Forum >> 4C
Saca09-03-2013 13:33:25 // 75
Az olcsó sportkocsi majd az Mx-5 alapú Spider lesz szerintem. Plusz amíg megy mint a veszedelem nem mindegy hogy mekkora az a motor? :)
Tedi09-03-2013 13:31:52 // 74
Mire ideér tuti lesz 18 milla, 60 ezer euro az ára. A kedvező áru sportkocsi alatt szerinte te az új Duettót érted, amit a Miatával közösen fejlesztenek. A 4C soha nem arról szólt, hogy óccsó technikát belebaszarintjuk. Így lett 890 kilo, még csak nem is 950, ahogy Lacus írta.
Hogy hardveresen mennyiben más ez a motor, mint a 159 tbi, azt nem tudom, arra tudok támaszkodni, amit a vezérek mondanak: átgondolt, full alumínium, "teljesen új". Neked is ugyanazt tudom mondani, mint amit korábban leírtam, annyira kicsi, és annyira a minimális súlyra hegyezték ki, hogy egy V6-os túl nehéz lenne bele és bele sem férne. Vagy éppenhogy. Jó lesz ebbe az 1750 tbi. A Speedster mindkét motorja sokkal gyengébb volt ennél, a trubós is csak 200 lovas volt, meg hát technikában sem volt annyira topon. Jó lesz ez.
Hogy hardveresen mennyiben más ez a motor, mint a 159 tbi, azt nem tudom, arra tudok támaszkodni, amit a vezérek mondanak: átgondolt, full alumínium, "teljesen új". Neked is ugyanazt tudom mondani, mint amit korábban leírtam, annyira kicsi, és annyira a minimális súlyra hegyezték ki, hogy egy V6-os túl nehéz lenne bele és bele sem férne. Vagy éppenhogy. Jó lesz ebbe az 1750 tbi. A Speedster mindkét motorja sokkal gyengébb volt ennél, a trubós is csak 200 lovas volt, meg hát technikában sem volt annyira topon. Jó lesz ez.
Grando09-03-2013 13:17:05 // 73
Egyrészt ez egy 240 lovas motor. Igaz, azt nem tudjuk egyelőre, hogy a többlet erő csak a vezérlőprogi miatt jelentkezik-e, vagy vagy eltérés a "hardverben" is.
De!
Másrészt nem tudom, tudod-e, hogy pl. az újabb Porschék motorjai 100.000 km után úgyszólván gyárilag kukaérettek. Komoly, P. klubos szerelőktől hallottam ezt - és ez az ő köreikben teljesen természetes. Vagy legalábbis nem ütköznek meg rajta annyira, mint amikor nálunk egy olaj helyett szurokkal kezelgetett, 150-200ezer+++ kilométeres motor végső elkeseredésében csapágyasra roggyan. ...és még így is simán a javítható, finanszírozható kategóriában marad. Persze nem is teljesít annyit, ez is igaz. Na csak miheztartás végett. :)
De!
Másrészt nem tudom, tudod-e, hogy pl. az újabb Porschék motorjai 100.000 km után úgyszólván gyárilag kukaérettek. Komoly, P. klubos szerelőktől hallottam ezt - és ez az ő köreikben teljesen természetes. Vagy legalábbis nem ütköznek meg rajta annyira, mint amikor nálunk egy olaj helyett szurokkal kezelgetett, 150-200ezer+++ kilométeres motor végső elkeseredésében csapágyasra roggyan. ...és még így is simán a javítható, finanszírozható kategóriában marad. Persze nem is teljesít annyit, ez is igaz. Na csak miheztartás végett. :)
LacUS09-03-2013 13:06:35 // 72
Lotus se extra motorokkal operál, mégis sikeres.Egy boxter kb 1300kg ttrs 1500, az alfa 950.. az a 4-500kg mínusz rengeteg, szerintem a súly miatt raktak 4 hengerest bele, és szerintem jó döntés volt, egy V8cal nem lenne ilyen jó,a V6 jó opció lenne,de nincs jó V6 az alfa kínálatában jelenleg.A opel speedsternél a design szerintem nem volt olyan erős és amiatt lett bukás. A 4C egyedi fejlesztés, nem lotus elise/exige alapokon nyugvó alfásított valami mint anno a speedster volt egy köztudottan szar ecotec motorral, az 1750Tb egy nagyon jó motor. Persze ízlések és pofonok. :) Persze, ha ma kihúzzák az általam megjelölt 5 számot egyből 2őt veszek, egy marad 4 henger, a másikba csinálok egy aeresei V6 biturbót :)
quasimoto09-03-2013 12:43:19 // 71
Srácok mennyi az ára a 4C - nek? Valaki azt írta 18MFt. Ez igaz? Szerintem átkozottul sok. Nem arról volt szó, hogy egy kedvező áru sportkocsi jön?
Nekem tetszik ez a kocsi, de egy 4 hengeres Fiat motorral extrémnek érzem az árát.
Annyi mint egy Cayman S. Vagy egy TTRS. Mindkét gép 300LE felett van és bár karosszériájuk építésmódja nélkülözi a különleges megoldásokat, cserébe van bennük igazi sportmotor ( nem egy középosztályos kocsiból kocsiból átvett 4 hengeres igásló - ezt a motort a 159 - ekbe dobálják számolatlanul ) súlyos presztizsük van az egész világon.
Az Alfának ezért még meg kell először küzdenie. Újra. Ehhez a belépőár brutális.
Nem szeretem a Porschét, de az eszembe se jutna venni egy 4 hengeres Fiatmotoros Alfát venni ugyanannyiért mint egy Cayman S - t.
Persze látni kellene élőben. Engem az egész az Opel Speedsterre emlékeztet ami állati gyors, állati jó és állati nagy bukta...ugyanez a koncepció. Extra kasztni feltuningolt Astra motor = kudarc. Egy Sportkocsi lelke a motor legalább annyira mint a kasztni. Egy 4 hengeres motor akármilyen jó lehet, de senki nem lesz bele szerelmes.
Ebbe a kocsiba egy hathengeres 8.000 - ren visiító sportmotor kellene. Vagy egy V6 biturbó. Nem egy motor a polcról.
Remélem nem voltam ünneprontó!
Nekem tetszik ez a kocsi, de egy 4 hengeres Fiat motorral extrémnek érzem az árát.
Annyi mint egy Cayman S. Vagy egy TTRS. Mindkét gép 300LE felett van és bár karosszériájuk építésmódja nélkülözi a különleges megoldásokat, cserébe van bennük igazi sportmotor ( nem egy középosztályos kocsiból kocsiból átvett 4 hengeres igásló - ezt a motort a 159 - ekbe dobálják számolatlanul ) súlyos presztizsük van az egész világon.
Az Alfának ezért még meg kell először küzdenie. Újra. Ehhez a belépőár brutális.
Nem szeretem a Porschét, de az eszembe se jutna venni egy 4 hengeres Fiatmotoros Alfát venni ugyanannyiért mint egy Cayman S - t.
Persze látni kellene élőben. Engem az egész az Opel Speedsterre emlékeztet ami állati gyors, állati jó és állati nagy bukta...ugyanez a koncepció. Extra kasztni feltuningolt Astra motor = kudarc. Egy Sportkocsi lelke a motor legalább annyira mint a kasztni. Egy 4 hengeres motor akármilyen jó lehet, de senki nem lesz bele szerelmes.
Ebbe a kocsiba egy hathengeres 8.000 - ren visiító sportmotor kellene. Vagy egy V6 biturbó. Nem egy motor a polcról.
Remélem nem voltam ünneprontó!
Erhard 242 (Pure Energy)08-03-2013 19:01:52 // 70
Jimmi T.08-03-2013 18:54:02 // 69
Az Egyesült Királyságban "általában: elöl 520 mm * 111 mm; hátul 520 mm * 111 mm vagy 285 mm * 203 mm vagy 533 mm * 152 mm; ettől eltérő méretben is találhatóak rendszámok, mert a szabvány a méretet nem határozza meg."
Amennyiben az Egyesült Államok fő piacnak tekinthető (célpiacnak mindenképp), úgy ott 19 államban nem is szükséges első rendszám ahol meg igen ott a "Méretei: megfelelnek az amerikai szabványnak: 300 mm * 150 mm (12" * 6"
Szóval tényleg :)
Amennyiben az Egyesült Államok fő piacnak tekinthető (célpiacnak mindenképp), úgy ott 19 államban nem is szükséges első rendszám ahol meg igen ott a "Méretei: megfelelnek az amerikai szabványnak: 300 mm * 150 mm (12" * 6"
Szóval tényleg :)
mesa08-03-2013 18:35:09 // 68
Ahogy én látom ebben a Race fokozatban csak annyi a trúváj, hogy ki lehet kapcsolni (illetve ki van kapcsolva) az ESP! :D
BeeGee08-03-2013 15:53:43 // 67
Ahogy olvasom, nincs benne rendes sperr, csak e-Q2. Ezért viszont kár..
Cserébe van race üzemmód a DNA-n :)
Cserébe van race üzemmód a DNA-n :)
mesa08-03-2013 15:34:19 // 66
Delta S4 turbo+kompresszor. Az utcai autók meghatározott zajszint határértékeit meg csak úgy átugrálhatná a gyártó, hát persze. :D
Warbis nyugodtan keress rá a YT-on, ma már a digókon kívül minden gyár készít 1.6-os turbo 4-es motort, azt kell mondjam, a 4C hangja így is megszégyeníti mindegyikét. Nekem tetszik, éles, agresszív hangja van mindehhez képest!
Warbis nyugodtan keress rá a YT-on, ma már a digókon kívül minden gyár készít 1.6-os turbo 4-es motort, azt kell mondjam, a 4C hangja így is megszégyeníti mindegyikét. Nekem tetszik, éles, agresszív hangja van mindehhez képest!
mesa08-03-2013 15:24:43 // 65
Nénikről is lesz sorozat FTP-n? :)
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 14:45:20 // 64
Kazes☻08-03-2013 14:35:32 // 63
Erről nem is beszélve... Milyen igaz! :DDD
Cs.Alfa08-03-2013 14:19:01 // 62
Meg oszt mire megnéznéd az elejét,a hátulját fogod látni úgyis csak..:D:D:D:D
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 14:09:51 // 61
anno a 33-asaimnál mindig ezzel kezdték ha cserélni kellett valamit:-)))))))))))))
nem Ők, az akkori ezermesterek:DD
persze nem kellett soha kivenni, csak messzebbre kellett mennem szervízbe...
nem Ők, az akkori ezermesterek:DD
persze nem kellett soha kivenni, csak messzebbre kellett mennem szervízbe...
Tedi08-03-2013 14:06:59 // 60
Ebben az a vicces, hogy a ezek egyike sem fő piac. Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban meg ugyanúgy nagy rendszám van, mint nálunk. Szóval jah :)
Jimmi T.08-03-2013 14:03:23 // 59
"erre a digók általában nem gondolnak, mert hát úgy vannak vele (gondolom én), hogy náluk pici rendszám van elől, a többieket meg ki nem szarja le?! :D"
a digókon kívül( 360x110 mm) az alábbiak szarnak még az eu normás rendszámra : Svájc- 300x 80,Svédország (opciós) 300x110 ,Monaco 290x110 ,Egyesült királyság és Ciprus amilyet akarsz !!!
a digókon kívül( 360x110 mm) az alábbiak szarnak még az eu normás rendszámra : Svájc- 300x 80,Svédország (opciós) 300x110 ,Monaco 290x110 ,Egyesült királyság és Ciprus amilyet akarsz !!!
Kazes☻08-03-2013 13:56:52 // 58
Minek is szemből frsz, elég az hátul. Elől csak ront az összképen!:)
Tedi08-03-2013 13:37:06 // 57
Ablakba :D Vicces, hogy erre a digók általában nem gondolnak, mert hát úgy vannak vele (gondolom én), hogy náluk pici rendszám van elől, a többieket meg ki nem szarja le?! :D
GT
Ezt vezesd elő Csörinek, vagy Alexnek, szerintem a válasz féltengely formájában fog érkezni :D
GT
Ezt vezesd elő Csörinek, vagy Alexnek, szerintem a válasz féltengely formájában fog érkezni :D
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 07:00:11 // 56
Ne légy negatív:-)
motorháztető fel-motor ki, ennyi:DD
motorháztető fel-motor ki, ennyi:DD
Sotime08-03-2013 00:42:39 // 55
Oszt' a rendszám hova kerül? :)
Saca07-03-2013 22:48:55 // 54
Na ezt jól megfogalmaztam....
Saca07-03-2013 22:48:17 // 53
Szerintem nem kell sok idő és ehhez is lesz 26 féle fényszóró hozzá a boltok polcain :)
Dömpi (il dottore)07-03-2013 22:02:00 // 52
Személy szerint örülök a 4C-nek. Remélem beindul ezzel az alfa, és jönnek sorban az új típusok - leginkább a 159utódot várom :-)
A 4C ára szerintem nem hajmeresztő. Persze sohasem tudnám megvenni, és ha meg is tudnám, akkor sem venném meg - hová raknám a gyerekeket? meg a cuccaikat - viszont ár/érték arányban szerintem nagyon is a top-on lesz ez a típus.
A design szempontjából viszont az elülső lámpákat nem tudom hová tenni. Nekem kicsit franciásan futurisztikus, nem pedig olaszosan macho-s. Szóval nekem a kocsi ezen része nem jön be. De csak ez.
A 4C ára szerintem nem hajmeresztő. Persze sohasem tudnám megvenni, és ha meg is tudnám, akkor sem venném meg - hová raknám a gyerekeket? meg a cuccaikat - viszont ár/érték arányban szerintem nagyon is a top-on lesz ez a típus.
A design szempontjából viszont az elülső lámpákat nem tudom hová tenni. Nekem kicsit franciásan futurisztikus, nem pedig olaszosan macho-s. Szóval nekem a kocsi ezen része nem jön be. De csak ez.
Kazes☻07-03-2013 21:38:11 // 51
Jó kocsihoz, jó baby! :)
Kovi07-03-2013 21:14:04 // 50
vm07-03-2013 20:02:27 // 49
Öröm az ürömben, hogy kevés magyar Alfa szerelőnek kell majd küzdenie vele...
Tedi07-03-2013 19:51:48 // 48
Ja meg a Pentastar V6, de azt meg neeemár :)
Tedi07-03-2013 19:51:21 // 47
Van V6 házon belül, a Maser V6-osa. De szerintem be se fér, nézd meg, hogy a kis 1750-et is úgy faragták be, álom lesz mondjuk egy vezérléscsere benne :D
Blade07-03-2013 18:46:57 // 46
Fejlesztenek egyet, papíron már bizonyára előrehaladott állapotban van a 2.0 V6 TB projekt:)) De lehet 1.6 V6 TB is, az F1 után szabadon..:)
Ha más nincs, a 8-12 hengeres gondolat sem rossz! :)
Erre elaludni? Inkább ébredni:)))
Ha más nincs, a 8-12 hengeres gondolat sem rossz! :)
Erre elaludni? Inkább ébredni:)))
BeeGee07-03-2013 18:33:51 // 45
V6 biztos, hogy nem lesz benne. Honnan? Konszernen belül is csak 4 - 8 - 12 hengeresek vannak, ha jól tudom.. Meg ebbe a kis gyüszbe elég a 4 is :)
Jó a videó, erre szoktál elaludni, fogadjunk .)
Jó a videó, erre szoktál elaludni, fogadjunk .)
Blade07-03-2013 18:16:52 // 44
Remélem a Corsa már 2.0 V6 TB lesz, akkor szólhatna így is:)))
Vagyis hasonlóan, így csak egy 3.2 V6 tud szólni:)
Vagyis hasonlóan, így csak egy 3.2 V6 tud szólni:)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 17:16:53 // 43
És akkor hab is legyen a tortán : Autodelta:-)
Tedi07-03-2013 17:03:53 // 42
Telhetetlen népség :)
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 16:56:02 // 41
Lehet a hangfalam sz@r, de ez szebben is szól, lazábban is forog fel. De kövezzetek meg...nem tehetek róla, az a hang a videón nem jön be.
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 16:51:44 // 40
Hát nekem nem jön be, olyan kelletlenül forog.
4 henger, turbo, Olasz: Lancia S4
Nem mondom hogy egy utcai autónak így kell venni a lapot (de amúgy de...:-)), de ettől lehetne kicsit idegesebb karakter, és kevésbé "kiégett az üveggyapot" hangú.
Persze ez egy videó, élőben kéne hallani.
4 henger, turbo, Olasz: Lancia S4
Nem mondom hogy egy utcai autónak így kell venni a lapot (de amúgy de...:-)), de ettől lehetne kicsit idegesebb karakter, és kevésbé "kiégett az üveggyapot" hangú.
Persze ez egy videó, élőben kéne hallani.
Tedi07-03-2013 16:17:39 // 39
A Novitecre lennék inkább kíváncsi. Ha ugyan foglalkoznak majd vele. Szerintem nem kizárt.
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 16:11:02 // 38
Pedig tuti fog csinálni rá:-)
De a video alapján szőrszál feláll alapból is...
De a video alapján szőrszál feláll alapból is...
Tedi07-03-2013 16:06:28 // 37
Erre nem kell már Ragazzon, nagyon szépen duruzsol ez is, négyhengeres létérre :)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 15:54:15 // 36
Ragazzont ( majd ) faragnak erre is maximum:-)
BeeGee07-03-2013 15:51:48 // 35
Zsunior07-03-2013 15:48:22 // 34
Ezt azért ugye most nem mondtad komolyan....
msd07-03-2013 15:27:14 // 33
Turbó négyhengeresnek ha megfeszülnek sem lesz szívó V8 hangja, szerintem ehhez képest nagyon királyül döbörög :)
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 15:18:49 // 32
Hát ööö...az autó tényleg tetszik, szép, de ez a hang...hát kinek mi jut róla az eszébe. :-)
Nekem pl. EZ.
Nekem pl. EZ.
Béci Ɨ|ѯ07-03-2013 14:50:36 // 31
De jól röfög!!! Ez már igen!!! :) :) :)
Halesz07-03-2013 13:55:36 // 30
nekem a képeken inkább a kilincs elhelyezése furcsa, én úgy hagytam volna, ahogy a tanulmányautón volt... :)
meg a tükör bumszli szára sem tetszik, ahogy kijön az ajtó közepéből...
ellenben az első lámpák bejönnek :)))
meg a tükör bumszli szára sem tetszik, ahogy kijön az ajtó közepéből...
ellenben az első lámpák bejönnek :)))
Jimmi T.07-03-2013 13:54:33 // 29
Halesz07-03-2013 13:38:22 // 27
Ezt ki is felejtettem, igen... szóval sok pénz, de teljesen reális az ára
Halesz07-03-2013 13:37:05 // 26
"Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően"
Pontosan ebből kell kiindulni a fanyalgóknak... Mai áron egy 3,2-es Brera is lenne 14 milla, vagy több, ha gyártanák... Egy 3,2-es GT 2007-ben 11 millió körül volt, ha nem csalnak az emlékeim. Most 2013 van, így ezt a 18 milliót egyáltalán nem tartom rossz árnak... nem azt mondom, hogy meg tudnám venni, de nem is érzem úgy, hogy elérhetetlen.
Pontosan ebből kell kiindulni a fanyalgóknak... Mai áron egy 3,2-es Brera is lenne 14 milla, vagy több, ha gyártanák... Egy 3,2-es GT 2007-ben 11 millió körül volt, ha nem csalnak az emlékeim. Most 2013 van, így ezt a 18 milliót egyáltalán nem tartom rossz árnak... nem azt mondom, hogy meg tudnám venni, de nem is érzem úgy, hogy elérhetetlen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
662
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?