Biztos, tényleg az volt a baj, hogy "vasparipa".:-)
Nem is tudom, mit akarnak ezzel a "műanyag vacakkal" a Fócvágenesek?
Az új "germán" Sesto Elemento - hatodik elem = a szén. Arra utalva, hogy full szénszálas. ...de nem is kéne...:-)))
Igaz, hogy egy kicsit olyan, mintha kartonpapírból hajtogatták volna, de én valahogy semmi németeset nem veszek észre rajta, meg nem is tudom, ha annyira német, akkor mit keres még mindig ITT? :-)
Forum >> A jövő Alfái
Tom1205-10-2010 14:31:01 // 16292
Tom1205-10-2010 13:35:21 // 16291
Én sem, sőt nekem a Volkswagen - nek már a neve is elég "szürke" /népautó/, de, ha a sok rossz közül még ez lenne a legjobb megoldás, akkor legyen...
Ígylegalább tovább reménykedhetünk, hogy majd egyszer elfoglalja a méltó helyét az Alfa...
Ígylegalább tovább reménykedhetünk, hogy majd egyszer elfoglalja a méltó helyét az Alfa...
Tom1205-10-2010 13:30:51 // 16290
Éppen azon vannak.
Ez meg nekünk "jó hír":
"Az új platformot egyébként eredetileg egy új Alfa Romeónak tervezték, de ezt azóta elvetették."
:-/
/...lehet, hogy halálraítélt az Alfa a Fiatnál? - ezt csak úgy nagyon halkan... :-//
Ez meg nekünk "jó hír":
"Az új platformot egyébként eredetileg egy új Alfa Romeónak tervezték, de ezt azóta elvetették."
:-/
/...lehet, hogy halálraítélt az Alfa a Fiatnál? - ezt csak úgy nagyon halkan... :-//
Tedi05-10-2010 13:28:07 // 16289
Nem azért rajongok az Alfákért, mert a Fiat a tulajdonosa :)
Tom1205-10-2010 13:04:59 // 16288
Talált! Pont nem azt mondtam, hanem azt, hogy a Fiatnak "felesleges" volt ézért inkább nem fejlesztették, hanem bazárták, jó magasról tettek a "mostohagyerekekre" /Alfa, Lancia, Maserati/, onnantól pusztult le a motorválaszték.
Ja, igen, volt valami "éretlen kelés" típusú próbálkozás valami "opel" V-6-okkal, de gyorsan el is felejtették...
Érted, mit akarok mondani, ugye: "Minden szentnek maga felé hajlik a keze."
Nekik nem volt rá szükségük, akkor minek, jó lesz az 1.9, max. a 2.4 dízel az Alfákba, meg a Lanciákba, meg a "downsizinges repülőmodell motorok" is. Nem is vették komolyan az Alfa, Lancia, Maserati igényeit, ill. a Maseratinak az volt a szerencséje, hogy "lepaktálhatott" a Ferrarival /majdnem ugyanaz a szegmens/.
Így értettem.:-)
Ja, igen, volt valami "éretlen kelés" típusú próbálkozás valami "opel" V-6-okkal, de gyorsan el is felejtették...
Érted, mit akarok mondani, ugye: "Minden szentnek maga felé hajlik a keze."
Nekik nem volt rá szükségük, akkor minek, jó lesz az 1.9, max. a 2.4 dízel az Alfákba, meg a Lanciákba, meg a "downsizinges repülőmodell motorok" is. Nem is vették komolyan az Alfa, Lancia, Maserati igényeit, ill. a Maseratinak az volt a szerencséje, hogy "lepaktálhatott" a Ferrarival /majdnem ugyanaz a szegmens/.
Így értettem.:-)
Tom1205-10-2010 12:57:02 // 16287
A Fiat egyébként már azóta a "begyemben van", mikor Enzo Ferrarit kidobták, mint a mosogatórongyot, mikor a terveiről beszélt nekik - még fiatal korában. :-) A világnak, mondjuk, jó lett, hogy így alakult, mert aztán az Alfa Romeonál alkalmazták és "szabad kezet kapott" Janoval együtt... Lehet, hogy soha nem lett volna önálló a Ferrari, ha akkor felveszik a Fiathoz. Ja, azért van egy jó pontja is a Fiatnak, mikor aztán "beszállt a Ferrariba", de a jelenlegi szintet "keményfejű" /és jó üzletember/ Montezemolo, meg Todt - /ok/ nélkül nem érte volna el a Ferrari sem, max. ott tartana, mint ahol most az Alfa...
TarP05-10-2010 12:52:57 // 16286
Nem mondod, hogy a Lancia, Alfa nem szerete V6-osokat használni?
Sőt, szerintem a Maseratival is jól járnának egy kis downsizing után lenne pl 3.0V6BTB kb 340lóerővel és nem 26 milliüóFt-ért, hanem 17-ért?
Sőt, szerintem a Maseratival is jól járnának egy kis downsizing után lenne pl 3.0V6BTB kb 340lóerővel és nem 26 milliüóFt-ért, hanem 17-ért?
Tom1205-10-2010 12:47:41 // 16285
Szerintem azért nem kell nekik nagy dízel motor, mert mibe raknák? Ivecoba megfelel az 1.9, max. 2.4 /...ha van olyan/, a "kis" Fiatokba meg minek, a "mostohagyerekeket" meg ebből "etetik"... :-/
A V6 gyárat is bezárták, mert nekik felesleges volt, munkaerő, stb? Gondolom, egy olasz iy inkább dolgozna a "VW-nek", mint, hogy otthon üljön és a munkanélküli segélyt várja...
A V6 gyárat is bezárták, mert nekik felesleges volt, munkaerő, stb? Gondolom, egy olasz iy inkább dolgozna a "VW-nek", mint, hogy otthon üljön és a munkanélküli segélyt várja...
mesa05-10-2010 12:47:23 // 16284
Értem.
Eddig mondjuk nem volt fogalmam arról, hogy az önsúly milyen szerepet játszik a motorteljesítmény függvényében xD
Eddig mondjuk nem volt fogalmam arról, hogy az önsúly milyen szerepet játszik a motorteljesítmény függvényében xD
Kareszka198405-10-2010 12:41:00 // 16283
A1 könnyebb :)
bátyám kis ticstöcs A2-ese is szépen gyorsul az 1.4-es mocival :)
bátyám kis ticstöcs A2-ese is szépen gyorsul az 1.4-es mocival :)
GTPeti05-10-2010 12:38:02 // 16282
Mindezt milyen élettartam mellett teszi ez a motor? Erhard kolléga írt már tapasztalatokat a remek VW TFSI-kről. Semmi komoly. Csak blokkcserék gariban.
mesa05-10-2010 12:35:30 // 16281
Sokat szidott -lehetséges jövő Alfái- erőforrás, többszörös Év motorja díjas 1.4 TFSI az új Audi A1-ben 185 lóerő és 6,9 mp kell neki a százas sprinthez.
Ugyanebben a szegmensben a Mito QV csak 170 lovas, és jóval több, 7,5 mp kell ahhoz, hogy a mutató elérje a három számjegyes osztást
Akkor most egy ilyen motor előrelépés lenne, vagy sem?
Ugyanebben a szegmensben a Mito QV csak 170 lovas, és jóval több, 7,5 mp kell ahhoz, hogy a mutató elérje a három számjegyes osztást
Akkor most egy ilyen motor előrelépés lenne, vagy sem?
GTPeti05-10-2010 12:33:21 // 16280
Goto Offos topic. :)
mesa05-10-2010 12:30:37 // 16279
Pont van egy cikk a Winklertől egy 320d kupé. 17 miller :o
2.4 JTDm GT simán nem lenne több 9-nél és simán jobb lenne minden téren
2.4 JTDm GT simán nem lenne több 9-nél és simán jobb lenne minden téren
GTPeti05-10-2010 12:22:37 // 16278
No meg miért nem árultak pl. 2.4-es GT-ket, stb. Lehetne folytatni... Ez asszem mindenkit zavar, kivétel nélkül.
TarP05-10-2010 11:03:54 // 16277
Állandóan felgyulladtak, de ez a szupersport kategóriában úgy tűnik általános... :)
TarP05-10-2010 11:03:18 // 16276
Azt érteném, ha egy F430-assal zárnánk a vitát. De almát körtével...
Meglátjuk mi lesz belőle. Ezt a pöcsölést egyébként kezdem unni, amit a FIAT most csinál pl a nagy TD motorok terén, meg főleg azt, amit a GT, GTV kategóriában csinál, illetve nem csinál...
Meglátjuk mi lesz belőle. Ezt a pöcsölést egyébként kezdem unni, amit a FIAT most csinál pl a nagy TD motorok terén, meg főleg azt, amit a GT, GTV kategóriában csinál, illetve nem csinál...
mesa05-10-2010 09:49:19 // 16275
Állítólag az első szériával sok volt a garanciális probléma :))))
mesa05-10-2010 09:48:31 // 16274
TarP05-10-2010 09:07:59 // 16273
És bele van gravírozva finoman, hogy "Alfa Amore"? :)
Poló05-10-2010 09:07:02 // 16272
Az első 10 hengeres R8 motorokban még az én kezem munkája is benne volt :D
TarP05-10-2010 09:04:10 // 16271
Érdekes ez a VW birtoklás kérdés.
Nem hiszem, hogy veszített-e a presztízséből pl a Bugatti, vagy a Lambo, amióta VW tulajdonban ven.
Én azt látom, hogy mindkettővel érdemei szerint foglalkoznak, sőt!
Szóval ha az lesz a szörnyűség, hogy pl a Giulietta kap egy szarfos 2.5TFSI 340 lovas motort, a Giulia meg átlagnak egy elcsépelt 2.0TFSI-t 270, vagy egy nyami 3.0V6TDI-t... Hát, mnem érzem, hogy egyik is visszalépés lenne.
Sőt, lehet, hogy a 8C-t is elvinné az RS8 10 hengerese, amit Győrben kattiontanak össze...
Szóval én nem sírok. Lehetne ebből jól is kijönni. Szerintem a Veyron sem szarabb, mint a Bugatti EB110, pedig az "eredeti" Bugatti, a másik meg Golf...
Nem hiszem, hogy veszített-e a presztízséből pl a Bugatti, vagy a Lambo, amióta VW tulajdonban ven.
Én azt látom, hogy mindkettővel érdemei szerint foglalkoznak, sőt!
Szóval ha az lesz a szörnyűség, hogy pl a Giulietta kap egy szarfos 2.5TFSI 340 lovas motort, a Giulia meg átlagnak egy elcsépelt 2.0TFSI-t 270, vagy egy nyami 3.0V6TDI-t... Hát, mnem érzem, hogy egyik is visszalépés lenne.
Sőt, lehet, hogy a 8C-t is elvinné az RS8 10 hengerese, amit Győrben kattiontanak össze...
Szóval én nem sírok. Lehetne ebből jól is kijönni. Szerintem a Veyron sem szarabb, mint a Bugatti EB110, pedig az "eredeti" Bugatti, a másik meg Golf...
A.R.Peti05-10-2010 08:43:26 // 16270
Hát akkor ezek szerint csak nekem volt újdonság. Hát ezt a kamionos topikot tényleg nem vettem észre.
Kazes☻05-10-2010 08:40:48 // 16269
Én már láttam ilyet és ducato kasznisat is. Amúgy pont ilyesmi merült fel bennem, hogy a nagyobb dízel motort óhajtóknak bele lehetne pattintani a jó nagy Iveco motorokat, jó sok pacikával. :)
amúgy van, a Minden ami kamion :)))
amúgy van, a Minden ami kamion :)))
kbk04-10-2010 23:44:43 // 16268
vagy egy oldschool maserati :)
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2010 23:05:15 // 16267
No ilyen VW Alfa rajongók is lesznek, és tesznek majd a régi Alfákra, sőt szégyellni fogják őket. Biztos jó lesz nekünk ez?
Nálam a Skoda rajongó nem az elvakult Fábiás és Oktáviás, hanem aki 100-ason, 120-ason kezdett. Persze lehet ezen is vitázgatni, én annyit sejtek, hogy Alfa VW-t nem nagyon szeretnék magamnak. Akkor inkább átcsábulok... A Lanciák se csúfak :-)
Nálam a Skoda rajongó nem az elvakult Fábiás és Oktáviás, hanem aki 100-ason, 120-ason kezdett. Persze lehet ezen is vitázgatni, én annyit sejtek, hogy Alfa VW-t nem nagyon szeretnék magamnak. Akkor inkább átcsábulok... A Lanciák se csúfak :-)
Vikking 31104-10-2010 22:12:40 // 16266
Az is :) Volt Alfa teherautó, errefelé is láttam egyet sokszor. :))))
A.R.Peti04-10-2010 22:11:41 // 16265
Atesz198704-10-2010 18:52:17 // 16264
Na, szal az Én szerény véleményem, hogy az Alfa VW kézbe kerülése óriási preztizs veszteség lenne mind az olasz autógyártásnak, de sokkal inkább a vásárló közönségnek. Ha a németek kezébe kerül az Alfa, azzal kvázi elismerik, hogy a német technika felsőbb rendű az olasznál. Azt mondják ezzel, hogy a szar olasz Alfa csak a német technika révén tudott fenn maradni. Rajongók ezrei lehetnek, akiknek napi szinten kell elviselni a jürgenesek savazását, erre adnának a kezükbe egy ilyen adu kártyát? Én akinek már volt egyszer Fita-Alfája, és hangoztatta, hogy "NÉMET AUTÓT SOHA!" csak lapos kúszásban vezethetném a VW-Alfámat? Persze Pesten nincs ilyen probléma, de egy kis városban, ahol mindenki ismer mindenkit? A közutakon egy swiftet, vagy egy Golfot mindig sokkal nagyobb öröm volt lenyomni, mint akármi mást....
Azt belátom, hogy az Alfa jól járna, és biztos, hogy a németek jól bánnának vele, nem irtanák ki belőle az olaszos erényeket. De akkor is VW gruppe lesz, ami nekem már nem férne bele. Az biztos, hogy az olasz autógyártás óriási szégyene lesz, amikor először kezd kerepelni a TDi egy Alfa orrában...
Azt belátom, hogy az Alfa jól járna, és biztos, hogy a németek jól bánnának vele, nem irtanák ki belőle az olaszos erényeket. De akkor is VW gruppe lesz, ami nekem már nem férne bele. Az biztos, hogy az olasz autógyártás óriási szégyene lesz, amikor először kezd kerepelni a TDi egy Alfa orrában...
Tom1204-10-2010 18:09:38 // 16263
"Ezt egy Skoda rajongó örömmel éli meg?"
Azt kell, hogy mondjam: igen. Sok Skoda tulajt ismerek, akik magasról tesznek a 60 - 70 - 80-as évekbeli Skodákra, inkább szégyellik őket, mint magasztalják és kimondottan büszkék rá, hogy egyáltalán "lepaktált" a Skodával a VW... Az, hogy "hagyomány" és hasonló "elvont" dolgok csak a "zizzent Alfásoknak" jelentenek értéket /na, jó, meg pár igazi "autóbuzinak" :-)/, egyébként meg, pl. hogy a Skodás példánál maradjak: ha családi autó kell, akkor Octavia /mindegy, milyen motorral/, ha anyunak bevásárlószekér, akkor Fabia, ha céges, akkor meg Roomster, vagy valami kombi...
Nincs nyavalygás futóművön sportosságon, belső design-on, megjelenésen, vagy lóerőkön... :-) /ténylegez a tapasztalatom/
Azt kell, hogy mondjam: igen. Sok Skoda tulajt ismerek, akik magasról tesznek a 60 - 70 - 80-as évekbeli Skodákra, inkább szégyellik őket, mint magasztalják és kimondottan büszkék rá, hogy egyáltalán "lepaktált" a Skodával a VW... Az, hogy "hagyomány" és hasonló "elvont" dolgok csak a "zizzent Alfásoknak" jelentenek értéket /na, jó, meg pár igazi "autóbuzinak" :-)/, egyébként meg, pl. hogy a Skodás példánál maradjak: ha családi autó kell, akkor Octavia /mindegy, milyen motorral/, ha anyunak bevásárlószekér, akkor Fabia, ha céges, akkor meg Roomster, vagy valami kombi...
Nincs nyavalygás futóművön sportosságon, belső design-on, megjelenésen, vagy lóerőkön... :-) /ténylegez a tapasztalatom/
Kazes☻04-10-2010 18:04:05 // 16262
És majd úgy fogok járni megint, mint a múltkor a zasszony stiftjével. Történt ugyanis, hogy mentem édesanyámhoz és a régi szomszédunk a parkolóban, aki egyébként naaagy VW fan, megjegyezte, hogy most már márkatársak vagyunk. Erre nagy bután néztem rá, mire azt válaszolta, hogy nem tudtad, hogy a VW bevásárolt a suzukinál?! Na, ez kellene még csak nekem! Dobnék egy hátast az biztos! :)))
Amúgy olyan negyven közepe a srác, de mindig is VW-s volt és párszor, míg otthon laktam próbált 'fauvizálni' engem. :)))
Amúgy olyan negyven közepe a srác, de mindig is VW-s volt és párszor, míg otthon laktam próbált 'fauvizálni' engem. :)))
Kazes☻04-10-2010 17:58:52 // 16261
Az idegen közegre és mégis nyerésre gondolsz?! Persze, hogy nem! Hisz akkor már nem lesz idegen közeg, sőt 'saját' lesz, tehát abszolút DTM. :)
Tom1204-10-2010 17:58:50 // 16260
"Régen is úgy volt, amikor a túlélés volt a cél: a legszebb lányt igyekeztek a legjobb módú fiúhoz adni."
...még, ha közeli rokonok is voltak, aztán jött a sok retardált utód...:-))
/csak poén volt - nem tudtam kihagyni :-)/
...még, ha közeli rokonok is voltak, aztán jött a sok retardált utód...:-))
/csak poén volt - nem tudtam kihagyni :-)/
BeeGee04-10-2010 14:36:01 // 16259
"De mind emellett az említett úriember üzletember, "
Nézzük csak:
Fiat vezér, Sergio Marchionne - MBA és LLB diploma, első munkahelye a Deloiette volt, utána csupa hasonló.
Ex vw fej, Piech: mérnöki diploma, porsche leszármazott és gyakornok, F1 motor fejlesztése, Audi Quattro kifejlesztése.
Akkor ki az üzletember? :)
Nem kardoskodok mellette, jobban örülnék olasz fennhatóságnak, de amit a Fiat csinált az elmúlt 5 évben, és amit tervez, az alapján semmi jót nem várok a márkától. A különbség, a két vevő között, hogy az egyik tanul a hibáiból, a másik nem - itt arra gondolok, hogy a chrysleres történetből nem fog jól kijönni, az első lépése elcseszett volt már (delta chrysler) mert nem lehet ugyanazt az autót két kontinensen sikeresen árulni. Erre micsinál.. Giunak sem lesz nagy huzatja kint.
Nézzük csak:
Fiat vezér, Sergio Marchionne - MBA és LLB diploma, első munkahelye a Deloiette volt, utána csupa hasonló.
Ex vw fej, Piech: mérnöki diploma, porsche leszármazott és gyakornok, F1 motor fejlesztése, Audi Quattro kifejlesztése.
Akkor ki az üzletember? :)
Nem kardoskodok mellette, jobban örülnék olasz fennhatóságnak, de amit a Fiat csinált az elmúlt 5 évben, és amit tervez, az alapján semmi jót nem várok a márkától. A különbség, a két vevő között, hogy az egyik tanul a hibáiból, a másik nem - itt arra gondolok, hogy a chrysleres történetből nem fog jól kijönni, az első lépése elcseszett volt már (delta chrysler) mert nem lehet ugyanazt az autót két kontinensen sikeresen árulni. Erre micsinál.. Giunak sem lesz nagy huzatja kint.
mesa04-10-2010 14:07:45 // 16258
Szerintem ez az alap probléma.
Ha van egy barinőd, akit nem tudsz kielégíteni, de szereted, akkor még mindig jobb ha szakítasz vele, mint hogy látod, nem érzi jól melletted magát...
Igazából nem is mondanám, hogy rossz gazda a FIAT, de az esélyes kérők közül nem a legjobb választás.
Régen is úgy volt, amikor a túlélés volt a cél: a legszebb lányt igyekeztek a legjobb módú fiúhoz adni.
Ha van egy barinőd, akit nem tudsz kielégíteni, de szereted, akkor még mindig jobb ha szakítasz vele, mint hogy látod, nem érzi jól melletted magát...
Igazából nem is mondanám, hogy rossz gazda a FIAT, de az esélyes kérők közül nem a legjobb választás.
Régen is úgy volt, amikor a túlélés volt a cél: a legszebb lányt igyekeztek a legjobb módú fiúhoz adni.
13704-10-2010 13:57:18 // 16257
A Fiat nem azért rossz gazda, mert sokszor nem volt pénze fejleszteni az Alfát? Amikor volt della a '90-es évek végén, akkor tolták is bele az Alfába rendesen.
GTPeti04-10-2010 13:46:46 // 16256
Írd csak le, ha már belekezdtél! :)
Atesz198704-10-2010 13:32:59 // 16255
ohh, elveszett a hsz-em másik fele... Na mindegy, nem írom le még egyszer. :)
Atesz198704-10-2010 13:31:59 // 16254
A magam részéről soha nem fogok VW technikás Alfát venni. Akkor inkább egy Fiat. A német és az olasz autógyártás, nem mellesleg a rajongók többnyire -->
GTPeti04-10-2010 13:29:35 // 16253
Ha annyira rossz gazda lett volna, akkor nem rajonganátok ti sem az alább említett autókért. Nem akarom tovább védeni a konszernt, mert nem tökéletes, ez egyértelmű.
Talán valóra válik a kívánságotok és jönnek a jó kis FSI motorosVW-k bocsánat Alfák és újra minden jó lesz. :)
Talán valóra válik a kívánságotok és jönnek a jó kis FSI motoros
Tedi04-10-2010 13:24:17 // 16252
Igen, a Fiat rossz gazda. Nézz vissza, hogy mi történt az elmúlt húsz évben és vesd össze azzal, hogy mi lehetett volna. Rájössz magad is, hogy az, amit írtam nem is olyan rég a Fiattal kapcsolatban az mind igaz
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2010 13:21:23 // 16251
De mind emellett az említett úriember üzletember, aki csak az életérzésért nem más műszaki hátteret biztosítani, hanem megpróbálja kilegózni az "életérzést" a VW Lego-ból. Ez nyilvánvaló, és nem kérdéses. A Fiat nem fogja adni a saját fejlesztésű technológiáit az Alfával, ad egy márkanevet és slussz.
Nekem egyetlen egy VW csoportos autó sem kéne, egyszerűen annyira sivárak hogy sírnivaló. Jó az Audinak van néhány ízléses húzása, szép műszerfalak, ilyesmi, de annyira hidegen hagynak....sosem vágytam Audira sem. Ja de, anno egy Audi 50-est kinéztem, hogy abban milyen frankó lenne az 1.6 moci dupla Weberrel :-)
A Skodát említetted...bár halt volna hamvaiba és szépen emlékeznénk az s100-asokra, MB1000-esekre Rapidokra, 120-asokra, 130R-ekre. Ugye? Semmi köze a Skodánka ma a szellemi elődhöz. Ezt egy Skoda rajongó örömmel éli meg? Hát nem hinném. És nem tekinti Skodának egyiket se. Mellesleg egy raklap f...s lett, de ez az én véleményem. Nem véletlen hogy eladtam. Így járunk majd mi is....
Nekem egyetlen egy VW csoportos autó sem kéne, egyszerűen annyira sivárak hogy sírnivaló. Jó az Audinak van néhány ízléses húzása, szép műszerfalak, ilyesmi, de annyira hidegen hagynak....sosem vágytam Audira sem. Ja de, anno egy Audi 50-est kinéztem, hogy abban milyen frankó lenne az 1.6 moci dupla Weberrel :-)
A Skodát említetted...bár halt volna hamvaiba és szépen emlékeznénk az s100-asokra, MB1000-esekre Rapidokra, 120-asokra, 130R-ekre. Ugye? Semmi köze a Skodánka ma a szellemi elődhöz. Ezt egy Skoda rajongó örömmel éli meg? Hát nem hinném. És nem tekinti Skodának egyiket se. Mellesleg egy raklap f...s lett, de ez az én véleményem. Nem véletlen hogy eladtam. Így járunk majd mi is....
mesa04-10-2010 13:17:24 // 16250
Érdekes, hogy egyetlen most futó modellt sem említettél. :))
GTPeti04-10-2010 13:04:11 // 16249
A 156 hatalmas sláger volt. A 166 szintén egy remek autó. A GTV/Spidert mindenki szereti.
Tényleg... a Fiat egy rossz gazda.
Tényleg... a Fiat egy rossz gazda.
mesa04-10-2010 12:28:07 // 16248
Ez nem vicc, ez is csak azt támasztja alá, hogy a FIAT rossz gazda! :-\
Xixo04-10-2010 12:21:57 // 16247
Lehet, hogy az vagyok... de amíg egy Fiatba bármikor berakom a seggem, addig a fócvágenbe egy percig se fogom...
Azért egy cseppet több a közös vonás a két márkában, mint németekkel.
Persze akik eddig is béjemvére vágyakoztak itt, meg a dojcsokat istenítették az offosverdás topicba, azok most boldogok lehetnek, mert lesz egy nagyon megbízható autójuk Alfa emblémával és így mégse kell szégyenkezni annyira a haverok előtt, hogy csak egy szarolaszuk van, de mégis elmondhatják, hogy soprtmút meg egyéniség...
Azért egy cseppet több a közös vonás a két márkában, mint németekkel.
Persze akik eddig is béjemvére vágyakoztak itt, meg a dojcsokat istenítették az offosverdás topicba, azok most boldogok lehetnek, mert lesz egy nagyon megbízható autójuk Alfa emblémával és így mégse kell szégyenkezni annyira a haverok előtt, hogy csak egy szarolaszuk van, de mégis elmondhatják, hogy soprtmút meg egyéniség...
Tedi04-10-2010 11:58:55 // 16246
Tudod mi a vicc? A Barchettámban is marelli elektronika van, szóval ezek az idióták csak az Alfát tűntették ki azzal, hogy Bosch elektronikát tesznek bele :D
mesa04-10-2010 11:41:48 // 16245
A VW gruppe kapcsán felvetődött bennem egy kérdés:
Vajon ki ne örülne annak, ha az eddig méltán sokat szidott BOSCH termékek lecserélődnének Magneti Marellire?
Vajon ki ne örülne annak, ha az eddig méltán sokat szidott BOSCH termékek lecserélődnének Magneti Marellire?
mesa04-10-2010 11:19:43 // 16244
Én azért vettem meg az első Alfám, mert a DTM-ben nyerni tudtak, idegen közegben, amit azóta sem, senki nem tudott megismételni.
Ha a VW adja majd a pénzt, és megint versenyezni és nyerni fog, már egyáltalán senkit nem fog érdekelni ez az összefonódás.
Ha a VW adja majd a pénzt, és megint versenyezni és nyerni fog, már egyáltalán senkit nem fog érdekelni ez az összefonódás.
Vikking 31104-10-2010 10:53:43 // 16243
Azt hiszem, eddig ez az egyetlen értékelhető érv.
Így, összeszedve.
Nem tudom, mi lesz, énszerintem 25 éve 75-öst kéne gyártani, szóval nem vagyok mérvadó :D
Így, összeszedve.
Nem tudom, mi lesz, énszerintem 25 éve 75-öst kéne gyártani, szóval nem vagyok mérvadó :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
449
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?