Forum >> 4C

Tedi04-11-2014 13:25:38 // 710
Tegyük azért hozzá, ahhoz az is kellett, hogy megnyerjenek vele három rali világbajnokságot :)
Rohodi Mihály04-11-2014 13:11:43 // 709
Egy ilyen kis-szériás autóra? Szerinted? Szerintem nem lesz. De lehet tévedek :-)
.......................04-11-2014 12:01:51 // 708
Törésteszt van 4c re?
lesz?
Rohodi Mihály04-11-2014 11:55:12 // 707
Az én véleményem szerint a 4C pályaautó, DE simán használható a mindennapokban is, ha nem kell sok csomagot hurcolnia valakinek, nincs szükség gyerekülésre, stb. Laptop befér :-) Sőt, jobban használható mindennapi autónak, mint egy Ferrari, Maserati... Pl. azért, mert a fogyasztása a töredéke. Még úgy is, hogy belül fapadosabb, puritánabb, keményebb.
.......................04-11-2014 10:25:16 // 706
Volt már egy hasonló próbálkozás ,a Lancia Stratos
Az legenda lett,
Kívánjuk ezt a 4c nek is
quasimoto04-11-2014 10:21:32 // 705
A 4C nem GT hanem egy színtiszta pályaautó, ezt egyszerűen nem ismerik fel az Alfa tulajok. Az Alfa nem gyátott ilyen kocsit soha, mert a 33 Stradale ugye a 8db - os széria szintjén maradt. Az Alfák a hétköznapi emberek kedvezőárú mindennap használható sport(os) kocsijai voltak, ebbe a dobozba nem fér bele a 4C. Egy pályaautónál csak a másodperc számít, pont. Nekem is szokatlan az Alfától az ilyen kocsi, de ez ilyen lett. Lehet, hogy mást várt sok alfás, vmi GT - t 6 hengeres motorral, ami muzsikál és befér csomag meg a pereputty, de az a kocsi valószínűleg nem lenne ilyen visszatérő téma, ennek a kocsinak pedig valószínűleg az is a szerepe, hogy amíg a gyár letesz egy értékelhető választékot az asztalra, ne felejtsék el, hogy egyáltalán létezik. Mert a nagy európai piacokon elég sok kilómétert kell megtenni mire 1 akármilyen Alfa szembejön...

Én sem vennék 4c - t, de csak azért mert nincs annyi pénzem, hogy pályaautóban pihenjen egy 16oska, ha lenne azonnal gurulnék Budaörse és rendelném. Hétköznap elhimbálóznék vmi sportos kupéban hétvégére jöhet az őrjöngés. Ez egy jó koncepció de nem ennek a lerabolt országnak.

Gondolj bele Szájmon 16 - ért kapsz egy versenyautót, egy igazit. Karbon vázzal. Fehér köpenyes mérnökök kenegetik vákumozzák sütögetik havi 4ezer€+ fizetésért. Szerintem súlyos bukta a gyárnak minden darab. Ki a fasznak nem tetszene egy turbó v6 a seggében? Ez van ez ilyen. Gyakran vezetgetek T-jet Fiatot és baromi jó karakterű motor. El sem tudom képzelni mit adhat elő egy másfélszer akkora egy karbon vázban.
AdiArsenal04-11-2014 05:56:36 // 704
audi, bmw tucat autó, közben a tulajok azt hiszik, hogy milyen egyedi autójuk van,meg persze tökéletes, amibe még olajat sem kell cserélni soha, nem kéne egyik sem, én is nap mint nap látom, hogy a Giulimnak is rengetegen utánanéznek, pedig ebből inkább láthat az ember az utakon, mint a 4C-t.
msd04-11-2014 00:11:46 // 703
A sima Cayman talán még olcsóbb is, mint a 4C, jóval lassabb, nem is túlságosan szép, legalábbis mindenképpen hétköznapibb látvány, van belőle jópár Pesten. Ha neked inkább az... hát... végülis jogodban áll, csak ezen a fórumon elég furcsa. Vagy az SLK55, ami egy több, mint háromszor akkora motorral 0.4 másodpercet ver a 4C-re 0-100-on, ha már a számokon lovagolunk? Végülis még mindig jobb, mint a majd' két tonnás BMW Z4, ami a legerősebb motorjával is lassabb. Azzal inkább a Brera-t lehetne összehasonlítani.

Ma elment mellettem reggel egy 4C a Petőfi hídon, és nekem azért csak kéne egy ilyen játékautó. A többi hozzá képest tucat, a 4C messzíről kitűnik. Budán naponta araszolgattam a dugóban Porschék, M3/M5 BMW-k mögött, senki nem fordítja utánuk a fejét, és nem nagyon rázta meg a gyomrom az eszeveszett motorhang sem, amikor a buszsávban ráléptek a gázra. A tekintély parancsolás jelentős része csak a tulajdonosaik fejében létezik. Ha egyszerű embereket akarsz lenyűgözni amúgy is a fizikai mérettel érdemes próbálkozni, nem a kifinomult sportossággal. Valami X6-os, vagy hasonló bumszlival.

Eddig egyedül Ferrariknál tapasztaltam, hogy bárkinek maga után rántja a fejét, kisgyerektől nagymamáig. Pár hete egy 458 mögé sikerült beszuszakolnom magam a Gyáli úton. Na annak volt hangja, pedig alig lépett a gázra, de már libabőr. Persze nem is 16 millió, és nincs is minden második budai cégtulajdonosnak. De a felsorolt autók közül a 4C áll hozzá a legközelebb életérzésben.
GTVili03-11-2014 22:11:02 // 702
Pedig Perdix már rég nincs itt....:-)
avvocato03-11-2014 21:44:31 // 701
Át kell jelentkezni a Porsche klubba!!Az eszem megáll, néha azt hiszem,hogy egy másik márka honlapján vagyok, ahol menő dolog szapulni az alfát.
Jorjie03-11-2014 20:26:36 // 700
Azért plusz 4-6 miller csak a hangért elég nagyvonalú :-)
:Szájmon:QV:147:GT:03-11-2014 19:22:48 // 699
Lehet, hogy nekem magával a kategóriával van a problémám?! :D Bár nem is igazán egyértelmű, hogy kik is a kategória társai de én egyedül a Lotus-t tartanám annak...és a Lotust sem szeretem :D

Nem vitatom, hogy egy nagyon szép gép de nekem 16milláért ne legyen Honda hangja....tudom tudom a súly....de inkább legyen 1másodpercel rosszabb a gyorsulása csak duruzsoljon benne valami...

Hogy 16milláért mit vennék? Semmit...inkább költenék 20-22 millát és vennék egy Porsche Boxstert vagy Caymant!! Tapasztalatból mondhatom miután 2 évig használtam egy 987 Boxster S-t, hogy a világ egyik legjobb sportautója ami nem csak mindennapi használatra alkalmas, hanem versenypályán való őrjöngésre is miközben gyönyörűen üvölt a 3.4-es boxer motor a hátad mögött...arról nem beszélve, hogy a teljesítményéhez képest nevetségesen keveset fogyaszt és elől hátul lehet bele pakolni....

De egy Z4-est vagy egy SLK55 AMG-t is előbb vennék mint 4C-t....

(Nem kell a fejemet venni a kijelentéseimért :D)

Nekem egy sport autó nem csak arról szól, hogy könnyű....igenis hozzá tartozik a motor és a hang is!
Andy03-11-2014 15:46:44 // 698


Vannak akiknek semmilyen szar nem elég büdös! :)))
Gegee03-11-2014 15:25:39 // 697
Ennyi. Nagyon beletrafáltál! Jönnek itt a 4 hengerrel, hogy az nem motor stb, viszont azt elfelejtik, hogy 900 kg a kocsi és ehhez a súlyhoz szerintem iszonyat elég. 1.75 Tbi a Giut is úgy mozgatja, mintha pihekönnyű lenne, nem hogy a 4c-t, ami fél tonnával könnyebb. FÉL tonna. Kimondva is iszonyatosan sok.
Béci Ɨ|ѯ03-11-2014 15:06:59 // 696
Big big LIKE!
Jimmi T.03-11-2014 14:38:14 // 695

nekem tetszik
avvocato03-11-2014 14:23:41 // 694
Én ültem 4C-ben, P Zoli miskolci cartársunk jóvoltából, mentünk is vele! Az autó kinézete és a hangja lenyűgöző! Hörög, fújtat, ordít, minden tekintetben elképesztő! Még egyszer köszi Zoli a tesztelés!!! Ennyi pénzért szupersportkocsikhoz hasonló menetteljesítményt nyújt. Azt hiszem mindenki összesz@rná magát, ha egy ilyen verda lenne a garázsábanÖörülni kéne, hogy ilyen autót gyárt az alfa. A hangra visszatérve, lehet, hogy valakinek az 1.6-os dízel kerregés jobban tetszik, hát erre nem tudok mit mondani.
Jorjie03-11-2014 12:36:37 // 693
Savanyúéknak üzenem, hogy a 4C régóta az egyetlen Alfa, amire egy fanatikus Alfás igazán büszke lehet. A 8C-t most ne nézzük, mert az igazából Ferrari. Egy Alfa, amire rég vártunk, egy reménysugár hogy az Alfa tud még autót gyártani. Egy Alfa, ami kb. mindent agyonvert a Nürnburgringen. Egy Alfa, amiről végre dicsekedhetünk a Bmws, Mercis, Audis havernak.
És az meg milyen kérdés, hogy miért nem 6, 8, 12, 65 hengeres? Súlycsökkentés ember! A legfontosabb tuning, mióta autó létezik!
Játékautónak titulálni, egy kocsit, ami 4 alatt van százon, meg elég vicces. Meg kell nézni egy Caterhamet, egy Mazda RX8-at, vagy ilyesmiket, azok sem egy tankok.
A hangot meg ahhoz kell viszonyítani, hogy ez négy henger, mégis jobban szól, mint egy TS. :-)
Az ár meg viszonyítás kérdése, meg kell nézni a többi márkát, ott milyen árak leledzenek egy hasonló menettulajdonságú gépnél.

Örüljetek már egy kicsit neki!

Gegee03-11-2014 12:08:20 // 692
Az majd az 5c lesz... gondolom :)
Jimmi T.03-11-2014 12:07:06 // 691
Én vennék 4 C-t ha a cégem kormányközeli lenne és megtehetném.
A hangja meg benne ülve szerintem sokkal jobb mint kívülről hallgatva.
Tekintélyt parancsoló ? az meg minek ? nem vagy elég nagy még ?

Nagyon dögös, nagyon tolnám neki !
.......................03-11-2014 08:02:10 // 690
Nekem meg a 4henger nem elfogadható,
Miért nem lett legalább 5 hengeres
AdiArsenal03-11-2014 05:55:26 // 689
Külsőre nekem sem nagyon jön be, viszont a motor az nagyon komoly, meg szerintem a hangja is jó egy 4hengereshez képest.
Tommi03-11-2014 00:25:06 // 688
Egy V12-es Ferrari az tekintélyt parancsoló :) Vagy egy 8C :) De a 4C kissé más csapatban játszik és ahogy a nevéből is láthatod, hangorkánt ne várj tőle, a négy hengernek megvannak a határai. De a saját kategóriájában szerintem abszolút rendben van és ne egy Civic legyen mellé az összehasonlítási alap, kicsit más kategória a kettő ;)

Csak a kíváncsiság kedvéért: mit vennél 16 millióért, ami szerinted vérpezsdítőbb? És ezt bármiféle kötekedő szándék nélkül, komolyan kérdezem :)
:Szájmon:QV:147:GT:03-11-2014 00:11:25 // 687
:D Sajnos komoly.....nem tetszhet mindenkinek :)

Nem azt mondom, hogy nem szép autó mert szépnek szép..hanem azt hogy egyáltalán nem fog meg...ahogy jött velem szemben a nagy forgalomban, inkább valami játék autó benyomását keltette bennem, nem pedig egy tekintélyt parancsoló sport autóét...
A hangjáról pedig csukott szemmel azt hinném, hogy egy jól hangolt Honda Civic...

Szóval az első látás és hallás után biztos, hogy 16milióból nem 4C-t vennék... :)
Imyx02-11-2014 14:06:34 // 686
Ez most komoly?? :-))
Grando02-11-2014 13:58:16 // 685
Erre a szörnyű hírre biztosan leálltak a gyártással, és leültek gondolkodni, hogy mit is ronthattak el. :D
msd02-11-2014 13:38:27 // 684
Egy vásárlóval kevesebb. :(
:Szájmon:QV:147:GT:01-11-2014 15:22:14 // 683
Velem az egyik nap jött szembe egy piros (gondolom az Avis féle) a pesti alsó rakparton...hát engem nem igazán fogott meg...a hangja sem nyerte el a tetszésem... :((
Andy01-11-2014 14:32:05 // 682
Márciusban kezdik gyártani. :P
GTPeti01-11-2014 13:26:36 // 681
Az előbb ment el a barátom mellet az autópályán egy fehér 4C cabrio. Azt mondta a telefonban, hogy aki a kipufogót tervezte, kitüntetést érdemel. :D
Rohodi Mihály31-10-2014 15:00:00 // 680
A "legalapabb" 4C 16.060.000 Ft + forgalomba állítási költségek.
Ennek a Casco önrésze (ha 10%-ost kötnek..) 1.606.000 Ft. Ha valaki 100% biztonságra játszik, ezt kell kaucióként kérnie. És akkor még nem is esett szó arról, hogy 2 év alatt jön meg egy újabb, ha vmi nagy gáz történik vele, vagy hónapokig kell javítani - akkor is áll benne a pénze, és nem termel. Mert végül is ez egy üzlet, profitot kell termelnie :-) A marketing hír értéken túl...
mesa31-10-2014 13:28:12 // 679
"Olvastad, mennyiért lehet javítani a 4C utascelláját? Gondold el, valaki kibéreli 50 ezerért és mondjuk csak 200 ezret zárolnak a kártyáján."

Erre van a biztosítás! Nyilván kötött rá az Avis. Ők sem bolondok

Nekem nem a százezres napi díj a probléma, hanem a kaució mértéke.
Majdnem vételár tíz százalék az igen is sok.
GTPeti20-10-2014 22:57:22 // 678
Ebben teljesen igazad van. B)
Piritu - 1.000.00020-10-2014 22:52:56 // 677
Ezért kell oda menni :-P
GTPeti20-10-2014 22:50:57 // 676
Na várj, ez Maranelloban van, vagyis van rá egy aprócska esély, hogy nem az a magyar cég, akiről anno egy cartárs beszámolt (akik csak lightos krúzolást engedélyeznek). :)
Piritu - 1.000.00020-10-2014 22:37:53 // 675
Itt jobb a motorhang, könnyebb dönteni :-))
Piritu - 1.000.00020-10-2014 22:36:12 // 674
Itt egy ismerősünk videója. Döntsd el magad :-))
GTPeti20-10-2014 21:47:46 // 673
Egy M3 egy napra 49eFt, 150km-rel. Csak mielőtt valaki azt hiszi, hogy 70 ojróért tényleg megkapja. :)
GTPeti20-10-2014 21:45:05 // 672
Az a 30 ezres bérelt Ferrari nem olyan, hogy ott ül melletted a tag és nem engedi 3000 fölé vinni a fordulatszámot? Mert ha igen, akkor azért az nem ua., mint elvinni egy napra egy 4C-t. B)
Kazes☻20-10-2014 21:42:08 // 671
VKG699!!! (4x156+75)17-10-2014 19:06:18 // 670
Ezzel itt folyton gondok vannak. Akkor ennyi, ha kiveszed mondjuk egy hónapra. Nem akkor, ha kell 1 napra és ütnéd-vágnád.

Amúgy meg Halesznál a pont. Just as usual... :D
Halesz17-10-2014 16:00:12 // 669
Hát bárhogy számolom, eléggé reális... kíváncsi lennék, Te milyen áron adnád egy napra és milyen feltételekkel.

Olvastad, mennyiért lehet javítani a 4C utascelláját? Gondold el, valaki kibéreli 50 ezerért és mondjuk csak 200 ezret zárolnak a kártyáján...

Szerintem ez nem ugyanaz a szitu, mint amikor 30 ezerért vezeted a Ferkát és melleted ül a bérbeadó...
Grando16-10-2014 11:08:39 // 668
Lehet - kb. 10 percre úgy, hogy melletted ül a mókus, és rádszól, ha 5000 fölé pörgeted, vagy bármit vadulni kezdenél. Ami persze teljesen érthető is. De azért ne hasonlítsd össze ezt egy egész napos bérléssel. :)
Jimmi T.16-10-2014 10:35:31 // 667
ott a pont !
mesa16-10-2014 08:53:04 // 666
jkaució
mesa16-10-2014 08:52:30 // 665
Ferrarit 30 ezerért is lehet bérelni. Egyik esztergomi Alfacity-n is volt ilyen lehetőség, az árra nem emlékszem pontosan de kb nagyságrendileg hasonló.

Murcielago-ra 3 misi a jaució,de csak ha 24 órára bérled.
link

Szerintem is elképesztő árat kalkulált az Alfa Romeo 4C-re az Avis. Mégis csak egy 15 milliós autóról beszélünk, nem 50-100 milliósról!
AdiArsenal16-10-2014 05:12:20 // 664
Inkább biciklit bérelek, mint egy bmw-t :)
.......................16-10-2014 03:52:23 // 663
http://www.sixt.de/luxusautos/
msd15-10-2014 23:01:58 // 662
"ennyiért salzburgban ferrarit bérelek"
Ferrari 458 Italia: Price starting from €995 Per Day

"münchenben felééert kapsz M4 et"
BMW M3: Price starting from €295 Per Day

:)
.......................14-10-2014 14:06:36 // 661
lehúzás
ennyiért salzburgban ferrarit bérelek
münchenben felééert kapsz M4 et,és nem kell 1millát letenni

egyék meg..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.