Forum >> Stelvio
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2018 19:54:57 // 713
az is lehet nem történt semmi, csak nincs tréler :DDD
Piritu - 1.000.00010-05-2018 19:52:25 // 712
Tegyük fel, hogy történt valami. Azt hiszik, hogy ha hallgatnak nem derül ki? A mai világban már nem működik a homokba dugom a fejem módszer...
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2018 19:45:33 // 711
én azt nem értem, miért nincs felvállalva ha mondjuk történt valami? csak egy telefon ez meg ez történt ekkor érkezik bocsi, adunk plusz egy év garit vagy bármi (QV felnit ajándékba :)))... nincs kommunikáció... ez a legrosszabb.
frusciante10-05-2018 19:43:05 // 710
Biztos, h itt is van szerződéstől való elállási jogod, főleg, h még át sem vetted a gépet... Egyébként tényleg elég szomorú történet... Sajnálom, itthon tényleg nem sokan vesznek új alfát és akkor még azt a szűk réteget is lecumiztatják ilyen sztorikkal... Komolytalan... Bilincscsere... :) lehet tényleg szállítássérült és most rakják össze... Sajnos én is erre gondolnék. .. Faterom offja félbvesen nem indult bevittük a márkaszervízben azt mondták, h ehhez hívniuk kell csigazabálókat, mert ők ehhez nem nyúlhatnak pontosan 7 nap alatt visszakaptuk a gépet addig adtak csereautót, átvételkor a szervízvezető előttünk beszélt a francia "küldöttséggel" ment a seggnyali, de a kocsi jó lett azóta sincs semmi baja... Csak azért írom le, h milyen különbség lehet hazai márkakereskedések közt... Ja és először azt mondták, h nem tudják mikor lesz kész a kocsi valószínűleg nagyjából 2-3 hét
Kazes☻10-05-2018 19:39:34 // 709
De hát nem is neked üzent...! :D
Kazes☻10-05-2018 19:39:06 // 708
AZ is az Univerzumnak köszönhető... persze simán lehet, hogy csak te értelmezed így! :)
Kazes☻10-05-2018 19:38:11 // 707
Ha te ezt veszed ki belőle...! :)
Piritu - 1.000.00010-05-2018 19:26:53 // 706
Akkor keresek más elméletet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2018 19:16:34 // 705
nem igazán vágunk egymás profiljába...
Piritu - 1.000.00010-05-2018 18:57:53 // 704
Az univerzum helyett inkább valami összeesküvés elméletet sejtek.
Szerintem túl nagy konkurenciát jelent az alkatrészek terén és így vágnak vissza...
Szerintem túl nagy konkurenciát jelent az alkatrészek terén és így vágnak vissza...
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2018 18:42:16 // 703
Mit, hogy inkább vegyek BMW-t? Lehet az lesz...
Kazes☻10-05-2018 18:13:13 // 702
Ez bizony igen szomorú történetnek hangzik...: / de lehet, hogy csak az Univerzum akart így üzenni neked! ;)
RomeoOne10-05-2018 14:37:09 // 701
Hát, ez kurva szarul hangzik
Zolibácsi10-05-2018 13:49:52 // 700
Sajnálom, kitartást. Én hengerfejre várok hasonló képen. Most bontják 2 hete.
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2018 13:27:32 // 699
Miért nem vesznek kis hazánkban több Alfát? Mert a FAM egy szánalmas cég...
Gondoltam veszek egy új Alfát, mert nincs kedvem már évente autót cserélni meg várni 3-4 évet egy használt Stelvio-ra, meg abban a színben, felszereltségben stb úgy is nehezen fogok találni, ezért elhatároztam csapjunk bele a lecsóba, mi baj lehet...
Január közepén megrendeltem a Stelvio-t a nekem tetsző színben, felszereltséggel és egy jó árat is kaptam rá április végi szállítással. Gondoltam semmi probléma $ befizetve, addigra eladom a Rovart is és boldogan bele ülhetek az Alfába. Február végén jön a hívás nyúljak a kispokrócba kaparjam elő a $$$-át, mert a gyártósort elhagyta az autó mindjárt itt is van! Hűha mondom ez gyors volt 1,5 hónap alatt le is zavarták. Rovar elad március közepe felhívom őket meg van a $$$ szóval kisült a hurka, jöhet a cica... Cica nem jött a győri telephelyen rostokol és mivel vissza hívás van rá csak és kizárólag olasz mérnök emberek jöhetnek kijavítani a hibát, mondom semmi baj ráérünk, addig közlekedek a döglött oroszlánnal. Elhagyjuk április még mindig semmi, nem jöttek az olaszok meg különben is messze van azaz ország. Április idusa döglött oroszlánt is elvitték, Alfán még mindig cserélnek állítólag egy bilincset de nyugodjak meg másnak is ott várakozik az autója, megnyugodtam. Következő héten még mindig semmi de olaszok állítólag voltak csak a FAM-nak ?nincs? szabad trélere, érdekes a másik Stelvio-t át bírták adni. Már nem vagyok nyugodt. Kölcsön autó rulez van mivel járni. Mindjárt május még mindig nincs áthozva, sok autó áll előtte nincs annyi tréler. Május már át kellett volna adni ezért hosszabbítják az átadást a gyártásra hivatkozva, érted ami Győrben rohad 2 hónapja bilincs csere miatt :))) Ez a hét. Tuti megjön kedd vagy szerda... úgy jött meg, mint Zámbó Jimmy az esküvőmre. Innen már azt érzem szánalom ez az egész és biztos nem csak bilincs csere volt talán szállítási sérült és mi a faxnak kellett nekem itthonról bármit is rendelnem, mikor németeknél hegyekben állnak és leszopnak tövig, ha tőlük veszem az autót.
Szóval miért nem adnak el itthon több Alfát? Így nem is fognak, nekem elment ettől az autótól nagyon a kedvem , mert valami rohadtul nem kerek a történetben. Megnézem, hogyan tudok szerződést bontani és irány külföld veszek ott autót.
Gondoltam veszek egy új Alfát, mert nincs kedvem már évente autót cserélni meg várni 3-4 évet egy használt Stelvio-ra, meg abban a színben, felszereltségben stb úgy is nehezen fogok találni, ezért elhatároztam csapjunk bele a lecsóba, mi baj lehet...
Január közepén megrendeltem a Stelvio-t a nekem tetsző színben, felszereltséggel és egy jó árat is kaptam rá április végi szállítással. Gondoltam semmi probléma $ befizetve, addigra eladom a Rovart is és boldogan bele ülhetek az Alfába. Február végén jön a hívás nyúljak a kispokrócba kaparjam elő a $$$-át, mert a gyártósort elhagyta az autó mindjárt itt is van! Hűha mondom ez gyors volt 1,5 hónap alatt le is zavarták. Rovar elad március közepe felhívom őket meg van a $$$ szóval kisült a hurka, jöhet a cica... Cica nem jött a győri telephelyen rostokol és mivel vissza hívás van rá csak és kizárólag olasz mérnök emberek jöhetnek kijavítani a hibát, mondom semmi baj ráérünk, addig közlekedek a döglött oroszlánnal. Elhagyjuk április még mindig semmi, nem jöttek az olaszok meg különben is messze van azaz ország. Április idusa döglött oroszlánt is elvitték, Alfán még mindig cserélnek állítólag egy bilincset de nyugodjak meg másnak is ott várakozik az autója, megnyugodtam. Következő héten még mindig semmi de olaszok állítólag voltak csak a FAM-nak ?nincs? szabad trélere, érdekes a másik Stelvio-t át bírták adni. Már nem vagyok nyugodt. Kölcsön autó rulez van mivel járni. Mindjárt május még mindig nincs áthozva, sok autó áll előtte nincs annyi tréler. Május már át kellett volna adni ezért hosszabbítják az átadást a gyártásra hivatkozva, érted ami Győrben rohad 2 hónapja bilincs csere miatt :))) Ez a hét. Tuti megjön kedd vagy szerda... úgy jött meg, mint Zámbó Jimmy az esküvőmre. Innen már azt érzem szánalom ez az egész és biztos nem csak bilincs csere volt talán szállítási sérült és mi a faxnak kellett nekem itthonról bármit is rendelnem, mikor németeknél hegyekben állnak és leszopnak tövig, ha tőlük veszem az autót.
Szóval miért nem adnak el itthon több Alfát? Így nem is fognak, nekem elment ettől az autótól nagyon a kedvem , mert valami rohadtul nem kerek a történetben. Megnézem, hogyan tudok szerződést bontani és irány külföld veszek ott autót.
Szabolcs 15901-05-2018 07:40:42 // 698
Nring verzió ez a 108 ból a az első
Halesz30-04-2018 20:44:07 // 697
Az az NRing változat, bizony! :)
Béci Ɨ|ѯ30-04-2018 20:41:35 // 696
Az szerintem a limitált kiadású Nürburgring szériához van csak.
Tommi30-04-2018 20:14:49 // 695
A középső képen az valami selyemfényű szürke/ezüst akármi? :) Ez melyik szín?
Haddel30-04-2018 19:07:52 // 694
Szépek! Nekem jöhetne a pepita is!😃
Szabolcs 15930-04-2018 08:52:31 // 693
Tommi18-04-2018 21:17:43 // 691
Nem primitív, hanem szubkejtív és részrehajló :)
Balázs156SW18-04-2018 20:23:00 // 690
Ma olvastam én is az auto bild cikket. Ezek döbbenetesen hülyék. Közlik a gyorsulási értékeket, ahol holtversenyben első a Stelvió és a pontozásnál a menetdinamikánál a Stelvio az utolsó. Kegyetlenül primitív az egész pontozásos rendszerük...
pettinke11-04-2018 21:48:36 // 689
1600 km a bejáratás, addig csak pianoban (tartós terhelés csak a max. fordulatszám 2/3-áig. azért ritkán el lehet neki rúgni egyszer-egyszer, hogy érezze, mi jön.)
az én Giuliám céges, lízingelt autó, úgyhogy olajcsere majd 15e-nél lesz. amúgy több szerelő egybehangzó véleménye szerint a modern, precíz illesztéssel készült motoroknál nem igazán kell a 2e km-es olajcsere.
az én Giuliám céges, lízingelt autó, úgyhogy olajcsere majd 15e-nél lesz. amúgy több szerelő egybehangzó véleménye szerint a modern, precíz illesztéssel készült motoroknál nem igazán kell a 2e km-es olajcsere.
----11-04-2018 21:15:02 // 688
Nem csak a stelviosoktól kérdezem (ld. még: Giulia): ti hogyan járattátok be a járgányokat?
Pl.: első olajcserével megvártátok-e a 15 ezret; vigyáztatok-e, h első pár ezer km-en ne toljátok túl nagy fordulaton stb-stb?
Pl.: első olajcserével megvártátok-e a 15 ezret; vigyáztatok-e, h első pár ezer km-en ne toljátok túl nagy fordulaton stb-stb?
Tommi10-04-2018 20:39:05 // 687
Á, akkor is inkább az X3-ast meg Q5-öt vennék...
Vinnie10-04-2018 19:37:27 // 686
Mondjuk ez mehetne reklámként a németeknél...Szerintem dobna az eladásokon.
Jorjie10-04-2018 18:40:19 // 684
Jani5508-04-2018 14:27:22 // 683
A német ember sznob... (a szó minden értelmében) Az ő szemükben soha nem lehet a legjobb, legszebb, stb. olasz autó (sem motor, sem öltöny, stb.). Nem számít a műszaki tartalom, az ár, semmi más sem.
De az nagyon érdekes, hogy az Italdesign tervezi nekik a kocsikat, arról hallgatnak, egyáltalán nem dicsekednek vele, pedig azóta megy nekik jobban, mióta átcsábították Walter da Sylvát.
Német médiában mindig úgy volt és lesz összeválogatva a vizsgálandó többféle autómárka és típus, hogy a legjobb, a legszebb, a leginkább divatos, stb. az német legyen. Ugyanez a motorkerékpároknál, autó-, motorgumiknál, bárminél. Főleg, ha a gyártók a műsorok, cikkek, stb. a megrendelői és netán fizetnek is érte.
Nincs evvel semmi baj, az üzleti élet összezár, tudomásul kell venni. (a japók is ilyenek)
Talán az F1 az egyetlen kivétel, ahol nehezen, de elismerik az olasz technikát (a Ferrarit), mert ugye tagadhatatlan, hogy Schumacher, Vettel sikerre vitte, viszi, vagy legalábbis nagyon komoly versenytársuk és stabilan.
De az nagyon érdekes, hogy az Italdesign tervezi nekik a kocsikat, arról hallgatnak, egyáltalán nem dicsekednek vele, pedig azóta megy nekik jobban, mióta átcsábították Walter da Sylvát.
Német médiában mindig úgy volt és lesz összeválogatva a vizsgálandó többféle autómárka és típus, hogy a legjobb, a legszebb, a leginkább divatos, stb. az német legyen. Ugyanez a motorkerékpároknál, autó-, motorgumiknál, bárminél. Főleg, ha a gyártók a műsorok, cikkek, stb. a megrendelői és netán fizetnek is érte.
Nincs evvel semmi baj, az üzleti élet összezár, tudomásul kell venni. (a japók is ilyenek)
Talán az F1 az egyetlen kivétel, ahol nehezen, de elismerik az olasz technikát (a Ferrarit), mert ugye tagadhatatlan, hogy Schumacher, Vettel sikerre vitte, viszi, vagy legalábbis nagyon komoly versenytársuk és stabilan.
Putyesz08-04-2018 13:56:27 // 682
Jó,de tudnivaló hogy az Autobild a németautók felé fordított imakönyv!!!
Rita..08-04-2018 12:08:31 // 681
Jaaaa majdnem elfelejtettem. A férjemnek német autója van, volt mindig . Imádja a Stelviot. Nagyon jó vezetni stb. Folyton dicséri. A napokban mire hazaértem a MiToval, hűlt helye volt a nagy vadnak. A MiTot soha nem nyúlta le. Az női autó szerinte. Még a végén nekem marad a picike. :-) Ő meg márkát vált. :-)
Rita..08-04-2018 11:49:13 // 680
Tényleg vicc. Megjelent a konkurencia. Ezért húzzák le.
Talán ezért írnak ilyen sok negatív dolgot a Stelviórol.
Nagyon kényelmes és csendes. Ráadásul kitűnik a sok
Átlagos autó közül. Nekem egyik német autó sem kellene. :-)
Talán ezért írnak ilyen sok negatív dolgot a Stelviórol.
Nagyon kényelmes és csendes. Ráadásul kitűnik a sok
Átlagos autó közül. Nekem egyik német autó sem kellene. :-)
----05-04-2018 17:22:47 // 679
Az X3 legyorsulja a Stelviot. Ja, nem.
Giuntini05-04-2018 16:55:39 // 678
Újabb adalék a német autós újságírásról! Auto Bild cikk!
Összehasonlító teszt: Stelvio, X3, Audi, Mercedes, Volvo XC60. A Stelvio tök utolsó lett! A BMW nyert, majd a masik két német. A Stelvio kényelmetlen, rossz az ülés, idegesítő futómű. Így fogalmaztak, rengeteg negatívuma van. Ez már egy vicc!
Összehasonlító teszt: Stelvio, X3, Audi, Mercedes, Volvo XC60. A Stelvio tök utolsó lett! A BMW nyert, majd a masik két német. A Stelvio kényelmetlen, rossz az ülés, idegesítő futómű. Így fogalmaztak, rengeteg negatívuma van. Ez már egy vicc!
Rita..05-04-2018 08:02:29 // 677
Köszönöm szépen :-)
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2018 18:29:33 // 676
Áá..gratula! Tehát erre cseréled :-) Szép autó :-)
Rita..04-04-2018 16:10:28 // 675
Köszönöm szépen :-)
Rita..04-04-2018 05:56:12 // 673
Gratulálok!! :-)
----03-04-2018 18:23:27 // 672
Gratula! Én most gondolkodom, hogy hova vigyem szombaton olajcserére.
Szabolcs 15903-04-2018 14:04:43 // 671
Rita..03-04-2018 09:50:31 // 670
Fele már megvan :-)
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2018 09:01:31 // 667
pedig ha már lesz itt 12 az egy tucat :DDD
Rita..03-04-2018 08:54:38 // 666
Mert az Alfa Romeo nem volt és nem lesz soha tucat autó. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2018 08:43:42 // 665
de miért nem? :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
569
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?