Forum >> Stelvio
Tedi30-09-2017 12:13:00 // 426
Csak becsléseik voltak. Amikor tavaly Los Angelesben bemutatták a Stelviót, még egy kvázi félkész autó volt, amit csiszolgatni kellett. De becsléseik már akkor voltak arról, hogy a leggyorsabb lehet a Nürburgringen. Az a baj, hogy már nem emlélkszem arra, hogy mennyit mondtak akkor. A fotót persze letöröltem, amit a kivetítőről csináltam :D
Erhard 242 (Pure Energy)30-09-2017 10:14:19 // 425
hát hogy ne dölöngéljen :DDDD
droberto30-09-2017 09:44:00 // 424
Azt tudja valaki, hogy miért nem lehet még kapni a QV-t, ha már csaknem egy éve bemutatták?
Illetve, miért csak most publikálták a NR-i rekordot, amikor ezt már az AC-in bejelentették nekünk?
Mi lehet a késlekedés oka?
Érdekes, hogy a Giuval ellentétben ez be volt csövezve. Mivel konpenzálták vajon a súlytöbbletet és a súlypontemelést?
Talán megkérték a Winklert, hogy szerezzen egy karbontetőt?!? :)))
Illetve, miért csak most publikálták a NR-i rekordot, amikor ezt már az AC-in bejelentették nekünk?
Mi lehet a késlekedés oka?
Érdekes, hogy a Giuval ellentétben ez be volt csövezve. Mivel konpenzálták vajon a súlytöbbletet és a súlypontemelést?
Talán megkérték a Winklert, hogy szerezzen egy karbontetőt?!? :)))
trxAlfa29-09-2017 20:51:14 // 423
Ebbe semmi újdonság nincs. Máshol is így megy. A legolcsóbb ipari kémkedés, ha veszel egy példányt a konkurencia autójából és szarrá vizsgálgatod nagyító alatt. Konkrét példákat is láttam erre szintén.
TS29-09-2017 18:21:22 // 422
Grazban dolgozom a Magnában.Ez egy auto összeszerelő üzem,de különleges,egyedi megrendelésű autókat is gyártanak itt.MB G class pl.De Jaguárt,Bmwt,Minit,stb is.Nos van egy gyáron belüli zárt terület,ahová külön engedéllyel lehet bemenni.Az osztrák kollegám szerint itt teszteket,méréseket végeznek különböző tipusokon.Amiket láttam bent,új X1Mini cuntryman,Infinity és Mercedes G,jaguar és pár márka amiről nem is tudtam hogy létezik és nem is tudom leírni mert kínaiul van rajta,olyan is van amin semmiféle márkajelzés nincs.Csütörtökön egyszercsak feltűnt egy diesel Alfa Stelvio.Egész nap ketten-hárman állták körül,tesztkör-diag.Tesztkör-diag.Egész nap.Eddig még nincs is benne semmi.Csakhogy német wiesbadeni rendszámú volt az autó.Ebből feltételezem hogy nem az olaszok rendelték meg a méréseket,teszteket.Érdekelne miért volt ott az Alfa.És ki a megrendelő,főleg milyen okból.A németeket és a mentalitásukat nagyon jól ismerem,de a következtetésemet inkább megtartom magamnak.
Morfiusz Cédula29-09-2017 18:20:07 // 421
Kazes☻28-09-2017 15:29:09 // 420
Szabolcs 15926-09-2017 19:22:04 // 419
BMW ide vagy oda mi túl vagyunk a 10 ezer km en és csak pozitív semmi gond fogyasztás átlag 8 liter de egyen amennyit akar imádom fék futómű kormány jól választottam nálam minden terén nyert a stelvio
Shadin25-09-2017 19:20:21 // 418
Norby25-09-2017 16:49:52 // 417
Egyéként lehet jobb autó az X3.
Eddig az volt a baj, hogy különleges és megosztó a design és technikailag még nincs a konkurencia szintjén.
Most meg túl szürke Alfának, a technikai adatok hiába jobbak, mert azok nem is igazak.
Szerintem jó úton van az Alfa, ha az eladásokat akarja növelni, de ezzel együtt minket fanatikusokat meg kezdenek elveszíteni, mert már nem különc autókat gyártanak.
Nem nálunk (Magyaroszágon) fognak eladási rekordokat dönteni, de nem is ez mentené meg az Alfát.
Remélem azért máshol jobbak az eladások.
Eddig az volt a baj, hogy különleges és megosztó a design és technikailag még nincs a konkurencia szintjén.
Most meg túl szürke Alfának, a technikai adatok hiába jobbak, mert azok nem is igazak.
Szerintem jó úton van az Alfa, ha az eladásokat akarja növelni, de ezzel együtt minket fanatikusokat meg kezdenek elveszíteni, mert már nem különc autókat gyártanak.
Nem nálunk (Magyaroszágon) fognak eladási rekordokat dönteni, de nem is ez mentené meg az Alfát.
Remélem azért máshol jobbak az eladások.
Norby25-09-2017 16:42:20 // 416
Tudja egyáltalán, hogy van DNA kapcsoló? Mert arról nem negyon esett szó.
Leteh "N"-ben gyorsulgatott.
:-)
Leteh "N"-ben gyorsulgatott.
:-)
droberto25-09-2017 11:21:16 // 415
Ők is feladták elveiket és áttértek a luxusra.
droberto25-09-2017 11:18:34 // 414
Sajnos a BMW se az ami anno 10-20-30 éve volt. Ők is feladták elveiket és a luxusra. A mostani autóik már nem nyers egyszerű sportgépek, hanem kényelmes jól felszerelt granturismók.
Éppen ezért éreztem nagyon igazságtalannak az utolsó részét Winkler mondandójának.
Éppen ezért éreztem nagyon igazságtalannak az utolsó részét Winkler mondandójának.
Giuntini25-09-2017 09:32:47 // 413
Az összes "autósszaklap" szinte ilyen. Még mindig nem szoktak le arról, hogy az Alfa csak rosszabb lehet a németeknél. Ha már a valóságban a BMW nem jobb, akkor jöjjön a média segítsége. Annyi bunkó sehol a földön nincs, mint Magyarországon, aki BMW-t vezet. Ez az agymosásnak köszönhető. Winkler még segít hozzá! Csak rá kell nézni a fejére, és meg kell hallgatni a stílusát!
Erhard 242 (Pure Energy)25-09-2017 09:19:04 // 412
azért lázadunk, mert ha valami jobb a konkurenciánál akkor azt elismerem és nem találok ki minden faxságot ellenérvnek ... sajnos sok ember nézi a fos TC-t és olyan őszintén mondják a hazugságokat, hogy be is nyalják ...
droberto24-09-2017 23:23:42 // 411
Tényleg az a göbmcsúcsos gömbőcös értelmetlen f@szság kiidegelt. Maradna inkább a napszemüvegeknél.
Liquid24-09-2017 23:16:44 // 410
Az a helyzet, hogy herr Winkler sajna egy vén fax lett az utóbbi időben, megöregedett csak képtelen együtt élni ezzel. Régebben bírtam az arcát, és néha még most is bírom, de egyre vadabb dolgokat mond és ír le, az égéstérben is olyan magasfokon űzi a hozzá-nem-értést, hogy az már vicces, ráadásul hangerővel, és más szavába vágással palástolja.
Ezzel nem is lenne gond, ha vezetne valami kiskutyakukija.blog.hu-s oldalt, de sajna az egyik legnagyobb magyar online autós médiát gyengíti...
Ezzel nem is lenne gond, ha vezetne valami kiskutyakukija.blog.hu-s oldalt, de sajna az egyik legnagyobb magyar online autós médiát gyengíti...
droberto24-09-2017 23:04:59 // 409
Írnunk kéne valamilyen plattformon egy levelet a Winklinek...
Meg kell próbálni elfogolatlanul számonkérni.
Elmondani neki, hogy igen a súlypont egy fontos kérdés, de higyje el az Alfa mérnökei tudják a dolgukat. (Hiszen pont a súlyelosztás - ami parádásan 50:50% - miatt is van hátratolva a motor).
Számoljunk egy kicsit:
Acéltető: ~5 kg
Karbontető: ~1 kg
Különbség: ~4 kg
Acélkardán: ~20 kg
Karbonkardán: ~5 kg
Különbség: ~15 kg
Mindenféle okoskodás nélkül kijelenthetjük, hogy az Olaszoknak a szeme előtt a súlycsökkentés lobogott. A karbon kardánnal több mint háromszor annyi súlycsökkentést tudtak véghez vinni.
Lejöhetne már erről a karbontetős M6 BMW-s dologról.
Stelvio adatok.
A BMW X3 több mint 200 kg-al nehezebb Róbert Úr!
A Porsche Macan is több mint egy százassal nehezebb.
Róbert mielőtt sületlenséget állít, nem ártana utánanézni a dolgoknak. Vagy netán a konkurenciát is kihozni a Mátrába, vagy inkább a ringen odadni egy vezetni tudónak.
Ez így elég gyenge egy teszt volt.
A papás beülés meg tényleg egy vicc.
Hagyjuk is.
Egyébként haragszik az importőre, mert miután ocsárolta a korábbi olasz vasakat nem kapot a TC tesztautókat.
Meg kell próbálni elfogolatlanul számonkérni.
Elmondani neki, hogy igen a súlypont egy fontos kérdés, de higyje el az Alfa mérnökei tudják a dolgukat. (Hiszen pont a súlyelosztás - ami parádásan 50:50% - miatt is van hátratolva a motor).
Számoljunk egy kicsit:
Acéltető: ~5 kg
Karbontető: ~1 kg
Különbség: ~4 kg
Acélkardán: ~20 kg
Karbonkardán: ~5 kg
Különbség: ~15 kg
Mindenféle okoskodás nélkül kijelenthetjük, hogy az Olaszoknak a szeme előtt a súlycsökkentés lobogott. A karbon kardánnal több mint háromszor annyi súlycsökkentést tudtak véghez vinni.
Lejöhetne már erről a karbontetős M6 BMW-s dologról.
Stelvio adatok.
A BMW X3 több mint 200 kg-al nehezebb Róbert Úr!
A Porsche Macan is több mint egy százassal nehezebb.
Róbert mielőtt sületlenséget állít, nem ártana utánanézni a dolgoknak. Vagy netán a konkurenciát is kihozni a Mátrába, vagy inkább a ringen odadni egy vezetni tudónak.
Ez így elég gyenge egy teszt volt.
A papás beülés meg tényleg egy vicc.
Hagyjuk is.
Egyébként haragszik az importőre, mert miután ocsárolta a korábbi olasz vasakat nem kapot a TC tesztautókat.
Giuntini24-09-2017 22:29:57 // 408
Tisztelt Winkler úr! Magának még senki nem mondta azt, hogy összehasonlító tesztnek azt nevezzük, mikor kettő vagy három autó azonos körülmények között, azonos pályán van górcső alá rakva? Azt nem mondta senki, hogy "emlékeim szerint" egy autótesztben nem létezik? Maga megtudta, hogy acélból van a tető, és ez a tudat lényegesen befolyásolta ítéletét? Ez a 20 kiló a fő ok, hogy emlékei szerint álmában is agyonveri a Stelviót az X3? Azt nem magyarázták még magának el, hogy ha mondunk valamit, azt alá kell támasztani? Az Omniauto mikor összehasonlította a prémium SUV-okat, akkor hitelesen mért adatokat közöltek. És az Alfa leverte az X4-et, és a Merga GLC-t.
Maga nem autószakértő, csak autó szagértő. És hogy a Stelvio feleség autó? Én kívánom, hogy soha ne legyen jobb autója az X3-as BMW-nél, a szuper kulturáltan járó 4 hengeres bajor dízelnél. Amit meg a BMW-től kap az ajnározásért, abból meg a támogassa a migránsokat!
Maga nem autószakértő, csak autó szagértő. És hogy a Stelvio feleség autó? Én kívánom, hogy soha ne legyen jobb autója az X3-as BMW-nél, a szuper kulturáltan járó 4 hengeres bajor dízelnél. Amit meg a BMW-től kap az ajnározásért, abból meg a támogassa a migránsokat!
Giuntini24-09-2017 21:24:39 // 407
Tök igazad van! nem mindegy, hogy a gyorsulása 6 vagy 7 másodperc? Nem az autó kvalitása, vezethetősége a lényeg? A konkurencia enné sokkal nagyobbakat lódít. Mellesleg, ahhoz vezetni is tudni kell, hogy valaki elérje a gyár által megadott értéket! Kíváncsi lennék, hányan lennének képesek a Giulia QV gyár által megadott gyorsulási értékét megcsinálni. Soha nem mértem meg stopperrel az én 2,4-em gyorsulását, mert nem érdekel! Annyit tudok, hogy jól megy! A másik, amit az Alfa csinál, a németpárti tesztelőknek sohasem jó. Ha a műszerfal Alfás, sportos, nem praktikus, de látványos megoldásokkal teli, azt kritizálják. Ha a műszerfal "letisztult", nem feltűnő, akkor meg az a baj. A jó ég tudja csak, ezeknek mi a jó. Én sejtem, az Alfa Romeo ne csináljon jobbat mint a németek, mert akkor ha ez napvilágra jut, akkor ki fogja finanszírozni ezeket a jellegű műsorokat és a német nyaló újságokat. A németek az Audi Q5-öt is jobbnak hozták ki a Stelvióról. Akkor erre mit lépjünk? Közben a független újságírók (nem BMW és társai által pénzeltek) meg áradoznak róla.
'''''24-09-2017 20:26:21 // 406
Épp most néztem a sportverda stelvio tesztjét.Itt is a gyorsulási adatot kérdőjelezik meg. :-(
Jó lenne most már valaki olyantól hallani valamit aki birtokol ilyen vasat itt.Most már tényleg érdekel,hogy csak nem érezni benne a gyorsulást vagy a gyári adat kamu.
Jó lenne most már valaki olyantól hallani valamit aki birtokol ilyen vasat itt.Most már tényleg érdekel,hogy csak nem érezni benne a gyorsulást vagy a gyári adat kamu.
Norby24-09-2017 20:13:14 // 405
Egyébként meg ennek a tesztnek a vido változata.
Totalcar Stelvio
Totalcar Stelvio
LeZo24-09-2017 13:04:52 // 403
... olvasom itt hogy mennyire lázadtok hogy mit írogatnak, mondanak a Stelvio-ról.
Nem értem mit foglalkoztok vele, kár energiát pazarolni rá. Szerintem egyikőtök sem azért vett Alfát, mert a "Winkler" azt mondta vagy valami szakújságíró. Vagy egy valahogy promózott autósmagazin.
Ami tetszik, azt megveszem. De nem érdekel hogy egy elhízott festett hajjal bíró homohumanoid mit kapkod össze a szókincséből...
Ha lenne pénzünk rá, vennék Guliát vagy Stelviót de magasról leszarom hogy befér-e a Winkler hátulra :)
Nem értem mit foglalkoztok vele, kár energiát pazarolni rá. Szerintem egyikőtök sem azért vett Alfát, mert a "Winkler" azt mondta vagy valami szakújságíró. Vagy egy valahogy promózott autósmagazin.
Ami tetszik, azt megveszem. De nem érdekel hogy egy elhízott festett hajjal bíró homohumanoid mit kapkod össze a szókincséből...
Ha lenne pénzünk rá, vennék Guliát vagy Stelviót de magasról leszarom hogy befér-e a Winkler hátulra :)
Morfiusz Cédula24-09-2017 12:43:50 // 402
Emiatt szarházinak nem mondanám, de kétségkívül kókler.
Aszongya, "látatlanban ezt az X3-as BMW minden paraméterében nagyon veri". Mi az, hogy látatlanban? Akkor ezentúl úgy fog autót tesztelni, hogy bele se ül?
Mert azok a tesztek amik nem látatlanban készültek, mind a Porsche Macan-nal említik egy lapon az autót.
Aszongya, "látatlanban ezt az X3-as BMW minden paraméterében nagyon veri". Mi az, hogy látatlanban? Akkor ezentúl úgy fog autót tesztelni, hogy bele se ül?
Mert azok a tesztek amik nem látatlanban készültek, mind a Porsche Macan-nal említik egy lapon az autót.
Giuntini23-09-2017 22:46:48 // 401
Ez egy hülye!!! Mit szórakozik a tetővel? Autószakértőnek mondja magát, de hülyébb mint a nagyátlag. A hátsó üléssel amit művel, az meg egy vicc! A Stelvio minden paraméterében veri az X3-at, és csak a Porschével lehet összehasonlítani, sok szakértő szerint. Erre meg jön ez a BMW duma. Kíváncsi vagyok most már, hogy a BMW mennyivel tömi a szaklapok és műsorok bankszámláját. Mert az Őszinte(!!!) BMW tulajdonosok véleménye nem ez. Annál is érdekesebb ez az egész, mert annak idején a 159 SW-t, magasan jobbnak tartották a 320d-nél, és abban a Winkler is ott volt.
Kazes☻23-09-2017 22:26:54 // 400
Nem mondtam, hogy többet... csak úgy simán...! ;)
Zolibácsi23-09-2017 22:26:40 // 399
Mekkora szarházi ez a winkler-kókler. Komolyan mondom így lehúzni egy autót... minek vállalja el ha nincs hozzá kedve? az egész autóteszt egy fikázás....utálom az ilyen embereket
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2017 21:27:54 // 398
Na meg más teszteken a Porscheval emlitik egy lapon a menet ès futómű teljesítménye miatt de nála dölöngél :))) Mert az Evoque az tényleg dölöngél de nem jobban, mint egy mondeo...
Csabi23-09-2017 16:26:11 // 397
Nem akarom bántani, de szerintem nem kapott ezért több pénzt, tudod Ő szimplán ilyen:)
Kazes☻23-09-2017 16:06:39 // 396
Nyilván ezé' kapta a pééézt... ;-)
Csabi23-09-2017 15:55:17 // 395
Nem néztem utána, de akkor nagyot hantázott...lehetett volna ezt másképp is
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2017 15:50:25 // 394
a Veloce nagyon szép, de annak viszont tényleg kicsi a hátsó lábtere, szerintem kisebb, mint a face 59-nek...
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2017 15:44:57 // 393
egy igazi gyökér, ma voltam megnézni egy Stelviot simán beültem hátra magam mögé, pedig nem vagyok egy kicsi ember... mondjuk a buzik ülnek be úgy ahogy ő, hogy a segge az első :P
Elől, hátul is nagyon kényelemes engem megvett ...
De nézzük a konkurenciát, már megint ez a súly...az új BMW X3-hoz egyenlőre csak a 4000i van benyásban ami 1885kg... a pehelysúly, de akkor nézzük a 2014-től gyártott face X3-at, ami mindenben veri a Stelvio-t :))) + benyás van 2000cm3-vel a legerősebb 245le, 6,5mp alatt van százon és 1770kg, szóval mind a három paraméterében szarabb, mint az Alfa, nem értem kinek hazudnak, vagy ilyen hülye, hogy nem néz utána az adatoknak... szánalom...
De a Merci új GLE-je ami AMG V6-os benyás 270le, 2,2T.... az biztos suhan és könnyű :DDD
Elől, hátul is nagyon kényelemes engem megvett ...
De nézzük a konkurenciát, már megint ez a súly...az új BMW X3-hoz egyenlőre csak a 4000i van benyásban ami 1885kg... a pehelysúly, de akkor nézzük a 2014-től gyártott face X3-at, ami mindenben veri a Stelvio-t :))) + benyás van 2000cm3-vel a legerősebb 245le, 6,5mp alatt van százon és 1770kg, szóval mind a három paraméterében szarabb, mint az Alfa, nem értem kinek hazudnak, vagy ilyen hülye, hogy nem néz utána az adatoknak... szánalom...
De a Merci új GLE-je ami AMG V6-os benyás 270le, 2,2T.... az biztos suhan és könnyű :DDD
Csabi23-09-2017 15:40:09 // 392
Igen, finoman fogalmaztál. A gyorsulás után is megjegyzi, ez szerinte csak 7 aztán konkrétan kiröhögi...Látszik rajta, h nem csípi az Alfát, ezért nem tud objektív sem lenni...gyakorlatilag nem dicsér semmit, csak "elmegy". A 280lovas motorról semmit nem mond, viszont az egész autó tohonya :) A hátsó ülésekre a beülésnél nagyon rájátszik.. Szerintem ez nem teszt volt, hanem egy rakás x@R.. Egy mondatban összefoglalva ezt: Az X3 a király, meg amúgy is tele van a tököm az új Alfák ajnározásával
'''''23-09-2017 15:12:39 // 391
Nem igazán pozitív a riport,főleg amikor azt mondja:"az x3-as mindenben lealázza".
Egyébként már több tesztben hallottam,hogy a súlyát többnek,a gyorsulást lassabbnak érzik.Kíváncsi lennék az itteni tulajok tapasztalataira.
Egyébként már több tesztben hallottam,hogy a súlyát többnek,a gyorsulást lassabbnak érzik.Kíváncsi lennék az itteni tulajok tapasztalataira.
'''''04-09-2017 20:12:48 // 389
Ha jó az infóm akkor decembertől lesz.
Tommi03-09-2017 23:38:51 // 388
Urak,
Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy rohanok venni egyet, de azt lehet tudni, hogy a QV mikortól lesz a piacon? Nemrég egy ismerősömmel beszélgettünk a Stelvioról és kíváncsiságból megkérdezte, de nem tudtam neki mit mondani :) Néztem a mobile.de-t meg keresgéltem a neten, de nem nagyon találtam infókat.
Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy rohanok venni egyet, de azt lehet tudni, hogy a QV mikortól lesz a piacon? Nemrég egy ismerősömmel beszélgettünk a Stelvioról és kíváncsiságból megkérdezte, de nem tudtam neki mit mondani :) Néztem a mobile.de-t meg keresgéltem a neten, de nem nagyon találtam infókat.
maseRomeo03-09-2017 08:20:38 // 387
elfogadnám így egyben :)))
lerakhatnák itt előttem :)))
lerakhatnák itt előttem :)))
Jimmi T.03-09-2017 07:20:58 // 386
Zsolt15513-08-2017 20:11:07 // 385
Szabolcs 15901-08-2017 16:16:44 // 384
Haddel29-07-2017 00:23:15 // 382
Szabolcs 15927-07-2017 05:03:26 // 381
Morfiusz Cédula22-07-2017 19:52:31 // 378
Nagyon szép, gratula!
Szabolcs 15922-07-2017 19:29:48 // 377
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
691
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?