"Kissé" eltávolodtunk a belém állás okától, és nem tudom, hol olvastad, hogy azt írtam, hogy nem sokkal jobb egy új motor a régieknél. Ennek az ellenkezőjét írtam le, de hát biztos azért, mert nem értek hozzá :) Ellentétben veled, aki leírtad ugyanazt, mert értesz hozzá. Világos.
Biztosan szobrot akarok (amivel ugyancsak nem értem mi lenne a gond, de legyen). Azaz bocs, már nem akarok, mert van.
Elég jókat motorozok vele ahhoz képest, hogy - alappal feltehetően - bronzból van, hiszen ugye szobor.
Forum >> Junior
VKG231!!! (156+75)11-04-2024 11:04:47 // 91
pettinke11-04-2024 10:59:05 // 90
Az Alfa nagy gyorsasággal elkezdte elveszíteni azt az identitást, ami miatt szerették, szerettük
1986-ban került a Fiat kezébe az Alfa Romeo, milyen identitásról beszélünk azóta, ha már egyszer ennyire véralfások vagyunk? osztott platformokon alapulnak az autók, már a Fiat akvizíció előtt megtervezett 164 is ilyen.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
nem látom az Alfás identitást elveszni ebben az autóban pusztán azért, mert a bajuszkapcsoló pözsó... mutass már nekem ebben a szegmensben egy másik Torsen diffis autót :)
aham, és mi van, ha a mostani rajongótábor nem bírja a márkát fenntartani? ahogy most sem rohant el minden, itt a fórumon kifakadó azonnal elrohanni venni egy Giuliát?
akkor nyitni kell kifelé, és megszólítani más célcsoportokat is. ezt látjuk most.
1986-ban került a Fiat kezébe az Alfa Romeo, milyen identitásról beszélünk azóta, ha már egyszer ennyire véralfások vagyunk? osztott platformokon alapulnak az autók, már a Fiat akvizíció előtt megtervezett 164 is ilyen.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
nem látom az Alfás identitást elveszni ebben az autóban pusztán azért, mert a bajuszkapcsoló pözsó... mutass már nekem ebben a szegmensben egy másik Torsen diffis autót :)
aham, és mi van, ha a mostani rajongótábor nem bírja a márkát fenntartani? ahogy most sem rohant el minden, itt a fórumon kifakadó azonnal elrohanni venni egy Giuliát?
akkor nyitni kell kifelé, és megszólítani más célcsoportokat is. ezt látjuk most.
Kazes☻11-04-2024 10:46:49 // 89
Örülünk... Vincent. 😉
Selmak11-04-2024 10:14:18 // 88
Ducati soha sem szobrot gyártott, hanem motorkerékpárt amit élvezetesen lehet vezetni. Ezeknek a kritériumoknak máig megfelelnek. Olyat hogy Ducati futóműve, féke, vázgeomtriája ne lenne jó vagy lehetne élvezni vele a motorozást még nem hallottam. Aki meg szobrot akar venni nézzen más márka után.
WarbiRunner (Gyuri)11-04-2024 09:55:07 // 87
Az elektromos nagyon kétélű penge, gondolkoztam rajta, hogy legyen, ne legyen. Cégesen pláne megérheti megvenni főleg a cégautó adó miatt. Ugyanakkor horror értékvesztése van, és örökre vagy akkár hosszú távon megtartósnak még csak gondolni sem szabad rá. Szóval az összkép kicsit árnyalódik. Várkonyi Gábor tett fel egy posztot a minap, vett egy Leaf-et. Kiderült mennyiért. Na ilyenkor szomorodok el, mert jóideje figyelgetem az elektromos autók akcióit. De ugye ehhez is bennfentesnek, vagy minimum pestinek kell lenni, hogy ilyen áron, ilyen autóhoz jusson az ember. Kb. azonnal mentem volna érte annyiért, az sem érdekelt volna ha csak itt áll az udvaron. És aztán visszanézek az újautó kínálatra, és kínomban röhögök. És pontosan tudom, hogy soha a büdös életben nem fogok 10-12 milliót adni ezekért az átmeneti megoldásokért. Van az az ár ahol megéri valóban beülni egy új elektromosba, és napi szinten azzal gurulgatni. Egy jó megoldásnak tartom erre. De nem 12 millió vagy több az az ár. Hosszú távra pedig értelmetlen. Rokonok jöttek a hétvégén..vonattal, mert a céges Teslával inkább nem indulnak el ilyen messzire. 230km-re XDDDD
Liquid11-04-2024 09:41:50 // 86
sajnos én is így látom, főleg az utolsó mondatot
RomeoOne11-04-2024 09:38:06 // 84
De ezzel pont azt mondtad, hogy Neked is csak az számít, hogy Alfa márkajelzés legyen rajta, nem az, hogy milyen az autó (:
RomeoOne11-04-2024 09:33:31 // 83
(szégyen vagy sem) egy volkswagennel járok már fél éve mert az kvázi ingyen van.
Szégyen, úgyhogy ne reklámozd, de azért megértjük :DDD
Szégyen, úgyhogy ne reklámozd, de azért megértjük :DDD
Piritu - 1.000.00011-04-2024 09:29:23 // 82
Talán azért veszik mégis mert nincs más. Ha Alfa sedan kell nem nagyon tudsz válogatni. Kombiból mégy ennyit se :-(
Holnap mennék Spidert venni ha lenne. Mindegy milyen lenne, még ha Mazda koppintás is. De sajna abból is Fiat lett, így kiesett.
Holnap mennék Spidert venni ha lenne. Mindegy milyen lenne, még ha Mazda koppintás is. De sajna abból is Fiat lett, így kiesett.
tdemeter11-04-2024 09:17:57 // 81
Én is ezt tenném! Várom az elektromos Giuliát. Gyönyörű a benyás, jó is vele menni, de (szégyen vagy sem) egy volkswagennel járok már fél éve mert az kvázi ingyen van.
RomeoOne11-04-2024 09:17:22 // 80
Jól látod, Emil. Minden új modell bemutatásnál megy ez a sírás. Giuliánál is rengeteget ment. "Nem olyan karakteres, mint a 159", "Olyan, mnit egy 3-as BMW" stb. stb. Mindig az előző éra volt az igazi utolsó :DDD
tdemeter11-04-2024 09:14:50 // 79
Már megint ugyanaz a nyávogás mint az elmúlt 2 Alfánál.
Sajnos van akinek soha semmi se jó.
Szerintem akinek olyan bánata van, hogy miért van tele peugeot vagy jeep alkatrészekkel az most keressen más márkát, mert olyan, hogy önálló márka már nemigen lesz ( maximum a Ferrari) az olaszoknál. Klasszikusan a félig üres pohár felfogás.
Mindenki másnak azt javaslom, hogy kezdjen el megbékélni ezzel és örüljön, hogy a szeretett márkája ide is eljutott. Az, hogy az autó mennyire szép szerintem erősen hozzáállás kérdése. Ha eleve elítéled mert elektromos vagy mert a stellantis alapokra épül akkor bukó. Ettől még simán lehet jó!
Ha most hirtelen választanom kéne, hogy jeep, fiat600, peugeot vagy ez, akkor nálam toronymagasan ez vezetne.
Ott van benne egy csomó előd jellegzetes vonala. Nekem minden irányból tetszik, egyedül a hátsó részében érzek kicsit toyotát.
Elektromosban venném. A benya lassan megfizethetetlen.
Sajnos van akinek soha semmi se jó.
Szerintem akinek olyan bánata van, hogy miért van tele peugeot vagy jeep alkatrészekkel az most keressen más márkát, mert olyan, hogy önálló márka már nemigen lesz ( maximum a Ferrari) az olaszoknál. Klasszikusan a félig üres pohár felfogás.
Mindenki másnak azt javaslom, hogy kezdjen el megbékélni ezzel és örüljön, hogy a szeretett márkája ide is eljutott. Az, hogy az autó mennyire szép szerintem erősen hozzáállás kérdése. Ha eleve elítéled mert elektromos vagy mert a stellantis alapokra épül akkor bukó. Ettől még simán lehet jó!
Ha most hirtelen választanom kéne, hogy jeep, fiat600, peugeot vagy ez, akkor nálam toronymagasan ez vezetne.
Ott van benne egy csomó előd jellegzetes vonala. Nekem minden irányból tetszik, egyedül a hátsó részében érzek kicsit toyotát.
Elektromosban venném. A benya lassan megfizethetetlen.
Giuntini11-04-2024 09:11:45 // 78
Nekem az a benyomásom, hogy bármit csinálhat az Alfa az utóbbi időben, azt csak kritika érheti. Mára túllihegett lett az utolsó igazi Alfa jelenség, a 75. A MiTo-t sokan kiröhögték, ma egy szeretett modell. A Giuliettát kritizálták, ma mindenki visszasírja. A Giuliába belelátták a BMW-t....
Piritu - 1.000.00011-04-2024 08:49:22 // 77
A Giulietta megjelenését anno messiásként vártam. Aztán jött AlfaCity és meg tudtam nézni, majd inkább vettem egy 159-et. A facelifttel pont azokat változtatták mai elsőre nem tetszett úgyhogy később így lett Giuliettám…
Piritu - 1.000.00011-04-2024 08:44:47 // 76
Ha Giuliából lenne elektromos lehet hogy már azzal gurulnék. Pont ezért nézegettem a Jeep-et a múltkori szervizeléskor. Mondjuk ott árban pont a duplája a villanyos az alap benzinesnek.
VKG231!!! (156+75)11-04-2024 08:42:45 // 75
Jaja, kurvaszép az az új monster. És jó is :DDD
Teljesen el vagyok tévedve azon a fronton IS :(
Mert egyébként 20-30 éve indokolt volt a Desmo, ugye? A 100 lovas L2-khöz amik 10.500-nál tiltottak... (11K alatt simán elbírják a szeleprugók kényszervezérlés nélkül is a fordulatot szelepbelebegés nélkül, és mint tudjuk, felette is elbírták már 20 éve is...)
Pont ugyanúgy full indokolatlan volt, mint a 156nál a kettős keresztlengőkat elöl-hátul, vagy a 2.4-et forduló kormány, vagy a Giuliánál a hátsókerékhajtás. Semennyire. A lényeg az, hogy volt egyénisége egy Alfának meg egy Ducatinak, és ha te hosszas méricskélés nélkül megmondod az új monsterről, hogy nem valami tucatfos, akkor biztos jobb a szemed az enyémnél.
Nekem hánynom kell ezektől a motoroktól, és hiába van Panigale, a csajod meg a motorod legyen meztelen, ott nincs hazudozás a műanyagokkal.
Ja: biztos huszonhétezerszer modernebb, és jobb motor az új monster bármelyik réginél. Ez 100%. Tuti, hogy a Milano is jobb (a maga módján) egy 147-esnél vagy egy Giuliettánál, és azt is elismerem, hogy egy góftizenkettő is jobb egy 156-osnál.
A gond az, hogy én ezt leszarom, nem érdekel, tucatműanyag vacakok. Pont olyanok, mint akármi más.
Teljesen el vagyok tévedve azon a fronton IS :(
Mert egyébként 20-30 éve indokolt volt a Desmo, ugye? A 100 lovas L2-khöz amik 10.500-nál tiltottak... (11K alatt simán elbírják a szeleprugók kényszervezérlés nélkül is a fordulatot szelepbelebegés nélkül, és mint tudjuk, felette is elbírták már 20 éve is...)
Pont ugyanúgy full indokolatlan volt, mint a 156nál a kettős keresztlengőkat elöl-hátul, vagy a 2.4-et forduló kormány, vagy a Giuliánál a hátsókerékhajtás. Semennyire. A lényeg az, hogy volt egyénisége egy Alfának meg egy Ducatinak, és ha te hosszas méricskélés nélkül megmondod az új monsterről, hogy nem valami tucatfos, akkor biztos jobb a szemed az enyémnél.
Nekem hánynom kell ezektől a motoroktól, és hiába van Panigale, a csajod meg a motorod legyen meztelen, ott nincs hazudozás a műanyagokkal.
Ja: biztos huszonhétezerszer modernebb, és jobb motor az új monster bármelyik réginél. Ez 100%. Tuti, hogy a Milano is jobb (a maga módján) egy 147-esnél vagy egy Giuliettánál, és azt is elismerem, hogy egy góftizenkettő is jobb egy 156-osnál.
A gond az, hogy én ezt leszarom, nem érdekel, tucatműanyag vacakok. Pont olyanok, mint akármi más.
Kócosw11-04-2024 08:35:17 // 73
van volvom, tobb is volt,amint a kinai belenyult jottek a minőségi problemak.Tipushiba hogy pl az ablakfelhuzo kapcsoloban kiegnek a ledek.A ledek kiegnek 4 ev utan egyik a masik utan.A "D5" Motorok sorban allnak a szervizben 200k nal.
Nem atmatricazott de a hagyomanyokat kinyirtak ott is, last L2 léghűtéses nuku, Csövaz nuku..Etc...
Nem atmatricazott de a hagyomanyokat kinyirtak ott is, last L2 léghűtéses nuku, Csövaz nuku..Etc...
cspbravo11-04-2024 08:32:54 // 72
Ahogy írtam is van 2008-as a családban. Nem rossz autó, ha hely változtatásra használod. Ezen kívül nekem is volt kettő Peugeot-om. A második (új 508) peren kívüli egyezségben visszavásárlásra került a szalon által annyira jó volt…
De amit fő problémának látok, hogy a Stellantis azt gondolja, hogy Peugeot-ot becsomagol DS-nek és most már Alfának, rátesz egy felárat és ettől prémium! Nekem már az sem prémium mint pl a Giulia/Stelvio esetében, hogy van három felszereltség és választhatsz hozzá színt, napfénytetőt és hifit. Mindezt drágábban mint egy azonos felszereltségű 3-as BMW-t. De a BMW-nél szabadon választhatsz az extra listáról szinte bármit kombinálva.
De amit fő problémának látok, hogy a Stellantis azt gondolja, hogy Peugeot-ot becsomagol DS-nek és most már Alfának, rátesz egy felárat és ettől prémium! Nekem már az sem prémium mint pl a Giulia/Stelvio esetében, hogy van három felszereltség és választhatsz hozzá színt, napfénytetőt és hifit. Mindezt drágábban mint egy azonos felszereltségű 3-as BMW-t. De a BMW-nél szabadon választhatsz az extra listáról szinte bármit kombinálva.
Selmak11-04-2024 08:25:58 // 71
Nagyon el vagy tévedve Ducati fronton. A nagyteljesítményű V4-ek Desmok maradtak, csak az olcsóbb V2 kaptak hagyományos szelepvezérlést, ami alacsonyabb fordulatszám miatt nem is indokolná a Desmot. A váz pedig mindig az adott kor technikai színvonalának megfelelő csúcsot hozza. Jelenleg már mindenki teherviselő elemként építi a blokkot és ehhez csatlakozik a futómű és segédváz. A léghűtésért való kesergést 200 + LE felett Euro5 kibocsájtás mellett nem is tudom értelmezni.
Halesz11-04-2024 08:23:39 // 70
240 lóerős, ráadásul Q4 hajtással. Végre van egy elektromos Alfa, az elmúlt 6-7 évben ezért szapultuk az Alfát, hogy nincs, pedig kellene a piacnak. Legalább ennek örüljünk, ha másnak nem tudunk... (én mondjuk tudok...)
Piritu - 1.000.00011-04-2024 08:04:16 // 69
Ahogy nézem a villanyos változat gyakorlatilag a Jeep Avenger technikát tartalmazza. A hírek alapján árban is ott lesz Az meg mondjuk jól is néz ki…
VKG231!!! (156+75)11-04-2024 07:53:45 // 68
A ducati egy jellegtelen vwkonszern tucatfos lett, ami épp elég ahhoz, hogy hányingere legyen az embernek...
Trelli váz off, desmo off, L2 off, léghűtés off, a forma akármi lehezne...
(Ismerős a milano részéről?)
Trelli váz off, desmo off, L2 off, léghűtés off, a forma akármi lehezne...
(Ismerős a milano részéről?)
Selmak11-04-2024 07:33:01 // 67
Miért a Ducati egy átmatricázott VW lett (ami elég érdeke lenne lévén a VW soha nem gyártott motorkerékoárt)? Volvó is kínai kézbe került, de nem lett attól még kínai márka. Az Alfa viszont ezzel a förmedvénnyel kimondhatatlun és visszavonhatalanul egy átmatricázottPUG lett. De amit az Opellel és Dodge is műveltek elég figyelmezetető jelnek kellett volna lennie, hogy a Stellantis csoportot a hagyomány nem érdekli csak profit. Nem baj ha "olasz" autó kell majd ezentúl veszünk Mazdát.
yani🍀11-04-2024 07:24:28 // 66
Talán azért írja mindenki, mert a Fiatt 600e és a Jeep Avenger is pezso. Lehet ezt szépíteni ,de ez akkor is csak marketing a lényegen sajnos nem változtat. Az Alfa nagy gyorsasággal elkezdte elveszíteni azt az identitást, ami miatt szerették, szerettük.
Amikor összeálltak a franciákkal, sokan bíztunk benne, hogy így legalább túl tud élni a márka. Most azt gondolom, hogy max, a név a márkajelzés marad meg, Egy átcímkézett pezsot nem szeretnék birtokolni.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
Amikor összeálltak a franciákkal, sokan bíztunk benne, hogy így legalább túl tud élni a márka. Most azt gondolom, hogy max, a név a márkajelzés marad meg, Egy átcímkézett pezsot nem szeretnék birtokolni.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
Kócosw11-04-2024 05:26:17 // 65
Igy latom en is, de ez sztem siman várható volt.
Ugyanez volt a.ducatinal mikor atvette a fauvé.
Ugyanez volt a.ducatinal mikor atvette a fauvé.
Halesz11-04-2024 01:17:55 // 64
Miért írja mindenki azt, hogy a lemezek alatt Peugeot 2008? Miért nem azt írjátok, hogy a lemezek alatt Fiat 600e és Jeep Avenger. Máris nem hangzik olyan szarul, és jobban is lehet szeretni ezt a kritikát :)
Én még épp a Backstage-et vágom, Tedivel alaposan kibeszéltük az autót, reggel már nézhetitek is :)
Én még épp a Backstage-et vágom, Tedivel alaposan kibeszéltük az autót, reggel már nézhetitek is :)
Kazes☻10-04-2024 23:59:02 // 63
Ezt felírom...
a kéménybe korommal... de legalább jót nevettem rajta... „aranyköpés”! XD
a kéménybe korommal... de legalább jót nevettem rajta... „aranyköpés”! XD
Liquid10-04-2024 22:59:47 // 62
A Tonale tetszett már már első látásra is, a Milano nem, majd meglátjuk megszépíti-e az idő :)
Dömpi (il dottore)10-04-2024 22:57:42 // 61
Akár mennyit is nézegetem, szerintem az utolsó igazi AR a Giulia…onnantól ez már valami más…fancy mainstream
AI által tervezett, kerekre rakott műanyagdoboz amit két mosógépmotor hajt
AI által tervezett, kerekre rakott műanyagdoboz amit két mosógépmotor hajt
cspbravo10-04-2024 22:20:16 // 60
Ez eddig a legszebb Peugeot….
Van a családban 2008-as Peugeot, így ismerem a modellt. Ez a Milano minden részletében az. Ugyanaz a menetválasztó kapcsoló, az index, a belső kilincsek és biztos, hogy a lemezek alatt is Peugeot 2008. Itt szűnt meg az Alfa mint önálló márka. Ugyanaz a recept mint a DS-nél. Peugeot igényesebb ruhába csomagolva, prémiumnak nevezve. De sajnos 1.2-es motorral, Peugeot technikával nem lesz prémium… a DS sem az..
De ha ezzel a márka tovább él valahogy lenyelem!
Van a családban 2008-as Peugeot, így ismerem a modellt. Ez a Milano minden részletében az. Ugyanaz a menetválasztó kapcsoló, az index, a belső kilincsek és biztos, hogy a lemezek alatt is Peugeot 2008. Itt szűnt meg az Alfa mint önálló márka. Ugyanaz a recept mint a DS-nél. Peugeot igényesebb ruhába csomagolva, prémiumnak nevezve. De sajnos 1.2-es motorral, Peugeot technikával nem lesz prémium… a DS sem az..
De ha ezzel a márka tovább él valahogy lenyelem!
carver10-04-2024 21:53:22 // 59
nekem úgy tűnt készülnek valami hitel/lízing konstrukcióval is, vsz nem véletlenül tették oda a kezdőár mellé a havi törlesztőt is (200 ójró)
RomeoOne10-04-2024 21:51:26 // 58
A second hand vásárlóknak még van pár éve emésztgetni a dolgot. Lehet mire odajutunk, már kapkodnának érte. Láttunk már ilyet... :DDD
RomeoOne10-04-2024 21:48:33 // 57
Racse ülésbe racse testalkat kell. Overdose hátára sem ültetted volna fel Fekete Lacit :DDD
Kócosw10-04-2024 21:43:01 // 56
halkan megjegyeznem a piac körforgásba beletartozim a second hand vasarlas is.Ha nem megy el a regi nem vesznek ujat.
carver10-04-2024 21:41:44 // 54
én is meginterjóvanoltam az enyímet neki is teccik.
A bemutatón nem volt szerelem első látásra de a hivatalos youtube mozit meg az Alfa oldalán nézegetve a fotókat egyre jobban tesztik. A youtube-on a pályás felvételeket nézzétek szerintem ott jobban kijön a valódi formája.
Szerintem tök sok szeretnivaló részlet van benne:
- légbeömlő? azonnal megölelném és simogatnám!!!!
- tablet? Nem b@$tak oda egy gagyi tabletet a dashboard tetejére hanem beintegrálták. Jó, nem lett olyan gyönyörű mint a Giuliáé, de azt üzeni hogy ne ezt pöcörgesd má, majd ha muszáj, nézd inkább az utat és vezess! Bejön. És ott vannak a fizikai gombok alatta (mondjuk még jobban tetszene ha kiállnának egy kicsit)
- Coda Tronca? Én oldalról egyből a Stradalét látom benne.
- ok a hátsó lámpa tényleg Kiásra sikeredett
- 3 meg 4 osztatú felni? instant get!
- biscione a C oszlopon? visszafogottan elegéns, gyönyörű!
- 400 liter csomagtartó B osztályban? Ha nem olyan mint a Giulia 450-e akkor megvettek
Igen, az orra kicsit zsufi és ha NAGYON akarom belelátom a Peugeot/Renault, de nem akarom, ezért tetszik. Nem elképesztően gyönyörü csak rendben van. Nekem a Giulietta orra sem jön be (miközben oda vagyok a faráért) sőt még a Giuliámon sem ezért a részletért vagyok oda leginkább. Az ős Giulia óta csak a 159 orra az amire azt mondom hogy a valaha volt legszebb szedán orr (a 155 még éremesélyes).
A Scudettonál azért hiányérzetem van a Leggenda kicsit tyúkketrec, a körbekeret sokat dobna rajta, a Progresso jó ötlet de még nem találták meg azt ami jól is néz ki.
Oldalnézetből simán belelátom a Tonale-t. És szerintem bátor húzás hogy nem kapaszkodtak fel a szögletes vonatra, azok az autók szerintem sokkal gyorsabban fognak öregedni.
Innen nézve nekem bejön. A Jazzünk szépkorú lett, már elkezdtem nézni mit kéne venni asszonynak. A milano felkerült a listára.
-
A bemutatón nem volt szerelem első látásra de a hivatalos youtube mozit meg az Alfa oldalán nézegetve a fotókat egyre jobban tesztik. A youtube-on a pályás felvételeket nézzétek szerintem ott jobban kijön a valódi formája.
Szerintem tök sok szeretnivaló részlet van benne:
- légbeömlő? azonnal megölelném és simogatnám!!!!
- tablet? Nem b@$tak oda egy gagyi tabletet a dashboard tetejére hanem beintegrálták. Jó, nem lett olyan gyönyörű mint a Giuliáé, de azt üzeni hogy ne ezt pöcörgesd má, majd ha muszáj, nézd inkább az utat és vezess! Bejön. És ott vannak a fizikai gombok alatta (mondjuk még jobban tetszene ha kiállnának egy kicsit)
- Coda Tronca? Én oldalról egyből a Stradalét látom benne.
- ok a hátsó lámpa tényleg Kiásra sikeredett
- 3 meg 4 osztatú felni? instant get!
- biscione a C oszlopon? visszafogottan elegéns, gyönyörű!
- 400 liter csomagtartó B osztályban? Ha nem olyan mint a Giulia 450-e akkor megvettek
Igen, az orra kicsit zsufi és ha NAGYON akarom belelátom a Peugeot/Renault, de nem akarom, ezért tetszik. Nem elképesztően gyönyörü csak rendben van. Nekem a Giulietta orra sem jön be (miközben oda vagyok a faráért) sőt még a Giuliámon sem ezért a részletért vagyok oda leginkább. Az ős Giulia óta csak a 159 orra az amire azt mondom hogy a valaha volt legszebb szedán orr (a 155 még éremesélyes).
A Scudettonál azért hiányérzetem van a Leggenda kicsit tyúkketrec, a körbekeret sokat dobna rajta, a Progresso jó ötlet de még nem találták meg azt ami jól is néz ki.
Oldalnézetből simán belelátom a Tonale-t. És szerintem bátor húzás hogy nem kapaszkodtak fel a szögletes vonatra, azok az autók szerintem sokkal gyorsabban fognak öregedni.
Innen nézve nekem bejön. A Jazzünk szépkorú lett, már elkezdtem nézni mit kéne venni asszonynak. A milano felkerült a listára.
-
Kazes☻10-04-2024 21:36:22 // 53
Már aki belefér... vagy tán el is vész benne! :D
Kazes☻10-04-2024 21:35:41 // 52
RomeoOne10-04-2024 21:14:08 // 51
Rolee198610-04-2024 21:13:41 // 50
Szerintem az orra rusnya. Többi része elmegy, felni kimondottan tetszik. Nagyon francia suv-os az eleje. De az a veszély nem fenyeget, hogy rohanjak megvenni. (Köszi stellantis..)
RomeoOne10-04-2024 20:42:01 // 48
Azért én halkan megkérdezném ilyenkor, hány a kritizálók közül hányan voltak úgy, hogy már az erszényben csörgették a pénzt és csak arra vártak, hogy kijöjjön a kocsi és megvegyék? És már ugrottak volna rá, de meglátták a dizájnt és és pont ezért már nem fognak autót venni az Alfa Romeo-tól? (Nem 10-15 év múlva használtan)
(((:
(((:
TtK10-04-2024 20:41:45 // 47
Na meginterjúvoltam a zasszonyt. Neki tetszik. :)
RomeoOne10-04-2024 20:37:07 // 46
Há' mer az szar! Meg RIP az összes '90-es évek előtti Alfa :'DDDDDD
Kócosw10-04-2024 20:34:58 // 45
én inkabb nem írok semmit...
pettinke10-04-2024 20:00:53 // 44
tdemeter10-04-2024 19:56:12 // 43
Nekem máris kéne egy ! Főleg elektromosban ! :)
Üssetek, tapossatok, de szerintem nagyon szép lett :)
Ha tényleg 30000 euro lesz akkor vinni is fogják mint a fene. Gondolom az a hibrid ára lesz.
Üssetek, tapossatok, de szerintem nagyon szép lett :)
Ha tényleg 30000 euro lesz akkor vinni is fogják mint a fene. Gondolom az a hibrid ára lesz.
VKG231!!! (156+75)10-04-2024 19:46:29 // 42
75-ön középen van :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
631
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?