Forum >> Stelvio

Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2018 06:34:00 // 876
Igen ültem motoron, aztán miután nem adták meg az elsőbbséget csatt lett és azóta nem ültem, na meg persze az ismerősök fele már nem él vagy lebénult... jó kis játék a motor..
QV nem savanyú ha nem túmáccs... Ez így tökéletes ahogy a Tominak van, egy évben 2x visz vele és még volt a kokaint adag :)))
Jani5504-06-2018 21:44:47 // 875
Nem tudom, kiknek gyártják a komolyabb kocsikat, de azt érzem egyfelől: savanyú, nagyon savanyú... másfelől, hogy bőven elég a papíron 200... Hát nem nektek, az biztos! Bocs, de nem csak az Alfa, hanem a BMW, a Mercedes, a Nissan, a Ford, stb, stb, (inkább azt kell mondjam, minden nevesebb márkánál) gyártanak 400+, de félezer, meg annál is nagyobb teljesítményű kocsikat. Nézzetek utána, sőt, legyetek bátrak, menjetek el próbaútra egy 500+ LE-s kocsival is! Nem kell félni, mind "európai embernek" készült, akik messze nem sportolók, meg autóversenyzők... mind tud velük biztonságosan, "nyugisan" közlekedni a mindennapokban. A Stelvio 280LE-s változatot volt alkalmam kipróbálni, nagyon meggyőző és nagyon biztonságos, de egyáltalán nem nevezném "harapós" kocsinak...

Meg sem merem kérdezni, ültetek-e már motoron??? Amikor minden 3kg össztömegre 2LE jut? Közönséges utcai motorok... Amikor a motor minden kg-jára bő 1LE jut? Mindegyikkel tudunk menni, igen, nagyon biztonságosan 50-el is, úgy, hogy 2 s-al később már 150.
A teljesítményőrület már csak ilyen...
'''''04-06-2018 21:10:41 // 874
Teljesen jól használható a qv a hétköznapokban.Ha nem Race módban használod,kezes mint egy bárány.Ha nem tudnád miben ülsz,simán bevennéd,hogy egy normál, fürge családi autó.Stelvio ráadásul négykerekes.Ha az árát nézzük akkor persze az arany középút a 280lovas változat.
Ha egyszer összefutunk,viszlek egy kört családi módban a Giu-val.Bár érdekes,hogy mindenkit a Race mód érdekel. :-)))
Tommi04-06-2018 17:17:25 // 873
Teljesen egyetértek :)
Atesz15904-06-2018 13:29:04 // 872
Hétvégén volt szerencsém Erhardt Stelvio-jának hátsó ülésén űlni egy rövid próbakör alatt.Elhiszem neki,hogy csak a normál üzemmódban tolta ,mivel még bejáratos,de én rendesen fogódzkodtam.Ha ez a verzió így megy,akkor a QV mit tudhat?
Erhard 242 (Pure Energy)04-06-2018 13:15:33 // 871
nekem is bőven elég ez ami most van, kezelhető és talán nem fogok benne meghalni :DDD
Tommi04-06-2018 12:38:38 // 870
Több külföldi tesztben is azt olvastam a Stelvio QV-ről (és erre a Csikós cikke is rímelt, amit a COTY kapcsán írt), hogy szép meg jó meg minden, de kb olyan, mint amikor egy éhes oroszlánt akarsz pórázon, nyugis tempóban sétáltatni :) Eléggé ki van hegyezve az autó és ha normálisan (értsd: városban, családdal, nem sietősen) akarod haszálni, érezni rajta, hogy szenved. Sportolásra tökéletes célszerszám, de a mindennapokra kompromisszumos.

Tavaly nyáron egy osztrák Alfa szalonban voltam (kényszerből, nyaralás alatt rakoncátlankodott az automata váltó a Giuliettámban, szerencsére gyorsan megoldották) és amíg a kicsikét ápolták, beszélgettem a szalonvezetővel. Mondta, hogy sokan mentek hozzájuk nagy mellénnyel, hogy QV kell (nemcsak a Stelvio, hanem a Giulia után is sokan érdeklődtek), de egy-egy próbaút után többen is remegve szálltak ki, hogy ők kevesek ehhez az autóhoz és jó lesz a kisebb motor is :) Egy 500 lóerős autóhoz szerintem egyrészt elég komoly alázat és tisztelet kell, másrészt meg nem árt, ha erősen rutinos a pilóta :) Mondjuk Michelisz Norbinak el tudnám képzelni családi autónak, mert neki nem okozna gondot :))) De egy ilyen botlábú, mint én (még a 20 éves jogsim ellenére is + jópárszor vezettem erős autókat) is inkább a 280 lovas mellett döntenék, félnék a családomat QV-be ültetni, mert az autó sokkal többet tud, mint én :)

De lehet csak én vagyok ilyen beszari :)))
Erhard 242 (Pure Energy)03-06-2018 17:39:16 // 869
Nagyon jó a veloce ülés fel lehet pumpálni az oldaltartást
'''''03-06-2018 17:26:30 // 868
Jó az csak több mint dupla annyi lóerővel más ligában játszik.
Érdekes volt,hogy a tiedben mennyire fog oldalról az ülés.Nekem bejön a stelvio is.
Erhard 242 (Pure Energy)03-06-2018 17:06:30 // 867
Eddig azt hittem milyen jól megy a Stelviom de tegnap vitt a Tomi a QVvel... Kurvára nem megy jól a 2.0Tbi :)))
Szabolcs 15929-05-2018 19:25:03 // 866
üdvözlet
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2018 18:43:48 // 865
A sky fólia meg örök garis :)))
zgi52129-05-2018 16:12:58 // 864
De a gyari az nem folia, kvazi orok elet :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2018 14:53:15 // 863
pontosan, a gyári sötétítés 130e, az utólagos meg 40e ...
RomeoOne29-05-2018 13:26:45 // 862
De akkor miért nem eredetileg sötétített üvegekkel rendelted? Vagy úgy sokkal drágább lett volna?
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2018 12:47:40 // 861
nem, ennél már csak egy sötétebb volt a kályhakorom :))) Előre nem került semmi, ugrik a műszaki
RomeoOne29-05-2018 12:22:33 // 860
Nem gondolkoztál sötétebben? B oszloptól előre került valami?
RomeoOne29-05-2018 12:22:08 // 859
Az 5 literest a 159 is simán benyeli, csak ahogy öntöm bele, felhabosodik és az utolsó 2 decit már csak nagyon lassan tudom önteni, mert nyomja ki a habot. Pont tegnap töltöttem fel
Kócosw29-05-2018 11:09:29 // 858
Volvotol kertek szivatyut,me az XC70 is kb ennyit tud ,es az 5 littyos kannát siman benyeli...
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2018 11:01:48 // 857
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2018 20:57:17 // 856
Ma az autófóliásnál egy X4-es tulaj nézte meg a Stelvio-t és nagyon tetszett neki, azt mondta nagyon szép ez az autó, szebb, mint a BMW-je, kérdezte milyen motorral van fogyi stb, és elcsodálkozott a 10-11L-es fogyasztáson, az övé delej összkerekes és kb ennyit eszik...
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2018 19:19:19 // 855
túl az ezren...
Nem bántam meg, hogy Stelvio lett a Giu helyett, nagyobb belül, a csomagtartója is jóval nagyobb, összkerék, szóval gyerekekkel jó választás, ma 3-at kellett vinni és simán elfér a három ülésmagasító és végre nem rugdossák az ülést, mert messze van. Nagyon jó a ZF váltó előzésnél pillanatok alatt vissza vált pedig dinamic módban még nem is használtam, az autópályán mindenki félre áll nem kell rámásznom vagy villogtatnom...
A fogyi 10 felé tart szóval elkezdett csökkenni pedig a tempón nem változtattam...inkább növeltem :)
Tommi27-05-2018 12:36:54 // 854
Túl nagy a szélvédő? :)))
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2018 20:21:32 // 853
Ma élményautózás volt sok előzéssel nem az a kérdés megy e hanem az egész sor belefér e :DDD
Ami viszont nagyon idegesítő az az ablakmosó, kb 10 szélvédő mosásra kifogy a 4L-es tartály.... cefet...
----23-05-2018 16:13:17 // 852
Nekem is gyönyörűen működik, amikor éppen elfelejtem indításkor kikapcsolni. :))
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2018 13:04:23 // 851
nekem bejön, gyors, nincs rántás, fogyit egész jól tartja... persze bejön a meleg vagy a hideg akkor leves lesz neki :D
----23-05-2018 12:38:32 // 850
Senkivel nem találkoztam még, akinek bejött volna...
Erhard 242 (Pure Energy)22-05-2018 20:16:06 // 849
városban használatba vettem a start-stoppot de csak is bemelegedett motornál
----21-05-2018 13:56:58 // 848
Érdekességként.
----20-05-2018 12:06:58 // 847
Erről van szó :)
RomeoOne20-05-2018 11:13:16 // 846
Nem előzöl, hanem kikerülsz. Én a 159-el is ezt szoktam. Előzni csak kocsisort szoktam. Egy autót csak átugrok, nem előzöm :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2018 11:09:37 // 845
nem lehet vele előzgetni? megy, mint az ágybasz@rás nem érzek különbséget az 1.8TBi-hez képest, pedig még csak normál üzemmódban használom :DDD
----20-05-2018 10:02:09 // 844
Így van, ugyanarról beszélünk.

Nem rég megdícsérték, hogy mekkora kasztnihoz milyen teljesítmény jár, kényelmesen elfér a család gyerekülésestől, csomagtartóban babakocsi, gyerekágy, csomagok. Ráadásul nem nagyon fogsz vele előzni, mert ezzel a kocsival csak kerülgetni lehet. Használd egészséggel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2018 09:26:13 // 843
az ablakmosó spricnit jó ötlet, hogy a karra rakták viszont a folyadék betöltése ultragáz, a betöltő csésze közepén van a lefolyó cső mire az ember tele tölti úgy, hogy ne bukjon ki folyamatosan....áhhhhh
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2018 08:51:30 // 842
Nagyjából egyről beszélünk, a lényeg nem lehet kikapcsolni a pilácsot... Más tegnap 4en utaztunk az autóban nem kicsi emberek és full kényelmesen elfértünk :) Hátul a kibe szállással sem volt probléma lásd tc
pettinke20-05-2018 08:27:55 // 841
*és a parkolófény éghet fél oldalon is.
pettinke20-05-2018 08:22:25 // 840
Parkolófény az az, ami működik, ha otthagyod levett gyújtással, bezárva az autót, parkolni. A helyzetjelző megy gyújtáson, járó motorral.
Se a Stelvioban, se a Giuliában nincs helyzetjelző - helyette van a nappali fény (DRL), ami gyújtáson van magától, akkor is, ha kikapcsolod a tompítottat. DRL viszont csak elöl van, hátul nincs...
Az a kombó, amit szeretnél, hogy elöl csak pislákoljon valami meg hátul is járó motornál, na, az nincs.
(Én mondjuk életemben egyik autómon sem használtam a helyzetjelzőt, teljesen fölöslegesnek gondolom.)
----20-05-2018 07:09:44 // 839
Definiald légyszi a kettőt, H legközelebb ne keverjem. Koszi.
DKori20-05-2018 03:43:33 // 838
Értem már mit szeretnél és úgy látom ilyet tényleg nem tud :O
pettinke19-05-2018 23:20:21 // 837
Szerintem kevered a helyzetjelzőt a parkolófénnyel.
----19-05-2018 22:56:55 // 836
Ne vicceljetek már! :) Millió helyzet van, amikor jól esik levenni parkírra a pilácsot, de nem akaródzik leállítani a motort. Csak egy példa, ha jófejségből nem akarjuk kisütni az előttünk álló szemét a sorompónál, ahova meleg a turbóval esünk be.

A parkolófény járó motorral sok autónál megy (ld. a Freemontom), s feltételeztem, h ennél is megoldható valahogyan.
Kazes☻19-05-2018 21:02:18 // 835
Én speciel zárt sorompónál szeretem lekapcsolni a fényszórót... főleg, ha elsőnek állok. Persze jó időben, bemelegedett motornál, a motort is leállítom. Lehet ő is ilyesmire gondol. :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2018 19:05:45 // 834
Világítás, én azon lepődtem meg, hogy nem tudod kikapcsolni, mert vagy automata vagy be van kapcsolva, sajnos már akkor rátolja a világítás amikor még nem lenne indokolt... Lassan kifogy egy tank benya kivi leszek a fogyira vegyesben
DKori19-05-2018 17:49:39 // 833
Nem teljesen értelek. Ha "közlekedsz" az autóval, akkor amikor megállsz (piros lámpa, vasúti átjáró stb.) akkor olyan állapotban marad a világításod, mint menet közben (vagyis ha automatára van állítva a világításod, akkor nappal menetfényed lesz - csak elöl - éjjel meg megy ilyenkor is a helyzetjelző elöl/hátul, plusz a tompított fény), akár jár a motor akár leállítja a start/stop.

Szóval mért, mikor is lenne szükséged járó motornál álló helyzetben CSAK a helyzetjelzőre? :)
----19-05-2018 17:44:09 // 832
Akkor nem marad más hátra a vasúti átjáróban/pirosban stb., mint elsőnek megérkezni. :P
pettinke19-05-2018 17:38:37 // 831
Nem értem, amit akarsz. Parkolófény, ahogy a neve mondja, az nem megy járó motorral.
DKori19-05-2018 12:54:07 // 830
Szia!

Szerintem parkolófényt nen enged járó motornál azért ugrik vissza. Járó motornál ég a nappali menetfény...
----19-05-2018 11:13:26 // 829
Ezen bőven túl vagyok. A kocsi leállítása nélkül kellene.
pettinke19-05-2018 11:08:09 // 828
Miért nem olvassátok el szegény használati útmutató, amit megkaptok papíron is, letölthetitek online, és emberek vért izzadtak, hogy megírják?

----19-05-2018 10:25:53 // 827
Azaz balra forgatni tudom a tekerőt, csak nem áll ott meg, hanem visszaugrik, amikor elengedem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.