Forum >> Junior (Milano)
Piritu - 1.000.00011-04-2024 08:04:16 // 69
Ahogy nézem a villanyos változat gyakorlatilag a Jeep Avenger technikát tartalmazza. A hírek alapján árban is ott lesz Az meg mondjuk jól is néz ki…
VKG699!!! (4x156+75)11-04-2024 07:53:45 // 68
A ducati egy jellegtelen vwkonszern tucatfos lett, ami épp elég ahhoz, hogy hányingere legyen az embernek...
Trelli váz off, desmo off, L2 off, léghűtés off, a forma akármi lehezne...
(Ismerős a milano részéről?)
Trelli váz off, desmo off, L2 off, léghűtés off, a forma akármi lehezne...
(Ismerős a milano részéről?)
Selmak11-04-2024 07:33:01 // 67
Miért a Ducati egy átmatricázott VW lett (ami elég érdeke lenne lévén a VW soha nem gyártott motorkerékoárt)? Volvó is kínai kézbe került, de nem lett attól még kínai márka. Az Alfa viszont ezzel a förmedvénnyel kimondhatatlun és visszavonhatalanul egy átmatricázottPUG lett. De amit az Opellel és Dodge is műveltek elég figyelmezetető jelnek kellett volna lennie, hogy a Stellantis csoportot a hagyomány nem érdekli csak profit. Nem baj ha "olasz" autó kell majd ezentúl veszünk Mazdát.
yani🍀11-04-2024 07:24:28 // 66
Talán azért írja mindenki, mert a Fiatt 600e és a Jeep Avenger is pezso. Lehet ezt szépíteni ,de ez akkor is csak marketing a lényegen sajnos nem változtat. Az Alfa nagy gyorsasággal elkezdte elveszíteni azt az identitást, ami miatt szerették, szerettük.
Amikor összeálltak a franciákkal, sokan bíztunk benne, hogy így legalább túl tud élni a márka. Most azt gondolom, hogy max, a név a márkajelzés marad meg, Egy átcímkézett pezsot nem szeretnék birtokolni.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
Amikor összeálltak a franciákkal, sokan bíztunk benne, hogy így legalább túl tud élni a márka. Most azt gondolom, hogy max, a név a márkajelzés marad meg, Egy átcímkézett pezsot nem szeretnék birtokolni.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
Kócosw11-04-2024 05:26:17 // 65
Igy latom en is, de ez sztem siman várható volt.
Ugyanez volt a.ducatinal mikor atvette a fauvé.
Ugyanez volt a.ducatinal mikor atvette a fauvé.
Halesz11-04-2024 01:17:55 // 64
Miért írja mindenki azt, hogy a lemezek alatt Peugeot 2008? Miért nem azt írjátok, hogy a lemezek alatt Fiat 600e és Jeep Avenger. Máris nem hangzik olyan szarul, és jobban is lehet szeretni ezt a kritikát :)
Én még épp a Backstage-et vágom, Tedivel alaposan kibeszéltük az autót, reggel már nézhetitek is :)
Én még épp a Backstage-et vágom, Tedivel alaposan kibeszéltük az autót, reggel már nézhetitek is :)
Kazes☻10-04-2024 23:59:02 // 63
Ezt felírom...
a kéménybe korommal... de legalább jót nevettem rajta... „aranyköpés”! XD
a kéménybe korommal... de legalább jót nevettem rajta... „aranyköpés”! XD
Liquid10-04-2024 22:59:47 // 62
A Tonale tetszett már már első látásra is, a Milano nem, majd meglátjuk megszépíti-e az idő :)
Dömpi (il dottore)10-04-2024 22:57:42 // 61
Akár mennyit is nézegetem, szerintem az utolsó igazi AR a Giulia…onnantól ez már valami más…fancy mainstream
AI által tervezett, kerekre rakott műanyagdoboz amit két mosógépmotor hajt
AI által tervezett, kerekre rakott műanyagdoboz amit két mosógépmotor hajt
cspbravo10-04-2024 22:20:16 // 60
Ez eddig a legszebb Peugeot….
Van a családban 2008-as Peugeot, így ismerem a modellt. Ez a Milano minden részletében az. Ugyanaz a menetválasztó kapcsoló, az index, a belső kilincsek és biztos, hogy a lemezek alatt is Peugeot 2008. Itt szűnt meg az Alfa mint önálló márka. Ugyanaz a recept mint a DS-nél. Peugeot igényesebb ruhába csomagolva, prémiumnak nevezve. De sajnos 1.2-es motorral, Peugeot technikával nem lesz prémium… a DS sem az..
De ha ezzel a márka tovább él valahogy lenyelem!
Van a családban 2008-as Peugeot, így ismerem a modellt. Ez a Milano minden részletében az. Ugyanaz a menetválasztó kapcsoló, az index, a belső kilincsek és biztos, hogy a lemezek alatt is Peugeot 2008. Itt szűnt meg az Alfa mint önálló márka. Ugyanaz a recept mint a DS-nél. Peugeot igényesebb ruhába csomagolva, prémiumnak nevezve. De sajnos 1.2-es motorral, Peugeot technikával nem lesz prémium… a DS sem az..
De ha ezzel a márka tovább él valahogy lenyelem!
carver10-04-2024 21:53:22 // 59
nekem úgy tűnt készülnek valami hitel/lízing konstrukcióval is, vsz nem véletlenül tették oda a kezdőár mellé a havi törlesztőt is (200 ójró)
RomeoOne10-04-2024 21:51:26 // 58
A second hand vásárlóknak még van pár éve emésztgetni a dolgot. Lehet mire odajutunk, már kapkodnának érte. Láttunk már ilyet... :DDD
RomeoOne10-04-2024 21:48:33 // 57
Racse ülésbe racse testalkat kell. Overdose hátára sem ültetted volna fel Fekete Lacit :DDD
Kócosw10-04-2024 21:43:01 // 56
halkan megjegyeznem a piac körforgásba beletartozim a second hand vasarlas is.Ha nem megy el a regi nem vesznek ujat.
carver10-04-2024 21:41:44 // 54
én is meginterjóvanoltam az enyímet neki is teccik.
A bemutatón nem volt szerelem első látásra de a hivatalos youtube mozit meg az Alfa oldalán nézegetve a fotókat egyre jobban tesztik. A youtube-on a pályás felvételeket nézzétek szerintem ott jobban kijön a valódi formája.
Szerintem tök sok szeretnivaló részlet van benne:
- légbeömlő? azonnal megölelném és simogatnám!!!!
- tablet? Nem b@$tak oda egy gagyi tabletet a dashboard tetejére hanem beintegrálták. Jó, nem lett olyan gyönyörű mint a Giuliáé, de azt üzeni hogy ne ezt pöcörgesd má, majd ha muszáj, nézd inkább az utat és vezess! Bejön. És ott vannak a fizikai gombok alatta (mondjuk még jobban tetszene ha kiállnának egy kicsit)
- Coda Tronca? Én oldalról egyből a Stradalét látom benne.
- ok a hátsó lámpa tényleg Kiásra sikeredett
- 3 meg 4 osztatú felni? instant get!
- biscione a C oszlopon? visszafogottan elegéns, gyönyörű!
- 400 liter csomagtartó B osztályban? Ha nem olyan mint a Giulia 450-e akkor megvettek
Igen, az orra kicsit zsufi és ha NAGYON akarom belelátom a Peugeot/Renault, de nem akarom, ezért tetszik. Nem elképesztően gyönyörü csak rendben van. Nekem a Giulietta orra sem jön be (miközben oda vagyok a faráért) sőt még a Giuliámon sem ezért a részletért vagyok oda leginkább. Az ős Giulia óta csak a 159 orra az amire azt mondom hogy a valaha volt legszebb szedán orr (a 155 még éremesélyes).
A Scudettonál azért hiányérzetem van a Leggenda kicsit tyúkketrec, a körbekeret sokat dobna rajta, a Progresso jó ötlet de még nem találták meg azt ami jól is néz ki.
Oldalnézetből simán belelátom a Tonale-t. És szerintem bátor húzás hogy nem kapaszkodtak fel a szögletes vonatra, azok az autók szerintem sokkal gyorsabban fognak öregedni.
Innen nézve nekem bejön. A Jazzünk szépkorú lett, már elkezdtem nézni mit kéne venni asszonynak. A milano felkerült a listára.
-
A bemutatón nem volt szerelem első látásra de a hivatalos youtube mozit meg az Alfa oldalán nézegetve a fotókat egyre jobban tesztik. A youtube-on a pályás felvételeket nézzétek szerintem ott jobban kijön a valódi formája.
Szerintem tök sok szeretnivaló részlet van benne:
- légbeömlő? azonnal megölelném és simogatnám!!!!
- tablet? Nem b@$tak oda egy gagyi tabletet a dashboard tetejére hanem beintegrálták. Jó, nem lett olyan gyönyörű mint a Giuliáé, de azt üzeni hogy ne ezt pöcörgesd má, majd ha muszáj, nézd inkább az utat és vezess! Bejön. És ott vannak a fizikai gombok alatta (mondjuk még jobban tetszene ha kiállnának egy kicsit)
- Coda Tronca? Én oldalról egyből a Stradalét látom benne.
- ok a hátsó lámpa tényleg Kiásra sikeredett
- 3 meg 4 osztatú felni? instant get!
- biscione a C oszlopon? visszafogottan elegéns, gyönyörű!
- 400 liter csomagtartó B osztályban? Ha nem olyan mint a Giulia 450-e akkor megvettek
Igen, az orra kicsit zsufi és ha NAGYON akarom belelátom a Peugeot/Renault, de nem akarom, ezért tetszik. Nem elképesztően gyönyörü csak rendben van. Nekem a Giulietta orra sem jön be (miközben oda vagyok a faráért) sőt még a Giuliámon sem ezért a részletért vagyok oda leginkább. Az ős Giulia óta csak a 159 orra az amire azt mondom hogy a valaha volt legszebb szedán orr (a 155 még éremesélyes).
A Scudettonál azért hiányérzetem van a Leggenda kicsit tyúkketrec, a körbekeret sokat dobna rajta, a Progresso jó ötlet de még nem találták meg azt ami jól is néz ki.
Oldalnézetből simán belelátom a Tonale-t. És szerintem bátor húzás hogy nem kapaszkodtak fel a szögletes vonatra, azok az autók szerintem sokkal gyorsabban fognak öregedni.
Innen nézve nekem bejön. A Jazzünk szépkorú lett, már elkezdtem nézni mit kéne venni asszonynak. A milano felkerült a listára.
-
Kazes☻10-04-2024 21:36:22 // 53
Már aki belefér... vagy tán el is vész benne! :D
Kazes☻10-04-2024 21:35:41 // 52
RomeoOne10-04-2024 21:14:08 // 51
Rolee198610-04-2024 21:13:41 // 50
Szerintem az orra rusnya. Többi része elmegy, felni kimondottan tetszik. Nagyon francia suv-os az eleje. De az a veszély nem fenyeget, hogy rohanjak megvenni. (Köszi stellantis..)
RomeoOne10-04-2024 20:42:01 // 48
Azért én halkan megkérdezném ilyenkor, hány a kritizálók közül hányan voltak úgy, hogy már az erszényben csörgették a pénzt és csak arra vártak, hogy kijöjjön a kocsi és megvegyék? És már ugrottak volna rá, de meglátták a dizájnt és és pont ezért már nem fognak autót venni az Alfa Romeo-tól? (Nem 10-15 év múlva használtan)
(((:
(((:
TtK10-04-2024 20:41:45 // 47
Na meginterjúvoltam a zasszonyt. Neki tetszik. :)
RomeoOne10-04-2024 20:37:07 // 46
Há' mer az szar! Meg RIP az összes '90-es évek előtti Alfa :'DDDDDD
Kócosw10-04-2024 20:34:58 // 45
én inkabb nem írok semmit...
pettinke10-04-2024 20:00:53 // 44
tdemeter10-04-2024 19:56:12 // 43
Nekem máris kéne egy ! Főleg elektromosban ! :)
Üssetek, tapossatok, de szerintem nagyon szép lett :)
Ha tényleg 30000 euro lesz akkor vinni is fogják mint a fene. Gondolom az a hibrid ára lesz.
Üssetek, tapossatok, de szerintem nagyon szép lett :)
Ha tényleg 30000 euro lesz akkor vinni is fogják mint a fene. Gondolom az a hibrid ára lesz.
VKG699!!! (4x156+75)10-04-2024 19:46:29 // 42
75-ön középen van :(
Dömpi (il dottore)10-04-2024 19:42:05 // 41
Ez nem Alfa Romeo!
Ez egy fos Peugeot/Renault Kia hátsóval!
R.I.P. Alfa Romeo
Asszem hamarosan veszek egy Giulia-t, hogy legy még egy utolsó igazi Alfám.
Ez egy fos Peugeot/Renault Kia hátsóval!
R.I.P. Alfa Romeo
Asszem hamarosan veszek egy Giulia-t, hogy legy még egy utolsó igazi Alfám.
berobbantam10-04-2024 19:24:15 // 40
Egy rendes alfán nem középen van a rendszám.Itt véget is ér a történet😀
carver10-04-2024 19:21:24 // 39
Csikós lebukott, ott volt a bemutatón 😁
Gratula, és öröm látni hogy a mi (enyém mindenképp) kedvenc Alfistánk részese lehetett a szűkkörű bulinak :)
Gratula, és öröm látni hogy a mi (enyém mindenképp) kedvenc Alfistánk részese lehetett a szűkkörű bulinak :)
Kazes☻10-04-2024 19:17:28 // 38
Én is annak néztem, még zorrós korában is! 😀
WarbiRunner (Gyuri)10-04-2024 19:06:37 // 37
A Giulietta nekem sem jöt tbe igazán sokáig. Mai napig azt mondom, hogy mozgásban adja ki a formáját. Azt viszont az eleje óta látom hogy milyen régi Alfákhoz nyúltak a tervezéskor. Számomra totál benne van a régi Giulietta, sőt nekem leginkább a Giulietta SZ modern újraálmodásának tűnik, de lehet csak az én szemem látja így.
Viszont tudtam úgy nem szeretni a formáját, hogy éreztem rajta hogy Alfa. Mára pedig már szeretem is, beérett. Ezen a rönópözsón semmi Alfásat nem látok. A Giulietta sosem volt kaotikus formaterv a szememben. Megosztó az volt. Ez a rusnyaság egy dizájn káosz. Szerintem borzasztó...
Viszont tudtam úgy nem szeretni a formáját, hogy éreztem rajta hogy Alfa. Mára pedig már szeretem is, beérett. Ezen a rönópözsón semmi Alfásat nem látok. A Giulietta sosem volt kaotikus formaterv a szememben. Megosztó az volt. Ez a rusnyaság egy dizájn káosz. Szerintem borzasztó...
WarbiRunner (Gyuri)10-04-2024 18:59:21 // 36
A Giulietta nem a Bravo padlólemezen van. A Bravo Fiat-C (2) , a Giulietta pedig Fiat-Compact platform. Kb a taposólemezek azonosak csak. A Giulietta merevebb, könnyebb, sokkal több benne a nagyszilárdságú acél.
RomeoOne10-04-2024 18:46:29 // 35
Ezzel nem értek egyet. A VW-t nem azért veszik, mert unalmas, hanem annak ellenére. Jól mondta ott valamelyik az elején (vagy lehet már Imparato volt?), hogy a brand a lényeg, azt kell fenntartani. Abba kell fektetni az energiát, hogy abban legyen jó az Alfa, amilyen kép kialakult róla az elmúlt száz-x évben, amiylet kialakított magáról, amit társítanak hozzá. Ha megpróbálná azok mentén az értékek mentén definiálni magát, mnit a VW, azonnal a földbe állna.
A VW imidzse az unalmas málhásló. Ezt viszik a nagy flották, ez a "lízingszürke" autó, ahogy Várkonyi fogalmazta és ebben a jelző sztem sokkal többet mondó, mnit a szín, az egész érzés benne van. Az Alfa mindig is az indivídum és az önmegvalósítás volt, sose lesz olyan tömeggyártó: szerencsére. Ettől függetlenül meg kell találni azt a volument, ami azért még rentábilis, különben megint csak megy a levesbe.
Ez az Alfa igazi művészete, az egyensúlyozás, hogy még megérje csinálni, de egyedi maradjon.
A VW imidzse az unalmas málhásló. Ezt viszik a nagy flották, ez a "lízingszürke" autó, ahogy Várkonyi fogalmazta és ebben a jelző sztem sokkal többet mondó, mnit a szín, az egész érzés benne van. Az Alfa mindig is az indivídum és az önmegvalósítás volt, sose lesz olyan tömeggyártó: szerencsére. Ettől függetlenül meg kell találni azt a volument, ami azért még rentábilis, különben megint csak megy a levesbe.
Ez az Alfa igazi művészete, az egyensúlyozás, hogy még megérje csinálni, de egyedi maradjon.
TtK10-04-2024 18:46:08 // 34
Háááát..
Megfigyeltétek, hogy az összes hivatalos képen/videon égnek a lámpák? Mert anélkül szerintem elég bénán néz ki - pont, mint a kiszivárgott képeken a fehér. Hátulról, mint egy Kia Sportage, oldalról valami Nissan, az eleje meg túl össze-vissza. Látszik, hogy úgy van megcsinálva, hogy pár elem cseréjével valami más márkajellel is el lehessen sütni.
Az új scudetto szerintem borzalmas, a vintage, amit pettinke linkelt, az viszont nagyon tetszik. Jó módszer +200ezret elkérni egy ugyankkora darab műanyagért (szerintem ezt az extrát mindenki be fogja ixelni).
A beltér és a felnik tetszenek (igen a biohazard is). Szerintem.
Szerintem leírtam párszor, hogy szerinem :)))
Megfigyeltétek, hogy az összes hivatalos képen/videon égnek a lámpák? Mert anélkül szerintem elég bénán néz ki - pont, mint a kiszivárgott képeken a fehér. Hátulról, mint egy Kia Sportage, oldalról valami Nissan, az eleje meg túl össze-vissza. Látszik, hogy úgy van megcsinálva, hogy pár elem cseréjével valami más márkajellel is el lehessen sütni.
Az új scudetto szerintem borzalmas, a vintage, amit pettinke linkelt, az viszont nagyon tetszik. Jó módszer +200ezret elkérni egy ugyankkora darab műanyagért (szerintem ezt az extrát mindenki be fogja ixelni).
A beltér és a felnik tetszenek (igen a biohazard is). Szerintem.
Szerintem leírtam párszor, hogy szerinem :)))
RomeoOne10-04-2024 18:40:20 // 33
Annyira Renault ez, amennyire a Giulietta Bravo, sztem (:
Amúgy Jeep/Fiat :D
Amúgy Jeep/Fiat :D
pettinke10-04-2024 18:24:21 // 32
nekem mondjuk inkább Citroën.
pettinke10-04-2024 18:21:42 // 31
hát amúgy ... nekem a Giulietta meg a MiTo sem volt olyan hűdenagyonelájulok élmény. az utolsó Alfa dizájn, ami hanyattvágott az a 159 volt. szerintem illik ez a sorba. nem szabad nagyon megosztó autót csinálni, mert azt nem veszik meg. lásd a VW csoport összes unalmas cuccát, amint visznek a népek mint a cukrot.
pettinke10-04-2024 18:18:59 // 30
igen, oszt közben ezt ha minden igaz pont Tychyben fogják gyártani :)
WarbiRunner (Gyuri)10-04-2024 18:17:34 // 29
Ez a Giulietta helyére? Biztos nem. Ez borzalmas. Jelenleg, ha a Giuliettát cserélni szeretnénk, egy jelölt van, a villany Renault 5. De valószínűleg inkább marad a kis pokémon képű még egy darabig :-))
VKG699!!! (4x156+75)10-04-2024 17:49:38 // 28
Hát, égő izzókkal meg full pezsó :(
RomeoOne10-04-2024 17:45:14 // 27
Mármint "....Ez nem igaz. Ezt bizonyítja...."
RomeoOne10-04-2024 17:44:39 // 26
Tavares: "Fake news terjed mindenhol, hogy Stellantis nem invesztál az olaszokba, nem törödik az olaszokkal. Ezt bizonyítja, hogy most is itt vagyunk, 5 milliárd eurt fektetünk be, 15 új oalsz modell jön, stb..."
RomeoOne10-04-2024 17:41:08 // 25
Engem az érdekelne még, hogy a Scudetto is választható, lehet tényleg ilyen "Legacy" is, mnit ezen?
pettinke10-04-2024 17:37:03 // 24
RomeoOne10-04-2024 17:34:11 // 23
De pont most mondja, hogy mennyien hiányolták a Giulietta-t, a Mito-t, azok helyére is jön...
Morfiusz Cédula10-04-2024 17:33:56 // 22
Kevesebb mint 30K EUR. Az nem tűnik rossz árnak ahhoz képest, hogy most új elektromos Fiat 500-akat 15 millió meg felette látok.
RomeoOne10-04-2024 17:31:40 // 21
B-SUV, egyel a Tonale alatt.
A segge Zagato-s, ahogy Viktor linkelte is :D De így, hogy a Tonale-re halyazó ledívek vannak benne, egész más képet ad, mint ha nem égnek az izzók.
A segge Zagato-s, ahogy Viktor linkelte is :D De így, hogy a Tonale-re halyazó ledívek vannak benne, egész más képet ad, mint ha nem égnek az izzók.
Morfiusz Cédula10-04-2024 17:27:47 // 20
Ja, "weekly supermarket race". Az nekem is beakadt. :)) Az eleje nem rossz, nekem a hátulja kicsit toyota-s. (vagy hondás?) Egyelőre azt szokni kell.
Nekem az nem világos, hogy ez most melyik méret osztályban indul?
Nekem az nem világos, hogy ez most melyik méret osztályban indul?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
257
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?