Forum >> 4C

msd25-12-2014 21:00:19 // 766
Idén nem hozott a Jézuska. Na majd jövőre spidert.
Jimmi T.10-11-2014 20:03:03 // 765
LacUS08-11-2014 17:33:02 // 764
Nagy szerelmet így vesz az ember :D A Q4-et is úgy vettem,hogy akkor ültem benne először amikor a Tomi már ott se volt. :)
VKG699!!! (4x156+75)08-11-2014 17:28:24 // 763
Na jó, a 155-tel én is így voltam..:)
Tedi08-11-2014 17:20:01 // 762
namostakkor hadd trollkodjak bele egy kicsit: az összes autómat így vettem, pedig összesen sem értek annyit, mint a 4C kb. tizede :D
mreni08-11-2014 12:48:28 // 761
Most volt az RTL a'La Car műsorában egy kis 4C "teszt" :)
VKG699!!! (4x156+75)08-11-2014 12:34:48 // 760
Meg ugye minek veszekedni ha verekedni is lehet?!

Amúgy a 4C-vel kapcsolatban egy záró gondolat...
Ha abban a pillanatban nem alakult ki benned a "mostazonnalkellhaazéletemetkellérteodaadnomazördögnek akkoris", ahogy megláttad, akkor ez nem a te autód.

És punktum :)
AdiArsenal08-11-2014 07:08:38 // 759
Mért kell azon vitatkozni, hogy valakinek tetszik valakinek nem, meg hogy ki a nagyobb Alfás! Attól, hogy valaki szereti az olasz autókat nem feltétlenül kell elájulnia egy olyan autótol, ami neki jön be. A korábbi Fiatok (brava,bravo1) nekem pl. jobban tetszettek, mint az akkori Alfák, de a mostani Alfák nekem a legszebbek az összes közül (MiTo, Giu), de valakinek meg ez az irány nem emészthető, de elfogadom, mindenkinek a saját ízlésére van bízva. A 4C külsőre nekem sem nagyon tetszik, főleg az eleje, de ültem benne és nagyon jó autó, bár ez tényleg inkább pályára való, biztos élvezet lehet vele autózni mondjuk Spa-ban, mennék vele pár kört, de én annyira nem vágyok rá, még ha lenne pénzem egy ilyen második autóra akkor sem.
Ez az én véleményem, nem kell vele egyetérteni, csak nem értem miért kell ezen veszekedni!
Tedi07-11-2014 20:49:16 // 758
LOL :DDDDDD
Neeem, nem csinálunk ilyet, a véleménykülönbség joga mindenkit megillet. Különben dögunalom lenne itt az élet.
Jorjie07-11-2014 20:31:44 // 757
Öltözz át moderátorba, aztán hadd menjen :-D
vm07-11-2014 20:01:08 // 756
A pókszemmel én speciel úgy vagyok, hogy amikor először megláttam képen, hát...izé... na mindegy, mégiscsak a mi borjunk...
Aztán mikor élőben ott volt előttem, lecsúszott a gatya ;-) Kibaszott jó! Akkora maflás a trendi divatos unalmas dizájnereknek, mint a 166 fényszóró volt annó. Megint beleröhögtek a világ képébe, és szerintem jól tették.
Hozzáteszem, az egész autó nem mutat igazán jól, képen. Legalábbis még egy képet sem láttam, ami vissza tudná adni ezt az ultrabutál formát. Élőben igenis besza-behu...
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 19:13:45 // 755
Ugyan... :P Fogyasztást csökkent, tömegarányt javít...
Mi kell még? :P Másról se szól az élet :DDD
GTPeti07-11-2014 19:09:26 // 754
Mondjuk ez a súlyos indoklás tényleg merész egy kicsit. :)
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 19:02:06 // 753
Nekem már az is túl sok volt, hogy a pókszemet kritizálták azok után, hogy elmondták, hogy a súly miatt lett ilyen.

Ha a súly miatt olyan, akkor felőlem mécses is lehet!
avvocato07-11-2014 18:43:28 // 752
Szerintem le kéne zárni ezt a vitát.A fórum, ahol vagyunk:alfaamore.Szerintem a világon minden alfa rajongó szeme könnybe lábad a 4C láttán.Aki nem érti ennek az autónak a lényegét, az nem alfa rajongó. Az alfa 100 éves tudása van benne ebben az autóban.Szerintem egy fosvágen fórumon nem írnak ennyi hülyeséget.
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 18:43:14 // 751
Vaaagy twinair dízel "4C" kombi hibrid :DDDD
Haddel07-11-2014 18:29:18 // 750
Mondhattok bármit,én akkor is sunáznám a 4C-t. 4-5 év múlva lehet veszek is a 159 mellé. :-)
Tedi07-11-2014 18:10:49 // 749
Asszem erre mondják, hogy reménytelen eset :D
.......................07-11-2014 18:03:26 // 748
Jó ez a 4c csak nekem nem kell,sokkal inkább kellene más ,a Brera utód lenne ,V6 diesel
Inkább valami ilyesmit kellett volna csinálni,hogy
A VÁSÁRLÓT kiszolgálják
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 17:54:48 // 747
Megnéztem, szerintem el kell, hogy szomorítsalak...



Az ott középen pohártartónak tűnik...
GTPeti07-11-2014 17:31:32 // 746
VM, remekül leírtad. :) OFF, Kb pont így vettem a GTV-t. Mentem vele egy apró karikát, az izgalomtól nem sok mindenre figyeltem az úton kívül. Megvettem... Egy Maserati-t, vagy 4C-t is megvennék kipróbálás nélkül. Lehet hülyeségnek, fanatizumusnak, de tapasztalatnak, vagy bizalomnak is nevezni. Én főleg az utóbbinak tartom. Ha az Alfa csinál egy karbonkasztnis sportautót, az rossz egyszerűen nem lehet. Ahhoz túl régen vannak már az autós szakmában... ON
avvocato07-11-2014 17:19:22 // 745
Teljesen igazad van!!! Egy igazi alfásnak eszébe nem jutna a 4C-t fikázni, meg szaros Audikkal összehasonlítani. Jóhogy nem még 2 ülést, meg pohártartókat hiányol némelyik nagyokos.Lehet hogy alvó germán ügynökök vannak közöttünk.
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 17:11:29 // 744
Igen, igazad van, az elején fogyott az 59. De a 156 ezzel szemben egyszerűen lebombázta a piacot. Nem a minőség, hanem a formaterv, a motorok és a futómű vitte el a hátán.

Nem tudom, fogja-e valaki venni, ha nagyon jó, nagyon szép és 3-as árban van.
A Saabnak sem jött össze az utolsó 9-5-össel, pedig az az autó nagyon oda lett téve.

De ne legyen igazam, árulják csak C Merci árban és fogyjon csak úgy is :)

A 4C-ről nem is értem miért vitatkozik alfásként bárki... Nekem még akkor sem fájna, ha nem jönne be... De így, hogy simán a világ élvonalában van, így meg pláne nem jön le, hogy mi lehet vele a baj...
Giuntini07-11-2014 16:53:46 // 743
A 4C szerintem minden hasonló kategóriájú autót lenyom, bele értve a Porsche Boxtert is. A 159 árképzése sokkal bátrabb volt mint a 156-é. Az elején 2008-2009-ig nagyszerűen fogyott, hiszen a tesztekben is leírták, Alfa még nem volt ennyire minőségi. A motorok elfogytak, a GTA pedig soha nem érkezett meg ami az S4 ill M3 konkurenciája lehetett volna. + a 159-nek nagyon betett a gazdasági válság. A 159-et pont a tehetősebb réteg engedhette meg magának (nem a kőgazdag) és ez a drága középkategória vesztette a legnagyobbat. A 4C egy olyan autó amiről sugárzik, hogy nem minden parasztnak lehet ilyen. Nem elég, hogy pénzed van, de mellette legyen egyéniséged. A parasztok vegyék a Boxtert. Ezt a filozófiát kellene átmenteni a 159 utódjába. A paraszt vegye a 3-as BMW-t, az új Giulia vagy akárminek fogják hívni legyen az egyéniségek autója. Ez annak idején a 164 fénykorában is meg volt.
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 15:22:21 // 742
De Te ugye nem fogod bérelni, mivel az nevetségesen drága, mivel a tiszteletreméltó és nagyra becsült németországban (jaj kisbetű, de vajon miért?) hat forint két fillérért adják az M5-öt magától töltődő tankkal... És mellé négy Porschét, hogy a nagyszülők se unatkozzanak addig.

Szóval hogy is van ez? Most akkor jó, hogy lehet bérelni? Nem? Ki tudja? Szaranégycé? Nemlehetkipróbálni? Kilehet deazsejó, aszariskeserű?


A 4C az Alfa leginnovatívabb és legjobb döntése az SZ óta. Pont. Azóta nem mertek ennyire polgárpukkasztót lépni. Sőt, talán még az SZ sem jó példa, az is "csak" egy 75-ös. Akkor talán a Montreal volt ennyire bátor lépés tőlük... És bizony, ha valami kell az elismertséghez, az ez. A helyükben tényleg lenne félkupás verzió is, meg indítanék 4C kupát a WTCC betétfutamaként, azt akkor hadd szóljon.

Nehogymár azok igényét kelljen kiszolgálni, akik S3 meg 3.0 tdi konkurenciát látnak egy karbonvázas versenyautóban.
VKG699!!! (4x156+75)07-11-2014 15:14:46 // 741
Jó az, amit mondasz, csak kérdés, hogy valóban szegmens-e a középkategória prémium része? A 159 annak ellenére nem fogyott, hogy tényleg kitűnő autó volt.
Ezzel szemben a hétköznapibb 156-ot vitték, mint a cukrot...

Szerintem valami 156-szerűt kellene dobniuk, mert az az Alfa igazi vásárlóközönsége. És persze kellenének variánsok, kombi, 3ajtós, szedán, stb... A Giulietta SW-nek pl simán lett volna helye, hiszen a golf kombi is fogy, a 308 is, a meganeról nem is beszélve.

És ha minden igaz, visszatérünk a WTCC-be pár éven belül. Nekem már az is elég lenne :)
Jorjie07-11-2014 14:55:17 // 740
Túl finom vagy.
"felül tudnak emelkedni azon a magyar szarrágáson (ne sértődj meg), "
Azt a zárójeles részt nyugodtan kihagyhattad volna.
Giuntini07-11-2014 14:36:22 // 739
A 4C-t mint valami iránymutatás, úgy kell venni. Ami elengedhetetlenül fontos, az a 159 utódja, az Alfa Romeo történelmének legfontosabb szegmense. A MiTo szegmenst remélem örökre elhagyják, ez nem az Alfa vadászterülete. A Giuliettában még van pár év, a 159 utódja, a 4C és egy igazi GT, spyder-rel együtt. És egyelőre kész. A nagy Alfa most szerintem nem létszükséglet. Majd a későbbiekben. Az Alfa ismét legyen a tehetős egyéniségek autója. És nagyon fontos az Alfának a sport. Alfa Romeo nélkül szerintem nem igazi az autóversenyzés. Én nem tartom elképzelhetetlennek az F1-be való visszatérést, mint a Ferrari fiókcsapata. Mekkora marketing fogás lenne!
Andy07-11-2014 13:50:35 // 738
Ez szép volt Lajos!
Ezért viszlek egy kört ha megjön! ;))))
vm07-11-2014 12:45:45 // 737
Ez nem az Alfa-fanatizmuson múlik.
Ezek az emberek egy hasonlóan pozicionált karórát, öltönyt, vagy akármi mást is megvesznek, mert vagy nem itt élnek és azért, vagy itt élnek, de(!) felül tudnak emelkedni azon a magyar szarrágáson (ne sértődj meg), hogy mindent csak tapogatás, és próbálgatás után veszünk meg. EZEN a szinten nincs átvágás, itt pontosan azt kapod a pénzedért, amit ígérnek. BÁRMELY márka ultra modelljének összes darabja így kel el, nem egyszer még a gyártás megkezdése előtt.
.......................07-11-2014 12:08:23 // 736
Őket lehet fanatikus Alfistinek nevezni,
Örülök,h veszik

De az én szemszögömből ez nem pálya
Szeretem tudni miért adok pénzt,ezen segít,h már lehet bérelni is
Már csak lízingelhetőség hiányzik
Rohodi Mihály07-11-2014 10:08:19 // 735
Erre csak egy sztori:
Ültem egy vacsoraasztalnál anno, Pataki Zolival, és csak olyanokkal, akik megrendelték a 4C Launch Editiont.
Úgy, hogy nem látták az autót, nem ültek bele, nem próbálták ki, nem tudták a pontos árát, és nem tudták mennyit fognak várni rá - általában ők egy évet.
Volt köztük svájci, francia, török, német, angol, belga, stb. Nagy részük már átvette az autóját, amikor ez az esemény volt, és mindegyik azt mondta, hogy ennyi pénzért ez az autó olcsó. Ők csak kifizettek látatlanban sok-sok millió forintnak megfelelő összeget, úgyhogy szerintem a milliomosok is várnak egy ilyen autóra :-)
Giuntini06-11-2014 22:46:24 // 734
A 4C szerintem úgy jó, ahogy van. Az más lapra tartozik, hogy az Alfa kihozhatna egy igazi GT-t, olyan 8C jellegűt V6-os motorral elérhetőbb áron.
VKG699!!! (4x156+75)06-11-2014 22:26:43 // 733
én tényleg nem értelek :D

Ki nem szarja le ezeket a dolgokat? :D Mondjon rá bárki bármit, ami egy R8-at ronggyá ver a ringen, az bizony akkor is komoly autó, ha neked nem tetszik akkor is.

Szóval miről van szó? :D Mit kéne levernie 16 gurigáért? Az FXX-et? :)
avvocato06-11-2014 21:23:12 // 732
Bocs, de az RS3-mal se lehet összehasonlítani a 4C-t.Ugyanis teljesen más kategória.A 4c-be a 900 kilóhoz teljesen felesleges 3-400 lóerős motor. Én ültem a 4c-ben,iszonyatosat gyorsul, nem kell bele erősebb motor. Az Opel speedsterben is egy 2000-es turbómotor volt 200 lóerővel, de 4.9 alatt gyorsult, mert 1000kiló volt.Változatlanul nem értem miért fanyalognak, kárognak egyesek. Nem az a baj, hogy kijött a 4c, hanem az, hogy rajta kívül két modellt gyárt az alfa, ebből nem lehet megélni.
redbull9006-11-2014 20:40:32 // 731
Nem S3 hoz hanem RS3 nem összetévesztendő a kettő... Amúgy meg azzal van a bajom h hiába jött ki a 4C még mindig ugyan azt hallom "mindenki" szájából ha meglát egy alfát h szar olasz legyen az 45-56-vagy egy 4C re hogy mi az a matchbox....

Amúgy meg utálom az audit és nem össze hasonlítottam őket hanem h miért nem raktak bele nagyobb motort kurv*n keveri itt pár ember a szezont a fazonnal.
Mer az egy rohadt Példa volt h 1650Kg os RS3 is gyorsul 4.6 alatt és akkor a 4C 2.5 turbo motorral lett volna 1100Kg és még durvább autót lehetett volna kihozni ha csak pálya autónak is titulálják.... amitől Nürburgringen nem csak azt mondanák h ajha ez igen... hanem h azt a kurva mi ez az autó!
avvocato06-11-2014 20:05:46 // 730
Szerintem meg kell hajolni a 4C előtt, aki pedig egy S3-as audihoz hasonlítja annak fogalma sincs hogy miről szól ez a csodálatos autó.A 911 -ből meg évi több tízezer darabot darabot gyártanak és hiába kerül 2x annyiba korántsem olyan exluzív, mint a 4C.
Grando06-11-2014 19:34:49 // 729
Na hát ennek örülök. :)
BeeGee06-11-2014 19:33:56 // 728
Ha jól tudom a légkondi ingyen van ás alapból nincs benne. Ez mondjuk szimpi.
Speciel a légkondi egy augusztusi pályanapon Imolában jól tud jönni :) igaz h nem segít a köridőben, de legalább nem is ájulsz el az 50fokban :)
A rádió inkább felesleges, de bevallom, én nem dobnám ki belőle..

A motorsport vonal tényleg jó ötlet. Abarthnál működik, Alfának is jól állna
Blade06-11-2014 19:07:43 // 727
Nekem csak az tűnik "ferde" iránynak, hogy a 4C-hez mindenféle felesleges extrákat kínálnak, mint légkondi stb. Onnantól már ugrik a 895Kg rohamosan felfelé. És ezzel a lényege is csorbul az autónak. Szerintem az sem érti az autó lényegét, aki ilyeneket vásárol bele.
Szerintem a 4C egy kemény pályaautó alap. Oké, hogy a kényelmi extrák bizonyos vevőkör irányába szólnak, csak jobban hiányolom a másik vonalat is. A racing irányt, ahol lehetne választani más motorprogramozást, telemetria előkészítést, könnyített alkatrészeket, más futómű variációkat, más fék specifikációkat stb.
Bár én mindig annak a híve voltam, hogy ne a technikai fejlesztésektől rövidüljön a köridő, hanem a vezetéstechnikai fejlődéstől, de a verseny alap irányba is el kellene mozdulni.
BeeGee06-11-2014 19:01:43 // 726
Kicsit félre értettél
Halesz06-11-2014 18:49:59 // 725
Hát pedig szerintem eléggé vagány dolog, hogy nem kapsz meg valamit azonnal, még akkor sem, ha van pénzed...

Ha megtehetném, rendelnék egy 4C Spidert, és imádnám a várakozás minden percét.

Ha pedig egy milliomosnak az a felvágás, hogy vesz egy 911-est, hát hajrá. 48 másik milliomosnak is az van. Igazán különleges és egyedi, tényleg :)

Mondom ezt úgy, hogy a 911-es nagy kedvencem!
Grando06-11-2014 18:24:45 // 724
Aki nem úgy gondolja, mint tanult barátunk, akkor az már nem is magyar fejjel gondolkodik? Csak az a magyar szerinted, aki balkáni felfogású, vagy aki balkáni felfogású, csak az magyar, vagy az csak magyar? Hogy jön ide ez a "magyarozás" egyébként is?
BeeGee06-11-2014 18:00:45 // 723
Lehet hogy tévedek, de úgy gondolkozol, mintha a világ közepe Magyarország lenne és mindenki magyar fejjel gondolkozna. Még ha meglepően sok 4C-t is rendeltek itthon, kurtára nem vagyunk célpiac :)
Hogy a magyar vállalkozó szerint a lízingelt 911 alatt minden komolytalan, az balkáni felfogás. Szerencsére meg tudom cáfolni ismerősi körön belül is ezt az állítást.

Nyugaton is lízingelnek, csak ott a kereskedő megteheti hogy előrendelni mert van erő a piacban, nem kell fosnia h a nyakán maradt. Aztán egy már csak közepesen szituált bérből és fizetésből élő polgár is eldöntheti hogy van-e olyan konstrukció amiért lízingelné vagy kikápézná és viheti egyből.

De tényleg, a 4C nem való mindenkinek. Kár is Boxterekkel, S3-asokkal összehasonlítani. Aki érti a különbséget, annak való a 4C, aki nem, annak nem :)
VKG699!!! (4x156+75)06-11-2014 15:47:16 // 722
Igen, azért produkált a Ferrari rekordnyereséget tavaly... :P

Egyébként nem azért nem adnak el belőle évi 3500-nál többet, mert szemetek, hanem azért, mert nem tudnak eleget gyártani a monocoque-ból. A gyár ennyire képes, és egy modellért nem érné meg a bővítés.

Miért kell mindig ferdíteni?
vm06-11-2014 12:20:35 // 720
Nem kizárólag az motiválja az embert (legalábbis ha Alfa Romeo-érában mozog...), hogy mit gyorsul a vas 0-ról 100-ra. Állíts már egymás mellé egy RS3-at, meg egy 4C-t, aztán hirtelen világosodj meg ;-)

Dögöljek meg ha értem, hogy lehet a két autót egyáltalán említeni egy mondatban...
Andy06-11-2014 12:06:29 // 719
De biztos nem fog várni egy évet

Erre ne vegyél mérget! ;)))
.......................06-11-2014 11:18:03 // 718
A milliomosok már rég megvették a 8C jüket,
Mem egy szájából hallottam a 911 alatt minden komolytalan,

Aki meg fizetésért gürizik,vagy vállalkozó az inkább lízingel,
De biztos nem fog várni egy évet
Szóval itt a kapufa..ez a szándékos azértsegyártokeleget hadvárjonráaparaszt mai életben nagyon nem fog bejönni
VKG699!!! (4x156+75)06-11-2014 10:56:39 // 717
Hogy mi van?

Igen, használt F360 vagy 355 is van 16 gurigáért... :D Sőt, ház is.

Hogy jön ehhez az S3? Meg mi az, hogy nem eresztett akkorát az Alfa a 900 kilóval? Majdnem a fele az S3-énak a súly, belegondoltál az mennyi munkaóra...?

És az egy összkerekes autó. A 0-100-ban az sokat számít. De közben tipikus quattro, tolja az orrát, puha... Komolyan almát a körtével.

Lehet, hogy szívesebben indulnék el vele 1500 km-es túrára, de kb ugyanolyan, mint egy 2.0 tdi... Csak sokat fogyaszt. Erős. És? Na pont ez a különbség a 4C-nél. Hogy az NEM egy erős szériaautó. Ettől lesz belőle szupersportkocsi. Nem holmi agyig húzott 2.0 turbós családi autó...:) Sportautó. Nem "gyorsan megyek vele és otthagyom a 320d-t a lámpánál" autó, hanem versenypályára született, kompromisszumokat a gazdájára erőltető kívánatos jármű. Ami elveri az R8-at a nürburgringen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.