Forum >> A jövő Alfái
GTPeti18-10-2010 10:55:19 // 16592
Ez mondjuk igaz. :)
mesa18-10-2010 10:43:16 // 16591
Még mindig jobb, mintha 4 km alatt látnál 1000-et ;))
GTPeti18-10-2010 10:14:36 // 16590
A tegnapi utam során 1000km alatt 4 azaz négy Alfát láttam. :(((
Szomorú...
(De lehet, hogy csak 3 volt.)
Szomorú...
(De lehet, hogy csak 3 volt.)
mesa18-10-2010 08:59:41 // 16589
A fenti kép nagyon gyenge Audi A3/A6/Mazd6/Insignia Photoshop termék :)
Mi lehet az, ami neked ebben tetszik:
- merészebb arc
Mi lehet az, ami neked ebben tetszik:
- merészebb arc
mesa18-10-2010 08:46:39 // 16588
Épp ma temetésre fogok menni, de a soraidat olvasva mégis hatalmasakat röhögtem, köszi.
Kazes☻17-10-2010 17:57:48 // 16587
Egyetértek. :)
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2010 15:40:04 // 16586
Kates=Kazes, bocs!
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2010 15:39:42 // 16585
Ez nekem tetszik. Már nem feltétlenül az autóra gondolok (mielőtt Kates végleg lecsap az Alfámra :-) ), hanem az erőfeszítés és az öltet. A padlóról felállni így lehet. Sok munka, jó ötletek, aztán majd kiderül hogy harapnak rá. Az Alfánál is elkezdhetnének dolgozni, mert látványosan semmi nem történik. A mai világban nem lehet a színfalak mögött titokban szöszmötölve sikert elérni. Kell a marketing, kell az újítás és a publikum figyelmének felpiszkálása...és nem azzal, hogy ki veszi meg a csődközeli céget...
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2010 15:29:44 // 16584
És nem biztos, hogy csak az Alfával van a gond...Most őszintén mi értelme 180 Le-s Stiftnek? Ez a kié az erősebb hotheccs elég öncélú, de ez a trend.
Az Alfa meg a trenddel szembe menésben is jeleskedett, és nem bánom ha ezesetben is azt teszi.
Én többre értékelek egy jó összhangú autót, mint egy öncélúan erőset, aminek a motorja túlmutat a futóművén, a teljesítménye az autó méretein, a fékje a lehetséges felhasználók gyomrán.
Jó, igaz az eladásoknak nem tesz jót, ha nem száll be egy gyártó a számháborúba, de én elég silány igényszintnek tartom (a vásárlóközönség részéről), hogy egy autót a lóerő adatok és a lefizetett újságírók számalmas teszjei adnak el.
Az Alfa meg a trenddel szembe menésben is jeleskedett, és nem bánom ha ezesetben is azt teszi.
Én többre értékelek egy jó összhangú autót, mint egy öncélúan erőset, aminek a motorja túlmutat a futóművén, a teljesítménye az autó méretein, a fékje a lehetséges felhasználók gyomrán.
Jó, igaz az eladásoknak nem tesz jót, ha nem száll be egy gyártó a számháborúba, de én elég silány igényszintnek tartom (a vásárlóközönség részéről), hogy egy autót a lóerő adatok és a lefizetett újságírók számalmas teszjei adnak el.
Kazes☻17-10-2010 10:43:48 // 16583
Eleje? Gondolom az amit láthatsz a szalonokban a mostanin, hiszen ez is Giulietta és nem egy másik autó. :)
Balázs156SW17-10-2010 10:16:40 // 16582
Érdekes a kérdésed. Gondolom a világ csodája lenne, ha Magyarországon Triumph motorokat gyártanának és arról nem tudna senki. Így hát kizárásos alapon marad a háromműszakos, olcsó varrónőket foglalkozató melltartó, és bugyigyár.
Selmak17-10-2010 09:04:50 // 16581
Melyik Triumph? A fehérnemű vagy a motorkerékpár?
Selmak17-10-2010 09:03:15 // 16580
Egyáltalán nem biztos hogy megkapja az 1.8 TFSIt, ha megkapja mekkora LE készlettel, na meg futómű terén sehol nincs a suzuki a Mitohoz képest.
Grando17-10-2010 08:45:22 // 16579
Ugyanez lenne a kérdésem. :DD
GT Ɨ|ѯ17-10-2010 07:30:10 // 16578
Innen ok, eleje?..:-)
Kazes☻16-10-2010 21:41:32 // 16577
Szerintem is nagyon jók + még a Giulietta Sprint QV (hsz.16567.) is nagyon tetszetős. :)
GTPeti16-10-2010 09:57:39 // 16576
Nagyon szépek a képzeletbeli jövevények. A 3. a legszebb, de a 4. kéne (kombiban, normális hátsóajtókkal). B)
Kazes☻15-10-2010 13:46:58 // 16575
De azért jöhetne az alsó kettő is, nem?! :)
ystuc15-10-2010 13:43:23 // 16574
Nekem mind tetszik. Bár az alsóval van egy kis RX8 utánérzésem...
Tedi15-10-2010 13:39:43 // 16573
Abban egyetértünk, hogy amik ott rohangálnak...szóval no comment :) Ezért volt furcsa, hogy a 200C-t meg lfikkantották. De hát...ők tudják.
Kompressz úr15-10-2010 10:47:05 // 16572
Mert én saját szemmel láttam, hogy milyen szörnyűségek szaladgálnak ott az utakon, milyen rondaságokat képesek nagy számban megvásárolni az ottani népek.
Kicsit sarkítva, amelyik autó normálisan néz ki (SUV és társai nem számítanak), az biztos, hogy európai márka.
Kicsit sarkítva, amelyik autó normálisan néz ki (SUV és társai nem számítanak), az biztos, hogy európai márka.
Tedi15-10-2010 10:31:24 // 16571
Hátő nézd...mivel az autó ide nem fog jönni, mivel kivonták a Chryslert Európából, ezért csak az amcsik véleményére lehet támaszkodni. És ha ők azt mondják a sajátjukról, hogy ez bizony slendrián, akkor nem tudom miért sarkos a megfogalmazásom.
Kazes☻15-10-2010 10:13:42 // 16570
Kazes☻15-10-2010 10:10:01 // 16569
Szerintem nagyon klassz és egyben GT utód is. :)
bocs a nagy képért. :)
bocs a nagy képért. :)
mesa15-10-2010 10:03:36 // 16568
Ezt inkább nem erőltetném XD
Kazes☻15-10-2010 10:02:08 // 16567
Uhhh.....! :)
Kompressz úr15-10-2010 09:42:14 // 16566
Azért a Nagy Lábvizen túl, ahol például képesek megvenni a kétajtós, puttonyos Toyota Yarist (ami felér egy vizuális 9/11-gyel), talán nem kellene pár nem túl sokat mutató fotó alapján ilyen sarkosan nyilatkozni.
mesa15-10-2010 08:50:45 // 16565
Nem véletlen. Elég ocsmány lett. Olyan Kia/Daewoo/Geely-forma, semmit több.
De nem is a kétliteres sornégyessel lehet megváltani a világot Amerikában...
De nem is a kétliteres sornégyessel lehet megváltani a világot Amerikában...
Tedi14-10-2010 17:56:11 // 16564
Az egyik legnagyobb amerikai blogon szavaztatták a népeket, hogy szerintük milyen. A legtöbb szavazatot ez kapta: Awfull, let's see the next one.
Ha az amik ezt gondolják róla, akkor azé nem túl rózsás a szitu...
Ha az amik ezt gondolják róla, akkor azé nem túl rózsás a szitu...
Szabi(kispalinagyobbikfia)14-10-2010 17:51:48 // 16563
Nekem vannak indiai kollégáim... sajna közel sincsenek azon a szinten mint ahogy itt európában gondolják... plusz elég nagy a szakadék a kultúrák közt... segítek nem az ő javukra... én eleve nem számítottam sokra és még így is durva amiket tapasztaltam részükről... ajánlom mindenki figyelmébe: http://www.youtube.com/watch?v=GMt1ULYna4oh
HátvédRomeo14-10-2010 17:44:19 // 16562
Szavakat nem találok erre! :(( Hihetetlen. komolyan a márkát eltöketlenkedték az elmult 10 évben.
Kazes☻14-10-2010 11:08:27 // 16561
Akkor? Kell venned egy suzukit?! :)
mesa14-10-2010 09:38:05 // 16560
VW-házasságról a jöv Alfái lehetőségekről:
Olvastam a TC-on, hogy miután nem rég megszerezte a Suzukit stratégiai partnernek a VW, a Swift megkapja a 180 lovas 1.4-es TFSI motort
Tessék elgondolkozni, most már a kis Swift is letolja a mi 175 lovas 'csúcs' Mitonkat, a Cliok, Polok és Fabiak után.
Pedig az Alfa Romeo a sportos imidzséről, többiek feletti teljesítményéről volt híres :-\
Volt.
Olvastam a TC-on, hogy miután nem rég megszerezte a Suzukit stratégiai partnernek a VW, a Swift megkapja a 180 lovas 1.4-es TFSI motort
Tessék elgondolkozni, most már a kis Swift is letolja a mi 175 lovas 'csúcs' Mitonkat, a Cliok, Polok és Fabiak után.
Pedig az Alfa Romeo a sportos imidzséről, többiek feletti teljesítményéről volt híres :-\
Volt.
GTPeti13-10-2010 20:09:03 // 16559
Igazad van, ez még nem Fiat. Reméljük azért ennek ellenére veszik majd. :)
BeeGee13-10-2010 20:07:30 // 16558
Ez új Chrysler Chrysler alapon :)
Amúgy igen, semmi különös szerintem sem.
Amúgy igen, semmi különös szerintem sem.
GTPeti13-10-2010 18:51:12 // 16557
BeeGee-nek:
Új Chrysler Fiat (Alfa) alapon.
SZVSZ semmi különös. És rossznak semmiképpen sem nevezném ezt az autót.
Új Chrysler Fiat (Alfa) alapon.
SZVSZ semmi különös. És rossznak semmiképpen sem nevezném ezt az autót.
bilon13-10-2010 14:32:43 // 16556
igen...dunaújvárosban is van triumph gyár
Tommi13-10-2010 14:30:44 // 16555
Jóvanna, nem tudtam :)
kando.13-10-2010 14:30:01 // 16554
Van, kerestek oda villamosmérnököt is a gyártósorra :) :P
Tommi13-10-2010 14:24:39 // 16553
Dunaújvárosban van Triumph gyár??? Vagy félreértettem valamit? :)
bilon13-10-2010 14:14:01 // 16552
más a kultúra, mások a tradíciók...
akkor lesz változás, ha bekúszik a liberális gondolkodás..de ez nem most lesz.
egy tervező kolléga - a triumph főtervezője - mesélt sokat erről, mikor itt volt a dunaújvárosi gyár tervezésénél. ( az is érdekes, hogy míg európában tán két triumph gyár van, addig kínában vagy 10) ott, ha azt mondod a csávónak, hogy ezt kell csinálni, akkor azt csinálja...és jól, ha úgy követeled meg! ha nem akkor is megcsinálja csak nem jól...
ha jó szakember kell nekik, akkor megveszik...
ha sorban megveszik a gyárakat, akkor már meglesz a technológia, és akkor már egyszerűbb a fejlesztés...eddig csak másoltak, mostmár kész gyárakat vesznek meg. hatalmas tőkével rendelkeznek.
Ott volt a kínai olimpia...az sima erődemonstráció volt. építészetileg a mai napig szerveznek oda tanulmányutakat.
a nagy autógyártóknak fontos a kínai piac, de még védik a technológiát. Próbálnak kitámasztani, mert tudják, ha jön a sárga visz mindent...szerintem a volvo megvásárlása kulcsfontosságú lehet, és nem lennék meglepve, ha pár év múlva több volvot gyártanának kínában, mint svédországban..és kiemelkedő minőségben.
persze ez saját teória, de lehet nem alaptalan.
mondom..ugyanezt csinálta japán, korea...és ne mond, hogy a koreai autógyártás nem ért fel az európaihoz...
akkor lesz változás, ha bekúszik a liberális gondolkodás..de ez nem most lesz.
egy tervező kolléga - a triumph főtervezője - mesélt sokat erről, mikor itt volt a dunaújvárosi gyár tervezésénél. ( az is érdekes, hogy míg európában tán két triumph gyár van, addig kínában vagy 10) ott, ha azt mondod a csávónak, hogy ezt kell csinálni, akkor azt csinálja...és jól, ha úgy követeled meg! ha nem akkor is megcsinálja csak nem jól...
ha jó szakember kell nekik, akkor megveszik...
ha sorban megveszik a gyárakat, akkor már meglesz a technológia, és akkor már egyszerűbb a fejlesztés...eddig csak másoltak, mostmár kész gyárakat vesznek meg. hatalmas tőkével rendelkeznek.
Ott volt a kínai olimpia...az sima erődemonstráció volt. építészetileg a mai napig szerveznek oda tanulmányutakat.
a nagy autógyártóknak fontos a kínai piac, de még védik a technológiát. Próbálnak kitámasztani, mert tudják, ha jön a sárga visz mindent...szerintem a volvo megvásárlása kulcsfontosságú lehet, és nem lennék meglepve, ha pár év múlva több volvot gyártanának kínában, mint svédországban..és kiemelkedő minőségben.
persze ez saját teória, de lehet nem alaptalan.
mondom..ugyanezt csinálta japán, korea...és ne mond, hogy a koreai autógyártás nem ért fel az európaihoz...
Tommi13-10-2010 13:24:20 // 16551
Tény, hogy a vezetés és sokmindenben a hozzáállás teljesen más, de alapvetően szerintem hasonló a két ország: milliárdnyi lakos, óriási potenciál, egyre ügyesebbek sokmindenben és idővel nagyon fel fognak jönni. Kínában ugyan még nem voltam, de amiket látok-hallok, nekem ez jön le. Aztán lehet rosszul látom :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2010 13:09:49 // 16550
nulláról 80-ra sokkal látványosabb felfutni mint 80-ról 85-re :P majd ott is lesz bzmeg nem kell aggódni ...mikor az emberek feleszmélnek hogy nekik nem elég a 40e ft-os fizu
GTPeti13-10-2010 13:01:20 // 16549
Szerintem India nem ugyanaz, mint Kína... India Kínához képest egy anarchia igénytelenséggel megfűszerezve. (Az 5 csill szállodától eltekintve.)
Tommi13-10-2010 12:27:26 // 16548
India ugyanez, mint Kína. Egyrészt iszonyú gyorsan fejlődik, van munkaerő, van szellemi tudás, van piac, másrészt viszont óriási a szegénység és a lakosság jó része tengődik.
A legdurvább az volt, amikor megérkeztünk Új-Delhibe az 5 csillagos szállodába, aminek az aljában volt egy Bentley szalon. Csilli-villi, öltönyös értékesítők, süppedős bőr kanapé az ügyfélnek, amit akarsz... A szalon mellett pár méterre a sarkon meg a leprás hajléktalan, aki koldult...
A legdurvább az volt, amikor megérkeztünk Új-Delhibe az 5 csillagos szállodába, aminek az aljában volt egy Bentley szalon. Csilli-villi, öltönyös értékesítők, süppedős bőr kanapé az ügyfélnek, amit akarsz... A szalon mellett pár méterre a sarkon meg a leprás hajléktalan, aki koldult...
Tommi13-10-2010 12:25:21 // 16547
Ezt a "szép" autót én is feltettem tegnap a FaceBook-ra, finoman szólva is megoszlottak a vélemények :)
WarbiRunner (Gyuri)13-10-2010 11:46:48 // 16546
Nem a pénzzel van itt a gond. Ami itt eltűnt ebben az országban szőrén-szálán, az sokmindenre elég lett volna. Eleve a mentalitás rossz.
Itt nincs nyugdíjrendszer, nincs segély, aki amíg tud dolgozik, aztán a családja ellátja.
És dolgoznak. Mindenki dolgozik. Akinek épp nincs más, kimegy és gyomlál a parkban, vagy épp tolja a flexet egy felújításon, vagy kiáll a sarokra és irányítja a forgalmat. Nem gyorsan, szép komótosan elszöszmötölnek, de csinálják. Nem a kapanyelet támasztják, meg segélyért síránkoznak a "jegyzőjúúúr"-nál.
Különben nagyon kettős ez az ország, egy dolog a nagy városok gazdagsága és fejlődése. Ez a sci-fi rész. Meg egy másik az irgalmatlan szegénység azon kívül, ez inkább a középkor.
Itt nincs nyugdíjrendszer, nincs segély, aki amíg tud dolgozik, aztán a családja ellátja.
És dolgoznak. Mindenki dolgozik. Akinek épp nincs más, kimegy és gyomlál a parkban, vagy épp tolja a flexet egy felújításon, vagy kiáll a sarokra és irányítja a forgalmat. Nem gyorsan, szép komótosan elszöszmötölnek, de csinálják. Nem a kapanyelet támasztják, meg segélyért síránkoznak a "jegyzőjúúúr"-nál.
Különben nagyon kettős ez az ország, egy dolog a nagy városok gazdagsága és fejlődése. Ez a sci-fi rész. Meg egy másik az irgalmatlan szegénység azon kívül, ez inkább a középkor.
Tom1213-10-2010 11:40:22 // 16545
"pl kíváncsi leszek mit alkotna a volvóval..."
Ez rövidesen kiderül...
Ez rövidesen kiderül...
WarbiRunner (Gyuri)13-10-2010 11:32:58 // 16544
Nem feltétlenül tudnak jót önállóan tervezni, nyilván a még nem elég nagy tervezési tapasztalatuk miatt sem. De egy technológiát ha odaviszel, akkor azt üzemeltetik, és gyártják olcsón a bármit. Mostmár jó minőségben is. De nem összekeverendő azért egy Geely és egy Ford. De eljöhet annak is az ideje, mondom, látszik, hogy már nem csak kiszolgáló/gyártó ország, hanem sajátkutatással, know-how-val rendelkezik.
Kínai tervezésű autót azért én sem vennék egyelőre.
Érdekes amúgy a filozófiájuk arról amit mi technológia lopásnak nevezünk. Náluk hagyományosan ami jó, azt le kell másolni. Ezzel ismerik el, hogy jó. A kalligráf rajzokon a pecsétek pl elárulják, hogy egy másik művészről másolták. Az eredeti (vagy előző másoló) művész lepecsételi neki, hogy igen a másoló rajza jobban sikerült, még tökéletesebbet alkotott. Valahol itt van szerintem a gyors fejlődésük kulcsa, mindent ami jó lemásolnak, és törekszenek arra, hogy egyre jobb legyen.
Nem szégyellik, ha valamit nem tudnak, megtanulják.
Láttam most kiállítva a Roewe 550 és 350 autókat, amik elvileg félbehagyott Rover fejlesztéseken alapulnak. Kinézetre ízlés kérdése, de nagyon belekötni nem lehet. Egy Golfnál tuti szebb. :-)
Kínai tervezésű autót azért én sem vennék egyelőre.
Érdekes amúgy a filozófiájuk arról amit mi technológia lopásnak nevezünk. Náluk hagyományosan ami jó, azt le kell másolni. Ezzel ismerik el, hogy jó. A kalligráf rajzokon a pecsétek pl elárulják, hogy egy másik művészről másolták. Az eredeti (vagy előző másoló) művész lepecsételi neki, hogy igen a másoló rajza jobban sikerült, még tökéletesebbet alkotott. Valahol itt van szerintem a gyors fejlődésük kulcsa, mindent ami jó lemásolnak, és törekszenek arra, hogy egyre jobb legyen.
Nem szégyellik, ha valamit nem tudnak, megtanulják.
Láttam most kiállítva a Roewe 550 és 350 autókat, amik elvileg félbehagyott Rover fejlesztéseken alapulnak. Kinézetre ízlés kérdése, de nagyon belekötni nem lehet. Egy Golfnál tuti szebb. :-)
bilon13-10-2010 11:19:04 // 16543
pl az építőiparban, szinte mindeki távolkeletre koncentrál ezen belül kínára. ott a pénz.
a MÜPA tervezője , és más ismertebb építész a magyar építészkonferencián arra buzdítja a magyar építészeket, hogy menjenek kínába...
a MÜPA tervezője , és más ismertebb építész a magyar építészkonferencián arra buzdítja a magyar építészeket, hogy menjenek kínába...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
550
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?