OFF
Korán keltem, de minek, az edzés /F1/ meg elmaradt...
:-)
ON
Forum >> A jövő Alfái
Tom1209-10-2010 17:02:21 // 16492
Tom1209-10-2010 17:01:09 // 16491
:-)))))))
Én is pont erre gondoltam.:-)))
Kötekedős reklámért nemkell a szomszédba menniük...
Én is pont erre gondoltam.:-)))
Kötekedős reklámért nemkell a szomszédba menniük...
GTPeti09-10-2010 16:59:53 // 16490
Lassú vagy. :PP
;)
;)
GTPeti09-10-2010 16:58:41 // 16488
Tom1209-10-2010 16:56:03 // 16487
Kb., mint a reklámban...:-DD
GTPeti09-10-2010 12:31:11 // 16485
Gondolom csak olyan "tapasztalatokat" írtak le abban az újságban, hogy minden Ferrari tulaj sóvárogva nézte a német autógyártás eme remekét, stb...
Tom1209-10-2010 07:55:14 // 16484
"Van benne egy cikk egy Ferrari találkozóról, ahol megjelent egy piros V10-es R8 Spyder."
Nagy bátorság volt, gondolom, tűzoltó kíséret, golyóálló mellény, stb. meg volt...;-DD
Nagy bátorság volt, gondolom, tűzoltó kíséret, golyóálló mellény, stb. meg volt...;-DD
Kazes☻08-10-2010 22:15:39 // 16482
Eddig úgy gondoltam, neked is. :)
GTPeti08-10-2010 22:14:49 // 16481
Kinek mi a rossz. Neked pl. ez a jó oldal. :)
Kazes☻08-10-2010 22:04:20 // 16480
Oh, pardon! Én kérek elnézést. Lehet, hogy rossz oldalon járok??? :)
GTPeti08-10-2010 21:56:52 // 16479
Én is Fiatos vagyok. Forza Fiat! :)
Kazes☻08-10-2010 21:53:04 // 16478
Jó, hogy egy Fiatosnak mondod! :)))
Bár, az legalább a mi kutyánk kölyke. :)
Bár, az legalább a mi kutyánk kölyke. :)
GTPeti08-10-2010 20:32:28 // 16477
Böngészni nem mi fogjuk, hanem a t. VW-fan cartársak. Mi eltüzelni fogjuk. :P
GT Ɨ|ѯ08-10-2010 11:54:53 // 16476
De, sajnos annyira..:-P
Kazes☻08-10-2010 10:46:33 // 16475
Tudtam én, hogy ez minden vágyad, de azé' köcce! :D
Grando08-10-2010 10:35:49 // 16474
Akkor kapsz te egyet. :DD
Kazes☻08-10-2010 10:20:26 // 16473
Azért annyira csak nem. :)
Remélem lesz ilyen is, jó lenne látni az utakon. :)
Remélem lesz ilyen is, jó lenne látni az utakon. :)
Kazes☻08-10-2010 10:19:12 // 16472
Nem vagyok Tibi bácsi, nem is kívánság műsor és még pöttyös labdát sem tudok dobni neked, bármennyire is szeretnél. :)))
GT Ɨ|ѯ08-10-2010 07:53:05 // 16471
Sajnos nagyon hanyagolva van ez a 100 év/es/.....:-P
Grando08-10-2010 07:19:57 // 16470
Csak egyet, ami járóképes, és nem csak egy, a kert végében rohadó emlék. :))
Xixo08-10-2010 02:15:53 // 16469
Abba már tudjátok is böngészni a Giu fészlift műszaki adatait! :)))
Kazes☻07-10-2010 23:55:43 // 16468
Egy harmadikat? Még nem, de nem rossz ötlet! :)
Grando07-10-2010 21:41:47 // 16467
Csak nem vettél egy Alfát, hogy találkozókra jársz? :DD
GTPeti07-10-2010 21:07:29 // 16466
OK, meggyőztél. Csak végre jussak el a nagy kapitalizmusépítés közepette egy találkozóra. Mer' már ungarische biorobot vagyok lassan. :)
Kazes☻07-10-2010 21:01:31 // 16465
Bűnnek bűn, de elnézzük, ha nemes célt szolgál és a végén úgyis gyújtósként végzi! :D
A kezelés fontos! A spagetti zabáláson kívül is. :D
A kezelés fontos! A spagetti zabáláson kívül is. :D
GTPeti07-10-2010 20:56:29 // 16464
Mér? Lapozgatni az ellenség sajtóját még nem bűn. VW tuninglapokra még azért nem fizettem elő. Pedig létezik jópár féle. :)
Amúgy minden hétvégén kezelésen veszek részt!! (Az autóm volánja mögött.) És mindig rájövök: ezek a hülye spagettievők bizony tudnak vmit.
Amúgy minden hétvégén kezelésen veszek részt!! (Az autóm volánja mögött.) És mindig rájövök: ezek a hülye spagettievők bizony tudnak vmit.
Kazes☻07-10-2010 20:49:08 // 16463
Gyújtósnak jó lesz a következő bográcsozásnál! Lassan kezelésre szorulsz, vagy csak túl messze kerültél az anyaföldtől?! :DDD
GTPeti07-10-2010 20:41:46 // 16462
Van egy Golf 6 prospektusom is. Arra biztos akadnának érdeklődők. :PP
Kazes☻07-10-2010 20:41:12 // 16461
Oh, Isten ments! Még leszáradna a kezem, te! :)))))
GTPeti07-10-2010 20:17:40 // 16460
A volt mhelyemre is járt az a lap. (Mivel Audi beszállító.)
Puccos glossy újság, amolyan lájfsztájl magazin. Van benne minden: borok, tájak és persze Audik... Igazuk van, ezzel is növelik a presztízst. (Az Alfissimo-hoz hasonlítanám, de sokszoros költségvetéssel.)
Ha nagyon akarod előkeresem az egyetlen számot, amivel rendelkezem és elviszem neked egy találkozóra. :))))
Puccos glossy újság, amolyan lájfsztájl magazin. Van benne minden: borok, tájak és persze Audik... Igazuk van, ezzel is növelik a presztízst. (Az Alfissimo-hoz hasonlítanám, de sokszoros költségvetéssel.)
Ha nagyon akarod előkeresem az egyetlen számot, amivel rendelkezem és elviszem neked egy találkozóra. :))))
Kazes☻07-10-2010 16:00:48 // 16459
Mijaz? Ajudilap? :)
Xixo07-10-2010 13:13:13 // 16458
Klassz újság lehet. :)
Kazes☻07-10-2010 11:30:36 // 16457
Ja és persze nagyon jó lenne, ha nem Q7, vagy Tuareg-ből lenne. :)
Kazes☻07-10-2010 11:28:33 // 16456
Nem rossz. Remélem nagyon komolyan gondolkoznak ezeken is, ha még nem lett volna elég jelzés értékű a 100. éves rendezvényen a Kamal bömbi! :)
Poló07-10-2010 09:49:23 // 16455
Akkor a cég le van maradva ezen a téren, friss az újság, a héten kaptuk őket.
Van benne egy cikk egy Ferrari találkozóról, ahol megjelent egy piros V10-es R8 Spyder.
Meg van egy másik cikk, amiben egy kollegina számol be egy Fiat Pandával való tapasztalatairól. A lényeg annyi, hogy Szardínián nyaralt és ott egy Pandát választott bérelt autónak. Egyrészt nem ért a csaj az autókhoz, másrészt meg otthon valami ódival járkál és ahhoz hasonlítja a Pandát. Hát nem kicsit lehúzza, hogy zörögnek a műanyagok és az anyaguk sem valami finom, az ajtó is szarul csukódik, a motor zajos, amit el lehet nyomni a zenével, bár a hangzása annak se valami jó. Nem is megy az autó, nem is veszi olyan jól a kanyarokat. Bazz, egy 2 millás autót (amit mindig más használ, mivel autókölcsönzőből való) hasonlít egy tizen X millás autóhoz...
Van benne egy cikk egy Ferrari találkozóról, ahol megjelent egy piros V10-es R8 Spyder.
Meg van egy másik cikk, amiben egy kollegina számol be egy Fiat Pandával való tapasztalatairól. A lényeg annyi, hogy Szardínián nyaralt és ott egy Pandát választott bérelt autónak. Egyrészt nem ért a csaj az autókhoz, másrészt meg otthon valami ódival járkál és ahhoz hasonlítja a Pandát. Hát nem kicsit lehúzza, hogy zörögnek a műanyagok és az anyaguk sem valami finom, az ajtó is szarul csukódik, a motor zajos, amit el lehet nyomni a zenével, bár a hangzása annak se valami jó. Nem is megy az autó, nem is veszi olyan jól a kanyarokat. Bazz, egy 2 millás autót (amit mindig más használ, mivel autókölcsönzőből való) hasonlít egy tizen X millás autóhoz...
Grando07-10-2010 09:47:31 // 16454
Na igen, alkalmazkodni kell a konkurenciához és az "igényekhez". Egyre jár az agyunk. :DD
Selmak07-10-2010 09:41:04 // 16453
Beültető gépet meg baromira nem érdekli hogy túlfizetett amcsi vagy alul fizetett kínai dolgozik rajta. Az elektronika meg azért tart addig ameddig a megrendelő 1 centet spórolhat a silányabb alkatrésszel akkor meg is fogja tenni, a kapitalistát a profiton kívül semmi nem érdekli, a vásárló jogos érdeke legfőképpen nem. Az elektronikák ráadásul direkt úgy vannak tervezve hogy ép kibírja a garanciális időt, és ez nem a kínaiakon múlik, mert nem ők tervezik ilyenre, hanem a Brand gyártók.
Ha meg kínaiak autógyárat vesznek nem valószínű hogy népköztársaság színvonalára akarnák a minőséget belőni, mert az vásárlás nélkül is produkálni tudnák.
Ha meg kínaiak autógyárat vesznek nem valószínű hogy népköztársaság színvonalára akarnák a minőséget belőni, mert az vásárlás nélkül is produkálni tudnák.
mesa07-10-2010 09:27:31 // 16452
Azt akarod magyarázni, hogy csak a külföldieknek végeznek szar munkát, bezzeg a saját autóikba beleadnának apait-anyait és tizenháromszoros órabérben dolgozó munkásokkal szereltetnék össze őket ? :D
Szerinted millió jüanokat áldoznának a munkaerő-képzésre, mikor Kínának egyetlen értéke az olcsó munkaerő?
Ezt nem a gaz imperialisták rendelték meg, saját produktum
Visszatérve a műszaki cikkekre:
1. azok 90%-ban a régi Hong-Kongban készülnek, mint a kavrcjátékok a nyolcvanas években
2. mióta mindent Kínában gyártanak, minden termék jó, ha a garanciális ideig kitart, utána azonnal elhalálozik. Mióta Kínában gyártanak minden szart, azóta nem beszélhetünk minőségi előállításról, az egész világot eláramlasztották a gagyi ócskaságokkal. Sajnos a branddel rendelkező gyártók is tettek erre egy lapáttal és mára sikerült elérni, hogy a márkás termék pont ugyanannyi ideig tart, mint a noname
Köszönjük Kína
Szerinted millió jüanokat áldoznának a munkaerő-képzésre, mikor Kínának egyetlen értéke az olcsó munkaerő?
Ezt nem a gaz imperialisták rendelték meg, saját produktum
Visszatérve a műszaki cikkekre:
1. azok 90%-ban a régi Hong-Kongban készülnek, mint a kavrcjátékok a nyolcvanas években
2. mióta mindent Kínában gyártanak, minden termék jó, ha a garanciális ideig kitart, utána azonnal elhalálozik. Mióta Kínában gyártanak minden szart, azóta nem beszélhetünk minőségi előállításról, az egész világot eláramlasztották a gagyi ócskaságokkal. Sajnos a branddel rendelkező gyártók is tettek erre egy lapáttal és mára sikerült elérni, hogy a márkás termék pont ugyanannyi ideig tart, mint a noname
Köszönjük Kína
Tedi07-10-2010 09:16:47 // 16451
Olvastam a céges újságban egy hírt a Fiatról, miszerint azzal fenyegetőzik, hogy elviszi az összes gyártósort Olaszországból.
Ez még elég régi...nyáron volt ez téma, amikor Marchionne harcolt a gyárak szakszervezeteivel. Át akarta alakítani a gyárakat úgy, hogy költséghatékonyabban működjenek és itt nem feltétlenül az elbocsátásokra kell gondolni. Eccerűen a munkamorált akarta javítani. Meg olaszba vinni a Panda gyártását, ami most Tychyben van. De ez nem tetszett a szaksziknak, nemtom mér. Akkor fenyítette be őket ezzel, lám, meg is állapodtak.
Ez még elég régi...nyáron volt ez téma, amikor Marchionne harcolt a gyárak szakszervezeteivel. Át akarta alakítani a gyárakat úgy, hogy költséghatékonyabban működjenek és itt nem feltétlenül az elbocsátásokra kell gondolni. Eccerűen a munkamorált akarta javítani. Meg olaszba vinni a Panda gyártását, ami most Tychyben van. De ez nem tetszett a szaksziknak, nemtom mér. Akkor fenyítette be őket ezzel, lám, meg is állapodtak.
Selmak07-10-2010 08:50:49 // 16450
Nyiss szét egy márkás notebookot vagy apple-t. Mindenhol a made in china felirat vigyorog majd rád. Az elektronika 90% kinai kézben van, baromi sok pénzük van és terjeszkednek mindenhol, Európában is. A legfontosabb, a megrendelő igénye szerint tudnak jót és olcsót gyártani. Szerinted melyiket szokták kérni?
Poló07-10-2010 08:44:20 // 16449
A kínaiak nekünk minden szart megreklamálnak, olyan dolgokat, amikre mi itthon ráintünk, hogy jó az, mehet. A mexikóiak igénytelenek mindenre, még a rozsdás hulladékot is megveszik.
Más...
Olvastam a céges újságban egy hírt a Fiatról, miszerint azzal fenyegetőzik, hogy elviszi az összes gyártósort Olaszországból.
Más...
Olvastam a céges újságban egy hírt a Fiatról, miszerint azzal fenyegetőzik, hogy elviszi az összes gyártósort Olaszországból.
mesa07-10-2010 08:29:24 // 16448
Sok sikert a kínai kocsidhoz!
Vedd meg! Tudod miért? Mert NEKED való!
Occó és csak ez számít
Vedd meg! Tudod miért? Mert NEKED való!
Occó és csak ez számít
mesa07-10-2010 08:26:35 // 16447
Ezt melyik kedves Alfás cartárs nyomta fel az éjjel ???
Alfa Romeo blog "Alfa Romeo ez aztán a kocsi. Alfás az Alfásnak villogtat az tuti" - kommentár nélkül.
Alfa Romeo blog "Alfa Romeo ez aztán a kocsi. Alfás az Alfásnak villogtat az tuti" - kommentár nélkül.
Xixo07-10-2010 03:13:06 // 16446
Hát én azokat már nem fogom megtapasztalni, mert k..ra hidegen hagynak...
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2010 21:14:12 // 16445
MI bírjon ki 200e-t egy autón?
Én elégedett vagyok a sajátommal, most van 192e benne, már óra szerint legalábbis.
100e körül fékgenerált kapott, szilenteket cserélettem a lengőkaron. Most kér hátul lengőkarcsapágyat, új szilentgarnitúrát. Menet közben 2 rúdfejet kellett cserélni. Meg jelez a fékbetét kopottság jelző, cserélni kell megint. Szerintem nem sok, és bármely más autó kér ennyit 102-és 192e km között. Összegszerűen meg pláne. És gyári az összes lengőkarom.
Nem látom egy kicsit sem problémásabb autónak, mint bármely más német márkájút a családban. Teljesen megbízok benne, nem készülök fél napokat egy egy 500-600km-es körre, hanem beülök, taposom, kiszállok, megveregetem az oldalát, "reggel találkozunk". Ha ezt nem fogja tudni, elvállnak útjaink ez biztos, de alapvetően nem érzem szerkezetileg öregnek és széthullónak. Az más, hogy néha ezt azt meg kell rajta húzni, tegnap pl a csomagtérzárat kellett visszacsavarozni, mert fel volt lazulva. Node 10 éves autóról beszélünk ami napi munkaautó használatban van.
Én elégedett vagyok a sajátommal, most van 192e benne, már óra szerint legalábbis.
100e körül fékgenerált kapott, szilenteket cserélettem a lengőkaron. Most kér hátul lengőkarcsapágyat, új szilentgarnitúrát. Menet közben 2 rúdfejet kellett cserélni. Meg jelez a fékbetét kopottság jelző, cserélni kell megint. Szerintem nem sok, és bármely más autó kér ennyit 102-és 192e km között. Összegszerűen meg pláne. És gyári az összes lengőkarom.
Nem látom egy kicsit sem problémásabb autónak, mint bármely más német márkájút a családban. Teljesen megbízok benne, nem készülök fél napokat egy egy 500-600km-es körre, hanem beülök, taposom, kiszállok, megveregetem az oldalát, "reggel találkozunk". Ha ezt nem fogja tudni, elvállnak útjaink ez biztos, de alapvetően nem érzem szerkezetileg öregnek és széthullónak. Az más, hogy néha ezt azt meg kell rajta húzni, tegnap pl a csomagtérzárat kellett visszacsavarozni, mert fel volt lazulva. Node 10 éves autóról beszélünk ami napi munkaautó használatban van.
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2010 20:59:04 // 16444
A VW és a Ford is gyárt ott autókat, és nem esnek szét, sőt minőségben semmivel nem marad el egy európaitól. És ültem ilyen kínai "szarban" (és 3 nap múlva megint fogok), nem légből kapom a dolgot. A német=precíz sztereotípia kb annyira állja meg a helyét mint a kínai=szar.
Lehet nagyon olcsón rosszat gyártani és olcsón jót is. Az egy dolog, hogy a Zanussi nagyon olcsón gyárttat hulladékot, simán lehet, hogy az alkatrészekből a hajón keletkezik mosógép...mert van ilyen is.
Ettől függetlenül nyilvánvalóan poénnak szántam a dolgot, de van aki nem érti és véresen komolyan veszi....:-)
Lehet nagyon olcsón rosszat gyártani és olcsón jót is. Az egy dolog, hogy a Zanussi nagyon olcsón gyárttat hulladékot, simán lehet, hogy az alkatrészekből a hajón keletkezik mosógép...mert van ilyen is.
Ettől függetlenül nyilvánvalóan poénnak szántam a dolgot, de van aki nem érti és véresen komolyan veszi....:-)
GT Ɨ|ѯ06-10-2010 16:21:56 // 16443
Valami csak lesz más SUV ügyben, mert ez tragikus, 3 modell....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
479
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?