Ahogy írtam is, nem a terepjárást akartam számon kérni a SUV-on. Én pl. a 159-el az aszfaltról sem szívesen megyek le és csikorgatom a fogam, ha egyáltalán be kell hajtanom egy olyan utcába, ahol nincs aszfaltburkolat.
Én nem 50 centis sarat mondtam, hanem 50 centis kerékvájatokat. Ez egyáltalán nem túltolás. Szüleimnek mezőgazdasági vállalkozása van én is abban nőttem fel. Ilyen pszeudo paraszt vagyok, mondhatni. És a határban lévő utak azért nem olyanok, mint amit egy telekjáráshoz elképzelsz, hogy aránylag jó, aszfaltburkolat nélküli, keményre taposott földút.
Forum >> Stelvio
RomeoOne09-06-2017 16:18:15 // 326
Liquid09-06-2017 15:38:59 // 325
A Niva azért egy rendes terepjáró, ne hasonlítsd már egy telekjáróhoz :)
A Niva viszont használhatatlan aszfalton...
Azért ha van egy kis víz nem lesz egyből mindenhol 50 centis sár, kicsit túltolod :)
A Niva viszont használhatatlan aszfalton...
Azért ha van egy kis víz nem lesz egyből mindenhol 50 centis sár, kicsit túltolod :)
RomeoOne09-06-2017 15:18:03 // 324
Alapvetően azért jó a Niva, mert nagyon könnyű és nem süllyed bele a sárba, még úgy sem, hogy egyébként fele olyan szélesek a gumijai, mint egy átlagos SUV-nak.
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2017 15:10:51 // 323
Nivának van terep gumija majd lefotózom neked :DDD
RomeoOne09-06-2017 14:57:34 // 322
Persze, szárazon nem kell más, csak hasmagasság, azért is írtam, hogy eső után. Nem nagy eső, mert akkor úgyis csak a traktor játszik, de a helyenként 50 centi mély traktornyomokon még szárazon sem lehet ész nélkül átmenni. Kis eső leesik, akkor meg terepjáró kell.
RomeoOne09-06-2017 14:56:43 // 321
A Nivának csak utcai gumija van :D Az már ne a Niva hibája legyen, hogy mivel szerelik a SUV-okat :D
De mindegy is, a SUV-ok nem terepjárók, igazából nem is állította róluk senki. Én sem akarom ezt rajtuk számonkérni.
A gyártó legfeljebb szemérmesen hallgat erről a témáról, a vevő meg álomba ringatja magát, ha nincs realitásérzéke, hogy az ő gépe terepre is jó. Aztán ha szembejön a valóság, akkor legfeljebb rájön, hogy hiú ábrándjai voltak csak.
Ezek az gépek arra jók, hogy nagy tankok. Nem azt érzed benne, hogy elveszel a dugóban, hanem átlátsz a kocsisor felett, meg felülről nézel le mindenkire. Amikor X5-ben ültem, átjött ez a feeling és megértem azokat, akik ezt keresik és ez jön be.
Olvastam nem rég egy cikket arról, hogy az USA-ban a klasszikusabb sportkocsik, mint pl. a Chevrolet Corvette visszaszorulóban van, mert hát rossz abban úgy ülni, hogy ott vannak körülötted a SUV-ok, aztán a fejed a padlólemezükkel van egy magasságban.
Csak, ahogy Bazsó is mondta a Giulia teszten, a városnak egyszer vége lesz és lehet gyorsan menni. Míg egy Corvette olyan alacsony, hogy ha nem figyelsz, kihorzsolja a gatyádat az aszfalt, addig egy SUV-nak 60-80 cm-el magasabban van a súlypontja, míg a nyomtávja ugyanakkora. Ahol egy ilyen sportautó, akár egy sportszedán is, még vígan beveszi a kanyart, ott a SUV-nak már billen a bódé.
Az egész onnan indult csak, hogy adott volt a kérdés, hogy Giulia vagy Stelvio és válaszoltam, hogy számomra ez egy pillanatig sem lenne kérdés. Azért is nem látogattam eddig a topikot, mert teljesen hidegen hagy ez a típus. Most sem akartam széttrollkodni, csak gondoltam válaszolgatok, ha már beszélgetünk. A számomra fontos szempontok szerint nem kérdés, hogy melyikre esne a választás. De ez csak én vagyok és valószínűleg én vagyok a kisebbség, nézve az autópiaci trendeket.
De mindegy is, a SUV-ok nem terepjárók, igazából nem is állította róluk senki. Én sem akarom ezt rajtuk számonkérni.
A gyártó legfeljebb szemérmesen hallgat erről a témáról, a vevő meg álomba ringatja magát, ha nincs realitásérzéke, hogy az ő gépe terepre is jó. Aztán ha szembejön a valóság, akkor legfeljebb rájön, hogy hiú ábrándjai voltak csak.
Ezek az gépek arra jók, hogy nagy tankok. Nem azt érzed benne, hogy elveszel a dugóban, hanem átlátsz a kocsisor felett, meg felülről nézel le mindenkire. Amikor X5-ben ültem, átjött ez a feeling és megértem azokat, akik ezt keresik és ez jön be.
Olvastam nem rég egy cikket arról, hogy az USA-ban a klasszikusabb sportkocsik, mint pl. a Chevrolet Corvette visszaszorulóban van, mert hát rossz abban úgy ülni, hogy ott vannak körülötted a SUV-ok, aztán a fejed a padlólemezükkel van egy magasságban.
Csak, ahogy Bazsó is mondta a Giulia teszten, a városnak egyszer vége lesz és lehet gyorsan menni. Míg egy Corvette olyan alacsony, hogy ha nem figyelsz, kihorzsolja a gatyádat az aszfalt, addig egy SUV-nak 60-80 cm-el magasabban van a súlypontja, míg a nyomtávja ugyanakkora. Ahol egy ilyen sportautó, akár egy sportszedán is, még vígan beveszi a kanyart, ott a SUV-nak már billen a bódé.
Az egész onnan indult csak, hogy adott volt a kérdés, hogy Giulia vagy Stelvio és válaszoltam, hogy számomra ez egy pillanatig sem lenne kérdés. Azért is nem látogattam eddig a topikot, mert teljesen hidegen hagy ez a típus. Most sem akartam széttrollkodni, csak gondoltam válaszolgatok, ha már beszélgetünk. A számomra fontos szempontok szerint nem kérdés, hogy melyikre esne a választás. De ez csak én vagyok és valószínűleg én vagyok a kisebbség, nézve az autópiaci trendeket.
Kócosw09-06-2017 14:44:24 // 320
nem vagy egyedül vele...
Halesz09-06-2017 13:43:01 // 319
Utcai gumival a Niva is elakadt volna, nem?
Liquid09-06-2017 13:40:12 // 318
Amúgy meg egy kombi dácsia is alkalmas határba menni, vagy egy Panda (nem 4x4) vagy bármi ami nem 10centis hasmagasságú. Pl. a régebbi CRV se egy szofisztikált jármű, és átmegy tökön paszulyon.
Kicsit húl van ez gondolva.
Kicsit húl van ez gondolva.
Liquid09-06-2017 13:34:37 // 317
Azért a sofőr se mindegy. Ha falábú akkor elássa a MAZ-t is :)
Ettől még persze nem terepjáró egyik sem, csupán telekjáró...
Ettől még persze nem terepjáró egyik sem, csupán telekjáró...
RomeoOne09-06-2017 13:28:02 // 316
Még jópár éve volt, hogy lejöttek vadászni a régi lakhelyem közelében valami nagyobb kutyák. X5-ösük volt, akkor az még újabbnak számított. Mentek ki a határba, hogy hát az terepjáró. A Niva átment a sáron, a nagy tehén X5 meg szépen beleült. Lehetett hívni a traktort, hogy akkor húzza ki. Egyik SUV sem hiszem, hogy alkalmas lenne akár arra, hogy ha valakinek földje van és a mezőgazdaságban dolgozik, azzal ki lehessen menni a határba egy eső után. Egyik ismerősöméknek egy régebbi Freelandere volt, az még bírta, de én az újabb, SUV-nak nevezett modelljeikhez sem fűznék sok reményt.
Liquid09-06-2017 13:17:09 // 315
Azért bármelyik látszatsub alkalmas arra, hogy sáros úton, esetleg hóban nem marad ott, annál többre úgysincs szükség, mert az ember nem ezzel megy Somogyb
abodra :)
abodra :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2017 13:16:49 // 314
már hajtanám az Alfáét :DDD
Halesz09-06-2017 13:15:54 // 313
Azért nem véletlenül vették meg a Chryslert (Jeepekre gondolok)
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2017 13:11:53 // 312
arra azért ne fogadj, hogy az Alfa szart csinálna :)))
RomeoOne09-06-2017 13:08:08 // 311
Mondjuk a Range Rover már csak nem készít olyan autót, ami a terepre nem jó, de egy X6, egy Macan vagy egy Stelvio belemenne a dagonyába, aztán ott maradna (szerintem).
Kócosw09-06-2017 13:05:33 // 310
OFF"
milyen SUV-ot hajtol gyúrós testvér? :)
ON"
milyen SUV-ot hajtol gyúrós testvér? :)
ON"
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2017 12:35:40 // 309
Off:
nekem 19" a felni a SUV-on és teljesen jó terepre nem igazán akad el a sárban sem :DDD Jah ez SUV, nem városi patkánytelekjáró :DDD
On
nekem 19" a felni a SUV-on és teljesen jó terepre nem igazán akad el a sárban sem :DDD Jah ez SUV, nem városi patkánytelekjáró :DDD
On
RomeoOne09-06-2017 10:56:49 // 308
és @Tocke
+1, csak a Julis. Biztos nem rossz a Stelvio sem, SUV mércével nézve. Csak hát terepre nyilván nem jó (az egész kategória), mert elsüllyed az első sárban, olyan nehéz (meg 19-20 colos felnik terepre? LOL) Az úton meg legfeljebb a tank fíling adhat valami pluszot. Az SW-vel is úgy vagyok 159-ből is, hogy szép, szép.... egy kombihoz képest. De az Autó az a sedan (berlina). SUV, kombi, ezek mind munka és/vagy családi autók, amikből ki lehet hozni elég sok mindent, de attól még az alapja az marad.
Mondta nekem valaki régebben, hogy bezzeg az RS6 Audi, mi ha az nem... Mondtam, hogy hát értem én, csak te meg azt értsd meg, hogy puttonya van.
Egy jó sedant vagy egy jó középmotorost nálam semmi sem tud beelőzni.
+1, csak a Julis. Biztos nem rossz a Stelvio sem, SUV mércével nézve. Csak hát terepre nyilván nem jó (az egész kategória), mert elsüllyed az első sárban, olyan nehéz (meg 19-20 colos felnik terepre? LOL) Az úton meg legfeljebb a tank fíling adhat valami pluszot. Az SW-vel is úgy vagyok 159-ből is, hogy szép, szép.... egy kombihoz képest. De az Autó az a sedan (berlina). SUV, kombi, ezek mind munka és/vagy családi autók, amikből ki lehet hozni elég sok mindent, de attól még az alapja az marad.
Mondta nekem valaki régebben, hogy bezzeg az RS6 Audi, mi ha az nem... Mondtam, hogy hát értem én, csak te meg azt értsd meg, hogy puttonya van.
Egy jó sedant vagy egy jó középmotorost nálam semmi sem tud beelőzni.
Tocke09-06-2017 10:31:16 // 307
Többet kellene látni a Stelviót és a Giu-t az utakon, különböző helyen, színben ahhoz, hogy dönteni lehessen egyik-másik mellett. Emlékszem a pillanatra amikor eldöntöttem, hogy 159 kell. 6-7 éve offal jöttem haza a balcsiról és mögém érkezett egy fehér berlina. Belenéztem a tükörbe és elvesztem. Nekem ilyen kell és nem más! Még szerencse, hogy megelőzött különben nekimegyek vminek:-)
Kócosw09-06-2017 08:14:15 // 306
miota a Museoban lattam azt a fekete Stelviot,inkabb hajlanek arra mint a Julisra.
Rolee4609-06-2017 05:01:52 // 305
Hopp,szinvak is vagyok😕.
csokagm08-06-2017 22:47:25 // 304
Én tudnék dönteni, Giu lenne:)
Rolee4608-06-2017 22:44:00 // 303
Nagyon egyetértek😊!
Kócosw08-06-2017 09:03:18 // 302
nemtom hogy lehet ilyen bakot löni, mai napig nem ertem.rajzolnak egy szep sw segget neki oszt ev autoja a gép..
Rolee4607-06-2017 23:42:28 // 301
Szerintem is!Tuti nemetbe tobb fogyna az sw-bol😕
Rolee4607-06-2017 23:32:19 // 300
A nero kivetelevel mind tetszik😉
Kazes☻07-06-2017 22:38:47 // 299

Giuntini30-05-2017 11:56:11 // 298
Azért időnként bepróbálkozik a fószer. Kételkedik a gyorsulás adatokon, valamit KELL találni! Nem lehet mindenben elismerni, hogy JOBB mint a németek. Nyíltan kimondták, hogy nem a BMW X3 és az Audi Q5 az ellenfél, mert azok alatta vannak a Stelviónak! A Porsche Macan az ellenfél, jutányosabb áron.
Másik, az nagyon tetszett, hogy még mindig dicsérik a 159 formáját. Valóban 10 év elteltével is az ember rácsodálkozik, hogy lehet egy autó ennyire szép...
Másik, az nagyon tetszett, hogy még mindig dicsérik a 159 formáját. Valóban 10 év elteltével is az ember rácsodálkozik, hogy lehet egy autó ennyire szép...
Kazes☻30-05-2017 10:54:17 // 297
raga29-05-2017 18:32:15 // 296
Kócosw29-05-2017 13:15:21 // 295
Nem lett volna sokkal több a lé, tudom hogy müködik az ilyen fejlesztes.A kocsi a C oszlopig ugyanaz lett volna, ksi tulzassal csak puttony radob, par specifkus interieur alkatresz,mas hatso rugozas oszt kesz. bar az elejetöl igy kellett volna fejleszteni parhuzamosan,es akkor müködött volna jobban a koncepcio.utolag mär nehez lenne...
Kócosw29-05-2017 13:12:17 // 294
en ültem mindkettöben, belsöleg szinte ugyanazok uh ez nem döntö erv egyik vagy masik mellett. :)
Ha nekem a lé zsebben lenne Stelvio lenne,mert praktikusabb. Ki tudja mit hoz a jövö. Az offos XC 70 utan a Stelvio kezenfekvö lehet hamar magasabban ülök mar most is :)
A Giulianak nagyon lapos a csomagtartonal a nyilas.Nem egy rakodos auto. Viszont brutal jol nez ki.
A Stelvio ugy lett Suv hogy nem nez ki Suv nak.
Ha nekem a lé zsebben lenne Stelvio lenne,mert praktikusabb. Ki tudja mit hoz a jövö. Az offos XC 70 utan a Stelvio kezenfekvö lehet hamar magasabban ülök mar most is :)
A Giulianak nagyon lapos a csomagtartonal a nyilas.Nem egy rakodos auto. Viszont brutal jol nez ki.
A Stelvio ugy lett Suv hogy nem nez ki Suv nak.
Giuntini29-05-2017 11:09:29 // 293
Én is így találom! Bár, ha a pénzügyet nézzük, lehet hogy kevesebb jutott volna a Stelvio kifejlesztésére...
Tocke29-05-2017 08:37:03 // 292
Ha a kezemben lenne a vételár, nem tudnám eldönteni melyiket válasszam. A szívem a turbó benzines Giu-ra szavazna, de a Stelvió is rohadt jól néz ki, főleg miután élőben is láttam. Egészen más mint a képeken.
Kócosw29-05-2017 08:29:19 // 291
sztem mert a Giuliabol is az sw menne jobban:)
Tocke29-05-2017 08:12:40 // 290
Valamiért úgy gondolom, hogy sikeresebb lesz a Giuliánál.
Kócosw28-05-2017 21:23:20 // 289
Giuntini28-05-2017 20:31:28 // 288
gradvolttomi27-05-2017 07:45:47 // 287
Szabolcs 15922-05-2017 19:03:51 // 286
BCS19-05-2017 07:09:38 // 285
Winkler folytatta az ámokfutását az Égéstérben is...egy mondata nem volt kb. ami fedte volna az igazságot a Stelvioval kapcsolatosan.
Haddel18-05-2017 19:35:36 // 283
Jaja ,láttam a videoját ,tetszett neki a Stelvio.
BCS18-05-2017 19:16:23 // 282
WInkler szerint nehéz a Stelvio...a rengeteg sportkocsit tesztelő és tulajdonló Shmee (Tim Burton) szerint meg nem...ezek után, el lehet dönteni kinek a véleménye relevánsabb.
GT Ɨ|ѯ18-05-2017 11:38:49 // 281
vzsiros18-05-2017 11:16:54 // 280
olvastam. Nem azért pöcs, mert azt merte mondani, hogy az X3 vagy a Macan jobb, hanem ahogy mondta, és milyen kevés tényt említ meg, valamint az igazi hibáját (hogy fos-szar-béna az infotainment) meg sem említi, és azt rója fel hibának, amiben mindenki más szerint picsajó!
BTW, egy angol oldalon a tesztben azt olvastam, hogy ha nem a QV, akkor dízel a jobb karakterisztika ehhez a testhez. Azzal simán a legjobb megint.
BTW, egy angol oldalon a tesztben azt olvastam, hogy ha nem a QV, akkor dízel a jobb karakterisztika ehhez a testhez. Azzal simán a legjobb megint.
DonPimpa18-05-2017 11:11:09 // 279
Én régen bírtam, de ez amit most összefércelt Stelvio teszt címén ez egy nagy rakás kaki, amolyan bors/blikk/ripost szint kb.
gradvolttomi18-05-2017 10:44:51 // 278
Béci Ɨ|ѯ18-05-2017 08:06:20 // 277
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
709
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?