6 Fanatics

Dévid04-11-2016 13:13:39 // 75
Nézegetem a Quaife oldalát néha, meg a bontott Q2-ket.
Bilux04-11-2016 10:45:31 // 74
Gurul az autó...Annyi van a könyvben is hogy gázt ne adj mikor visszarakod D-be vagy R-be
vologya[kendács mester]04-11-2016 07:31:06 // 73
Ezzel nem vitatkozom, azért mégis egy nagy dög és az automata is elég alvós néha. De mikor utoljára jöttem haza egy kirándulásról, elég komoly szerpentineken és a hazaúton a váltó vészmódba (3as) kapcsolt, azért kurvára örültem neki, hogy elég sok erő van benne álló helyből is. Automatával nehéz kuplungot csúsztatni :D

Ja egy kérdés, soha nem próbáltam, ezért kérdem:
Menet közben tette már valaki N be a sportronic -ot? A ZF -est.
gecsa03-11-2016 22:45:42 // 72
papíron egyet megy a 3.0 automatával. Legalábbis 166 esetén.
Soti03-11-2016 19:27:03 // 71
Egyébként üdvözlet minden v6- Cartársnak! :)
Dévid03-11-2016 19:24:02 // 70
Végülis nyáron, szárazon nincs gond, csak a téli keskeny gumikon volt meglepő néha, főleg mikor sokáig nem kellett elővenni, és elszoktam tőle. :)
krisz.v03-11-2016 19:18:44 // 69
Én is sokat gondolkoztam egy 3.5 átépítésen, meg volt/van tervezve minden hozzá, de többszörösébe kerül az átépítés mint egy 3.0 beépítés, ami kicsit "megreszelve" tud 270-280ló körül, ami már elég lehet.:)
Soti03-11-2016 19:17:54 // 68
Hidd el nekem hogy van....164 2.0 v6 tb.....bitang ;) .....bár most hengerfejes de amúgy nagyon megy
VV603-11-2016 19:14:53 // 67
Nyilván nem lehet 50/50-es a súlyelosztása...
krisz.v03-11-2016 19:08:33 // 66
Nem nehezebb az a motor! Egy jó önzáró diffivel, akár q2-vel elég sokat lehet javítani az alulkormányzottságon. Persze attól még orrnehéz marad...
Dévid03-11-2016 19:01:40 // 65
Súlyra mennyivel lesz több? Nekem sokszor már orrnehéznek érződik a 2.5 is.
krisz.v03-11-2016 18:49:28 // 64
Remélem egyezik!:) Nálam már készül a 3.0 motor. A gyári 2.5 váltóval lesz beépítve majd.
VV603-11-2016 18:39:34 // 63
Erre se mondanánk nemet, igaz? ;)

http://www.alfaromeoclub.hu/uploads/site/images/Hirek/Alfa-Romeo-155-2_5-V6-TI-DTM-1994-Touring-Car-engine-640x428.jpg
Dévid03-11-2016 18:10:00 // 62
Nekem kimaradtak Alfából a turbósak, de egy időben sokat hajtottam az akkori melóm és baráti köröm miatt Lancer EVO-kat, Subaru Impreza STI-ket.
vologya[kendács mester]03-11-2016 17:54:06 // 61
Én csak hülyéskedem. Soha nem ültem még turbós V6 -ban, de pl. 2.5 felesben már ültem és azért ott érezni a különbséget. Persze az is bőven elég.
Dévid03-11-2016 17:48:40 // 60
Tudod, csak a félholtakat kell lélegeztetni. :D
Viccet félretéve egyszer volt szerencsém látni menet közben SKrisz GTV V6TB-jét, meggyőző volt. :)
vologya[kendács mester]03-11-2016 17:40:32 // 59
Én kipróbálom. Kiszedek 2 gyertyát, csak hogy legyen viszonyítási alap :D Turbóra meg ne hivatkozzon senki, az már volt az 1.9 -es Fiat Chromában is :D Manapság meg minden 1.4 esben 2-3 darab van.
vologya[kendács mester]03-11-2016 17:38:32 // 58
Ne ez már jobb. Nincs rajta az a sok fürdőszobás selfi -s effekt :D
VV603-11-2016 16:13:56 // 57
Ugyan, milyen élet az! Lélegeztetőgépen?! :)
SKrisz03-11-2016 15:49:35 // 56
Tessék, effekt mentes kép, és igen, van élet 2.5L alatt is :-D

vologya[kendács mester]03-11-2016 15:47:57 // 55
Komolyan kérdezni is akartam, hogy 2.5 liter alatt is van élet? :D
Csinálj már egy rendes képet is, ez a sok effekt tönkreteszi a lényeget! :-)
gecsa02-11-2016 21:15:07 // 54
Coyote02-11-2016 20:30:54 // 53
Tényleg, a miénk a legjobb csaj :-) lehet hogy nem véletlen? :-D
VV602-11-2016 20:21:16 // 52
Most mér kellett az olajkályhásnak adni a legjobb cicit?!
Dévid02-11-2016 20:18:04 // 51
Lenni képen piros szöveg: Warning, not all model's. Érteni magyar: figyel, nem lenni összes (lány) modell.
gecsa02-11-2016 19:48:20 // 50
Ez a szöveg mordori nyelven íródott, még én sem vagyok képes elolvasni. 😀
Bilux02-11-2016 17:17:28 // 49
1.4 TS hiányzik :D
gecsa02-11-2016 14:54:14 // 48
Naugyehogyugye! Akkor itt mindenki jó csaj! 😁
gecsa02-11-2016 14:15:19 // 46
Te is jó csaj vagy! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Dévid02-11-2016 13:48:03 // 45
Én is elmebeteg leszek a hülyeségeitől. :D
gecsa02-11-2016 13:42:50 // 44
Az ápolók is jó csajok...... 😂
vologya[kendács mester]02-11-2016 12:21:07 // 43
Nincs is annál jobb :D
gradvolttomi02-11-2016 12:19:07 // 42
Szintén csatlakoznék, 166 2.0 V6 TB
Bilux02-11-2016 12:06:29 // 41
Csatlakozom 166 V6 3.0 sportronic
vologya[kendács mester]02-11-2016 11:13:16 // 40
Igen, tessék befáradni. A neve már a listán van. Nem sokára gyógyszerosztás! :D
Abarai02-11-2016 08:39:59 // 39
Csókolom, ez az elmegyógyintézet, ahová az ápolók se merik betenni a lábukat? :)
gecsa01-11-2016 22:12:10 // 38
kellemest a hasznossal: nálunk a kúton jó csajok dolgoznak. 😀
VV601-11-2016 19:52:49 // 37
Évente 3x tankolunk :)
vologya[kendács mester]01-11-2016 17:01:56 // 36
Jó helyen járok? Itt laknak azok akiknek a benzinkutasok és a szép csajok is messziről köszönnek? :D
gecsa01-11-2016 14:45:23 // 35
Szomorú sorsod lehet.. :')
gecsa01-11-2016 14:43:12 // 34
szerintem sem, nekem is van. csak otthon manapság keresett dolgok ezek az utakon,ahogyan hallom.
Dévid01-11-2016 11:41:44 // 33
Én fizetek érte. Keményen. :D
Dévid01-11-2016 11:35:31 // 32
Változó, de ca. 5 perc 30.000 pénzbe fáj. Viszont jó móka. :D
VV601-11-2016 11:05:01 // 31
Fizetsz és odaadják az autót?
SKrisz01-11-2016 11:04:54 // 30
Zaklatás? Nem. Miért? Semmi probléma nincs vele szerintem :-)
VV601-11-2016 11:04:24 // 29
Haha, ez jó! :)
Az Alfa Romeo családi vállalkozásnak indult :))
Zsoltikj ૐ01-11-2016 08:26:57 // 28
gecsa31-10-2016 21:39:44 // 27
de jól fizet. 😂
Dévid31-10-2016 20:46:53 // 26
Keményen pénzdíjas a móka. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.