Az elejét, oldalát és hátulját leszámítva akár jól is nézhet ki :)))
Remélem Teddy igazad lesz és élőben már tetszeni fog, mint annak idején a MiTo! Különben ... mitttomén! :)))
Forum >> A jövő Alfái
mesa06-07-2009 12:06:23 // 10292
Tedi06-07-2009 12:03:00 // 10291
Attól tartok én is :DD
Kau06-07-2009 12:02:05 // 10290
Azért mondtam, hogy az elejét leszámítva jó lesz ;)
Azt meg majd áttuningoljuk :)))
Azt meg majd áttuningoljuk :)))
Tedi06-07-2009 11:59:10 // 10288
Összehasonlításképp itt vannak a Bravo és a Milano adatai:
Milano:
Hosszúság/szélesség/magasság: 4350 x 1800 x 1430
Tengelytáv: 2630
Bravo
Hosszúság/szélesség/magasság: 4336 x 1792 x 1498
Tengelytáv: 2600
Röviden: 14 mm-rel hosszabb, 8 mm-rel szélesebb és 68 mm-rel alacsonyabb a Milano. Ja és 3 centivel hosszabb a tengelytávja.
Milano:
Hosszúság/szélesség/magasság: 4350 x 1800 x 1430
Tengelytáv: 2630
Bravo
Hosszúság/szélesség/magasság: 4336 x 1792 x 1498
Tengelytáv: 2600
Röviden: 14 mm-rel hosszabb, 8 mm-rel szélesebb és 68 mm-rel alacsonyabb a Milano. Ja és 3 centivel hosszabb a tengelytávja.
mesa06-07-2009 11:56:02 // 10286
Telefonnal készült képeken még nagyobb a kontrasztarány, ezért élőben még halványabb lehet a piros... :P
Tedi06-07-2009 11:54:54 // 10285
Te is tudod, hogy ez egy égbekiáltó baromság :D
Kau06-07-2009 11:52:58 // 10284
Ez persze magában hordozza, hogy nem mindenkinek fog tetszini az új forma, főleg azoknak, akik odaáig voltak, meg vissza a régitől.
Ja. Őket hívják Alfásoknak ;)
Ja. Őket hívják Alfásoknak ;)
Kau06-07-2009 11:51:54 // 10283
Szerintem akkor lett volna a legszebb, ha az eleje a Brera/159-re hasonlított volna, némi módosítással. A Bravo tetszik, így, ha ez még szélesebb, akkor tuti jól néz ki. A hátsóval nincs gondom, még a lámpa is tetszik. Egyedül az eleje, ami nem jön be. Igaz a MiTo sem tetszik, pont a nagy békaszem lámpái és a lököse miatt.
A motorpalettában örülök, hogy végre jönnek a turbós motorok.
A motorpalettában örülök, hogy végre jönnek a turbós motorok.
mesa06-07-2009 11:50:57 // 10282
nem vagyok színvak :P :)))
Tedi06-07-2009 11:50:01 // 10281
Ugyanakkor viszont elveszni látszik a "dög" a dizányból. Az összes Alfást meg úgysem tudják körbevinni Baloccoban egy 8C-vel egy alapos puhára főzésre.
A kettőnek köze nincs egymáshoz, nem azért vittek minket, hogy puhára főzzenek. A dögség abból merül ki, hogy csík lámpákat használunk és kihúzunk abból egy élt, ami végigfut a seggéig az autónak? Mert az is uncsi lesz egy idő után. Lehet cicomázni, meg rafkózni vele, de időnként kell a formai megújulás. Ez persze magában hordozza, hogy nem mindenkinek fog tetszini az új forma, főleg azoknak, akik odaáig voltak, meg vissza a régitől.
A kettőnek köze nincs egymáshoz, nem azért vittek minket, hogy puhára főzzenek. A dögség abból merül ki, hogy csík lámpákat használunk és kihúzunk abból egy élt, ami végigfut a seggéig az autónak? Mert az is uncsi lesz egy idő után. Lehet cicomázni, meg rafkózni vele, de időnként kell a formai megújulás. Ez persze magában hordozza, hogy nem mindenkinek fog tetszini az új forma, főleg azoknak, akik odaáig voltak, meg vissza a régitől.
Tedi06-07-2009 11:45:29 // 10280
És akkor a lemezvastagságot meg se említsük.
TarP06-07-2009 11:43:21 // 10279
Jaja, vannak itt olyan beszólások, egy tlefonyyal készült kép alapján, hogy valaki még a festékvastagságot is lefikázza mingyá! :)
BeeGee06-07-2009 11:41:09 // 10278
"Ezeknek a hátsólámpáknak nem csak a formája rossz, de a búra színe is olyan hamar fakulós ratyi műanyag, mint a Lada Samaráké."
beszarok rajtad, ezt Te honnan tudod? :D
beszarok rajtad, ezt Te honnan tudod? :D
Tedi06-07-2009 11:40:19 // 10276
Nem a szépségére gondoltam Satti. A fehér szín slankít és sok mindent eltűntet, ugyanúgy, mint a fekete, főleg ilyen trehány fotókon. Azt akarom csak mondani, hogy élőben sokkal jobban mutat.
mesa06-07-2009 11:38:57 // 10275
a MiTonak szép a hátsólámpája, meg úgy az egész hátulja.
Ezeknek a hátsólámpáknak nem csak a formája rossz, de a búra színe is olyan hamar fakulós ratyi műanyag, mint a Lada Samaráké.
Ezen a kocsin a fonnyadt kolbásztöltő pont olyan mint a Swifteken az a robogó puffogó végződés. Vézna. Legalább ezt elleshették volna a japánoktól, a Hondákon, Mazdákon nagy kamu kidörrentők vannak, amitől dögösebbnek néz ki a verda...
Ezeknek a hátsólámpáknak nem csak a formája rossz, de a búra színe is olyan hamar fakulós ratyi műanyag, mint a Lada Samaráké.
Ezen a kocsin a fonnyadt kolbásztöltő pont olyan mint a Swifteken az a robogó puffogó végződés. Vézna. Legalább ezt elleshették volna a japánoktól, a Hondákon, Mazdákon nagy kamu kidörrentők vannak, amitől dögösebbnek néz ki a verda...
TarP06-07-2009 11:35:23 // 10274
Igazad van, de akkor a 265 lóhoz meg kettő kell.
A dolog lényege, hogy szerintem jó a motorpaletta és tetszik a Multiair alapötlete is.
A dolog lényege, hogy szerintem jó a motorpaletta és tetszik a Multiair alapötlete is.
Kiskalap06-07-2009 11:34:17 // 10273
szerintem is jó lesz élőben, ahogy a mito is kellemesebb volt élőben és képzeljetek hozzá még egy szép 18'as felniket ne ezt a vackot ami rajta van
BeeGee06-07-2009 11:31:44 // 10272
Szerintem nincs olyan h kistúró és nagytúró.
Mindegyik kistúrós.
Mindegyik kistúrós.
koz06-07-2009 11:29:42 // 10271
TarP06-07-2009 11:28:46 // 10270
Hej, akkor most miért búslakodsz motor ügyben, szerintem végre kezd egyértelművé válni a benzines paletta, ami ráadásul szerintem jó paletta:
1.4Multiair 105 ló
1.4Multiair kistúró 135 ló
1.4Multiair nagytúró 165 ló
1.8Alap kistúró 200
1.8MultiAir kistúró 235 ló
1.8MultiAir nagytúró 265 ló
Ennél logikusabb motorpalettát ma nem tudnék összeálítani.
V6 kicsit jól esne, de megvenni asszem vagy nem tudnám, vagy logikátlannak találnám. Így én az 1.8T motorokat a legjobb motornak látom, amit meg is vennék.
1.4Multiair 105 ló
1.4Multiair kistúró 135 ló
1.4Multiair nagytúró 165 ló
1.8Alap kistúró 200
1.8MultiAir kistúró 235 ló
1.8MultiAir nagytúró 265 ló
Ennél logikusabb motorpalettát ma nem tudnék összeálítani.
V6 kicsit jól esne, de megvenni asszem vagy nem tudnám, vagy logikátlannak találnám. Így én az 1.8T motorokat a legjobb motornak látom, amit meg is vennék.
BeeGee06-07-2009 11:21:05 // 10269
Igen, jól látod a hátsó lámpákat.
Az eleje nagyon nem ilyen, élőben kijönnek a rafinált ívek. Érdekes, hogy nem domborulatok, hanem homorulatok vannak az autón - nemtom van-e ilyen szó :) Alapvetően kb semmi sem jön át ezekből a fotókon :)
És élőben nem hasonlít a bravora sem.
Az eleje nagyon nem ilyen, élőben kijönnek a rafinált ívek. Érdekes, hogy nem domborulatok, hanem homorulatok vannak az autón - nemtom van-e ilyen szó :) Alapvetően kb semmi sem jön át ezekből a fotókon :)
És élőben nem hasonlít a bravora sem.
koz06-07-2009 11:13:28 // 10268
Na valahogy így látom én is. Azért már nagyon megnézném élőben...
koz06-07-2009 11:12:04 // 10267
:) Hát igen, nehéz ezt így... Úgy nézem, a hátsó lámpában benne van a Mito (és az f430) csőlámpája, csak a csomagtérajtó szélén belülre "folyik". Oldalt meg azért csúcsosabb, mert az ív a kasztniról folytatódik a lámpa oldalán. Egy krómkeret egyértelműbbé tenné, de azt majd megvesszük tizenöt év múlva valamelyik tuningboltban.
Az eleje is érdekes, a mocitetőn a külső ív folytatódik az alsó légbeömlőn. Ez is csak térben lesz majd igazán értékelhető, de gyanítom jó lesz. Kár, hogy fehér az autó, elég kevés kontrasztot ad ez a fényezés, főleg a beégős telófényképezővel...
Az eleje is érdekes, a mocitetőn a külső ív folytatódik az alsó légbeömlőn. Ez is csak térben lesz majd igazán értékelhető, de gyanítom jó lesz. Kár, hogy fehér az autó, elég kevés kontrasztot ad ez a fényezés, főleg a beégős telófényképezővel...
bilon06-07-2009 10:58:37 // 10266
hát..remélem még van térlátásom...:)))
és...szerintem ez eredetileg körre lett tervezve, csak valahogy beletolták a zapatinas, da silva féle lámpát is :)
és...szerintem ez eredetileg körre lett tervezve, csak valahogy beletolták a zapatinas, da silva féle lámpát is :)
BeeGee06-07-2009 10:57:02 // 10265
Ha egyre gondolunk, akkor igen :)
Bati06-07-2009 10:55:35 // 10264
mély levegö ?!?!
azt veszek folyamatosan miota "ezt" megláttam
de inkább sohajtozásnak nevezném
azt veszek folyamatosan miota "ezt" megláttam
de inkább sohajtozásnak nevezném
koz06-07-2009 10:53:02 // 10263
A küldöttségtől kérdezném: jól látom, hogy a lökhárítóról jön fel egy ív, meg oldalról mégegy, és ezek futnak tovább a csomagtéren levő ív alá?
Somez06-07-2009 10:51:53 // 10262
Mély levegőt, az (még) ingyen van :-)
koz06-07-2009 10:50:42 // 10261
Megnézném élőben azokat a hátsó lámpákat, hogy milyen a térbeli formájuk, mert ezeken a képeken csak a körvonal látszik.
Bati06-07-2009 10:49:05 // 10260
sejtettem hogy ez lessssz
na mindegy akkor veszek inkább 1 ........................ na mit is vegyek ????
pedig (valamennyi) pénzem is lenne rá de nem tudok igazábol semmiért lelkesedni a mostani állománybol
na mindegy akkor veszek inkább 1 ........................ na mit is vegyek ????
pedig (valamennyi) pénzem is lenne rá de nem tudok igazábol semmiért lelkesedni a mostani állománybol
koz06-07-2009 10:47:36 // 10259
Nekem tetszik.
Somez06-07-2009 10:47:25 // 10258
Igen, Mi.To hátsó lámpa kellett volna!! Imadom azokat a kis karikákat :-)
Somez06-07-2009 10:46:50 // 10257
Igen, a nők tényleg szeretik a Mi.To-t. De ez nem baj, hiszen ők is nagy vásárlóerőt képviselnek.
bilon06-07-2009 10:46:43 // 10256
ez a táplálkozik ez azért erős! :)))
oké..az eleje szinte ugyanaz...aztán bravo... :DDDDD
nekem egy dolog nem annyira jön be...az a hátsó lámpa. az jobb lett volna a kerek, 8c-s, vagy mito-s...
amúgy nincs ezzel semmi baj. költséghatékonyság, meg minden. amíg a fiatok jól néznek ki, addig az alfákkal sem lesz gond! :)))
a megbízhatóság, meg valahol marketing is...szerintem...;)
mindenesetre nekem bejön a milano..ha élőben mégjobb, akkor húha! :DDDD
oké..az eleje szinte ugyanaz...aztán bravo... :DDDDD
nekem egy dolog nem annyira jön be...az a hátsó lámpa. az jobb lett volna a kerek, 8c-s, vagy mito-s...
amúgy nincs ezzel semmi baj. költséghatékonyság, meg minden. amíg a fiatok jól néznek ki, addig az alfákkal sem lesz gond! :)))
a megbízhatóság, meg valahol marketing is...szerintem...;)
mindenesetre nekem bejön a milano..ha élőben mégjobb, akkor húha! :DDDD
BeeGee06-07-2009 10:45:29 // 10255
A MultiAir szelepvezérlésben különbözik egymástól.
Szóval hardveres.
Szóval hardveres.
Satti06-07-2009 10:44:53 // 10254
Butikosnők....ez teccik.:-)))
Van benne vmi, a MiTo-ról nekem is azjut elsőre az eszembe, hogy egy pinki plazacica azt mondja rá, hogy kell neki, mert olyan kis cukika bárgyú kutyuli pofája van.......:-))
Van benne vmi, a MiTo-ról nekem is azjut elsőre az eszembe, hogy egy pinki plazacica azt mondja rá, hogy kell neki, mert olyan kis cukika bárgyú kutyuli pofája van.......:-))
Grando06-07-2009 10:39:10 // 10253
Kommersz, kommersz.... Oké, de a 155 is húzta a céget (viszonylag), a 147-ről és a 156-ról már nem is beszélve. Mégsem kellett hozzá ez a "butikosnők ízlésére kihegyezett" külső. :((
A gyár rájött, hogy építeni kell a márkabolond Alfásokra - ez egy hatalmas pluszpont. Ugyanakkor viszont elveszni látszik a "dög" a dizányból. Az összes Alfást meg úgysem tudják körbevinni Baloccoban egy 8C-vel egy alapos puhára főzésre.
Olyanok leszünk majd, mint a retyósok, akik büszkén hirdették az F1 VB-címe(ke)t a kommersz autóikon? (Csak nekünk még sportszereplés sem jut, nemhogy sikerek. Viszont lesznek szép citroenes lámpáink. Vivát!) A 8C-s arculat meg szép és jó, csak ezeken a kis lufi formákon nem működik.
Ahogy én látom, az a tendencia, hogy ezután több lesz a duma, és kevesebb lesz mögötte a tartalom. Na de végülis modernizálódás van, ne kicsinyítsük... :DDD
A gyár rájött, hogy építeni kell a márkabolond Alfásokra - ez egy hatalmas pluszpont. Ugyanakkor viszont elveszni látszik a "dög" a dizányból. Az összes Alfást meg úgysem tudják körbevinni Baloccoban egy 8C-vel egy alapos puhára főzésre.
Olyanok leszünk majd, mint a retyósok, akik büszkén hirdették az F1 VB-címe(ke)t a kommersz autóikon? (Csak nekünk még sportszereplés sem jut, nemhogy sikerek. Viszont lesznek szép citroenes lámpáink. Vivát!) A 8C-s arculat meg szép és jó, csak ezeken a kis lufi formákon nem működik.
Ahogy én látom, az a tendencia, hogy ezután több lesz a duma, és kevesebb lesz mögötte a tartalom. Na de végülis modernizálódás van, ne kicsinyítsük... :DDD
Satti06-07-2009 10:37:04 // 10252
Ami szép, az elsőre fehérben is szép, mint pl. a 156, 147, 166, 159, Brera, GTV, ezek mind azok, de ez a Milano ez sehogy sem szép, ha fehér, ha nem.
Tedi06-07-2009 10:36:52 // 10251
Viszonyítás kérdésre, hogy mi a kommersz. A 8C-hez képest a MiTó is és a Milano is az. Márpedig mindkét autó a 8C-ből "táplálkozik", szóval fel lehet őket fogni úgy, mint egy kommersz 8C-t. vagy mondjuk inkább úgy, hogy felhigított.
Hogy megbízható lesz-e vagy sem, azt majd az idő eldönti.
Egyébként jelentkeznék, mint olyan ember, aki először lefikázta a 156-ot :DD Elsőre nagyon nem jött be, aztán úgy jártam, mint Mesa a Mitóval :DD
Hogy megbízható lesz-e vagy sem, azt majd az idő eldönti.
Egyébként jelentkeznék, mint olyan ember, aki először lefikázta a 156-ot :DD Elsőre nagyon nem jött be, aztán úgy jártam, mint Mesa a Mitóval :DD
Tedi06-07-2009 10:30:18 // 10250
Na, ezt írtad a MiTóra is. Beszélgessünk majd a magyarországi premier után is ;)))
bilon06-07-2009 10:30:08 // 10249
nem értek egyet. ill. mi a kommersz?
az alfának ütős és megbízható autót kell csinálni.
olyat ami egyből bejön, és feltétel nélkül szép.
persze a szépség relatív, de...pl a 156-ra senki nem mondta, hogy nem szép. :)
én a mindig a focus 1-et hozom fel példának. csináltak egy merész, de szép formát, és megbízható lett...legalábbis a marketing terén...azóta a ford az átlagembernek a megbízható jó autó...de lehet csak az én környezetem ilyen :)
az alfának ütős és megbízható autót kell csinálni.
olyat ami egyből bejön, és feltétel nélkül szép.
persze a szépség relatív, de...pl a 156-ra senki nem mondta, hogy nem szép. :)
én a mindig a focus 1-et hozom fel példának. csináltak egy merész, de szép formát, és megbízható lett...legalábbis a marketing terén...azóta a ford az átlagembernek a megbízható jó autó...de lehet csak az én környezetem ilyen :)
Somez06-07-2009 10:21:18 // 10248
Remélem igazad lesz.
A LED egyébként nekem bejön, a Lancián is.
A LED egyébként nekem bejön, a Lancián is.
Tedi06-07-2009 10:17:33 // 10247
Ott a pont. Sajnos Alfáéknak most olyan autót kell csinálni, ami kicsit kommersz ugyan, de Alfa. A szépség meg relatív ugyebár...
bilon06-07-2009 10:13:22 // 10245
nem kell lökni...:))))
Tedi06-07-2009 10:12:00 // 10244
Nem is értem, hogy Teddyék hogy tudtak erről ódákat zengeni.
Úgy, hogy mi nem egy előszériás darabot láttunk legalja fényezéssel és mobiltelefonnal készült képekkel :) Még vákicsit szerintem. Ezek a képek tényleg csak arra jók, hogy a forma nagyobb részeit lásd, szerinted miért pont fehér színű? :)
A LED-es dologra: az Alfát utáljuk azért, mert koppintott, a Lanciát meg nem? Hogy is van ez?
Úgy, hogy mi nem egy előszériás darabot láttunk legalja fényezéssel és mobiltelefonnal készült képekkel :) Még vákicsit szerintem. Ezek a képek tényleg csak arra jók, hogy a forma nagyobb részeit lásd, szerinted miért pont fehér színű? :)
A LED-es dologra: az Alfát utáljuk azért, mert koppintott, a Lanciát meg nem? Hogy is van ez?
NGC06-07-2009 10:05:01 // 10243
ha löklek, mégjobban beleesel? :))
kb az lesz ezzel is, mint a MiTo- val... megy a fujjolás, aztán ahogy jönnek a tesztvezetések, úgy jönnek majd a pozitív vélemények is. :)
kb az lesz ezzel is, mint a MiTo- val... megy a fujjolás, aztán ahogy jönnek a tesztvezetések, úgy jönnek majd a pozitív vélemények is. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?