Emil!
Azt, hogy hol fogják gyártani, hónapok óta tudjuk még mi is itt, az alfaamorén. Milyen nemzetgazdasági miniszter az, akinek csak április 10-én, a bemutató után esik le a tantusz? Én kb itt mondanék le, hogy ha rájönnék, hogy erről nem tudtam. De inkább ráépít egy hisztit. Naná, hisz jönnek a választások :) szép ez a nagy nemzeti öntudat, de azért a kukás Olaszországban is bevándorló… ne lepődjünk már meg azon, hogy Lengyelországan olcsóbb autót gyártani, amikor 2007 óta ott gyártják a Fiat 500-at, meg a Pandát…a legjobban fogyó olasz autókat…
Én biztos vagyok benne, hogy tudták ezt már régóta, csak szépen kifuttatták közösen egy ilyen win-win szitura.
Forum >> Junior
Halesz16-04-2024 22:34:00 // 231
Kazes☻16-04-2024 19:24:59 // 230
Piritu - 1.000.00016-04-2024 18:30:39 // 229
Kellett súly rendesen a felnire hogy kiegyensúlyozzák :-DD
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2024 18:09:33 // 228
A műszaki finomság és huncutság nálam nem itt kezdődik,szerintem ne mossuk össze a dolgokat. Ez iszonyatosan távol áll tőle a szememben, bármekkora féket tettek rá. Eleve az elektromos autót nem tartom egy műszaki truvájnak. Sok jó dolog van benne, többek között hogy nem nagy kunszt, egy könnyen gyártható szórakoztató elektronikai cikk. Annyira tudom csodálni, amennyire egy mosógépet, vagy porszívót. Ettől van itthon mindkettő, használjuk, de csak egy használati tárgy. Mindenkinek más a határ, nekem itt. Biztos lesz elektromos autóm, lehet hogy vezetni is szeretem majd, de műszakilag csodálni kevésbé valószínű hogy fogom. Pláne egy ormótlan fémkorong miatt XD
RomeoOne16-04-2024 18:08:28 // 227
Ez a kép talán közelebb vihet a megoldáshoz. Paint-es, képpontos méregetéssel hibahatáron belül kijött a 380 mm a tárcsá átmérőre.
Szembetűnő azonban hogy a tárcsa kopófelülete mennyivel távolabb van az agytól... a belső átmérő kb 27 cm... Szóval ez igazából nem olyan tárcsa, amiben sok anyag van, csak ki van húzva nagyra :D
Mondjuk nem ez az első autó, ahol látom ezt a koncepciót, hogy nagyobb külső átmérőthöz növelik a belsőt is... Ami növeli ugyanakkora tömegnél a forgási tehetetlenséget... Hogy most ennek esztétikai okai vannak, hogy ne vesszen el egy ekkora kerékben a fék...
Gondolom az az oka, hogy kisebb erőt kell így kifejteni a nagyobb erőkar miatt a fékezéshez, kevésbé hullámosodok a tárcsa. Meg lehet még pár indoklás rá. Kéne ide egy fékipari szakember... nem dolgozik valaki a Knorr-Bremse-nél? :DDD
RomeoOne16-04-2024 17:34:57 // 226
Ja, mert közúti autóra indokolt az olyan futómű, ami kitekerve pattog, mint egy versenyautó xD Ezt hiányoltad, az Alfás mérnöki huncutságot. Tessék, itt is is megnyilvánult :D Mert ha nem elírás, hanem tényleg ilyen pusztulat nagy fék van rajta (amit még azért mindig kétlek), akkor az biztos, hogy nem a kocsi tömege indokolja... Hanem hogy gázt nyomva tudj lejönni a Stelvio hágón és ne legyen hullámos a tárcsa :DDD
Még ha tényleg akkorát hazudtak is, hogy 1500 helyett 1700 kg a kocsi, az még mindig messze nem indokol ekkora féket. Ahogy írtam is már jóval erősebb autón sincs ekkora. És ahogy te is írod, max 150-ről kell fékezni, akkor ez a tárcsaméret kb. 2,5 tonnás súlyt feltételez... Amire azért kicsi az esély :D
Még ha tényleg akkorát hazudtak is, hogy 1500 helyett 1700 kg a kocsi, az még mindig messze nem indokol ekkora féket. Ahogy írtam is már jóval erősebb autón sincs ekkora. És ahogy te is írod, max 150-ről kell fékezni, akkor ez a tárcsaméret kb. 2,5 tonnás súlyt feltételez... Amire azért kicsi az esély :D
Kazes☻16-04-2024 17:29:26 // 225
ystuc16-04-2024 17:22:33 // 224
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2024 16:56:25 // 223
A 156 lóerős Jeep kinézetű ugyanez 1530kg körül van. Mitől lenne az erősebb, nagyobb akksis kétmotoros torsenes , belül is jól felszerelt Veloce ennél könnyebb? Nehezen hiszem :-)
Nekem ez a fék méret nagy tömegre utal. De ne legyen igazam XD Max 150-ről kell megállítani, szóval nettó fölösleges lenne rá, ha nem lenne sárnehéz dömper.
Nekem ez a fék méret nagy tömegre utal. De ne legyen igazam XD Max 150-ről kell megállítani, szóval nettó fölösleges lenne rá, ha nem lenne sárnehéz dömper.
RomeoOne16-04-2024 15:36:09 // 222
1700 kiló csak egy normál Giulia Q tömege. Vagy annyi sem. Annak a teljesítménye is a duplája, mégsincs rajta ekkora fék. Másrészről meg semmi sem utal arra, hogy ez tényleg közelítené az 1700 kg-t. 1505 kg-t adnak meg rá, ami még akkor is messze van a 17 mázsától, ha hozzávesszük, hogy szeretnek kevesebbet mondani. Sehogy nem jön ki a matek.
Aztán lehet, hogy gondoltak egyet és mégis rárakták a legnagyobb vasféket, ami valaha Alfán volt... De ez megint csak egy olyan momentum lenne, amire csettint egyet az ember, hogy "olasz". Nem indokolt műszakilag, de megkapta, mert miért ne? :DDD
Aztán lehet, hogy gondoltak egyet és mégis rárakták a legnagyobb vasféket, ami valaha Alfán volt... De ez megint csak egy olyan momentum lenne, amire csettint egyet az ember, hogy "olasz". Nem indokolt műszakilag, de megkapta, mert miért ne? :DDD
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2024 15:20:20 // 221
1700 kilóhoz kell is fék. Nehéz talicska. A torsen difi izgalmasan hangzott, amíg ki nem derült, hogy elöl van benne. XD. Nekem azért kérdés, hogy ki fog ilyet venni mondjuk egy Model 3 helyett. A sima egymotoros is megeszi reggelire ezt, és abból az alap 17.8 listaáron. Ez a Veloce vajon befér 20 misi alá?
Selmak16-04-2024 14:52:09 // 220
Nagy rugózatlan tömeg ellensége a jól reagáló futóműnek. Amikor esztétikai okokból raknak nagy felnit, széles peres gumit és indokolatlanul nagy fékeket azzal csak a rugózatlan tömeget növelik.
RomeoOne16-04-2024 13:40:07 // 219
Tonale-n sincsenek ilyen brutál méretű fékek, pedig az nagyobb.
RomeoOne16-04-2024 13:38:09 // 218
Mármint a tárcsa. A nyereg az ugyanaz a 4 dugattyús lehet, mint a Giulián. De a tárcsa méretét a tömeg meg a teljesítmény határozza meg. Ugyanis egyrészt az számít, hogy mekkora mozgási energiát kell eldisszipálni rajta (tömeg), másrészt meg milyen gyakran (azaz milyen hamar tud újra felgyorsítani: teljesítmény).
A felni csak annyit számít, hogy legyen akkora, hogy beleférjen a fék. Ha nagyobb, az nem oszt, nem szoroz.
És ez az autó se nem nehezebb, se nem gyorsabb, mnit egy Giulia, főleg nem egy Giulia Q.
A felni csak annyit számít, hogy legyen akkora, hogy beleférjen a fék. Ha nagyobb, az nem oszt, nem szoroz.
És ez az autó se nem nehezebb, se nem gyorsabb, mnit egy Giulia, főleg nem egy Giulia Q.
carver16-04-2024 13:31:55 // 217
Az enyémet igen, a tiedet nem mert te ki tudod kapcsolni. Nem is bocsátottam meg nekik….
A nyereg azért nagyobb mert 20”as felni van rajta nem? Ok hogy indokolatlan, de legalább akkuval is megáll és jól is néz ki.
A nyereg azért nagyobb mert 20”as felni van rajta nem? Ok hogy indokolatlan, de legalább akkuval is megáll és jól is néz ki.
RomeoOne16-04-2024 13:07:19 // 216
Mondjuk elég ciki, a vidi második részében meg magyarázza, hogy ebben Torsen van, nem fékkel diffizgetés, meg egy Alfánál nem engedhetnek meg ilyesmit, hogy kanyarban mennél rendesen aztán elveszi a gázt meg ilyesmik... Közben meg pont leírta a Giuliát... :DDDDDDD
RomeoOne16-04-2024 13:03:34 // 215
Csík short a Junior-ral
Azt mondja 380as féktárcsa... nem igazán hiszem. A vasfékes Giulia Q is csak 360 elöl...
Azt mondja 380as féktárcsa... nem igazán hiszem. A vasfékes Giulia Q is csak 360 elöl...
Liquid16-04-2024 11:18:29 // 214
Sajnos az elmúlt évtizedek már bizonyították, hogy igazából nem tudnak mit kezdeni se a Maserrel se az Alfával. Nagyok értenek a késéshez és a rossz időzítéshez.
A Giorgio platform nagyon jó, de nem lehet Európában arra épülő gépet eladni úgy hogy megérje, változik a világ és a vevők is. 20 éve még működött volna ma nem, mert egy nagyon kicsi körön kívül senkit se érdekel a műszaki tartalom.
A Giorgio platform nagyon jó, de nem lehet Európában arra épülő gépet eladni úgy hogy megérje, változik a világ és a vevők is. 20 éve még működött volna ma nem, mert egy nagyon kicsi körön kívül senkit se érdekel a műszaki tartalom.
Liquid16-04-2024 11:14:08 // 213
igen így van, ezért írtam hogy politikai pówerkedés, választóknak kell megmutatni, milyen jók :)
Giuntini16-04-2024 10:40:02 // 212
Ezt én nem így látom Sanyi! Eddig az FCA kizárólagosan (majdnem) olasz tzlajdonban volt, a saját pénzüket költötték. Most egy francia-olasz fúzió élén egy portugál és a slepje a francia állammal egyetemben kiszolgáltatottá teszik az olaszokat.
Ha az Alfa Romeo a Stellantis ékköve, akkor úgy is kellene vele bánni..Az Alfa Romeo - Maserati kettőst egyénileg kellene kezelni, elsősorban pénzt beletenni. Nem Peugeot platformokat kellene módosítani, nem a PSA megbukott motorjait kellene erőltetni, hanem a Giorgio platformot bármi áron, de módosítani kellett volna akku pakk befogadására. Minden porcikája jobb, mint bármelyik francia roncsé. Drágábban gyártható? Prémium márkáról beszélünk vagy mi? A QV elkaszálása is Tavares könyvelői nézeteit mutatja, semmi több....
Közben a BMW - Mercedes-Audi hármas meg gyártja a szupersport szedánokat. Az Alfa Romeonak nem a Kia a konkurencia, ha annyira odavannak a márka történelmével így kell gondolkodni.
Én megvédtem a Milano-Juniort, de csak abban az esetben, ha pénzt termel, és ezt visszaforgatják az Alfa Romeóba, a következő igazi modellekbe, és nem azért hogy Tavares és bandájának bankszámlája gyarapodjon.
Ha az Alfa Romeo a Stellantis ékköve, akkor úgy is kellene vele bánni..Az Alfa Romeo - Maserati kettőst egyénileg kellene kezelni, elsősorban pénzt beletenni. Nem Peugeot platformokat kellene módosítani, nem a PSA megbukott motorjait kellene erőltetni, hanem a Giorgio platformot bármi áron, de módosítani kellett volna akku pakk befogadására. Minden porcikája jobb, mint bármelyik francia roncsé. Drágábban gyártható? Prémium márkáról beszélünk vagy mi? A QV elkaszálása is Tavares könyvelői nézeteit mutatja, semmi több....
Közben a BMW - Mercedes-Audi hármas meg gyártja a szupersport szedánokat. Az Alfa Romeonak nem a Kia a konkurencia, ha annyira odavannak a márka történelmével így kell gondolkodni.
Én megvédtem a Milano-Juniort, de csak abban az esetben, ha pénzt termel, és ezt visszaforgatják az Alfa Romeóba, a következő igazi modellekbe, és nem azért hogy Tavares és bandájának bankszámlája gyarapodjon.
Kazes☻16-04-2024 10:22:00 // 211
Lehet a reklám része! :D
RomeoOne16-04-2024 10:20:22 // 210
Lehet, hogy ha nem 2 hónap múlva lennének EU választások, akkor ez átment volna a radar alatt. De most szavazatokat kell szerezni, aztán van egy ellenérzés az olaszokban, hogy 114 év után lesz egy modell, amit már nem taljánföldön gyártanak. Ezt meg meg lehetett lovagolni. Lehet simán meg tudták beszélni a Stellantis-szal, mert az ilyen ügyekből évekig tartó pereskedés szokott lenni, nem az, hogy az ügy sajtóba kerülése után 2 nappal már meg is oldják...
Liquid16-04-2024 09:36:27 // 209
Ez csak szimpla politikai pówerkedés. Egyrészt idióták voltak az Alfánál hogy nem tudják a törvényt, másrészt meg ez a kormányuk részéről csak egy "mi megmutatjuk a gonosz multiknak". Persze lehet hogy van olyan megélhetési politikus ott (is) aki tényleg elhiszi hogy ilyen döntések kellenek ahhoz hogy az országban maradjon a termelés. Arról már ne is beszéljünk, hogy eddig is a lengyelek gyártottak nagyon sok mindent, érdekes módon az nem volt gond, vagy a törökök.
Egy dolgot értek el vele, ment levesbe pár 100e (de valószínűleg ennél sokkal több) juró, a Stellantist nem rendíti meg viszont erősíti azt hogy az olaszok tökhülyék :(
Egy dolgot értek el vele, ment levesbe pár 100e (de valószínűleg ennél sokkal több) juró, a Stellantist nem rendíti meg viszont erősíti azt hogy az olaszok tökhülyék :(
Giuntini16-04-2024 08:36:42 // 208
Mindenesetre a 6,1 %-os tulajdonrész vásárlása 6 milliárd euróba kerülne az olasz államnak.
Giuntini16-04-2024 08:28:57 // 207
A jelenlegi olaaz kormány, azért most próbál tenni...
Ez a névváltoztatás akárhogy is vesszük, de kezdeti eredmény a Stellantis befolyása ellen. Egyszerűen gusztustalan, ahogy a Stellantis kezeli az ügyet. Ők úgy fogalmaztak, hogy gesztust tettek az olaszok felé. Micsoda? Az Alfa Romeo attól mert a Stellantis kötelékébe tartozik, olasz márka maradt. Ne feledjük el, hogy a Peugeot és az FCA azonos tulajdonrésszel lépett be a fúzióba. A probléma, hogy a francia állam 6,5%-os részesedéssel jelen van a buliban, ott vannak az igazgató tanácsban és ezzel a hat százalékkal gyarmatosíthatják az olasz autóipart. Dönthetnek gyárak bezárásáról, hiszen ők ott vannak, míg az olasz állam egy szót sem szóljat semmiért.
Ez a gesztus, ahogy Imparato fogalmazott, szintén egy lenéző, lasajnáló viselkedés az olaszok felé. "Mi parancsolunk, mi döntünk mindenről"
Viszont ez a névváltoztatás egy kis győzelem mindenesetre és a Meloni féle olasz kormány komolyan szándékozik hat százalékos tulajdonrészt vásárolni a Stellantisban. Mindenesetre nekünk az is örömteli, hogy Meloni Stelviót használ, elődeivel ellentétben. Valahogy az olasz nemzeti érdekeknek az elődök hátat fordítottak.
Ez a névváltoztatás akárhogy is vesszük, de kezdeti eredmény a Stellantis befolyása ellen. Egyszerűen gusztustalan, ahogy a Stellantis kezeli az ügyet. Ők úgy fogalmaztak, hogy gesztust tettek az olaszok felé. Micsoda? Az Alfa Romeo attól mert a Stellantis kötelékébe tartozik, olasz márka maradt. Ne feledjük el, hogy a Peugeot és az FCA azonos tulajdonrésszel lépett be a fúzióba. A probléma, hogy a francia állam 6,5%-os részesedéssel jelen van a buliban, ott vannak az igazgató tanácsban és ezzel a hat százalékkal gyarmatosíthatják az olasz autóipart. Dönthetnek gyárak bezárásáról, hiszen ők ott vannak, míg az olasz állam egy szót sem szóljat semmiért.
Ez a gesztus, ahogy Imparato fogalmazott, szintén egy lenéző, lasajnáló viselkedés az olaszok felé. "Mi parancsolunk, mi döntünk mindenről"
Viszont ez a névváltoztatás egy kis győzelem mindenesetre és a Meloni féle olasz kormány komolyan szándékozik hat százalékos tulajdonrészt vásárolni a Stellantisban. Mindenesetre nekünk az is örömteli, hogy Meloni Stelviót használ, elődeivel ellentétben. Valahogy az olasz nemzeti érdekeknek az elődök hátat fordítottak.
VKG231!!! (156+75)16-04-2024 08:26:28 // 206
Jajó, oké :D Már azt hittem... :D
ystuc16-04-2024 08:23:30 // 205
De az Olaszországban készül, nem?
VKG231!!! (156+75)16-04-2024 08:15:49 // 204
Mondjuk ha nem lehet így hívni, akkor meg az Alfának is eszébe juthatott volna még idejekorán... :)
VKG231!!! (156+75)16-04-2024 08:14:42 // 203
Mondjuk ezek szerint a Ferrari Roma akkor nem a városra utal, hanem........? :D
Selmak16-04-2024 07:25:41 // 202
Olaszok nem tanulnak semmiből. Ugye ott van az ominózus ND MX-5 és a Spider esete. Közösen kifejlesztenek egy platformot a japánokkal, majd az olasz köznép hepciáskodása miatt (Alfa csak Olaszországban készülhet) törlik az Alfát és lesz helyette egy ratyi formájú FIAT/Abarth 124 ami a vásárlók 99.99999% nem mond semmit, az ND MX-5 meg sokkal olaszabb formájú lett mint bármelyik korabeli (és jelenlegi) olasz autó. A 124 csúfos bukta lett, az ND MX-5 meg máig sikeres.
Gabesz0116-04-2024 06:02:15 // 201
Lehet, hogy a bácsinak is visszább kellene venni az éves zsetonjából, hátha megérné akkor, tavalyi bő 14 milliárd Forintnak megfelelő Euro szerintem kicsit túl sok... itt a cikk :
https://hvg.hu/cegauto/20240223_Stellantis_vezer_fizetes_autoipar_felsovezeto_Carlos_Tavares
https://hvg.hu/cegauto/20240223_Stellantis_vezer_fizetes_autoipar_felsovezeto_Carlos_Tavares
carver15-04-2024 22:16:05 // 200
aszem Feri írta, hogy az olasz ár a legmagasabbak között szokott lenni. Ha szerencsénk van akkor nálunk olcsóbb lesz, de ugye rájön még a világelső ÁFA.
A Jeepnél biztos drágább lesz, meg 136 LE nem 100, meg talán lesz alatta futómű, meg igényesebb a belseje, de nemtom. Az a Jeep 8 milláért elgondokodtató...
Én azért látok rá esély hogy ezen az áron is vinni fogják minden technológiai alávalósága ellenére, ha pl tényleg igaz, hogy azért omlott össze a konfigurátor mert sokan nézték nem azért mert nem értett hozzá a hosztingcég :)
A Jeepnél biztos drágább lesz, meg 136 LE nem 100, meg talán lesz alatta futómű, meg igényesebb a belseje, de nemtom. Az a Jeep 8 milláért elgondokodtató...
Én azért látok rá esély hogy ezen az áron is vinni fogják minden technológiai alávalósága ellenére, ha pl tényleg igaz, hogy azért omlott össze a konfigurátor mert sokan nézték nem azért mert nem értett hozzá a hosztingcég :)
Piritu - 1.000.00015-04-2024 22:02:30 // 199
"A villany lesz 40.000 a hibrid 30.000-től kezdődik." - nem sok egy kicsit? :-O
A testvérmodell Jeep árlistája. (és ez karakteresebben is néz ki...)
A testvérmodell Jeep árlistája. (és ez karakteresebben is néz ki...)
carver15-04-2024 22:00:17 // 198
azt én is el tudom képzelni, hogy más is van mögötte de azt nem, hogy ez így lett kitalálva.
Azért reagálták le ilyen gyorsan mert minden nap sok 10.000 euró megy a levesbe a marketinganyagok, kereskedésekbe szánt cuccok, előfizetett bannerek, órisáplakátok stb gyártásával. A brand értékének csökkenésével, részvényárfolyammal ennél még több.
Azért reagálták le ilyen gyorsan mert minden nap sok 10.000 euró megy a levesbe a marketinganyagok, kereskedésekbe szánt cuccok, előfizetett bannerek, órisáplakátok stb gyártásával. A brand értékének csökkenésével, részvényárfolyammal ennél még több.
Halesz15-04-2024 21:53:22 // 197
Direkt visszanéztem, december 14. óta lehet tudni, hogy Milano lesz a neve, és szerintem nem sokkal utána már azt is bejelentették, hogy nem Olaszországban fogják gyártani. Mondjuk ezt akkor is ki lehetett volna találni, ha nem jelentik be, hiszen a testvérmodelljei is Tychyben készülnek.
Szerencsétlen gazdasági miniszterüknek ennyi ideig tartott, hogy leessen a sztori?
Szerintem itt más IS van/volt a háttérben...
Olvastam olyat is, hogy a Ferrari is Milano néven tervez egy új modellt...
Szerencsétlen gazdasági miniszterüknek ennyi ideig tartott, hogy leessen a sztori?
Szerintem itt más IS van/volt a háttérben...
Olvastam olyat is, hogy a Ferrari is Milano néven tervez egy új modellt...
carver15-04-2024 21:47:43 // 196
A villany lesz 40.000 a hibrid 30.000-től kezdődik.
Mondjuk ez a névváltoztatás bohózat tényleg gáz, ezért multiéknál biztos hullik pár fej, nem hiszem hogy Imparatoé, de hogy kapott egy méreteslebfejmosást Tavarestől az is biztos.
Egyrészt óriási blama, ráadásul óriási pénzkidobás ami elment eddig marketingre most mind megy a kukába. És csak adja a lovat azok alá akik az alfaromevilágvégét hirdetik.
Giuntini posztjára egy öles +1, tényleg 30 éve minden Alfával csak még jobban vége lett az Alfának de az istennek se akar teljesen vége lenni. De most hogy pénzt is csinálnak vele, na most aztán tényleg vége lesz.
Értettem én Gyurit egyből, mit kéne ezen az irányon szeretni annak aki AZ autókat szereti, én sem szeretem, de - és ezzel még kevésbé leszek népszerű - teccett volna több Giuliát venni meg a gyerekeinknek átadni az autózás szeretetét.
Nem az Alfa okozta az autózás iránti igény megszűnését, persze lehet az Alfát ekézni, meg keseregni hogy dinoszauruszok vagyunk, de azt hogy az Alfa nem akar kimúlni azt én nem tudom elítélni.
Persze, én is egyetértek Gyurival: szeretni sem kell. Csak ne az Alfán verjük már el azt ami nem az Alfa hibája.
Így talán legalább valami fennmarad, ami a sok "ekszpírienszautóhoz" képest legalább nyomokban tartalmaz valamit abból ami egykor AZ autó volt (és normál halandó meg tudja fizetni), hátha valakinek azt dobja ki a mesterséges intellgenciás keresőMOTOR hogy vegyé' Alfát hátha ráérzel valamire abból hogy miért öröm AUTÓszerű tárgyat vezetni.
Mondjuk ez a névváltoztatás bohózat tényleg gáz, ezért multiéknál biztos hullik pár fej, nem hiszem hogy Imparatoé, de hogy kapott egy méretes
Egyrészt óriási blama, ráadásul óriási pénzkidobás ami elment eddig marketingre most mind megy a kukába. És csak adja a lovat azok alá akik az alfaromevilágvégét hirdetik.
Giuntini posztjára egy öles +1, tényleg 30 éve minden Alfával csak még jobban vége lett az Alfának de az istennek se akar teljesen vége lenni. De most hogy pénzt is csinálnak vele, na most aztán tényleg vége lesz.
Értettem én Gyurit egyből, mit kéne ezen az irányon szeretni annak aki AZ autókat szereti, én sem szeretem, de - és ezzel még kevésbé leszek népszerű - teccett volna több Giuliát venni meg a gyerekeinknek átadni az autózás szeretetét.
Nem az Alfa okozta az autózás iránti igény megszűnését, persze lehet az Alfát ekézni, meg keseregni hogy dinoszauruszok vagyunk, de azt hogy az Alfa nem akar kimúlni azt én nem tudom elítélni.
Persze, én is egyetértek Gyurival: szeretni sem kell. Csak ne az Alfán verjük már el azt ami nem az Alfa hibája.
Így talán legalább valami fennmarad, ami a sok "ekszpírienszautóhoz" képest legalább nyomokban tartalmaz valamit abból ami egykor AZ autó volt (és normál halandó meg tudja fizetni), hátha valakinek azt dobja ki a mesterséges intellgenciás keresőMOTOR hogy vegyé' Alfát hátha ráérzel valamire abból hogy miért öröm AUTÓszerű tárgyat vezetni.
Piritu - 1.000.00015-04-2024 21:09:22 // 195
Lehet hogy ezért szakadt meg a hágónév sorozat is? (Stelvio - Tonale - ?)
Halesz15-04-2024 20:35:07 // 194
Giuntini15-04-2024 20:33:21 // 193
Erre nagyon jó példa a Kia Sorento. Nem használhatták a valódi Sorrento nevet, ezért szándékosan hibásan haaználták. Így nem köthetett bele az olasz törvény.
Giuntini15-04-2024 20:30:08 // 192
Az olasz híradóban most mondták hogy nevet változtatott a Stellenti. Úgy értékelik, hogy az olasz nenzeti értékek győzelme. Jó lenne, ha most már tényleg megvédenék az Alfa Romeo nemzeti értékét. Mindenesetre Tavares és bandája rosszal húzott most ujjat. Az Alfa Romeo a Ferrari után az olasz autógyártás legféltettebb kincse.
Szerintem ez a döntés Imparato fejébe fog kerülni és ennek örülnék, mert nekem nem jön be a ripacskodó viselkedése..
Valaki igazi Alfa Romeo vezért képzelnék el, csak az betartana a Stellantisnak.
Szerintem ez a döntés Imparato fejébe fog kerülni és ennek örülnék, mert nekem nem jön be a ripacskodó viselkedése..
Valaki igazi Alfa Romeo vezért képzelnék el, csak az betartana a Stellantisnak.
G-MANN🍀15-04-2024 20:25:31 // 191
Legyen az új neve MilaNO 😉😅
Morfiusz Cédula15-04-2024 20:24:00 // 190
Meglepő? Annyira nem is. Mégis csak az Alfáról van szó. :-/
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 20:08:00 // 189
Mármint most 40ezer eur amúgy az olasz árlista szerint... ebben is kamuztak.
Ja, és ezt 2 hete nem tudták? Nevetséges.
Az egész egy bohózat.
Ja, és ezt 2 hete nem tudták? Nevetséges.
Az egész egy bohózat.
Giuntini15-04-2024 19:47:41 // 188
Nem az hogy nem merik! Nem lehet Milano néven forgalomba helyezni ezt az autót, törvény van rá Olaszországban! Nem lehet forgalomba hozni semmilyen terméket olasz város vagy tartomány nevével, amit nem Olaszországban gyártanak. Ez most az olasz jobboldali kormánynak köszönhető, nagyon keményen betartottak a Stellantisnak. Nagyon helyes, így tovább! Remélem az elkövetkezőkben is ilyen keményen szembeszállnak a,Stellantisszal!
Szerintem ezt tudták, csak megpróbálták. Nem véletlen hátul az Alfa Romeo felirat.
Tavares azzal védekezett, ha Olaszországban gyártanák, akkor 10 ezer euróval többe kerülne....
Kíváncsi vagyok, hol ér véget ez a szappanopera....
Szerintem ezt tudták, csak megpróbálták. Nem véletlen hátul az Alfa Romeo felirat.
Tavares azzal védekezett, ha Olaszországban gyártanák, akkor 10 ezer euróval többe kerülne....
Kíváncsi vagyok, hol ér véget ez a szappanopera....
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 19:04:32 // 187
Fiat Junior? :))) Szpecsále!
Zolibácsi15-04-2024 18:57:50 // 186
Fiat panda X ként elég menő lenne :)
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 18:56:37 // 185
Ha már sikerült a Milanot levenni róla, levehetnék az Alfa Romeot is :)
VKG231!!! (156+75)15-04-2024 18:54:21 // 184
Csak nem merik ezek a bohócok Milano néven kiadni...
Junior lesz a név.
Junior lesz a név.
Giuntini15-04-2024 16:55:17 // 183
Én már unom a szöveget, hogy au Alfa Romeo 86-ban megszűnt, meg az utána következők nem igazi Alfák. A Facebook-on az olaszok kezdték el hinteni ezt a hűlye dumát.
Solat beszélek olaazokkal munkám miatt, látják az idegenvezetői igazolványomat Alfa Romeo nyakbaakaaztón fityegni, Alfa Romeo esernyőmet is. Múltkor az egyik diákcsoport tanára is ezt mondta, hogy az Alfa megszűnt 86 után. Aztán kiderül, hogy Hyunday Rav4 meg jasonló szarokkal közlekednek. Ha valaki annyira vágyik a régi Alfa érzésre, akkor moért nem keres egy sportos BMW-t vagy jasonlót. Azert mondják ezt mert szarrágók, nem engedhatik meg maguknak az új Alfát, inkább puffogtatják a hülyeséget. Az Alfasud amelyik 4 éves korában szétrohadt volt az igazi Alfa? Vagy a 6, amikor megjelent, már akkor elaggot volt? Aztán a Fiat módosította a 164 projectet, mekkora sikere volt? Mennyi 157-ost adtak el? Az összelapátolt, pénztelenségben született 75-ös volt az igazi utolsó jó Alfa? A 159-est megalkották a világ legjobb elsőkerekes futóművével, a hátsókerekes BMW-t legyalázta de nem igazi Alfa. A Giulia mem igazi Alfa, pedig az FCA alatt született.
Mikor az olasz is jön a süket dumájával, hogy 86 óta nincs igazi Alfa, legyintek erre. Akkor sem tudott vopna venni egy új 75-öst, és most sem tud venni egy új Giuliát. Helyette vesz újonnan Kiát, meg Slodát, meg közlekedő edényeket. A Seat olcsó volt, így az olasz rendőrség annek idején azt vette.
Ma már sajnos Olaazországban is csak használati eszköz az autó,
A nyolcvanas, kilencvenes években az olaazok elegánsak voltak, Róma belvárosában nyáron a rekkenő hőségben egy vékony zakóban fwszítettek a férfiak, az autóik is ehhez igazodtak. Ma ugyanúgy semmilyen (majdnem) az öltözködésük mint a többi europai országban és az autóik is ehhez ijazodnak.
Solat beszélek olaazokkal munkám miatt, látják az idegenvezetői igazolványomat Alfa Romeo nyakbaakaaztón fityegni, Alfa Romeo esernyőmet is. Múltkor az egyik diákcsoport tanára is ezt mondta, hogy az Alfa megszűnt 86 után. Aztán kiderül, hogy Hyunday Rav4 meg jasonló szarokkal közlekednek. Ha valaki annyira vágyik a régi Alfa érzésre, akkor moért nem keres egy sportos BMW-t vagy jasonlót. Azert mondják ezt mert szarrágók, nem engedhatik meg maguknak az új Alfát, inkább puffogtatják a hülyeséget. Az Alfasud amelyik 4 éves korában szétrohadt volt az igazi Alfa? Vagy a 6, amikor megjelent, már akkor elaggot volt? Aztán a Fiat módosította a 164 projectet, mekkora sikere volt? Mennyi 157-ost adtak el? Az összelapátolt, pénztelenségben született 75-ös volt az igazi utolsó jó Alfa? A 159-est megalkották a világ legjobb elsőkerekes futóművével, a hátsókerekes BMW-t legyalázta de nem igazi Alfa. A Giulia mem igazi Alfa, pedig az FCA alatt született.
Mikor az olasz is jön a süket dumájával, hogy 86 óta nincs igazi Alfa, legyintek erre. Akkor sem tudott vopna venni egy új 75-öst, és most sem tud venni egy új Giuliát. Helyette vesz újonnan Kiát, meg Slodát, meg közlekedő edényeket. A Seat olcsó volt, így az olasz rendőrség annek idején azt vette.
Ma már sajnos Olaazországban is csak használati eszköz az autó,
A nyolcvanas, kilencvenes években az olaazok elegánsak voltak, Róma belvárosában nyáron a rekkenő hőségben egy vékony zakóban fwszítettek a férfiak, az autóik is ehhez igazodtak. Ma ugyanúgy semmilyen (majdnem) az öltözködésük mint a többi europai országban és az autóik is ehhez ijazodnak.
RomeoOne15-04-2024 15:57:43 // 182
Amúgy jól megjelent az árlista "legkésőbb 12-én"...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
416
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?