Teljesen jól használható a qv a hétköznapokban.Ha nem Race módban használod,kezes mint egy bárány.Ha nem tudnád miben ülsz,simán bevennéd,hogy egy normál, fürge családi autó.Stelvio ráadásul négykerekes.Ha az árát nézzük akkor persze az arany középút a 280lovas változat.
Ha egyszer összefutunk,viszlek egy kört családi módban a Giu-val.Bár érdekes,hogy mindenkit a Race mód érdekel. :-)))
Forum >> Stelvio
'''''04-06-2018 21:10:41 // 874
Tommi04-06-2018 17:17:25 // 873
Teljesen egyetértek :)
Atesz15904-06-2018 13:29:04 // 872
Hétvégén volt szerencsém Erhardt Stelvio-jának hátsó ülésén űlni egy rövid próbakör alatt.Elhiszem neki,hogy csak a normál üzemmódban tolta ,mivel még bejáratos,de én rendesen fogódzkodtam.Ha ez a verzió így megy,akkor a QV mit tudhat?
Erhard 242 (Pure Energy)04-06-2018 13:15:33 // 871
nekem is bőven elég ez ami most van, kezelhető és talán nem fogok benne meghalni :DDD
Tommi04-06-2018 12:38:38 // 870
Több külföldi tesztben is azt olvastam a Stelvio QV-ről (és erre a Csikós cikke is rímelt, amit a COTY kapcsán írt), hogy szép meg jó meg minden, de kb olyan, mint amikor egy éhes oroszlánt akarsz pórázon, nyugis tempóban sétáltatni :) Eléggé ki van hegyezve az autó és ha normálisan (értsd: városban, családdal, nem sietősen) akarod haszálni, érezni rajta, hogy szenved. Sportolásra tökéletes célszerszám, de a mindennapokra kompromisszumos.
Tavaly nyáron egy osztrák Alfa szalonban voltam (kényszerből, nyaralás alatt rakoncátlankodott az automata váltó a Giuliettámban, szerencsére gyorsan megoldották) és amíg a kicsikét ápolták, beszélgettem a szalonvezetővel. Mondta, hogy sokan mentek hozzájuk nagy mellénnyel, hogy QV kell (nemcsak a Stelvio, hanem a Giulia után is sokan érdeklődtek), de egy-egy próbaút után többen is remegve szálltak ki, hogy ők kevesek ehhez az autóhoz és jó lesz a kisebb motor is :) Egy 500 lóerős autóhoz szerintem egyrészt elég komoly alázat és tisztelet kell, másrészt meg nem árt, ha erősen rutinos a pilóta :) Mondjuk Michelisz Norbinak el tudnám képzelni családi autónak, mert neki nem okozna gondot :))) De egy ilyen botlábú, mint én (még a 20 éves jogsim ellenére is + jópárszor vezettem erős autókat) is inkább a 280 lovas mellett döntenék, félnék a családomat QV-be ültetni, mert az autó sokkal többet tud, mint én :)
De lehet csak én vagyok ilyen beszari :)))
Tavaly nyáron egy osztrák Alfa szalonban voltam (kényszerből, nyaralás alatt rakoncátlankodott az automata váltó a Giuliettámban, szerencsére gyorsan megoldották) és amíg a kicsikét ápolták, beszélgettem a szalonvezetővel. Mondta, hogy sokan mentek hozzájuk nagy mellénnyel, hogy QV kell (nemcsak a Stelvio, hanem a Giulia után is sokan érdeklődtek), de egy-egy próbaút után többen is remegve szálltak ki, hogy ők kevesek ehhez az autóhoz és jó lesz a kisebb motor is :) Egy 500 lóerős autóhoz szerintem egyrészt elég komoly alázat és tisztelet kell, másrészt meg nem árt, ha erősen rutinos a pilóta :) Mondjuk Michelisz Norbinak el tudnám képzelni családi autónak, mert neki nem okozna gondot :))) De egy ilyen botlábú, mint én (még a 20 éves jogsim ellenére is + jópárszor vezettem erős autókat) is inkább a 280 lovas mellett döntenék, félnék a családomat QV-be ültetni, mert az autó sokkal többet tud, mint én :)
De lehet csak én vagyok ilyen beszari :)))
Erhard 242 (Pure Energy)03-06-2018 17:39:16 // 869
Nagyon jó a veloce ülés fel lehet pumpálni az oldaltartást
'''''03-06-2018 17:26:30 // 868
Jó az csak több mint dupla annyi lóerővel más ligában játszik.
Érdekes volt,hogy a tiedben mennyire fog oldalról az ülés.Nekem bejön a stelvio is.
Érdekes volt,hogy a tiedben mennyire fog oldalról az ülés.Nekem bejön a stelvio is.
Erhard 242 (Pure Energy)03-06-2018 17:06:30 // 867
Eddig azt hittem milyen jól megy a Stelviom de tegnap vitt a Tomi a QVvel... Kurvára nem megy jól a 2.0Tbi :)))
Szabolcs 15929-05-2018 19:25:03 // 866
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2018 18:43:48 // 865
A sky fólia meg örök garis :)))
zgi52129-05-2018 16:12:58 // 864
De a gyari az nem folia, kvazi orok elet :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2018 14:53:15 // 863
pontosan, a gyári sötétítés 130e, az utólagos meg 40e ...
RomeoOne29-05-2018 13:26:45 // 862
De akkor miért nem eredetileg sötétített üvegekkel rendelted? Vagy úgy sokkal drágább lett volna?
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2018 12:47:40 // 861
nem, ennél már csak egy sötétebb volt a kályhakorom :))) Előre nem került semmi, ugrik a műszaki
RomeoOne29-05-2018 12:22:33 // 860
Nem gondolkoztál sötétebben? B oszloptól előre került valami?
RomeoOne29-05-2018 12:22:08 // 859
Az 5 literest a 159 is simán benyeli, csak ahogy öntöm bele, felhabosodik és az utolsó 2 decit már csak nagyon lassan tudom önteni, mert nyomja ki a habot. Pont tegnap töltöttem fel
Kócosw29-05-2018 11:09:29 // 858
Volvotol kertek szivatyut,me az XC70 is kb ennyit tud ,es az 5 littyos kannát siman benyeli...
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2018 11:01:48 // 857
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2018 20:57:17 // 856
Ma az autófóliásnál egy X4-es tulaj nézte meg a Stelvio-t és nagyon tetszett neki, azt mondta nagyon szép ez az autó, szebb, mint a BMW-je, kérdezte milyen motorral van fogyi stb, és elcsodálkozott a 10-11L-es fogyasztáson, az övé delej összkerekes és kb ennyit eszik...
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2018 19:19:19 // 855
túl az ezren...
Nem bántam meg, hogy Stelvio lett a Giu helyett, nagyobb belül, a csomagtartója is jóval nagyobb, összkerék, szóval gyerekekkel jó választás, ma 3-at kellett vinni és simán elfér a három ülésmagasító és végre nem rugdossák az ülést, mert messze van. Nagyon jó a ZF váltó előzésnél pillanatok alatt vissza vált pedig dinamic módban még nem is használtam, az autópályán mindenki félre áll nem kell rámásznom vagy villogtatnom...
A fogyi 10 felé tart szóval elkezdett csökkenni pedig a tempón nem változtattam...inkább növeltem :)
Nem bántam meg, hogy Stelvio lett a Giu helyett, nagyobb belül, a csomagtartója is jóval nagyobb, összkerék, szóval gyerekekkel jó választás, ma 3-at kellett vinni és simán elfér a három ülésmagasító és végre nem rugdossák az ülést, mert messze van. Nagyon jó a ZF váltó előzésnél pillanatok alatt vissza vált pedig dinamic módban még nem is használtam, az autópályán mindenki félre áll nem kell rámásznom vagy villogtatnom...
A fogyi 10 felé tart szóval elkezdett csökkenni pedig a tempón nem változtattam...inkább növeltem :)
Tommi27-05-2018 12:36:54 // 854
Túl nagy a szélvédő? :)))
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2018 20:21:32 // 853
Ma élményautózás volt sok előzéssel nem az a kérdés megy e hanem az egész sor belefér e :DDD
Ami viszont nagyon idegesítő az az ablakmosó, kb 10 szélvédő mosásra kifogy a 4L-es tartály.... cefet...
Ami viszont nagyon idegesítő az az ablakmosó, kb 10 szélvédő mosásra kifogy a 4L-es tartály.... cefet...
----23-05-2018 16:13:17 // 852
Nekem is gyönyörűen működik, amikor éppen elfelejtem indításkor kikapcsolni. :))
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2018 13:04:23 // 851
nekem bejön, gyors, nincs rántás, fogyit egész jól tartja... persze bejön a meleg vagy a hideg akkor leves lesz neki :D
----23-05-2018 12:38:32 // 850
Senkivel nem találkoztam még, akinek bejött volna...
Erhard 242 (Pure Energy)22-05-2018 20:16:06 // 849
városban használatba vettem a start-stoppot de csak is bemelegedett motornál
----21-05-2018 13:56:58 // 848
RomeoOne20-05-2018 11:13:16 // 846
Nem előzöl, hanem kikerülsz. Én a 159-el is ezt szoktam. Előzni csak kocsisort szoktam. Egy autót csak átugrok, nem előzöm :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2018 11:09:37 // 845
nem lehet vele előzgetni? megy, mint az ágybasz@rás nem érzek különbséget az 1.8TBi-hez képest, pedig még csak normál üzemmódban használom :DDD
----20-05-2018 10:02:09 // 844
Így van, ugyanarról beszélünk.
Nem rég megdícsérték, hogy mekkora kasztnihoz milyen teljesítmény jár, kényelmesen elfér a család gyerekülésestől, csomagtartóban babakocsi, gyerekágy, csomagok. Ráadásul nem nagyon fogsz vele előzni, mert ezzel a kocsival csak kerülgetni lehet. Használd egészséggel. :)
Nem rég megdícsérték, hogy mekkora kasztnihoz milyen teljesítmény jár, kényelmesen elfér a család gyerekülésestől, csomagtartóban babakocsi, gyerekágy, csomagok. Ráadásul nem nagyon fogsz vele előzni, mert ezzel a kocsival csak kerülgetni lehet. Használd egészséggel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2018 09:26:13 // 843
az ablakmosó spricnit jó ötlet, hogy a karra rakták viszont a folyadék betöltése ultragáz, a betöltő csésze közepén van a lefolyó cső mire az ember tele tölti úgy, hogy ne bukjon ki folyamatosan....áhhhhh
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2018 08:51:30 // 842
Nagyjából egyről beszélünk, a lényeg nem lehet kikapcsolni a pilácsot... Más tegnap 4en utaztunk az autóban nem kicsi emberek és full kényelmesen elfértünk :) Hátul a kibe szállással sem volt probléma lásd tc
pettinke20-05-2018 08:27:55 // 841
*és a parkolófény éghet fél oldalon is.
pettinke20-05-2018 08:22:25 // 840
Parkolófény az az, ami működik, ha otthagyod levett gyújtással, bezárva az autót, parkolni. A helyzetjelző megy gyújtáson, járó motorral.
Se a Stelvioban, se a Giuliában nincs helyzetjelző - helyette van a nappali fény (DRL), ami gyújtáson van magától, akkor is, ha kikapcsolod a tompítottat. DRL viszont csak elöl van, hátul nincs...
Az a kombó, amit szeretnél, hogy elöl csak pislákoljon valami meg hátul is járó motornál, na, az nincs.
(Én mondjuk életemben egyik autómon sem használtam a helyzetjelzőt, teljesen fölöslegesnek gondolom.)
Se a Stelvioban, se a Giuliában nincs helyzetjelző - helyette van a nappali fény (DRL), ami gyújtáson van magától, akkor is, ha kikapcsolod a tompítottat. DRL viszont csak elöl van, hátul nincs...
Az a kombó, amit szeretnél, hogy elöl csak pislákoljon valami meg hátul is járó motornál, na, az nincs.
(Én mondjuk életemben egyik autómon sem használtam a helyzetjelzőt, teljesen fölöslegesnek gondolom.)
----20-05-2018 07:09:44 // 839
Definiald légyszi a kettőt, H legközelebb ne keverjem. Koszi.
DKori20-05-2018 03:43:33 // 838
Értem már mit szeretnél és úgy látom ilyet tényleg nem tud :O
pettinke19-05-2018 23:20:21 // 837
Szerintem kevered a helyzetjelzőt a parkolófénnyel.
----19-05-2018 22:56:55 // 836
Ne vicceljetek már! :) Millió helyzet van, amikor jól esik levenni parkírra a pilácsot, de nem akaródzik leállítani a motort. Csak egy példa, ha jófejségből nem akarjuk kisütni az előttünk álló szemét a sorompónál, ahova meleg a turbóval esünk be.
A parkolófény járó motorral sok autónál megy (ld. a Freemontom), s feltételeztem, h ennél is megoldható valahogyan.
A parkolófény járó motorral sok autónál megy (ld. a Freemontom), s feltételeztem, h ennél is megoldható valahogyan.
Kazes☻19-05-2018 21:02:18 // 835
Én speciel zárt sorompónál szeretem lekapcsolni a fényszórót... főleg, ha elsőnek állok. Persze jó időben, bemelegedett motornál, a motort is leállítom. Lehet ő is ilyesmire gondol. :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2018 19:05:45 // 834
Világítás, én azon lepődtem meg, hogy nem tudod kikapcsolni, mert vagy automata vagy be van kapcsolva, sajnos már akkor rátolja a világítás amikor még nem lenne indokolt... Lassan kifogy egy tank benya kivi leszek a fogyira vegyesben
DKori19-05-2018 17:49:39 // 833
Nem teljesen értelek. Ha "közlekedsz" az autóval, akkor amikor megállsz (piros lámpa, vasúti átjáró stb.) akkor olyan állapotban marad a világításod, mint menet közben (vagyis ha automatára van állítva a világításod, akkor nappal menetfényed lesz - csak elöl - éjjel meg megy ilyenkor is a helyzetjelző elöl/hátul, plusz a tompított fény), akár jár a motor akár leállítja a start/stop.
Szóval mért, mikor is lenne szükséged járó motornál álló helyzetben CSAK a helyzetjelzőre? :)
Szóval mért, mikor is lenne szükséged járó motornál álló helyzetben CSAK a helyzetjelzőre? :)
----19-05-2018 17:44:09 // 832
Akkor nem marad más hátra a vasúti átjáróban/pirosban stb., mint elsőnek megérkezni. :P
pettinke19-05-2018 17:38:37 // 831
Nem értem, amit akarsz. Parkolófény, ahogy a neve mondja, az nem megy járó motorral.
DKori19-05-2018 12:54:07 // 830
Szia!
Szerintem parkolófényt nen enged járó motornál azért ugrik vissza. Járó motornál ég a nappali menetfény...
Szerintem parkolófényt nen enged járó motornál azért ugrik vissza. Járó motornál ég a nappali menetfény...
----19-05-2018 11:13:26 // 829
Ezen bőven túl vagyok. A kocsi leállítása nélkül kellene.
pettinke19-05-2018 11:08:09 // 828
----19-05-2018 10:25:53 // 827
Azaz balra forgatni tudom a tekerőt, csak nem áll ott meg, hanem visszaugrik, amikor elengedem.
----19-05-2018 10:24:40 // 826
Szakmai kérdésem van gyakorló stelviosokhoz: a lámpakapcsolóm három állású, alapból középen áll a tekerő. Jobbra forgatva vmi manuális opció van (az életben nem használtam :D ), balra forgatva parkír. Balra azonban nem tudom forgatni, mert ha elengedem, visszaáll középre (automata). Vkinek tippje, hogy éjjel pl. parkolásnál hogyan tudom parkírra állítani?
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2018 07:32:43 // 825
Faxa a kanyarkövető xenon világít, mint az atom, meg jópofa dolog ez az automata távolsági segéd is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?