Forum >> Junior

RomeoOne13-05-2025 15:36:22 // 495
Akkor azt már nem is lehet rendelni? És hó végéig beszántják a 280 lovasakat is?
Halesz13-05-2025 14:40:14 // 494
Az pont olyan soknak éreztük akkor, mint most egy Giulia Q árát....
Tommi13-05-2025 14:19:05 // 493
A 2000-es évek elején 12 millió volt egy fullos 156 GTA :)))
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2025 14:01:55 // 492
Ami hasonló kategóriának mondható autót vezettem, az a Nissan Juke (2021). Talán ezres abban a motor, elég gyengus volt, elég sokat kellett visszakapcsolgatni. . Azzal az autóval mentünk fel az Etnára, szóval volt alkalmam kipróbálni mindenhogy. Azon nagy felni volt peres gumival (19?), ami kicsit túlzás volt rá, de ilyen drasztikus elugrálást azzal sem tapasztaltam. Kicsit rázott inkább, de nem vészesen.
A kormányzás érzet viszont hogy is mondjam... "more engaged" az Alfában. A multilink hátsó futómű a Junior alatt óriási különbség, ebben biztos vagyok.
Az igazán érdekes egy összehasonlítás lenne a platform társakkal.
A Giulietta mellé nem is tenném hasonlításnak, akkora autós korszak szakadék választja el 2011-et 2025-től, hogy egész hihetetlen.
Halesz13-05-2025 13:09:47 // 491
Örülök, hogy ezt leírtad, és pont ez a lényeg, hogy a helyén kell kezelni.
Szerintem simán hozza a 120 lovas Giulietta érzetét, a menettulajdonságai annál jobbak. Egyedül a futóműről írtakkal nem értek egyet, mert itt is a kategóriatársaihoz kellene hasonlítani, azokhoz képest marha jó.

De majd a Q4 lesz izgi, mert az más futóművet kapott, meg persze a 280 lovas Veloce...

Tényleg az a szörnyű, hogy 11 millió egy ilyen autó, ha 6-7 milla lenne, mindenki imádná. Csak annyiért nem kapsz rendes autót, az régen volt.
WarbiRunner (Gyuri)13-05-2025 10:39:55 // 490
Vezettem,szerintem ugyanezt az autót. Itt nulladik megjegyzésként beírok egy plusz pontot az Alfa Romeonak, ugyanis elhozták egy rendezvényre, ahol nem csak körbe lehetett nézegetni ki is lehetett próbálni. A hozzáállás nagyot változott.
Már sötétedett, az Alfa Romeos hölgy biztos már ment volna vacsorázni, mégis még vezethettem egyet. Annak örülök, hogy ez sötétedés környékén volt, így a lámpáját is láttam, hogy mit tud.
Érdekes egy autó, mert műszakilag teljesen idegen. NIncs az, hogy felnyitod a géptetőt és ismerős alakú alkatrészek, elrendezés fogad. Aki régóta Alfázik, és "műszaki szeme" van, annak tök idegen a motortér látványa, és úgy egyáltalán minden látszó műszaki részlet.
Az autó beltere teljesen rendben van. A Sabelt ülések nekem tetszettek, egyáltalán nem nyomták a hátam, lehet valami gerinctorna kéne a Totalcaros cikkírónak :-) Szűk az ülés, de pont az egyik legjobb dolog az autóban.
Ez egy kicsi olcsó autó akar lenni, arról nem tehet, hogy manapság az olcsó 12 milla magasságát jelenti. Nagyon durva ha így nézzük. Látszik ez mindenhol, és az igyekezet is, hogy a sok helyen kopogós anyagok ellenére az összhatás teljesen kellemes. A szögletes kijelző az valóban nagy kapufa, nem is értem, miért nem kanyarították körbe műanyaggal a sarkait.
A gombok érzetét is kritizálja a cikk. Nos, elsőre én DNA kapcsolónak néztem a váltó előválasztóját. Annak a kapcsolónak az érzete nagyon jó. Fém kapcsoló, kellő súllyal. A többi az valóban csak egy gomb, de semmi kirívó, nem lötyög, nincs olcsó műanyag érzet, működik és kész. Számomra nagyon szokatlan volt viszont azzal a kicsi kapcsolóval váltani a menet módok között. Biztos szokható, tudom hogy ez a divat.
Az autó vezetve azt mondanám, hogy kellemesen egyben van. Az N mód használhatatlan, de ez nekem nem újdonság, 200m után tettem Dynamicba, mert gyűlöletes ahogy hörgette a motort Normálban. Szóval D-ben próbáltam ki. A gázreakciója élénk, ezt ugyanilyen 1.2-es motornál más autóban is tapasztaltam, így oldják meg az erő érzetet.
A váltószép finoman vált, és a váltási pontok szerintem Giuliásak akartak lenni, szinte ugyott váltott, ugyanolyan lábmozdulatokra (fék/gáz). Ezzel sokat foglalkozhattak a feljesztők. A fülekkel bele lehet váltani. Hogy rángat, e, hektikus e, nem tudom, nekem szépen dolgozott.
A motor nem forgós. A hangja pont olyan mint az 1.2 háromhengereseknek általában, nekem ismerős volt, vezettem már ilyen motorral autókat. Ugyanakkor beugrott az egész autóról a Fiat 500 0.9 hybrid is. Ugyanaz a koncepció nagyobban, egész hasonló hang, aláfestve a villany vonyítással. Nekem a hanggal nem volt bajom, és a néha halkan felvisító villanymotor még jó is. Pláne, hogy van tőle normális motorfék, ami a mild hibridek legjobb tulajdonsága szerintem.
A kormányzás ultra könnyű. Igazából jól hangolt, de túl sok a szervó (D-ben). Normálisan közlekedve egész kis direkt kormány, jól reagál rá, de a visszajelzés az viszonylag kevés.
A futómű.. ott viszont van igazsága a cikknek. Egy pici rossz minőségű szakasz volt, településen belül, kanyarban. A fara teljesen elvesztette a fonalat, arrébb ugrott, nem tudott mit kezdeni a dologgal.
Összességében elvesztettem a konkrét véleményem az autóról XD Kívülről nekem borzasztóan idegen, műszakilag szintén. Belül egy mai Alfa beltér, amit nem tapogatni, nézni kell.Remélem a műszerfal kijelzőt fészliftelik. Vezetve az érzet egyben van, nem érződik olcsó műanyag autónak egyáltalán. Az elmúlt pár év autóipari történéseinek jó lenyomata. A tesztautó árából vettem kb a Giuliát 4 éve. Ez mindent elmond arról ami történik. A mérnökök vért izzadhatnak, hogy letegyenek egy terméket ami még hoz Alfás jegyeket, korlátozott technikai lehetőségek mellet. Én ezt a vért izzadó küzdelmet érzem.
GT Ɨ|ѯ10-05-2025 17:49:18 // 489
Olaszok / akik megvették / is imádják:-)
leopop309-05-2025 13:35:37 // 488
Viszik mint a cukrot 😉
GT Ɨ|ѯ06-05-2025 18:11:31 // 487
leopop328-04-2025 08:39:35 // 486
Nagyon tetszik le is fotóztam 😉


Persze valamiért úgyis elforgatja az oldal
leopop324-03-2025 09:08:42 // 484
Ez jó! Lopom ezt a mondást ha szabad. Nagyon tetszik tényleg totálkár rájuk nézni is 🤣
leopop324-03-2025 09:06:37 // 483
Totalgázok :))) Érdekes minden külföldi szaksajtó dicséri a kormányzása meg komolyan hihetetlen imádtam minden percét mikor vezettem.

Én várom már mikor szűnik meg ez a banda gyalázatosak nem kicsi hanem nagyon 😉
GT Ɨ|ѯ22-03-2025 10:32:11 // 482
Szóra sem érdemes ez a cikk és szerző, totálkár még csak rájuk nézni is:-)
Kócosw22-03-2025 08:50:27 // 481
Nem véletlenül nem kovtem a munkassagukat egy ideje...
RomeoOne22-03-2025 08:18:04 // 480
Totalcar megint milyen kedvesen konferálta fel a cikkét:
Morfiusz Cédula12-03-2025 18:01:04 // 478
Az olasz dzsuniorozza:
Alfa Junior
Morfiusz Cédula12-03-2025 17:55:35 // 477
Az olasz szerintem pont az első kiejtést használja.
Egyébként ma láttam egyet élőben kifele a Szerémin. Először mögöttem jött, távolabbról facelift-es Stelvionak gondoltam, de nem teljesen. Aztán lassítottam, akkor láttam, hogy mi az. Végig tök alfás volt a pofája, egyáltalán nem gondoltam peugeot-nak, se távolról se közelről. Aztán pont kikanyarodott a Pappas telepre mikor mellém ért. De nem rossz ez, legalábbis így első látványra nem az.
GT Ɨ|ѯ12-03-2025 17:51:04 // 476
Utóbbi:-)
RomeoOne12-03-2025 11:05:32 // 475
Akkor "Dzsunior" vagy "Junior" a kiejtése? Az olaszból kiindulva inkább az utóbbi, nem?
Tommi11-03-2025 16:47:33 // 474
Nem is értem, hogy az "igazi" alfások miért nem rohannak új Giulia QV-t venni, ha már annyit sír a szájuk, hogy a Junior egy borzalom... :)))
Morfiusz Cédula11-03-2025 16:14:48 // 473
Igen, a cikk szerint is a 100k lenne legalább elérendő. Ez meg így egyelőre csak évi 70 körül van...
RomeoOne11-03-2025 15:13:02 // 472
Az a baj, hogy annyir alacsony a bázis, hogy innen nem sokat számít egy +30% sem. A lényeg inkább ezen az ábrán van:



Legalább újra 100k fölé kéne menni, az már valami lenne...
Morfiusz Cédula11-03-2025 14:03:30 // 471
Az újonnan eladott Alfáknak már a több mint fele Junior:
Alfa Romeo posts exceptional sales in early 2025

Úgy látszik ez most jobban kell a népnek, mint az "igazi" Alfa az alfásoknak.
leopop311-03-2025 10:21:14 // 469
Köszönjük szépen! 😎
leopop311-03-2025 10:20:33 // 468
Asszem megvolt 😉
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2025 19:29:50 // 467
Szerintem jól képbe helyezi ez a teszt a Juniort. :-)
GT Ɨ|ѯ10-03-2025 17:22:12 // 466
Ez a kijelentés megállja a helyét:-)
Kócosw10-03-2025 16:51:29 // 465
Ez egy olyan kijelentésnek tűnik mintha engem kérdeznek a V6 GT ről 🤣🤣
GT Ɨ|ѯ09-03-2025 19:29:31 // 464
Korrekt video, nincs miről vitatkozni:-)
Kócosw09-03-2025 16:06:56 // 463
Én nem merek már 😁
Halesz09-03-2025 12:25:17 // 462
Fogadjátok szeretettel az Alfa Junior tesztemet.

Aztán gyertek vitatkozni róla a YouTube-ra :)
Kazes☻05-03-2025 15:43:08 // 461
Kócosw16-02-2025 18:39:16 // 460
Romeo ugyis tudja...nem kell irnom se 🤣
leopop316-02-2025 18:20:38 // 459
Már ezzel elárultad mire gondolsz 🤣🤣🤣
Kócosw16-02-2025 17:01:04 // 458
Inkabb nem irok semmit 🤣
leopop316-02-2025 10:42:59 // 457
Jó de ő túl gyorsan érne oda 🤣
Kócosw16-02-2025 09:19:48 // 456
Meg a Romeo e🤣
leopop315-02-2025 23:45:08 // 455
Akkor ez olyan lesz mint az én navim sosem talál oda 🤣
Kócosw15-02-2025 13:31:31 // 454
Mondasz valamit, pedig állítólag ennek a navijaba mar az en címem is benne van, el tud jönni meglatogatni vele 🤣
Kócosw15-02-2025 13:29:06 // 453
Tudom 🤣🤣
TtK15-02-2025 11:13:04 // 452
Nyóccázé' kéttenyérnyi fólia, pár műanyagdarab meg három sor LED.. Shut up and take my money! :DDD
Halesz15-02-2025 10:04:57 // 451
Én sem láttam még utcán fotózva, csak a garázsában.... :))))
Halesz15-02-2025 10:00:57 // 450
Nem csak az ülést kapod meg ennyiért, hanem a Performance csomagot:

Performance csomag
Sabelt Corsa ülés (6irányban állítható ülések elöl, 3 fejtámla, Alcantara
betétek belül
- az ajtópanelben is, sport pedálok, küszöbbetét, velúr
szőnyeg) (60E)
Performance kormánykerék (321)
Gyémánt fekete scudetto, piros betétek (5J1)
Állítható magasságú csomagtérpadló (256)
Sötétített hátsó üvegek (GEG)
Hangulatvilágítás (LHA)
Utastér világítás elöl-hátul (LN7)
Fűthető szélvédő a lapátok vonalában (253)

Ha csak az ülés kell, akkor van egy 1,4 milliós csomag is:

Sport csomag
Sabelt Corsa ülés (6irányban állítható ülések elöl, 3 fejtámla, Alcantara
betétek belül, sport pedálok, küszöbbetét, velúr szőnyeg) (5MU)
Performance kormánykerék Alcantara betéttel (321)
Fűthető szélvédő a lapátok vonalában (253)


Át is írtam a cikkben, bár szerintem ezekkel a további extrákkal jobban megéri a Performance csomag.

Itt egy friss árlista.
Demecsab15-02-2025 09:31:42 // 449
Király az új Afla Romeo Junior reklám!

Alfa Romeo Junior

Így kell az érzelmekre hatni!
Lájkoljátok! ;)
mesa14-02-2025 19:05:55 // 448
Nagyon klassz!.
A 147-es óta az első új Alfa modell, ami egyből tetszik és nem "idővel hozzászokik a szemem"

A cikkre hivatkozva: a 2.2 miller a Sabelt ülésekért egyszerűen aggasztó. Az 595 Abarthban a Recaro sem volt több 1.2-nél, pedig már az is jelentősen túlárazott tétel volt.
Cserébe legalább itt nem lehet Akrapovicra elszórni a pénzt :)
GT Ɨ|ѯ03-02-2025 18:05:47 // 446
Pedig én ott ültem benne először:-)

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.